magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Kényszersorozás

"Fideszes" cikk a Mércében: kényszersorozásnak nevezik az újabb ukrajnai mobilizációt. Szentségtörés ez a ballib oldalon.

A ballib szabály szerint ugyanis csakis ujjongani szabad mindenért ami ukrán.

Orbán azzal szerezte a legnagyobb szörnyülködést 2022-es választási győzelmi beszédével, hogy benne gúnyos szövegkörnyezetben említette a kijevi teljhatalmú NATO-főkormányzó Zeli nevét. Napokig ment akkor az átkozódás az általam legtöbbet hallgatott magyar rádióban, a Klub Rádióban.

A propaganda által sugallt képpel ellentétben egyébként az ukránok nagy többsége nem fanatikus elmebeteg, akinek legnagyobb vágya életét adni Amerikáért.

Jelenleg is van több ukrán kollégám, de munkahelyen kívül is ismerek ilyeneket. Lehet, hogy ez csak véletlen, de egyikük se elmebeteg. Nem azt mondom, hogy a többség oroszpárti, mert ez nem igaz, ez kb. egyharmad arány, a többség a "hiba volt az egész, az oroszok és mi is hibáztunk, meg kell állapodni" nézeten van.

A mostani ukrán intézkedés, hogy katonaköteles férfiaknak nem intéz ezentúl az ukrán követség/konzulátus ügyet valójában kontraproduktív. Ismerős mondta, eddig nem tervezte, hogy orosz állampolgár lesz, de most rá lesz kényszerítve, hiszen érvényes papírok nélkül marad hamarosan, az orosz követség viszont mindenkit vár, 2-3 hónap az ügyintézés az állampolgárság megkapásához.

Már hallottam ukrántól a régi latin-amerikai Kennedy-viccet. Kennedy híres mondása 1961-ből: "Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country!" - ennek a latin-amerikai paródiája, hogy "Ask not what your country can do for you, ask what your country can do for America!". Ez mutatja a hangulatot.

70 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr10018393821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alöksz róz 2024.05.01. 12:44:09

kényszersorosozás :-)

Wildhunt 2024.05.01. 13:22:07

@alöksz róz: az is sokaknál kényszeres...

ZorróAszter 2024.05.01. 17:45:02

Ami engem érdekelne, hogy hány olyan ember van aki teljesen ukrán származású, de a történelemre hivatkozva magát orosznak tartja, vagy orosznak is tartja.

Hányan ellenezték az ukránok közül az Ukrán Egyház elszakadását.

Hányan ellenezték az ukránok közül az oroszok és más nemzetiségek sanyargatását.

A kelet-ukrajnaiak pontosan mit állítanak magukról?

Hányan vannak a vegyes ukrán-orosz származásúak és azok mit gondolnak most?

GyMasa 2024.05.01. 17:55:26

Igen, nekem is ez volt az első gondolatom, hogy ma, egy hadköteles korű ukrán férfi (de sajnos egy nő is) csak Oroszországban, max Belaruszban van biztonságban.

Wildhunt 2024.05.01. 18:49:26

@GyMasa: főleg mióta Ukrajna felmondta az emberjogi egyezményeket, a fejlettnyugat lelkes helyeslése mellett...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 19:40:15

@ZorróAszter:

Ez abszolút fluid ott.

Sokszor közeli rokonok közül az egyik orosz, a másik ukrán. Plusz egyének változnak életük során.

GyMasa 2024.05.01. 19:47:20

@Wildhunt:
Oh, az külön pikéns aspektusa a dolognak, ahogy a magát fejlett, demokratikusnak nevező nyugati politikusok tapsikolnak ahhoz a súlyosan fasiszta rendszerhez, amit Zselé pár év alatt kiépített.
(mondjuk, a woke-fasiszta Európai politkai elit helyzete is érthető! Az ő szemükben Zselé egy kurvára sikeres, politikus, hiszen, amit tesz és ahogy viselkedik, és, amit elért, az az EU politikusok számára roppant vonzó! Végtelen pénz ömlik az országába, amiből bőven jut mindenkinek, aki közel van a tűzhöz, Nincsenek politikai ellenfelei, hiszen mindet elüldözhette, börtönbe zárhatta következmények nélkül őket, és választások sincsenek, aza megmérettetnie sem kell magát! Ettől kb. minegyik, tehetségtelen, hazaáruló, balos EU politikus megnyalná mind a tíz ujját)

ZorróAszter 2024.05.01. 21:53:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ez abszolút fluid ott."

Jó, de akkor számok nélkül az is marad.

Pedig azt lehetne tudni, hogy hányan vegyes származásúak, és azok minek tekintik magukat.

Vagy hogy a kelet-ukrajnaiak kik? Oroszok vagy olyan ukránok akik orosznak vallják magukat?

Szóval tök úgy néz ki kívülről, hogy mindenki beszél össze-vissza, nyomják ezerrel a propagandaszöveget, a valóság meg senkit se érdekel.

ZorróAszter 2024.05.01. 21:59:01

@GyMasa:

"Oh, az külön pikéns aspektusa a dolognak, ahogy a magát fejlett, demokratikusnak nevező nyugati politikusok tapsikolnak ahhoz a súlyosan fasiszta rendszerhez, amit Zselé pár év alatt kiépített."

Amikor a Szovjetunió vagy a kommunizmus volt a fő ellenség, akkor senkit se érdekelt hogy a Szabad Európa vagy az Amerika Hangja össze-vissza hazudozik. Vagy akár a híres világsajtó gyöngyszemei. Akkor minden mai kormánypárti és minden mai ellenzéki azt fújta. Már aki már élt akkor.

0dzsud0 2024.05.01. 22:20:20

@alöksz róz: Dolgozott egy kicsit a diszlexiád, mi? :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 08:45:29

@ZorróAszter:

Az a gond, hogy eleve nem tudni semmit, mert ez nem konkrét egzakt adat.

Amikor Ukrajna független lett, hirtelen megnőtt az ukrán arány 5-10 %-kal, pedig senki se ment el vagy jött be.

A kulcs az ukrán történelem. Az ukrán identitás a volt lengyel, litván és osztrák területen alakult ki, s aztán lett Oroszo. része.

Az orosz politikai meg egyszer kisebbségnek tekintette az ukránokat, egyszer meg az orosz nép helyi alcsoportjának.

A korai szovjet politikai masszívan ukránpárti volt, keményen ukranizáltak. Aztán Sztálin után inkább oroszosítás volt.

Szóval egyszerűen nem lehet definiálni egzakt módon ki milyen. Még a nyelv se számít: simán vannak oroszajkú ukránok pl.

A szovjet korban egyszerű volt: benne volt a személyiben a nemzetiség, nem önbevalláson alapult és nem is lehetett változtatni rajta.

Gery87 2024.05.02. 10:23:49

"Fideszes" cikk a Mércében: kényszersorozásnak nevezik az újabb ukrajnai mobilizációt. Szentségtörés ez a ballib oldalon."

Hogy lenne a Mérce "balliberális" oldal Birca:)?
Magyarázd már el nekem.

Ennyire kétbitek ne legyetek már hogy nemfideszes = ballib.

Gery87 2024.05.02. 10:25:15

"az orosz követség viszont mindenkit vár, 2-3 hónap az ügyintézés az állampolgárság megkapásához."

Amennyiben?

Gery87 2024.05.02. 10:25:44

@alöksz róz:

Én is azt olvastam elsőre:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 10:30:03

@Gery87:

A Mérce ballib, egyes kommunista cikkekkel.

A volt főemberük és alapítójuk ma ballib parlamenti képviselő!

Gery87 2024.05.02. 10:30:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez Trianon után is megtörtént pl a felvidéken, hirtelen "eltünt" sok magyar, nemcsak elmenekültek onnan hanem az asszimiláció valamilyen fokán állók, kettős identitásúak az új hatalom miatt inkább (cseh)szlováknak mondták magukat, a zsidók zsidónak nem magyarnak....

"A korai szovjet politikai masszívan ukránpárti volt, keményen ukranizáltak. Aztán Sztálin után inkább oroszosítás volt."

Múltkor még erről vitáztunk...

Gery87 2024.05.02. 10:35:22

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:D
Agyadra ment a Megafon.

1, nem kommunista hanem szocialista: szocdem, demszoc, zöld...

2, Jámbor András sem ballibb ennek következtében, lásd 1-es pont.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 10:35:38

@Gery87:

Ha a hivatalosan annektált területen van regisztrálva az ember, akkor automatikusan jár az állampolgárság.

De 3 éve mindenki más is igényelheti, ebben az esetben pár hónap.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 10:37:08

@Gery87:

De itt ez sokkal egyszerűbb. Mert nincs nyelvi probléma. S nem nyelvfüggő az identitás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 10:38:23

@Gery87:

"Jámbor András sem ballibb"

Akkor ezen az alapon pl. Bencsik András nem fideszes, hiszen nem tagja a pártnak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 10:40:19

@Gery87:

"nem kommunista hanem szocialista: szocdem, demszoc, zöld"

Számomra a dolgok egyszerűek.

Van rendszkritikus bal és rendszerkritikus jobb, s van rendszerkonform bal és rendszerkonform jobb.

A rendszerkonform balt nevezem komcsinak, szerintem ez pont jó név.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.05.02. 10:51:59

Bár nagyjából egyetértek a magyar kormány álláspontjával az ukránügyben, de ez a kényszersorozás szó nagy marketingrizsa, baromság úgy, ahogy van. Melyik sorozás nem kényszer???? Vannak önkéntesek, de azokat már agyonlőtték az oroszok, azokból már nem sok maradt. De a többség sorozott állomány, ami sosem volt kényszermentes. Legfeljebb annyi a különbség régebbi időkhöz képest, hogy erkölcsileg most nem akkora szégyen kibújni a sorozás alól, mint mondjuk az O-M Monarchiában. De ott is kényszer volt, erkölcsi kényszer. Meg volt akinek fizikai is. Szóval ez önismétlés: kényszer-sorozás, azaz kényszer-kényszer.

Gery87 2024.05.02. 10:54:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Marhaság. Az nézetrendszer lényeg.
Bencsik fideszes ahogy te mert az ő szarjukat puffogtatja.
Jámbor viszont nem puffogtat liberális nézeteket.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 10:55:44

@fofilozofus:

Nyilván ez egy jogilag értelmezhetetlen szó. Mint a kényszeradóztatás.

Gery87 2024.05.02. 10:56:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Számomra a dolgok egyszerűek."

Igen észrevettük hogy dolgozott a Megafon propaganda rajtatok.

"A rendszerkonform balt nevezem komcsinak, szerintem ez pont jó név."

Szerintem meg pont a legrosszabb és semmi értelme.
Mitől lennének rendszerkonformak?

Magyarország talán egyetlen valóban antikapitaista, eredeti értelemben vett baloldali médiája.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 11:07:09

@Gery87:

Az oroszok sokáig ellenezték a többes állampolgárságot.

A SZU után az volt, hogy orosz állampolgár az, aki szovjet állampolgár és bejegyzett lakhelye orosz területen van, vagy záros időn belül oda költözik. Aki nem, az nem, akkor se ha színorosz. Aki meg igen, az állampolgár, mindegy mi a nemzetisége.

Az orosz jog olyan, mint a magyar, azaz az állampolgárság és a nemzetiség független egymástól, tehát nem a nyugati modellt követik.

Putyin alatt annyit változtattak, hogy már lehet többes állampolgárság is, s könnyítetten kaphat orosz állampolgárságot egy csomó ember.

Ukrajna esetében eleve van 5 nemzetközi jogilag ukrán megye, melyet Oroszo. a saját részének tekint. Így aki ukrán állampolgár és ott van regisztrálva, az automatikusan orosz állampolgár.

Baromi sok embert érint, nem is sikerült mindenki orosz ppaírokat adni eddig.

Az idei orosz elnökválasztáson így az a furcsa helyzet volt, hogy 4 volt ukrán megye lakosai UKRÁN igazolvánnyal/útlevéllel szavazhattak - a orosz választási bizottság döntése, hogy ne legyenek kizárva olyan választók, akiknek nem volt idejük orosz okmányokat beszerezni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 11:08:09

@Gery87:

Elfogadta a ballib összefogdosás programját, tehát ballib.

Én meg nem fogadtam el a Fidesz programját.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 11:22:46

@Gery87:

Ez nem megafon, hanem alapvető politológia.

Alapvetően 2 tengely van a modern politikai eszmék meghatározására:
- értékelvűség: haladáspártitól hagyományelvűig,
- szabadságelvűség: individualistától kollektivistáig.

Mindkettő egy skála, így nagyjából 4 négyzet van:
- haladáspárti és individualista: pl. szocdem, de ma ez a nyugati fősodor alapvetően,
- haladáspárti és kollektivista: pl. marxista,
- hagyományelvű és individualista: pl. konzervatív (klasszikus liberális),
- hagyományelvű és kollektivista: pl. fasiszta.

Ne köss bele, mert nyilván vannak fokozatok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 11:27:58

@Gery87:

Tehát az a hiteles rendszerkritikus, aki egy rendszerkonform szervezet képviselője? Ne viccelj.

Gery87 2024.05.02. 12:52:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Elfogadta a ballib összefogdosás programját, tehát ballib."

Marhaság, ettől még nem lesz ballib.
Az ellenzéki összefogásban ugye voltak jobboldaliak is.

"Én meg nem fogadtam el a Fidesz programját."

Ó, dehogynem jó mélyen benyelted:)

Gery87 2024.05.02. 12:58:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Én az újságról beszéltem. Abban te neoliberalizmust nem fogsz találni, (progressziót, feminizmust igen).

A Párbeszéd "elvileg" szocdem is, többek közt, gyanítom Jámbor is azért van benne egyáltalán.

ZorróAszter 2024.05.02. 14:10:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ez nem megafon, hanem alapvető politológia.

Alapvetően 2 tengely van a modern politikai eszmék meghatározására:"

Ezek a modellek mind a bábszínház hülyegyerekeknek előadás része.

Ezek a polgári demokráciákban engedélyezett mupetfigurák mind. Valamennyien a nagytőke bábja. Beleérve ezeket a tengelyeket rajzolgató politológusok is.

Mint a commedia dell artéban Harlekin és a töbiek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 14:16:09

@ZorróAszter:

Igen, tudom.

Mindent a német nagytőke irányít. Minden pártot és médiát ők vezetnek.

Az egyetlen kis lyuk a rendszeren Zorró kommentjei, oda képtelen hatni a német nagytőke!

Gery87 2024.05.02. 15:56:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Na, a DK úgy szocdem ahogy az Orbán transznemű aktivista...

A milliárdos házaspárnak annyi köze van hozzá kb.

Wildhunt 2024.05.02. 16:00:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: 16 vagy 17 óta igényelheti minden ukrán állampolgár, aki a Szovjet unióban született és beszél oroszul. Az egyik beregszászi, színmagyar barátomnak így lett az orosz a 3. Állampolgársága.

Wildhunt 2024.05.02. 16:01:32

@fofilozofus: Melyik sorozás nem kényszer

Amelyiknél nem az utcán rabolják el az embereket.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 16:01:51

@Gery87:

A DK egy klasszikus liberális jobboldali párt. Kb. CDU.

Csak a helyzet miatt lettek szóban baloldaliak:
- egyrészt mert a "jobboldal" szó mást jelent Mo-on, mint nyugaton,
- másrészt a Gyurcsány-házaspár életrajzából következően.

Wildhunt 2024.05.02. 16:03:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: a kényszeradóztatás az, mikor minden jogalap nélkül lefoglalják a vagyonodat. Lásd szlovákok és kommunisták.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 16:12:13

@Wildhunt:

Az elkobzás, más ügy.

A elkobzás és az adóztatás között az eltérés, mint a gyilkosság és a halálbüntetés között.

Wildhunt 2024.05.02. 16:40:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: pontosan. Az elkobzásnak van legalább látszólagos jogalapja. A kommunista kisajátításnak jórészt még a kommunizmusban sem volt.

0dzsud0 2024.05.02. 16:40:33

@Gery87: "Hogy lenne a Mérce "balliberális" oldal Birca:)?
Magyarázd már el nekem.

Ennyire kétbitek ne legyetek már hogy nemfideszes = ballib."

Olyan felesleges ám ez...halálbéna terelés. A kutyát nem érdekli ma már ezeknek a politikai fogakmaknak az eredete (a ballib egyébként is két, ellentétes jelzőből faragott kreálmány, eleve semmi értelme, csak rátok ragadt). Vagy ha valakitől, hát kérdezgesd a fogalmakat debil módon kiüresítő, kényük-kedvük szerint változtatgató politikusoktól, ne kommentelőktől, meg választóktól, mert csak elhajtanak...mint most én. :)

0dzsud0 2024.05.02. 16:45:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Az egyetlen kis lyuk a rendszeren Zorró kommentjei, oda képtelen hatni a német nagytőke!"

xdddd

ZorróAszter 2024.05.02. 17:22:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Igen, tudom.
Mindent a német nagytőke irányít. Minden pártot és médiát ők vezetnek.
Az egyetlen kis lyuk a rendszeren Zorró kommentjei, oda képtelen hatni a német nagytőke!"

Viccesek maguk ezzel a szöveggel, akik lassan tizenöt éve sulykolják hogy Soros a felelős az aszályért is.

Mellesleg ez pont az amerikai politologusoktól hallottam.

És a német nagytökére is mondhatná, hogy nem is a német nagytőke a legnagyobb befektető Magyarországon, vagy nem is nagyobb mint a magyar állam.

És hogy nem is a németek tartják a kezükben a teljes "magyar" médiát. Mert a Mediaworks és az RTL csoport médiáin kívül ott van a sokkal jelentősebb ....

0dzsud0 2024.05.02. 18:00:56

@ZorróAszter: Azt elfelejtetted, hogy jött a papagájkommandó is nevetni rajtad (súgok, boomer: az "xdddd" az nevetés).

GyMasa 2024.05.02. 18:18:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Szerintem Zorró foggal-körömmel küzd, hogy az ő hallgatását is megvásárolja a német nagytőkések érdekvédelmi szervezete!

alöksz róz 2024.05.02. 18:53:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Az egyetlen kis lyuk a rendszeren Zorró kommentjei, oda képtelen hatni a német nagytőke!" - ezt nem tudhatjuk. lehet csak elbábozza.

Gery87 2024.05.02. 20:06:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Most újabban mégis szocdemnek hazudják magukat amit hát kicsit sem hiszek el...

Gery87 2024.05.02. 20:09:22

@0dzsud0:

Szerintem meg nem felesleges, ne dobálózzunk csak úgy, mert más is ezt teszi.
Minek felülni a hülyeségnek?
Elég baj hogy kétbites fogyatékosok arra nem képesek hogy értsék a különbséget.
Terelés meg pláne nem volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 20:15:15

@alöksz róz:

Nyilvánvaló, hogy Zorró a MediaWorks és a német nagytőke embere. Ezért mondja azt, hogy minden mögött a MediaWorks és a német nagytőke áll, így azt hisszük, ez csak egy ostoba konteó. Pedig tényleg minden mögött a MediaWorks és a német nagytőke áll!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.02. 20:16:09

@ZorróAszter:

A háttérhatalom áll a dolgok mögött. A német tőke meg óvodás szint hozzájuk képest.

alöksz róz 2024.05.02. 21:10:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és pont azzal bizonyítja, hogy letagadja.

hiszen letagadni csak azt lehet, ami igaz, ez nyilvánvaló.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.03. 07:59:06

@alöksz róz:

Nagyon oda kell figyelni, különben átver minket a német nagytőke!

ZorróAszter 2024.05.03. 09:52:06

@0dzsud0:

Faszorrú!

Egyelőre rajtad röhög mindenki, hogy még teljesen anoním körülmények között is segghülye vagy elbújni még az 1000 nickneved mögött is, Zavaleta.

Most a többi patkánykodásod kudarcáról ne is beszéljünk.

Meg arról se, hogy így a haverjaidat is lejáratod azzal, hogy miféle patkánykodást művelnek a fidesznyik bérkommentelők ezer nicken reklámozva Orbán nagyságát.

Muhahaha!!!

:o)

0dzsud0 2024.05.03. 09:54:31

@ZorróAszter: Vergődj csak, faszter! Zene füleimnek. :)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.03. 10:30:11

@fofilozofus: @Wildhunt: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: itt pontosan ugyanaz van mint anno Angliában a press-gang tevékenysége következtében, akik az utcáról vitték a népet szolgálni valami egészséges maláriás trópusi nyaralóhelyre.
A 18. században ez annyira botrány volt, hogy lassan abbamaradt, volt pl. egy Richardson nevű ember esete, akinek hajnalban eleredt az orravére és összevérezte az ágyneműjét a fogadóban, ahol aludt. Szaladt volna a patikushoz de lekapcsolta a press-gang. A fogadóst pedig majdnem felakasztották Richardson meggyilkolása miatt, így is jó pár évet rohadt a börtönben mire szerencséjére Richardson visszaért a trópusokról.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.03. 10:31:17

@Wildhunt: Veszprémy Bernát írja a mostani Magyar Hüperiónban, hogy a liberális, fejlett Nyugat szépen végignézte minden zavar nélkül, hogyan tűnik el az őshonos kárpátaljai magyarság.

Gery1987 2024.05.03. 10:52:49

@Deak Tamas:

A nyugat végignézett már sok népírtás errefelé, sőt szervezte is: svábok, népi németek szudétanémetek esetében.
Nem kell ezen meglepődni.

Erdélyi szászok vannak? nincsenek kvázi.

Wildhunt 2024.05.03. 12:49:14

@Gery1987: de azokat "csak" eladták.

ZorróAszter 2024.05.03. 12:58:12

@0dzsud0:

Zavaleta!

Egyelőre itt csak te vergődsz, és mutatod ország-világ felé milyen is közelről a sunyi patkány fidesznyik bérkommentelő.

És hogy olyan hülyék, hogy még anoním körülmények között se képesek elbújni az 1000 nicknév mögé.

alöksz róz 2024.05.03. 16:06:45

@ZorróAszter: nem mindenki lát át a szitán...

ZorróAszter 2024.05.03. 17:56:53

@alöksz róz:

Maga néha tök rejtélyesen fogalmaz.

0dzsud0 2024.05.03. 19:39:09

@ZorróAszter: Szép próbálkozás, Zavaleta, de mind tudjuk, hogy magát a német nagytőke parancsolta ide a Mediaworks-ön keresztül.

alöksz róz 2024.05.03. 20:30:19

@Deak Tamas: szimat szörény írja a mostani csaholóban, hogy vauvau. ezek apró dolgok.

de hortijenő mit írt dzsungelvadász mesterdiplomata című önéletrajzi művében!

Gery87 2024.05.03. 20:40:21

@Wildhunt:

A németeket meg kisöpörték ősi földjeikről.

ZorróAszter 2024.05.06. 08:16:21

@0dzsud0:

"Szép próbálkozás, Zavaleta, de mind tudjuk, hogy magát a német nagytőke parancsolta ide a Mediaworks-ön keresztül."

Zalaveta!

Megint leleplezed magad azzal, hogy a papagájtanfolyamon tanultaknak megfelelően próbálod visszaforgatni a dolgokat.

De itt azt kellene elfeledtetni, hogy itt és a blog.hu-n általában fideszes patkányok bérkommentelnek és helyeselnek saját maguknak és a többi fidesznyik bérkommentelőnek 1000 nicknév alatt.

Ezért csatlakozott be Radu és a többi fidesznyik is melléd, hogy minek ezt feszegetni.

Kínos lettél a patkánykodásoddal a saját bandádnak is, buzikám.

Muhahaha!!!

:o)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása