magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Az örökös MDNP-effektus

A következő messiás most Magyar Péter. S megalakítja megint a következő kiábrándultfideszes pártot.

Melynek sorsa a gyors bukás. Vagy számukra még rosszabb esetben: ballib bukás.

Olyan ez pártban, mint vallásban Iványi vagy Perinta. De Iványinak legalább van párezer valódi, létező híve, aki tényleg hisz benne vallásilag, szóval Perinta a jó példa. Érdemes megnézni Perinta bármely erőlködését: ezek mind valamiféle "igazi kereszténység, tiszta katolicizmus" címszó alatt mennek, miközben hívei között gyakorlatilag egy keresztény sincs. Ez még Perinta FB-profiljából is látható, a lelkes hívek mind az "én ateista vagyok, de nagyszerű, amit csinálsz, Rita!" típusú hozzászólásúak.

Azaz az ellentábornak tetszik az, amit csinál Perinta, az elvileg ő táborának nem.

Ez Amerikában jól látható azoknál a felekezeteknél, melyek megadták magukat a homoklobbinak. A homoklobbi követelte, legyenek nyíltak, befogadók, toleránsak. S ők megtették, majd mi az eredmény? Az eredeti hívek távoznak, de újak se jönnek, mert az eddigi homoklobbistáknak most már nem téma az ügy, hiszen győztek. Az ateistának semmilyen kereszténység sem kell, nyitott, befogadó, toleráns se.

A kiábrándultfideszes pártok helyzete ugyanez. Azért nevezem MDNP-effektusnak, mert ez volt a legelső ilyen projekt.

Az 1994-es választásokon a jobboldal megsemmisült, összesen 22 %-ot ért el mandátumarányban (1990-ban még 60 %-ot), de ez is soknak tűnt a kérharmados ballibek számára, így megkeződött a szétverés. Ennek eszköze volt az MDF "nemzeti liberális" szárnyának kiválása, MDNP néven.

A ballib médiák gyakorlatilag agyonsztárolták az MDNP-t (s akkor szinten minden média ballib volt), dicsérték, hogy végre itt az igazi európai, modern konzervatív jobboldal, mely szakít a múltba révedő, horthyfasiszta, kódoltan antiszemita MDF-fel. Kötelező volt fényes jövőt jósolni az MDNP-nek.

Aztán jöttek az 1998-as választások, s az MDNP csak az 1 %-ot tudta megugrani, éppen hogy járjon állami finanszírozás, de csillagászati távolságban maradt a parlamentbe jutástól.

Kiderült: minden baloldali szavazó imádja az MDNP-t, de persze nem szavaz rá, hiszen van baloldali párt, akire szavazhat, viszont szeretné, ha a jobboldaliak az MDNP-re szavaznának. A jobboldaliak viszont nem szavaznak rá, hiszen szemükben ez a párt baloldali.

(Most hagyjuk azt, hogy ki igazi baloldal és ki igazi jobboldal.)

Ez is hasonló most. A baloldali szavazó nem szavaz egyik kiábrándultfideszes pártra se. Se MZP, se Jakab, s a röhejes Új Világ Párt, se a többi hasonló nem kell, s Magyar Péter se fog kelleni. Ahogy a jobboldali szavazónak se kellenek persze, hiszen számára ezek baloldali pártok.

Ami ilyenkor elképzelhető leginkább: a vacilálók közül páran oda szavaznak, olyanok, akiket esetleg a ballibek megnyerhettek volna, azaz végsősoron tőlük megy el a szavazat.

Talán csak Vona új pártjának van valami esélye, mert az eleve nem próbál a kiándultfideszes narratívával dolgozni. Plusz embereit nem sztárolja az ellenfél éjjel-nappal. E tekintetben a legröhejesebb az Új Világ Párt volt, melynek teljes 10-tagú tagsága éjjel-nappal ballib stúdiókban osztotta az észt.

98 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2518342621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cvsvrs 2024.03.01. 08:05:29

az a kérdés, hogy lesznek-e még kilépők. mondjuk kilép gulyás gergely. aztán követi navracsics tibor. és lázár azt mondja a nyugatnak, hogy ő odarakja orbán nyakához a kést, képletesen persze.

ennek a neokonirányzatnak van egy cca. 1 milliós választóközönsége. budapesten és a nagyobb városokban. nem működik persze, de ebből a kínálatból kb. 1 millióan szavaznának erre.

ez a fidesz2. ugye most cserpalkovics is bejár már baller médiákba. a nagyvárosi fidesze polgármesterek szavaznának erre. akik nem orbánisták, annyira nem, hogy utálják. csak nem neolibek, hanem neokonzervatívok.

cvsvrs 2024.03.01. 08:19:20

a jelenkori magyarországi politika 5 vagy 6 osztatú.

van a dk. a neoszoci irányzat. ezt vezeti a. gyurcsány házaspár. cca. 1 millió szavazó. ez liberális kapitalizmus + szociális demagógia. utóbbival szólítják meg a kisnyugdíjasokat.

van a neolib. ez is azt mondja, hogy vegytisztán liberális kapitalizmus kell. azt mondja, hogy a szociális ígéretek teljesíthetetlenek. ezzel szólítják meg a fiatalokat. nagyjából 1 milliót

vannak a neokonok. ez is kb. 1 millió választó. ez azt mondja, hogy himi-humi kapitalizmus kell. ami a humanista és még a kultúrát is támogatja valamelyest. mérsékelt jobbkonzi. ez a tábor sose volt ballib. ez magyar hangos, róna péteres irány, nagyvárosi zöldek, ökotudatos fogyasztói társadalom, stb. ez már jobber. ez a fidesz2.

vannak az orbánisták. ez is cca. 1 millió választó. nem több, akik kfejezetten orbánisták. totálisan elvtelenek. azt támogatják, amit a führer mond. a pártkatonák. ez a fidesz1.

és vannak a pártkatonák, akik nem orbánisták. orbán lop, csal, hazudik. ennek a helyébe lépne a mi hazánk majd nem lopna, csalna, hazudna, (annyit) mint orbán. különösen annyit nem annyit, mint a gyurcsány. ez is cca. 1 millió választó.

és van egy hatodik milliós közeg, amelyik sehol se áll és nagyrészt apolitikus. ők a kampányfinisben döntik el, hogy melyik irányzatra szavaznak.

ez a nevem senki 2024.03.01. 08:32:28

orban
nakaligvan nmfidesss szava
zója és jappán is ali
g
->kden bukikk

cvsvrs 2024.03.01. 08:37:27

és a fidesz 3 millió úgy jöt össze, hogy a fidesz1 és a fidesz2 hatalmi egyensúlyban van és
a kampányban valamilyen hazugsággal megszólítják az apolitikusok ("bizonytalanok") többségét. és ebből lesz 2.5-3 milló szavazó. 2 millió jut balra és 1 millió a széljobbra.

ehhez az fidesz2-nek hatalmat kell osztani. ez az egyensúly a rendeleti kormányzással felborult, és orbán pribékjei, esetenként orbántól is függetlenedve el kezdtek uralkodni. na akkor most kinyírjuk a ref. egyházat. csak 1 millió fidesz választó. lehet támadni, keresnek jobbat orbánnál. vagy magyar péter és a többi.

mp azzal vált tényezővé, hogy a megafon megtámadta. balogot se kellett volna. hanem a háttérben megbeszélni a ref. egyházi vezetőkkel. leül a fidesz1 és a fidesz2. és arra jutnak, hogy. akkor beáldozzák a püspököt, a zsinati elnököt azzal úgy, hogy hibázott, tévedett, lemondatják, érdemei elismerése mellett kitüntetik. és úgy novák maradhat. varga judit is mehet brüsszelbe, akár úgy is, hogy dajcstomival társelnökei lesznek a frakciónak. és akkor nem ő a listavezető, valójában mégis az. mert vj az okosabb..

nagyjából ezt kellett volna csinálni. csakhogy a fidesz1 pribékjei, nekiálltak, hogy na akkor. és a fidesz szavazóbázisának kedvelt embereit támadják. illetve azokat, akik még ballib vagy apoliitkus szavazókat is hozhatnak.

ami nem azt jelenti, hogy azonnal összeomlik a rendszer. ha nem áll helyre a fidesz1-2 egyensúly, akkor megbicsaklik. és ha a neolib és a neokon tábor 1-1 pártba összeáll, akkor koordinált jelöltállítással éppenséggel megroppanthatják az orbánizmust. kicsi a valószínűsége, hogy ezt meg tudják lépni, hiszen eddig is megtehették volna, de mivel a fidesz egyre ügyetlenebb, nem lehetetlen.

vektortér 2024.03.01. 11:04:51

@cvsvrs: Baromság. A fidesz szavazó Doktor Miniszterelnök úrra szavaz. Nem a buzeráns, libsi, fogyatékos, nő és egyéb karrierpolitikus sleppre.

vektortér 2024.03.01. 11:15:44

@ez a nevem senki: Ezzel ellentétben Doktor Miniszterelnök úrnak rengeteg olyan szavazója is van, aki a fideszben senki mást nem tart önmagában támogatásra méltónak.

cvsvrs 2024.03.01. 11:58:33

@vektortér:
a fidesz valójában két párt. a fidesz1 orbánista és a fidesz2 nem az.

és a fidesz addig nyer választást, amíg ez a két nagyjából 1 milliós tábor összetart. és a kampányfinisben a bizonytalanok többségét megnyerik maguknak mutatván, hogy ez az egyetlen kormányzóképes erő és nem gyurcsány vezette. és így kapnak még 0.5-1 milliót szavazót. ebből max. 1 millió orbánista.

GyMasa 2024.03.01. 12:44:26

@vektortér:
Igen, és nincs itt semmiféle "hatalom" a népnek...
EGyzserűen megkapták az emberek az év elején a milliós adóvisszatérítéseiket, és, aki 35 felett van, az világosan emlékszik még arra, mennyit kapott a "szuperdemokratikus" szoci kormányzás idején....
És, akkor mondjuk az a pénz, amit most csak úgy megkapott, adóvisszatérítés formájában, az egy negyedéves fizetése volt.

GyMasa 2024.03.01. 12:45:27

@cvsvrs:
Beszélsz megin butaságokat.
SZeirntem nincs az országban 1 millió fidesz hívő!
Csak emberek vannak, akik tudnak számolni, és van bennük életösztön.

GyMasa 2024.03.01. 12:56:38

Amúgy, a balosok balos pártokra sem szavaznak.
Az értelmesebbje levette, hogy amíg ott van az összefosás, az élén gyurcsánnyal, addig tulajdonképpen, mindegy, hogy kire szavaz, aki nem DK- úgyis a DK-t erősíti.
És, bizony Gyurcsány neve a baloldalon sem hívószó a hardcore DK hívőkön kívül.
EZ szépen látszik is a '22-es eredményeken.

cvsvrs 2024.03.01. 13:06:04

@GyMasa:
aki számolnak azok most el vannak bizonytalanodva. és a reálbérek növekedése is megtorpant. és a másik probléma, hogy hiába emelkedtek medikus és pedagógus bérek. a közsszolgáltatások szintje csökkent, esetenként megzuhant.

egy rendőrre van bízva az oktatás és az egészségügy. és a cél egyeseknél a szándékos lezüllesztés. azért, hogy privatizálni lehessen. és az szdsz-t ezért küldték a halál faszára. a fidesz ugyanezt csinálja.

cvsvrs 2024.03.01. 13:48:41

@GyMasa:
orbán és gyurcsány nélküli nagykoalíció jöhet akár 26-ban, vagy 30-ban. az se fog tudni kormányozni. és ezt követően egy új kádár. aki azt mondja, hogy a rendszerváltás kudarcáért a "bitang úri rend" a felelős. és mellette azt mondja, amit horthy. a nyugattal egyezkedve megkísérlik a részleges revíziót. akkor is ha az nem megy. akkor is nekifutnak még egyszer. és felszámolják a nemzeti burzsoáziát.

nem magyar péter váltja le orbánt, hanem egy új kádár.

Gery87 2024.03.01. 14:07:48

@GyMasa:

"És, akkor mondjuk az a pénz, amit most csak úgy megkapott, adóvisszatérítés formájában, az egy negyedéves fizetése volt."

Te miről beszélsz?

Gery87 2024.03.01. 14:09:36

@GyMasa:

Vagy csak szarnak az egészbe mert nincs alternatíva.
A választást meg megnyeri bármennyi szavazó, csak az arányok fontosak.
Elegendő erkölcstelen, anyagias, megvezehető, hülye szektás büdösbunkó meg van elég minden pártra:)

Gery87 2024.03.01. 14:10:20

@GyMasa:

Így van.
Ezekre nem érdemes.

Tapi2021 2024.03.01. 14:33:47

"Ahogy a jobboldali szavazónak se kellenek persze, hiszen számára ezek baloldali pártok."

Ha nem is baloldaliak, de mindenképpen ELLENzéki pártok. Amelyek mindaz ellen létesültek, amire mi szavazni akarunk. Lásd MZP-ék történetét. Avagy a Jobbikét.

Tapi2021 2024.03.01. 14:38:15

@cvsvrs: A legtöbben elég értelmesek ahhoz a jobb-konzi oldalon (REMÉLEM), hogy jól tudják, minden nagy szakadás MINDENKI VESZTÉT okozná! Beleértve a szakítókét is.

Olyan messzire kerülnének a kormányzás lehetőségétől, szakadva, aprózódva, mint most az ellenzék!

NAGYON hülyének vagy beépített ügynöknek kell ahhoz lenni, hogy ilyet bárki meglépjen.

cvsvrs 2024.03.01. 15:02:34

@Tapi2021:
csak ehhez a fidesz1 és a fidesz2 egyensúlya szükséges. és az felborulni látszik az orbánisták javára. és ez a fidesz1 el kezdte támadni a fidesz2-t. novák katalin államfői hivatala körül is azért volt egy stáb, amelyik kezdte önállósítani magát. és ugyanezt csinálták, csinálják fideszes polgármesterek egy része. illetve úgy tűnik, hogy a kormányzati adminisztrációban is jelen van.

és van még egy faktor. az, hogy a fiatalok történelmet akarnak írni. nyomogatják a facebook-ot és arra vágynak, hogy részesei legyen valami "nagy" dolognak. ezt használják ki az "influenszerek".

és ez történelmi dolog egy új rendszerváltás. orbán és gyurcsány együttes megbuktatása. a fiatalok körében egyetértés van. az első szavazók az őszödi beszéd idején születettek, nekik gyurcsány egy sátánfióka, mert 18. éve ezt hallják. az óvodás koruk óta. gyurcsányt ne. oké. és orbánt se, hogy történjen valami.

a nyugat-elleni harcnak magyarországon nincs többsége. oroszországban igen, mert ott ez hagyomány. de még bulgária se akar nyugattal szembeni harcot, románia se, magyarok meg végképp nem.

GyMasa 2024.03.01. 17:35:16

@cvsvrs:
"aki számolnak azok most el vannak bizonytalanodva. és a reálbérek növekedése is megtorpant."
Szerintem meg nem. Azt minden felnőtt, a valósággal tisztában lévő ember megérti, hogy az utúbbi 4 év a rohadt szarul alakult.
Tudják, hogy erről nem Orbán tehet.
És azt is tudják, hogy egy gyurcsány v2.0 az pontosan olyan lenne, mint, amit Karigeri Budapesttel művelt.
EGyszerűen "eltűnne a pénz"
Aztán, akkor lehetne megint "megszorítani", aminek az első, és egyetlen áldozatai pont azok lennének, akiket Orbán megpróbált-próbál felemelni.
Ezek a családok (elveszik az adókefvezményt, és adnak majd helyette vagy fele annyi "családi pótlékot".
AGyonadóztatják a kkv réteget, ami miatt megint majd megindul a feketegazdsaság, meg a csődhullámok, és akkor megint lehet maj "igazságosan" 12 hónapnyi, nem 22800 HUF-hanem 50 000 HUF munkanélküli segélyt adni.
Na, erre nem kívááncsi senki, aki ma jobban él, mint anno a szocik alatt.

" és a másik probléma, hogy hiába emelkedtek medikus és pedagógus bérek. a közsszolgáltatások szintje csökkent, esetenként megzuhant."
AMi nem is csoda, ha azu ellenzék (és a tanárok is) csak béremelést követel, az már bódös nekik, hogy mondjuk objektív mércével bizony rendszeresen mérve legyen a teljesítményük, és, aki könnyűnek találtatik, azt ki kell ebrudalni ezekből a szakmákból!

"egy rendőrre van bízva az oktatás és az egészségügy."
Azon a szinten semmi szükség az adott szakma mély ismeretére, jó szervező- és vezetőképesség kell csak. AZért vannak a szakértők.

" és a cél egyeseknél a szándékos lezüllesztés. azért, hogy privatizálni lehessen. és az szdsz-t ezért küldték a halál faszára. a fidesz ugyanezt csinálja. "
Szerintem meg pont nem a kormány programja segíti a "lezüllesztést"...
Hanem az az ellenzéki követelés, ami kizárja a visszacsatolást a közszolgák életéből.
Meg kell őket fizetni, de cserébe elvárni, a foplyamatos, 95% feletti teljesítményt.

cvsvrs 2024.03.01. 17:42:27

@GyMasa:
az orbánista aki azt mondja, hogy amikor konjunktúra volt az orbán miatt volt és a recesszió külső ok.

cvsvrs 2024.03.01. 17:49:01

@GyMasa:
ha az állam megtámogatja az új munkahelyeket, és ezzel a reálbérek jeletősen növekednek, akkor ugye számolnia kell azzal is, hogy a közszférában is ezt követelik a szakszervezetek. azt, hogy az állam az állami munkahelyeket is támogassa meg.

GyMasa 2024.03.01. 17:57:08

@cvsvrs:
SZerintem ez nem iogaz. EGyszerűen annyi történt, hoyg Orbán ki tudta használni a világgazdaság pozitív tendenciáit.
Ezzel szemben ferenc már 2006-ban összecsukta az ország gazdaságát, azaz 2 évvel a válság előtt.
És, hiába megy a maszatolás, az NEM a válság miatt volt, hanem a válságot már bokáig letolt gatyával a bokánkat fogva és homokkal síkosított testnyílásokkal kapta meg az ország...

GyMasa 2024.03.01. 17:59:31

@cvsvrs:
Igen, ezzel nincs is semmi baj, ellenben a szakszervezetek csak pofázni tudnak, meg sztrájkolni, az egyszerű melós meg tud a lábával is szavazni.
Azaz, ha nincs jól megfizetve, akkor keresi a lehetőséget és felmond, majd elmegy dolgozni egy olyan helyre, ahol meg is fizetik, meg meg is becsülik!
És, akkor majd ténylegesen is fájni fog Orbánnak a hiányuk.
Amíg csak picsogás van, meg ilyen párezer fős kis alibitüntetések, addig Orbán teljesen nyugodtan aludhat.

Tapi2021 2024.03.01. 17:59:34

@cvsvrs: "csak ehhez a fidesz1 és a fidesz2 egyensúlya szükséges"

Ilyen nincs, ez az 1, 2 a te elméleted.

Mint minden nagy pártban, amely több, mint 10 főből áll - ami a magyar pártok átlag létszáma - vannak különböző csoportok, áramlatok. Ez normális.

Az a nem normális, ha ezek darabokra szaggatják a pártot, amellyel sikeresek, kockáztatva, hogy ők is bekerülnek kis darabkaként a többi kirakatpárt, a futottak még közé.
Szinte semmi eséllyel a kormányképességre.

Tapi2021 2024.03.01. 18:03:45

@cvsvrs: "a nyugat-elleni harcnak magyarországon nincs többsége. "

Egyelőre a nyugat harcol ellenünk! Nem mi szórakozunk az ő pénzeikkel, nem mi akarjuk az ottani kormányokat megbuktatni, mert nem értenek velünk egyet ideológiai dolgokban!
Stb.

Mi VÉDEKEZÜNK!
Konkrétan önvédelmi, honvédelmi harcot vagyunk KÉNYTELENEK folytatni, mint MEGTÁMADOTTAKNAK.

Persze van választás: be is hódolhatnánk. Az ellenzék az első percben ezt tenné.

alöksz róz 2024.03.01. 18:06:14

@Tapi2021: "Konkrétan önvédelmi, honvédelmi harcot vagyunk KÉNYTELENEK folytatni, mint MEGTÁMADOTTAKNAK." - és ezt el is hiszed.

ZorróAszter 2024.03.01. 18:18:51

Vicces, ahogy ezt az egészet megpróbálja rátolni másokra, holott Orbán intézte el sorban a konkurenciáját: a kereszténydemokratákat, aztán a kisgazdákat, végül az MDF-et.

Érdemes megnézni, hogy mivel fizették ki a beépített embereket a szolgálataikért. És kik.

Például Almássy Kornélt.

ZorróAszter 2024.03.01. 18:21:58

@GyMasa:

"EGyszerűen annyi történt, hoyg Orbán ki tudta használni a világgazdaság pozitív tendenciáit."

Azaz az Európai Uniótól kapott több mint 50 milliárd eurós segélyt.

No meg ott az államadósság további 50 milliárd eurós növekménye Orbán alatt.

ZorróAszter 2024.03.01. 18:23:39

@Tapi2021: "Konkrétan önvédelmi, honvédelmi harcot vagyunk KÉNYTELENEK folytatni, mint MEGTÁMADOTTAKNAK."

Hinnénk is talán, ha nem azt látnánk, hogy Orbánnak a vérében van a szabadságharc.

Akkor is, ha le se szarják.

Sőt! Főleg akkor.

Gelmerrrrr 2024.03.01. 18:24:34

@Tapi2021: a nyugat-elleni harcnak magyarországon nincs többsége.
-------------------
1. Nem nyugat, a kelet jevevényhang, így este, ereszta.
2. Nem ellen, hanem alna, de inkább anta.
3. Nem harc, hanem hartu, indogermán sker stumától, har stumától.
4.Nem ország, országtagadó vagyem, nekem rejku van.
5. Nem több, hanem dubb.

Ichschonwieder88 2024.03.01. 18:45:39

@GyMasa: te már csak tudod dojcslandban fasszopó! Tóni mennyit utal, hogy ilyet le mersz írni?

vektortér 2024.03.01. 18:57:09

@cvsvrs: Nyilván magyarországi belső ok, hogy egész ajrópában recesszió meg tüncikézés van a csudanyugaton is, meg világháború a szomszédban. Az is a zorbán hibája, hogy az egész eu egy usa gyarmat.

Ichschonwieder88 2024.03.01. 19:02:29

@GyMasa: bazdmeg ennyire kretén nem lehetsz, tuti egy megafonos troll vagy! Beszarás miket írogatsz! Nem vagy te véletlenül egy Bohár Dániel???

Ichschonwieder88 2024.03.01. 19:09:58

@alöksz róz: tappancs ennél sokkal durvább dolgokban hisz, és meg van győződve, hogy nála az erkölcsi fölény. Ja.

ez a nevem senki 2024.03.01. 19:41:28

hét vége szün nap
hét fő a demo
kratikus ellen zék bukktat
ked orban bukikk
szerd a tárgy alás
csü
törtök szün nap
péntek orban rácsmögött

zse ni liber nyákok ki főzt
ék

cvsvrs 2024.03.01. 20:24:13

@vektortér:
a konjunktúra is világméretű volt. és a recesszió is az.

Tapi2021 2024.03.01. 21:13:13

@Tapi2021: "Persze van választás: be is hódolhatnánk. Az ellenzék az első percben ezt tenné."

És ahogy tette a Tusk ügynök által vezetett új lengyel kormány!

Akiknek az esküjén még meg sem száradt jóformán a pecsét, Brüsszelben máris elégedettek velük - a lefontosabb pozíciók gyors elfoglalásával és a brüsszeli igények gyors teljesítésével! - és már látják, hogy most már jogállam van Lengyelországban! Tehát küldik az ügynöknek a pénzt!!!!
(Ennél egyértelműbben semmi sem volt ELŐRE borítékolható!!!)

Így is lehet persze.

Tapi2021 2024.03.01. 21:15:35

@alöksz róz: Nem hit kérdése. Tényeké.

Tapi2021 2024.03.01. 21:22:03

@ZorróAszter: "Vicces, ahogy ezt az egészet megpróbálja rátolni másokra, holott Orbán intézte el sorban a konkurenciáját: a kereszténydemokratákat, aztán a kisgazdákat, végül az MDF-et."

Az nincs meg, hogy a politika, a pártok világa egy VERSENY?

Tapi2021 2024.03.01. 21:27:02

@ZorróAszter: Értem, hogy neked is van egy véleményed OV-ék politikájáról, miért ne?
De igazán azoké számít, akik rájuk szavaznak, akiket képviselnek, támogatnak.

Vagyis a miénk.

alöksz róz 2024.03.01. 21:29:25

@Tapi2021: ezek csak a te fejedben tények.

alöksz róz 2024.03.01. 21:33:39

@vektortér: "Nyilván magyarországi belső ok, hogy egész ajrópában recesszió meg tüncikézés van a csudanyugaton is, meg világháború a szomszédban." - hát nyilván magyarországi belső ok, hogy itt volt a legnagyobb infláció, a legnagyobb termelésvisszaesés, a legtöbb ellopott pénz, itt a legkisebb a fogyasztás, satöbbi.
a többi helyen meg egyik se igaz.

Tapi2021 2024.03.01. 21:41:31

@alöksz róz: Szaroznak a pénzeinkkel kizárólag politikai és ideológiai okok miatt, színtiszta ellenzéki hazudozásokra építve vagy nem? .,,

Lengyelország egy pár hetes bolsevik típusú TISZTOGATÁS után már kiváló jogállam lett és kapja a lóvét, vagy nem? ... (Ami már akkor tudható volt, amikor AZ EMBERÜK megszerezte a kormányzást. A többi csak PÚDER! Itt is ez lenne, amint a "Brüsszel kompatibilis" ellenzék átvenné a kormányt! Kardlapoztathatnának is minket, ha akarnának, mert az már jogállam lenne!!!!)

Lehetsz hülye, mint aki nem látja, amit lát, de nekünk nem kell annak lennünk.

Tapi2021 2024.03.01. 21:45:37

@alöksz róz: "hát nyilván magyarországi belső ok, hogy itt volt a legnagyobb infláció,"

Mint tudjuk, ugye, előtte itt voltak a rezsicsökkentés okán mesterségesen ALACSONYAN TARTVA az árak. Ahol már korábban is drágaság volt, nem volt akkora az infláció sem, amikor beütött a SZANKCIÓK MIATTI energiaválság és árrobbanás (mondtuk, hogy ne csinálják), milyen érdekes...

Ichschonwieder88 2024.03.01. 22:17:03

@Tapi2021: tappancs, gondolkozni szoktál? Rezsicsökkkkentés!! Ilyet le mersz írni? És el is hiszed? Szerinted ki a kurva anyád fizette a rezsicsökkentést te fasszopó? A cégek te barom, talán még most is 700ft/M3 áron a gázt és te fizeted a dupla élelmiszer árakat, közben szankciózol! Te kretén állat, ezt te beszopod?

alöksz róz 2024.03.01. 22:26:16

@Tapi2021: akkor szerinted a rezsicsökkentés miatt lettek itt a legmagasabbak az árak a többi hasonló országokhoz képest?
mert a rezsit leszámítva mindenben itt a legmagasabbak.

alöksz róz 2024.03.01. 22:36:45

@Tapi2021: "Lengyelország egy pár hetes bolsevik típusú TISZTOGATÁS után már kiváló jogállam lett" - itt is helyreállna rögtön, ha ki lenne paterolva a sok csaló fideszes az állami cégek vezetéséből, a közmédiából, az ügyészségről, a kúriából és az alkotmánybíróságról, a nav-ból stb, kukáznák a fideszes haveroknak írt törvényeket, plusz mondjuk ugyanúgy és ugyanazért lecsuknák a rogántónit mint a két lengyel formát...

Wildhunt 2024.03.01. 23:51:36

@alöksz róz: inkább a majd 30% áfa miatt.

ZorróAszter 2024.03.02. 01:08:57

@Tapi2021:

"Az nincs meg, hogy a politika, a pártok világa egy VERSENY?"

És az nincs meg hogy a politika csak itt azonos a politikai banditizmussal?

Titkosszolgálati és korrupciós behatolás más pártokba, azok szétverése?

ZorróAszter 2024.03.02. 01:11:11

@Tapi2021:

"Értem, hogy neked is van egy véleményed OV-ék politikájáról, miért ne?
De igazán azoké számít, akik rájuk szavaznak, akiket képviselnek, támogatnak.

Vagyis a miénk."

Az ország több mint 2/3-a nem szavazott a FIDESZ-re.

Persze hogy maguknak nem számítanak.

Maguknak magukon kívül senki se számít.

Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2024.03.02. 04:09:06

Cvsvrs: A Fidesznek van egy liberális-atlantista és egy nemzeti szárnya. Csakhogy előbbinek nincsenek nagyon szavazói. A magyar politikában az angolszász stílusú globalista jobboldal nincs értelmezve pont ahogy a latinamerikai stílusú nemzeti baloldal sem. És a két fő irány mindig a nemzeti törésvonal 2 oldala:

- alapvetően úgy tekintessz az államra mint valami szolgáltatóra akinek befizeted az adót és elvársz valami szolgáltatást és ennyi, kár hogy nem piaci alapú, de ha nem tetszik piaci alapon elköltözöl
- vagy úgy vagy vele hogy az állam a nemzet formális megtestesülése és elsődlegesdn a nemzet érdekeit kell szolgálja és hiszel benne hogy többet jelent a társasházi közösköltség fizetésnél

A ballldal nem érti hogy az orbán lop és mégis rá szavaznak: jobboldali logika szerint elsődleges hogy az állam magyar nemzeti kézben legyen, utána a többi részletkérdés - a lopás iránya az országba befelé mutat nem onnan kifelé. Ezért van átszavazás a Fidesz és a Mi Hazánk között, mert a Mi Hazánk lehet totál hülye, de autentikusan magyar tehát a mi kutyánk kölyke. Erre pedig a legjobb garancia az hogyha valamelyik politikai erő abszolút szalonképtelen a nyugati globohomo szemében.

A baloldal vagy globalista oldal inkább - mert balnak nehéz nevezni - legitimációját a saját szavazói felé mindig a nyugati kánon pontos követése adja. Ezért kell szivárványos pad és egyéb virtue signalling akkor is ha nincs rá tömegigény.

cvsvrs 2024.03.02. 08:26:42

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!:
a neokon irányzatnak nincs valódi szavazóbázisa. de mint legkisebb rossz lehetnek választói akár 1 millióan is, akkor ha ezek összeállnak egy formációvá.

cvsvrs 2024.03.02. 08:52:47

@Párduc oroszlán gorilla... Makákó!:
a szolgáltató államnak része a honvédelem. nem áll ellentmondásban az állam szociokulutális funkcióival. csak ezeket el szokás egymástól választani. azért, hogy senkinek se legyen túlhatalma.

a hajdúvárosok bocskai idejében mezővárosokból létrejött katonai táborok. ezek élén egy kapitány áll. de nincs teljhatalma, egyrészt van egy helyettese, a hadnagy, másrészt mert van tanács, bíró, választott városgazdák, vásárbírák. és a hajdúvárosok kollektív nemesi jogokkal felruházva delegálnak egy képviselőt az országgyűlésbe, vagy részországgyűlésbe.

nem a kapitány mondja meg, hogy ki legyen a képviselő. hanem a köznép. és ez a politikai berendezkedés olyan sikeres, hogy ezek az uradalmak felszámolják a német-római birodalmi hadsereg fosztogatását. és egyébként a hajdúk egy része is egykori nyúzófosztogató, vagy német-római zsoldban áll. azonban a fejedelemtől kollektív nemesi jogokat kapva létrehoznak egy sajátos politikai formációt.

orbán soha a büdös életbe nem adna jogokat a hajdúvárosoknak, vagy akárkinek. akkor se ha 100%-ban rájuk szavaznának. akkor alázza meg a legjobban őket. orbán egy geci. és ezért utálják a saját választói is, mert számtalanszor átbaszta már őket.

és az egyetlen érve az, hogy ő nem gyurcsány. pont olyan, mint gyurcsány csak nem sportos. orbán nem egy bocskai. nem egy rákóczi, vagy egy kossuth. ebbe a nemzeti liberális sorba nem illeszthető be.

ők vívtak függetlenségi háborúkat. és egyébként meg jogokat kínáltak a népnek. arisztokrataként republikanizmust, köznemesként liberális demokráciát. és lehet mondani, hogy ez a probléma. illiberális nacionalizmusra van szükség. budapesten éppenséggel lehetne egy ilyen átmenet. összességében azonban jogokat kell adni ahhoz, hogy valaki történelmi szereplővé váljon.

aztán a jog az tényleg joch, németül iga. angolszászban yoke. a hit az ige, a jog az iga.

Tapi2021 2024.03.02. 17:36:38

A bőszen pedofilozó ballibek, ellenzékiek, megmondók figyelmébe:

"1968 olvasztótégelyében izzott az individuum szabadság utáni vágya. A szexualitás sokféleségének megélése a szabadság jelképe lett, és ez az értelmezés a mára is kihat. A vietnami háború árnyékában a „szeretkezz, ne háborúzz” jelszó, vagy John Lennon és Yoko Ono szinte a nyilvánosság előtt zajló szexuális élete szimbolikus jelentőséget nyert. A nemiség megélésének korlátlan szabadsága azonban a pedofília legitimitásának kérdését is a felszínre hozta.

1968 vezéralakjai közül többen is a gyermekek „szexuális felszabadítását” szorgalmazták, sőt a mára zölddé vált hatvannyolcasokat az a vád is érte, hogy a pedofília elfogadtatása akkoriban politikai programjuk része is volt."...

"Daniel Cohn-Benditnek a diáklázadás egyik ikonikus alakjának, később az Európai Parlament zöldpárti képviselőjének óvodában szerzett pedofil élménybeszámolói ismertek. Mivel a nyolcvanas évek végétől a gyermekek szexuális zaklatása már nagyobb visszatetszést keltett, Cohn-Bendit utólag tagadta az általa korábban leírt jeleneteket.

Hatvannyolc hozadéka volt a törvényhozásnak 1977-ben benyújtott petíció is, amelyben francia baloldali, illetve liberális értelmiségiek azt követelik, hogy a szexuális aktusba való beleegyezést az addigi tizenöt évről még alacsonyabbra szállítsák le. Az aláírásgyűjtést három, kislányokat molesztáló férfi védelmében kezdeményezték, hogy ügyükben kedvezőbb döntés szülessen. Az aláírók között ott van többek között Michael Focault, Roland Barthes, Jacques Derrida, Jaean-Paul Sartre és Simone de Beauvoir neve is.

Focault ugyan a posztmodern gondolkodás egyik legkiválóbb alakja, de etikai szempontból valószínűleg nem tartozik a legnagyobbak közé. A francia–amerikai esszéista, Guy Sorman állítja, hogy Foucault a hatvanas évek végén vélhetően rendszeresen pedofil szexuális kapcsolatban volt 8–10 éves gyerekekkel Tunéziában. Foucault pedofil hajlamával állítólag tisztában volt már akkor is a francia szellemi élet, ám ennek soha nem lett semmilyen következménye.

A német Helmut Kentler pszichológia professzor a hatvannyolcas szexuális forradalom szárnyán emelkedett a gyermekek szexuális nevelésének megkérdőjelezhetetlen szakértőjévé.

Kentler nézetei elméletben és gyakorlatban is ösztönzik, és pozitívnak tartják a pedofil kapcsolatot.

Különös, hogy a professzor negyven évig köztiszteletben állt, és tevékenysége csak halála után váltott ki hatalmas felháborodást. Kentler „a jellemfejlődés egy lehetséges útjának látta a fiatalkorúak számára az idősebbekkel folytatott párkapcsolatot, egyfajta örömalapú szocializációs tanulási folyamatnak, amelyből mindkét fél egyaránt profitálhat.” (Krusovszky Dénes: Haláláig köztiszteletben)

Elméletét a gyakorlatba is átültette. Éveken keresztül nehéz sorsú gyerekeket helyezett el ismeretlen pedofil nevelőapáknál. Bár tevékenysége nem maradt titokban, és bár szakmai körökből több támadás is érte, a hatvannyolc szellemében működő hatóságok nem léptek, így nyugdíjazásáig zavartalanul kísérletezett kiszolgáltatott helyzetben lévő gyermekeken. „Minderről a berlini vezetés ifjúságügyi osztálya nem hogy tudott, de támogatta is, a programba bevont nevelőapák pedig egy elit pedofilhálózatként működtek, – egyetemi tanárok, értelmiségiek, kutatók is részt vettek benne.”

index.hu/velemeny/2024/03/02/jovo-kovetkeztetes-felelosseg-pedofilia-1968/

Érdemes az egész cikket elolvasni! (És Mohamedről még nincs is szó benne...)

Tapi2021 2024.03.02. 17:37:55

@Ichschonwieder88: Van aki az agyát használja, más a gyűlölködő, mocskos pofáját. Ez ilyen.

Tapi2021 2024.03.02. 17:38:48

@alöksz róz: Hová jársz még bevásárolni?

Tapi2021 2024.03.02. 17:41:08

@ZorróAszter: Te nem amerikai filmeken nőttél fel?
Minden harmadik a kormányzati és nagytőkés viisszaélésekről szól.

Amerikához képest itt nyeretlen kezdők vannak.

Ha gondolod ajánlok néhány címet!

Tapi2021 2024.03.02. 17:42:09

@ZorróAszter: Az ország több, mint 80-90%-a meg nem szavazott az ellenzékre.

cvsvrs 2024.03.02. 18:01:06

@Tapi2021:
a keresztény kultúrának az a lényege, hogy az erkölcs nem relativisztikus. tehát az nem hivatkozási alap, hogy amerikában is van korrupció, esetenként nagyobb tétekben, és ázsiában is van diktatúra, még keményebb.

a kereszténységnek éppen az a lényege, hogy az erkölcs mellőzi ezt. hogy na jó, de ehhez képest hitler, sztálin.

azért lesz ebből a rendszerváltó bagázsból antall valaki, mert ő nem saját magát, hanem a politikai ellenfeleit mentegette, hogy göncz se akar rosszat, csak kihasználják a rosszakarói, stb. tehát antall sose hivatkozott arra, hogy a rendszerváltás máshol is el van kúrva. csak ő nem értette, hogy el van kúrva. de legalább tisztességes és becsületes maradt, vagy legalább is annak tűnt. a többiben az úriemberségnek a minimuma nem volt meg. vagy horn gyula már annak számít, az mszmp-ből medgyessy péter már-már államférfi akkor ha orbán vagy gyurcsány.

medgyessy még valamennyire komolyan gondolta, hogy felépíti a nemzeti közép kormányát, amelyik létbiztonságot, jogbiztonságot és közbiztonságot teremt. ezek voltak a kampányígéretek. ezzel nyert.

orbán legfőbb tanácsadói kiállnak és vigyorogva azt mondják, hogy hja, a kampányok, azokban hazudozunk össze-vissza. mert a gyurcsány. az is. az is valóban. de ettől még az orbánizmus nem lesz jobb. hogy a másik is.

Tapi2021 2024.03.02. 18:23:02

@cvsvrs: "és ezért utálják a saját választói is, mert számtalanszor átbaszta már őket."

Ezeket kitalálod, képzeled.

Ha annyira utálnánk, nem lenne kormányon.
És mi nem látjuk, hogy bármiben át lennénk baszva.

Tapi2021 2024.03.02. 18:25:21

@cvsvrs: "orbán soha a büdös életbe nem adna jogokat a hajdúvárosoknak, vagy akárkinek. akkor se ha 100%-ban rájuk szavaznának. "

De ez még elméletben sem létezik, mert egy egészen más világ van.
Te meg egy másikban élsz. Amit te találtál ki.

cvsvrs 2024.03.02. 18:26:16

@Tapi2021:
beszélj vidéki városokban élőkkel. orbánnak nincs már különösebb támogatottsága. fel van építve egy mítosz, hogy 3 millióan félistennek tartják. dehogy is.

Tapi2021 2024.03.02. 18:32:47

@cvsvrs: Én is vidéken élek.

És nem ez számít. Hanem az, hogy kinek, milyen az ideológiai, világnézeti, és ez alapján a politikai álláspontja. És ehhez képest melyik létező párt képviseli, támogatja ezt a legjobban.

A nemzeti-konzi-keresztényt egyértelműen a Fidesz-KDNP.
Minden hibájukkal együtt.

Én sem mondom, hogy ez jó, mert jobb lenne, ha többen lennének velünk, a mi oldalunkon, ha lenne alternatíva a jobb-konzi-nemzeti-kerdem. oldalon, de nincs.

És mivel nincs, marad a magyar narancs, kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk.

Tapi2021 2024.03.02. 18:34:46

@cvsvrs: "fel van építve egy mítosz, hogy 3 millióan félistennek tartják. dehogy is."

És ezt a "mítoszt" az ellenzék építi! Mert nálunk senkitől nem hallottam még.
(Ez is egy KIFOGÁS, hamis magyarázat arra, miért nem tudnak nyerni.)

cvsvrs 2024.03.02. 18:37:33

@Tapi2021:
orbánról van szó. és nem a fidesz egészéről.

orbán a keresztény konzervatív tábornak hozza a szavazatot, vagy viszi. és szerintem ma már egyértelműen viszi. mert nem tudja, vagy nem akarja konszolidálni a rendszerét. nem azért, mert gonosz és a sátán küldöttje, hanem mert nincs elképzelése.

Tapi2021 2024.03.02. 18:41:11

@cvsvrs: A keresztényeknek IS szükségük van a mai demokráciákban, köztársaságokban politikai érdekképviseletre! Mint minden más társadalmi csoportnak, közösségnek.

És abból választunk, amit felkínálnak.

Ezerszer leírtam, de ti szeretitek ezt is túlgondolni.

Majd, ha lesz jobb, mint a Fidesz-KDNP arra fogunk szavazni! Most nincs.

Polemizálással, álmoralizálással, nem lehet biztosítani a hatékony politikai érdekképviseletet.
A balgáknak is meg kellene ezt érteni, akik bedőlnek az ellenoldalnak, és nem szavaznak azokra, akik őket segítik.

Tapi2021 2024.03.02. 18:48:17

@cvsvrs: Kivel konszolidálna? Aki egyetért velünk, azzal most is az van. Aki meg nem, azzal hogyan?

Az ellenzéke legszívesebben megölné egy kanál vízben. Ezekkel hogyan és mit lehetne konszolidálni???
Csak nézz meg egy parlamenti közvetítést. Utána mondd, hogy konszolidáljunk. Meg, hogy hogy konszolidáljunk ilyen emberekkel?

Tapi2021 2024.03.02. 20:01:56

Normális országban ezért már golyó járna. De legalábbis örök MEGVETÉS, mert kiírták magukat a kultúremberek közül:

"„Isten? Haza? Pedofília!” felirattal és Orbán Viktor arcképével indított plakátkampányt a Demokratikus Koalíció. Donáth Anna, a Momentum elnöke szerint ez „gyűlöletkeltő, feleslegesen bántó, és ami a legaljasabb, hogy egy kis pedofilozásért, néhány cikkért és pár lájkért elviszi a közbeszéd fókuszát a bicskei bántalmazásokról, a kegyelmi botrányról és a gyermekvédelemről”.

Március végéig tartó plakátkampányt indított a DK, mindkét verziójú plakáton Orbán Viktor arcképével, az egyiken „Isten? Haza? Pedofília!”, a másikon „A pedofilmentegető helyett európai gyermekvédelmet! Ezért dolgoznak a Demokratikus Koalíció EP-képviselői” felirattal."

Nyilván azt sem értik, hogy ezzel nem csak egy kipécézett embernek mentek neki, akitől sóvárogva vennék már át a kormányzást, és ezért semmi sem drága már.
Hanem az egész közösségünknek.

Csak így tovább. A normális emberek szeme csak felnyílik egyszer, hogy kik ezek.

cvsvrs 2024.03.02. 20:33:53

@Tapi2021:
orbán személye problémás, ő az aki brutális módon megosztó (nem a fidesz politikája), mivel maga orbán nem akar hatalommegosztást.

Tapi2021 2024.03.03. 11:14:10

És csak fokozza. Ez a gátlástalan exkommunista, exszocialista, ex... még nem érte el az aljasság gödrének alját. Mindig tud eggyel jobban a szarba süllyedni.

Ő dobál, mocskol másokat, miközben egy ilyen embernek mélyen kussolnia kellene és messzire elkerülni nem csak a közpolitikát - ilyen múlttal -, de még a nyilvánosságot is.

Általános MEGVETÉSNEK kellene őt öveznie. Ehelyett...

Sajnos ez, hogy beszavazzák őt újra és újra a parlamentbe - sőt, az ő pártja a legtámogatottabb haza-, magyar-, és keresztényellenes párt -, ahol folyhat a szájából a szar éveken át, megmutatja, mennyi hozzá hasonló emberrel kell együtt élnünk.

(Ahogy azt is, hogy minden hazudozással szemben nincs diktatúra, mert akkor már régen nem ott lenne, ahol! Mert nem csak diktatúrában, de még egy normális országban se kerülhetne egy ilyen alja ember - és hasonszőrű családja - soha egy palamentbe, kormányra.)

index.hu/belfold/2024/03/03/gyurcsany-ferenc-sulyok-tamas-naci-apja/

Gery87 2024.03.03. 11:16:23

@Tapi2021:

"Csak így tovább. A normális emberek szeme csak felnyílik egyszer, hogy kik ezek."

A nerednyikek? Talán....

Gery87 2024.03.03. 11:17:09

@Tapi2021:

Na, nem tetszik hogy pont azt csinálják mint a fidesz gecik?
Visszanyal a fagyi mi?:)
Megérdemlik.

cvsvrs 2024.03.03. 11:24:18

@Tapi2021:
ez a "gönczpatányozás".

cvsvrs 2024.03.03. 11:28:52

egyébként meg a neolib értelmiségek elhatárolódnak gyurcsánytól, viszont éppen ez az, amivel a dk magával ránthatja orbánt. akkor ha a fideszből a neokon réteg kibeszél.

mert így egy orbán nélküli jobboldal köthet nagykoalíciót a gyurcsány nélküli baloldallal.

Tapi2021 2024.03.04. 10:16:38

@Gery87: "Na, nem tetszik hogy pont azt csinálják mint a fidesz gecik?"

Pont azt?

A ballibek pl. valóban kaptak "guroló dollárokat", az amerikai, nyugati támogatóik is valóban be akarnak avatkozni az itteni választásokba..., Brüsszelben valóban folyton az ország ELLEN szavaznak..., stb. Ezek tények.

A Fidesz-KDNP és minden szavazója meg NEM PEDOFIL, és NEM PEDOFILSIMOGATÓ!

Szerintem van itt némi különbség! Ha nem látod...

Tapi2021 2024.03.04. 10:17:55

@cvsvrs: Nincsen Gyurcsányék nélküli, kormányképes baloldal!

Tapi2021 2024.03.04. 10:21:26

@cvsvrs: Ahogy egy szétesett jobb-konzi oldal is menne ellenzékbe. Nincsen semmi realitása egy nagykoalíciónak, akkorák az ideológiai, eszmei, politikai, sőt, lelki különbségek.

Olaj és víz. Nem keveredik.

Sok apró pártocska koalíciózgatásából meg minden lenne, csak stabil kormányzás nem.

cvsvrs 2024.03.04. 10:35:44

@Tapi2021:
hogyne lenne realitása. karácsony gergely (stábja) és vitézy dávid (köreinek) együttműködése a realitás. ungár péter nélkül természetesen. és orbán nélkül, gyurcsány nélkül. és nemcsak budapesten. szinte mindenhol helyi egyesületek szerveződnek.

és ebből a nézőpontból örvendetes, hogy gyurcsány elmegy szélbalra, és átveszi flineinstein fele kampánystratégiát, amit a fidesz is művelt. mert ezzel megnyílik a lehetőség egy nagykoalcióra. és történeilmileg alighanem ez lesz a következő lépés.

Tapi2021 2024.03.04. 11:42:53

@cvsvrs: A nagykoalíció mindig kényszerhelyzetben áll össze. Amikor sok kis párt van és egyiket sem akarják a választók jobban, mint a többit, tehát nem elég erős egyik sem, hogy önállóan - vagy csak egy-két, ideológiailag azonos térben lévő! - párttal alakítson kormányt.

A nagykoalíció tehát alapvetően a bizonytalanság miatt áll össze, mert a választók nem tudtak egyetlen pártot sem kiemelni a mezőnyből. Vagyis ez egy kényszerhelyzetben megoldás. (Illetve vészhelyzetben, mint most Izraelben.)

Miért lenne jó az országnak, nekünk, egy ilyen helyzet?

Gery87 2024.03.04. 16:05:38

@Tapi2021:

Igazad van, a NER még nagyobb rohadék gecikkel van tele!

"A Fidesz-KDNP és minden szavazója meg NEM PEDOFIL, és NEM PEDOFILSIMOGATÓ!"

Ilyet senki nem mondott.
Csak azt hogy ezek bárkit képesek bevédeni ha haver, cimbora, kúrópajti, rokon, üzlettárs...még egy pedóügyes senkiházit is.
ÉS ki tudja még milyen tetveket engedtek el és segítettek nekik az évek alatt amiről nem tudunk....

Tapi2021 2024.03.04. 17:26:53

@Gery87: "Ilyet senki nem mondott."

De, a DK, Momentum...

Írtam már, hogy a kormány nem csak úgy van, az a mi kormányunk! Tehát a kormány (pártok) pedózásával minden szavazóját IS pedózzák!

GyMasa 2024.03.04. 17:45:23

@ZorróAszter:
"Azaz az Európai Uniótól kapott több mint 50 milliárd eurós segélyt."
Igen, azt erre gyurcsány anno nem volt képes.

"No meg ott az államadósság további 50 milliárd eurós növekménye Orbán alatt."
Ami teljesen lényegtelen, hiszen az államadósság mértékét GDP arányosan mérjük.

GyMasa 2024.03.04. 17:48:24

@Tapi2021:
...és, megint megy a hallgatás arról, ahogy ferenc testvér darálja befelé folyamatosan az ellenzéket.
Bizonyára az rendben van.

GyMasa 2024.03.04. 17:52:08

@ZorróAszter:
"Az ország több mint 2/3-a nem szavazott a FIDESZ-re."
Rossz híreim vannak:
- MINDEN választás úgy működik, hogy a megjelentek szavazatai alapján hírdetnek győztest. Senkit nem érdekel az, hogy hányan nem mentek el szavazni.
- Sőt, kutatások szerint akik nem mennek el szavazni, azok is a kormányt támogatják.
(merugye, ha annyira nem tetszene nekik, akkor elmennének ELLENE szavazni. De nem teszik)
- EZ egy annyira szánalmasa ordas csúsztatás amúgy meg.

GyMasa 2024.03.04. 17:53:22

@Tapi2021:
Úgy tűnik, Brendel ratyika felépült, és mér tudja használni az ujjait megint.
(ment is a szűrőbe)

GyMasa 2024.03.04. 17:57:32

@Tapi2021:
Nem kell ahhoz sok apró pártocska. Nézd csak meg a német hármaskoalíciót!
Németország történelmének a legalja kormánya van most hatalmon.

cvsvrs 2024.03.04. 18:27:56

@GyMasa:
az európai unió és magyarroszág gdp arányos eladósodása. ugyanaz a tendencia.
i.ibb.co/6WpNgXy/tradingeconomics-com-hungary-government-debt-to-gdp.png
a fidesz valójában az egy az egyben a nemzetközi trendeknek megfelelően működik. és ezt adja el (totálisan elvtelenül), hogy ez a nyugat elleni küzdelem, szuverenista gazdaságpolitika, szabadságharc, stb.

Tapi2021 2024.03.05. 10:51:10

@cvsvrs: Amikor meg a nép elkezd spórolni, nem vesz fel hiteleket/ADÓSSÁGOT, akkor megy a jajveszékelés, hogy visszaesett a fogyasztás, bebukik a gazdaság, már csak Bulgáriában kisebb... Stb.

El kéne dönteni, mi a jobb, a folyamatos adósságnövelés és ész nélküli fogyasztás, vagy a takarékosság???

Tapi2021 2024.03.05. 10:53:40

@cvsvrs: Arról, hogy te nem látod a döntések mögött az elveket, a reálpolitikai valóságot, a kényszereket, a reális lehetőségeket - ami mind formálja a döntéseket! - a kormány nem tehet!

cvsvrs 2024.03.05. 11:14:02

@Tapi2021:
az orbánizmusban nincsenek elvek, csak pillanatnyi érdekek vannak.

matematikában ez egy olyan sztochasztikus folyamat, amiben minden állapot az éppen aktuálistól függ, attól nagyon erősen, majdnem kizárólagosan, azt azt megelőzektől azonban már nem. nem számít a múlt és nincs benne távlatosság sem.

ennek az elméletét egy andrej markov nevű ruszki matematimus dolgozta ki. tolsztoj barátja volt. csebisev (akit az orosz matematika atyjának szokás nevezni) tanítványa. a fia andrej andrejevics alapította meg az orosz konstruktivista matematikai iskolát, és ő tanította azt a ruszkit, aki debreceben tanított.

cvsvrs 2024.03.05. 11:36:08

ez a konzervativizmus. számít a múlt. akkor is ha praktikusan nem jelent semmit, vagy alig valamit, viszont emléket állít a nagy elődöknek.

tanítványként ha akarom, akkor visszavezethetem magamat markovra és csebisevre. nyilván közelítőleg se értek annyit a matematikához, mint a professzorom, annak professzorának az atyai professzora. és akinek a professzora az orosz matematika "atyja". mégis elmondhatom, hogy nagy elődök tanítványa vagyok.

Tapi2021 2024.03.05. 11:52:27

@cvsvrs: "az orbánizmusban nincsenek elvek, csak pillanatnyi érdekek vannak.
"

Erre írtam, hogy ez nyilvánvalóan nem igaz. Ez a te HITED. Amit sulykolsz magadba, meg másokba, de nincsen alapja!

Ha tényleg nem látod az "elveket", meg, hogy azok érvényesítését mi minden befolyásolhatja, az nem a kormány/OV hibája.

Tapi2021 2024.03.05. 11:59:28

@cvsvrs: "matematikában ez egy olyan sztochasztikus folyamat, amiben minden állapot az éppen aktuálistól függ,"

Ezt hívják reálpolitikának!

Ami lefordítva azt jelenti, hogy azt tudják megcsinálni, amit lehet, adott, aktuális realitások mellett.
Ez nem azt jelenti, hogy nincsenek elvek, csak azt, hogy azokat adott dologban mikor, mennyire lehet érvényesíteni.

Pl. hiába nem értünk egyet a nyugat önsorsrontó, önérdek-ellenes proxyháborújával Oroszország ellen, és a magunkat súlytó szankciós politikával, egy szövetségi rendszer részeként, nem tudjuk ezt megakadályozni. Legfeljebb néhány dologban érvényesíteni tudjuk - nagy háborgás mellett! - a saját érdekeinket is.

Ez a kormány pontosan ezt igyekszik tenni.
Amit reálisan lehet.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.05. 12:16:29

@Tapi2021: loptam : "Azelőtt csak a germán világ fölött hömpölyögtek átláthatatlan, szürkéslila viharfelhők, amelyek csak annyi napfényt engednek át, hogy némi zab megteremjen a nyári 9 fokban a zuzmós, kavicsos földben. Ezek a germánok boldog tudatlanságban éheztek át két évezredet, mészárolták egymást családostul falatnyi zabkásaadagokért, és az égvilágon semmi bajuk nem volt. Mígnem észrevették, hogy a világ boldogabb részein süt az emberekre a nap, nem csak a széljárásnak oldalt fordulva lehet társalogni, világos van, és olyan bőséges az élelemellátás, hogy az éhhalál elkerüléséért nem kell naponta embert ölni.
Csak sajnos ekkor már késő volt, a germánok közösségi frusztrációja túlhaladta azt az állapotot, amikor szembenézéssel, humorral és öniróniával még kezelhető. Így aztán meg sem próbálták. Innentől fogva a visszafordíthatatlanul frusztrált, beteglelkű embert/népet nem az foglalkoztatja, hogy önmagát meggyógyítsa, és kilábaljon a vérszomjjal átitatott übermensch lázálomból (a nácizmus korai megjelenése), hanem az, hogy a nála boldogabb, szerencsésebb, fejlettebb lényeket is lerántsa a maga nyomorúságos szintjére. Ezt a germánok első ízben az ókori világ segglyukát jelentő, de az utána következő négy-öt évszázadnyi sötét középkort még ebbéli minőségében is messze felülmúló Római Birodalom szétverésével, kirablásával, teleszarásával, majd újbóli kirablásával érték el. Megmételyeztek mindent, amihez csak hozzáértek."

Gery87 2024.03.05. 14:38:53

@Tapi2021:

"De, a DK, Momentum..."

Leszarom.
De azért egy cikket idepöckölhetnél arról hogy konkrétan elhangzik "a fidesz pedofil".

"Írtam már, hogy a kormány nem csak úgy van, az a mi kormányunk! "

Sajnos:)
És akkor hova csináljak?
Ne légy már ennyire szervilis.

jaj bántsák a földesuramat..jaj!

"Tehát a kormány (pártok) pedózásával minden szavazóját IS pedózzák!"

Nem igaz. A szavazó nem tehet arról amiről nem tudott.
Azt hogy mucsai bunkó cinikus újgazdag büdös prolik, arról tudtatok mikor rájuk raktátok az X-et...az a ti saratok is! Ez lett a következménye.
Ez is elég szégyen.
de a pedósággal SE mossa össze senki a szavazóikat.

Ha mentegetitek őket, az megint más....

Törzsi szellem:)
Gratulálok, XXI.század.

A szavazó holnaptól dönthet másképp és akkor már nem fideszes.
Ennyi.

ZorróAszter 2024.03.07. 20:05:27

@Tapi2021:

"Az ország több, mint 80-90%-a meg nem szavazott az ellenzékre."

Hát ez meg hogy jött ki?

Ilyet a fideszKSH vagy fideszválasztási bizottság se mond.

ZorróAszter 2024.03.07. 20:08:28

@cvsvrs:
@GyMasa:

"az európai unió és magyarroszág gdp arányos eladósodása. "

Rosszabb, mert a magyar GDP nem valóságos. Nem magyar vállalatok termelnek és adóznak utána rendesen. Hanem külföldiek, akik nem adóznak és kiviszik a profit nagyrészét.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása