magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Rozsava

Úgy néz ki, a progresszív baloldal mintaállama megszűnik napokon belül.

A szíriai kurd autonómia megszűnése 2016-ban kezdődött, amikor Rozsava vezetői átnevezték magukat Észak-Szíriává.

Tavaly decemberben jött a végső csapás, a szír kormányerők benyomultak a volt Rozsava területére, miután amerikai közvetítéssel megállapodás született: a terület vissza lesz integrálva Szíria közigazgatásába, a kurd fegyveres erők pedig betagozódnak a szír hadseregbe. A híres kurd női katonai egységek megszűnnek, mivel a szír hadseregben nők nem szolgálhatnak. A kurd területi autonómia lassan le lesz bontva.

Idén január 13-én jött az újabb támadás a szír kormányerők részéről. Mivel Rozsava vezetése feladta, így harc nélkül veszik át a területet a szír kormányzat katonái. Jelenleg a helyzet ott tart, hogy a még nem integrált kurd területek e hét végéig kaptak határidőt fegyveres erőik leszerelésére.

A szír kormányzat közben ígéretet tett a kurdok egyéni és kollektív kisebbségi jogainak biztosítására az egységes szír államon belül.

Persze, mindez várható volt, miután a jelenlegi szír kormányzat mögött Törökország áll, melynek fő célja bármilyen kurd területi autonómia megakadályozása,. A meglepő inkább az USA magatartása: teljesen azonosultak a török állásponttal. Szóval hatalmas török politikai, katonai és diplomáciai sikerről lehet beszélni.

sárga: még kurd ellenőrzés alatt január 19-én, világoszöld - volt kurd terület, visszafoglalva

176 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7819034515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GyMasa 2026.01.23. 08:41:27

@Tapi2021:
"Szegény állítólag skizofrén, így tehát inkább kezelni fogják, megsimogatják, ő meg hatalmasat röhög majd közben, hogy ezek tényleg ilyen hülyék."
Nos, nem vagyok tisztában, hogy itt, Németországban ez pontosan mit jelent, de a norvégok, Breivik esetén ugyanezt tették, mert a Norvég törvények szerint az a söpredék max 20 év börtönt kaphatott vpoolna csak, viszont kényszergyógykezelni bármeddig lehet valamit, és, ha jól emlékszem, a bürtünnel szemben a kényszergyógykezelés nem ez szanatórium. Ott nem jáér a saját fitness terem, meg az internet a tartáshoz.

GyMasa 2026.01.23. 08:46:04

@Deak Tamas:
Félelmetes ez a csávó!
Konkrétan simán kinézem MP-ből, hogy a megválasztása (jobb esetben) vagy a puccs esetén királlyá koronáztatná magát a Duna jegén.
Augusztusban!
A csávókám a lehető legnmesszebb áll a "középutastól".
Sőt, azért kíváncsi vagyok, hogy hangzanának a beszédesi, ha a "fideszes" szót lecserélnénk, mondjuk "zsidó"-ra..

alöksz róz 2026.01.23. 09:04:42

@Deak Tamas: bizony, tanultam.
és nem csak az 1918-42 közötti részét :D

sőt, a történelem mellett még földrajzot is tanultam.
az intelligens, nem rablógazdálkodó főuraknak köszönhetjük a mai aszályos, kiszáradó Alföldet.

vergyula 2026.01.23. 09:08:28

@GyMasa: "Konkrétan simán kinézem MP-ből, hogy a megválasztása (jobb esetben) vagy a puccs esetén királlyá koronáztatná magát a Duna jegén.
Augusztusban!"
Hogy intézné el a jeget? Valami külföldi nagytőkével?
Hardcore, és joggal kritizált ballibek szoktak ilyeneket vizionálni Vityáról, miért süllyedsz a szintjükre?

"Sőt, azért kíváncsi vagyok, hogy hangzanának a beszédesi, ha a "fideszes" szót lecserélnénk, mondjuk "zsidó"-ra.."
Ennek megint mi értelme? Mi van, ha Vitya beszédeiben kicserélnénk a poloskákat, vagy mondjuk a hazaárulókat zsidókra?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.23. 09:12:34

@alöksz róz: az biztos, hogy tanultad, az látszik, mert tudni aztán semmit nem tudsz.
A kiszáradó aszályos meg hasonló baromságok ügyében javasolnám megtekinteni a szegedi újságokat 1879. március 12. után. Meg ha összekötöd a kettőt, akkor tanuljad az "ukrán" földrajzi tevékenységeket Kárpátalján meg az 1998-as árvizet, igaz akkor is épp az uras Fidesz kormány volt.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.23. 09:13:51

@GyMasa: lásd épp most amit a Gyula írt. Esélytelen ez ....

gigabursch 2026.01.23. 09:42:21

@Deak Tamas:
Keveset tudsz róluk és alighanem hibásan ítéled meg őket.

Ez nem jelenti azt, hogy én sokat és főleg nem elegendőt tudok róluk.
Viszont ne ess a mantrázott sztereotípiák hibájába!

GyMasa 2026.01.23. 09:52:10

@vergyula:
"Hogy intézné el a jeget? Valami külföldi nagytőkével?"

Technológia?
Már hosszú évtizedek óta léteznek technológiák, amivel óriási területeket lehet kopogósra fagyasztani.
PL, városokban mindenhol így épülnek az alagutak-metrók, ahol a talaj szerkezete túl laza, vagy túl magas a talajvíz-szint.

"Hardcore, és joggal kritizált ballibek szoktak ilyeneket vizionálni Vityáról, miért süllyedsz a szintjükre?"
Nem, én MP-ből simán ki tudom nézni, hogy meg is teszi.
Legalábbis, ha Orbánról kellene ilyet elképzelni, akor a nullánál mondjuk ccsak annyival nagyobb esélyt látok rá, hogy az egy "fekete hattyú" eseménynek számítana.
MP ezzel szemben már bebizonyította, hogy nem áll tőle messze a despotikus, teljes kontrollt mutató "vezetés".

"Ennek megint mi értelme? Mi van, ha Vitya beszédeiben kicserélnénk a poloskákat, vagy mondjuk a hazaárulókat zsidókra? "
Csak annyi, hogyha az EU politikusok, oroszokat pocskondiázó (meg ugye Boldi agymenései is ilyenek), beszédeiban kicseréled az "orosz" szót "zsidó"-ra, akkor felsejlik egy alacsony, bajszos emberke a múlt századból. (és, itt mostz a beszéden kívül azért konkrét tettekről is van szó, lásd a vagyon lefoglalások, és pl. a balti államokban konkrétan a lakosság valami 40%-a orosz, akiknek NINCCS balti állampolgárságuk, holott ott születtek és éltek egész életükben. Remélem, ezt nem tartod, civilizált, vagy EU konform viselkedésnek)
Kérdés, hogy ez mióta- és milyen mértékben lett elfogadható bárki számára is.
Orbán beszédével kapcsolatban pedig:
Igen, erősen fogalmazott, de tőle kevéssé hiszem el, hogy bármiféle törvénytelen eszközhöz folyamodna, hogy ezt a célját elérje.. (az elmúlt, 16 évben lett volna lehetősége mindezt megtenni mégsem történt soha, semmi ilyesmi)
Ezzel szemben az ellenzék már kb '18 óta folyamatosan fenyyegetőzik az egyszerű többséggel történő alktományozással és a mindenféle vagyonelkobzásokkal és emberek börtönbe zárásával.
Helyes volt-e a szóhasználata? Szerintem nem, én nem fogalmaztam volna így, de nem vagyunk egyformák.

GyMasa 2026.01.23. 09:54:57

@vergyula:
"Mi van, ha Vitya beszédeiben kicserélnénk a poloskákat, vagy mondjuk a hazaárulókat zsidókra? "
Ráadásul, Orbánnak a hazaárulókkal van baja, nem a zsidóságukkal.
Ugye az elsőt azt az illető választja, a másodikról meg senki nem tehet, hogy hová születik.
SZóval, azért én látok némi különbséget.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.23. 09:57:22

@gigabursch: az, hogy 1890-1920 között gyakorlatilag minden újság ezt írta róluk, és Herczeg Ferenc is megemlíti a vigyorgó kurdokat az isztambuli mészárlás után az emlékirataiban, azért eléggé segít a tájékozódásban.

vergyula 2026.01.23. 10:16:16

@GyMasa: ""Hogy intézné el a jeget? Valami külföldi nagytőkével?"

Technológia?
Már hosszú évtizedek óta léteznek technológiák, amivel óriási területeket lehet kopogósra fagyasztani."
Erről most tényleg komolyan beszélünk?

""Hardcore, és joggal kritizált ballibek szoktak ilyeneket vizionálni Vityáról, miért süllyedsz a szintjükre?"
Nem, én MP-ből simán ki tudom nézni, hogy meg is teszi."
Ők is Vityából. Inkább hagyjuk ezt, még az én infantilizmusomnak is sok.

"Orbán beszédével kapcsolatban pedig:
Igen, erősen fogalmazott, de tőle kevéssé hiszem el, hogy bármiféle törvénytelen eszközhöz folyamodna, hogy ezt a célját elérje.. (az elmúlt, 16 évben lett volna lehetősége mindezt megtenni mégsem történt soha, semmi ilyesmi)"
Szükségtelen, ha 2/3-dal magára írhatja a törvényeket.

vergyula 2026.01.23. 10:20:18

@GyMasa: ""Mi van, ha Vitya beszédeiben kicserélnénk a poloskákat, vagy mondjuk a hazaárulókat zsidókra? "
Ráadásul, Orbánnak a hazaárulókkal van baja, nem a zsidóságukkal.
Ugye az elsőt azt az illető választja, a másodikról meg senki nem tehet, hogy hová születik.
SZóval, azért én látok némi különbséget."

Szócseréről volt szó. A zsidókat te említetted, a hazaárulózást mint gyakori vádat az ellenzék(iek) ellen hoztam fel példának.

alöksz róz 2026.01.23. 10:28:06

@vergyula: "Hardcore, és joggal kritizált ballibek szoktak ilyeneket vizionálni Vityáról, miért süllyedsz a szintjükre?" - nem süllyed, emelkedik :D

alöksz róz 2026.01.23. 10:32:04

@Deak Tamas: látszik, hogy halvány fogalmad sincs a témáról...

egyébként pont ezt akartam mondani, azzal adták el a rablógazdálkodó kártételt a főurak a lakosságnak, hogy ők majd megmentik őket az árvíztől.

alöksz róz 2026.01.23. 10:34:11

@vergyula: "Hogy intézné el a jeget? Valami külföldi nagytőkével?" - a CIA simán meg tudja csinálni, és a szándéka is megvan.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.01.23. 10:43:53

@GyMasa:

királlyá? mert a vezérdemokrácia aztán k-ra jobb, nem?

a vezérdemokrácia szó amúgy fából vaskarika.

Körösényi András szerint az Orbán-rezsim nem jogállam, nem is így értelmezi magát, hanem vezérdemokrácia: demokratikus legitimációval rendelkező autoriter hatalom.

Ha teljesen tiszták lennének a választások, és demokratikusan választanánk négy évre diktátort, akkor is diktatúra lenne 4 évig. Lásd Julius Caesart, Ennyit a választási autoktácia vagy a "vezérdemokrácia" eufemista (korrupt?) maszlagáról. De Oroszországban is vannak választások, Lukasenkónál, vagy a grúzoknál, Szerbiában is, attól ezek még hazaáruló diktatúrák.

tehát a vezetői demokráciában a Vezető gyakorlatilag diktátor, tehát akkor nem vezetői demokráciáról, hanem diktátori demokráciáról beszélhetünk. fából vaskarika. és akkor ezekszerint mivel hitlert is demokratikusan választották meg, akkor a náci Németország is egy "vezetői demokrácia", a demokráciát nyugodtan elhagyhatjuk a "vezérdemokráciából." Hagyjuk ezt a Körösényit, semmitmondásban nagyon jó...

kkbk.blog.hu/2025/06/06/i_am_not_alone_nem_vagyok_egyedul

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.01.23. 10:46:17

@vergyula:

rakj ki légyszi valami avatat kisképet. könnyebb így felismerni ki értelmes itt

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.01.23. 10:47:58

@Gelimtredfd: neked nem a Dr. William Chester Minor a példaképed?

vergyula 2026.01.23. 10:59:06

@tesz-vesz: Hmm, majd kitalálok valami.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.01.23. 11:24:11

@vergyula:

Boldi is ezt mondta, azóta nem rakott ki semmit

Tapi2021 2026.01.23. 11:28:56

@Boldeone2: "Szerinted az rendben van, hogy majdnem olyan drága az élelmiszer Magyarországon, mint Nyugat- Európában?"

Igen. Valójában nem ezek drágák - ha mint gazdálkodó, termelő nézem -, hanem a jövedelmek túl alacsonyak.
Annak oka meg 90%-ban a negyven év kiesés a kapitalista - normális - (világ) gazdaságból.

" Mezőgazdasági világhatalom voltunk a múlt század tízes éveiben, különösen a malomipar...De a szoci mezőgazdaság is jó volt!"

Igen. Lásd fent! A szocialista diktatúra előtt - és pláne Trianon előtt - ez így volt.
Velünk a NYUGATIAK és a keleti, helyi szocik-kommunisták basztak ki!

"Tedd fel magadnak a kérdést? Jó lenne, ha jönne az olcsó és jó minőségű argentin marhahús? Ha olcsóbb brazil gyümölcsöket vehetnénk télen? Mendozai vörösbort, olcsó perui áfonyát, stb.."

Jó, de semmiképpen nem a helyi gazdák kárára, őket egyenlőtlen versenybe kényszerítve.
A csak Brazíliában termő gyümölcsre ez nyilván nem vonatkozik.

Tapi2021 2026.01.23. 11:40:32

@Boldeone2: "Ki akar nem szuverén magyar nemzetet? Senki...Az, hogy megpróbálsz beilleszkedni az európai közösségbe, az nem jelenti a szuverenitás feladását!"

Mindenki, aki további integrációt, tehát további jogok átadását és átruházását akarja. Aminek a vége az EEÁ.

Az EU SZUVERÉN TAGÁLLAMOK közös érdekű együttműködése. Erre jött létre. Nem önfeladásra és a nemzetállamok, tagállamok szisztematikus felszámolására!

MINDEN jogkör és politikai döntés átruházása a szuverenitás CSÖKKENTÉSE!
Ha húzol ezekből egy vektort, akkor annak "vége" az Európai Egyesült Államokba mutat. Amelyben a felszámolt nemzetállamok népei, mint NEMZETISÉGEK fognak élni, mert hogyan máshogy?!

Vagyis: mi magyarok (is) olyanokká lennénk, mint pl. a szlovákság volt a Monarchiában!
Nyilván lenne képviseletünk az EEÁ "birodalmi" parlamentjében, kb. olyan hatásfokkal, mint a szlovák képviselőké volt a Monarchiában.

Tapi2021 2026.01.23. 11:43:30

@Boldeone2: Apropó. Nekünk nem kell beilleszkednünk az "európai közösségbe", mivel már ezer éve megtettük!!!!

Amire te gondolsz az a BEHÓDOLÁS a nyugati népeknek, az ő elképzeléseiknek Európáról!

Amíg Orbán/nemzeti kormány lesz, ez nem fog bekövetkezni!

GyMasa 2026.01.23. 11:48:15

@vergyula:
"Erről most tényleg komolyan beszélünk?"
Igen, ha egy MP kaliberű ember lehet az ellenzék vezére, az általa eddig felvonultatott "tulajdonságokkal"? akkor bizony erről is kell.
Mondjuk, sokat elmond a rá szavazókról, ha az elmúlt 2 éveben történtek és a róla kb. naponta kiderülő disznóságok ellenére is rá akarnak szavazni.
Még akkor is, ha egy cseppet sem meglepő ezeknek a feleőtlen O1G embereknek a viselkedése, mert nincs benne semmi újdonság.

"Ők is Vityából. Inkább hagyjuk ezt, még az én infantilizmusomnak is sok."
Igen, csak nagy különbség, hogy "Vitya" az elmúlt 15 évben semmi ijesmit nem tett.
Ezzel szemben MP-ről semmit nem tudunk, hiszen még ígérni sem ígért semmit. ELlenben az összes Tiszás képviselőjelölt konkrétan le van tiltva a nyilatkozásról, azokat Péterünk becvallottan agyhalottaknak tartja, és erős kijelentéseklet is tud tenni.
Szóval, te kinek hinnél jobban?

"Szükségtelen, ha 2/3-dal magára írhatja a törvényeket. "
Ez igaz, de kérdezem, akkor miért nem "írt a 2/3-ával" már valamit MP ellen?
Mert a lehetősége megvan és meglett volna rá...
Aztán mégsem történt semmi ilyesmi.
(és, meg is lennék lepődve, ha az elkovetkező, bő 2 hónapban törénne ilyen.)

GyMasa 2026.01.23. 11:50:12

@vergyula:
"Szócseréről volt szó. A zsidókat te említetted, a hazaárulózást mint gyakori vádat az ellenzék(iek) ellen hoztam fel példának. "
Igen, én, de úgy látom, akkor nem sikerült felfogni, hogy mit akartam ezzel mondani.
Akarod, hogy leírjam lassabban is?
Az ellenzék nagyobbik része pedig még a leglegengedőbb kedvemben is olyanokat művel, amik nemhogy használnak,de kifejezetten ártanak az országnak hírnévben és anyagiakban.
Te az ilyet minek neveznéd?

GyMasa 2026.01.23. 11:52:01

@Tapi2021:
"Mindenki, aki további integrációt, tehát további jogok átadását és átruházását akarja. Aminek a vége az EEÁ. "
Nem az a baj, hogy ki akar, vagy ki nem.
Erről az elmeroggyantról süt, hogy felfogni is képtelen, hogy mit itt delirál az oda fog vezetni.
EZ a legnagyobb baj vele, hogy annyira értelmi fogyatékos, hogy fel sem fogja amondatai következményét.

vergyula 2026.01.23. 12:03:01

@GyMasa: Vajon érdemes-e ilyen bőlére ereszteni azt, hogy nem értünk egyet? Szerintem nem.

vergyula 2026.01.23. 12:03:35

@GyMasa: "Igen, én, de úgy látom, akkor nem sikerült felfogni, hogy mit akartam ezzel mondani.
Akarod, hogy leírjam lassabban is?"
Akarom, ez érdekel.

Tapi2021 2026.01.23. 12:05:01

@Boldeone2: "Mark Carney, történelmi beszéd"

Hont:

"Hatalmas elánnal osztogatja körbe a művelt közvélemény Mark Carney szavait. A nem túl izgalmas szónoklattal nem foglalkoznék, csak mulatok magamban, hogyha Trump, Orbán, netán Byung-Chul Han vagy éppen Niall Ferguson mondja, hogy vége a régi világnak, akkor ők erőszakos ösztönlények, illetve holdkóros álmodozók, de ha a kanadai miniszterelnök szól ekként, akkor az micsoda korszakos meglátás.

Valójában minden alkalommal egy banalitás nyugtázása történik – ami a politikusokat illeti, az érdekvezérelt tetteik megideologizálása. Az utóbbi esetben példának okáért az, hogy a társadalmi igazságosságra és világbékére oly kényes publikum lelkesen tapsol a következőknek: „hivatalba lépésünk óta csökkentettük a jövedelem-, tőkenyereség- és üzleti befektetési adókat, eltávolítottuk az interprovinciális kereskedelem összes szövetségi akadályát, és gyorsított eljárással egymilliárd dolláros beruházást hajtunk végre az energia, a mesterséges intelligencia, a kritikus ásványi anyagok, az új kereskedelmi folyosók terén és egyéb területeken. 2030-ig megduplázzuk védelmi kiadásainkat”. Mérsékeljük a gazdagok adóit, tisztogatjuk az utat a tőke előtt, fokozzuk a természeti erőforrások kiaknázását, fújjuk tovább a techipar lufiját, és fegyverkezünk. Hurrá!

Ezt azonban még nem jegyezném meg, nem az én országom, nem az én kormányom, és baloldali sem vagyok. Ami viszont minket illet, az a lábszagú provincializmus, hogy egy, a szomszédunkban megjelent mű sorsunkat is érintő megállapításait (Magyarországot konkrétan többször is említi az írás) az aktuális tengerentúli fontos ember (amúgy téves) interpretációjában tárják a nyilvánosság elé – és a szöveget továbbosztók közül egyetlen író, társadalomtudós, fészbúkpróféta és láncfűrészes operáló sem vette a fáradtságot, hogy megnézze az eredetit. Ahogy nem vette erre a fáradtságot a fordító, a valaha jobb napokat látott és nehezebb éveket megélt Ara-Kovács Attila sem."

ot.hu/hont-andras/amikor-a-zoldsegesekert-jottek-nem-szoltam-mert-nem-vagyok-zoldseges/

Tényleg érdekes, amikor a világ egyik legnagyobb országának minielnöke, aki kizárólag mai vagy egykori nagyhatalmak, gyarmatosítók földjén élt - elnyomásban, diktatúrában soha - mond egy ilyen "nem engedünk az elnyomásnak" típusú beszédet.
De nektek ez kell.

Tapi2021 2026.01.23. 12:09:03

@Gery1987: "A ma élő kurdoknak pláne Rozsavának, mi a tetves buzi fejed köze van a 100 évvel ezelőtt történt dolgokhoz? "

Gondolom kb. annyi, mint nekünk, ma élőknek a lassan száz évvel ezelőtti németek által végrehajtott holokauszthoz.

GyMasa 2026.01.23. 12:09:30

@vergyula:
Abban nem, de engem pl. tényleg érdekel, hogy szerinted miért van az, hogy Orbán, annak ellenére, hogy sokadszor is 2/3-dal kormányoz, mégsem tett semmi despotikusat az elmúlt 15 évben?
Annak ellenére sem, hogy álllítólag mostmár tényleg meg fog bukni!
Nem érzel itt semmiféle ellentmondást?

Tapi2021 2026.01.23. 12:16:16

@Gery1987: A művi szocialista, kommunista rendszer természetellenes. (És sosem lehet demokratikus, mivel erőszakkal kell fenntartani, a mesterséges egyenlőséget!) Ezért lépnek fel ellene, nagyon helyesen.

Persze az iszlám is az. Szóval...

Tapi2021 2026.01.23. 12:18:27

@Madarász Henrik: "Ennyit ér az USA szövetsége, bármikor elárul ha érdekében áll. "

Mint az összes többi!

Tapi2021 2026.01.23. 12:22:11

@Boldeone2: "Magyarország még 20 éve is kb 10-11. gabonaexportáló állam volt"

És ezt kúrta szét és el a szocializmus (utána meg a nyugatiak piac felvásárlása, és az EU szabályozás)!

Ha meg most - ahogy te szeretnéd - ráengednénk a magyar gazdákra az olcsó ukrán terményeket, meg a fél világét (Mercosur), akkor nem csak még lejjebb csúsznánk, be is dőlne a MAGYAR mezőgazdaság!

Döntsd el mit akarsz!

GyMasa 2026.01.23. 12:22:20

@vergyula:
"Akarom, ez érdekel. "
Nos:
- Akik az ellenzéki oldalon bármiféle okból, de pl. az EU parlamentben de az itthoniban is, de nyíltan az ország érdekei ellen mennek, azokat én nem tekintem szövetésgesnek. (itt az lyen Kollár Kinga féle, és hasonló hozzáállásról van szó, ami szerint "Ha rossz az országnak, az jó az ellenzének")
Ez azért aljas, mert a saját politikai hatalmáénak a megszerzését, vagy annak megtartását MINDENNÉL fontosabbnak tartja, és annak az eléréséhez bármilyen eszközt elfogadhatónak tart. Pl. visszatartani az országnak járó pénzeket (és, ez még ne is a legnagyobb baj, az az, hogyerre még büszke is, és dicsekedik is vele)
- AZ ilyen emberek ellen teljesen jogos a felháborodás, és a megvetés, ugyanis ők azok, akik tuladjonképpena te zsebedből is pénzt fognak kíhúzni, ha hatalomra kerülnek.
- Természetesn, neked jogod van őket támogatni, és rájuk is szavazni, hiszen, én pl. elfogadom, hogy vanna olyanok, akik ebben hisznek, vagy ezt látják jónak.
Mivel, demokráiában élünk, ha ez az oldal kerül hatalomra, azt én el fogadom, és együtt fogok élni azzal a rendszerrel is.
Ezt viszont nem látom az O1G oldal részáéről, mert, mivel az elmúlt 15 éveben csak a sopás volt az osztályrészük, mostanra eljutottak oda, hoyg már bármi áron hatalomra akarnak jutni, és ott is akarnak maradni. Mivel 15 évig ez nem ment nekik, ha most valami csoda folytán sikerül, akkor majd mindent meg fognak tenni, hogy a fidesz ne jusson vissza a kormányhoz.
Persze, ennek 2 útja van, az egyik a tehetséges, kompetens kormányzás, amire ez a jelenlegi garnitúra teljes mértékben alkalmatlan.
A másik út pedig, az "elszámoltatás" meg a fidesz betiltása, meg a fidesz szavazók megszégyenítése, (vagy, a későbbi hangulattól függően akáér komolyabb vegzálása is) fenyegetése.
- Végül a zsidózást meg azért hoztam elő, mert a mai EU-O1G narratíva ijesztően hasonlít a nácik propagandájához.
És, az EU folyamatok is elégg nem jó irányba mennek jelenleg.
SZóval én tartok tőle, hogy nem kellene ezt tovább erőltetni, és a magam részéről teljességel elfogadhatatlan BÁRKINEK az ilyen szinten vagy stílusban történő becsmérlése, mert szembe megy az "élni és élni hagyni" elvével.
És, eddig ennek soha nem lett jó vége.

GyMasa 2026.01.23. 12:23:21

@Tapi2021:
".... mivel erőszakkal kell fenntartani, a mesterséges egyenlőséget!"
Igen, hiszen a rendszer mögött nem áll semmiféle természetes matematikai vagy erkölcsi háttér...

Gelimtredfd 2026.01.23. 12:23:24

@Tapi2021: A művi szocialista, kommunista rendszer természetellenes.
erőszakkal kell fenntartani, a mesterséges egyenlőséget!)
--------------------------
1. Nem rendszer, hanem rendraku, a szer hangot indogermán ser-től dúrgerni.
2. A termsézet egy kretény-libcsi hang, eredő vagy bölvány van, ezek az ősungarisch hangok.
3. Nem ellen, hanem alna, de inkább anta, ide volna írni, hogy: bölványfájand, eredőantanda.

4. Nem erőszak, hanem víhergés vagy erővel dúrongás.
5. Nem fenntart, hanem fennrekk.
6. Nem egyenlőség inkább hanem rekktavamány.

7. A probléma az, hogy erővel dúrongásval van fennrekkve a rekktavaloszamány. A probléma, hogy a bölvány, az eredő nem ismerje az rekktavaloszamányt.

Máshogy van, sajnos a te bölványodat, eredődet, anat te keresztény-libcsi namán természetnek namatsz, azt nem rakem, attól, hogy más is. De a tijéd stak ideológikus.

vergyula 2026.01.23. 12:23:42

@GyMasa: Attól függ, mit tekintünk despotikusnak. A választási törvény és a körzethatárok megváltoztatása a saját érdekük szerint, a médiafölényre törekvés, az ügyészség fideszesítése, a választás előtti osztogatás mind a hatalom megtartását célozza, nem kormányzás.

Gelimtredfd 2026.01.23. 12:25:13

@GyMasa: természetes matematikai vagy erkölcsi háttér...
--------------------------
Eredői...heregörcs nem van.

A probléma, hogy most boljokjunk, tekintsünk vég a historykus kommunizmustól, az van, hogy a kapitalizmusnál nem van eredő, hanem az a művi.

Sajnos a kapitalizmus van fennrekkva erővel.

vergyula 2026.01.23. 12:32:32

@GyMasa: "az lyen Kollár Kinga féle, és hasonló hozzáállásról van szó, ami szerint "Ha rossz az országnak, az jó az ellenzének"
Bután fogalmazott.

"Ez azért aljas, mert a saját politikai hatalmáénak a megszerzését, vagy annak megtartását MINDENNÉL fontosabbnak tartja, és annak az eléréséhez bármilyen eszközt elfogadhatónak tart."
Ez a Fideszre (is) igaz.

"az egyik a tehetséges, kompetens kormányzás, amire ez a jelenlegi garnitúra teljes mértékben alkalmatlan"
Szerintem is. :DDD

"Végül a zsidózást meg azért hoztam elő, mert a mai EU-O1G narratíva ijesztően hasonlít a nácik propagandájához."
Nekem ez nem tűnt fel.

Tapi2021 2026.01.23. 12:35:30

@GyMasa: Ezek nem MP mellett akarnak szavazni! Tudja mind, hogy egy gerinctelen, sértett, nárcisztikus, "NER-es" fos!
Hanem a gyűlölt Orbán(ék) ellen. És BÁRMI lesz is az ÁRA!!!

Ezért nem meggyőzhetők sem ész érvekkel, sem tények sorolásával.
Lásd: 16 év alatt SEMMIT nem csináltak. Ha erre napokon át sorolnád a sok tízezer intézkedést, azzal sem érsz SEMMIT!

Az ilyen emberek veszélyesek.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.23. 12:56:19

@vergyula: ezek döntő többsége nem történik meg a valóságban, most sem.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.23. 12:58:33

@Tapi2021: faszságot beszél Boldeone (mondjuk mikor nem) belinkeltem egy táblázatot, tényszerűen nem voltunk soha "mezőgazdasági világhatalom", pláne meg a cocóalizmusban.

vergyula 2026.01.23. 13:05:03

@Deak Tamas: A nálam kevésbé lustábbak ilyenkor szoktak holmi linkekkel jönni, én megkíméllek ettől.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.23. 13:11:54

@vergyula: felesleges is, én is olvasom a 444-et.

Tapi2021 2026.01.23. 14:01:27

@GyMasa: @vergyula:

Én: "Ezért nem meggyőzhetők sem ész érvekkel, sem tények sorolásával.
Lásd: 16 év alatt SEMMIT nem csináltak. Ha erre napokon át sorolnád a sok tízezer intézkedést, azzal sem érsz SEMMIT! "

Gyula: "A választási törvény és a körzethatárok megváltoztatása a saját érdekük szerint, a médiafölényre törekvés, az ügyészség fideszesítése, a választás előtti osztogatás mind a hatalom megtartását célozza, nem kormányzás. "

Erről beszélek. És Gyula még a mérsékelt ellenzék. :-(

Tapi2021 2026.01.23. 14:06:59

@vergyula: "Bután fogalmazott."

Bután fogalmazott??? Ennyi? Elintézed ennyivel a beismerést, hogy azért tartják vissza a pénzeket POLITIKAI OKBÓL, hogy megbuktassanak egy megválasztott demokratikus kormányzatot az egyik tagállamban?

Itt a baj.

Erről a Kill Bill 2. jelenete ugrott be, amikor Bill azt mondja a Beatricenek, hogy "túlreagáltam".
Mármint a szituációt, amikor fejbe lőtte Beatrice-t (és kivágták belőle a gyereket).
Erre Beatrice: TÚLREAGÁLTAD???? Ennyi? ....

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.01.23. 14:10:46

@Tapi2021:

fogyi , nem azért tartják vissza a pénzeket.
hanem, mert orbán gazdád mind ellopta.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.01.23. 14:16:07

@vergyula:

ne dőlj be a hazug patkánynak, nem ezt mondta Kollár:
"Ha rossz az országnak, az jó az ellenzének"

vergyula 2026.01.23. 14:24:50

@Tapi2021: Miért, nem fogalmazott bután? :)

Amúgy ha ez:
"A választási törvény és a körzethatárok megváltoztatása a saját érdekük szerint, a médiafölényre törekvés, az ügyészség fideszesítése, a választás előtti osztogatás mind a hatalom megtartását célozza, nem kormányzás. "
szerinted nem igaz, akkor én is semmibe veszem ezt:
"azért tartják vissza a pénzeket POLITIKAI OKBÓL, hogy megbuktassanak egy megválasztott demokratikus kormányzatot az egyik tagállamban"

Tapi2021 2026.01.23. 14:57:07

@tesz-vesz: Te is tudod, hogy hazudsz, meg az EU-s elvtársaitok is tudják.
Csak ennyit tudtok felmutatni Orbánékkal szemben.

Tapi2021 2026.01.23. 15:02:35

@vergyula: "A választási törvény és a körzethatárok megváltoztatása a saját érdekük szerint, a médiafölényre törekvés, az ügyészség fideszesítése, a választás előtti osztogatás "

Ez mind is kormányzás! Törvényeken változtatni, törvényeket, rendeleteket alkotni, gazdálkodni az ország javaival - "osztogatás" - IS mind-mind a kormányzás része.

És ezeken túl felsorolhatatlan, mi minden csináltak 16 év alatt. A külügyek terén, az EU-ban, a gazdaságban, a családpolitikában... Te meg azt írod: ez nem kormányzás.

Hát akkor mi?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.01.23. 15:07:12

@Tapi2021:

egyedül azt nem tudom biztosan hogy te szellemi fogyatékos vagy, vagy fizetett bérkommentelő hazaáruló. persze lehetsz mindkettő egyszerre is

a szellemi fogyatékosság ugyanis enyhítő körülmény a hazaárulásodkor.

ilyen kérései vannak az uniónak hogy legyen átlátható a politikusok vagyonnyilatkozata.

szerinted most átlátható? mutasd már meg hol, fogyi. dolgozz már meg a pénzedért.
miért mondaná akkor orbán, hogy üzleti ügyekkel nem foglalkozik?

www.youtube.com/watch?v=bafAGvhZRMQ

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.01.23. 15:20:52

@vergyula: a propagandistákat lehet ám mi fejlesztjük fel. tanulni jönnek ide, mi meg kiképezzük őket.

alöksz róz 2026.01.23. 15:31:58

@tesz-vesz: "a propagandistákat lehet ám mi fejlesztjük fel." - :DDD

vergyula 2026.01.23. 16:31:54

@Tapi2021: "És ezeken túl felsorolhatatlan, mi minden csináltak 16 év alatt. A külügyek terén, az EU-ban, a gazdaságban, a családpolitikában... Te meg azt írod: ez nem kormányzás."
Nem, nem azt írtam.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.01.23. 16:49:27

@alöksz róz: mi olyan vicces ebben? ez a hülye tapi eljátssza a fogyatékost, aztán közben lehet a deákdani is, aki fejleszteni próbálja a "vitakultúráját"

jó, deákdani se véletlenül autistafejű, de pontosan tudja hogy hazudozik. "ez csak munka" mikor MP-vel próbált haverkodni, aztán MP megkérdezte hogy "akkor miért hazudozol rólam?"

alöksz róz 2026.01.23. 19:02:06

@tesz-vesz: nem hiszem, hogy bárkit felfejlesztesz ezzel a hőbörgéssel

GyMasa 2026.01.23. 19:52:56

@vergyula:
"Attól függ, mit tekintünk despotikusnak."
Hát, ha az a szempont, akkor nem az eredeti definícióját akarod használni a szónak?

" A választási törvény.."
Azt a kormányzás stabilitásnak a növelése érdekében tették.
Be is vált.
És, kérlek ne gyere azzal, hogy "leválthatatlanná tették a fideszt", mert ez nem igaz. A fidesz sikerének az elklenzék teljes mértékű töketlensége az oka.
Ha a DK, vagy MP, vagy a Mi Hazéánk érne el olyan eredményt, akkor ők is 2/3-dal kormányoznának.
Ráadásul az utolsó, 50% feletti eredményükkel a világ bármelyik demokráciájában nyertek volna.
Bezzeg nézd meg Bulgáriát, ott sokkal arányosabb a rendszer, aztán MEGINT megbukott a kormány.

" és a körzethatárok megváltoztatása a saját érdekük szerint, "
2007 óta volt egy alkotmányossági határozat, ami kötelezte a kormányt, hogy módosítsa a határokat, mert azok az eltelt majd 20 év alatt torzultak.
Az akkori kormány szart az egészre, mert az irányukba csalt a rendszer.
Ha ők változtatták volna meg a határokat, akkor az ő érdekükben lehetett volnaa rendszer állítani.

"a médiafölényre törekvés,"
Jah, úgy érted, hogy a90-10-es balos többlet 50-50-re váltosztatása?

" az ügyészség fideszesítése"
Erről nem tudok, de hallgatlak

" a választás előtti osztogatás"
Medgyessy 100 napos programja az megvan?
Csak ő balek volt és olyat ígért, amivel össze si csukta az országot, amit a fidesz valahogy elkerült eddig. (persze, tudom Bokros és Bajnai érdeme ez iis, Orbán csak "beleült a jóba"...)"

" mind a hatalom megtartását célozza, nem kormányzás. "
EZ elégg egy túleygszerűsített, (és még demagógnak is nevezném) kijelentés volt.
Ráadásul ezek mind törvényes eszközök, amivel a balos kormányok is szeretnek élni.
Szemben a balosok által többször is belengetett, erősen határeset de akár törvény- vagy alkotmányellenes tervek...

Már, egint az a véleménybuborék, erős kettős mércével meg(túl)fűszerezve...

GyMasa 2026.01.23. 20:00:52

@vergyula:
"Bután fogalmazott."
Baszki, te aztán nem egy semmi vagy!
Orbán vagy lézerjani rég le lett volna "ordas hazugozva" egy ilyen, amúgy teljes joggal bicskanyitogató kijelentés után.
Plusz Kingéánk nem fogalmazott bután, pontosan azt mondta, amit gondolt a dologról.
(az egy másik dolog, hogy, szerintem, aki a nevét adja ehhez a kutyakomédiához, amit MP rendez, az meg is érdemli, azt, ami történik vele)
Ja, és milyen meglepő, hogy a TISZA MINDEGYIK politikusa ilyen "bután fogalmaz":
Annyira "butén"? hogy MP nem győzi folyamatosan letagadni az összeset és mostanra konkrétan MINDENKIT letiltott a nyilatkozatról.
És, ezek akarnak egy országot vezetni...

"Ez azért aljas, mert a saját politikai hatalmáénak a megszerzését, vagy annak megtartását MINDENNÉL fontosabbnak tartja, és annak az eléréséhez bármilyen eszközt elfogadhatónak tart."
"Ez a Fideszre (is) igaz."
A fidesz soa nem lépett át egy törvényes keretet sem.
Legalább a 2/3-ukkal csináltak előtte egy törvényt, ha nem volt.
Ráadásul a másikra mutogatni óvodás, ősi román szokás, és nem érv. AZ, hogy SZERINTED így van nem teszi igazzá.

"az egyik a tehetséges, kompetens kormányzás, amire ez a jelenlegi garnitúra teljes mértékben alkalmatlan"
Szerintem is. :DDD
Igen, és ebből a garnitűrából a fidesz a kevésbé alkalmtlan.

"Végül a zsidózást meg azért hoztam elő, mert a mai EU-O1G narratíva ijesztően hasonlít a nácik propagandájához."
Nekem ez nem tűnt fel. "
Akkor nem figyelsz?
Ajánlom Németországának az semleges és értő tanulmányozását, mondjuk 1ö18-1945 között, különs tekintettel a nácik propagandájára..

GyMasa 2026.01.23. 20:06:28

@vergyula:
"Nem, nem azt írtam. "
De, azt írtad...

vergyula 2026.01.23. 20:51:04

@GyMasa: Vajon a grafománia gyógyítható?

"Azt a kormányzás stabilitásnak a növelése érdekében tették."
Hogy stabilabban tudjanak nyerni.

"2007 óta volt egy alkotmányossági határozat, ami kötelezte a kormányt, hogy módosítsa a határokat, mert azok az eltelt majd 20 év alatt torzultak."
Legutóbb emiatt rajzolták Pestet (amúgy jogoson), és ez kedvez nekik.
Máshol (tán pl. Somogy és/vagy Baranya) meg nem rajzoltak újra, pedig a törvény szerint kellene, de az nem lenne nekik jó.

"Jah, úgy érted, hogy a90-10-es balos többlet 50-50-re váltosztatása?"
Számolgass TV-csatornákat, országos rádiót, napilapot, hetilapot....

"" az ügyészség fideszesítése"
Erről nem tudok, de hallgatlak"
Polt Péter? Jóvan, tudom, már nincs ott.

"" a választás előtti osztogatás"
Medgyessy 100 napos programja az megvan?"
Az szerintem választás után volt. (de kit érdekel?)

"" mind a hatalom megtartását célozza, nem kormányzás. "
EZ elégg egy túleygszerűsített, (és még demagógnak is nevezném) kijelentés volt."
Vállalom.

vergyula 2026.01.23. 20:56:13

@GyMasa: Ejj, megint az a grafománia. Legközelebb kijavítom a helyesírási hibáidat.

"Orbán vagy lézerjani rég le lett volna "ordas hazugozva" egy ilyen, amúgy teljes joggal bicskanyitogató kijelentés után."
De mé'? Kinga igazat mondott, nem?

"Ráadásul a másikra mutogatni óvodás, ősi román szokás, és nem érv"
Megvan, hogy folyamatosan azt csinálod? Pl. fentebb Medgyessy...
(tényleg román?)

vergyula 2026.01.23. 20:58:19

@GyMasa: Felsoroltam néhány dolgot, melyeket szerintem nem nem lehet kormányzásnak nevezni.

Tapi egészen más dolgokat sorolt fel, melyeket szerinte én nem tartok kormányzásnak.

GyMasa 2026.01.23. 21:35:16

@vergyula: "
"Vajon a grafománia gyógyítható?"
Bocsi, be is fejezem. igazad van, inkább nem írok, mert teis pontosan úgy kezdesz viselkedni, mint blodi, mielőtt le lett a csipába tiltva.
irogatod itt a tévedéseidet, aztán azt kell amagyarázni neked, hogy a víz nedves, a fű zold, az ég meg kék.

"Azt a kormányzás stabilitásnak a növelése érdekében tették."
Hogy stabilabban tudjanak nyerni.
Te tényleg nem vagy ezt képes felfogni, amit leírnak neked?
A rendszer stabilabb kormányzást tesz lehetővé.
A francia, meg a brit rendszerrel nincs bajod? Pedig otsimán 80+%-és eredményt érnének el

"2007 óta volt egy alkotmányossági határozat, ami kötelezte a kormányt, hogy módosítsa a határokat, mert azok az eltelt majd 20 év alatt torzultak."
Legutóbb emiatt rajzolták Pestet (amúgy jogoson), és ez kedvez nekik.
Máshol (tán pl. Somogy és/vagy Baranya) meg nem rajzoltak újra, pedig a törvény szerint kellene, de az nem lenne nekik jó.
Ez pont annyival több, int, amit a szoci kormány tett előtte 3 évig.

"Jah, úgy érted, hogy a90-10-es balos többlet 50-50-re váltosztatása?"
Számolgass TV-csatornákat, országos rádiót, napilapot, hetilapot....
Minek, nem az a mértéke neki.
A lényeg, hogy nincs kormány sajtó túlsőly, ahogy írod, hanem most kb egyenlőek a viszonyok.

"" az ügyészség fideszesítése"
Erről nem tudok, de hallgatlak"
Polt Péter? Jóvan, tudom, már nincs ott.
Akkor meg hogy? Ne legyél már ennyire primitív..

"" a választás előtti osztogatás"
Medgyessy 100 napos programja az megvan?"
Az szerintem választás után volt. (de kit érdekel?)
Azt' mikor ígérte meg, te nagyon okos?

"" mind a hatalom megtartását célozza, nem kormányzás. "
EZ elégg egy túleygszerűsített, (és még demagógnak is nevezném) kijelentés volt."
Vállalom. "
Akkor meg nem tudom, it csodálkozolk, ha valaki rendre megcáfolja a túlegyszerűsített és demagóg marhaságaidat, amiket ideírsz.

Nekem itt lett elég, nem fogk többet válaszolni, mert semmi értelme.

vergyula 2026.01.23. 22:58:13

@GyMasa: "Bocsi, be is fejezem. igazad van, inkább nem írok"
Az írásaid terjedelmére céloztam, de én is hibás vagyok, mert az én számba kell rágni az igazságot, hosszan, hosszan. (pusztába gépelt bájtok)

"Ez pont annyival több, int, amit a szoci kormány tett előtte 3 évig."
A Fidesz pedig megtette a kötelezőből azt, ami neki jó.

"Minek, nem az a mértéke neki."
Hanem?

"Polt Péter? Jóvan, tudom, már nincs ott.
Akkor meg hogy? Ne legyél már ennyire primitív.."
De azért ott volt? Most meg az Alkotmánybíróság elnöke? Én meg a primitív. :)

"Azt' mikor ígérte meg, te nagyon okos?"
Szóval a választás előtti osztogatás, meg az ígéretek (győztes) választás utánra azonos súlyúak. Ha nem is nagyon okos, de okosabb lettem.

"Akkor meg nem tudom, it csodálkozolk, ha valaki rendre megcáfolja a túlegyszerűsített és demagóg marhaságaidat, amiket ideírsz."
Nincs min csodálkozni.

"Nekem itt lett elég, nem fogk többet válaszolni, mert semmi értelme."
De van, de van, de van!!! :D

A grafománia ragadós.

Gery1987 2026.01.24. 12:39:10

@Tapi2021:

A holokausztban vastagon benne van a magyar állam és bürokrácia, valamit több ezer, tízezer hivatalnok, feljelentő, tanár és csendőr!
Tehát a német rezsim mellett a magyar is bőven felelős.

A kurdoknak meg állama sincs és nem is volt.

Gery1987 2026.01.24. 12:39:51

@Tapi2021:

Semmit nem tudsz a témáról úgyhogy...
ÉS nem, nem emiatt lépnek fel ellene.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.01.26. 13:27:09

@alöksz róz:

mi a höbörgés? nem szoktam érvelni? te mit nézel?

Ezek mondjuk annyira degeneráltak, hogy fogalmuk nincs mi az,.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.01.26. 13:46:29

@alöksz róz:

mondjuk ahhoz el kéne olvasnod a kommentjeimet, h tudjad hogy érvelek, de te k-ra nem szoktad, meg a többi fideszes sem.

láttál már hosszú kommentet tőlem? szerintem elég gyakori. annak 90%-a minimum érvelés.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.26. 18:30:12

Az antifidesz tiszás elmebeteg üti az antifidesz tiszás prolit.
Főúr ! Mojito rendel !

Unalmas Pofázás · https://unalmaspofazas.blog.hu/ 2026.01.26. 18:41:39

@Deak Tamas: Elég unalmas már ezeket a nyomorultakat olvasni, nem lehet tőlük normálisan beszélgetni. Azon gondolkoztam, hogy ezek a véglények vajon látható formában elmebetegek, gügyögnek maguk elé a buszon vagy amikor sorban állnak a pénztárnál, és erősen büdösek, a lakásuk meg úgy néz ki mint egy trágyadomb, vagy ők látszólag átlag emberek, csak itt élik ki a titkos frusztrációikat?

Gelimtredfd 2026.01.26. 18:50:29

@Unalmas Pofázás: nem lehet tőlük normálisan beszélgetni. Azon gondolkoztam,
-----------------------------------
Én ezt rólad raktem inkább ahogy írsz, de egal.

Itt nem is megy beszéd, de inkább mondjuk regyninek. Gondolkod? Bullshit hang, stak a libcsi gondol, ember rakand. A probléma, hogy itt nem van rakandás, a rakandás ott entered, ha fáj a fejed, stakhogy ezen a halandzsa sklavenaufstandi nyelven nem van rakandni, attól, hogy gügyögés az új-ónemmagyar. Egyhol írta Nietzsche, hogy az emberek nem olvassák al, ahogy valaki ír, stak kivesznek 50-60 hangot, hogy felfogja, de ez Nietzsche problémája is, attól, hogy ő is így tett, de vele nem van így tenni. A nyelvet fel kell bontani, a narratívákat is fel kell bontani, hogy fájon a fejed és rakand. A probléma az új-ónemmagyarral, hogy már bír egy ideológiát, narratívát is, de ez művi, így a nyelvet dúrgerni kell.

Az új-ónemmagyaron nem megy beszéd, regyó, se rakandás, valósan egy gügyögő nyelv, debil.

Gelimtredfd 2026.01.26. 18:51:59

@Deak Tamas: Az antifidesz tiszás elmebeteg üti az antifidesz tiszás prolit.
--------------------------

A proli mundugatással nem kellene maradni? Mostmár unalmas! Te meg egy libcsi vagy! De prolibb a prolinál is. A probléma a prolis a fidesz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.26. 19:25:43

@Gelimtredfd: s amúgy ki a k anyádnak képzeled magad?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.26. 19:29:21

@Unalmas Pofázás: valószínű a kettő keveréke. De nemsoká azért itt is szétreped jótékonyan az ér ami a Zorróaszternél, cvsvrs-nál megtörtént már.
Maxnak legalább a gelimert kellene innen kitiltania, a többi azért jó így mert beszélnek. Tudom, hogy legalább háromszor ennyi passzív olvasó is van itt a blogon, hadd látszódjék mifelé állatokkal vagyunk együtt, már bocsánat az állatoktól.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.27. 07:57:45

@Deak Tamas:

Több.

Ezt a cikket a blog.hu-n 615 egyedi eléréssel olvasták, s van kb. 10 egyedi kommentelő. Azaz az arány 1:60.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.27. 09:14:19

@Deak Tamas:

A nagy olvasottságú blogokban nagyobb az arány, simán megvan az 1:100 is.

alöksz róz 2026.01.27. 09:28:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: honnantól számít egy blog nagy olvasottságú blognak?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.27. 09:41:08

@alöksz róz:

Szerintem kell cikkenként 20-30 ezer olvasó.

Nekem a legolvasottabb cikkemet olvasták 10 ezre. Ok: a Schiffer feltette a cikk linkjét a FB-profiljára.

alöksz róz 2026.01.27. 09:48:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: emlékszem.

honnan lehet tudni, mennyi a valós látogatottság?
pl a téveszmés a blogján minden egyes rákattintást beleszámol, ha egymás után 10-szer odakattintok, 10-zel többet ír ki olvasottságnak.

Gery87 2026.01.28. 01:57:30

@Deak Tamas:

Szerintem ő a te második személyiséged.
A két agysejted közül az egyik.

Gery87 2026.01.28. 02:12:07

@Deak Tamas:

El lehet ám menni innen faszkalap valami zárt digiharczos csoportba is fröcsögni, körbe szopkodni egymást meg Orbán faszát..
Bizonyára tökéletes egyetértés lenn, frakciózás nélkül:)

A témák miatt sem aggódnék, ami a neres propaganda azt böfögitek vissza, szóval nem is értem milyen "beszélgetést" "vitát eszme (hehe) cserét vársz...
Igényed, eszed nincs rá hülye gyerek!

Egymással nem is vitáztok, kvázi nulla kritika van, csak bólogattok a bubiban.

Ha lenne itt más csak ti, kb így nézne ki a komment folyam:
- Ebből is látszik hogy Orbánnak igaza van!
- szerintem is!
- jól mondod
- úgyszint..
- egyetértek veletek
- szerintem meg igaza volt mindig mindenben!!!
- lesz!
- igazad van, nem akartalak felzaklatni:)
- semmi baj
- büdös zsidók, kivéve a Schiffert mert az jó
- igazat szóltál...
- 1945-ben erről írt is valami nyilas geci írt valamit valamiről ami nekem nagyon tetszik
- az jó lehet
- de a többségük kisantantista és nem magyar!
- valóban
- a kisantant rósz
- nemrakom durhem indogerman nemgurman..

:D

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 08:21:07

@Gery87: elmehetsz faszkalap a moziba tanulni, az új ellenség Lajos Kossuth, te geci.

www.youtube.com/watch?v=RgBDOBKHyVY

Gelimtredfd 2026.01.28. 09:16:00

@Deak Tamas: ellenség Lajos Kossuth, te geci.
-------------
Nem ellenség, hanem fájand. Kossuth nem volt egy szlovák geci, ahogy Petrovics?

Fura! 1848-49 egy Sklavenaufstand volt, szláv-örmény, talán voltak zsidók is, stak ott tették a szart a zsidók, Werbőczytől és a mai zsidókat nem látva.

Gery1987 2026.01.28. 13:08:29

@Deak Tamas:

Egyebkent meg ne pofazzal...fico hogy van?

ez a nevem senki 2026.01.28. 13:21:40

„Veszélyes, eszét vesztette” – Robert Ficót sokkolta Donald Trump

a fidesz bégetők eltrumposodnak

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 13:39:26

@ez a nevem senki: és a hozzád hasonló idióták meg elbidenesedtek?

ez a nevem senki 2026.01.28. 14:46:55

@Deak Tamas: csinájjá porto modulét hát ha az gyógyít

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2026.02.19. 16:05:59

@vergyula: még mindig nem raktál ki semmilyen avatart
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása