Az ügyintézés idegek harca.
A legfontosabb: érkezz a helyszínre enyhén mérgesen, majd bent tegyél negatív megjegyzéséket, panaszkodj. De mindig udvarias hangnemben.
Fontos: éreztesd, hogy te vagy az úr. Ha nem teszed meg, az alkalmazott érezteti ezt veled.
Alapvető: ne köszönj, s szakítsd félbe az ügyintézőt.
Ezzel az ügyintézőnek is segítesz, ő is csak egy elnyomott kisember. Hidd el: ő is utálja, hogy ott kell ülnie, ahol ül. Ha megszakítod, örül, mert nem kell végig mondania a szabványmondatokat.
Amit ne tegyél soha: ne alázd meg az ügyintézőt, ezzel ugyanis őt a munkahelyével szolidárissá teszed. A káromkodás sose segít, kemény szavakkal lehet beszélni, de a felesleges durvaság kontraproduktív.
A cél az ellenkező: legyen az ügyintéző munkahelye ellensége, ahogy te is az vagy, így együtt megoldást találtok. Ebben az esetben az ügyintéző örül, hogy segíthet neked, mert ezzel is bosszút áll munkahelye ellen.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.