Rendkívül bátor döntés hozott a magyar parlament. Ez gyakorlatilag teljes szembemenés a nyugaton egyre inkább kötelező érvényű genderkurzussal.
Magyarország ezzel nyíltan harcott hirdetett az Európai Unió és általában a nyugati liberális civilizáció egyik alapkövének.
Én személyesen nem hittem volna, hogy ezt meg meri tenni Orbán. Tévedtem.
Le a kalappal!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mr. Hyde 2021.06.17. 08:40:46
toszegidaniel 2021.06.17. 10:11:50
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 10:42:35
A rossz ellen harcolni kell.
2021.06.17. 11:00:29
toszegidaniel 2021.06.17. 11:02:14
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 11:03:32
Isten. Ill. - ateista szemszögből - a természet.
S nyilván a kormányzat a gyakorlatban.
toszegidaniel 2021.06.17. 11:05:55
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 11:09:17
A természetben vannak betegségek, ezek szerint ne legyen orvostudomány?
Nyilván a természetben van ami megfelel a rendnek és van ami nem.
toszegidaniel 2021.06.17. 11:14:45
ng.24.hu/termeszet/2010/07/03/homoszexualitas_az_allatvilagban_jar_e_elonnyel/
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 11:17:06
A józan ész segít ilyenkor. Pl. a négylábú kutya az jó, a háromlábú meg rossz. Pedig mind a kettő természeti lény.
toszegidaniel 2021.06.17. 11:23:18
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 11:24:54
A "sérült" a "rossz" udvarias kifejezése.
De, az egykarú embert megkülönböztetik. Pl. diszklrinálják, amikor buszvezetői állásra jelentkezik.
ulpius66 2021.06.17. 11:35:25
AZ IGAZI BÁTOR DÖNTÉS A JOBBIKTÓL VOLT, HOGY IGENNEL SAVAZOTT!
Szavazati arány: 157 igen... 1 azaz 1 nem szavazat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toszegidaniel 2021.06.17. 11:39:55
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 11:43:40
Diszkrimináljuk betegsége miatt.
toszegidaniel 2021.06.17. 11:53:08
kovacsgeza36 2021.06.17. 12:06:24
A szivárvány lobbi viszont egyre többet hangoztatja, hogy a homoszexuálisok jobb szülők, mint a heteroszexuálisok, ez ellen fel kell lépni.
toszegidaniel 2021.06.17. 12:09:14
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 12:13:42
Nem jó kiskorúaknak mindent elmondani.
kovacsgeza36 2021.06.17. 12:16:05
hvg.hu/elet/20180705_A_meleg_parok_gyermekei_erzelmileg_stabilabb_emberek
hvg.hu/kultura/20180726_A_szivarvanycsaladban_felnott_gyerekeknek_jobbak_bizonyos_kepessegeik?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_202106
444.hu/2019/05/30/tobb-szaz-azonos-nemu-par-nevel-ma-gyermeket-magyarorszagon
"Pedig a gyereknek biztosan nem rosszabb attól, hogy azonos neműek a szülei, sőt, valószínűleg egy sokkal tudatosabb családba érkeznek."
toszegidaniel 2021.06.17. 12:16:23
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 12:18:36
Tehát mondjuk menjenek be pl. vakok az iskolába, s mondják milyen nagyszerű dolog nem látni, milyen csodás vak élet?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 12:19:36
Látod, ezek jó példák a homoklobbista propagandára.
A gyerek, ha ebben nő fel és nem homokos, kifejezetten sajnáéja, hogy ő nem homokos.
toszegidaniel 2021.06.17. 12:34:54
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 12:38:13
Nagyon nem.
Azt mondják, ez egy egyenértékű nemi orientáció, semmi gond vele, nagyszerű dolog, kúlság,
Heterónak lenni = egészségesnek lenni. Nincs mit besézlni róla.
toszegidaniel 2021.06.17. 12:40:08
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 12:43:06
Igen, hiszen egy betegségről azt hirdetik, nem az.
toszegidaniel 2021.06.17. 12:44:42
Mr. Hyde 2021.06.17. 13:34:13
Szex nem kell a közintézményekbe és főleg nem kell a kiskorúaknak és kész.
Ez nem tárgyalási alap.
Aki szerint az, és arra van rágerjedve, hogy tényleg azért mégiscsak valahogy odaférkőzzön a szexualitásra vonatkozó elképzeléseivel a kiskorúakhoz az valóban a
pedofilia küszöbén lépked.
Ebből normális ember nem kér.
vergyula 2021.06.17. 14:34:43
vergyula 2021.06.17. 14:38:24
Tehát a szexuális felvilágosítás, ne adj' isten a biológia óra megszüntetendő? Talán Kádár felesége mondta egyszer a témában, hogy "a kecskéknek sem magyarázza el senki, oszt mégis". Gondolom neked, mint vörös harcosnak, ez a szimpatikus hozzáállás.
Gery87 2021.06.17. 14:39:45
Akkor a pedofilia sem az ilyen alapon!
Az hogy mi "betegség" meg mi normális az kultúrális kérdés is....
6 ujjúnak lenni nem normális, mert az emberi faj egyede 5 ujjat növeszt a kezén, lábán.... de ettől még nem betegség....
A pedofilia azért "betegség" mert társadalmilag káros...a homokosság megma azért nem az mert felnőtt, nemileg, testileg érett emberek szexualitása.....másnak és amguknak nem árt. A pedóság meg árt...mert nem egyenrangú partnerség van....testileg és lelkileg is alkalmatlanság áll fenn egyik részről....ennyi az egész.
A buzi ugyanúgy "beteg" "nem normális" "nem egészséges" mint a pedó vagy a 6 ujjúság....csak ezek között különbséget teszünk társadalmunkban.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 14:41:59
A gyógyíthatatlanság nem érv. Egy csomó gyógyíthatatlan dolog egyenesen büntetést von maga után.
Gery87 2021.06.17. 14:45:11
A szexuális felvilágosítással még nincs semmi baj önmagában!
PL szexuális úton terjedő betegségek, fogamzásgátlás fontossága, stb....
Otthon erről nem beszélnek sok helyen.....sok fasság is terjed....és hát szexelnek már elég fiatal korban az emberek....szóval igenis van létjogosultsága.
Mindenhol körbe vesz a szexualitás...ez egy ilyen kor....álszentség lenne pont az iskolában tabusítani, mikor oda pont olyanok járnak akiket ez aztán pláne érint vagy hamarosan érinteni fog!!!!
Gery87 2021.06.17. 14:48:48
Ami a természetben nem árt, az fennmarad, ennyi.....
Ettől még "jó" nem lesz, irreális érzelmi alapon tekinteni erre és lámlámozni....
Van olyan állat aminek belenő a foga a koponyájába és kb kinyírja magát.....aztán létezik, fennmaradt, szaporodik....
toszegidaniel 2021.06.17. 14:55:34
kiskisutca 2021.06.17. 15:02:33
kiskisutca 2021.06.17. 15:07:12
"A szexuális felvilágosítással még nincs semmi baj önmagában!"
Ja, csak megfelelő időben történjen, ne túl korán, ne akkor amikor inkább kárt okozhat.
Sajnos nincs egy egységes életkor, van aki már 11 éves korban érdeklődik, van akinél elég 16 évesen beszélni erről. (Eltérő genetika és kulturális minták miatt.)
toszegidaniel 2021.06.17. 15:25:51
Gery87 2021.06.17. 15:59:48
Nem is attól rossz semmi sem, hanem a társadalom hozzáállásától.
vergyula 2021.06.17. 16:01:17
Gery87 2021.06.17. 16:04:30
"A másik, hogy aki nem érez vonzalmat a saját neme iránt, az nem fogja ezt hazudni,"
Ezt mond a pornós csajoknak mikor lezbizés van:) meg az egymással smároló hetero csajoknak:) (szh...2000-es évek...de menő volt:D )
viccet félretéve....
Nyilván a nemi identitás nem döntés kérdése, viszont a "buziskodás" azért elég menő és hát ez már tanult dolog....mintakövetés ugye...
Nekem spec nem tetszik, taszít...de ez az én bajom.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 17:09:34
Senki mondja, hogy ne légy buzi.
Bayaz 2021.06.17. 19:21:33
Ez az, hogy homoszexuálisnak csak születni lehet, a folyamatos "érzékenyítéstől' pedig nem válik senki meleggé, ezért hagyni kell, hogy ezek a szervezetek 'toleranciát' meg 'elfogadást' taníthassanak az iskolákban és foglalkozásokon.
Nos, ez nem igaz.
1) A homoszexualitás elsősorban nem valami örökölt valami, 8-25% a genetika szerepe: science.sciencemag.org/content/365/6456/eaat7693?fbclid=IwAR1NWFN0CL1AJm9TnanZuy9lmhAu4m_HIwBiUaqlHKjRVcBuld0Aby2C66o
Ez alapján azt, hogy valaki meleggé válik-e, elsősorban a környezettől, a gyerekkori fejlődéstől függ.
Például a melegek nagy többségét bántalmazták 12 éves kora előtt. Ez arra utal, hogy a gyerekkori traumák hozzájárulhatnak ahhoz, hogy valaki a saját neméhez vonzódjon.
2) Az "érzékenyítő foglalkozások" és hasonlók bizony hozzájárulnak ahhoz, hogy valaki meleggé válik. Ez nem azt jelenti, hogy minden kisgyerekből, aki ezeken résztvesz meleg lesz, de jóval nagyobb az esélye. Nézzünk csak meg egy demokrata kampánytanácsadó által közzétett statisztikát!
twitter.com/davidshor/status/1311108549116919810
Az USA-ban a 18-20 éves korosztályban már csak a nők 65%-a és a férfiak 80%-a tartja magát normál heterónak (non-LGBT), vagyis a melegek, biszexuálisak és transzok aránya kb. 35% nőknél és 20% kb. férfiaknál.
Ez MESSZE meghaladja a melegjogi szervezetek által hangoztatott 5-10%-ot, és folyamatosan növekszik (a mai negyveneseknél még 10% körül van).
Amennyiben beengedjük ezeket a szervezeteket az iskolákba, nálunk is ez fog történni.
Mielőtt ezekről tudomást szereztem, röhögtem, amikor birca valamelyik posztjában valami olyasmit írt, hogy 2100-ban Európában csak 'buzik és muszlimok' lesznek. Most már ezt nem tartom annyira viccesnek.
vergyula 2021.06.17. 19:45:00
vergyula 2021.06.17. 20:03:34
De itt nem erről van szó.
A szexuális orientáció egy skála, az egyik végén a 100% heteró, a másikon a 100% homo. Mindenki valahol a skála 2 végpontja között van, és lehetséges, hogy az ún. "érzékenyítés" elmozdítja valamelyik irányba. Nyilván azért kell szakemberekre bízni, hogy a befolyásolás minél kisebb legyen. Én tömören annyit mondanék: Léteznek a saját nemükhöz vonzódó emberek, ilyen a világ.
"Ez arra utal, hogy a gyerekkori traumák hozzájárulhatnak ahhoz, hogy valaki a saját neméhez vonzódjon." - Nagyszerű lenne, ha legalább annyit tennénk a gyerekkori traumák megakadályozásáért, mint a másság megbélyegzéséért.
"Amennyiben beengedjük ezeket a szervezeteket az iskolákba, nálunk is ez fog történni." - Ezt szokták úgy kommentálni, hogy spekuláció.
"2100-ban Európában csak 'buzik és muszlimok' lesznek" - Kicsit aggódnék, hogy én melyik halmazba fogok tartozni, de rájöttem, hogy nem érem meg.
Bayaz 2021.06.17. 20:49:56
Basszus, azt kéne felfogni, hogy ez nem spekuláció, nem "csúszós lejtő" érvelési hiba. Látjuk mi történt az USA-ban, semmi okuk nincs feltételezni, hogy nálunk másképp alakulna.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.17. 20:53:54
Pontosan.
Éppen az ellenkezője az érvelési hiba.
vergyula 2021.06.17. 21:31:53
Mindegy, tekintsd ezt semmisnek, nem ez volt a mondandóm lényegi része.
11 Favágó 2021.06.17. 22:15:15
Olvasom az elvakult ellenzőket, hogy nem lesz majd vers, líra, film, amiben szerepelnek másként gondolkodók, csak nem lesznek kitüntetett, pozitívín diszkriminált pozícióban.
A nemi tévelygéseket, oda-vissza operálásokat pozitívumként, követendőként bemutatni szerintem szintén nem kellene, gyermek korban meg egyenesen tiltanám a beavatkozást.
Ha én 12 éves koromban mondjuk zsebibabának, vagy bádogembernek, vagy csinos kislánynak képzeltem volna magam, nem olyan nagy baj, hogy nem opráltathattam volna át magam egyiknek sem. Pedig amúgy mindhárom szeretetre méltó, de nem én vagyok, nem olyannak születtem. valószínű a TB sem támogatta volna, legfeljebb straszbourg
Boldeone Bull 2021.06.17. 22:29:08
Ennèl azért jelentősebb a genetikai faktorok szerepe , más forrásban èn 32%- ot olvastam , de erről nincs tudományos konszenzus.
A másik jelentős szakasz a posztnatal időszak, közvetlenül a gyermek születèse után : milyen horomonhatások èrik a gyereket, milyen kèmiai hatások . Ehhez jön kèsőbb , de mèg egèszen kisgyermek korban a család szerepe , milyen mintákat lát a szülőktől, stb...
Mire a gyerek elèri a teenager kort, már szinte teljesen eldőlt a szexuális irányultsága
A lehető legnagyobb baj a szexuális felvilágosítást - ami már nyolcadik osztályban elkezdődött- nem megtartani , ès a homoszexuális identitásról nem beszèlni . Egy ilyen felvilágosítást senki nem válik homoszexualissá, de mèg akkor sem ha meghallgatja mondjuk 16 èvesen , mit mond a labrisz. Ezek a teenagerek már valószínű több pornót látták mint szüleik ,de az is lehet hogy több szexet tapasztaltak .
Ha egy fiatallal èrdeklődèsèst fel akarják kelteni valami iránt, akkor a legjobb útja annak, hogy a pártallam ideológiai alapú restrikciókat vet ki valamire
Boldeone Bull 2021.06.17. 22:37:55
Ezeket az adatokat túlzásnak gondolom . A Gallup adatai szerint , az 1997-2002 között születettek 15,9 százalèka mondja magát LMBTQ - nak , az 1980 - 1997 között születettek pedig 9,9 % - a ... A teljes lakosságra kivetítve : 4,9 fèrfiak, 6,4 nők
Ez nem sok , bár kètsègtelen növekvő arány , hiszen változnak a társadalmilag elfogadott normák. Ezt nem tudja sem Orbán sem más megváltoztatni, sőt, a tiltott gyümölcs mindig èdesebb ! Így èppen az ellenkező hatást válthatja ki ez a törvèny
Bayaz 2021.06.17. 23:17:04
Az általam csatolt tanulmányt hatalmas mintával, 500 ezer résztvevő bevonásával készítették és erre jutottak. Ebben sokkal jobban megbíznék, mint egy átlagos, néhány tízezer fős mintás felmérésben.
"Ezeket az adatokat túlzásnak gondolom . A Gallup adatai szerint , az 1997-2002 között születettek 15,9 százalèka mondja magát LMBTQ - nak , az 1980 - 1997 között születettek pedig 9,9 % - a ... A teljes lakosságra kivetítve : 4,9 fèrfiak, 6,4 nők'
A 20, illetve 35% nem az én fejemből pattant ki, hanem egy demokrata kampánytanácsadó tweetelte, aki mindenféle felméréseket készít. Olvasd el.
A Gallup adatai gondolom a teljes USA-ra vonatkoznak, így abban kiátlagolódnak a republikánus és a demokrata államok.
Az utóbbiakban, ahol kötelező az iskolai 'felvilágosítás' és 'érzékenyítés', ennél a 15.9%-nál is jóval rosszabbak lehetnek az arányok (inkább 25%).
De még ha feltesszük hogy 'csak' 15.9%, a trend nem cáfolja meg azt a mítoszt, hogy a gyerekek érzékenyítésével nem lehet őket "meleggé tenni"?
A melegjogi szervezetek is 5-10%-ról beszélnek, miközben a legfiatalabbak közt már ennél is jóval nagyobb a 'szexuális kisebbségek' aránya és folyamatosan növekszik.
"Ez nem sok , bár kètsègtelen növekvő arány , hiszen változnak a társadalmilag elfogadott normák. Ezt nem tudja sem Orbán sem más megváltoztatni, sőt, a tiltott gyümölcs mindig èdesebb ! Így èppen az ellenkező hatást válthatja ki ez a törvèny"
Jól értem, ogy akkor szerinted lehetséges lázadásból melegnek lenni? :D
Ez nem így működik.
A törvény nem váltja ki az ellenkező hatást, mert a fiatalok nem lesznek lázadásból melegek vagy transzneműek, és Magyarországon divatból se deklarálják magukat annak (mint az USA-ban egyes művész körökben szokás).
Épp az a törvény lényege, hogy ha kisgyerekkorban nem nyomják tele a fejüket melegekről meg transzneműekről szóló anyagokkal meg 'érzékenyítéssel', akkor nem növekszik a társadalomban a 'szexuális kisebbségek' aránya.
Boldeone Bull 2021.06.17. 23:33:10
Az utóbbiakban, ahol kötelező az iskolai 'felvilágosítás' és 'érzékenyítés', ennél a 15.9%-nál is jóval rosszabbak lehetnek az arányok (inkább 25%)."
Ez egy hülyesèg - már amit írsz: az iskolai felvilágosításnak zèró relevanciája van azzal, hogy mennyien lesznek a LMBTQ közössèg tagjai.
A genetikai adottságoknak, kisgyermekkori fejlődèsnek ès a családi háttèrnek van köze . A liberálisabb " demokrata " államokban a fiatalok jobban elismerik LMBTQ vonzalmaikat, a kevèsbè liberálisokban pedig a szülői, társadalmi elvárásoknak megfelelően - kevèsbè merik felvállalni , kb ennyi . Ahogy változnak a társadalmi normák , egyre többen merik felvállalni más identitásukat .
A szexuális orientáció már 14-15 èves korra kialakul , azt semmilyen "èrzèkenyítès" nem befolyásolja - Magyarországon nincs is ilyen , csak szexuális felvilágosítás van , amit az osztályfőnök ès\ vagy iskolai pszichológus tart , vagyis szakkèpzett , felelős emberek
Az iskola pornográfia - hozzáfères eddig is tiltott volt
Boldeone Bull 2021.06.17. 23:59:00
Ez már azért is hülyesèg eleve, mert eddig sem nyomták tele az iskolákban a gyerekek fejèt èrzèkenyítèssel , az iskolaigazgatókat, a Klebelsberg- központ nevezni ki, az emberi erőforrás minisztèrium vègső soron . Hol folyik ilyen oktatás ? Nagyjából sehol!
Egyèbkènt, meg mi az az "èrzèkenyítès " ? Nagyjából a szèlsőjobb médiában futtatott homofób kitaláció ! A "homoszexuális propaganda " - az önmagában is egy a vèszidőket idèző , abuzív verbális kifejezès...Ilyen kifejezèsek az euro- atlanti kultúrkörben nem elfogadottak , csak a mucsai , fèlfasisztoid ideológia által vezérelt rendszerekben
A világ legnagyobb marhasága azt hinni, hogy az iskolai szexuális felvilágosításnak valamilyen köze van ahhoz, hogy növekszik vagy csökken vagy a szexuális kisebbsèg aránya ! Miből jött ez a fals gondolat ?
Saját tapasztalatom az , hogy a legjobban őrjöngő homofóbok , sok esetben látens homoszexális vonzalmakkal bírnak , csak így hárítják belső küzdelmünket a saját vonzalmakkal szemben , hiszen nem találják a vèlt önazonosságukat ..
Bayaz 2021.06.18. 01:11:13
Nyugaton már kisgyerekeknél, óvodásoknál folyik az 'érzékenyítés' meg a draq queenek mutogatása - olyan korosztálynál, akik nem is értik mit jelent az hogy meleg vagy transznemű, de ez tökéletes arra, hogy megzavarja a fejlődésüket (pl. a nemi identitás egészséges kifejlődését).
Magyarországon is ennek próbálták megvetni az alapját a mesekönyvekkel (amit eredetileg óvodás és kisiskolás foglalkozásokra terveztek!) és az iskolai felolvasásokkal, ezért lépett a kormány.
Amit meg írsz a 'fasisztoid, mucsai" kormányról meg "abuzív, verbális kifejezésről' (amit én egyébként egyszer sem használtam), az inkább azt bizonyítja, hogy neked vannak frusztrációid.
Bayaz 2021.06.18. 01:13:00
Ugyanez áll az 'érzékenyítésre' meg a draq queenek szerepeltetésére, csak hatványozottan.
Boldeone Bull 2021.06.18. 07:45:59
Nekem nincsenek. A " homoszexuális propaganda " az kultúrországban nem elfogadott kifejezès , mert a propaganda már eleve egy negatív èrtelamben használt szó
Magyarországon ilyenről szó nem volt eddig sem. A Labrisz egyesületnek volt egy pár előadása olyan iskolákban ,ahol az igazgató erre engedèlyt adott, de mindez csak marginális számban ès ezek az előadások sem a szexualitáshoz , hanem a kisebbsègek diszkrimációjához kapcsolódtak. Egyszer egy órában , ès kb. összes pár száz 16-18 èves diák hallotta országos szinten. Ennek valóban semmilyen társadalmi hatása nincsen , de főleg nem válik homoszexualissá tőle egy fiatal sem
Szèlsőjobbos tèvkèpzet, hogy így lesznek a homoszexuálisok. Mindazonáltal , èn is hülyesègnek tartom az iskolalátogatást , mert ezzel csak felesleges indulatokat kavarnak társadalmi -politika szinten.
Ahogy a mesekönyv is megjelenèse is pont ugyanaz: de arra pont jó, hogy felszítsa a homofób őrjöngèst
Ezek nem általános társadalmi jelensègek, leginkább a politika csinál belőle hisztèriat
Valójában toleráns társadalomra lenne szüksèg, de ami most folyik Magyarországon kormányzati szinten, az èppen nem erről szól...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.18. 10:50:08
Amerikában hatalmas a nyomás, hogy ne légy normális.
A gyerek meg ösztönösen reagál: ha ennyire csúnya dolog normálisnak lenni, akkor inkábnb azt mondja, hogy ő se az.
Pont ennek megakadályozását szolgálja a magyar tv.
Boldeone Bull 2021.06.18. 11:35:57