magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Puzsérmentesítés

Alapvetően van egy listám, hogy miket nézek meg, olvasok el.

Mondjuk a könyvgyűjteményemből nem törlök semmit, de amit nem akarok elolvasni azt törlöm a tabletemről, ahol olvasok jellemzően.

A hírforrások esetében nem ilyen könnyű. Van egy alaplistám, hogy mit nyitok meg.

A videók esetében a forrásom a YouTube. Van bejelölve kb. 150 magyar csatorna (nem magyar több van, de most azokról nem írnék). Alapvetően 4 csoportot tartok fenn:

  • D - ami nem is jelölök be, mert nem láttam ott semmi érdemlegeset,
  • C - amit bejelöltem, de nem nézek meg minden új anyagot, csak akkor, ha annak címe érdekesnek tűnik,
  • B - amit bejöltem, s minden új anyagba belenézek,
  • A - amit bejelöltem, s minden új anyagot végignézek (hacsak nem derül ki közben, hogy érdektelen).

Persze aztán van mozgás a 4 csoport között. Mondjuk Pottyondyt a kezdetkor betettem a B-be, aztán át a C-be, s ma már D-s.

Puzsért nagyon sokáig az A-ban tartottam, a múlt héten átsoroltam a C-be. Erre a következő anyag késztetett:

Érvelés nulla, tudás nulla, s mindez olyan hangon, mintha a Nobel-díjas magyarázna hülyegyerekeknek.

S nem az zavar, hogy a véleménye más, mint az enyém. Sőt, én elsősorban olyanokat szeretek, akikkel nem értek egyet. Magyar hírforrásaim 90+ %-a ballib és ballib-közeli független, a YouTube-on pl. keményen fideszes anyagból szinte csak Bayerék Háttérképét, az MTV Ez itt a kérdés műsorát, s Bogár bácsi csatornáját követem rendszeresen.

Viszont valamilyen minőséget elvárok. Vagy legyen az anyag értelmes vagy legalább röhejesen rossz. Ez utóbbira példa a DK TV csatorna, ahol kb. ötpercenként lehet röhögni, szinte már az ember felveti: ezek az emberek tényleg komolyan gondolják vagy csak paródizálják magukat.

Puzsér meg ma már se nem értelmes, se nem röhejesen rossz, csak szimplán rossz. Tulajdonképpen csak a FAM-mal közös számai miatt nem tettem be D-be. Fene érti mi történt ezzel az emberrel...

112 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1618036906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZorróAszter 2023.02.07. 07:11:24

Megnézem már hogy ki mikor kel itt hogy mindig én kommentelek először.

Én is fél kilenckor kezdek, de azért nem nyolckor kelek.

"ezek az emberek tényleg komolyan gondolják vagy csak paródizálják magukat."

és

"Fene érti mi történt ezzel az emberrel..."

Ezek az emberek szintén a német Negyedik Birodalom emberei, akik most azt a parancsot kapták, hogy a hülyeségükkel tartsák hatalomban a kollaboráns kormányt.

De mivel a többségük nem tanult színész, ezért ripacsként túljátsszák a szerepüket. De ez se baj, mert a választók túlnyomó többsége ezt észre se veszi.

Ha majd a németek úgy döntenek, hogy lecserélik Orbán kollaboráns kormányát, akkor majd az ellenkezőjét fogjuk látni. A fideszes médiákban jelennek meg tömegével olyan figurák, mint Rákay Philip meg a többi hasonló fazon. És szájtátva bámulunk, hogy a tizenhat éven keresztül tökéletes idiótának látszók egyszerre hogy megtáltosodtak, akik meg eddig normálisnak tűntek, hirtelen hogy meghülyültek.

A választónak nincs saját véleménye. A választó elolvassa a hozzá közelállónak érzett újságjában, hogy mi legyen a véleménye. De azok a lapok, médiák ugyanazoknak a kezében van, mint az állítólagos "ellenségé".

Aki meg kicsit hátradől, hogy jobban lásson, az meg nem érti, hogy nem nyilvánvaló ez mindenki számára.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.07. 08:26:33

Puzsért én már sportújságíró korában beraktam a kicsi karanténomba. A sporttévén anno leugatott mindenkit, hogy ő mekkora független, nem divatszurkoló (tette mindezt Juventus mezben) és ért a sporthoz. Puhl Sándor meg a többiek, akiket ilyenformán helyretett, láthatóan csak nagy erőlködéssel tartották magukat hogy ne röhögjék nyerítve arcba. (Ha nem élő adás lett volna ez a kommetáros valami, szerintem meg is teszik.) A dolog hátránya, hogy mivel ez elmaradt, Puzsér elkezdte azt hinni, hogy ő valaki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.07. 08:36:05

@Deak Tamas:

Érdeme az, hogy nem-fideszesként tagadta az alapvető ballib dogmákat.

Most ebből is kezd visszavenni.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2023.02.07. 08:40:32

Puzsér onnantól épült le, mikor összebútorozott a Magyar Hanggal. Nem észrevenni, hogy azok a Soros-hálózat emberei és átvenni a nézőpontjukat, egy nagy intelligenciabéli hiányosság. Ma már szórul szóra a narratívájukat tolja. Nem csak Bircának lett irreleváns Puzsér mondanivalója.

tűz fal 2023.02.07. 08:43:38

@Deak Tamas:
Én is azon a véleményen vagyok mint te. Puzsér mindig hülye volt mint a segg, csak azért tetszett korábban a jobboldali táborból is többeknek a véleménye, mert akkor még függetlenként próbált érvényesülni (szélhámoskodni). Akkor is hülyeségeket mondott, csak jobbra balra vagdalkozva mindenki talált magának olyat ami tetszik neki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.07. 08:51:37

@tűz fal:

Alapvetően a ballibek utálták őt, ezért tetszett az ellenoldalnak.

Plusz számtalan témában ellenment a ballib dogmáknak: feminizmus, gender, BLM, migráció, vallás, szabad verseny, stb.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.07. 08:52:58

@megamovieboy:

Sajnálom a magyarhangosokat. Pl. a Dévényi kifejezetten jó képességű ember, tud szépen írni, csak korpa közé keveredett.

tűz fal 2023.02.07. 09:00:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
"Alapvetően a ballibek utálták őt"

Ez logikus, mivel a ballibek nem csak a jobboldaliakat utálják, hanem mindenkit aki nem ballib.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.07. 10:04:03

@tűz fal: @ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: meghallgattam ezt a valamit, a legjobban az tetszett, hogy szerinte Lengyelországban nemzeti radikális kormány van.
Nincs ott olyan. Nálunk van beteg, hiányos "nemzet"tudat, amelynek a perspektívájából a normális nemzeti magatartás annak látszik, amit Puzsér delirál.

2023.02.07. 10:43:45

@Deak Tamas:
hja, magyarorszon most a legnagyobb "magyarbarát" most éppen ficó. pillanatnyi taktikázás van komolyan vehető nemzetstratégia nélkül. most éppen kínával kell összefogni, hogy akkumulátor "nagyhatalom" legyünk.

2023.02.07. 10:46:26

Puzsér a mindekinek szurkálás mellett egy dologban volt jó: a média-tömegkultúra terén vicces véleményeket hangoztatni. Pl. daloszövegelemzés. Ezek viccesek voltak, sokszor relevánsak, de Puzsér politikailag mindig is változó, zavaros elméleteket hangoztatott.

2023.02.07. 10:54:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
orbán is a neoliberális dogmát követi. csak ő ma már minden relációban kiszolgáltatná az országot. mert másképp nem tud a hatalomban maradni. az ellenzék pedig kizárólag a nyugatot szolgálná, mert másképp nem tudnak a hatalomba visszakerülni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.07. 11:12:58

@cvsvrs:

Neoliberalizmus nem létezik, nehéz lenne olyasmit követni ami nincs.

ZorróAszter 2023.02.07. 11:26:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ezt már egyszer mondta, amikor ugyanígy nem jutott semmi az eszébe.

Szerintem csak nagyon régi, bevált, kipróbált módszerek vannak.

Aki akarja, nézze meg a Szálasiék ellen alkalmazott módszereket. Mivel Szálasit senki se sajnálja (én se), ezért az ő kapcsán hozzáférhetőek azok a módszerek, amiket a Horthy-rendszer meg a nácik annak idején alkalmaztak.

Titkosszolgálati behatolás, ellen kamupártok alapítása, ügynökökkel szétzüllesztés, ezek segítségével köztörvényes vádak, stb., stb.

Tehát a neohorthysta rendszer a módszertanra is kiterjed, nemcsak a röhögtető külsőségekre, taláros majmok, vármegyék, ispánok, attillák és díszmagyarok, uram-bátyámkodés és a többi.

2023.02.07. 11:33:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
pedig ebben van igazság. gyurcsányt se az mszp váltotta le, hanem orbán járt ki berlibe az első merkel kormányhoz. és látták, hogy mindenben kiszolgálja a német gyáripart. és ez esetben nem probléma, hogy kulturálisan a nyugat ellen hadakozik.

és van egy tippem, hogy most a terv az, hogy a belga elnökség után a magyart navracsics ügyvezető kormánya vezeti. másképp nem lesz eu forrás.

orbánnak a negyedik kétharmaddal a nagy konszolidációt kellett volna bejelenteni. azt, hogy ő támogatja a városokban létrejövő helyi egyesületeket, akkor is ha az részben az ellenzék köreiből kerül ki. leszámítva pest-budát. kezet nyújt az ellenzéki miskolcnak, szegednek, pécsnek, szombathelynek. és ezzel a széles önkormányzati küldöttséggel maga megy ki tárgyalni brüsszelbe és navracsicsot a veszprémi ekf projekttel bízza meg.

a saját önkormányzataira támadt. porig rombolná debrecent. az egyetlen potens ellenlábasát küldte ki brüsszelbe. lázár nem beszél nyelveket, a tört angolt se, ezért miniszterelnökként szóba se jöt. vissza kellett volna hívni pokornit az oktatási tárca élére, hogy nagy konszolidációs projektben tárgyaljon a pedagógus szakszervezetekkel. kinevezte pintért. kárpátalja ügyében visszahozta a defetista antalli külpolitikát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.07. 11:35:45

@ZorróAszter:

Az összeesküvéselméletek nagy baja, hogy mindent megmagyaráznak és mindennek az ellenkezőjét is.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.07. 11:46:26

@cvsvrs: sajnos sose volt stratégia, az akkugyárnak ehhez azonban semmi köze.

2023.02.07. 12:00:26

@Deak Tamas:
hogyne lenne köze hozzá.

a fidesz annyival volt "nemzetibb", hogy a betonozást nem engedték át a strabagnak. bécs azonban egy erős tőkepiaci központ. ausztriának is ugyan nagy a külső adóssága, de még nagyobb a külső vagyona. nettó befektetői pozícióban vannak. a strabag megengdeheti magának, hogy átlementileg kevesebbet betonozzon. a ner azonban nem teheti meg. mert ugye az eu-s infrastruktúra építést előfinanszírozni kell, eladódodva veszik meg a munkagépeket. és ha azok állnak, akkor nem tudják visszafizetni a hiteleket. csak akkor ha a jegybank készpénzt teremt. és azt bepakolja az eximbankba. amit nem tesznek meg. a forintgyengülés miatt.

és ezért kellenek az eu-tól független beruházások, amihez szükséges infrasturkútárát a ner maga építheti. ez kiszolgálta a német befeketéseket. csakhogy a bmw gyár alá van betonozva. ugyanazokkal a munkagépekkel betonozni kellene tovább. ebből jön ki a kínai akkumulátor gyár projekt. korábban a kínai fudan egyetem, kínai vasút, paksi bővítés.

a ner nem egy nagy-német protektorátust eredményez, hanem egy minden relációba kiszolgáltatott országot.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.07. 12:23:50

@cvsvrs: ennek a hosszú szövegnek nincs köze a nemzetstratégiához, az alapvetően nem közgazdasági kérdés.

Boldeone2 2023.02.07. 13:18:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Magyar hírforrásaim 90+ %-a ballib és ballib-közeli független, a YouTube-on pl."

Nyilván te is belátod, hogy a kormánymèdia unalmas, egyveretű, semmitmondó, fentről koordinált
A Partizánt, vagy a Magyar Hangot hallgatod te is, mert azokat èrdemes hallgatni...A szervilis kormánymèdia teljesen èrdektelen, oda csak a " gőzt kiadni" mennek emberek : "rohadjon meg Brüsszel, a libsik, az USA ès az ukránok...."

Egy fokkal zsiványabb a "független mèdia" , az Index...Amióta Vaszily úr átvette, azóta semmi sem a règi...
Jól adagolják a kormánypropit, sőt, kell is nekik...
Nem vèletlenül mondott le az Index belpolitikai rovat főszerkesztője: le kellet hozni felsőbb utasításra a városháza- ügyet, hogy Karigerit - akkor még azt hitte a kormány, hogy miniszterelnök- jelölt lesz - lekaraktergyilkolják....
Azóta sincs az ügyből semmi, de van rá egy fogadásom, hogy nem is lesz....

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.07. 13:24:48

@Boldeone2:

Alapvetően jobban szeretem az olyat, amivel nem értek egyet. Ennyi az egész.

Index? Mindigis szar volt, csak a blogok miatt látogatom.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.07. 13:55:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: 1999-ben, az első félévben még jó volt, de aztán Butapest elfoglalta.

Tapi2021 2023.02.07. 14:13:51

@cvsvrs: "a ner nem egy nagy-német protektorátust eredményez, hanem egy minden relációba kiszolgáltatott országot."

Ezt mindig újra el papagájkodod, mi meg mindig újra leírjuk neked, hogy a minél több relációban történő gazdasági együttműködés és a minél több forrásból, diverzifikáltan bejövő befektetés, a kiszolgáltatottság CSÖKKENTÉSE! Nem a növelése.

Miért nem vagy hajlandó ezt belátni?

Te is monomániás vagy mint Zoroaszter ezzel a németek vannak a spájzban is, hülyeségével.

2023.02.07. 14:17:00

@Deak Tamas:
a nemzetstratégia jelentős részben közgazdasági kérdés. a tátra tehetautó mögé kötik a mátra pótkocsit, úgy lehet szomszédsági politika.

Tapi2021 2023.02.07. 14:20:51

@Boldeone2: "le kellet hozni felsőbb utasításra a városháza- ügyet, hogy Karigerit - akkor még azt hitte a kormány, hogy miniszterelnök- jelölt lesz - lekaraktergyilkolják...."

Egy ideig benne is volt a pakliban. Csak aztán a belsős, baráti közvéleménykutatók kezdték, hozni az adatokat arról, hogy jöhet egy nagy-nagy pofon is. És amikor ez már eléggé látszott - ezt az egyik cég igazgatója nyilatkozta -, akkor hirtelen levették a tábláról a Klárit is, meg a Gerit is! És odadobták a balek MZP-t a semmiből, "kapitánynak".

Így lehetett úgy bukni, hogy az nem rántotta magával sem Gerit, sem Klárit, csak a balekot, MZP-t!

Így nézve válnak érthetővé a hirtelen irányváltások, visszalépések. Egy kívülről jött nímand javára. Tudták, hogy jön a bukta és ezeket nyomták előre, az értekes embereket meg kimentették a süllyedő hajóról!

2023.02.07. 14:26:27

@Boldeone2: A Magyar Hangot a szórakoztató faktor miatt hallgatja, ezt mondta múltkor is. Én bele szoktam nézni katasztrófaturista jelleggel. A Partizán és az ATV egyes műsorai jók még valamennyire, de előbbiből is csak bizonyos interjúk. A HirTV-n is vannak jó műsorok, beszélgetések, szerintem színvonalban nincs nagy különbség.

Tapi2021 2023.02.07. 14:26:43

@Boldeone2: "Nyilván te is belátod, hogy a kormánymèdia unalmas, egyveretű, semmitmondó, fentről koordinált
A Partizánt, vagy a Magyar Hangot hallgatod te is, mert azokat èrdemes hallgatni..."

Mindenki a saját monomániás szarát tolja, csak a magunkét ismerjük, ezért kell az ellenfélen tartani a szemünket!
Főleg ott.

Tapi2021 2023.02.07. 14:32:40

@Boldeone2: A Magyar Hang ugyanaz az önsorsrontó, önérdekkel szembemenő banda lett, mint azok a "keresztények", akik készek voltak inkább a keresztények ellenségeire szavazni. Valamilyen mondvacsinált felsőbbrendű erkölcsiség, vagy "jóság" nevében.

Aminek a lényege ugyanaz volt, mint a Hegedűs hadnagy érvelése, miszerint, ha időben beengedi a törököt az egri várba, akkor bizonyára jobb lesz, mert kevesebb várvédő fog meghalni.
Legalábbis a falakon...

Tapi2021 2023.02.07. 14:33:14

... vagy leginkább azért, hogy ő megússza!!!!

Tapi2021 2023.02.07. 14:38:15

@Boldeone2: "Azóta sincs az ügyből semmi, de van rá egy fogadásom, hogy nem is lesz...."

A célját elérte!!!! Geriék buktak, a választást elveszítették.

Gerit levették a tábláról is gyorsan, nehogy elbukjon látványosan a FŐVÁROS URA!
Ügyesen elugrott a "kapitány" elől. Hadd süllyedjen el ő.

A városház ügy egy ERKÖLCSI ügy volt, nem jogi-büntető ügy. A kampányba emelése elérte a kívánt hatást!
Milyen folytatás kéne még? Majd a következő kampánykor!!!

Tapi2021 2023.02.07. 14:42:57

@zavaleta: Érdekes, hogy az ellenzéki műsorokból valahogy senki nem hiányolja a kormánypárti megszólalókat, azok meghívását!?

2023.02.07. 14:44:35

@Tapi2021:
a függetlenség nem azonos azzal, hogy a forintgazdaság szinte minden iránya kiszolgáltatott.

2023.02.07. 14:47:39

@Tapi2021:
a fidesz akkorát nyert a fővárostban, hogy orbánt vagy akármelyik emberét egy zsák krumpli is legyőzné. bármikor. hatalams győzelem.

Tapi2021 2023.02.07. 14:48:38

@cvsvrs: Mint minden nem vezető hatalomé.

Ha egy gazdaság több lábon áll, akkor is nehezebb felborítani, mintha egy-két lábon állna.
Ha csak a nyugat meg az EU lenne a partnerünk, rég kicsináltak volna minket.
Akkor lennénk csak igazi gyarmat!

Tapi2021 2023.02.07. 14:50:00

@cvsvrs: "a fidesz akkorát nyert a fővárostban, hogy orbánt vagy akármelyik emberét egy zsák krumpli is legyőzné. bármikor. hatalams győzelem."

???? Ezt mire írtad?

2023.02.07. 14:59:42

@Tapi2021:
arra, hogy aljasok vagytok.

ZorróAszter 2023.02.07. 16:01:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Igen, azok amiket az interneten lehet olvasni, azok igen. (Rosswell, egyéb UFO, háttérhatalom, stb.)

Azok az összeesküvés elméletek, amikről utólag kiderült, hogy tényleg összeesküvések, azok csak egy dolgot magyaráztak, az ellenkezőjüket nem.

Reichstag-tűz, Gleiwitz-i támadás, Sévres-i jegyzőkönyvek, Tonkin-i incidens, Ricin-kamu, stb. ezekről a kortársak jelentős része is tudta, mi van valójában a háttérben, és pár évtized után világosan kiderült, hogy nekik volt igazuk. Sőt az is, hogy a maguk idejében se kellett sok ész, hogy valaki meglássa a nyilvánvalót.

Tapi2021 2023.02.07. 16:20:30

@cvsvrs: ??????

Mert felhívjuk a figyelmedet a tévedéseidre, fixációidra? :-)

Boldeone2 2023.02.07. 16:25:11

@Tapi2021: A városház ügy egy ERKÖLCSI ügy volt, nem jogi-büntető ügy. A kampányba emelése elérte a kívánt hatást!"

- Pont erről beszèlek! Orbánèk nemtelen, erkölcstelen eszközökkel operálnak! A goebbelsi propaganda eszközei mellett, minden aljas módszert felhasználnak a politikai ellenfèl hiteltelenítèsère!
Orbán soha nem lesz úriember, mèg a 2\3 örökös birtokában sem kèpes gesztusokat gyakorolni...

Tapi2021 2023.02.07. 16:26:39

@ZorróAszter: "Sőt az is, hogy a maguk idejében se kellett sok ész, hogy valaki meglássa a nyilvánvalót."

Nehéz dolog ez, mert most itt van pl. az orosz-ukrán háború, ami mögött valahogy mégsem akarja meglátni Európa nagyobb része sem a nyilvánvalót. Hogy valójában kinek az érdeke, kinek a háborúja.

Utólag okos a többség.

Ahogy ma már Manfred is építene kerítést. Hét év kellett hozzá, meg számtalan konfliktus a bevándorlókkal.
Más meg előre látja, miből, mi lesz.

Tapi2021 2023.02.07. 16:29:04

@Boldeone2: "Pont erről beszèlek! Orbánèk nemtelen, erkölcstelen eszközökkel operálnak!"

Városház ügy VOLT! VALÓS volt. Kótyavetyélés, gondatlan közvagyon kezelés alapos gyanúja...!
Akkor ki az erkölcstelen? Aki megcsinálta volna, ha nem hozzák nyilvánosságra, vagy aki nyilvánosságra hozta? És így megmaradt a város vagyona?!

Tapi2021 2023.02.07. 16:31:09

@Boldeone2: "Orbán soha nem lesz úriember, mèg a 2\3 örökös birtokában sem kèpes gesztusokat gyakorolni..."

Milyen gesztusra gondolsz? Ne szóljanak, ha svindlit látnak? Vagy csak álljon félre önként? Vagy?
Mutass csak egy politikust, pártot, amely nem használna ki egy hibát!

ZorróAszter 2023.02.07. 17:03:48

@Tapi2021:

Ma sem okozna semmi gondot ennek a végiggondolása.

Csak nem szabad hinni a médiáknak, újságíróknak, elemzőknek, mert azok ugyanúgy a gyarmattartónk zsebében vannak, mint a politikai elit.

Különösen nem szabad hinni annak a médiának, ami állítólag az én politikai irányultságomnak megfelelő média. Mert valójában az is a német gyarmattartóink zsebében van.

Konkrétan:

Teljesen világos, hogy Oroszország könnyen provokálható azzal, ha a szomszédai ellenségesek vele. A CIA folyamatosan azt csinálja, hogy Oroszország szomszédaiban oroszellenes CIA ügynököket juttat hatalomra, és provokálják Oroszországot.

Ez egy csapda: az orosz elnök vagy nem lép, és akkor mint gyenge kezű hamarosan bukik,, vagy erőszakosan fellép. Ha megteszi, akkor lejáratja magát a világ előtt. Ha nem teszi, akkor agyaglábakon álló óriásként járatja le magát.

Ebből azt hihetnénk, hogy Amerika le akarja győzni Oroszországot, holott nem.

Oroszország egy száz éve megcsinált kiváló, megbízható, kiszámítható ellenség.

Ilyen jó bevált, jól megcsinált ellenség birtokában Amerika bárhol a világon jelen lehet a repülőgépanyahajóival, és katonailag zsarolhatja a gyarmatait, az egész világot.

Csakhogy ennek országok esnek kompletten áldozatul. Most éppen Ukrajna.

A hazaáruló CIA ügynökök meg otthagyják a romhalmazt, és életük végéig élnek boldogan a Kanári-szigeteken.

2023.02.07. 17:23:41

@Tapi2021:
tarlós egy úriember volt abban az értelemben, hogy a politikai ellenfeleinek irányába gesztusokat gyakorolt. és ezzel megosztotta az ellenzéket. és tarlós addig nyert választást, amíg ez volt a fidesz politikája és legalább részben ő irányította a kampányt. amikor hatalmi pozícióból ez az úriemberség megszűnt, akkor a fidesz bukott egy hatalmasat.

2023.02.07. 18:16:03

@ZorróAszter: Túl nagy intelligenciát és szervezőkészséget feltételezel az amerikaiak részéről. Összességében tehát optimista vagy, mert szervezőerőt látsz ott is, ahol a valóságban a káosz az úr. Ha neked lenne igazad, az jó lenne, mert könnyű lenne rendet tenni a világon.

@Tapi2021: Én biztos nem, mert amiket nézek, azokban szoktak lenni. Mondjuk ez is definíció kérdése, Schiffer a ballib keménymag szerint Fidesz-ügynök. A valóságban persze független, kritikus liberális. Ill. Zorró mindjárt kifejti, hogy ő is a németek zsebében van.

tűz fal 2023.02.07. 18:21:04

@ZorróAszter:
Nyomikám, amit cvsvrs, alöksz róz és Gógita írt azzal velük vitatkozzál. Ha olyan hülye vagy hogy nem tudsz különbséget tenni hogy ki mit írt, akkor kérd meg a genderfuid anyádat, hogy nyomja a gyomrodba a lompost, attól megnyugszol.

Én ezt vertem az ostoba pofádba: www.penzugyiszemle.hu/upload/documents/botos-2016-4pdf_20170110153109_17.pdf

Anyád meg a lompos faszát az agyadba, attól lettél ilyen hülye.

Ha belegondolok hogy nemrég még a kimért, magázódos okostojást próbáltad alakítani, most meg úgy szenvedsz nyomi, hogy folyik az orrodból a szádba a takony.

tűz fal 2023.02.07. 18:28:59

@ZorróAszter:
Amúgy az is mutatja mennyi eszed van (értsd: nincs) hülyegyerek, hogy azon próbálsz fogást találni, hogy valaki írta-e hogy a "semmiből" teremt a kereskedelmi bank pénzt, vagy csak annyit írt hogy teremt.

Ami egyébként a pénzügyi leírás címében is így van írva:
www.penzugyiszemle.hu/upload/documents/botos-2016-4pdf_20170110153109_17.pdf

"Pénzteremtés a modern gazdaságban"

Mert ha valaki azt írja hogy a "semmiből", akkor a hozzád hasonló értelmi fogyatékos debil szerint biztos arra gondolt, hogy bank se kellenek hozzá meg emberek.

Meddig jutottál el nyomi? Bonyolult?
www.penzugyiszemle.hu/upload/documents/botos-2016-4pdf_20170110153109_17.pdf

Kérd meg a genderfluid anyádat, hogy olvassa fel neked, mert ahhoz is hülye vagy, hogy nekifuss egy néhány oldalas leírásnak.

tűz fal 2023.02.07. 18:34:14

@zavaleta:
Túl nagy intelligenciát feltételezel Zorróról.

Annyi esze van, hogy ettől az őt cáfoló rövid leírástól www.penzugyiszemle.hu/upload/documents/botos-2016-4pdf_20170110153109_17.pdf amit több tucatszor mutattam neki ordít, és helyette nekem címezgeti amit más írt.

tűz fal 2023.02.07. 18:39:46

@cvsvrs:
Zorrónak majd légyszives mindig írd oda hogy amit te írtál azt te írtad nem én. Szerencsétlen nyominak kevés esze van ahhoz hogy az írásod felett olvasható neved alapján ezt valahogy kikövetkeztesse, és velem vitatkozik azon amit te írtál.

Én ezt mutattam neki, mert ebben minden benne van: www.penzugyiszemle.hu/upload/documents/botos-2016-4pdf_20170110153109_17.pdf

Nyomikánk ezzel nem tud mit kezdeni, ezért úgy tesz mintha nem látná mindenki hogy ezt mutattam neki és azt szajkózgatja nekem vég nélkül, amit te meg mások írtak.

tűz fal 2023.02.07. 18:41:16

@ZorróAszter:
Na ide írogassad hogy "mindenki látja a kommentjeimet", mert itt tényleg mindenki látja.

Boldeone2 2023.02.07. 18:49:30

@Tapi2021: gondatlan közvagyon kezelés alapos gyanúja...!
Akkor ki az erkölcstelen"

- GYANÚJA! Èppen ez a lènyeg! A fizetett mèdia kreálja ezeket az álügyeket! Emlèkezzünk csak vissza, a Fidesz elszámoltatására: Gyurcsány körberöhögte őket, semmit nem tudnak rábizonyítani. Ezek csak mestersèges diszkrediáló ügyek, amiből kapott Hadházy ( mindent szemèlyisègjogi pert megnyert) kapott Cseh Katalin ( azóta sincs semmi konkrètum az ügyben )
Kapott Karigeri- szintèn úgy nèz ki, hogy nem tudnak semmi bűncselekmènyt rábizonyonyítani
A budapestiek újra meg fogják választani, szerintem
Most meg MZP az amerikai támogatás ügyèben. Előre borítèkolom, meg megint nem lesz semmilyen bűncselekmèny rábizonyítva, legalább nem magyar közpènzeket költött, hanem az amerikaiak pènzèt, főleg...
Ez a rendszer taktikája: tönkre akarnak tenni mindenkit, aki nem ért velük egyet ....

_Neville 2023.02.07. 21:34:40

@Boldeone2: "Emlèkezzünk csak vissza, a Fidesz elszámoltatására: Gyurcsány körberöhögte őket, semmit nem tudnak rábizonyítani"
Ennél azért okosabbnak hittelek. A Fidesznek nincs nagyobb főnyeremény, mint hogy hibbant Feri szabadlábon keveri a szart. Ha nem lenne ki kéne találni. Hülyék lettek volna lecsukatni, hogy mártírt csináljanak belőle (mert a ballibek azt csinálták volna akkor is, ha jogos lett volna).
Pár keményvonalas jobbos szerint ez amúgy apportunista árulás is a Orbánéktól, és erkölcsi okokból akkor is végig kellett volna vinni, ha politikailag kevésbé éri meg

Gógita 2023.02.07. 22:48:49

@Boldeone2: Mint írtam, nem büntetőjogi, hanem erkölcsi kategóriákról van szó. Az önkori vagyonának elherdálása is erkölcsi kérdés, meg a négy-öt milliárd forintnyi amerikai ügynöki díj folyósítása és felvétele is az.
Ezekért nem fognak bíró elé kerülni, de éppen elegendőek ahhoz, hogy az emberek lássák, ki, kicsoda.

És mindegyikre vannak bizonyítékok! Az eladási szándékra is, meg az amerikai milliárdokra is, amelyekkel beavatkoztak a magyar választásokba.
Maga a szeretett MZP-d dicsekedett el ezzel, nem tudva, hogy kiborítja magára a bilit. Mert ennyire hülye. Még ügynöknek is.

Gógita 2023.02.07. 22:54:25

@_Neville: A rendszerváltás utáni évek tele voltak "erkölcstelen, de törvényes" ügyekkel!
Még az elhíresült Tocsik ügy is törvényes volt, érvényes szerződéssel kapott százmilliókat.

Ezeket csak erkölcsi és politikai alapon lehet "számonkérni".

Gery1987 2023.02.08. 00:29:13

Akkor egy rugóra járt az agyunk, mert ez év óta már én sem követem a dolgait.
Ez részben tudatos volt, főleg Schiffer gyalázása, a béna "gonzó könyve" után...nem tudom mit akart vele nem is érdekel, de ez sóbertnorbi szint...húzza a faszára...és a nyugati ballib konteók felszopása okán...részben meg csak a múló idő kérdése: ráuntam mert semmi újat nem tud mondani, teljesen mindegy hogy azzal egyetértek e vagy sem, amiben azonos véleményen vagyok azt már minek hallgassam, amiben meg nem, ott plusz infó nincs.
Unalmas lett, idegesítően sablonos és felszínes.

Semmi szükségem egy fiatalabb Vágó Istvánra, aki anticélebként celebkedik "ál" szakácskönyvekkel.

Gery1987 2023.02.08. 00:32:07

@megamovieboy:

Vagy összebútorozott a momentumos antinővel...de ha sose tudom meg se érdekel.
Ő sem izgalmasabb mára, de legalább még valamennyire vicces.

Gery1987 2023.02.08. 00:33:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem kötelező ezt csinálni el lehet menni a "cérnagyárba is".

Gery1987 2023.02.08. 00:37:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A "neoliberalizmus" a hidegháborús "nyugati jóléti állam" koncepciójának felrúgása a kapitalizmuson belül, ez kezdődött anno Reagan-nel meg Thatcher-rel.

Gery1987 2023.02.08. 00:44:00

@ZorróAszter:

A pártokrácia nem valódi demokrácia, népuralom, ennyi az egész.
Persze ezt sem fogod soha "politikus" szájából hallani mert totál ellenérdekelt benne.
Amíg pártok vannak, és uralják a közéletet és a médiát és viszont...mindegy hogy ki kit rángat vagy nem rángat, soha sem a nép érdekeit fogják nézni.

Donát Annácska most épp kijelentette hogy "keresztény" tehát "hisz istenben", eddig ezt elfelejtette annyira liberális volt...míg gyesen volt erre is rájött, vagyis megmondták neki.
Ennyit érnek.

Addig álljál fél lábon amíg ezek egy szaros utcát leaszfaltoznak meg járdát leraknak neked, előbb lesz "pedó házasság" mert az kurva fontos ugye!.

Gery1987 2023.02.08. 00:46:06

Egyébként nem tudom melyik filozófus megélhetési Senkiházy mondta annó hogy a rendszerváltáskor a gondolkodó elit nagy hazugsága volt hogy a fotelben mélázás közben erre mind rájöttek, de mikor jött 89 ezt elfelejtették elmondani a népnek és beálltak azok közé akiknek épp a feleslegességét és kártékonyságát hirdették.
Lehet TGM volt, rosseb tudja már...

ZorróAszter 2023.02.08. 01:04:18

@zavaleta:

Ez a szervezőkészség utólag megismerhető. Például a Church-bizottság tárta fel egy részét.

Konkrétan például hogy Allende megbuktatása a CIA-nak csupán kétmillió dollárjába került. Tízezer dollárból meggyilkoltatták René Schneider tábornokot, Pinochet elődjét a vezérkari főnöki poszton. A többiből megszervezték a fuvaros-sztájkot, ami megbénította Chilét. A pénzt az AFL-CIO szakszervezeten keresztül folyosították.

Magyarországon a rendszerváltás körül az MDF és a FIDESZ kapott pénzt az AFL-CIO szakszervezeten keresztül.

Ami azért nagyon meglepő, mert a FIDESZ akkor teljesen más volt mint pár évvel később, és az ember azt várná, hogy az MDF és az SZDSZ kapott tőlük pénzt. De az is lehet, hogy a FIDESZ és az SZDSZ osztozott azon a pénzen, csak nem tudjuk.

Ami ránk nézve veszélyes, hogy ez az amerikai módszer azért ránk is veszélyes lehet adott helyzetben, bár mi már NATO és EU tagok vagyunk, így elvben a mi esetünkben ez felérne egy világháború nyitányával, ezért ennek azért kicsi a veszélye.

ZorróAszter 2023.02.08. 01:16:14

@tűz fal:

Buzikám!

Te arra is gyáva vagy, végre kinyögd, hogy végülis hiszel a semmiből való pénzteremtésben vagy sem.

És ha nem hiszel, akkor miért velem vitatkoztál te faszorrú, és miért nem velük.

Csak a szaros brossúrád linkjét böködöd mint egy debil makogva és csorgó nyállal. De a saját szavaiddal semmi konkrétat se mersz mondani mert zörög a kapa a pofádban.

Néha azért mássz le anyádról, mert a buzipajtásod alöksz róz is nagyon sóvárog a technikádra.

Muhahaha!!!

:o)

Gery1987 2023.02.08. 01:17:32

@ZorróAszter:

Feleslegesen vitázol egyébként velük.
Hagyd a picsába.

ZorróAszter 2023.02.08. 01:20:41

@Gery1987:

Az első kommentjéhez nem tudok mit hozzátenni. Egyetértek.

A következőt viszont nem értem.

ZorróAszter 2023.02.08. 01:21:50

@Gery1987:

"Feleslegesen vitázol egyébként velük.
Hagyd a picsába."

Dehogy hagyom. Rég nem röhögtem ilyen jókat.

:o)

Gery1987 2023.02.08. 01:34:01

@ZorróAszter:

A második az elsőre (pártokráciára) való kiegészítés volt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.08. 07:55:11

@Gery1987:

Azaz neoliberalizmus = klasszikus liberalizmus.

Minek ugyanarra 2 szó?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.08. 07:58:11

@Gery1987:

Kétségbe van esve, mert máshonnan nincs bevétele. Saját magát szorította sarokba.

tűz fal 2023.02.08. 09:15:38

@ZorróAszter:
"Buzikám!"
Buzikád neked a genderfluid anyád aki a gyomrodba lógatja a lompost.

"Te arra is gyáva vagy, végre kinyögd, hogy végülis hiszel a semmiből való pénzteremtésben vagy sem."
Az mióta "gyávaság", te hülyegyerek, hogy te olyat kérsz tőlem hogy "hiszek" vagy nem a "semmiből" való pénzteremtésben? Ez nem "hit" kérdése, te értelmi fogyatékos állat, hanem pontosan dokumentált ismeretenyag, amit már ezerszer a belterjes hülye pofádba vertem www.penzugyiszemle.hu/upload/documents/botos-2016-4pdf_20170110153109_17.pdf de mivel téged cáfol, ezért próbálsz terelni.

"És ha nem hiszel, akkor miért velem vitatkoztál te faszorrú, és miért nem velük."
Buzikád neked a genderfluid anyád aki a gyomrodba lógatja a lompost amikor sírsz. Te írtál nekem először hülyegyerek, 3erre se emlékszel? Arra a kommentemre válszoltál, amiben ez volt: www.penzugyiszemle.hu/upload/documents/botos-2016-4pdf_20170110153109_17.pdf . Látod amit én írok, hülyegyerek? Mi a kurva anyádért nem mersz arra reagálni amit én verek a hülye pofádba? Csak nem azért, mert tudod hogy szarrá égetted magad? Nem ciki faszfej, hogy itt verem bele a hülye fejedet mások előtt, te meg ismételgeted nekem amiket mások írtak?

"Csak a szaros brossúrád linkjét böködöd mint egy debil makogva és csorgó nyállal. De a saját szavaiddal semmi konkrétat se mersz mondani mert zörög a kapa a pofádban."
Ez az a "szaros brossúra" ami téged cáfol, te értelmi fogyatékos, hülye debil. A te "saját szavaid", azok a te retardált, hülye fejed semmivel alá nem támasztott ömlengései, ez a brossúra meg ismeretanyag, ami téged cáfol. Mióta cáfolják a te "saját szavaid" a pénzügyesek által írt ismeretanyaot, te szellemi fogyatékos állat? Még Gery is kihátrált a témából, miután mutattam ezt, mert ez leírás a bizonyíték. Így szoktuk alátámasztani a mondanivalót.

"Néha azért mássz le anyádról"
Néha köpd ki genderfluid anyád faszát a szádból.

"mert a buzipajtásod alöksz róz is nagyon sóvárog a technikádra."
Ha őt akarod sértegetni akkor neki írj, te szánalmas hülye tapír.

Meddig jutopttál az értelmezésben, hülyegyerek? Cím megvan?
www.penzugyiszemle.hu/upload/documents/botos-2016-4pdf_20170110153109_17.pdf

ZorróAszter 2023.02.08. 10:46:34

@tűz fal:

Buzikám!

Te arra is gyáva vagy, végre kinyögd, hogy végülis hiszel a semmiből való pénzteremtésben vagy sem.

És ha nem hiszel, akkor miért velem vitatkoztál te faszorrú, és miért nem velük.

Csak a szaros brossúrád linkjét böködöd mint egy debil makogva és csorgó nyállal. De a saját szavaiddal semmi konkrétat se mersz mondani mert zörög a kapa a pofádban.

Néha azért mássz le anyádról, mert a buzipajtásod alöksz róz is nagyon sóvárog a technikádra.

Muhahaha!!!

:o)

Ja! És baszd meg a mocskos kurva anyádat aki a világra ellett.

Boldeone2 2023.02.08. 10:56:28

@Gógita: És mindegyikre vannak bizonyítékok! "

Persze, hogy vannak bizonyítèkok! Minden mögött felsejlik az abszolút hatalom "keze"...A titkosszolgálatok működèse, a leuralt államhazalom, a maguk igazságszolgáltatása, meg az ezermilliárdokból fenntartott " állami" pártmèdia ...
Pont így működik egy mai abszolút rezsim...
Ma már nem jön èrted a fekete volga - felesleges - , kicsinál anèlkül is a rezsim

Elèg csak lebegtetni egy ügyet, máris a bűnössèg árnyèka vetül rád..
MZP nem bűnözött, eleve nem a magyarok pènzèt költi, más szempontból meg erkölcsileg igazolható amit tesz, hiszen egy diktatórikusan működő rezsim felbomlasztásáèrt dolgozik. Ráadásul, a valóban fejlett államok ki nem mondott, de teljes támogatátát èlvezve. Ez egy harc, ahol mindenki a saját igazáèrt küzd, MZP is..( igaz , fővezèrnek szerintem nem alkalmas , de ez van) Sokan úgy látják, hogy ez egy tekintèlyelvű, egypárti, sok elemèben autoriter rezsim, amely ellen erkölcsileg igazolható a fellèpès. Magyarország törtènelmènek most egy sötèt időszakát èljük, elindult a pártállami korokban szokásos belső erjedès...
Majd erről is írok, lehet....

Tapi2021 2023.02.08. 11:29:11

@Gery1987: "Donát Annácska most épp kijelentette hogy "keresztény" tehát "hisz istenben", eddig ezt elfelejtette annyira liberális volt...míg gyesen volt erre is rájött, vagyis megmondták neki.
Ennyit érnek."

Hát igen. Aztán majd gyümölcséről ismerjük meg a fát!
Mondani bármit lehet.

Tapi2021 2023.02.08. 11:33:45

@ZorróAszter: "kapott pénzt az AFL-CIO szakszervezeten keresztül."

Ezt most Nyílt Társadalom Alapítványnak, meg Action for Democracy-nak és más fedőneveken futóknak hívják. De a lényege ugyanaz.
A beavatkozás. Még a katonaság előtt.

Tapi2021 2023.02.08. 11:36:05

@ZorróAszter: Azon röhögtök, hogy nem fogadtok el egy közgazdasági tényt a fedezetlen hitelpénz teremtésről?

Tapi2021 2023.02.08. 11:39:48

@tűz fal: Mikor érdekelték a fanatikusokat, konteógyártókat, gyűlölködőket a tények?

Tapi2021 2023.02.08. 11:47:05

@Boldeone2: "Persze, hogy vannak bizonyítèkok! Minden mögött felsejlik az abszolút hatalom "keze"...A titkosszolgálatok működèse, a leuralt államhazalom, a maguk igazságszolgáltatása, meg az ezermilliárdokból fenntartott " állami" pártmèdia ..."

Most tényleg hülye vagy csak csak eljátszod?

Kik beszélnek ezekről a dolgokról a felvételeken? A titkosszolgák vagy Geri emberei?

Kik küldtek kiknek (és milyen feltételekkel?) Amerikából súlyos pénzeket, hogy befolyásolják a magyar választásokat?
A titkosszolgák vagy az amerikai ballib-demokrata-pogány oldal fedőcégei? Stb.

Ne terelj!

Tapi2021 2023.02.08. 11:52:24

@Boldeone2: "Elèg csak lebegtetni egy ügyet, máris a bűnössèg árnyèka vetül rád.."

Pontosan ezt csinálja évek óta Brüsszel, az EP, az EU!!!
Hol vannak a valós korrupciós ügyek, a valós jogállamiságot sértő törvények, eljárások, a demokráciát sértő valamik???? Sehol.
Lebegtetés és vádaskodás van csak, semmi konkrétum, és így tartják visddza a pénzeket, így próbálják sarokbaszoprítani a demokratikudsan mregválasztott kormányt!
Érdekes, hogy ez nem fáj neked, ez rendben van neked.

Látod, mindig attól függ, hol állsz! Mi az ÉRDEKED? Mi a célod?
Ha a nem szimpatikus kormány buktatása, akkor a kettős mérce, meg a vádak lebegtetése is rendben van.
Ha a te lieblingjeidet éri ugyanez, diktatúrázol, rezsimezel.

Tapi2021 2023.02.08. 11:55:47

@Boldeone2: "MZP nem bűnözött, eleve nem a magyarok pènzèt költi, más szempontból meg erkölcsileg igazolható amit tesz, "

Ez a baj a ti sajátos erkölcsötökkel, erkölcs felfogásotokkal!!! :-(

Ez a Hegedűs hadnagyok erkölcsfelfogása. Hogy játsszuk át a várat, országot az idegen hatalomnak, mert azzal jobban járunk, járok.

Tapi2021 2023.02.08. 11:59:11

@Boldeone2: "Ráadásul, a valóban fejlett államok ki nem mondott, de teljes támogatátát èlvezve. "

Ami nem egyezik meg a magyar választók többségének demokratikusan kifejezett akaratával!!!
De ez miért is zavarna titeket? :-(

Hiszen egy választás csak akkor demokratikus, ha ti nyertek. Így gondolkodtok ti.

tűz fal 2023.02.08. 12:00:57

@Tapi2021:
"Mikor érdekelték a fanatikusokat, konteógyártókat, gyűlölködőket a tények?"

De az hogy annyira hülye legyen valaki, hogy amikor le se tudja tagadni a pofájába vert pénzügyi ismertető leírást ami cáfolja a hülyeségeit, és még "szaros brossúráról" vinnyog, az már teljesítmény. És gondolj bele hogy ez a hülye droid próbálta magát valamiféle kimért nagytudásúnak eladni az elején azza hogy magázódott.

tűz fal 2023.02.08. 12:06:57

@ZorróAszter:
Buzikám!

Neked már csak az maradt hogy ugyanazt ismételgeted és közben dűlöngélsz a széken meg dünnyögsz ahogy a hozzád hasonló idióták szoktak. Ráadásul két helyre másolgatod ugyanazt.

A brossúra már nem szaros, mert a szádba vertem a brossúrát, a szar a szádon van.

"Ja! És baszd meg a mocskos kurva anyádat aki a világra ellett."
Ja! Ez mutatja hogy te is tudod hogy mindenki látja hogy hülye vagy mint a segg és csúnyán beégtél ezért szenvedsz és úgy sírsz, hogy folyik a hülye fejeden az orrodból a szádba a takony.

tűz fal 2023.02.08. 12:17:18

@Tapi2021:
Most már ott tart egyébként a szerencsétlen hülye, hogy azt szeretné bizonygatni, hogy aki felmosta vele a padlót az mind ugyanannak a személynek a "zoknibábja". Teljesen bezombult szerencsétlen hülye.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.08. 13:21:46

@Boldeone2: nincs diktatórikusan működő rezsim, ezt kellene felfogni. A mostani kormányzat (nem rezsim) a választók kristálytiszta, legitim és legális felhatalmazásával kormányoz.
A rezsim polgári demokrácia, aki az ellen külföldi pénzeket elfogadva, az említett legalitást és legitimitást figyelembe nem véve dolgozik, azt az Alkotmányvédelmi Hivatal munkatársainak kéne meglátogatni, és adni neki pár évet gondolkodni.

Gery1987 2023.02.08. 13:56:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mert ez elsősorban gazdasági fogalom és napjainkra értendő.

Gery1987 2023.02.08. 13:59:37

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Semmi nőies nincs benne (főleg így rövid hajjal) és pont ugyanúgy neurotikus mit a párja.

Gery1987 2023.02.08. 14:05:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Rájött hogy idővel "kifogy a mondandóból", amit eddig olvasott meg tanult annak a végére ért,
ahhoz meg nincs tehetséges hogy TGM legyen és 100 oldalon át írjon a semmiről érdekesen.
A "centrumba" kellene némi tehetség meg önálló gondolatok és távolabbról szemlélni a dolgokat, de ahhoz meg a Schiffer ért jobban, nem is meglepő hogy mennyire beleállt, mert érzi ezt...
És persze lokálisan az ellenzéket is rugdosni sem annyira érdekes már.

Szóval bizonyára ez volt kényelmes.

"Kár érte kiváló ügynök volt."

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.02.08. 14:14:31

@Gery1987:

Mondjuk ismerek olyat, akinek ez tetszik. Nekem nem, az biztos.

tűz fal 2023.02.08. 14:56:50

@Deak Tamas:
"nincs diktatórikusan működő rezsim, ezt kellene felfogni. A mostani kormányzat (nem rezsim) a választók kristálytiszta, legitim és legális felhatalmazásával kormányoz"

És még azt is tegyük hozzá, hogy nemzetközi ellenőröket is idecsődítettek, és azok sem találtak semmit amibe beleköthettek volna. Mérő László pedig szintén leírta amit a választásokon a saját szemével látott.

Gery1987 2023.02.08. 15:00:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Lehetséges.
Ha az "Apu.." nem lesz, akkor végképp semmi felület nem marad ahol még bármiben picit érdemes figyelni rá..

Boldeone2 2023.02.08. 16:03:47

@Deak Tamas: nincs diktatórikusan működő rezsim, ezt kellene felfogni. A mostani kormányzat (nem rezsim) a választók kristálytiszta, legitim és legális felhatalmazásával kormányoz."

- Szerinted nincs, de ez csak egy - szubjektív èrzület. Valójában szinte minden diktatórikus rezsim, diktátor azt mondja a saját rendszerèről , hogy " ez demokrácia " , sőt , " ez a valódi demokrácia "

Miből ismerhető fel legjobban, hogy hazudnak?

Erre kèt megközelítès van. Az egyik egy szubjektív. Az azt mondja, hogy amikor tömegek érzik úgy hogy egy országban nincs demokrácia - ez a helyzet nálunk, mert a 2 millió ellenzèki jelentős rèsze így érzi- akkor nincs is demokrácia ...

Nyugat- Európban is vannak politikai ellentètek ,de ha megszavaznak egy kormányt, akkor a másik oldal nem fogja úgy èrezni, hogy a diktatúra győzött, meg Merkelről sem gondolta senki hogy diktátor ...Nincs diktatúra èrzület, mint Kelet- Euban

A diktátorok azok, akiket NEM lehet leváltani, mert "alkotmányos ", csalárd eszközökkel küzdenek a hatalomèrt ( Orbán )
vagy akár erőszakkal is!

Egy demokratikus vezető önbelátással bír: önkènt le tud mondani a hatalomról, a diktátorok öldöklő küzdelmet folytatnak érte
Èvtizedes fogságba ejtik a nèpüket

Van egy másik dimenzió: egzakt módon kimutatható, mennyire demokratikus egy állam. Lehet vizsgálni az alkotmányt, a választási rendszert, hogy a hatalmi ágak mennyire vannak szètválasztva, a mèdia helyzetèt, stb...

Nálunk akkora ziccerek vannak, amit játszi könnyedsèggel èrtèkesítenek a külső bírálók!
Azon nincs vita : a közjogi mèltóságok színtiszta pártemberek. Lehetne róluk mondjuk egy 3\4- és parlamenti döntès? Lehetne .
Csakhogy a rezsim nem tud senkivel kompromisszumra jutni!
Mèdia : kell a mèdiahatóság? Nem. Miért van az hogy a köztv- ben pl csak 5 percet kapott MZP ??? Csak a kormány agymosó narratívai mennek 24 óraban . Mi is fizetjük a köztv fenntartását , sőt, mi fizetjük a többet, a budai meg nagyvárosi polgárok , ahol MZP a legtöbb szavazatot hozta!

Boldeone2 2023.02.08. 16:09:48

@Tapi2021:
Hiszen egy választás csak akkor demokratikus, ha ti nyertek. Így gondolkodtok ti."

- A főnökeid olyan pályán játszanak, amelyik durván lejt nekik. Èn a való világ egzakt realitásait mondom , ti pedig a szubjektív èrzület kizárólagos rabjai vagytok!

Utálok linkelni, de ez egy jó lista a világ oszágairól. " beteg demokrácia ", közel hibrid rezsim ....

en.m.wikipedia.org/wiki/Democracy_Index

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.08. 16:15:36

@Boldeone2: itt sincs senkinek sem diktatúra érzete. Nincs ok, hogy a mostani kormány lemondjon. Kompromisszumra sincs semmi kényszer a fontos ügyekben, Az hogy az ellenzék nem megy el a közmédiába, az az ő bajuk. A hatalmi ágak szét vannak választva, ha nem lennének, már rég ránéztek volna az "érzékenyítő" tanfolyamra.
Tovább nem írom, nincs kedvem ezekkel a nemlétező hülyeségekkel a drága délutánt pazarolnom.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.08. 16:17:00

@tűz fal: igen, és annyira fárasztó már, hogy droid módon ismételgeti összevissza.

tűz fal 2023.02.08. 16:50:07

@Boldeone2:
Le lehet váltani a kormányt. Bangóné rendezte fetregős műsor meg hazudozás helyett bizalmat kellene építeni. Ez az amit az ellenzék még el se kezdett.

Boldeone2 2023.02.08. 16:54:57

@Deak Tamas: A hatalmi ágak szét vannak választva"

Hogy, amikor pártemberek vannak minden közjogi poziban? Alkotmánybíróság kiherèlèse, OBH ..nem vèletlenül köteleztèk államreformra Orbánt ( Integritás hatóság, új bírósagi rendszer )

itt sincs senkinek sem diktatúra érzete"

- Szerinted. Az ellenzèki oldalon pont az az alapnarratíva, hogy nincs demokrácia , amit az EU parlament meg is erősített
Ez egy általános èrzület ellenzèki oldalon, de persze egzakt módon is kimutatható

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.02.08. 17:13:17

@Boldeone2: ja persze, hát az EU parlament megszavazta, akkor az van és attól eltérni nem lehet. Mint anno a Központi Bizottságban, amikor Sztálin sötét jövőt jósolt a tényeknek.

tűz fal 2023.02.08. 17:30:25

@Boldeone2:
"Az ellenzèki oldalon pont az az alapnarratíva, hogy nincs demokrácia , amit az EU parlament meg is erősített"

Donáth Kacsa meg azt erősítette meg a buktavideóján, hogy pontosan tudják ők is (ő maga meg akik vele beszélgettek), hogy nincsen semmilyen jogállamisági probléma. Pedig ők etetik az EU parlamentet ezzel.

gigabursch 2023.02.09. 16:37:26

MI történt vele?
Kibőjt belőle a dékás mocsok...

ZorróAszter 2023.02.09. 19:14:44

@Tapi2021:

"Azon röhögtök, hogy nem fogadtok el egy közgazdasági tényt a fedezetlen hitelpénz teremtésről?"

Én meg azon, akik szerint van semmiből való pénzteremtés.

AFL-CIO, stb.: Nem teljesen. Ezek mögött különféle szervezetek vannak, és áttételesen a sor végén a CIA.

Például Soros is valószínűleg CIA-s. De úgy hogy bizonyos projecteket valójában a CIA finanszíroz, nem Soros a saját pénzből.

Szóval az említett szervezetek mindegyike másként működik ebből a szempontból is.

ZorróAszter 2023.02.09. 19:17:03

@tűz fal:

Buzikám!

Azért csak a linket böködöd a tömpe kis ujjacskáddal miközben csorog a nyál a szádból,
mert ha valamit a saját szavaiddal próbálsz elmondani, akkor a szádból a kapa mellett olyan baromságok hullanak ki, mint például hogy a kereskedelmi bankok pénzt nyomtatnak.

Úgyhogy egyszeri kisérlet után miután a faszorrodat belevertem a baromságodba, visszatértél az egyszem link bökdöséséhez.

Még arra se mersz válaszolni, hogy akkor most te is azt mondod, hogy létezik a semmiből való pénzteremtés vagy sem.

Visszavonulsz a sündisznóállásba.

Faszorrú patkány a sündisznóállásban! - Mókás kis kép!

Muhahaha!!!

:o)

Néha mássz le anyádról. Kezdtek fáradni.

Az idézet tőled ami szerint a kereskedelmi bankok pénzt nyomtatnak:

bircahang.blog.hu/2023/02/06/a_magyar_rendszekritikus_baloldal_baja
tűz fal
2023.02.06. 15:37:44

"Leírom sokadjára is: mert attól még vannak szabályok amiket be kell tartani, például nem nyomtathatnak bármennyit."

tűz fal 2023.02.10. 08:44:43

Ennyit tudsz:

1) Hátsó lábadra állsz és tátod a szád:

2) Szaros brossúrát a szádba verem:
www.penzugyiszemle.hu/upload/documents/botos-2016-4pdf_20170110153109_17.pdf

3) Ordítasz:
youtu.be/yxi7ASNS85U

4) Jutalmad taps
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása