magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

2016. március 22. 18:18 - BircaHang Média

Je suis ballib elmebeteg

Kb. 25 éve Bulgáriában egy hivatásos tüntető kitalálta a váltó-éhségsztrájkot.ballib

Lényege: az egyik naplopó lumpen leül a járdára 4 órára, s nem eszik, majd feláll és elmegy enni, aztán jön a másik naplopó elmeháborodott, szintén 4 órára. Ez az éhségsztrájk-staféta. S nem, ez nem vicc.

Azt hittem ezt a "tiltakozási" formát nem lehet felülmúlni. Tévedtem. Ma azt olvasom, hogy az álpedagógusok terve: munkaidőn kívül sztrájkolni! S ez sem vicc.

Persze ki várhatott mást az egyenruhás - elől kockás, hátul soros ingű - álpedagógusoktól, de ez azért ez mégis meglepő.

Tervezem: én ezentúl meg éjszaka, alvás közben éhségsztrájkolni fogok. Rettegjen mindenki, aki nem teljesíti követeléseimet!

Címkék: ballib
6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr198517814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.03.22. 18:24:49

Ez a buta ötlet a Pedagógus Szakszervezettől származik, nem a kockás emberektől.

Azért, szerintem, a négy órás éhségsztrájk még nagyobb hülyeség volt.

Ivan Szirko 2016.03.22. 18:25:27

Egyébként tényleg súlyos gondok vannak az oktatással. Ez főleg abból látszik, hogy ilyen elmebetegekből tanár lehet.

Sexual Harassment Panda 2016.03.22. 22:08:27

Ùgy gondolod, hogy nem a pedagògussztràjk fogja levàltani Orbànt?

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2016.03.23. 07:35:16

@Sexual Harassment Panda: Persze, hogy nem. Az ilyen elmebeteg ötletekkel magukat járatják le. Nem hinném, hogy az emberek nagyobbik része, tehát a leváltáshoz szükséges létszám nem röhög ezeken az agymenéseken. Amikor először hallottam, én is pre-áprilisi tréfának véltem, mert annyira nevetséges.

Amúgy kiegészítő alvássztrájkot is hírdethetnék Bircához csatlakozva, mert én meg nappal tartanék nemalvássztrájkot. Így folyamatos lehetne a tiltakozás, csak még ki kellene találni, hogy mi ellen, valamint, hogy az ápolókat mivel lehetne megértésre venni.
Ezután csak a prüty-prüty az alsó ajkon következhet. Lehet arcotkaparni!

Sexual Harassment Panda 2016.03.23. 13:22:01

@F.M.J.: Ilyet régen anyám is csinált.
Kijelentette:Mostantól fogyókúrázom, de előtte eszem még valamit.Üres gyomorral nem lehet fogyózni!
Sosem gondoltam volna h valaki komolyan veszi, és lőn!
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása