A migránsok öröklik Németországot? Semmi gond.
Behzad Karim Khani iráni-német író azt mondja: „Kihalófélben vagytok, és az országotoknak a következő 15 évben évi mintegy négyszázezer új munkaerőre van szüksége, ez körülbelül egymillió bevándorlót jelent évente. Valószínűleg mi, migránsok fogjuk örökölni ezt a földet. Szóval itt az időre játszhatunk, ami nektek nincs.”.
Én benne vagyok. Szerintem nagy javulás lenne. A szivárványos öngyűlölő elmebetegeket valóban ideje lecserélni. S ez a történelem törvénye: a beteg, gyenge népek eltűnnek, helyükre egészséges, életerős népek érkeznek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ZorróAszter 2023.02.05. 07:23:39
A konzervatívizmus, a nacionalizmus, a liberalizmus és nácizmus a nagytőke ideológiája. Tehát a "szabad" sajtó bábszínház hülyegyerekeknek. Összehangoltan és központilag irányítva tematizálják a közvéleményt, osztják meg a társadalmat, és terelik el a figyelmet.
A cél: a társadalom többségének ne legyen valódi érdekképviselete és valódi politikai politikai pártja.
Helyette vitatkozhatunk Horthy feltámasztásáról meg szivárványos zászlóról meg a zsidó képviselők nyilvántartásba vételéről.
És közben tilos beszélni az éhezőkről, a saját lakásukban megfagyó emberekről, vagy a házából kilakoltatott, kihajított fiatal özvegyasszonyról kisgyerekkel.
Meg hogy így lettünk fehérniggerek a saját hazánkban.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.05. 08:45:25
A nagytőke nem egyeséges, belső konfliktusai vannak, s ezt ki tudjuk használni.
Plusz nálunk a kormányzatoknak van valós hatalmuk is, nem mint nyugaton.
jónévez 2023.02.05. 09:07:21
-Az életerős népekkel megszállt Németország már nemcsak szavakkal, politikai és pénzügyi manipulációkkal támadna, hanem tettekkel is.
-Végül igényt tartana erre a területre is, a mi korlátozottabb jólétünkre is -pláne, miután (gyorsan) felélik a németet.
Van megoldás, persze, csak fel kell vállalni.
2023.02.05. 09:36:28
@ZorróAszter: A Mediaworks kinek a tulajdonában van? A magyar kormány kinek a kezében van? A magyarországi befektetések már leginkább keletiek. Abban igazad van, hogy a kisember elnyomása nem ismer határokat, és a magállamok népei sem a tőkések közé tartoznak.
@jónévez: Összességében itthon is szükség lesz erre, már ha a kapitalista utat akarjuk járni. Vagy gyártatunk máshol, ami félperifériaként nonszensz, vagy hozunk be valakit dolgozni. Vagy ugye szülünk eleget, de az láthatólag nem nagyon megy. A magyar liberális-individualista állapotokat tekintve nem is nagyon sajnálnám a dolgot. Egyébként a kulcs, hogy csak azokat kell beengedni, akik dolgozni jönnek, és amint szükségtelenek, ki kell utasítani őket. Ld. ahogy Katar is csinálja.
ZorróAszter 2023.02.05. 10:08:03
A nagytőke a problémáikat a nyilvánosság elől teljesen elzárva rendezi.
A konzervatívizmus, a nacionalizmus, a liberalizmus és nácizmus a külvilágnak mutatott arc. Nincs mögöttük valós ellentét. Ezt mutatja, hogy egyenlően támogatják őket pénzügyileg, illetve hogy a médiáik kimutathatóan egy kézben vannak.
Magyarországon a német érdekeket kiszolgáló kollaboráns kormány van.
ZorróAszter 2023.02.05. 10:23:02
A Mediaworks német tulajdonban van. A svájci és az osztrák tulajdonosok mögött is valójában németek vannak, de a tulajdonosi szerkezet konkrétan követhetetlen.
Csak feltételezhetjük, hogy nyilván nem azt látnák ha feltárhatnánk, hogy mondjuk Uwe Müller mögött Kis Pál budapesti lakos áll.
Mint mondtam, a magyar kormány a németek kollaboráns kormánya.
A befektetések túlnyomó többsége német, utána holland, francia és osztrák csökkenő részesedéssel. A keleti beruházások ehhez képest kicsit. És egyébként azok valós tulajdoni viszonyai is homályosak. Tehát egy japán beruházás lehet hogy valójában amerikai, egy kínainak látszó meg mondjuk német.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.05. 10:31:03
Magyarországon nem lehet nyugatellenes kormány. Ha ilyen lenne, a NATO másnap bombázná a Gellért-hegyi titkos vegyifegyver-raktárokat, s a szegedi narkókartellt.
A választási lehetőségek:
- a nyugatot lelkesen kiszolgáló "baloldali" kormány,
- a nyugatot vonakodva kiszolgáló "jobboldali" kormány.
Nyilvánvaló melyik jobb.
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2023.02.05. 11:11:15
ZorróAszter 2023.02.05. 11:17:07
Csak a propagandában van különbség, a viselkedésben semmi.
Amiről szó sem lehet, az a dolgozókat képviselő és a szakszervezetekkel együttműködő párt. Ilyen párt még ellenzékben se lehet.
Aki nem korrupt, zsarolható hazaáruló, arról azt se tudhatjuk, hogy létezik egyáltalán. Akit láthatunk még, az néhány hülye. Ezek nem parancsra játsszák a hülyét, nem azért mert német ügynökök hanem valóban szimpla hülyék. Ilyen az MSZP két mostani vezetője, néhány fideszes díszpinty meg a többiek.
2023.02.05. 11:23:51
Persze, ahogy írod, minden ilyen összeesküvés-elmélet feltételezésen alapul. Vagyis körkörös érvelés. Lehet benne igazság, de több köze van a valláshoz, mint a tényekhez, ezért vitaképtelen.
2023.02.05. 11:24:47
Gógita 2023.02.05. 12:16:34
Ez nem igaz.
Ezt csak a széllibek, újpogányok elleni harag mondatja veled, mert szétkúrják a megszokott Európát.
De leprával a maláriát nem gyógyíthatod.
Gógita 2023.02.05. 12:18:54
Nálunk most éppen még van. Ki is akarják nyírni minden eszközzel Brüsszelből, Berlinből, Washingtonból...
Gógita 2023.02.05. 12:32:02
Biztosan ezért olyan felhőtlen a viszonyunk 2015-óta, meg ezért vagyunk még mindig a Néppártban...!
Gógita 2023.02.05. 12:34:01
Musk-nak is nyíltan nekimentek. Ahogy mindenkinek, aki nem akart beállni a liberál-bolsevik sorba.
Gógita 2023.02.05. 12:35:08
Mondtad, csak hülyeség.
2023.02.05. 12:37:01
Gógita 2023.02.05. 12:37:05
Ja, ha fantáziálunk...
Tavaly a legtöbb befektetés Koreai volt, ha jól emlékszem.
Nyilván németkoreai.
2023.02.05. 12:37:51
Gógita 2023.02.05. 12:45:52
Honnan tudod? Próbáltál egyet csinálni???
Egyébként ilyen volt az MSZMP. Aztán elvileg az MSZP.
Úgy tűnik a dolgozó tömegek nem rájuk szavaztak, vagy ma már nem rájuk szavaznak.
Tegnap néztem az LMP sajttáját. Fröcsögték ugyanazt a szart, mint te, hogy kollaboránsok, mert idehozzák a külföldi gyárakat, meg minek az akkugyár (végül is éppen átáll a világ aksis kocsikra, de minek az), legyünk zöldek, de az aksit gyártsák azért máshol..., stb.
DE KURVA SZÓ nem volt arról, MIT HOZNÁNAK és HOGYAN ide ők, ezen befektetések HELYETT???
A pofa nagy. Elégedetlenséget tudnak szítani, meg obstruálni, meg elszabotálni, de mit tesznek le az ország asztalára ők???
Pl. megkérdezhetnék a nyíregyházi Elektroluxosokat, hogy munka nélkül szeretnének lenni, vagy egy ultramodern aksigyárban melózni???
Gógita 2023.02.05. 13:04:27
"Ma már nagyon nem igaz az a folyton ismételgetett kormányzati narratíva, hogy az oroszokhoz vagyunk kötve energiaellátás szempontjából – mondta a szeretlekmagyarország.hu portálnak adott interjújában Holoda Attila. Úgy fogalmazott: „Ma már geográfiai szempontból nem lényeges kérdés, hogy egy országnak van-e tengeri kijárata, vagy nincs, az Európai Unió pont arról szól, hogy ez ne okozzon problémát. Egy közösség tagjai vagyunk, tehát például, ha Horvátországnak van tengeri kijárata, és nekünk van vezetékes kapcsolatunk Horvátországhoz, akkor használjuk azt”.
„Ma már ott tartunk, hogy Szlovákiával is össze vagyunk kötve, ők meg a lengyelekkel. A lengyelek összekötötték magukat a norvégokkal, továbbá van LNG-termináljuk is. Tehát ma már eljutottunk oda, hogy a jól szervezett energiainfrastruktúrának köszönhetően akár lengyel, litván vagy norvég LNG-ből is tudunk vásárolni.
A kormány folyamatosan azt ismételgeti, hogy márpedig mi az oroszokhoz vagyunk kötve, de ez ma már nagyon nem igaz
– fogalmazott az energetikai szakértő"
ZorróAszter 2023.02.05. 13:13:26
Magyarországon nem véletlenül nem kell a valós tulajdonosokat azonosítani. Holott ugye ezek mögött elbújhatnának ugye terroristák is, a maffia is, vagy a zűrös hátterű vállalatok finanszírozhatnak terrorszervezeteket ha maguk nem is azok.
Ezzel szemben nekem állandóan nyilatkoznom kell az OTP-nél, hogy a számla tényleg az enyém és nem más megbízásából van. Sőt arról a számlámról is, amit nem is nagyon használtam és alig volt rajta pár ezer forint évek óta. Rögtön kihasználtam az alkalmat és lemondtam.
Akkor hogy van ez? Mire jó ez? Az Al Kaidát védik ezek a laza törvények vagy a valódi német tulajdonosokat, akiknek ezek a fazonok a strómanjai.
Gyanú: Mészáros felesége a válás után házassági vagyonszerződés nélkül, tehát a vagyonközösség ellenére 200 millió alatti vagyont kapott.
Hogyhogy? Erre azt mondod: igen, ilyen kedves szerény nem mohó asszonyka. Megelégedett ennyivel.
Én viszont azt mondom: megkapta a vagyon felét. Mészáros valójában csak egy stróman.
ZorróAszter 2023.02.05. 13:35:40
Az Orbán és Brüsszel, Orbán és a németek ellentéte a külvilágnak szóló bábszínház. Leplezi a nyilvánvalót.
A tulajdonosi szerkezet nem véletlenül átláthatatlan. Akár a Suzuki gyárról is kiderülhet, hogy valójában nem Mr. Suzuki a tulajdonos hanem a Ford vagy a General Motors. Csak éppen a japánok szeretnek olyan kocsit venni, amiről azt hiszik, hogy hazai.
Az LMP-t a FIDESZ alapította a baloldal megosztására.
Ha a FIDESZ-nek a legkevésbé is de számítanának a dolgozók, akkor például a Munka Törvénykönyvéből nem csinálnak Niggertartási Törvényt.
Az MSZP-t azért tömték tele liberálisokkal és idegen ügynökökkel, hogy a csírája se maradjon olyan lehetőségnek, hogy a dolgozókat képviselő párt jöjjön létre.
Így aztán választhatunk hogy melyik hazaáruló kollaboráns kormányt akarunk, csak éppen a magyar népet képviselő párt nem lehet. Aki nem hazaáruló, arról azt se tudhatjuk, hogy létezik. Hála a német kézben lévő sajtónak.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.05. 14:12:13
Ha így lenne, nem lenne ez az egész kampány Mo. ellen.
Gógita 2023.02.05. 14:50:59
Persze, nyilván. Karácsonnyal, Schifferrel az élen, mert nyilván mindenki Fidesz-ügynök, ha egyetért esetleg azzal, ami jó, és nem csak hablatyol, O1G-zik.
Gógita 2023.02.05. 14:52:56
Úgy érted, vonzóbb befektetési környezetet? Hogy a tőke ide jöjjön, ne máshová?!
Amely még így is messze szigorúbb "niggertartást" ír elő, mint pl. az amerikai.
Gógita 2023.02.05. 14:54:38
Ha az nincs, hiába vanna jogai, nem kap értük semmit a boltban.
Balról ezt nehéz átlátni.
2023.02.05. 14:55:48
a fidesz elsődlegesen a termelő gyáripart (német, koreai, kínai) szolgálja ki. és a nem-termelő pénzügyi-kereskedelmi-szolgáltató szektort szorítja ki.
és ez a kombó nem kedvez azoknak a pénzügyi csoportoknak, akik a tőzsdén alapvetően a részvények esésére játszanak. és temérdek pénz birtokában átrendeznék a tulajdonlást a termelő szektorban. az occupy mozgalom is ilyen volt. azt is tőkések támogatták. demokrata pártiak.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/10/Occupy_Wall_Street_Together.svg/1280px-Occupy_Wall_Street_Together.svg.png
innen van koppintva bajnai féle együtt a szolidaritás mozgalom. valamint a karigeri féle "mi vagyunk a 99" szlogen.
minden oldalon tőkés csoportok állnak.
Gógita 2023.02.05. 14:56:35
Ez a te saját konteós elméleted.
2023.02.05. 15:00:08
Gógita 2023.02.05. 15:00:45
Ez is benne lehet, meg az is, hogy hiába erőlködtök, nincsen már munkásosztály.
Emberek vannak, akik dolgoznak, hol itt, hol ott. Hol magasabb, hol alacsonyabb pozícióban és pénzekért.
Talán ezért nincsen tábora egy munkás vagy szocialista pártnak.
(Meg azért, mert eddig mindegyik szocialista párt diktatúrát épített. Akár nemzeti akár nemzetközi szocialista volt. Az övék volt a XX. század errefelé. És elég is volt belőlük ennyi, még sok is.)
2023.02.05. 15:12:09
a lengyel szolidaritás betűivel írták ki, hogy together. és bajnai létrehozta az együtt és a szolidaritás mozgalmat. azért, hogy megvédje a "munkások" érdekeit. ez is tőkés csoport. és és a fidesz gazdasági "szabadságharca" is nyilvánvalóan tőkepiaci csoportok érdekeit szolgálja. nagyrészt külföldiekét és nekik betonoznak a haverok.
a fidesz lényegében egy kulcsrakész generikus megoldást kínál. felépíti az ipari parkhoz a statikus infastruktúrát. és egyébként megcsinálnak mindent, ami általában szükség van egy lányvállalat létrehozásához. a fidesz adja bérbe az irodát, a fidesz intézi az engedélyeztetést. a fidesz szállítja az irodába a virágot, a fidesz intézi a takarítást, a fidesz adja a hr/pr felelőst.
debrecenben az összes gyár így épült. idejött egy jürgen. akinek könnyű dolga van, mert a fidesz lényegében mindent megszervez helyette. jelenti az anyaválllatnak, hogy rendkívül elégedett. mert mindenben kiszolgálják. és tényleg. kapják a beruházási adómentességet. debrecenben még külön tanácsdó cég van arra, hogy segítsék a külföldi tőkebeármalást. ez olyan szinten lett csúcsra járatva, hogy a financial times szerint debrecen a 10. legjobb tőkevonzó képességű városnak ítélte meg a világban.
a fidesz mindezt gazdasági "szabadságharcnak" nevezi. ami a szokásos cinizmus. a 10+ ezer főt foglalkoztató kínai akkumulátorgyártelep a "zöld átállás".
valójában a fidesz minden irányba kiszolgáltatja az országot. mert így magyarország függ a német gyáripartól és mellette koreától és kínától, energetikában az oroszoktól, és egyébként pénzügyekben továbbra is függ az ország az európai uniótól, és persze ugyanúgy függ az ország az amerikaiaktól. a nyugati függést kiterjesztették keletre is.
és persze hasonlóan fos az ellenzék is.
2023.02.05. 15:16:03
hogyne lenne. szociáldemokrata platformnak a mai napig lenne jogosultsága. csak olyat egyik párt se akar. mert olyat se a nyugati, se a keleti befektető nem akar. igény lenne rá. és hiába volt rendszerváltás. a belpolitikában kokrétan a kádárizmussal lehet választást nyerni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.05. 15:22:51
Az MSZP eleve liberális volt.
Az MSZMP m,egszűnésekor az MSZMP liberális technokratái hozták létre az MSZP-t.
ZorróAszter 2023.02.05. 15:47:21
"Ha így lenne, nem lenne ez az egész kampány Mo. ellen."
Ezzel csak a fideszes sajtó manipulálja a hazai közvéleményt. Valójában Orbán kiszolgálja Brüsszelt ahogy a németeket is. És Brüsszel és Berlin is csak szemfényvesztés tart be a látszat kedvéért.
"Az MSZP eleve liberális volt.
Az MSZMP m,egszűnésekor az MSZMP liberális technokratái hozták létre az MSZP-t."
Csak éppen elfelejtették ezt közölni a tagsággal és a választókkal?
Nem. Szép lassan liberalizálták el 98 után különféle módszerekkel, köztük fideszügynökök, BND ügynökök és a magyar titkosszolgálati ügynökök. Ugyanígy a baloldali sajtót is elliberalizáták.
Ugyanígy nyírták ki a kisgazdákat, a kereszténydemokratákat és az utolsó MDF-et is.
A titkosszolgálati módszerek, kamupártok alakítása, stb. is régi jól bevált módszer a Horthy-korszakból.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.05. 16:01:46
Azaz nincs baja Brüsszelnek Orbánnak, ezt csak a magyar médiák hazudják?
Gery1987 2023.02.05. 16:02:36
Te és Bulgáriád ugyanúgy kihaló félben vagytok és le lesztek cserélve ezen logika szerint, ahogy a magyarok is, úgyhogy ez amit előadsz szintén csak "szivárványfóbiás öngyűlölő elmebetegség":)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.05. 16:03:03
"Csak éppen elfelejtették ezt közölni a tagsággal és a választókkal?"
A tagság kényszertagság volt, a 850 ezer tagból 780 ezer nem csatlakozott sehová.
ZorróAszter 2023.02.05. 16:17:04
"Tegnap néztem az LMP sajttáját. Fröcsögték ugyanazt a szart, mint te, hogy kollaboránsok, mert idehozzák a külföldi gyárakat, meg minek az akkugyár (végül is éppen átáll a világ aksis kocsikra, de minek az), legyünk zöldek, de az aksit gyártsák azért máshol..., stb."
"Persze, nyilván. Karácsonnyal, Schifferrel az élen, mert nyilván mindenki Fidesz-ügynök, ha egyetért esetleg azzal, ami jó, és nem csak hablatyol, O1G-zik."
Ez a két kommentje, mondata ellentmondani látszik egymásnak.
Én az LMP-t a kezdetektől fidesztákolmánynak tartottam, és ma is annak tartom.
Magyarországon összeszerelő országot építettek, a kollaboráns kormányok meg gondoskodnak róla, hogy minél kisebb összeget kelljen Magyarországon hagyniuk bérben és adóban. Emiatt a gyarmattartók egyre inkább be vannak betonozva, és egyre nagyobb a leszakadás a fejlett országokhoz képest. A közoktatás lezüllesztése is ezt a politikát szolgálja az elit önző érdekeivel összhangban.
Rengeteg dolog volt nyilvánvaló 50 évvel ezelőtt is, amit a kortárs gondolkodó újságolvasók világosan láttak, és évtizedek után kiderült, hogy valóban összeesküvések voltak. Ugyanis a néphülyítés 100%-os hatásfokkal túl drága lenne. Elég a megfelelő százalékot meggyőzni, hogy ezek csupán összeesküvés elméletek. Harminc év múltán meg már mindegy, hogy volt-e vagy sem.
Reichstag felgyujtása, Gleiwitzi adó megtámadása, Servres-i jegyzőkönyvek, Tonkini incidens, Ricin-kamu, stb. stb.
Ezekről a kortársak jelentős része teljes bizonyossággal tudta, miről van szó.
Munkásosztály: például a magyar dolgozókat az elit harminc éven keresztül maszírozta, hogy munkásosztály már nincsen is. Csak középosztály, legfeljebb alsó középosztály. A néphülyítés annyira sikeres, hogy mikor Trump kapcsán naponta ezerszer hangzott el, hogy amerikai munkásosztály, senkinek eszébe se jutott már, hogy a viharba hogy Amerikában még van munkásosztály, Magyarországon meg kipusztult.
Ilyen a propaganda.
Főleg ha népellenes.
ZorróAszter 2023.02.05. 16:29:06
Nem állítottam, hogy más nem ugyanezt folytatná. De ezt a rendszert mégiscsak a FIDESZ hozta létre.
Érdemes végignézni a JOBBIK történetét az elejétől. Ahogy létrehozták, Vona és Orbán egy polgári körben, nyilaszászlóktól csíkozó FIDESZ nagygyűlések, aztán hirtelen váltás és megparancsolják az állítólagos baloldali médiáknak, hogy folytassák ők a sztárolást.
És közben mindezt a nézők tátott szájjal veszik tudomásul. És böfögik vissza a sok baromságot. Minden oldalon.
Pogátsa: nem tudom hová tenni. Lehet hogy én vagyok túlságosan bizalmatlan vele.
vasútihíd 2023.02.05. 16:32:04
ZorróAszter 2023.02.05. 16:32:38
Nem vagyok idealista. Nem lenne ezzel baj, ha a magyar kormány nem abban támogatná ezeket a külföldi befektetőket, hogy minél kevesebbet hagyjanak Magyarországon bérben és adókban. Persze a zsebbebaksison kívül.
vasútihíd 2023.02.05. 16:45:16
vasútihíd 2023.02.05. 16:53:20
ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2023.02.05. 17:25:19
tűz fal 2023.02.05. 17:38:53
Már nem is törekszenek az életszínvonal megtartására. Azért nyomják a sódert a klímakatasztrófáról, túlnépesedésről, stb. hogy erre hivatkozva beadagolják az embereknek, hogy a jelenlegi életszínvonal nem fenntartható. A szivárványosok és a migránsok is a bomlasztást és a megosztást szolgálják. Olyan jövőt képzelnek el, ahol a legfelső elit normális életet él, miközben a biomasszával elhitetik hogy az a "normális", amit nekik szánnak.
vasútihíd 2023.02.05. 18:06:45
erol 2023.02.05. 19:19:55
Gógita 2023.02.05. 19:43:36
Ez tehát egy nagy dolog, amire büszkék lehetnétek! Ha nem lennétek OV fóbiások.
Gógita 2023.02.05. 19:48:01
Ha lenne, párt is lenne, meg szavazói. Ne áltasd magad.
A nosztalgiázók, mint te, aki állandóan Kádározol, sírsz csak a szocializmus után.
Gógita 2023.02.05. 19:49:55
Hol élsz te? Milyen buborékban?
tűz fal 2023.02.05. 19:59:30
De nem a pórnépnek, hanem csak egy szűk elitnek.
Gógita 2023.02.05. 19:59:37
Fel is találhatnánk valamit vagy itt folyhatna a világ top kutatásfejlesztése... (Musk sem ide jött megcsinálni a Tesla-t meg a visszatérő rakétát. Vajon miért? Meg nem is Szlovákiába, Romániába...)
A kezünk meg a biliben.
Újra írom, kérdezem: ha nem ez, akkor mi??? Te mit és HOGYAN hoznál ide? Hogyan hoznál ide tőkét, befektetőket?
És mit, ami nem ipar, szerelés, de mégis sok embernek ad munkát?
"A közoktatás lezüllesztése is ezt a politikát szolgálja az elit önző érdekeivel összhangban."
Hogy van lezüllesztve?
Amellett, hogy ezt nem tudod alátámasztani, a kérdés annyi, hogy akkor mit csinálnak az iskolákban? Miért nem TANÍTANAK és tanulnak?
A kormány kiveri a tanárok kezéből a krétát, laptopot, könyveket?
Gógita 2023.02.05. 20:05:30
Ez egy marxista, szoci-komm. terminus technikus.
Ahhoz találták ki, hogy szembe lehessen állítani a munkaadókat a munkavállalókkal. Mintha ellenségek lennének.
Mert a szocializmushoz, kommunizmushoz meg a forradalomhoz az kell. Konfliktus gerjesztés, ellenségeskedés.
2023.02.05. 20:09:26
orbán a kádárizmussal nyer a belpolitikában. anélkül a fidesz nem lenne sehol.
Gógita 2023.02.05. 20:13:52
Lószart támogatjuk.
Mi Európát támogatnánk, hogy ne dőljön a kardjába, előbb gazdaságilag. aztán társadalmilag is. De mindenekelőtt a SAJÁT országunkat!
Nekünk semmi érdekünk nem fűződik sem Oroszország megbuktatásához, sem Ukrajna szétveréséhez. Ahogy az USA dominanciájának ezen módszerekkel történő megerősítéséhez sem.
A MAGYAR ÉRDEK az lenne, ha nem kellene ötszörös áron LNG gázt meg olajat venni, meg nem dőlne be körülöttünk Európa.
Ez nem putyinizmus, ez a normális ész és elemi érdek. Lenne.
Csak, hát az amerikai farkat szopó, önérdekével SZEMBEMENŐ Európa esze sajnos elment. És a normálisat kiáltják ki árulónak.
Gógita 2023.02.05. 20:15:51
SEMMIBEN!
Te is a saját konteóid fogja vagy. Hajtogatod ezt, mert ebben akarsz hinni.
Függetlenül a valóságtól.
Gógita 2023.02.05. 20:19:44
erol 2023.02.05. 20:44:08
Jogos. Én pl általában OV fóbiás vagyok, de az akksi gyár ügyében igaza van, az ellenzék árnyékra vetődött.
ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2023.02.05. 21:07:49
Boldeone2 2023.02.05. 21:23:14
SEMMIBEN!"
Egyik rendszerben sem (volt) autonóm, sem demokratikus, plurális a társadalom. Akkor pártállam volt, most is. Egy pártelit irányított akkor, most mèg az akkori időknèl is rosszabb: egy tekintèlyelvű vezető, egy kis "Putyin", a párt alárendelt szerepben
Az akkori hatalom rosszul szervezettnek tűnt, bár a pártemberek ugyanúgy minden hatalmat ès pènzt magukhoz csoportosítottak, de a mostani rezsim űberelnek mindent ...
Egy dolog biztos : akkora hatalma politikusnak mint Orbánnak van most, soha senkinek nem volt, mèg Horthynak, Kádárnak sem
A nagy feladat most az országnak az, hogy levetkőzze az anakronisztikus rendszert , ami nehéz , mert a társadalom is anakronisztikus
Orbánnal szemben állva már csak egy kèrdès van: minden törvènyes eszköz megengedett vagy minden eszköz megengedett ( nyilván az erőszakot kizárva ....)
A nemzeti ügy most elsődlegesen az, hogy mielőbb elbukjon ezen jól kifundált, szofisztikus, elnyomó rezsim
Vakvágányon vagyunk ...
2023.02.05. 21:24:15
orbán a belpolitikában kádárista intézkedésekkel nyert (rezsicsökkentsés, árstop). a belpolban addig népszerű, amíg kádárista. külpolban addig, amíg horthysta.
2023.02.05. 21:30:12
top 10 fdi strategy overall
1. new york
2. monteral
3. berlin
4. hong kong
5. manama (bahrain)
6. abu dhabi
7. düsseldorf
8. dubai
9. zürich
10. debrecen
csak egy probléma van a tőkevonzó képességgel. a 1-9. város tőkét exportál és importál. és összességében nettó tőkeexporőr. debrecen és a fidesz csak tőkét importál. újabb és újabb külföldi vállalatokat vonnak be. a fidesz lényegében az szdsz helyébe akart lépni. és ugyanazt a neoliberális politikát folytatja, amit kóka.
Boldeone2 2023.02.05. 22:01:46
Szerintem sok embernek nem is gyárral van baja, csak most jönnek ki a felhalmozott indulatok
Átvertèk az egèszsègügyi dolgozókat, meg a többi közalkalmazottat
A Forest Offices " magánegèszsègügy lesz, de hogy , amikor az egyetemè??? Ja , nem ...Az az egyetemet birtokló fideszes alapítványè ...
Lassan minden a " haverokè "lesz ...
Debrecen is " a haverok " városa ...
2023.02.05. 23:38:14
ZorróAszter 2023.02.06. 00:03:47
"Amerikában sincs munkásosztály. A dolgozók nem alkotnak egy homogén masszát. Különbözőek és különbözők a gondjaik is."
Akkor miről beszélt az amerikai sajtó éveken keresztül Trump kapcsán?
Üsse be a gugliba: trump working class
Ezt mivel magyarázza?
Hogyhogy Amerikában van munkásosztály Magyarországon meg nincs?
Úgy hogy Magyarország egy gyarmat és ennek megfelelően hülyiti a népet a kollaboráns kormányok sora és a sajtója azzal hogy nincsen is.
"Ez egy marxista, szoci-komm. terminus technikus."
Akkor most jó sok megbízhatónak látszó arisztokratát, konzervatív politikust, papot, stb. bukott le, hogy kriptokommunista :o)
Oktatás: meg lehet nézni a felméréseket. És ezt a kormány hozta össze.
Betanított munkások lehetnek funkcionális analfabéták. Sőt akkor van olcsó munkaerő tömegével ha ők vannak többségben.
Gógita 2023.02.06. 00:11:48
Vagy csak valami téveszmés pszichózissal.
Nehéz elhinnem, hogy te ezekben tényleg hiszel is.
ZorróAszter 2023.02.06. 00:14:19
"Azaz nincs baja Brüsszelnek Orbánnak, ezt csak a magyar médiák hazudják?"
A színjáték része. Elfedni a nyilvánvalót. Hogy Magyarország egy német gyarmat lett amit a kollaboráns kormányok szolgálnak.
Egyébként a bolgár barátai és rokonai mit szólnak ahhoz hogy újra a nyakukra hozná a törököket? Vagy ők nem muszlimok?
És mi lesz, ha az iszlamisták betiltják a keresztény vallást halálbüntetés terhe mellett?
Gógita 2023.02.06. 00:15:42
"
Mivel 90%.ban balos ("demokrata"), libsi, zsidó kézben vannak, hazudoztak.
Ahogy szoktak.
ZorróAszter 2023.02.06. 00:15:57
És egyébként honnan veszi hogy a németek többsége valóban úgy gondolkodik ahogy maga hiszi?
Gógita 2023.02.06. 00:19:26
Aki fizet...
ZorróAszter 2023.02.06. 00:42:25
"Mivel 90%.ban balos ("demokrata"), libsi, zsidó kézben vannak, hazudoztak."
A szimpla korporalizmus máza alól csak kibújt a náci!
:o)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.06. 07:34:50
Személyes kapcsolatokból.
Aki nem ígyy gondolkodik, az öncenzúrázza magát.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.06. 07:35:37
S ezt a színjátákot miértnem játsszák máshol is?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.06. 07:36:01
"Egyébként a bolgár barátai és rokonai mit szólnak ahhoz hogy újra a nyakukra hozná a törököket?"
Ezt nem értem.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.06. 08:06:27
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.06. 08:43:23
A szlovák tévében az elmúlt pár napban a hírek szintjén háromszor foglalkoztak Magyarországgal: 1. Orbán elszigetelődött Európában 2. A magyar kormány helyzete meginogni látszik a tanártüntetések miatt (három hülye ordítozott az utca közepén, ez volt a kép) 3. a ma reggeli pedig: a Molnak nehézségekbe ütközhet a szállítás mert túl sok európai országba szállít.
tűz fal 2023.02.06. 08:48:58
"a Molnak nehézségekbe ütközhet a szállítás mert túl sok európai országba szállít"
Nincs is "rosszabb" üzleti helyzet, mint amikor annyi a megrendelés, hogy nehézséget okoz kiszállítani :)
2023.02.06. 08:58:46
gigabursch 2023.02.06. 10:00:23
Vicces. hogy anno az Omen zenekar a Feketében című albumukon lévő "Harmadik" című számmal egy Nostradamus jóslatra utalt, ami egyébiránt nem felelt meg Szaddamnak.
De a kérdés továbbra is adott:
Ki lesz a Harmadik?
www.youtube.com/watch?v=pLkAOOyQ0pw
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.06. 10:01:37
A szlovák tévében most Matović az Orbán.
Ami nagyon - nevezzük így - "érdekes", hogy most a szlovák meg a lengyel tévében a régi ukrán híradóműsor közzenéje választja el az egyes témákat.
Boldeone2 2023.02.06. 10:31:50
Nehéz elhinnem, hogy te ezekben tényleg hiszel is."
- Szeretlek bosszantani benneteket, mert ez blog egy sajátos világ: olyan messze álltok a való világ realitásaihoz, mint "Makóhoz Jeruzsálemhez" Lehet mondani: Birca itt az őrültek házát vezeti. Tisztelt a kivètelnek.
hvg.hu/itthon/20220915_jogallamisag_szavazas_Europai_Parlament_Magyarorszag_hibrid_valasztasi_autokracia
sajnálatukat fejezik ki amiatt, hogy a határozott uniós fellépés hiánya hozzájárult a demokrácia, a jogállamiság és az alapvető jogok összeomlásához Magyarországon, és egyik tagállamát a választási autokrácia hibrid rendszerévé változtatta”.
Magyarországról, pontosabban a magyar kormányról megszülezett a verdict, ti vagytok a kisebbsèg, egy elnyomó rezsim fèlrevezetett támogatói
Boldeone2 2023.02.06. 10:39:25
- Elsősorban az európai mèdiát követem, ahol az Orbán- rezsimről lesújtó vèlemèny van.
Orbán itthon ezermilliárdokat költ a közvèlemèny tematizálasára, amivel fèlrevezeti a kisembereket. " szankciós infláció " meg társai
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.06. 10:50:43
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.06. 10:55:01
www.avante.pt/pt/2524/opiniao/167432/2022-pre%C3%A7os-lucros-e-sal%C3%A1rios.htm
Boldeone2 2023.02.06. 10:59:54
Sajnos van. Ajánlom neked Ungváry Krisztián ezzel kapcsolatos vèlemènyèt
Az 50%+ 1 persze jól hangzik, de kb olyan, mintha azt mondanád hogy a Kisvárda győzze le a Barcelonát, ahol egy egyik csapat lehetősège 1000x -es a másikhoz kèpest, de még a bíró ( közjogi mèltóságok) is Barcelonából jönnek, sőt , a Barca fizeti őket, ráadásul a meccs szabályait is a Barca írja ( alkotmány )
Ahol ilyen mertèkben lejt a pálya, ott gyakorlatilag az állampártot legyőzni lehetetlen
Nem règen pl a több párt külön indulását lehetetlenítettèk el, a listaállítás szabályainak megváltoztatásával
Gyakorlatilag a magyar hagyományoktól idegen , kvazi kétpárti rendszert vezettek be
Lefordítva: most egy ellenzèki pártnak kellene Orbánt legyőzni, ami lehetetlen, mivel eleve több párt van belőlük, megosztva a szavazókat. Orbán az új törvènnyel az ellenzèket sikeresen megosztotta ...
A választási rendszer amúgy is szar, úgy ahogy van: ilyen aránytalan rendszer nincs Európában, eltúlozzák a győztes mandátumait, a vk körzeteket átrajzolták, stb, második forduló- másodlagos preferenciák eltörlèse , stb..
A nèmet rendszert vettèk volna át anno, de nagyon elszúrták: ott az egyèni ès a listás eredmènyt kivonják egymásból, meg ott van a "túllógó szavazatok " elve, így egy szinte tisztán arányos rendszer jön lètre
Persze, nem csak ezért veszít az ellenzèk, de a választási rendszer is kőkemèny barrier...
Boldeone2 2023.02.06. 11:10:13
Ahogy korábban is mondtam neked: respektálom a törtènelmi tudásod, de , - szerintem- rossz következtetèseket vonsz le
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.06. 12:07:55
Egyébként Ungváry Krisztián a Bandera-mosdatás előtt is már régen kiírta magát a komolyan vehető történészek sorából, azzal meg, hogy a volhíniai népirtást "egyes vélemények szerint"-tel aposztrofálja, szót sem érdemes vesztegetni.
Orbán elhitette a szankciós inflációs félrevezetését Szlovákiában is. Íme a vonatjegy Budapest-Szob között, 40 km 1300 forint :
jegy.mav.hu/jegy/vonat
Szob Párkány között a 15 km 6 EUR
predaj.zssk.sk/search
Boldeone2 2023.02.06. 12:27:40
- Szerintem arra gondolt, hogy meg kellene kèrdezni az ukrán oldalt is a tèmáról, ők hogyan látják ...Volt ott lengyel mèszárlás is előbb ...Pont erről vitatkoztam angolul a nemzetköziben pár hónapja ...
Minden oldal a saját - szubjektív- törtènelemszemlèletèben hisz. Az ukránoknak is van egy saját emlèkezetpolitikájuk ....Nekik nem lehet semmilyen igazságuk?
Nyilván ha csak a lengyel narratívát ismeri az ember, akkor nem biztos hogy az igazság minden rèszlete feltárul előtte...
Boldeone2 2023.02.06. 12:35:53
Ne èrts fèlre: nagyon kedvelem a lengyel nèpet sokkal közelebb állnak hozzám mint UKr. (Korábban még nyári egyetemre is majdnem elmentem Varsóba, lengyelül tanulni )
A lènyeg szerintem az, hogy megismerje az ember mindkét oldal narratívájat. Pont ezért kell ismerni pl. román törtènelmi narratívát, Erdèly ügyèben
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.06. 12:36:59
Itt van Ungváry legszebb mondata : "1934-ben tűnt fel a szélesebb közvélemény előtt először az a figura, akire a későbbiekben a KGB az „ukrán fasizmus” legendáját alapozta: az 1909-ben született Sztepan Banderát a lengyel hatóságok ebben az évben ítélték halálra a lengyel belügyminiszter elleni merénylet tervezése és nacionalista szervezkedés miatt."
A lengyel belügyminiszter elleni merénylet megtervezése egyébként olyan jól sikerült, hogy - a nagyeszű kocsordi polgi szavait kölcsönvéve - Bolesław Pieracki lényegében belehalt a merényletbe.
(Na ezeket a hülyeségeidet meg áltényeidet szoktam cáfolni.)
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.06. 12:40:47
Amit félreolvashattál az a Visztula-akció volt, amikor 1946-47-ben az új határokhoz igazították a lakosságot, akkor valóban sikerült párezer ruszint (ukrán nem) meggyilkolni és a falujukból elűzni, két ilyen faluban, Królik Woloski-ban és Królik Polski-ban én is voltam.
Boldeone2 2023.02.06. 18:50:09
Van egy ukrán ( vagy szovjet ) narratíva is az ukrán nèpi hadsereg mèszárlására ( ott ez viszontválasz) Azt mondják, hogy az válasz volt Bug folyónál törtènt lengyel kegyetlenkedèsekre ( arra sem találtam forrást, hogy ott mi törtènt ...)
Ezekről a dolgokról szerintem elve nem sok forrás lehet ...Fel sincs tárva az esemèny rendesen
Sok tèma tabu volt sokáig
vasútihíd 2023.02.06. 19:17:43
Gógita 2023.02.06. 19:54:58
Gógita 2023.02.06. 19:56:21
Ja, és ha valami nem vagyok, az a szocialista! Sem nemzeti, sem nemzetközi!
tűz fal 2023.02.06. 19:59:10
Régen úgy volt, de ahogy fogy a zzsákmány, úgy kevesebb jut a pórnépnek, mivel az elitnek mindenképpen kell.
tűz fal 2023.02.06. 20:01:53
Bircához hasonlóan én is fel vagyok iratkozva jónéhány YouTube csatornára, ahol nem csak mondják, hanem mutatják is, hogy például New York az elit részek kivételével úgy néz ki mint egy afrikai lepratelep.
Gógita 2023.02.06. 20:34:06
Csak ugye pontosan ezek azok a hazugságok, amikben sajnos te is hiszel. :-(
Annak ellenére, hogy nyilván tudod, hogy ezek hazugságok. És csupán harci taktika ezekkel vádolni az ellenséget. Jelen esetben a magyar kormányt.
Gógita 2023.02.06. 20:45:18
Vagy a közös ellenség (és a gyűlölet közös tárgya) ennyire nagy összetartó erő?
Boldeone2 2023.02.06. 21:15:19
Mèrlegelni kell, a lengyelek pedig mèrlegeltek. A nagy veszèly az Oroszország. A törtènelmi bűnök még nem erednek át! Ha ez úgy lenne mèg mindig bűnös nemzet lenne a magyar ( Holocaust )
Csak ugye pontosan ezek azok a hazugságok, amikben sajnos te is hiszel. :-(
Èn sokkal hamarabb kimondtam ezeket a problèmákat, mint az EU. Sokat láttam ...
Nem gyűlölöm Orbánt, csak ellenzem politikáját ( persze, azt radikális retorikában)
Ha tudnád ki vagyok, nagyon meglepődnèl, de nyilván nem mondhatom el itt, meg úgysem hinnè el senki ...De talán egyszer majd privátban megírom neked, ha èrdekel, mert te egy valóban jó szellemisègű ember vagy, meg kulturált a stílusod is
Akkor talán megèrtenèd, mit, miért írok... ( Bár kutya nagy időpazarló baromság a Birca blog , máshol már állandó vita alig van )
Olyan, mint a focimeccs: van két csapat, amely egymás ellen játszik..Nyilván mindkét csapat a győzelemre tör, nem feltètlen utálja a másikat ( de a meccs közben nem lesznek puszipajtások, ahogy a boxolók sem, amíg ütik egymást ...)
2023.02.06. 22:13:12
Egy erdekes elemzes az ukran - orosz konfliktus vegkimenetelerol, vilagpolitikai hatasarol es ezen belul tobbek kozott Lengyelorszag es Magyarorszag lehetseges szereperol, stb. :
bmanalysis.substack.com/p/prospects-for-world-war-3-dedicated
Figyelemremelto ez a terkep:
substackcdn.com/image/fetch/f_auto,q_auto:good,fl_progressive:steep/https%3A%2F%2Fsubstack-post-media.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2F3e2f0c1f-7bd7-476a-8f82-92ac1f8eaa78_604x713.png
Peldaul valaszt adhat a magyar kormany es az Oroszorszag kozotti viszonyra, a Magyar Honvedesegen belul zajlo "tisztogatasokra", a Belgrad - Budapest vasutvonal korszerusitesere, a par eve Montenegroban lezajlott esemenyekre es meg sok minden masra.
- - -
Hosszu evszazadok utan talan elosszor sikerul emberveszteseg nelkul kikerulni hazanknak egy haborubol a gyoztesek oldalan. :)
Wildhunt 2023.02.06. 23:54:47
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.07. 09:32:30
Azt az eljárást, hogy "narratívákat" ténynek fogadsz el hitelesítés nélkül, inkább nem minősítem, azt meg pláne nem, hogy ezzel igazolni akarsz dolgokat. Ez hasonló amikor mentegetni akartad a magyarok elűzését a szülőföldjükről.
2023.02.07. 09:49:19
a fideszt egy a fideszesek nélkül nem lehet legyőzni. ez ennyire egyszerű. ahogyan az mszmp-t se lehetett az mszp nélkül kiszorítani a hatalomból.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.07. 09:51:44
Gery1987 2023.02.08. 01:11:31
Mit is vetít ki tulajdonképpen ez a térkép?
Gery1987 2023.02.08. 01:16:04
Szerintem nem hirtelen jött, egyrészt a lengyelek számára Ukrajna amolyan történelmi régió, hajdan volt nagyságuk letéteményese, bár nem irredenták (akkor utálnák őket) mert a lengyel "államtudat" más mint a magyar.
Másrészt, igen, közös orosz ellenség van, volt.
És szerintem amolyan ruszinokként tekintenek rájuk, "baráti/semleges nemzetiség" ősi lengyel földön akik alapvetően megnyerhetőek.
És ez kölcsönös.
Mi másért lenne törvényben (Ukrajnában!) hogy lengyel bürokrata ukrán állami hivatalt vállalhat?
gigabursch 2023.02.08. 08:34:51
Az internácik kedvenc vádaskodása a nácizás.
vasútihíd 2023.02.08. 18:39:57
vasútihíd 2023.02.08. 18:43:19