magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Ki nyerte a "prájdot"?

Alapvetően két vesztes és két nyertes van.

A vesztes:

  • a Fidesz: mert nem lehet egyszerre tiltani valamit, majd nem tenni semmit,
  • a ballibek: nem tudtak hatalmas tömeget összegyűjteni.

A nyertes:

  • a Mi Hazánk: mert egyértelműen beszéltek,
  • a Tisza: mert megérezték, jobb a témában nem mondani, tenni semmit.

S persze hosszú távon nyertes még mindenki, aki állítja, hogy a konzervatív jobboldaliak nedves álma, a "normális Európa" nem létezik sehol, az ő fejüket leszámítva. A valóságban egész Európa kiállt a "prájd" mellett, hivatalos és állampolgári szinten is, nagyon kevesen vannak nyugaton más állásponton.

Nekünk persze ez így jó, sok ideje mondom, hogy "normális Európa" nincs. Európa a gonoszság kontinense, hagyni kell elsüllyedni. Én hosszú ideje tudom, valami nagyon rossz következik, ha európai értékekről, európai kultúráról van szó: az egész kidobandó a szemétbe, lehetőleg gumikesztyűvel, elkerülendő a fertőzést.

107 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6818897368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yorg 2025.06.30. 06:09:26

"mert nem lehet egyszerre tiltani valamit, majd nem tenni semmit"

Látod, hogy lehet.

Yorg 2025.06.30. 06:11:43

"nem tudtak hatalmas tömeget összegyűjteni."

Viccelsz?

"A nyertes:

a Tisza"

Viccelsz?

Ez egy nagyon félresikerült poszt lett.

Jumbóka · http://lepcsohazonkivul.blog.hu/ 2025.06.30. 06:50:49

Ha nekem néhány évvel ezelőtt azt mondja valaki, hogy ekkora tömegmegmozdulásnak a melegek lesznek a katalizátorai… hát én is megcsóváltam volna a f…ejemet.

Alöksz Róz Unbanned 2025.06.30. 07:33:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ez marhaság, most sokkal többen voltak, kb kétszer annyian.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 07:55:13

@Alöksz Róz Unbanned:

Optikai csalódás: a vonuló tömeg többnek látszik az álló tömegnél.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.30. 07:59:30

Ez nagy, nagyon nagy bukás volt, olyan ismerőseim mentek ki a pridére, akikről nehezen gondoltam volna. Több naponta hatvan bibliai idézetet megosztó, jézusképező ismerősöm volt kint, csomóan a gyerekeiket kivitték és még mondhatnám estig.
A Fidesz tragikus kultúrpolitikája (és külpolitikája) világos eredménye ez. Tele volt magyar (nép)művészeti programokkal a hétvége, ott aztán biztos nem voltak ennyien.
Ha az isten akar még valamit a magyarokkal, akkor remélhetőleg az itt élő kétmillió magyar valahogy kitermel Tisza-sebességgel egy pártot, amely leváltja, vagy koalíciós kényszerbe hozza a Fideszt.

Alöksz Róz Unbanned 2025.06.30. 08:01:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az viszont biztos hogy nem optikai csalódás, hogy mekkora területet töltenek meg.

te az influencertüntetést 10-12 ezer fősre saccoltad, ha jól emlékszem. akkor ez hány fő volt szerinted, 8 ezer?

vergyula 2025.06.30. 08:10:56

200k+ résztvevőről beszélnek.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.30. 08:20:12

Még két vesztes van: a "nyelveket beszélő" pesti "értelmiség" akiknek a This is Sparta ! Stop LGBT propaganda ! egyszerű angol tőmondat megértése meghaladta a képességeit, illetve Cseh Katka mamája mint független tünciző a portugál tévében.
Amúgy azt a riportot egy az egyben le kéne adni itthon is, annyira irritálóak voltak a megszólalók - típuspéldája a "hazajötem tamogat az eldzsíbítlplasz" csaj - hogy nem is kéne más.
A Mi Hazánk profitálhatna ebből, de úgy látom bénák lesznek ehhez, evidens, hogy azzal kéne kampányolni, hogy az engedélyezett tücit őrzik, a nem engedélyezettet meg nem.

Billy Hill 2025.06.30. 09:49:48

Egyelőre úgy gondolom, hogy a becsült 200 ezer résztvevő fele volt melegszimpatizáns, a másik fele meg Orbán ellen ment tüntetni. De persze átfedés is volt. Így meg nem annyira nagy a létszám, mert 7.800.000 szavazópolgár meg nem vonult. Persze a T*lex megírta még aznap, hogy ez a tüntetés a rendszer bukását okozza, mert hát kétszázezren ott voltak, akik rendszerellenesek.

Hasonló módon két hét múlva ott lesz 50 ezer ember a Guns 'n' Roses koncerten; akik ott villáznak majd, nyilván úgy érzik, hogy ezzel az egész ország most aztán tényleg a rock oldalára állt, vége a lagzis zenéknek meg Azariásnak - aztán csak annyi történik, hogy 9+ millió magyar továbbra is trap-et meg Kispált meg Grofót hallgat, semmilyen átbillenés nem lesz a metál felé az országban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.30. 10:01:58

Lendvai Ildikó kirakta az összemixelt képet az 1982-ben a rendőrök elől állítólag menekülő Kőszegről meg a szombati görbeháttal totyogóról.
Lendvai 82-ben a KISZ KB kulturális osztályán dolgozott.
filmhiradokonline.hu/watch.php?id=22408
Az újabb nagy vesztes : az elmeállapot, de az már veszőben volt rég.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 11:27:25

@Deak Tamas:

Igen, ez vicces.

A régi ballib nóta, hogy aki Kádár felső nomenklatúrájában "reformista" volt az olyan, mint aki "demokratikus ellenzéki" volt, s ezek együtt a mai nyugatos okos elit.

Csak azt nem értem, hogyan lehet együtt pl. a betiltott Mozgó Világ és annak betiltói.

Persze együtt vannak már, mert mindkét csoport "antifasiszta" és "progresszív", de akkor is, ez keményen nevetséges.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 11:36:56

@Deak Tamas:

Egyébként meg Kőszegnek vezekelnie kell a Szalon előtt.

Először is, évekkel ezelőtt benne volt Slomó egyházában, még propagálta is őket, hogy "végre egy normális zsidó gyülekezet". Aztán "kiderült", hogy Slomó fideszes antiszemita, így stornó.

Majd a Partizánban pedofil témában nyilatkozott, be nem tartva a ballib menetrendet.

Már eleve gyanús alak ez a Kőszeg, 1990-ben azt merte mondani, hogy neki jobban tetszik a koronás címer, mint a pártja által preferált Kossuth-címer.

Szóval még egy rossz lépés. s kiderült volna róla, hogy fasiszta...

Most ezt megúszta a homokmenetes vonaglásával.

valis47 2025.06.30. 12:06:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "hogyan lehet együtt pl. a betiltott Mozgó Világ és annak betiltói"

A "demokratikus ellenzék" utóbb a kirúgottak helyére kinevezett új Mozgó Világosokkal, P. Szűcs Juliannáékkal nőtt össze. A kirúgott Kulin meg, mint tudjuk, az MDF-ben kötött ki (bár mivel ő is MSZMP-tag volt, ezért nem engedte Antall miniszternek lenni).

hu.wikipedia.org/wiki/P._Sz%C5%B1cs_Julianna

Amint a cikkből megtudhatjuk, igazából Szűcs Julianna is a "sajtószabadságért harcolt", bár az elvtársak tették oda a kirúgott szerkesztőség helyetti újat vezetni. :)

ez a nevem senki 2025.06.30. 12:23:34

Budapesten a Tisza Párt előnye még magasabb, mint országos szinten, ugyanis több mint kétszer annyi szavazójuk van a fővárosban, mint a kormánypártnak. A felmérésből kiderült, hogy a teljes népesség 40 százaléka voksolna Magyar Péter pártjára, és csak 18 a Fidesz–KDNP-re.

hova kéne költözzek hogy ne kelljen ezekkel sátánistákkal találkozni
tán plovdivba
merhogy jövőre a fidesz meg lesz semmisítve az hétszentség

_Neville 2025.06.30. 12:34:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Amúgy vicces, hogy ez a jobber zsidó dolog mai napig milyen system errort okoz ballib körökben. Pedig hát elég logikus, hogy egy vallásos, konzervatív zsidó több közös pontot talál velük, mint az ateista-liberálisokkal.
Múltkor a hvg-s Földes András borult ki, hogy Izraelben egy kávézó teraszán odament hozzá beszélgetni egy még a Kádár-rendszerben alijázó néni, mert hallotta, hogy magyar, aztán kiderült, hogy nagyon is követi a magyar politikát, szokott is szavazni... a Fideszre :D

Gery87 2025.06.30. 12:38:16

"a Fidesz: mert nem lehet egyszerre tiltani valamit, majd nem tenni semmit,"

A Fidesz lebőgött, nagy volt a pofájuk és beleálltak megint valamibe amit aztán nem vittek véghez. Mondtak valamit és nem úgy lett. Csapdát gyártottak saját maguknak, mert hát tiltott gyülekezés miatt ennyi békés embert gumibottal szétveretni nem lehet, az nagyon gyurcsányi lenne...visszont segget csinálni a szájukból meg a gyengeség jele.

15 éve Urunk és Parancsolónk Orbán Dr. Minielnökúr magaamagyarnemzet, nem tudta megakadályozni hogy (egybit propaganda következik:) "Brüsszel és a Poloskák végighajtsanak 200.000 hazaáruló retkes buzeránst labancot a nemzet fővárosában!"

Ciki.

"a ballibek: nem tudtak hatalmas tömeget összegyűjteni."

200.000 ember volt kint!
Miről beszélsz?

"a Mi Hazánk: mert egyértelműen beszéltek,"

Eddig is egyértelműen beszéltek és ennek hatására voltak kint ellentüntetni vagy 30-an.
Senkit nem érdekeltek!
Egyáltalán nem tudták elvinni a témát...

"a Tisza: mert megérezték, jobb a témában nem mondani, tenni semmit."

A Tisza rájött arra amire a Csuti még nem: attól még hogy a többség nem különösebben szereti, támogatja a buzikat, meg nem érdekli a Pride...attól még nem fideszes és konzervatív!

"S persze hosszú távon nyertes még mindenki, aki állítja, hogy a konzervatív jobboldaliak nedves álma, a "normális Európa" nem létezik sehol, az ő fejüket leszámítva. "

A valóság az hogy ebből is látszott hogy a "normalitás" az amit 200.000 ember képviselt pesten!:
A békés, józan, toleráns többséget nem érdekli hogy ki hova dugja a faszát a négy fal között, és kiáll mindenki gyülekezési és véleménynyilvánítási jogáért!

Ez a normalitás.

A gyűlölködő, megosztó, kirekesztő, a nemzetet kisajátító korpásbajszú farhát jobboldal meg minden csak nem normális.

"A valóságban egész Európa kiállt a "prájd" mellett, hivatalos és állampolgári szinten is, nagyon kevesen vannak nyugaton más állásponton."

És?
MI történt? Hány gyerek buzult meg a felvonulás hatására most?

"Nekünk persze ez így jó, sok ideje mondom, hogy "normális Európa" nincs. "

Az az Európa nincs amit ti szeretnétek, és remélhetőleg nem is lesz soha.

"Európa a gonoszság kontinense, hagyni kell elsüllyedni."

Akkor el lehet menni innen szépen, nehogy vizes mocskos legyél.

" Én hosszú ideje tudom, valami nagyon rossz következik, ha európai értékekről, európai kultúráról van szó: az egész kidobandó a szemétbe, lehetőleg gumikesztyűvel, elkerülendő a fertőzést."

Vár Ázsia, Afrika, az iszlám világ...

Szevasz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 12:51:22

@_Neville:

Dehogy a beszélős Kőszeg is a Slomó szekerét tolta sokáig... olyanokat mondott, hogy friss szellemiség, ismét megtalálta gyerekkori vallását, mert a Mazsihisz az áporodott hangulat, stb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 12:52:30

@Gery87:

Mint mondtam, hibázott a Fidesz. Saját magának épített csapdát, pedig ki lehetett volna kerülni könnyedén.

Gery87 2025.06.30. 12:55:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A tömeg akkora volt hogy menet közben is szorosan voltak.

www.instagram.com/reel/DLe7-ciIQGd/?utm_source=ig_embed

Több mint 2 kilométeres embersor..

Gery87 2025.06.30. 12:55:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Gúnyolódhatsz ezen, semmit nem számít.
Ezt a fidesz kurvára elbaszta.

valis47 2025.06.30. 12:58:35

@ez a nevem senki: A Tisza Párt ugyanaz a szokásos tábor, ami a "Milla" óta minden évben felvonul. Most ráépültek az LMBTQ-lobbi menetére, ezzel sikeresen össze is kötötték magukat végzetesen azzal. Most már a Tisza is, hiszen Magyar megszólalt végül Pride ügyben, azon aggodalmaskodva, hogy majd a zorbánék szétverik (nem tettek meg ilyen szívességet).
Nem tudom honnan ered ez a téveszme, hogy a Tisza tábora jelentős részben kiábrándult Fideszesekből áll (csak mert a vezetőjük kiugrott NERenc?). Közvéleménykutatás jelent meg még a pride előtt, amely szerint az LMBTQ támogatottsága a Tisza szavazók körében messze magasabb az átlagnál, 80% feletti. Ezt bizony nem a kiábrándult vidéki Fidesz-szavazók, akiktől várjátok a Tisza áttörését, hozták össze...

valis47 2025.06.30. 13:03:10

Ettől persze megnyerhetik a választásokat jövőre, de a csalódott fideszesek azok max. otthon maradnak majd, vagy néhányan a Mi Hazánkra szavaznak, de nem a Tiszára fognak tömegesen. Főleg ezután. Színt kellett vallani, és még színt kell még párszor vallaniuk, Magyar nem játszhatja még egy évig a stratégiai kétértelműséget, félreérthetőséget. A mögé állt ballib tábor is egyre türelmetlenebbül szemléli azt, várja tőle az elvszerű kiállást az értékeik mellett. De ha megteszi, ezzel korlátozza a tábor bővíthetőségét is.

Gery87 2025.06.30. 13:04:58

@Billy Hill:

"Egyelőre úgy gondolom, hogy a becsült 200 ezer résztvevő fele volt melegszimpatizáns, a másik fele meg Orbán ellen ment tüntetni."

Valószínű, de ez várható volt.
A Pride csak egy eszköz volt.

"De persze átfedés is volt. Így meg nem annyira nagy a létszám, mert 7.800.000 szavazópolgár meg nem vonult. "

:D
9 millióból...7-8 millió ember soha sehol nem vonul utcára!
forradalom idején sem...

'56 forradalom volt, a világ népességarányosan a legtöbb embert megmozgató forradalma és ott se voltak milliók az utcán, pláne a fővárosban szóval ez semmit nem jelent.

"Persze a T*lex megírta még aznap, hogy ez a tüntetés a rendszer bukását okozza, mert hát kétszázezren ott voltak, akik rendszerellenesek."

Igen, ez lehetséges.

"Hasonló módon két hét múlva ott lesz 50 ezer ember a Guns 'n' Roses koncerten; akik ott villáznak majd, nyilván úgy érzik, hogy ezzel az egész ország most aztán tényleg a rock oldalára állt,"

Nem, senki nem fogja ezt érezni..

"vége a lagzis zenéknek meg Azariásnak - aztán csak annyi történik, hogy 9+ millió magyar továbbra is trap-et meg Kispált meg Grofót hallgat, semmilyen átbillenés nem lesz a metál felé az országban."

Nem jó példa.
56-ban is akkor mondhatta volna az állampárt hogy hát "nincs fenn pesten a fél ország akkor minden rendben van, a többség minket akar"
Hát nagyon nem.

Gery87 2025.06.30. 13:12:24

@valis47:

"A mögé állt ballib tábor is egyre türelmetlenebbül szemléli azt, várja tőle az elvszerű kiállást az értékeik mellett. De ha megteszi, ezzel korlátozza a tábor bővíthetőségét is."

Abban a tévedésben vagytok hogy a ballib szavazót összemossátok a liberálissal.
Ebben az országban nincs több millió liberális...
A szavazók 90% nem liberális.

Semmiféle nyomás nincs tehát a Tiszán hogy mindenképp "valljon színt, akar e buziházasságot?" ugyanis a többséget ez nem érdekli.

A Tisza jól ráérzett arra hogy egy populista magyar nemzeti ÉS europeer jobboldali párttal tud labdába rúgni, mint amilyen a Fidesz volt 2002 elött..

Gery87 2025.06.30. 13:39:01

@Deak Tamas:

"Ez nagy, nagyon nagy bukás volt, olyan ismerőseim mentek ki a pridére, akikről nehezen gondoltam volna.
Több naponta hatvan bibliai idézetet megosztó, jézusképező ismerősöm volt kint, csomóan a gyerekeiket kivitték és még mondhatnám estig."

Valóban, milyen meglepő hogy a legtöbb nem olyan fasiszta mint te.

"A Fidesz tragikus kultúrpolitikája (és külpolitikája) világos eredménye ez. "

Annak eredménye hogy nincs valódi kultúrpolitikája. Gyűlöletpolitikája van.
Az egész NER alapja az hogy "mi nem vagyunk ez meg az.."
Semmi más. A többi csak köpönyeg.

"Tele volt magyar (nép)művészeti programokkal a hétvége, ott aztán biztos nem voltak ennyien."

Mikor érdekelt az valaha ennyi embert? HA nem lett volna Pride akkor se lettek volna többen.

"Ha az isten akar még valamit a magyarokkal, akkor remélhetőleg az itt élő kétmillió magyar valahogy kitermel Tisza-sebességgel egy pártot, amely leváltja, vagy koalíciós kényszerbe hozza a Fideszt."

isten nem akar semmit a magyaroktól, a magyaroknak kell akarniuk saját maguknak egy élhetőbb országot és remélhetőleg ezt a mocskos tolvaj semmirekellő Döbrögi bagázst eltakarítják a történelem szemétdombjára ahová való.

MEDVE1978 2025.06.30. 13:49:48

Én teljesen másképpen látom a vesztes-győztes helyzetet. Tehát, abszolút vesztes:

A Mi Hazánk. A MH elvileg az ellenzék legnagyobb szélsőjobboldali pártja. Még akkor is, ha a FIDESZ ugye az elmúlt években, évtizedben a folyamatos radikalizálódással egyre inkább szívja el előle a szavazókat. Ugyanakkor egyértelmű kudarc, hogy érdemi fennakadást nem tudtak okozni és csak pár százan voltak jóindulattal. Ez egy nagy lebőgés.

Mérsékelt vesztes: A FIDESZ.
Viktor ezt betette prioritáslistába. Amikor 30 éve elkezdtem érdeklődni a politika iránt, akkor tapasztaltam, hogy az USA-ban van néhány olyan téma, ami ideális a politikai szereplőknek. (A magyar politika akkoriban sokkal pragmatikusabb volt: gázár, munkanélküliség, infláció). Ezek a témák döntően az identitás körül forogtak: állam és egyház szétválasztása, szexuális deviánsok jogai, 30 évvel ezelőtt főként az abortuszkérdés. Ezezk azért voltak extrém kényelmesek politkailag, mert közvetlen költségük nem volt, így simán meg lehetett ígérni, hogy: nem engedjük az abortuszt, csak XZ szigorú feltételek esetében, a republikánusok meg tapsoltak (ellenkező esetben meg a demokrata szavazóbázis).

Orbán is egy ilyen szimbolikusat húzott a Pride betiltásával. Tudta, hogy a szavazóbázis nagy része azt gondolja a pride-ról, hogy ez egy deviáns szexfelvonulás, amii káros. Ezért ráduplázott, be lesz tiltva. No ez nem jött be. Idővel Viktor rájött, hogy ok, betiltjuk, de mi van, ha nem maradnak otthon, hanem eljönnek az emberek. Erre ki kellett találni valamit és ügyes lett a megoldás is: engedélyezték az arcfelismerő szoftverek használatát és magas bírságokat helyeztek kilátásba. Még odáig is elmentek ügyesen, hogy ne legyen lehetséges a mártírkodás: tehát megszüntették a lehetőséget, hogy valaki leülje börtönben a büntetést, annak megfizetése helyett. Még a follow up is ügyes volt: a rendőrséggel betiltatták a különböző tüntetést, Hadházyt pedig jól keretezték a forgalom akadályoztatás témában. Egész addig jó volt a stratégia, amíg Karácsony keresztbe nem tett. Ezt követően viszont egyre rosszabb lett a helyzet, nyilvánvalóvá vált, hogy KG úgy fog kommunikálni, hogy ez egy jogi szürkezóna, illetve senki ne féljen, nem kell tartania feloszlatástól. Így világossá vált, hogy sokan el fognak menni + a külföldi támogatást is megkapják a 60 EU Parlament képviselőtől. A vége az egésznek már úgy nevezett damage controlba (kár minimalizálásba) fordult:
1. Előtte már lenyilatkozta Orbán, hogy a rendőrök semmiképpen nem alkalmaznak majd erőszakot (mintha erre lehetőségük lett volna, amint bármi erőszak lett volna, az tovább rontja a kormány PR helyzetét).
2. Aznap reggel próbált valamivel a FIDESZ reagálni, ez lett a büszkeség social media kampány.
3. Utána a KESMA és közszolgálati médiák kétségbeesetten keresték a fogást. Ahogy láttam két pontot találtak valami gyengét: az egyik valami drag queen tánc, amiről egész hosszú cikket olvastam valahol - próbálták felfújni, amennyire lehet, a másik valami maszturbáló férfi a városban, akinek nem tudni, hogy volt-e köze az egész Pride-hoz.

A FIDESZ számára ez még érdekes lehet, akár minimális pozitívat is hozhat a Pride, két okból is: az első, hogy a saját tábort nagyon jól lehet összekovácsolni vele. Ráadásul jelentős a szinergia, jól pengeti a korábban már érintett húrokat: buzik - Brüsszel - ellenzék. A másik, hogy a Pride mellett nem állt ki egyértelműen a Tisza. Így ez hamisan az "óellenzék" erejét mutathatja, ami erőn felüli. Ez a FIDESZ-nek jó lehet, hiszen minél kevesebb szavazat érkezik a Tiszára, nekik annál jobb.

Semleges, enyhe vesztes: Tisza Párt. Magya Péter és a Tisza Párt céja végig az volt, hogy kimaradjon ebből a hacacáréból. Elsősorban azért, mert a szavazóik egy része idegenkedik ettől a közegtől (a homokosoktól), másrészt ez nem biztonságos pálya: míg a FIDESZ-nek vagy KG-nak egyértelmű pozitívumot hozhatott volna, ők csak veszthettek rajta. Ebből kifolyólag az ő céljuk az volt végig, hogy ne kelljen ezzel foglalkozni, állást foglalni, mert érdemileg szavazókat nem fog hozni, viszont vihet.
Ezt az irányvonalat nagyjából sikerült is tartani: a Tisza nem ment el a Fővárosi Közgyűlésbe, ahol a FIDESZ a teljes jelenlétét arra hegyezte ki, hogy a Tisztát ebben a kérdésben állásfoglalásra kényszerítse. MP is csak szóvirágokban nyilatkozott az ügyben. A Tisza egyértelmű érdeke, hogy ez a témakör minél gyorsabban eltűnjön a napirendről.

Kicsit és nagyon nyertesek:
Ez viszonylag egyszerű. Az óellenzék és Karácsony Gergely. Az óellenzék (Dobrev, MSZP, Hadházy stb.) végig kiállt a Pride mellett és egyértelmű identifikációs pontként rögzítette. Nekik egyértelmű siker, hogy ilyen nagy tömeg gyűlt össze és a kormány nem tudta megakadályozni a felvonulást.

Azt kell mondanom ugyanakkor, hogy ezért nem szavaztam Karácsony Gergelyre. Ő még mindig nagyon erősen úgy azonosítja magát, mint a gonosszal szembeni ellenállás vezére, nem pedig, mint Budapest polgármestere.

ez a nevem senki 2025.06.30. 14:02:26

@valis47: én annak pártnak áttörését várom amelynek nem ellenségei a fák, növények

2025. 2025.06.30. 14:22:38

"a Fidesz: mert nem lehet egyszerre tiltani valamit, majd nem tenni semmit.."

Legföljebb morális értelemben vesztes, politikai értelemben nem. Egyetlen híve vagy "jobb híján" szavazója sem fog emiatt undorral elfordulni tőle. Mit kellett volna a hatóságoknak tennie? Legumibotozni, könnygázzal szétkergetni az összegyűlteket? Jogalkalmazóként amúgy igen, de nyilvánvalóan nem.

A Tisza pedig nem nyertes. Egyetlen plusz szavazót sem fog a szombati esemény miatt megnyerni. Telefonhajigáló vezérük a hátukon baszhatná anyjukat, akkor is rászavaznának. Úgyhogy meglévő O1G szavazótábora tekintetében teljesen mindegy, mit gondol a prájdról. Új szavazót pedig nem fog emiatt (sem) megnyerni, mert aki eddig is mélyen megvetette viselt dolgai miatt, annak róla alkotott képe ezután se fog jottányit sem változni. Legföljebb az óellenzék még megmaradt táborát apaszthatja tovább, de az nem számít.

A vesztes a normalitás. A nyertes a normalitást képviselő tábor, amelyet a szombati dzsemborival is sikerült összerántani, elkötelezettségében megerősíteni.

Billy Hill 2025.06.30. 14:25:59

@Gery87: Mondjuk 56-ot nem hoztam volna ide, de akkor legalább nemcsak nekem vannak rossz példáim. :-)

Jó, akkor talán nem fogalmaztam megfelelően. Ha ott vonul az ellenzéki újságíró a tömegben, elragadja a hév, és a rendszer borulását vizionálja, az nekem ugyanaz a szintű szubjektív, lelkesített állapot, mint amikor összejön tizenezer rajongója valaminek, akárminek, és annyira a hatása alá kerül a saját közegének, hogy messzemenő következtetéseket von le ebből az élményből.

Szerintem az ellenzéki sajtó nem tudja kívülről szemlélni ezt a szombatot, csak ennyi.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 14:29:32

@2025.:

"A vesztes a normalitás."

S ki képviseli a nemnormalitást? Az ellenzék.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.30. 14:31:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: lehet azt képzelik, hogy ez olyan mint az amcsi űrprogram. Az odatett német tudósok amolyan reformnácik, vagy nem is azok igazán, csak a békesség kedvéért.

2025. 2025.06.30. 14:32:26

A legutóbbi Békemeneten is több ember volt, vagy legalább ugyanennyi. Azt fikázni kellett, ezt éltetni. Az atv-n a Napló összefoglalója szánalmasan nevetséges volt.

Madarász Henrik 2025.06.30. 14:40:29

Szerintem meg nagyon szomorú, hogy Európa ahol élünk, a degenerált lakói és áruló politikusai miatt megy a kukába, persze a kalifátusban nem lesz buzivonulás. Egy keresztény számára nyilván ez nem számít, neki az is jó ha Afrikában marad meg a kereszténység.

2025. 2025.06.30. 14:42:33

Ami még a Tiszát illeti: valamilyen kormánypárti média embere szólaltatott meg egy tiszás pedofil tanárnőt, aki szerint igen: 3-4 éves korban el lehet kezdeni a gyermekek érzékenyítését.

Soha nem lesznek többségben.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.06.30. 14:47:00

@Madarász Henrik: a germánok vezette Európa, lásd az ide író boldilit meg geryt. Amíg a latin és a szláv világ le nem váltja ezt (nem biztos, hogy akarja, mindkettőnek óriási menedékhátországa van, a latinnak Dél-Amerika, a szlávnak az Anyácska) addig marad ez.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.06.30. 14:53:45

@Madarász Henrik:

A kereszténység szerint egyre nagyobb lesz a hitehagyás, szóval eleve nem számítottunk másra.

Digitális_Fater 2025.06.30. 14:56:38

@2025.: Mi volt a Fidesz terve a betiltásra, mert itt egyértelműen a betiltást lebegtették hónapok óta? Az utolsó pillanatig ugatnak, mint egy csivava, hátha megijednek a prájdosok, és nem merik megtartani a menetet?

Nem az a fő gond, hogy sokan voltak a meneten, hanem hogy ezek után teljesen hiteltelen lesz, ha a NER a buzikról, a homoklobbiról és a gyerekvédelemről szövegel. Baszki, 15 év van a hátuk mögött, és csak ennyire képesek? Ez nem összerántja a tábort, hanem demoralizálja.

2025. 2025.06.30. 15:00:27

1. Orbánnak igaza lett, amikor 2015-ben Párizsban a terrortámadások után arról beszélt, hogy megálljt kell parancsolni az illegális bevándorlásnak, Európa iszlamizálódásának?

Az elmúlt 10 év tragédiái, a nyugati közállapotok láttán és tíz év után manapság Svédország, Hollandia, Németország és Olaszország kétségbeesett intézkedései láttán bebizonyosodott, hogy igen.

2. Orbánnak igaza lett, amikor már 2022-ben arról beszélt, hogy a háborúnak nem lesz katonai megoldása (valójában lenne, de azt a Kreml nem lépi meg) és amerikai-orosz megállapodásra van szükség a befejezéséhez? Még előtte vagyunk, de a háttérben most is folynak a tárgyalások és kétséget kizáróan így lesz.

3. Akkor miért ne lett volna igaza pont LMBTQ ügyben?

2025. 2025.06.30. 15:32:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Szóval beszartál 200 ezer embertől. Én a helyedben nem tenném. Nagy hibát követsz el, ha a többséget emiatt most "amazoknál" látod - még úgy is, hogy épeszű ember számol minden lehetséges kimenetellel és bölcs dolog felkészülni a legrosszabbra.

De tudod mit? Visszatérünk rá a választások másnapján.

Gery87 2025.06.30. 19:38:26

@Billy Hill:

Persze hogy nem tudja kívülről, csak ha a sok ezer békemenetelőből anno politikát csináltak, meg győztes oldalt meg kutyafülét, normalitást, többséget....stb akkor ne jussunk már arra 200.000 ellenzéki emberből, hogy "olyan mint egy rockkoncert":)

Azért mert 50.000 ember elmegy egy Guns koncertre még nem következik semmi, mert mellette meg 50.000 másik meg duszkóba megy, 20.000 meg kisgrófóra...

Teljesen más a politikai tömeg.

Gery87 2025.06.30. 19:40:21

@2025.:

Miből gondolod hogy "pedofil" volt, mert neked nem tetszik?

Érzékenyítés alatt gondolom azt érti hogy "nem kel bántani Pistikét azért mert bármiben is más.."
És ez helyes.

Kizártnak tartom hogy arról propagált volna hogy 3 éveseknek kell a faszról meg punciról meg szexről és buzikról előadást tartani!

Gery87 2025.06.30. 19:41:38

@Deak Tamas:

Germán? Nemrég még román voltam meg tót?:D

Te soviniszta huta vén hülye fasz.

Vége van!

valis47 2025.06.30. 21:43:06

@Gery87: "3 éveseknek kell a faszról meg punciról meg szexről és buzikról előadást tartani!" Simán tartanak a fejlett nyugaton.

valis47 2025.06.30. 21:45:34

@ez a nevem senki: Nemrég olvastam, hogy zúgolódott a lakosság valami fakivágás miatt Budapesten.. amit a libsi önkormányzat rendelt el, illetve a kertész cége.
Amúgy jogosan, mert rottyon lévő fák voltak, csak a sok faölelgető ezt nem érti.

valis47 2025.06.30. 21:49:43

@MEDVE1978: A Párbeszéd már be is jelentette, hogy ők bizony elindulnának a választáson. :)
Mondjuk a tagságuk elférne egy-két nagyobb kocsmaasztal körül, a szavazótáboruk sem sokkal több, de Karácsony elvileg ennek a pártnak a tagja.

valis47 2025.06.30. 21:52:39

Szóval én azt látom, Magyar Péter kapott egy kihívót, Karácsony személyében, mint az ellenzék vezére. MP nem elég ballib a ballibeknek, nekik Karácsony sokkal jobban szimpatikus, ez nyilvánvaló.
Így a Fidesz most megoszthatja az ellenzéki tábort, simán lehet, hogy a ballibek bizony most már követelésekkel fognak előállni a Tisza felé: legyen közös lista rajta az embereikkel - amit eddig MP kategorikusan kizárt, ugye. Vagy ha nem, külön indulnak. Ettől még veszíthet a Fidesz, csak koalíciós kényszer lesz a másik oldalon.

Alöksz Róz Unbanned 2025.06.30. 22:25:01

Ki nyerte a "prájdot"?

a homoszekszuálisok.

Gery87 2025.06.30. 22:59:52

@valis47:

Persze, megírta az Origó....

jónévez 2025.06.30. 23:21:43

@Alöksz Róz Unbanned:
Szerintem nem a homoszexuálisok "nyertek" a pride-on.
Inkább az a kérdés, ki vesztett. És kormányunk (akar sokat, akár keveset -majd ez kiderül) vesztett. Mert igaz ugyan, hogy én is egyetertek azzal: nem kell ez a pride dolog, -de veszélyes úgy megtiltani valamit, hogy a tiltást nem tartatjuk be (ami helyes, -mármint úgy helyes, hogy perszehogy nem vertek szét őket).
Következetlenség lett belőle.

(Most elmondhatnám, hogy szerintem meg kellett volna maradni a nyílt ellenzésnél. De "jónévez" nem befolyásol egy kormányt)

Bili 2025.07.01. 00:09:42

@Gery87: Azt azért bevallom irigylem tőletek, hogy a bolondok végtelene erejével megállás nélkül szajkózzátok ész nélkül a propagandátokat. Egyszer már végig vettük pontról pontra, hogy bizony van homoklobbi és ez bizony hat az emberekre, főleg a fiatalokra, egyre több köztük az LMBTQ, statisztikákat belinkeltem, minden. El us kussoltál, mert nem maradt érved, majd pár hét múlva megjelensz megint, szemmel láthatóan semmire sem emlékszek, ezt boldogan közölni is szoktad, és fullba nyomod tovább a kreténséget.

Na ezt az erőt irigylem tőletek. Akinek nincsen esze az kapott cserébe mindent legyőző akaratot. Ez a sötétség amúgy egyúttal félelmetes is. :(

GyMasa 2025.07.01. 07:59:27

@valis47:
Isten mentsen meg minket KG miniszterelnökségétől!!!
Nézd meg hogy rottyra vgta Budapestet szűk 5 év alatt!
Nem akarom, hogy ugyanezt az egész országgal megtegye...

vasútihíd 2025.07.01. 08:02:38

hogy ki a nyertes. az idősebb fiam aki bulira vette a tüncit és összeismerkedett és aztán össze is jött két tetszetős lánnyal is. könnyű elcsavarni a fejüket a megfelelő pécé dumával. természetesen nem a hosszútávú kapcsolat itt a cél de kalandnak és tapasztalatszerzésre jó. azt is pedzegette hogy az lmbtxyz első betűje alapján legközelebb egyszerre próbal meg majd két leányzót. de szavazni a fidszre fog.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.07.01. 08:11:36

@vasútihíd:

Alapvetően nincs feltétlen kapcsolat politika és orientáció között.

Annak idején volt egy "gójmotoros" kőkemény szélsőjobbos és homoszex ismerősöm.

vasútihíd 2025.07.01. 08:22:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: persze. a tüntetés céljaival alapjaiban nem értett egyet. de tudatosan tervezte be ezt a csajozást éstudta hogy mit kell mondani hogy összejöjjön. kihasználta. kétszer is.

gigabursch 2025.07.01. 12:01:30

@Jumbóka:
Ezek ugyanolyan testhőmérsékletűek.
Viszont buzik, ratyik, eLMeBeTeQ szörnyek.

gigabursch 2025.07.01. 12:06:31

@Deak Tamas:
El kell keserítselek:
Nem a germánok vezetik az Ollyópaji Jujjdejót, hanem szefárd és galiciai gyütmentek....
A germánok nyolc évtizede leküldésre kerültek a szarosgödör aljára.... Azóta egy feladatuk van: termelni a kárpit....

gigabursch 2025.07.01. 12:15:18

@2025.:
- Opció lehetett volna a Dunába hajigálás.
(Csak a cipőiket le ne vessék előtte! Abból már így is túl sok van a Duna partján....)
Alighanem eredményes lett volna, a 2/3-a vsz erőst megmihálylott volna...

- Természetesen opció lett volna még a lángoló pallós és a kéneső is, de dokumentált ennek működtetésére ezidáig csak a semiták istene volt képes.

- További opció lett volna a fertőtlenítőszeres vízágyú, bár ezt ebben az időben még élvezték is volna.

- Egy betörő -17 °C--t hozó hidegfront, jéggel, miegymással is ott van a széles lehetőségek tárházában, akárcsak egy újkori Matuska Szilveszter.

De mindez nem történt.

- - -

Alighanem nem ok nélkül voltak ezek a fartúrók szabadra engedve. Mert így ad politikailag a legtöbb szavazatot a fidesznek a dolog....
S ha még egyszer bármelyikük rezsimről pofázik, akkor fel lehet tenni a kérdést: Jó, hol voltál te selejtes buzi barom akadályozva?
Más, fejlettebb demokráciákban szarrá vertek volna titeket!....

valis47 2025.07.01. 12:19:23

@Gery87: Nem tudom hogy megírta-e, de ilyesminél szokott lenni forrás.

valis47 2025.07.01. 12:20:44

@gigabursch: Ez a "mesterterv" változat. De simán lehet, hogy a fidesz tényleg ennyire elhülyült. Miért ment volna bele Orbán szándékosan egy olyan szituba, ahol látványosan "legyőzik"?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.01. 12:56:15

@gigabursch: de már azt se tudnak, minden outsourc Indiába, Leyen asszonyság most állapodott meg a projekt még erősebb felfuttatásáról.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.01. 12:59:45

@GyMasa: pedig én szombat óta, a facebookos ismerősem alapján nem látok mást. Annyira jól él a kihízlalt ostoba tömeg, hogy nem látok mást. Nem tudom, hogy lehetne megtartani az eddigi vívmányokat és ráébreszteni ezkeket, hogy ezek nem alapjogok és alapszolgáltatások, hanem 1990-2000 években dolgoztunk meg érte alacsony bérért, ki nem fizetett túlórákkal, elbaszva a szabadidőnket, tönkretéve a családi életünket.

GyMasa 2025.07.01. 13:19:43

@gigabursch:
Nekem is az volt a gyanús, hogy pénteken este a Kúria, csak úgy, meggondolta magát.
Szerintem arra ment ki az egész, hogy Orbánék szóltak, és most majd lehet mutogatni a sok aberráltat, akik ott vonaglottak, nyilvánvalóan szeméremsértő öltözékben (vagy annak hiányában)
És, akkor majd jövőre ott is lesznek a bizonyítékok, miszerint az ellenzéknem votl képes megrendszabályozni a tömeget, és tessék, csak anarchia lett a vége.
És, jövőre nem lesz kérdés, hogy akkor be kell/lehet-e tiltani.

GyMasa 2025.07.01. 13:21:25

@valis47:
Szerintem nem lett legyőzve.
Pontosan az történt, amire számított.
Attól, hogy egy 200 000 fős tömeg ott volt, még nem lesz az ellenzéknek 3 milliónál több szavazata, ami ahhoz kell, hogy a kormány bukjon a választáson.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.01. 13:25:59

@GyMasa: a kokárdataposás után ez már most sem kérdéses.

Gery87 2025.07.01. 13:51:42

@Bili:

"Egyszer már végig vettük pontról pontra, hogy bizony van homoklobbi és ez bizony hat az emberekre, "

Kiscsillag, megbeszéltük ha jól emlékszem. Azt okozza hogy egyre több ember mer kiállni és felvállalni hogy buzi, ennyi és nem több. Ezért látod azt hogy "többet vannak"....nincsenek többen, mint 100 éve, csak többen merik bevállalni!

Remélem értek a különbséget.

"főleg a fiatalokra, egyre több köztük az LMBTQ, statisztikákat belinkeltem, minden."

Na még egyszer, csakhogy átmenjen:

Egyre több ember mer kiállni és felvállalni hogy buzi, ennyi és nem több. Ezért látod azt hogy "többet vannak"....nincsenek többen, mint 100 éve, csak többen merik bevállalni!

"El us kussoltál, mert nem maradt érved, majd pár hét múlva megjelensz megint, szemmel láthatóan semmire sem emlékszek, ezt boldogan közölni is szoktad, és fullba nyomod tovább a kreténséget."

Nem kussoltam el max kifulladt a kommentfolyam.
Ilyeneket én is tudok mondani bele a levegőbe....

Vannak itt memóriazavaros aranyhalak, persze, kérdezd tapi elvtársadat ő ebben profi...
nála az akvárium két fala nagyon közel van:)

Gery87 2025.07.01. 13:52:25

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És a többi "nemzsidó" motoros elött ez tudott volt?:)

GyMasa 2025.07.01. 14:04:16

@Deak Tamas:
Keméány, ez nekem sem volt meg...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.01. 18:55:48

@vergyula: @GyMasa: és a szabadság fejlődik.

index.hu/kultur/2025/07/01/pride-most-mulik-pontosan-csik-zenekar-transz-majorosi-marianna-reakcio-gyulolet/

Az apróság ugyebár kimarad a zindex cikkéből is, hogy az előadó a mandineres cikkben említett részt kifogásolta.
Egy valamit ismétlek: ezek nem magyarok, ellenségek. Eszerint kell(ene) kezelni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.07.01. 19:13:39

@Deak Tamas:

Nehéz ilyenkor nyugodtnak maradni, elismerem, pedig a keresztény csak röhög az ilyesmin: már megint megmutatta igazi arcát az européer ellenség.

Bili 2025.07.02. 10:17:46

@Gery87: Pontosan erről beszélek. Minden egyes érv amit itt most felsoroltál meg lett cáfolva adatokkal tényekkel statisztikai adatokkal. És azért fulladt ki mert nem tudtál rájuk mit mondani. Mert meg lettél cáfolva. És most újra felmondod azt a hazug propagandát amit akkor már megcáfoltam. A bolondok erejével. És kurvára semmi értelme veled szóba állni mert te vagy az a fasz aki utálja a neres köcsögöket ezért leszavaz egy neres köcsögre. Röviden ennyi a lényeg rólad.

Bili 2025.07.02. 10:23:33

@Gery87: Egy statisztikai adat. A legfiatalabb generáció fele amerikában LMBTQ valamelyik betűjébe sorolja magát. Szerinted az emberek fele buzi? Mellesleg Nincsen genetikai oka a homoszexuálisnak Környezeti hatásra alakul ki. Ezeket is belinkeltem akkor. El is kussoltál. Mint ahogy most is elfogsz.

Bili 2025.07.02. 10:33:46

@Gery87: Azt mondd meg nekem az éles elméddel, hogyha régen nem merték felvállalni a buzik hogy buzik akkor honnan tudjuk hogy mennyien voltak? És ha nincsen genetikai oka akkor meg honnan lehetne tudni, hogy mennyi az annyi amennyinek lennie kell(ene)? Tündérbogaram, a propagandád ad erre választ?

vergyula 2025.07.02. 10:35:14

@Bili: Hát szerintem ha az ember utálja a neres köcsögöket, akkor logikus lépés sok neres köcsög helyett 1 neres köcsögre szavazni.

Gery87 2025.07.02. 10:56:38

@Bili:

"Pontosan erről beszélek. Minden egyes érv amit itt most felsoroltál meg lett cáfolva adatokkal tényekkel statisztikai adatokkal. És azért fulladt ki mert nem tudtál rájuk mit mondani. Mert meg lettél cáfolva. "

Látom a konzi jobboldalon imádnak a buzisággal foglalkozni:)
Ezzel keltek fekszetek..

"minél fiatalabb az ember, annál nagyobb eséllyel gondolja úgy, hogy a szexuális orientáció nem kőbe vésett adat, hanem egy skálán lazán elhelyezhető, sőt: változó tényezője az életnek. A kutatás azt nem mutatta ki, hogy a megkérdezetteknek konkrétan milyen tapasztalataik vannak az azonos vagy éppen az ellenkező nemmel. Inkább csak azt jelzi: sokan megengedik maguknak a nem kizárólag heteroszexuális gondolatokat, fantáziákat. "

"Nyilvánvaló, hogy ezek a számok nem az aktív biszexualitás mértékei – összességében a lakosság 89%-a heteroszexuálisnak vallja magát –, de az 1. szintre besorolás magában foglalja a homoszexuális érzések és élmények lehetőségét. Ez mindenekelőtt a szexualitás iránti egyre nyitottabb hozzáállást jelzi. Egy további kérdéscsoportban, amely arra vonatkozott, hogy a válaszadók elképzelhetően vonzódhatnak-e egy azonos nemű személyhez, létesíthetnek-e vele szexuális kapcsolatot vagy létesíthetnek-e vele kapcsolatot (ha a megfelelő személy a megfelelő időben jön), az 1. szintűek legalább 35%-kal nagyobb valószínűséggel mondták, hogy igen, mint a 0. szintűek."

Magyarul szó nincs arról hogy a fiatalok fele aktív buzeráns lenne és mindenképp leszopná a faszt vagy ollózna egyett....

De kattogjál még ezen!

Egyébként meg ha igaz lenne, a fiatalok fele buzi, akkor mi a "normalitás"? Hát akkor bizony ez:)

Gery87 2025.07.02. 10:57:38

@Bili:

Genetikai és környezeti oka van.
De akinek nincs rá genetikai hajlama, az nem lesz az.

Gery87 2025.07.02. 11:00:16

@Bili:

"hogyha régen nem merték felvállalni a buzik hogy buzik akkor honnan tudjuk hogy mennyien voltak? "

Nem tudjuk, sejtések voltak mindig.

"És ha nincsen genetikai oka akkor meg honnan lehetne tudni, hogy mennyi az annyi amennyinek lennie kell(ene)?"

Kellene? Miért ne lenne genetikai oka?
A szexuális orientációnak nincs genetika oka?
Heteróvá is nevelni kell az embert mert ösztönös érzései nincsenek?
Ne hülyéskedjünk már.

Bili 2025.07.02. 11:26:56

@Gery87: Pontosan, genetikai oka van annak, hogy az ember heteroszexuális. Ahogy belinkeltem Csányi Vilmostól a legutóbb: a természet rövidre zárja azt ha valaki nem hetero. Ha ettől eltérés van az környezeti hatás.

Hajlam lehet az elhízásra, ha valaki olyan környezetben él olyan életmódot folytat akkor elhízhat. Pont ez van a homoszexualitálissal, ha olyan környezetben él valaki olyan környezetet teremtenek amiben olyan hatások érik akkor bebuzulhat. Ha ezt nyomja a média, ezt nyomja a kormányzat ha ezt nyomják a multik, ez a divat akkor ez hat az emberekre és több lesz a buzzancs. Ahogy te is elismerted hogy környezeti hatás (is) van. Tehát ha olyan a környezet több a buzi. Ennyire egyszerű.

Amikor Goethe megírta az ifjú Werther szenvedéseit a fiatal ezt olvasgató lányok között megugrott az öngyilkosságok száma. Környezeti hatás.

A kérdés a hozzáállás. Mit mondasz a fiatal lánynak: persze legyél öngyilkos könnyen befolyásolható kamaszkorodban hiszen ez teljesen normális vagy azt, hogy ne hülyéskedj ne legyél öngyilkos egy éppen ért hatás miatt, pár hónap és elmúlik az egész, elfelejted.

Ugyanez a transzokkal pont most egy látványos példa: kamaszkorában éri egy inger a neten, azt hiszi transz valamiért, és életre szóló maradandó marandó károsodást szenved. A legnagyobb angliai nemváltó klinikát most zárták be a rengeteg per miatt mert egy életre megcsonkoltak fiatalkorúakat (is).

Ugyanez a homoszexuálitás csak az nem ennyire gyors és látványos, de ugyanez a káros hatás van egyéni és társadalmi szinten is hosszútávon.

Annyira pedig még te sem lehetsz hülye, hogy azt gondold az emberek fele igazából buzi. :)

vergyula 2025.07.02. 11:32:13

@Gery87: "Mick Jaggert nem rúgnám ki az ágyamból, de nem vagyok buzi." :D

valis47 2025.07.02. 16:28:19

@Deak Tamas: Orbán sem véletlenül pécézte ki ezt a nyomoroncot. Ő lesz a "kormányváltók" arca. Remélhetőleg azért ez elég sok embert elgondolkodtat majd. Persze lehet, hogy nem.
A Z generáció valószínűleg reménytelen, nem csak itthon.

valis47 2025.07.02. 17:16:55

@Gery87: Nem álmodozok, írtam, hogy ettől simán veszíthet így is a Fidesz.
Sőt lehet, hogy rosszabb lesz egy ilyen koalíció, mint egy csak Tisza kormány, bizonyos szempontból. Jobban fogja nyomni az állam a woke agendát. Persze a köcsögházasságot és még pár dolgot bizonyára egy csak Tisza kormány is bevezetne egyből, mert Manfréd és Ursula ezzel a feltétellel utalja a pénzt.

valis47 2025.07.02. 17:17:45

De pl. a többkulcsos adót lehet, hogy ők nem, de egy tiszaballib-óballib koala minden bizonnyal bevezetné.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.02. 19:03:11

Szerbiában, mint szerencsésebb fejlődésű kultúrával bíró országban, nem is kérdés, mi a szösz.

www.youtube.com/watch?v=SsBA4vzT0E8

Gery87 2025.07.02. 20:29:11

@Bili:

"Ahogy te is elismerted hogy környezeti hatás (is) van. Tehát ha olyan a környezet több a buzi. Ennyire egyszerű."

Kérdés hogy hány emberben van meg a hajlam arra hogy könnyen átbillenthető legyen...

Kérdés hogy vajon a nevelőintézetis lét, a gyerekkori abúzus, az apa hiánya, a rossz szülői minta, trauma....váltja ki, "kapcsolja" be inkább ezt a részét az énnek , vagy az hogy látja hogy most hogy ez "menő"...

Szerintem a fullba tolt LMBTQ+ lobbi sem okoz annyi buzit a világra, mint egy rossz szocializáció, rossz vagy hiányzó apai minta, trauma, abúzus...

Ez meg már nem ideológia kérdés , gyermekvédelmi!

"Ugyanez a transzokkal pont most egy látványos példa: kamaszkorában éri egy inger a neten, azt hiszi transz valamiért, és életre szóló maradandó marandó károsodást szenved. A legnagyobb angliai nemváltó klinikát most zárták be a rengeteg per miatt mert egy életre megcsonkoltak fiatalkorúakat (is)."

Az egséz tranyósággal az a baj hogy biológiailag NEM lehet sehogy se férfivá se nővé vállni ha nem annak születnl!
Amit művelnek az csonkítás + plasztika.
Aztán lesz belőle egy levágott farkú transzvesztita imitátor vagy egy kurva ronda használhatatlan lógó heges lőcsöt a lábad között hordó szőrös szakállas nő...

Persze, hogy ezt nem bírják az emberek és öngyik lesznek meg perelnek...
Ugyanis ez nem megoldás!

"Ugyanez a homoszexuálitás csak az nem ennyire gyors és látványos, de ugyanez a káros hatás van egyéni és társadalmi szinten is hosszútávon."

Melegként lehet élni viszonylag normális életet és mondom, szerintem túlbecsülöd a skála heteró oldala felén lévőkre gyakorolt hatást...

"Annyira pedig még te sem lehetsz hülye, hogy azt gondold az emberek fele igazából buzi. :)"

Nem, pont ezt mondtam a kutatás alapján hogy szó nincs erről.

Ezért az egész félelem a világ megbuzulásástól, alaptalan.

Gery87 2025.07.02. 20:30:11

@Deak Tamas:

Látod tomika, pont ilyen szeretnél lenni te is meg az összes MHM-es haverod akik többet járnak Pride-ra mint egy átlag ember:D

Már megint tükörbe néztél..

Gery87 2025.07.02. 20:34:55

@valis47:

Túlgondolod ezt, szerinted a brüsszeli tőkés meg politikai elitnek annyira számít ez a kultúrharcos téma hogy ez egy fontos követelés lesz?

Ugyan már.

Orbánt se azért basztatják meg homofób, hanem mert vétóz ellenükben.

ha nem tenné, leszarnák hogy mit tesz meleg meg média ügyben!

MP hozni fogja az europeer jobber centrista átlagot és akkor jönnek a pénzek, a buzik meg el lesznek felejtve!

Bili 2025.07.02. 22:00:59

@Gery87: Nincsen skála hetero oldala, csak hetero van akik egy részéből buzit lehet csinálni. És ha a fiatalok fele az usában LMBTQ-s akkor nem becsülhetem túl a hatást. Ezt is bemásoltam már:

prehryfarkas.blog.hu/2023/03/05/neked_a_divat_mondja_meg_hogy_ki_vagy_427

Bili 2025.07.03. 00:49:30

@Gery87: Azt tudod, hogy most a pridon osztogattak nemváltós szórólapokat meg transz fellépők is voltak. Nem hallottam emiatt a felháborodásodat. Úgy látszik annyira te sem vagy elfogadó. Mert nincsen LMBTQ transz nélkül...

Mellesleg ez is elég kritikus hang:

"Melegként lehet élni viszonylag normális életet..."

Viszonylag? Hát nem arról van szó, hogy pont olyan jó mint a hetero? Nem vagy túl jó véleménnyel a buzzancsokról úgy látszik. Úgy tűnik neked is a divat mondja meg mit kell mondani a prideról meg a homokosokról, kicsit megkapargatjuk a felszínt belőled is előjön a begyöpösödött mucsai...

Az egész LMBTQ szembemegy mind a tudománnyal, mind a józan ésszel és ha vallásos vagy azzal is. A társadalmakat pedig alapjaiban rombolja. Hosszútávon pusztulásra van itélve az a közeg ami ezt nem, hogy engedi, de bátorítja. Nincsen jövője, az a kérdés mindössze előbb omlik-e össze a társadalom vagy észhez tér? Ezt lehet divatból vagy O1G miatt támogatni, de sok jövője nincsen. Kár is ezen rugózni, már amúgy is leáldozóban van neki...

Gery87 2025.07.04. 14:08:17

@Bili:

Full heteróból nem lehet buzit csinálni! Ez butaság.

"Azt tudod, hogy most a pridon osztogattak nemváltós szórólapokat meg transz fellépők is voltak. Nem hallottam emiatt a felháborodásodat. "

Mivel nem tudta róla, majd legközelebb megkérdezem a Novákékat azok rendszeresen járnak a Pride-ra:D

"Úgy látszik annyira te sem vagy elfogadó. Mert nincsen LMBTQ transz nélkül..."

??
Jó és nekem mi dolgom ezzel hogy ki még hány faszom betűt rak bele a mozaikba?

"Melegként lehet élni viszonylag normális életet..."
Viszonylag? Hát nem arról van szó, hogy pont olyan jó mint a hetero?

Nem, szerintem nem.
Szerintem melegként azért több nehézsége van az embernek az életben, a párkeresés meg az elfogadás, beilleszkedés terén...

"Nem vagy túl jó véleménnyel a buzzancsokról úgy látszik. "

Nem mondtam sose hogy rohadtul érdekelne a téma, meg annyira progresszív lennék.
Sőt!

"Úgy tűnik neked is a divat mondja meg mit kell mondani a prideról meg a homokosokról, kicsit megkapargatjuk a felszínt belőled is előjön a begyöpösödött mucsai..."

??
most akkor nem vagyok elég elfogadó, vagy a divatot követem?
:D:D

Nem, nem a divat mondja meg ,és eddig se mondtam hogy progresszív lennék.

"Az egész LMBTQ szembemegy mind a tudománnyal, mind a józan ésszel és ha vallásos vagy azzal is. A társadalmakat pedig alapjaiban rombolja. Hosszútávon pusztulásra van itélve az a közeg ami ezt nem, hogy engedi, de bátorítja. Nincsen jövője, az a kérdés mindössze előbb omlik-e össze a társadalom vagy észhez tér? Ezt lehet divatból vagy O1G miatt támogatni, de sok jövője nincsen. Kár is ezen rugózni, már amúgy is leáldozóban van neki..."

Az idő majd megoldja ezt.
Nem lehet a végtelenségig abszurd hülyeségeket nyomatni, ez igaz.
Ezen részei kikopnak...

A "házszexuális" meg a teljesen értelmetlen "pánszexuális" stb hülyeségek el fognak tűnni...
Ami marad az a nagyobb tolerancia, meg esetleg a jogi egyenlősítés.

A többi kreténség visszabújik a szubkultúrája közegébe.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása