Az ukrán hunta annyira elbízta magát, hogy képesek voltak még az ukrán alkotmányba is beleírni a NATO-tagságot. Aki nem hiszi, íme az alkotmány hiteles szövege.
A vonatkozó részek:
- ünnepélyes preambulum: "(...) піклуючись про зміцнення громадянської злагоди на землі України та підтверджуючи європейську ідентичність Українського народу і незворотність європейського та євроатлантичного курсу України, (...)" - "Gondoskodva a polgári egység erősödéséről Ukrajna földjén, s megerősítve az ukrán nép európai identitását, valamint Ukrajna európai és euroatlanti irányvonalának visszafordíthatatlanságát";
- 85. cikk, 5. pont: "До повноважень Верховної Ради України належить: (...) визначення засад внутрішньої і зовнішньої політики, реалізації стратегічного курсу держави на набуття повноправного членства України в Європейському Союзі та в Організації Північноатлантичного договору;" - "Ukrajna Legfelsőbb Tanácsának hatáskörébe tartozik: a bel- és külpolitikai elvek meghatározása, az állam stratégiai irányvonalának megvalósítása Ukrajna teljes jogú tagságáért az Európai Unióban és az Észak-Atlanti Szerződés Szervezetében";
- 102. cikk: "(...) Президент України є гарантом реалізації стратегічного курсу держави на набуття повноправного членства України в Європейському Союзі та в Організації Північноатлантичного договору." - "Ukrajna elnöke kezeskedik az állam stratégiai irányvonalának megvalósításáért Ukrajna teljes jogú tagsága felé az Európai Unióban és az Észak-Atlanti Szerződés Szervezetében";
- 116. cikk, 1.1. pont: "забезпечує реалізацію стратегічного курсу держави на набуття повноправного членства України в Європейському Союзі та в Організації Північноатлантичного договору;" - "biztosítja az állam stratégiai irányvonalának megvalósítását Ukrajna teljes jogú tagságának elérésére az Európai Unióban és az Észak-Atlanti Szerződés Szervezetében".
A mágikus politika gyerekes példái: csak ki kell mondani, le kell írni, s valóság lesz.
Már biztosan leírható: ahogy megbukott a 2004-es narancsos "forradalom", úgy megbukott a 2014-es "euromajdan" is.
Oroszország kivárt majdnem 8 évet, a kelet-ukrajnai szakadár államokat nem csatlakoztatta, pedig azok a kezdetektől ezt akarták. De Moszkva kivárt, hátra észre térnek, s rájönnek Kijevben, nem ukrán érdek Ukrajna nyugat általi kifosztása, s ezzel párhuzamosan oroszellenes felvonulási területté válása.
Hát, nem jöttek rá...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tapi2021 2022.02.24. 12:26:09
Serény Vélemény 2022.02.24. 12:27:50
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.02.24. 12:32:40
Az első orosz dinasztia (a viking Rurik-ház) jelképe, mely egészen a XVII. századig uralkodott fiúágon.
Tapi2021 2022.02.24. 12:33:57
Az embereknek az a valóság, amelyik narrációt, sztorit olvassák, nézik, besulykolják nekik.
Ki a fene tudhatta Amerikában - a polgárok -, hogy mi van pl. Irakban?
SENKI!
Tehát, ha az amerikai kormányzat, az amerikai titkosszolgálatokkal és a minden hazugságra mindig kész médiával karöltve azt állítják, hogy van tömegpusztító fegyverük, SŐT, használják is ott a távolban a saját népük ellen, AZT ELHISZIK!
Mert miért ne hinnék?
Ugyanígy BÁRMIT elhisznek rólunk magyarokról is, és most az orosz - ukrán/amerikai háborúról is.
És azt, amit feltálalnak és úgy, ahogy feltálalják nekik (nekünk).
Ez van.
Ezért nem mindegy, kik tálalnak! És mit?!
Ahogy az sem, hogy hajlandóak vagyunk-e TÖBB forrásból tájékozódni?
2022.02.24. 12:36:07
háromágú arany szigony. a rurik dinasztia jelképe.
Tapi2021 2022.02.24. 12:36:51
Tapi2021 2022.02.24. 12:38:23
Tapi2021 2022.02.24. 12:40:49
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.02.24. 12:50:25
Megírom holnap vagy holnapután.
Tapi2021 2022.02.24. 12:52:47
Orbán pl. mindig elmegy a falig, ha lehet, de jól tudja és sokszor mondja is, hogy nem mi fújjuk a Passzát szelet.
Tehát van, amikor igazodnunk kell és beállni olyan dolog mögé is, amivel nem feltétlenül értünk száz százalékban egyet, mint most a közös EU-s és NATO állásponttal, amelyek totálisan egy oldalra tolják - hamisan - a felelősséget. Nyilván a másik oldalra.
De be kell állnunk. (A hazai árulók/szervilisek máris keltik a hangulatot: MZP, Donáth, az ellenzék. Ki nem hagynák, hogy az ukrán konfliktusért is Orbánt tegyék valahogy felelőssé!!! Lásd Donáth nyilatkozatát! :-( )
Ukrajna nem pozicionálta jól magát. És ezzel most - meg nyilván az USA háttér machinációjával - sikerült nekik háborús veszélyt előidézni Európában.
Amit mindenki meg fog szívni! Kivéve az USA-t, amely haszonélvezője lesz mind politikailag (meggyengül az EU is, Oroszország is), és főleg anyagilag.
Nem véletlenül csinálják.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.02.24. 12:52:47
Nyilvánvalóan viking motívum lehet eredetileg. Íme viking jelek: cdn-cdaac.nitrocdn.com/tFOqLIaMYIaFjSGNUoYXbEDiJHtqbEtH/assets/static/optimized/rev-7fdb227/wp-content/uploads/2014/07/Vegvisir.jpg
Tapi2021 2022.02.24. 12:56:53
Mondjuk termőföld van bőven Ukrajnában. :-)
2022.02.24. 12:58:52
a kijevi rusz-t ukrajna, belorusz és oroszország is előd államának tartja.
2022.02.24. 13:00:50
a háromágú villa a vadászsólymot (a testével és a szárnyaival) és halászszigonyt is jelképezi egyben.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.02.24. 13:01:08
Az orosz uralkodók zöme Rurik-dinasztia.
IX-XVII. sz.
A XVII. sz.-tól meg a Romanov-dinasztia.
S alig pár uralkodó a 2 között, aki nem tartozott egyikhz se.
Női ágon ma is vannak Rurikek egyébként. Tolsztoj is az volt egyébként.
De íme egy ismert Rurik-leszármazott, egy két vh. közti lengyel politikus: https://en.wikipedia.org/wiki/Seweryn_Franciszek_Światopełk-Czetwertyński
Csak persze ez nem számít, mert csak férfiági öröklés volt annak idején.
Tapi2021 2022.02.24. 13:02:06
Hogy hogyan reagáljanak az új helyzetre és abba hogy keverjék bele Orbánékat?
Serény Vélemény 2022.02.24. 13:12:01
„Ide vezet, ha egy európai ország miniszterelnöke önként válik Putyin beépített emberévé az EU-n és a NATO-n belül, aki aztán szándékosan gyengíti ezek egységes fellépését az oroszok ellen. Háborúhoz.
Orbán Viktor 12 éves külpolitikájának súlyos felelőssége abban, hogy mára Putyin láthatóan azt hiszi: bármit megtehet. Évek óta mondjuk: veszélyes játékot űz a miniszterelnök, ami Magyarország bőrére megy, a kárpátaljai magyarok életét kockáztatja és végső soron az egész európai békét veszélyezteti.
Soha nem volt még ekkora szükség egységes EU-ra, egységes NATO-ra, és egy olyan kormányra Magyarországon, ami végre egyértelműen Nyugat- és Európa-párti. Ami nem harcol Brüsszellel, hanem szövetségesként része Európának, ami nem az EU-ból való kilépést lebegteti, hanem az EU egységét erősíti. Ami nem dörgölőzik apró falatokért a birodalmi álmokat szövő Oroszországhoz, hanem világossá teszi: a Nyugathoz tartozunk.”
Érted? Orbán a hibás!
Ez a nő annyira borzalmasan hülye, hogy az már szinte túlzás!
Tapi2021 2022.02.24. 13:47:34
Egészen elképesztőek és felháborítóak ezek a beteg nyilatkozatok.
Tapi2021 2022.02.24. 13:49:42
Ez még nem is lenne baj, ha nem befolyásolná a magyaroknak legalább a negyedét, harmadát! Az EU/EP-ben végzett aknamunkájáról nem is beszélve.
Tapi2021 2022.02.24. 13:51:36
(És még így is egyben leszállt.)
Lesz még Magyar Köztársaság 2022.02.24. 14:00:09
fotelzsukov 2022.02.24. 14:01:49
"Soha nem volt még ekkora szükség egységes EU-ra, egységes NATO-ra, és egy olyan kormányra Magyarországon, ami végre egyértelműen Nyugat- és Európa-párti"
A Nyugatnak koszonhetjuk tobbek kozott a ket vilaghaborut es a rendszervaltast is. Ezek kozul egyikbol sem jott ki Magyarorszag jol, sot!
---
PS: Szerintem Ukrajnat elintezik egy heten belul az oroszok, semleges, oroszbarat kormany alakul. Jonnek majd a mongol, andorrai, nigeriai es indonez ENSZ bekefenntartok. Europa meg a NATO elmehet a p...csaba, de ha nagyon ugralnak, kap Lengyelorszag egy kis figyelmezteto taktikai atomot, csak hogy szokja es tudja, hol a helye. :)
Meg annyit, hogy Europa ipara olcso orosz olaj es foldgaz nelkul meghal. Napelemekkel, szeleromuvekkel legfeljebb haztartasokban lehet vilagitani, de az ontodeknek, autogyaraknak, mezogazdasagi gepeknek kicsit tobb energiara van szukseguk. Kina, India barmennyi orosz olajat es foldgazt atvesz.
A legfrissebb hadijelentesekrol reszletesen itt lehet olvasni:
southfront.org/category/all-articles/world/europe/ukraine/
God Bless Russia! :)
Serény Vélemény 2022.02.24. 14:03:28
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.02.24. 14:03:51
Szegény Kacsúr András ... A szomszédaink, Kárpátalja sorozatban mondta, hogy amíg egy magyar lesz Kárpátalján, ő marad és játszik. Nem gondolta volna mindezt, az biztos.
youtu.be/NqgCzm-zcjE?t=2827
Dehát csak Apponyi szavai jönnek megint : "Azt tudom, hogy nemcsak a kormánynak, hanem minden magyar embernek a szíve velünk van és kísér bennünket utunkon; azt is tudom, hogy nemcsak magyar érdekeket, hanem emberiségi nagy érdekeket védünk meg. Ha ezt nem sikerül megértetnünk, nem minket, nem a magyar nemzetet fogja ezért érni gáncs, és nem a magyar nemzetet fogja majd az igazságos Isten megbosszulni”.
Lesz még Magyar Köztársaság 2022.02.24. 14:04:31
Ukrán légierő hatástalanítva, ukrán katonák teszik le a fegyvert. Nem hülyék...
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.02.24. 14:07:01
www.youtube.com/c/segodnyaonline/videos
entrpnr 2022.02.24. 14:34:50
"Érted? Orbán a hibás!"
Arcátlan hazugság amit írsz.
Orbán azt tette, ami Magyarország, de Európa érdeke is.
Az pedig nem más, mint egy liberális befolyástól megszüntetett, független Magyarország és Európa. Senki itt élőnek nem érdeke az angol-amerikai, poszt-világháborús világrend - kivéve akik onnan kapják a fizetésüket.
Az, hogy most ez a világrend nem lassan, vér nélkül bomlik fel, egyáltalán nem Orbán, de mégcsak nem is Trump döntése (hibája), hanem legfőképp Biden és a mögötte állóké, az ukrán elité, és csak kisebb részben Putyiné.
Csak abban bízhatunk, hogy ez a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető legkevesebb vérrel valósuljon meg.
littke 2022.02.24. 14:47:30
Gery87 2022.02.24. 14:56:10
Azon hogy akkor nem voltak se oroszok, se ukránok, se beloruszok...ez később vált szét a közös rutén/rusz népből.
Persze mindegyik nacionalizmusa magával azonosítja őket.
Serény Vélemény 2022.02.24. 14:56:41
forrás valahol itt: www.facebook.com/donathannajulia.momentum
Gery87 2022.02.24. 14:59:16
előszőr 2006 majd a válság 2008-ban aztán a migráncsok most meg az ukrán válság.....mindegyik be fogja segíteni a hatalomba mert a magyar ember békét akar és kimaradni ebből az egészből...Orbán meg ezt képviseli.
De a hülye ellenzék meg már most tövig nyalkja a NATO seggét...ezek elmebetegek vagy nem akarnak nyerni/le vannak fizetve.
Gery87 2022.02.24. 14:59:59
Azt néztem én is:) most el kéne hinnem hogy le van lőve?:D
entrpnr 2022.02.24. 15:16:09
GyMasa 2022.02.24. 15:29:17
Hát, mert a kisebbségi kérdést úgy is lehet rendezni, ha meghalnak egy háborúban.
Pontosan ugyanez volt a '900-es évekneb SZegeden. A Vajdasági magyarok tömegével jöttek át a behívójuk elöl.
GyMasa 2022.02.24. 15:32:21
"Lásd Donáth nyilatkozatát! :-( )"
Ne is mondd, azon teljesen kiakadtam.
Mondjuk utána jót röhögtünk a haverral, hogy "Minek nekünk atombomba, hioyzen itt van orbán!"
Szegény csaj teljes mértékben el van rugaszkodva a valóságtól...
vasútihíd 2022.02.24. 16:14:50
Ezt arra írod, hogy egyetértve velem szerinted is az oroszok ideiglenesen állomásoztatni fogják csapataikat Ukrajna területén az ellenség tartalékainak megsemmisítésének érdekében?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.02.24. 16:16:28
Nem hiszem.
Egyszeráen lenullázzák az utóbbi években nyugatról kapott fegyverkészletet. Plusz, várnak, miíg összeomlik minden.
GyMasa 2022.02.24. 16:59:03
Szerintem ez egy villámháború lesz. Pár nap alatt kiiktatják a haderöt, és, valószínüleg meg akarják dönteni az ukrán kormányt.
Egy elhúzódó háború nem érdeke az oroszoknak.
vasútihíd 2022.02.24. 17:06:25
vasútihíd 2022.02.24. 17:13:29
fotelzsukov 2022.02.24. 17:44:45
"van-e az oroszoknak Ukrajnán belül elég támogatottságuk ahhoz, hogy egy oroszbarát vagy semlegesebb kormány stabilan fenn tudjon maradni orosz erők jelenléte nélkül pláne ha nyugati titkosszolgálatok akcióznak Ukrajnán belül az új kormány ellen?"
---
Elemzés: A Nyugat által támogatott oroszellenes felkelés nem valószínű Ukrajnában
intelnews.org/2022/02/24/01-3158/
"Röviden, hacsak az oroszok nem játszanak túl, és nem próbálják meg elfoglalni az egész országot, a nyugati hatalmak valószínűleg nehezen tudják megszervezni, támogatni és fenntartani az összehangolt fegyveres lázadást Ukrajna földjén. Ez nem jelenti azt, hogy a jelenleg is zajló orosz hadjárat Ukrajnában elkerülhetetlenül sikeres lesz. A háború eleve kiszámíthatatlan, így bármi megtörténhet a következő hetekben és hónapokban. Az oroszok legyőzéséhez azonban bármilyen katonai környezetben sok év rendkívül brutális, véres és heves háborúra lesz szükség."
vasútihíd 2022.02.24. 18:10:48
parttalan 2022.02.24. 18:14:44
vasútihíd 2022.02.24. 18:20:57
parttalan 2022.02.24. 18:46:26
Lehetnék én is 2022.02.24. 18:50:56
Ha Orbánék nem fekszenek keresztbe az ukrán Nato-felvételnek (a kárpátaljai magyarok érdekében), már rég beléptek volna, Putyin akkor is napokon belül intézkedett volna, hogy ez így nem jó, Obama beszállt volna a friss Nato-tagállam mellett, ezért Putyin minket is elgázolt volna....
kb. ennyi szerepe volt Orbánnak, nem annyi, ahogy a Donáth kislány gondolja.
Ezt is köszönjük meg 3-án.
fotelzsukov 2022.02.24. 19:21:04
www.blikk.hu/aktualis/politika/orosz-ukran-haboru-krematorium-putyin-ukrajna-frontvonal/tsqwvwl
A SZER, az Euronews es a BBC szerint az orosz kulonleges alakulatnak vannak un. "ejtoernyos inkubator megsemmisito egysegei" is. Ezek feladata az ukran korhazak koraszulott osztalyain talalhato inkubatorok szetverese hordozhato legkalapaccsal. :)
---
Peace and Love! :)
Serény Vélemény 2022.02.24. 19:33:11
Lehetnék én is 2022.02.24. 19:36:23
A menekülők úgy tudják, hogy éjféltől semmilyen irányból nem hagyhatják el az országot, tekintettel arra, hogy főként a sorozható korú fiatalemberek hagynák el Ukrajnát.
És erről MZP-nek milyen gondolata támad?
Tapi2021 2022.02.24. 19:50:58
Le kéne kurva gyorsan állni, lenyugodni, mielőtt kitör a III. Vh.!!!
Tapi2021 2022.02.24. 19:58:33
Előbbi. Ezek ingyen, elengedett kézzel ilyenek. :-(
vergyula 2022.02.24. 19:58:35
vergyula 2022.02.24. 20:00:26
Tapi2021 2022.02.24. 20:00:57
De mivel lőttek: amerikai fegyverrel! Ez a lényeg. Amerikának!
Tapi2021 2022.02.24. 20:14:14
Miért lehetett ez jogos igénye az USA-nak??? És csakis nekik?
Miért indíthat gond nélkül AKÁRHÁNY büntető háborút az USA? (Irak, Afganisztán, Szíria... kedve szerint és mindenki csak bólogat, hogy azok jogosak.)
Miért likvidálhat bárkit, bárhol az USA?
Miért csinálhat büntetlenül puccsokat világszerte? (Dél-Amerikában, Afrikában...)
Miért tarthat fenn börtönöket, kínzóhelyeket, ahol sem a nemzeti sem a nemzetközi jogot nem ismeri el az USA? (Guantanamo, Lengyelország...)
Gondolkozzatok már!
Te szeretnéd, ha Oroszország szomszédjainál rakéták lennének és az orosz ellenrakéták RÁNK lennének (Európára) állítva? Szerinted, ha csak véletlenül kilőnek egy rakétát, ami 4-5 perc alatt ér Moszkvába, nekünk hány percünk marad az életből???
Gondolkozzatok már basszus! Az oroszokra irányított rakéták MINKET is fenyegetnek, nem csak az oroszokat!!!
Kurvára nem szabad egy ekkora hatalmat provokálni! Sőt, fenyegetni!
Lehet, hogy végül veszít, de romok maradnak utána nálunk is. Ha más nem, a rommá vált gazdaságunk!
tűz fal 2022.02.24. 20:17:02
Tapi2021 2022.02.24. 20:23:21
Tapi2021 2022.02.24. 20:24:35
tűz fal 2022.02.24. 20:24:58
Tapi2021 2022.02.24. 20:27:42
Tapi2021 2022.02.24. 20:28:43
A nyertesek: USA! USA! USA! ... Kína.
Tapi2021 2022.02.24. 20:30:15
Az ősi kérdés, ugye. Ha tudni akarjuk, ki a bábjátékos valójában...
tűz fal 2022.02.24. 20:31:39
Birom az ilyen híreket (ezt az Origon olvastam)
"Heves harcok után elvesztettük az ellenőrzésünket a csernobili terület felett."
Milyen "heves" harcok lehettek, hogy a kezdetéről nem is tudunk, de már vége van :)
vergyula 2022.02.24. 20:42:11
Mit tehetnek picinyke országok 2 tűz között? A semlegesség csak békeidőben működik. Ha beindul a balhé, a kis ország le lesz rohanva. Tehát szövetséget kell kötni. Nem lehet mindenki Svájc.
fotelzsukov 2022.02.24. 20:43:14
"Nem vicces. :-("
Mi nem vicces? A Blikk mozgo krematoriuma? Vagy maga a Blikk nevi vicc ujsag? Vagy az "ejtoernyos inkubator megsemmisito egysegek" ? Vagy a legkalapacs? Na, ebben van valami, hiszen inkubatort szet lehet verni desszant asoval is. :)
Ugy latszik, nem tetszik erteni a viccet. :( Pedig nehez idokben sokat segit a humoros oldalat is bemutatni a dolgoknak.
---
Gyk: az elso iraki haboruban az egyik cassus belli az volt, hogy szetvertek a kuwaiti korhazakban a barbar iraki katonak az inkubatorokat. Az egesz vilagsajtot bejarta anno a hir. Az oroszok toluk tanultak, a nyugati media most ezt hozza fel ellenuk ami egyszeruen "fake news" :) (en talaltam ki) :)
---
Peace and Love!
vergyula 2022.02.24. 20:45:34
fotelzsukov 2022.02.24. 21:03:20
Az orosz kulonleges alakulatoknal rendszeresitett gyalogsagi aso sokoldalu felhasznalasanak kulon fejezetet szentel a szerzo, Viktor Szuvorov, egykori Spetnaz tiszt a "Spetsnaz: The Inside Story of the Soviet Special Forces" cimu konyveben. Ezt magyarul is el lehet olvasni Földi Pál: Szpecnaz - A szovjet különleges erők története c. konyveben, ami egyszeruen plagium, szo szerinti forditasa Szuvorov konyvenek, a forras emlitese nelkul.
Serény Vélemény 2022.02.24. 21:08:26
Na ez a kemény!
Lehetnék én is 2022.02.24. 21:09:31
by MZP
tűz fal 2022.02.24. 21:19:28
"Az Origo egy magasszínvonalú hírportál. Remélem az oroszok sok örömöt lelnek a csernobili területen"
Gondolom az elkerülte a figyelmedet, hogy éppen a napokban kezdték el lebegtetni az ukránok, hogy lehetné atombombájuk is. Sorra rugák fel a megállapodásokat és szerződéseket nagy mellénnyel a hátuk mögött a mindenféle odavezényelt francia meg kanadai meg sok más szuperkommandós szuperalakulatokkal, akikről rengeteget lehetett hallani egészen tegnapig, most meg maximum annyit, hogy segítenek menekülni. Gondolom elől szaladva mutatják az utat.
tűz fal 2022.02.24. 21:24:01
Ennyit a NATO-ról
magyarnemzet.hu/kulfold/2021/12/brutalisan-megfenyegette-magyarorszagot-az-ukran-katonai-tisztviselo
Boldeone2 2022.02.24. 21:30:46
tűz fal 2022.02.24. 21:37:21
A borultagyú elmbeteg szerint a magyaroknak mindent szó nélkül kellene elfogadni amit mások diktálnak, de a borultagyú elmebeteg hogyne ismerné az ukránok legendás szabadságszeretetét, hiszen még sose járt ott :)
tűz fal 2022.02.24. 21:39:18
Boldeone2 2022.02.24. 21:44:02
A mostani háború is csak egy orosz területfoglaló háború, vissza akarják szerezni Ukrajna dèli ès keleti rèszèt, mert a Fekete - tengeri kijárat elemi geopolitikai èrdekük , ès fegyveres erővel akarnak elzarvarni egy szabad választáson megválasztott elnököt
Bármi lesz , ebből már nem jöhet ki jól Putyin sem . A kèt nèp között most èvszázados gyűlölet fog kialakulni , örök konfliktus a határaink mellett . Szerintem , ha a nyugat jobban nem a avatkozik be, ez a fèlőrült diktátor nem fog megállni. Ha megszerzi Ukrajnát , akkor csak felbátorodik a további előrenyomulásra
Most fel kell állni a nyugatnak , mert egy Hitlerhez hasonló , veszedelmes pszichopatát kell megállítani!
tűz fal 2022.02.24. 21:50:18
tűz fal 2022.02.24. 21:51:28
Lehetnék én is 2022.02.24. 21:55:29
Amit akartak, azt a Majdan előtt megsúgták nekik a demokráciaexportőrök.
Ez kevesekenek nagyon megérhette.
Sokak meg szívnak, de hát ilyen ez a kapitalizmus nevű társasjáték.
Apropó, nem tudod, Boldi, ki és miért nem tudott az ENSZ határozat szerint népszavaazást kiírni a kisebbségek lakta régiókban, Ukrajnában?
Igaz a népszavazásnak még egy ilyen durván nacionailsta országban is lenne kötelező ereje.
tűz fal 2022.02.24. 21:59:51
Ne vitatkozz vele, ő minden egyes ukránt személyesen ismer, pontosan tudja mit gondolnak és mit akarnak!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.02.24. 22:02:08
Az átlag ukránt hazugságokkal traktálták.
Kb. az volt a 2014-es szöveg, hogy csak szembe kelll fordulni az oroszokkal, be kell vezetni a szabadpiacot, mindent privatizálni kell, s akkor 2 éven belül az ország EU- és NATO-tag lesz, 4 éven belül lengyel-cseh-szlovák-magyar életszínvonal lesz, 2020-ig legkésőbb pedig nyugat-európai szint.
S ezt baromi sokan el is hitték.
Boldeone2 2022.02.24. 22:15:33
Ajánlom neked azt a videót! A Balti államokat mutatja, hogy vertèk le Oroszországot ès azokat az országokat , amelyek orosz függők maradtak , egy főre jutó GDP- ben
Ma a balti államok a bèke, a jólèt , a szabadság szigetei , ezzel ellentètben Oroszország autokrácia , nem demokratikus ország , egy pszichopata vezeti , aki magát alkotmányosan bebetonozta, az ellenzèket szèvereti ès bebörtönözteti
Boldeone2 2022.02.24. 22:19:19
- Durván nacionalista ?
Nèzz már utána mi megy Oroszországban ! Maga az orosz állampárt is vèrnacionalista, Putyinista ahogy szinte minden párt az
Európai pártszfèra nem is lètezik , csak Putyinista pártok vannak szinte
Ehhez kèpest Ukrajna jobb , bár az sem tökèletes , de a putyini Oroszországhoz kèpest?
kunzoo 2022.02.24. 22:19:37
-A múlt héten nem hittél az oroszok támadó szándékában.
-Tegnapelőtt nem hittél abban hogy bevonulnak.
-Mikor bevonultak, azt magyaráztad hogy ez nem támadás.
-Tegnap azt hitted nem mennek tovább mint a jelenlegi határai a szatellit államoknak. Megvárják az összeomlást.
-Ma nem hiszel a teljeskörű támadásban.
Nagyon nem megy neked ez.
Boldeone2 2022.02.24. 22:31:20
Oroszország el fog bukni ès magával rántja az összes vazallus országot , most teljesen elszigetelődött
Ukrajnával nem tudnak mit kezdeni : a nyugatukránok már meggyűlöltèk őket .
60-70%- ban angolul kommentelek egyèbkènt , mèg indiai mèdiáiban is . Ma már ott tartunk , hogy a hagyományosan oroszbarát országokban a közvèlemèny Ukrajna mellett áll többsègèben
Ami most törtènt, az óriási , törtènelmi katasztrófa . A nyugatnak innentől világos az üzenet : a modern civilizáció központja újra veszèlyben van , lehet az is - látva ezt az elmebeteg diktátort - a vilagháborű sem kerülhető el
Emlèkezz csak vissza , egy hete mèg arról írtatok nem lesz full háború, most pedig már itt van !
Nyilván , a nyugatnak , a szabad világnak is lèpni kell , mert az orosz barbarizmus újra fenyegeti a világunkat
Boldeone2 2022.02.24. 22:35:25
Ha az ellenzèk le tudja jól kommunikálni , mèg kormányváltás is lehet belőle. Ez most egy új politikai helyzet: a szomszèdunkban vères háborút folytat az orosz diktátor , aki eddig a szövetsègesünk volt, Orbán sokáig hallgatott
Nyilván most kell Paks 2. ès minden orosz beruházást megtámadni
Tapi2021 2022.02.24. 22:35:54
Az a baj, hogy eddig minden szövetségesi rendszert megszívtunk.
Az osztrákok bevittek az I. Vh-ba, - vereség, Trianon. (Hadat üzentünk egy sor országnak, akikkel semmi konfliktusunk nem volt, és semmi érdekünk nem fűződött hozzá. )
A németek bevittek a II. Vh-ba. - vereség, második "Trianon", szovjet megszállás. (Hadat üzentünk egy sor országnak, akikkel semmi konfliktusunk nem volt, és semmi érdekünk nem fűződött hozzá. Például a SZU-nak és az USA-nak is...)
Most a NATO/EU visz oda - ha rosszul sül el -, ahová nem akarnánk menni, de kellesz...
(Még akkor is, ha árnyaltabb a véleményünk a háborúért való felelősség megosztásának kérdésében. És úgy is, hogy SEMMI érdekünk - sőt, a racionális érdekeink ellen való - hadba lépni pl. Oroszország ellen. Ahogy az EU-nak is persze.)
Tapi2021 2022.02.24. 22:45:11
Ezeket tanították be az egész napos eligazításon nektek?
Komolyan nem veszed észre, hogy mossák az agyadat? :-(
Boldeone2 2022.02.24. 22:48:51
alöksz róz 2022.02.24. 22:49:54
merthogy előbb volt a nyugatpárti "forradalom", alkotmánymódosítás és a nyugati "szakértők" bevonása a kormányba, és csak utána a krím megszállása.
Lesz még Magyar Köztársaság 2022.02.24. 22:55:14
Atomhatalmak nem háborúznak egymással. Több józanság szorult beléjük veled ellenben.
Boldeone2 2022.02.24. 22:55:28
- Soha nem tudod mit hoz a jövő, de az erkölcsi elveket soha , semmilyen körülmènyek között nem lehet feladni !
Lehet , ma Európa elkerül egy háborút, - az elveink feladásával - de lehet , holnap úgyis meg kell vívni , elkerülhetetlen lesz . Putyin egy elmebeteg pszichopata , mint számos előde volt, Rettegett Iván vagy Sztálin.
alöksz róz 2022.02.24. 22:57:18
bár eddig se hittem h létezhet olyan ember, aki mindig mindenben szóról szóra ugyanazt gondolja, pláne ilyen rengeteg témában, de most nagy buzgóságodban elárultad magad.
Boldeone2 2022.02.24. 22:59:57
- Ès az legitimál egy országfoglalást? Mondjuk a mèhkerèki románok azt mondanák , hogy ott ők vannak többsègben, legyen Románia. Erre bejönne a román hadsereg , rendeznènek egy nèpszavazast majd fegyveres erővel elcsatolnák a területet? Az jogszerű lenne?
Boldeone2 2022.02.24. 23:05:49
- Gondolj amit akarsz ! Bizony , èn konzekvensen ragaszkodom az igazsághoz. Veletek ellentètben , èn szabadgondolkodó vagyok ès sokkal jobban utálom a kommunistákat \ oroszokat mint ti !
tűz fal 2022.02.24. 23:08:03
Boldeone2 2022.02.24. 23:08:17
Azt senki sem tudja - te sem , èn sem - mi lenne a legjobb megoldás ebben a helyzetben
A 2. Vh-t is próbálta a nyugat elkerülni , mègsem sikerült ...
alöksz róz 2022.02.24. 23:08:59
nem jól készültél fel a mai napra, lehet sokat kivett az indiai propagandatevékenység :-)
Boldeone2 2022.02.24. 23:09:56
tűz fal 2022.02.24. 23:10:03
Boldeone2 2022.02.24. 23:10:55
alöksz róz 2022.02.24. 23:12:13
ha annyira ragaszkodsz az igazsághoz, akkor minek csúsztatsz? meg minek tolod az olyan propangadát, amiről még a vak is látja hogy kamu?
alöksz róz 2022.02.24. 23:13:17
Boldeone2 2022.02.24. 23:13:41
Nem hiszem el , hogy ennyire agymosottak vagytok!
Tapi2021 2022.02.24. 23:14:30
Az oroszoknak nyilván nincsenek saját szempontjaik, csak az ukránoknak. Az oroszoknak nincsenek JOGOS követeléseik, csak az ukránoknak/nyugatnak.
Csak az USA indíthat bárki ellen háborút (bosszúból, "megelőzésből"!!!, puszta ÉRDEKBŐL), ahogy neki jól esik, más nem. Ha más teszi agresszor, őrült, diktátor... Az USA kivezényelheti a flottát csőre töltve (Kennedy), hogy a határához ne vigyenek rakétákat, de ha ezt más teszi, kéri, az agresszor... Az USA lerohanhatja Kubát, Afganisztánt, Irakot..., de ha más MAGÁT VÉDI, az agresszor...
Értjük. És szomorúak vagyunk ekkora vakság és szűklátókörűség miatt.
És igen! Mi hittük, szerettük volna, ha nem tolják el a konfliktust és Oroszországot a háborúig! Nem szégyellem. Béke párti vagyok!
De ha visszanézed a híreket, olyasmiket fogsz látni, hogy az USA hetek óta ezzel kampányolt, közben tolta is erre az eseményeket! Minden héten kétszer jelentették be, hogy most már aztán támadni fognak az oroszok. A Bloomberg már meg is írta, de elszámolták magukat!!!
Aztán azt látod majd, hogy miközben követelték, hogy az oroszok a SAJÁT földjükön vonuljanak hátrébb, ÖNTÖTTÉK a fegyvereket és a KATONÁKAT, katonai tanácsadókat (CIA) Ukrajnába!
Aztán, amikor az oroszok már meg is indultak vissza, "valakik" lőni kezdték a két keleti köztársaságot. Az oroszok így MARADTAK, hogy ha kell védhessék az ottani oroszokat.
Aztán miközben a "békepárti" USA tovább követelte, hogy az oroszok hagyják már abba, amit még el sem kezdtek, Blinken/Biden/Baltiak bejelentették, hogy három balti országot is felfegyvereznek és katonákat küldenek oda is!!! De azért az oroszok ne aggódjanak ez nem ellenük irányuló agresszió. Dehogy.
Aztán, hogy az oroszokat egymás után LÉPÉSKÉNYSZERBE HOZTÁK, Blinken - még a háború előtt! - kijelentette, hogy nem tárgyalnak az oroszokkal (MA, csütörtökön lett volna a találkozója Lavrovval!!!), a diplomáciai utat lezárják!!!
Ezek UTÁN jött a háború!
Csak a tények kedvéért.
Ti ellenzékiek méltóak vagytok egymáshoz. Te is Donáth Annához és MZP-hez, meg a társaikhoz.
Na ilyen, biztosan nem szeretnék lenni.
Boldeone2 2022.02.24. 23:16:35
- Ti vakok vagytok , egy agymosott birkahadsereg , no ezért nem látjátok hogy mekkora kamu narratívákban hisztek !
Ember , nèzz körbe !
Az egèsz cilizált világ Japántól Ausztráliag , mindenki Ukrajna mellett!
Erkölcsileg elbuktatok!
tűz fal 2022.02.24. 23:17:35
- Konzekvensen ragaszkodtam hozzá hogy Simicska egy korrupt Orbán oligarha
- aztán konzekvensen ragaszkodtam hozzá, hogy Simicska a mi messiásunk
- konzekvensen ragaszkodtam hozzá hogy a Jobbik Putyin által pénzelt fasiszta párt, amit be kell tiltani
- aztán konzekvensen ragaszkodtam hozzá, hogy a Jobbik egy megtisztult cicapárt, még az az sem törte meg a konzekvenciámat, hogy ugyanaz a skinhead Sneider meg a többi cigányozó zsidózó volt ott, csak akkor lettek újra nácik, akik kiléptek
Szóval ki meri megkérdőjelezni az egyetemes libernyák konzekvenciát?
tűz fal 2022.02.24. 23:19:45
Támadd meg Oroszországot! Minden egyes perc amit itt vitázol arra érdemtelen emberekkel, erősíti Putyin hatalmát! Ne tétovázz, támadj!
tűz fal 2022.02.24. 23:20:55
Tapi2021 2022.02.24. 23:23:07
Annyira próbálták, hogy ők üzentek hadat az őket meg NEM támadó Németországnak! Amelynek esze ágában nem volt kétfrontos háborút, pláne világháborút kezdeni.
Nyilván, mert halálra aggódták magukat a lengyelekért. Az elsőben meg a szerbekért. Ahogy most az ukránokért...
Aha.
Ja, de simán összefogtak Lengyelország másik megtámadójával... Igen erkölcsösen, és igen erkölcsösen oda is ajándékozták a háború végén az EGÉSZET nekik.
Ilyen erkölcsös ez a nyugat. Még jó.
Kis nyugatimádó.
tűz fal 2022.02.24. 23:24:18
"A Bloomberg már meg is írta, de elszámolták magukat!"
Madame President 2
Boldeone2 2022.02.24. 23:24:38
- Az Ukránok szeretnèk a saját szuverenitásukat , területi integritásukat megőrizni b.meg!
Mi más szempont írna felül , nemzetközi jog első alaptèziseit ?
Csak az USA indíthat bárki ellen háborút (bosszúból, "megelőzésből"!!!, puszta ÉRDEKBŐL), ahogy neki jól esik, más nem. "
- Ez hogy jön ide b.meg? Ha az USA megölt embereket egy háborúban , akkor ahhoz az oroszoknak is joguk lesz ? Erkölcsileg milyen gyilkosság igazol egy másik gyilkosságot ?
Ha más teszi agresszor, őrült, diktátor... "
- Miért , Putyin nem diktátor, ember ? Nem röhögtesd már ki magad! Az egèsz orosz alkotmányos rendet a saját örök hatalmára szabta, nem is létezik plurális pártrendszer
Igen , Putyin egy diktátor , aki embereket ölet , ès zárat börtönbe !
tűz fal 2022.02.24. 23:27:27
Az előbb még az volt a nyugat az egyetemes béke és igazságosság letéteményese és őrzője, csak azóta még konzekvensebb lettem :)
2022.02.24. 23:30:27
az oroszok elcsatolják az orosz többségű területeket. létrejön egy semleges (nem oroszellenes) ukrán kormány. ukrajnát demiliarizálják. a szankciókat feloldják. ehhez európának kellene érdekeit érvényesíteni oroszországgal tárgyalva amerikával szemben.
Boldeone2 2022.02.24. 23:30:52
Ilyen erkölcsös ez a nyugat. Még jó.
"
- Butaságokat beszèlsz ! Amikor Kelet - Európa sorsáról döntöttek Jaltában , az oroszok már annyira előrenyomultak hogy ők diktálták a feltèteleket
Nem a " nyugat adott el " - hanem Sztálin vette el a "magáèt"
tűz fal 2022.02.24. 23:32:15
Boldeone2 2022.02.24. 23:35:29
- hogy ? Putyin odarak egy " puppet government - t vagy engedik a szabad választást?
Mert az ukranok többet nem akarnak muszkabarát kormányt , főleg ezek után ..
Nem beszélve arról, hogy egy orosz- vazallus orszag mekkora összeomlást hozna ..
tűz fal 2022.02.24. 23:35:50
A gyáva magyar nép viszont nem hajlandó elfogadni hogy Brüsszel mondja meg nekünk mi legyen!
Fontos hogy kövektezetesek maradjunk!
Boldeone2 2022.02.24. 23:38:54
Ha szabad Jóskának , akkor szabad Zolinak is , ugye? Erkölcsileg az igazolható??
Lesz még Magyar Köztársaság 2022.02.24. 23:40:29
Szeretnél atomrakéta becsapódásától megsemmisülni?
Mert ha vh. lesz (nem lesz) akkor könnyen lehet, veled együtt mi is erre a sorsra jutunk.
Tapi2021 2022.02.24. 23:42:16
1. Ha Európába vágyom, nem nyomom el a nemzeti kisebbségeket! Főleg egy olyan, igen nagy kisebbséget, amelyhez a közvetlen határom túloldalán tartozik egy szuperhatalom is, a világ legnagyobb országa képében. (Bonyolult? Teljesíthetetlen?)
2. Nem akarok belépni - csak azért is, minden rációt és realitást negligálva - egy olyan katonai szövetségbe, amely a szomszédom ellen pozicionálja magát! (Bonyolult? Teljesíthetetlen?)
tűz fal 2022.02.24. 23:42:40
Kifelejtetted hogy az agymosott Boldi viszont akkor is Jóska hátsóját nyalta, amikor még csak az ölt, és úgy példálózik vele, mintha ő lenne a "jó oldal" :)
Erkölcsileg ez igazolható a libernyák következetességben :)
Tapi2021 2022.02.24. 23:51:08
Nem, azt jelenti, hogy a gyilkos Jóska nem pofázhat Zolinak, mert semmi ERKÖLCSI alapja és joga nincs hozzá!
Csak, hogy itt nem erről van szó! Éppen ellenkezőleg: KEVESEBB fegyverről és rakétáról a térségünkben! És nem többről, mint ami most van. Zoli ezt szerette volna. Hogy ne vegyék körül fegyverekkel. Plusz, hogy biztosítsák a kisebbségi sorban élő népének az őket EURÓPÁBAN megillető jogokat!!!
(Mi is ezt szerettük volna az ott élő magyaroknak!!!)
Tudom, hogy nem akarjátok ezt megérteni a gazdatesteitekkel együtt, ezért van háború. :-(
Ezt a háborút az USA és az ukrán bábkormánya provokálta ki sajnos.
Terelhettek akárhogy.
(Az meg van egyébként, hogy Biden fiának havi 50 ezer dollárt fizetett egy ukrán oligarcha, hogy lobbizzon az érdekükben a papánál?)
Boldeone2 2022.02.24. 23:54:44
Oroszország a sötètsèggel ès barbarizmussal egyenlő ma ( is)
Nincs hová hátrálni!
Tapi2021 2022.02.24. 23:56:42
Boldeone2 2022.02.24. 23:58:43
- Butaság ! Zoli azt szeretnè, ha Ukrajna a vazallus állama lenne, azért megy Kiev ellen , nem elég neki a Donbass
Ezt a háborút az USA és az ukrán bábkormánya provokálta ki sajnos."
- Miről beszèlsz ? Zelenszkijt szabad választáson választották meg , ellenben Putyinnal
Oroszország az, " aki " provokál!
Boldeone2 2022.02.25. 00:00:41
Már Orbán is elítèlte az orosz beavatkozást ! Elbuktatok erkölcsileg !
Boldeone2 2022.02.25. 00:03:48
B.meg! Kövessètek már mit mond a főnök!
ELÍTÈLTE !!!!!
Le vagytok maradva!
Lesz még Magyar Köztársaság 2022.02.25. 00:12:38
Nem ismered a szólást?
"Aki elsőként nyomja meg a piros gombot, az fog meghalni másodszorra.”
.....................
"Nyilván senki sem szeretne atomháborút, de..."
Ilyen szempontból nincs de. És akkor ezt itt szerintem fejezzük is be.
alöksz róz 2022.02.25. 00:33:24
nehéz a propagandista élete, ma az idővonallal kerültél bajba, tegnap az amerikai érdek és befolyás letagadásával, az indiaiakat is győzködni kell, minden napra jut valami...
jut eszembe, te láttad a repülőt a pentagonnál?
Boldeone2 2022.02.25. 00:35:26
Repül a nehèz kő, ki tudja hol áll meg..."
Putyin egy őrült diktátor , nyilván erre a gaztettre a szabad világnak választ kell találni ...Biztos vagyok benne, hogy komoly lèpèsek jönnek
Boldeone2 2022.02.25. 00:39:09
Már mindenki akiben volt egy csepp erkölcsi tartás , elítèlte Oroszországot, a főnököd is megtette!
Nem figyeled a pártsajtót!
Boldeone2 2022.02.25. 00:41:55
- A főnököd már megtette ! Ahogy a világ kormányainak elsöprő többsège , de higgy csak a volt KGB- ügynök , embergyilkos, pszichopata diktátornak !
Menthetelenek vagytok !
alöksz róz 2022.02.25. 00:58:10
Lehetnék én is 2022.02.25. 07:33:24
Én azt mondtam, hogy Ukrajna durván nacionalista. Ha nem lenne az, meglátszana az utóbbi 10 év orosz és más kisebbségellenes törvényein. Ha a saját ezirányú minszki vállalásait teljesítette volna, nem lettvolna mire lépni Putyinnak.
Szíjjártó számtalanszor jelezte az ukránoknak, hogy gusztustalan, amit csinálnak, de nyilván mi nem tudjuk őket tanítani. Oroszul lehet jobban értenek.
tűz fal 2022.02.25. 08:00:40
"B.meg! Kövessètek már mit mond a főnök!"
Követjük! Készítheted a szivárványszínű bakaruhádat és mehetsz harcolni! Ugyanis Magyarország nem fog, így nagy szükségük lesz van a hozzád hasonló harci pincsikre :)
Jaj! Majdnem kifelejtettem hogy b.meg...
Lehetnék én is 2022.02.25. 08:02:55
Szegény ukránok - fúj Orbán.
Csúnya oroszok - fúj Orbán.
Az USA is mondta, legyen béke (amúgy nem) - fúj Orbán.
De egyébként is menjünk a Fidesz székházhoz!
Orbánváltást akarok!
És ott volt , ezt mondta az össze ballib magyar meg eu parlamenti ballib gyönyörűség
tűz fal 2022.02.25. 08:03:08
magyarnemzet.hu/kulfold/2022/02/az-ukran-elnok-szerint-magukra-maradtak-a-harcban
"Ma azt hallottuk Moszkvából, hogy beszélni akarnak Ukrajna semleges státuszáról. Nem félünk Oroszországtól, nem félünk Oroszországgal beszélni, nem félünk beszélni államunk biztonsági garanciáiról, illetve semleges státuszáról sem"
tűz fal 2022.02.25. 08:06:03
tűz fal 2022.02.25. 08:08:07
Milyen elkötelezettek a libernyákok Ukrajna függetlenségéért, miközben az EU-ban folyton a belügyeinkbe való beavatkozásért dolgoznak.
kunzoo 2022.02.25. 08:16:50
Az ugye nem zavar hogy mi egy közös unióban vagyunk, az ukránok és az oroszok meg nem? Milyen alapon akarja meghatározni Putyin az Ukrajna jövőjét?
2022.02.25. 08:20:52
úgy, hogy előbb putyin oda rak egy bábot, majd engedik a szabad választást.
tűz fal 2022.02.25. 08:21:55
tűz fal 2022.02.25. 08:23:40
Szerintem beszélgessél a droid haveroddal akinek segítségére siettél arról a témáról amit nyitott aztán kimenekült belőle, hogy az hogy az USA az utóbbi 30 évben egyfolytában háborúkat provokált, de ez nem ok arra hogy más is háborúzzon.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.02.25. 08:24:06
Világosan fogalmazva: arra kell, hogy ha esetleg Rambónak partraszállási tervei volnának Odesszában, akkor keressen más programot magának.
Serény Vélemény 2022.02.25. 08:24:44
1) ezt az egészet ukránok elkúrták,
2) erőteljes amerikai, Joe Biden segítséggel kúrták el, amihez asszisztáltak az EU országok is.
3) az oroszok csak nyernek, a nyersanyagárak elszálltak, - gazdaságilag is nyertek, a haderejükről kiderült, hogy kemények mint a vídia, és nagyon szervezettek, és nagyon ütőképesek, és méltók az ősi orosz hagyományokhoz, a modern fegyvereik nagyon jók, hatékonyak és pontosak.
gondolkozz el ezen a képen:
www.snopes.com/tachyon/2018/07/ministers.jpg
nomeg ezen:
www.youtube.com/watch?v=ZEnxmzqXJN8
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.02.25. 08:29:38
www.youtube.com/watch?v=zrRPUPP970s
kunzoo 2022.02.25. 08:30:57
Az uniónak jogalapot jelenthet az a több millió ukrán aki az unióban dolgozik. A szabad munkavállalásnak feltételei vannak.
Az USA más kérdés.
Az alap dolog azomban az hogy Ukrajna NEM támsdta meg Oroszországot, Oroszország viszont 2014 óta több alkalommal is területeket csatolt el, majd ezután meg is támadta.
A hozzád hasonlók ervelesi hibája az hogy heteken keresztül azt nyomtátok hogy kamu duma a ruszki támadás, csak Biden fantáziája. Most meg azt hogy tudhatta mindenki, a ruszkik keményen odacsapnak. Érvelési hiba, birca ezt nagyon benézte, a bekiáltás blog is meg sok kommentelő is.
Serény Vélemény 2022.02.25. 08:34:13
Serény Vélemény 2022.02.25. 08:35:46
tűz fal 2022.02.25. 08:36:09
Pelosi méltó párja a szellemi fogyatékos Bidennek aki eltéved a Fehér ház kertjéban, elalszik tárgyaláson, fél perc hosszúságú időkre elakad mert elfelejtette amit mondani kell, papírról olvassa a válaszokat a "spontán" kérdésekre, és ezek azzal támadták Trumpot, hogy nem beszámítható. Trump elment egy vizsgálatra ahol bizonyították hogy kivételesen jó a memóriája, ezek a hulladékok akik ezerszer járatták le magukat nyilvánosan, nem mennek el, bár messziről látszik rajtuk hogy rájuk férne.
tűz fal 2022.02.25. 08:43:25
Ha már érvelési hibáról papolsz akkor legalább ne adj a számba olyat amit nem írtam :)
Az elcsatolt területekről meg konzultálj a nácikból lett cicapárt szövetségeseiddel akik megfigyelőként hitelesítették a krími függetlenségi szavazást.
Oroszország azért támadott, mert kész helyzet elé állították. Amikor nyugati nyomásra lőször visszarendelte a határtól a katonákat akkor nem az volt a reakció hogy köszönjük szépen ez egy jó tárgyalási alap, hanem még nagyobbra duzzadt az odamondogatás, hogy "Oroszország megrettent a NATO és az Unió egységétől", meg hasonlók.
A Minszki egyezményt pedig az ukránok és dicsőséges segítőik folyamatosan megszegték, de az ott élő emberek sosem érdekelték a libernyák hazafiakat.
tűz fal 2022.02.25. 08:44:17
Amúgy meg mondjál már egy olyan országot ami megtámadta az utóbbi 30 évben folyamatosan háborúzó USA-t
kunzoo 2022.02.25. 08:46:25
Jajjj te:)))))))
Birca is tegnapelőtt: "ez nem támadás"
kunzoo 2022.02.25. 08:51:00
Jusson eszedbe '56. Akkor is először visszavonulást tettettek. Aztán a "munkás-paraszt kormány" segítseget kért.
Most? "visszavonulás" majd a luhanszki meg a donyecki népi kormány segítséget kért.
A ruszki elszolasokkal már ne is foglalkozzunk, amikor elcsatolásról beszelt az egyik Putyin előtt. Az nem tévedett, csak elszolta magát.
Serény Vélemény 2022.02.25. 08:52:04
Ja, és érdekesség:
2001 + 7 = 2008. (történt valami 2008-ban, mondjk egy válság?
2008 + 7 = 2015. (történt valami 2015-ben, mondjuk egy válság?
2015 + 7 = 2022.
hm.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.02.25. 08:52:22
Engem amúgy az érdekelne, hogy az Ivano-Frankivszkot, azaz valódi nevén Stańisławówot elért rakéta honnan indulhatott ...
Gondolom ez is olvastátok:
magyarnemzet.hu/kulfold/2022/02/a-brit-kulugyminiszter-nem-ismeri-a-foldrajzot
Serény Vélemény 2022.02.25. 08:53:14
tűz fal 2022.02.25. 08:54:05
Ugyanaz a forgatókönyv, amit a nyugat csúcsra járatott, például Szerbia szétszedésekor. A libsi elszólásokkal meg ne is foglakozzunk, hogy amikor droid orra alá dörgölik a nem is náci szövetségeseik dolgait kkor hirtelen témaváltás van.
tűz fal 2022.02.25. 08:55:43
tűz fal 2022.02.25. 08:59:43
Nem is látszik hogy a nyugat provokálta ki az egészet, hiszen a Bloomberg előre megírta a támadást - mint megtörtént eseményt - amikor mág sehol se volt
Serény Vélemény 2022.02.25. 09:08:14
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.02.25. 09:16:35
hu.wikipedia.org/wiki/Ivano-Frankivszk
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.02.25. 10:03:34
"Kövessètek már mit mond a főnök!"
Én független vagyok. Alapvetően támogatom Orbánt, de amikor marhaságot mond, azzal nem fogok egyetérteni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.02.25. 10:07:00
"Ha szabad Jóskának , akkor szabad Zolinak is , ugye?"
Igen, a diplomácia alapelve a kölcsönösség, a nemzetközi jogé pedig a precedens.
GyMasa 2022.02.25. 10:23:24
"Nyilván most kell Paks 2. ès minden orosz beruházást megtámadni"
Látod, ez veletek a legnagyobb baj!
Képtelenek vagytok a differenciált gondolkodásra!
Elöször át kell nézni MINDENT és csak azokat "megtámadni", amikkel ténylegesen is gond van.
Paks2 példáil pont nem ilyen.
Newsbreak:
A pfujj-pfujj atom már hivatalosan sem ellenség, mert a sötétz´öldek is felfogták, hogy kb. az az egyetlen olyan módszer, ami mind a 3 alapelvára´snak megfelel:
- Stabil (éjszaka és szélcsendben is termel áramot)
- olcsó (Lásd Paks 1 termel a legolcsóbban)
- Biztonságos (Nézd meg akármelyik statisztikát, minden megtermelt kWh energiára messze ahhoz jön ki a legkevesebb baleset/haláleset ! (ÉS, IGEN Csernobillal, meg Fukushmával együtt is))
ulpius66 2022.02.25. 10:28:56
Az ellenzéki Összefosás ÖNKÉNTESEKET TOBOROZ UKRAJNÁBA!
KEDVES BALLIBSI ELVTÁRSAK!
LEHET JELENTKEZNI, ÉS HARCOLNI A GONOSZ ELLEN!
HAJRÁ!!!!!!!
MEDVE1978 2022.02.25. 10:33:37
Adott Ukrajna, ami nem egy túl régi nemzetállam. Ez egészen azt jelenti, hogy az identitása rettenetesen vegyes volt az elmúlt ezer évben mondjuk. Volt amikor a Kijevi Rusz, a Mongol Birodalom, a Lengyel-Litván Commonwealth, a cári Oroszország része. Míg egyes részei léteztek Habsburg uralom alatt vagy tatár kánátus részeként is.
Ez messze eltér a hagyományos európai nemzetállamoktól, mondjuk Magyarország lényegében volt a létrejöttét követően független királyság, török hódoltság, Habsburg hódoltság, szovjet megszállás, független állam. A magyar identitása viszont végig hangsúlyos volt ezeknek a területeknek. Olyan, hogy ukrán identitás nem nagyon volt, egészen a XX. századig.
Az ukrán nyelv egy betű kivételével teljesen megegyezik az orosszal. Ennek megfelelően az oroszok és az ukránok testvérnépek, minimális kulturális örökségbeli különbségek választják csak el őket.
A mostani különbség elsősorban gazdasági, jóléti okokra vezethető vissza. Ukrajna ugye független lett anno 1991-ben és nyilván megpróbált Oroszországgal kéz a kézben menni. A baj csak az, hogy a kétezres évek derekára bebizonyosodott, hogy az oroszok nem képesek életszívonalban hasonlót nyújtani, mint a nyugatiak. Ezért több lépésben próbáltak meg a nyugat felé fordulni, ami ugye konfliktusokat okozott az oroszokkal. Ma sem a kulturális különbség a probléma az oroszok és az ukránok között, mint mondjuk köztünk meg a románok között. Az ukránok motivációja tehát a jólét.
Az oroszok motivációja egyértelműnek tűnik és az orosz történelemből és Putyin akcióiból is kiolvasható. Oroszország két érdemi nagy központja ugye Szentpétervár és Moszkva. Míg Moszkva ugye jól védhető helyen, messze fekszik a határoktól, addig Szentpétervár helyzete sokkal gázosabb, mert közel van más, esetlegesen ellenséges államokhoz.
A szovjeteket gyakorlatilag ez motiválta az 1939-es téli háborúra Finnország ellen: meg akarták szüntetni még a támadási lehetőséget is Szentpétervár (akkor Leningrád) ellen. Ez az elv gyakorlatilag a Szovjetúnió megalakulásában gyökerezik, mert akkor széleskörű nemzetközi koalíció segítette a fehéreket, így a végül hatalomra jutott bolsevikek folyamatosan tartottak a külső beavatkozástól. Ezt az elvet aztán Sztálin Jaltában emelte egy szinttel magasabbra, amikor az elfoglalt közép-európai országokat, lényegében a keleti blokkot tette meg a Szovjetúnió pufferzónájának. Putyin egyértelműen ezt a sztálini elvet követi, ő is pufferzónát szeretne ott ahol lehet a nyugattal, olyat, amit kontrollálhat.
Nem áll rosszul ezzel: Finnország semleges és már annyit égette meg magát háborúban, hogy biztos nem lesz agresszor Oroszországgal szemben. Belorusszia orosz befolyás alatt van, ahogy biztos orosz befolyás van Örményországban is (amit meg is büntetett Putyin nemrégen), Kazahsztánban. Észak-Korea pária a nemzetközi diplomáciában, Kína és Mongólia pedig nem támadna a szovjetekre. Konfliktusos zóna Ukrajna, a balti államok és Grúzia. Putyin tehát egész jól áll, mivel a távol keleten üzletileg van egyensúlyban Kínával és Mongóliával. Örményország és Grúzia irtózatosan gyenge, a nyugatnak esélye sincsen bármit elérni ott, ráadásul, ahogy az elmúlt időszak megmutatta, ha Putyin nem segít nekik, akkor a helyi török államok simán darabokra tépik őket. Belorusszia immár be lett szorítva az oroszok mellé. A maradék tüske a balti államok és Ukrajna. A probléma az, hogy a balti államokkal nyilván nem nagyon lehet semmit csinálni, mert az már a harmadik világháború. Maradt Ukrajna, ahol még tud előremenni Putyin.
GyMasa 2022.02.25. 10:34:29
Azért nem _ennyire_ egyszerü ám az Ukrán helyzet...
AZ Ukránoknak is van böven vaj a fején.
Amit a kisebbségeikkel müvelnek, az felháborító.
És, ugye egy Magyarországot lehet fenyegetni azzal, hogy idejön a sokadik hegyiovadász szakaszuk, azt' lenyomja a teljes magyar honvédséget, de az oroszokkal ez nem annyira célszerü viselkedés, mint, ahogy azt a jelen események mutatják...
ulpius66 2022.02.25. 10:47:31
"Márki-Zay Péter korrigálta álláspontját a háborúval kapcsolatban"
"A NATO-tag Magyarország igazodva katonai szövetségünk álláspontjához, nem küld csapatokat Ukrajnába. Magyar katonáknak nincs helyük egy kontrollvesztett zsarnok háborújában."
"Az ellenzéki miniszterelnök-jelölt korábban többször arról beszélt, magyar katonákat és fegyvereket küldene az Oroszország által megtámadott Ukrajnába."
GyMasa 2022.02.25. 10:47:46
"Nem a " nyugat adott el " - hanem Sztálin vette el a "magáèt""
Jaja, és a végtelenül bölcs és igazságos nyugat meg hagyta is az egészet a francba...
GyMasa 2022.02.25. 10:48:51
Jah, és egy atomvillanás elöl elfutni sem tudsz...
kiskisutca 2022.02.25. 11:27:00
"Az ukrán nyelv egy betű kivételével teljesen megegyezik az orosszal."
Kevered a szerbbel és a montenegróival!
Az orosz és az ukrán jobban különbözik egymástól, mint a cseh és a szlovák!
tűz fal 2022.02.25. 11:39:16
"Az ellenzéki miniszterelnök-jelölt korábban többször arról beszélt, magyar katonákat és fegyvereket küldene az Oroszország által megtámadott Ukrajnába."
Nekem is az tűnt fel, hogy ezek állandóan másokat küldenének háborúba. Miközben ők maguk olyan "bátrak", hogy folyton Brüsszelben sajnáltatják magukat. Húzzon az egész ellenzék Ukrajnába harcolni.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2022.02.25. 12:40:03
Az, hogy a kisorosz/ukrán nyelv fennmaradt, a "népek börtöne" Osztrák-Magyar Monarchiának köszönhető, amúgy sajna maga ez az egész ökör ukránizumus is.
anno.onb.ac.at/cgi-content/anno-plus?aid=vsu
white999 2022.02.25. 17:56:11
Szerencsétlen Ukránoknak szerinte vissza kellene hozni az arany fajanszba szaró orosz barát vezetőt, mert az volt az aranykor. Szó szerint. Ehhez képest a volt szovjet befolyási övezetben levő Észtek egész jól elvannak. A jelenlegi oroszországnak nagyságrendekkel jobb lehetőségei vannak mint az észteknek, most is. Ehhez képest az összes ötlet annyi, hogy mindenkit visszahúzni az Ő szintjükre és micsoda felháborító dolog, hogy az ukránok inkább egy észt utat járnának be mint egy az oroszt. Egy nagyon nagy különbség van. A szovjetunió széthullása után elzavarták az össze komcsit, ez az ukránoknak csak 2014 ben sikerült.
white999 2022.02.25. 17:57:57
white999 2022.02.25. 18:00:00
444.hu/2022/02/24/oroszorszag-nem-fogja-megtamadni-ukrajnat-ezt-egy-hulye-is-tudja
tűz fal 2022.02.25. 18:07:04
tűz fal 2022.02.25. 18:10:10
Hgy ti libernyákok mekkora ukrán hazafiak vagytok, csak a saját hazátokat utáljátok :)
white999 2022.02.25. 18:25:10
Nyilván tE nagyobb hazafi vagy amibe Putyin seggének a nyalása is belefér meg zászlólengetés amikor bejönnek tankkal.
alöksz róz 2022.02.25. 18:28:23
tűz fal 2022.02.25. 18:50:35
Húzd ki a nyelved Soros seggéből nekem ugatsz te agymosott hülye droid mert értem :)
tűz fal 2022.02.25. 18:53:48
Az interneten sok dolog megtalálható. Megnézheted például Bangóné nagysikerű filmjét, amit a hozzád hasonló hülye droidoknak készített, akikről tudja hogy nincs annyi esze hogy értelmezni is képes legyen az információt.
A pofádat meg kisebbre kell venni, és akkor nem sírsz a végén
vergyula 2022.02.25. 19:00:14
white999 2022.02.25. 19:02:04
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.02.25. 19:04:59
Szerintem minden ilyen ember a gyíkemberek fizetett talpnyalója!
vergyula 2022.02.25. 19:08:18
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.02.25. 19:08:54
Bangónét sajnálom. Ő volt Kunhalmi kicsit idősebb verzióbam.
Meg azt mindig értékelem idősebb nőknél, ha odafigyelnek saját kinézetükre. Ez megvolt nála, csak sajnos iszonyú ostobasággal kombinálva.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2022.02.25. 19:09:36
El kell küldened a CV-det a legközelebbi titkos gyíkember központba.
tűz fal 2022.02.25. 19:22:08
Már csodálkoztam volna ha a hozzád hasonló hülye droid akiket Bangóné meg Donáth féle abszolút egyértelmű buktája után is tovább lehetne etetni ugyanazzal a műsorral, ha nem próbálnád meg úgy beállítani, hintha az lenne a szégyen hogy az ostoba pofádat beleverik a valóságba, és mindez azután, hogy megpróbáltad előadni a nagyokost az internettel :)
Sírjál még, te ostoba paraszt :)
tűz fal 2022.02.25. 19:25:11
Jó, hát ha így nézzük, akkor én is sajnálom :)
tűz fal 2022.02.25. 19:29:06
"Ha valaki megemlíti, hogy Bayer Zsolt, és esetleg Birca is hatalmasat tévedett, amikor az orosz támadásban kételkedett - mely támadás egyébként beigazolódott - az szükségszerűen ballib és/vagy sorosbérenc? "
Nem. De nézd vissza kicsit kik hogyan adták elő, és hogyan kommunikálják úgy, mintha az általuk bálványozott nyugat sose tett volna ilyet, miközben folyton háborúzik. Te például teljesen más véleményen vagy mint én, mégsem gondolom hogy Soros bérenc vagy.
vergyula 2022.02.25. 19:34:33
vergyula 2022.02.25. 19:36:55
vergyula 2022.02.25. 19:42:18
tűz fal 2022.02.25. 19:51:01
Gondolom a másik oldalon te se gondolod hogy aki mást véleményen van azt Putyin fizeti.
white999 2022.02.25. 19:55:08
telex.hu/valasztas-2022/2022/02/24/marki-zay-fidesz-media-propaganda-nato-magyar-katonak
Erre mondják azt hogy szopás. Az origó olvasása tényleg butít.
tűz fal 2022.02.25. 20:03:19
Értem hogy szereted, hiszen a hozzád hasonló segghülye parasztot lehet etetni jogállamisággal meg elnyomással azután is hogy az érintettek magukat leplezik le videon :)
Sírjál még hülyegyerek :)
white999 2022.02.25. 20:18:15
tűz fal 2022.02.25. 20:29:26
Nem néztem meg a cikket, mivel láttam magát az eredeti felvételt, és teljesen világos volt hogy a NATO döntésétől teszi függővé.
Az nem csoda hogy egy olyan segghülye hisztis droid mint te nem érti hogy a különbség ott van, hogy a NATO döntése nem jelent kötelezettséget amíg nem NATO tagot támadnak meg.
Na úgy gondolom eleget szórakoztam veled, úgyhogy dobok neked egy döglött patkányt hogy valami táplálót is egyél ne csak amit a kukában találsz.
Sírjál még hülyegyerek :)
vergyula 2022.02.25. 20:29:55
kunzoo 2022.02.25. 21:21:45
Attól még birca tévedett ebben az ügyben.
tűz fal 2022.02.25. 21:28:31
És felelős magyarokként nem kell? Az USA-nak Ukrajna is messze van.
tűz fal 2022.02.25. 21:32:11
Lesz még Magyar Köztársaság 2022.02.26. 00:25:47
Ezt a videót 23. perctől érdemes még így utólag is megnézni. Alig pár nappal a támadás előtt ő volt az egyetlen, aki akkor rendkívül merész véleményt fogalmazott meg, de neki lett igaza.
pestitv.pestisracok.hu/2022/02/21/ukrajna-szakerto-aki-mast-gondol-politikai-hobbista-mernyo-ferenccel/
Serény Vélemény 2022.02.26. 10:02:09
tűz fal 2022.02.26. 11:15:54
Szerintem is, ezzel a "ki mit hitt el" dologgal felesleges dobálózni, főleg, mivel az USA korábban nemcsak a támadást közölte biztos információként, hanem a pontos dátumot is, ami nem teljesült. Azt viszont lehet hogy maguk is elhitték, hogy ezzel az előremenekülő hangulatkeltéssel sikeresen bekussoltatták az oroszokat, és így tényleg váratlanra sikeredett a támadás.
vasútihíd 2022.02.27. 19:56:15