magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A buzi dala

A buzi dala
/az úgynevezett meleg büszkeség napja tiszteletére/ 

Buzi voltam, buzi vagyok, buzi leszek
Mit tehetek: sok a beteg perverz vágyam
Eztán minden perverzséget nyíltan teszek
Így mondják tengerentúl s Európában

Pénzzel ellát a Közép-Európai Egyetem
Hit Gyüliben Homokistenhez imádkozom
Óvnak szabad madarak, minden álmom megtehetem
Engem nem érdekel semmi, csak saját akaratom

S ha már minden szomszéd gyermeket megrontottam én
Nyugton maradni akkor sem fogok, visz a gyűlölet
Felvonom a szivárványzászlót, a buzik fegyverét
Megünneplem a perverzek napját, az új ünnepet

Fehér porral lemázolom magam tetőtől talpig
A szomszéd kutyától aranyszínű nyakörvet lopok
Ezüst kombinét testemre húzok válltól fenékig
Pávatollat ruhámhoz meg az állatkertből hozok

Aztán más nem marad, elindulok a Váci utcán
Útközben balra-jobbra kisfiúkra kacsintgatok
Pajtásaimmal fogdossuk egymást fenekünk táján
Ordítok erkölcs ellen, míg bele nem bolondulok

Követelek mindenféle furcsa kitalált jogot
Zavar, hogy gyerekeket még meg nem ronthatok
Bármi van, erkölcsrombolásra mindig látok okot
Brüsszelbe panaszra futok, ha mindent meg nem kapok

Emberi értékeket rombolni fogok
Büszke vagyok, hogy gyógyulni nem akarok
Isten rendje ellen én büszkén lázadok
Buzi voltam és buzeráns is maradok

1998.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr5815985946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása