magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Mókás dolog

Kifejezetten szeretem a ballib tábor veszélyes oldalvízein evező Pogátsát. S most ismét remekelt:

a 14. perctől van pogácsázás

A ballib körök egyik nagy sajátossága, hogy - ellentétben a fideszes körökkel - semmilyen kibeszélés nem engedélyezett. Nem elég pl. utálni Zorbánt, ez kevés, csak az a kóser, ha az ember a szabványos módon utálja őt. Mint egyes kólcenterekben: hiába teljesíti a dolgozó a feladatot, ha közben nem követi a "process" előírásait: személyesen sokszor tapasztaltam, hogy jobb betartani a processzt és nem intézni el az ügyfél problémáját, mint elintézni, de nem processz-szerűen.

Ahogy 30-35 éve a mormonoknál láttam. Az amerikaiak egyik jó tulajdonsága, hogy őszinték, azaz a legnagyobb marhaságot is képesek nyíltan bevallani. A következő szöveg tényleg szerepelt egy hivatalos utasításban, nem vicc, idézem az eredetit is: "When our leaders speak, the thinking has been done. When they propose a plan – it is God’s plan. When they point the way, there is no other which is safe. When they give direction, it should mark the end of controversy. God works in no other way. To think otherwise, without immediate repentance, may cost one his faith, may destroy his testimony, and leave him a stranger to the kingdom of God." - magyarul: "Amikor a vezetőink beszélnek, előtte a gondolkodás már megtörtént. Amikor ők valamilyen tervet javasolnak, az Isten terve. Amikor utat mutatnak, akkor nincs más biztonságos út. Amikor irányt adnak, az a viták végét jelzi. Isten csak így működik. Ha ilyenkor másképp gondolkozunk, azonnali megbánás nélkül, az hitünk, bizonyságtételünk megsemmisülését jelentheti, s így idegenekké válunk Isten országában.".

A mormonok a világ legszarabb szektája. Pont azért, mert kívülről nem látszanak annak.

Szóval ez a Pogátsa pont ilyen rakoncátlan kólcenteres dolgozó, szófogadatlanul gondolkozó szektatag! Megy a maga feje után, gondolkodik, miközben ez súlyos hiba: hiszen a gondolkodás már megtörtént a ballib agytröszt belső körében, s aki nem tag ott, annak csak gondolkodás nélkül teljesítenie kell a kigondoltakat.

A fideszes körökben ezzel szemben elég az alapvonalakat betartani, a szent dogmákat, de azontúl lehet beszélni elég szabadon.

Szóval Pogátsa persze gyűlöli Zorbánt és rendszerét, de nem szabályszerűen. Képes például egyes zorbáni intézkedéseket megdicsérni, sőt a szent tabukat is rendszeresen sérti. Az egyik emlékezetes eset, ami miatt ki is került annak idején Pogátsa a szalonból a manyup kérdése volt: Pogátsa ugyanis többszörösen visszaeső módon képes volt azt nyilatkozni, hogy a kötelező magánpénztárok rendszere marhaság, szakmailag is abszurdum, s megszüntetésük jó volt. Persze hozzátette a vörös farkat, hogy "nem úgy kellett volna a megszüntetést végrehajtani, ahog Zorbán csinálta", de ez csak még jobban bevadította a ballib megmondóembereket. Ugyanis manyup kérdésben az egyetlen elfogadható álláspont, hogy a manyup a jövő záloga, meg illik hozzátenni, hogy pl. "tőlem Zorbán 23,8 millió Ft megtakarításomat rabolta el".

Pogátsa meg nemhogy nem tartott autodafét, de még rá is tett egy lapáttal: elmesélte, hogy pénzt ajánlottak neki, ha manyup-párti előadást tart.

Most az óvatlan szerkesztő megint lyukra futott. Pogátsa a következő eretnek dolgokat képes mondani:

  • A 2010 előtti, ballib vezérletű, vagyonhalmozás se volt tisztességes - itt a szabályos ballib vélemény az, hogy az piaci mechanizmus volt, míg a mai lopás;
  • A távol-keleti kapitalizmus modell pont arról szól, hogy a politika jelöli ki a nagytőkéseket - itt a szabályos ballib vélemény szerint ez korrupció, s sehol nincs semmi hasonló, csak a zorbáni Magyarországon és esetleg még a putyini Oroszországban;
  • Zorbán kevésbé árusítja ki az országot a multiknak, mint a 2010 előtti kormányok, Zorbán több pénzt ad a magyar középvállalkozói rétegnek - a szent Magyar Bálint téved tehát!
  • Nem igaz, hogy csak Zorbán rendszerében van kiosztva megbízható embereknek ez vagy az a tevékenység - itt a ballib dogma szerint ez képtelenség, nyugaton ilyen nem létezik, minden csődbe megy, ami nem a szabad piac láthatatlan kezének áldása alatt zajlik.
  • Hiba volt mindent külföldre privatizálni a rendszerváltozáskor - itt a ballib dogma azt mondja, ez volt az egyetlen helyes út, akár ingyen is oda kellett volna adni mindent idegen tőkéseknek, mert az állam rossz gazda, a nyugati tőke hozzáértő, hiszen nyugaton csak hozzáértő emberek gazdagodnak, s csak fatális véletlen, hogy végül nem lett paradicsomi állapot az országban.

Pedig Rózsa az értelmesebb ballib megmondóemberek egyike. De kapkodja a fejét. S láthatóan megmentésnek érzi a műsor végét.

Érdemes megnézni/meghallgatni, fantasztikusan mókás.

102 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr3618072438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

élveteg 2023.03.18. 08:53:44

A Manyuphoz szólnék Azonkívül hogy totálisan értelemetlen volt ráadásul sértette a jogegyenlőség elvét Mert aki a manyupba fizetett annak az odabefizetett része örökölhető volt Aki nem fizetett ( mint én mert nekem nem volt kötelező ) annak viszont nem volt örökölhető része Erről valahogy nem zengtek ódákat a most az orbáni jogfosztásokkal kellő fekvő emberek

ZorróAszter 2023.03.18. 10:06:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az így kialakult nagytőkés osztállyal az a gond, hogy kretének gyülekezete. Általában elbújnak a nyivánosság elől hogy ne lássuk hogy a kapa kiesik a szájukból.

Ostobák és műveletlenek.

Csányi és Simicska toronymagasan emelkednek ki közülük szellemileg, de ők is megdöbbentik az átlagnézőt amikor megszólalnak.

ZorróAszter 2023.03.18. 10:18:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Egyébként érdemes néha megnézni a papagájkórust a HírTV-n hogy mennyire beszélhetnek ki.

2023.03.18. 10:53:40

Ha igaz a szalonból kikerülés módja, akkor miért hívja meg a szalon a már onnan kikerült, közismerten szalonképtelen szakértőt?

@ZorróAszter: Az, hogy bizonyos emberek nem beszélnek ki, még nem jelenti azt, hogy nem lehet kibeszélni. A Jeszy-féle műsorok eléggé nem a fideszes fősodor pl. De Bogár legtöbb megnyilvánulása sem. Ő burkoltan masszív Fidesz-kritikát fogalmaz meg.

Boldeone2 2023.03.18. 11:01:11

A tények viszont azt mutatják, hogy a leggazdagabb emberek között alig van balliberális vállalkozó. Orbán és sleppje teljesen leuralta az országot. Mennyire esély van rá, hogy egy 1800- fős falu polgármestere legyen az ország leggazdagabb embere, dollármilliárdos? Nagyjából semmi, ehhez kellett Orbán, és ahhoz is, hogy a veje az ország másik leggazdagabb embere legyen, politikai korrupció által...
Az Orbán- rezsim velejéig romlott, Crony-kapitalizmus, ( haveri) , szinte minden határon túlmegy amit csinálnak: Orbán apja, testvére, veje, falutársa- mind az állam csecsén élősködnek, milliárdos állami forrásokat akvirálnak
Ez azért " világbajnok" közeli teljesítmény!
Persze, a büdös életben soha nem lesznek elszámoltatva, a korrupció az egyik legkevésbé elszámoltatható bűncselekmény
A teljes ügyészség és bíróság a zsebükben, csak az alacsony szinten mozgó idióták buknak le, amikor már fél Budapest pletykálja mit csinálnak ( Schadl...)
Az egy szomorú ország, az erkölcstelenség országa, a kádári nihilista kisembernek meg mindegy, az egész életét végiglopta, csak kisebb méretekben mint Orbánék...Viszont - végre- szabadon lehet gyűlölködni....Ha kicsi a kenyér, legalább cirkusz legyen
A kizsákmányolásért" a magyar nemzethy tőkés osztály felelős itt 90%- ban, a nyugatiak még mindig JÓVAL többet fizetnek, ugyanabban a pozícióban. A magyar nemzeti tőkések ritka szemét emberek, tisztelet a kivételnek. Van olyan, aki mások tönkretételéből gazdagodott meg!

alöksz róz 2023.03.18. 11:09:37

meg illik hozzátenni, hogy pl. "tőlem Zorbán 23,8 millió Ft megtakarításomat rabolta el" - pontosabban 3 ezer milliárd forint megtakarításomat rabolta el

alöksz róz 2023.03.18. 11:12:55

@élveteg: "Mert aki a manyupba fizetett annak az odabefizetett része örökölhető volt" - amíg el nem érted a nyugdíjkorhatárt. mert onnantól nem volt örökölhető, onnantól az összes maradék befizetett pénz a magánnyugdíjpénztáré.

az államiban is van valami örökölhetőség, nem? vagy mi az özvegyi nyugdíj

Boldeone2 2023.03.18. 11:24:42

@alöksz róz: Az 30%, tíz év együttélés után, ha nincs közös gyerek

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.18. 11:50:37

@Boldeone2:

Mert a ballib milliérdosok zöme átállt 2010 után.

De kutatások mutatják: 2010 előtt szinte a teljes gazdasági elit ballib volt. Ezt több ballib-közeli, inkább szélsőbalos kutató írta meg.

ZorróAszter 2023.03.18. 14:14:38

@zavaleta:

A német gyarmattartóink Magyarországon kialakították a teljes politikai palettát és médiapalettát. Ehhez hozzátartozik, hogy a médiák parancsot kaptak arra, hogy miután létrehozták és népszerűsítették a nácipártot, folyamatosan fenn is tartsák őket, és ne hagyják teljesen elhalni őket.

Ennek érdekében az ilyen félnyilas, nyilas figurákat kötelező meghívni a különféle médiákba.

Még az is jellemző, hogy kiket hová.

Emlékszik amikor még nyilas zászlóval voltak tele a FIDESZ naggyűlések? És hogy hirtelen onnan eltüntek, és ráparancsoltak az ÁTV-re, hogy onnantól ők népszerűsítsék tovább Vonát, Mirkóczit meg a többi nyilast?

2023.03.18. 16:19:25

@ZorróAszter: Nem, van erről kép? Én csak árpádsávosokra emlékszem.

Gery87 2023.03.18. 22:42:06

@ZorróAszter:

Nem volt sehol nyilas zászló, bár sokan az Árpád-Sávos lobogót (mert az nem tiltott) annak használták.

Billy Hill 2023.03.18. 23:50:24

"Kifejezetten szeretem a ballib tábor veszélyes oldalvízein evező Pogátsát."

Nagyon-nagyon régen dolgoztam vele együtt bizonyos megbízásokon, és egy kellemes, kulturált, érdeklődő, konstruktív kollégát ismertem meg benne.

Természetesen neki is vannak korszakai, pl. a görögországi tartózkodása is egy "fő felelős" a kritikai hozzáállásáért. :-)

Billy Hill 2023.03.18. 23:53:07

@Gery87: Tekerd fel az USA logobó első 20%-át. és akkor is "Árpád-sávos zászlót" fogsz kapni. :-)

Ezért sosem féltem a hazai B-közepet, mert ha valaki betiltaná a sima piros-fehért, akkor kell venni Samu bácsisat, és kicsit többet rajta hagyni a rúdon...

ZorróAszter 2023.03.19. 09:23:42

@zavaleta:
@Gery87:

Számomra az árpádsávos a nyilas zászló.

Az, hogy a nyilasok használják kamuból, arra nem kell különösebb bizonyíték.

Ha mégis akkor Torgyán szövege a Bosnyák Zoltán unokaöccse temetésével kapcsolatosan: hogy ne legyen nyilaskeresztes zászló csak árpádsávos és ne legyen karlengetés.

Egyébként az Igazságminisztérium mára a sajtóból eltüntették az árpádsávos zászlós FIDESZ-gyűlés képeket.

Gery87 2023.03.19. 13:24:41

@Billy Hill:

A lényeg hogy kinek a kezében van és mit akar üzenni vele.

Gery87 2023.03.19. 13:27:22

@ZorróAszter:

Mindennek megvan a maga helye.
Hagyományőrző eseményen vagy egy várjáték kellékeként egy újrajátszott történelmi csata seregeiben, a történelmi zászlósor részeként stb nem nyilas zászló.

Ha egy néptáncosnak öltözött kopasz bunkó vonul vele a cigánysoron akkor valószínűleg nyilasnak használja:)

ZorróAszter 2023.03.19. 20:19:16

@Gery87:

Elhinném, ha nem szólnák el magukat lépten-nyomon. És ha nem kerülne nyilvánosságra a különféle "hagyományörző szervezetek" tagjainak a szövegei.

Meg Torgyán szövege Bosnyák Zoltán "kisgazda" unokaöccse temetése kapcsán.

Csakhát néha-néha nyilvánosságra kerülnek.

És miért nem kerülnek ezek nagyobb nyilvánosságra? Miért nem lépnek fel ellenük?

Ez is könnyen kitalálható: adott esetben ellenünk használnák fel őket. Aztán meg mosnák kezeiket.

Addig meg megfélemlítésnek is kiválóan megfelelnek. Hiszen nem tudjuk, kik ezek és nem tudjuk, hányan vannak

Gery87 2023.03.19. 21:01:52

@ZorróAszter:

Nem hinném hogy minden hagyományőrző csoport meg éves várjáték mögött nyilasok lennének:)

ZorróAszter 2023.03.20. 00:55:00

@Gery87:

Azt én se mondtam, csupán azt hogy időnként el-el szólják magukat azok, akik a történelmi hétszer vágott mezős zászlóról, mások meg csupán dicséretes hagyományőrzésről beszélnek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.20. 08:12:06

@ZorróAszter:

Az esetek 90+ %-ában az egész csak reakció a liberális vészkorszakra, a 90-es évekre, amikor mindent az SZDSZ uralt.

Amióta nincs ez, az árpádsávos zászló teljesen marginális lett.

Gery87 2023.03.20. 15:29:40

@ZorróAszter:

vannak ilyenek, én is tapasztaltam.

Gery87 2023.03.20. 15:33:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Így van, a 2000-es években "tombolt" a nemzeti radikalizmus minden bokorban turul meg árpádsáv meg Trianon emlékmű termett.
Mióta a Fidesz képében a "nemzeti jobboldal" van hatalmon, erősen megcsappantak.

Én is rühelltem a "mindenkit képviselünk csak a normális többséget nem" SZDSZ-t.
Bennem is az volt hogyha ez hergeli őket és allergiások rá akkor a picsájukba kell dugni, vagy le a torkukon hogy megfulladjanak az ödémától:)!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.20. 15:55:15

@Gery87:

Mert ha a normalitás van hatalmon, akkor ellene nem lázad a kisember.

Míg ha a hülyeség, akkor az még az apolitikus kisembert is idegesíti.

Manapság a Mi Hazánk is a normál zászlót preferálja, nem az árpádsávosat.

Gery87 2023.03.20. 16:10:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ezek szerint akkor ma sincs hatalmon a "normalitás":)

"Míg ha a hülyeség, akkor az még az apolitikus kisembert is idegesíti."

Attól függ neki hülyeség e.
A nemzeti radikalizmus is baromság volt sok tekintetben.

"Manapság a Mi Hazánk is a normál zászlót preferálja, nem az árpádsávosat."

Ennek oka hogy terhelt lett politikailag és elhasználódott, a Jobbik már "elhasználta".

Gery87 2023.03.20. 16:52:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mert a családtámogatással egyedüliként kibekkelhető a normalitás ügye?
Abba se kell belemenni hogy az milyen, a lényeg hogy benne legyen a nevében hogy "család".

Ma a kormányzat támogatja e a lakhatást, az oktatást, az EÜ-t, a jogállamiságot, az elszámoltathatóságot, az önkormányzati autonómiát? stb. mert nekem meg ez a normális
Én is tudok ilyeneket kiragadni!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.20. 16:59:24

@Gery87:

Nyilván nem elég, amit csinál Orbán, de így is több a ballib halálkultusznál.

Tulajdonképpen ez Orbán nagy titka. Nem tud olyan nagy hülyeséget csinálni, hogy az még mindig ne tűnjön kisebb rossznak a ballib időszakhoz képest.

Gery87 2023.03.20. 17:01:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Én úgy gondolom hogy ennek oka hogy az emberek ingerküszöbe megváltozott.
Ha 10-05 éve tenné azt amit, már sehol nem lenne.
Sok évnyi munka van abban hogy az emberek már csak legyintenek mindenre!
És ez nem jó.
Ennek aztán végképp nem kell örülni!

ZorróAszter 2023.03.20. 20:44:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem teljesen. Hiszen a Jobbik 2003-ban alakult. Győrkös István a Magyar Nemzeti Arcvonal vezetője 2016-ban lőtte fejbe a rendőr őrnagyot.

A Magyar Nemzeti Arcvonal egyébként vérnyilas szervezet. Szálasin és Henney Árpádon keresztül világos a vérvonaluk. Ne mondja hogy például nekik liberális provokáció kellett hogy megjelenjenek 89-ben.

ZorróAszter 2023.03.20. 20:51:22

@Gery87:

OK

Egyébként kerestem a neten a felvételt Göncz Árpád kifütyülésekor a zászlólengető fekete nyilas egyenruhás pacák videoját, hogy milyen volt az az árpádsávos zászló de az Igazságminisztérium már mindenhonnan eltüntette.

A FIDESZ naggyűlésen készült fotókat is.

gigabursch 2023.03.21. 10:09:50

@élveteg:
Sorbanállásal együtt nem egész hat percemet vette el, hogy bementem a MÁK-ba és nyilatkoztam, hogy megtartom a MANYUP tagságomat.
Namost az összes hisztiző selejt, aki erre nem volt képes, az jobb, ha hallgat,

Személy szerint épp az örökölhetőség miatt nyilatkoztam.
Ugyan egy nullával kevesebb volt az összeg, mint amit te említettél, de azért már elmentem nyilatkozni.

gigabursch 2023.03.21. 10:18:56

@ZorróAszter:
Persze, pityu, persze...

Több, mint 10 éves felvétel.
www.youtube.com/watch?v=DeyB8QVGWcQ

Egyébként Bánó Andrásék vágásában sem volt nyilas zászló...

Tapi2021 2023.03.21. 11:33:37

@Boldeone2: "A tények viszont azt mutatják, hogy a leggazdagabb emberek között alig van balliberális vállalkozó."

Ez két dolog miatt van (egyébként nincs így, mert aki 2010 előtt megszedte magát - a balos milliárdosok - az most is "meg van szedve"!!!!):

- a balos vállalkozók megosztják a vagyonukat, a cégeik profitját a munkásaikkal, így balliberálisként hűek a baloldalisághoz,
- 13 éve nem férnek hozzá az állami/EU csöcsökhöz és így nem tudják (tovább) fejni. És ez fáj. Mert ők sem a rák gyógyszerének a feltalálásából lettek milliárdosok!

Tapi2021 2023.03.21. 11:37:44

@alöksz róz: "Mert aki a manyupba fizetett annak az odabefizetett része örökölhető volt"

Arról a csodás ötletről nem beszélve, hogy a magánba fizetett pénz nem plusz pénz volt, hanem az, amit ELVONTAK az állami rendszerből!!!! Amely így szépen lassan beállt a földbe!
(Miközben mindenki továbbra is az állami ellátásokat vette igénybe.)

Tapi2021 2023.03.21. 11:41:38

@ZorróAszter: "Ehhez hozzátartozik, hogy a médiák parancsot kaptak arra, hogy miután létrehozták és népszerűsítették a nácipártot, folyamatosan fenn is tartsák őket, és ne hagyják teljesen elhalni őket.

Ennek érdekében az ilyen félnyilas, nyilas figurákat kötelező meghívni a különféle médiákba."

Ostoba összeesküvés-elmélet.
Ha van is esetleg "összeesküvés", az nem itt és nem ebben.

Az pl., hogy a magyar és nemzetközi ballib "média" együtt mozog, tény. Az együtt mozgást meg koordinálni kell...

Tapi2021 2023.03.21. 11:51:08

@ZorróAszter: "Számomra az árpádsávos a nyilas zászló."

Hát igen, számodra.

"Egyébként az Igazságminisztérium mára a sajtóból eltüntették az árpádsávos zászlós FIDESZ-gyűlés képeket."

Fideszesek szerintem soha nem használták. Ha voltak NYILVÁNOS gyűléseke és tüntetéseken, ünnepségeken, az általában a Jobbikosoknál volt.
Akiknek ezt már megbocsátották az elvtársak, sőt, akikkel együtt ülnek önkorikban, pártokban... Lényegében a DK-sok a "nyilasokkal"!!!!

Ez így már oké?

Tapi2021 2023.03.21. 11:53:27

@ZorróAszter: "Elhinném, ha nem szólnák el magukat lépten-nyomon. És ha nem kerülne nyilvánosságra a különféle "hagyományörző szervezetek" tagjainak a szövegei."

Csak ehhez mi köze a Fidesznek?

Tapi2021 2023.03.21. 11:59:12

@Gery87: "Ma a kormányzat támogatja e a lakhatást, az oktatást, az EÜ-t, a jogállamiságot, az elszámoltathatóságot, az önkormányzati autonómiát? "

IGEN! Hatalmas pénzekkel és jó törvényekkel.

Igaz, nem osztogat ingyen lakást, meg nem várja meg, hogy az önkormányzatokat még egyszer szanálni kelljen, mert kurvára nem tudnak gazdálkodni.

Tapi2021 2023.03.21. 12:03:00

@Gery87: "Sok évnyi munka van abban hogy az emberek már csak legyintenek mindenre!
És ez nem jó."

Sok évnyi (keserű) tapasztalat. És ez jó!

A ballib agitprop., hazudozás már nem hat annyira. Sajnos még hat - és a külföldi érdekeltek is nyomják -, de már nem annyira. Van még vele munka.

Tapi2021 2023.03.21. 12:11:03

@ZorróAszter: "Ne mondja hogy például nekik liberális provokáció kellett hogy megjelenjenek 89-ben."

Pedig de. Az SZDSZ valósággal nagyítóval vadászott "nácikra", mert kellett, akiktől megvédhetik a RÁJUK SZAVAZÓ zsidókat és más balosokat. No meg figyelem elterelésnek! Arról, hogy MIND MEGÚSSZÁK éppen, sőt, ÁTMENTIK A HATALMUKAT az új rendszerbe. Miközben jutalékért elpasszolták, elosztották a KÖZVAGYONT!

(Akik be voltak szarva, hogy el lesznek számoltatva a negyven év diktatúrában betöltött szerepükért. Ezt úgy lehetett legjobban megelőzni, hogy az esetleges elszámoltatókat ELŐRE beállították náciknak, és az esetleges elszámoltatást, antiszemitizmusnak!!!!!!! Nem is mert hozzájuk nyúlni senki!)

Szóval NAGYON kellettek nekik a "nácik", "nyilasok".

vergyula 2023.03.21. 12:18:13

@Tapi2021: "Hatalmas pénzekkel és jó törvényekkel." :DDDDDDDD

Tapi2021 2023.03.21. 12:19:25

@vergyula: A tények makacs dolgok. :-)

vergyula 2023.03.21. 12:31:37

@Tapi2021: Hát még a kritikátlan rajongás a kormányért.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.21. 13:06:48

@ZorróAszter:

Akkor mindenki nácinak számított a ballib körökben, aki nem mindenben azt mondta, amit ők.

Gery87 2023.03.21. 14:54:39

@Tapi2021:

Lófaszt csinál ilyeneket.

Gery87 2023.03.21. 14:55:51

@Tapi2021:

Neked azért jó, mert amit a Fidesz csinál azt kritikátlanul akarod látni és megvalósulni!
Nem vagy se demokrata se szabadságszerető ember!

ZorróAszter 2023.03.21. 18:45:49

@gigabursch:

Miért nézette végig velem potyára ezt a hét percet? Híre-hamva sincs a nyilas zászlót lengető fickónak.

Az Igazságminisztérium örökre kiradírozta a történelemből.

Ha Bánó hamisította, akkor miért nem láthatjuk olyan szöveggel se hogy "Így hamísít a bolseviki média!!!!" ? Vagy "Így hamísít a balliberális média!!!!"

ZorróAszter 2023.03.21. 18:59:25

@Gery87:

Köszi. Erre gondoltam. De sajna nem látszik rendesen a zászló. Az látszik hogy árpádsávos de azt nem tudom megszámolni hogy ugyanannyi sáv mint a később a FIDESZ naggyűléseken feltűnő zászlókon. Viszont a gyerek fején fekete sapka van, olyan mint a nyilasok pártszolgálatosoké volt de oldalt horogkeresztes sas látható.

ZorróAszter 2023.03.21. 19:20:30

@Tapi2021:

"Ostoba összeesküvés-elmélet."

Akkor nézzen utána Györkös Istvánnak és Szabó Albertnak. Mert róluk is azt mondták akkoriban, hogy csak a bolseviki média találta ki őket, azóta viszont már tudjuk, hogy kik ők, és mikor kezdték az ipart, és ki küldte őket Magyarországra illetve hogy lettek nyilasok.

Györkös, a Magyar Nemzeti Arcvonal vezetője 2016-ban lőtte fejbe a rendőrőrnagyot.

----------------------------------------------
Vona egy polgári körbe járt Orbán Viktorral. Akkoriban voltak a nyilas zászlók a FIDESZ naggyűléseken.

Utána ráparancsoltak az állítólagos baloldali médiákra, hogy népszerűsítsék tovább ők a nyilasokat. Első lépés volt a kuruc.info betiltásának a követelése. Addig a kutya se olvasta. Utána kezdték behívni az ATV-het őket. Vonát, Mirkóczit meg a többieket.

Azt hogy ez nyilas zászló, Torgyán árulta el Bosnyák Zoltán "kisgazda" unokaöccse temetésével kapcsolatosan. Nyilaskeresztes zászló ne legyen csak árpádsávos és ne legyen karlengetés se. "Vigyázzunk egymásra, gyerekek!"

ZorróAszter 2023.03.21. 19:27:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Akkor mindenki nácinak számított a ballib körökben, aki nem mindenben azt mondta, amit ők."

Mint ahogy a jobboldal régen is meg ma is mindenkit lekommunistáz.

Azonban meg lehet nézni Györkös Istvánt, Szabó Albertet, Ekren Kemál Györgyöt és a többieket, mikor kezdték az ipart és honnan kerültek elő.

Györkös alig hat éve lötte fejbe a rendőrőrnagyot.

Gery87 2023.03.21. 20:05:48

@ZorróAszter:

Nos nem hinném hogy a sávok száma számítana a lényeg hogy "úgy nézzen ki mintha"...
A nácik, nyilasok meg nem az eszükről híresek, sem a történelmi ismereteikről...
Akárhány sávos lehetne akkor se tűnne fel nekik melyik az igazi, mert pont agyúak:)
Nekik a gyűlölködés a lényeg meg a bandázás, pont leszarják a részelteket:)

Erre bizonyíték hogy vannak szláv nácik.

alöksz róz 2023.03.21. 20:54:42

@ZorróAszter: "Azonban meg lehet nézni Györkös Istvánt, Szabó Albertet, Ekren Kemál Györgyöt és a többieket, mikor kezdték az ipart és honnan kerültek elő." - szabó albert például izraelből :-)

tűz fal 2023.03.21. 22:39:10

@Gery87:
A gyűlölködésről inkább az jusson az eszedbe, hogy a tetves szektád Antifa tagozata hátulról, felfegyverkezve támad meg átlag nyolcszoros túlerővel az utcán embereket.

Jelenleg mindenütt szélsőbaloldali agresszió van, csak a hozzád hasonló hülyéknek hősökként tálalt ukrán nácik kivételek. Nem kell "szláv nácikra" maszatolni, konkrétan ukrán nácik azok.

ZorróAszter 2023.03.22. 00:08:53

@alöksz róz:

Igen, a korabeli sajtó például Szabó Albert esetében is így hárított, hogy azt állította hogy a zsidó sőt megspékelték azzal hogy a szülei Izraelben élnek.

A sajtó mai állításairól is csak majd húsz év múlva tudhatjuk majd meg mindezt biztosan. Ma legfeljebb csak sejtjük.

Ma, amikor már semmi jelentősége, ugyebár tudjuk, hogy az ausztráliai nyilas emigráció küldte haza, akiket Szálasi sajtófönöke és hasonlók vezettek. És ők küldték haza.

ZorróAszter 2023.03.22. 00:10:46

@alöksz róz:

Bocs a fogalmazásért. Megint háromfelé figyeltem.

ZorróAszter 2023.03.22. 00:19:09

@tűz fal:

Harminc év után kezdték el pedzegetni, hogy Moro elrablását és megölését irányító Vörös Brigádok vezér a titkosszolgálat tulajdonában lévő házban lakott.

És a CIA akkori operatív igazgatója egy interjúban kinyögte, hogy Aldo Moro elrablásához és meggyilkolásához az vezetett, hogy a CIA Andreottitól és más kereszténydemokrata politikusok azt az információt kapta, hogy Moro adott esetben kormányt alakítana az Oasz Kommunista Párttal.

Annak idején a sajtó végig sejtette, hogy a Vörös Brigádok annyit árt a baloldalnak, hogy lehetetlen, hogy ezzel ne legyenek tisztában. Vagyis a Vörös Brigádokat lppen erre hozták létre.

Azonban ezeket a tényeket azóta se vizsgálák ki, holott nem akárkik állították ezt a két dolgot se.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.22. 05:18:33

@ZorróAszter:

"Mint ahogy a jobboldal régen is meg ma is mindenkit lekommunistáz."

Ami csak reakció volt, s SOSE volt általános. Főleg meg ma, amikor a ballibek kommunistáznak nagy erőkkel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.22. 05:19:41

@ZorróAszter:

"Azonban meg lehet nézni Györkös Istvánt, Szabó Albertet, Ekren Kemál Györgyöt és a többieket, mikor kezdték az ipart és honnan kerültek elő."

Jelentőségük kb. annyi, mint az ellenoldalon a kommunistáknak, az igaziaknak, nagyjából nulla.

ZorróAszter 2023.03.22. 07:17:08

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ami csak reakció volt, s SOSE volt általános."

Ez a ki kezdte a verekedést probléma. Nézzen HírTV-t és más FIDESZes médiát.

"Jelentőségük kb. annyi, mint az ellenoldalon a kommunistáknak, az igaziaknak, nagyjából nulla."

Nem az a kérdés, hogy mekkora a jelentőségük, hanem hogy a baloldali média találta-e ki őket, mint azt a jobboldali sajtó állította anno.

Azóta ismert hogy kik voltak ezek és hogy kerültek Magyarországra. Valódi nyilas emigráció volt mögöttük. Tehát nem volt igaz a korabeli jobboldali sajtó állítása, miszerint a baloldali sajtó vagy a zsidók találták ki őket.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.22. 08:01:21

@ZorróAszter:

Mindegy. A dolog teljesen lényegtelen volt, s a ballib médiák fújták fel.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.22. 08:17:10

@ZorróAszter: arra tudna nekem részleteket mondani, hogy Szálasi sajtófőnöke, vagyis Fiala Ferenc, 1988-as halála után milyen technológiával küldte haza Szabó Albertet 1993-ban?
(Fiala amúgy Ausztriában és nem Ausztráliában élt. Ottani nyilas emigrációról én nem tudok, kommunistáról annál inkább. magyarnemzet.hu/velemeny-archivum/2002/08/egy-bunos-jogos-bunhodese )

tűz fal 2023.03.22. 08:25:42

@ZorróAszter:
Az Antifa patkányokat sem vizsgálják ki, hanem egyenesen bátorítják. Mivel hogy nyilván nem maguktól olyan bátrak, hanem attól, hogy tudják hogy Németországban és az USA-ban ha megtámadnak embereket, akkor a rendőrség nem töri magát hogy felkutassa és megbüntesse őket. Ha mégis elfogják akkor a hátsó ajtón kiengedik, a média pedig relativizálja amit csinálnak. Ha valamiért mégis annyira túlzásba esnek hogy kénytelenek intézkedni, akkor mindig kiderül, hogy már régóta figyelték és nyilvántartásba voltak véve, de nem tettek ellenük semmit. Mivel valójában ezek is terroristák, és arra szolgálnak, hogy elhallgattassák a politikai ellenfeleket.

gigabursch 2023.03.22. 10:49:55

@Deak Tamas:
Ezzel a kérdéssel fején találtad a szöget.

Amúgy Fialától a 'Berkes és a Szerzetes' című könyvet ha nem is kötelezővé, de erősen ajánlottá tenném az iskolákban. Csakhogy szembesüljenek a valósággal, hogy mi történt Vácott, Kistarcsán, Recsken, az Andrássy út 60-ban.
Persze tudom, a kötelező ájvék kórus azonnal felzengjen, bár a kórus leghangosabb 300 hőbörögje alighanem egy betűt sem olvasott el ebből a műből, de ha meghallják Fiala nevét, akkor rögtön Pavlov kutyáját meghaladó tempóval kezdenek el hőbörögni.

Persze ma már nehéz megtalálni a neten (barátunk a különböző webarchív szolgáltatók sora), mert az egykori, indexre tett könyveket mind feldolgozó és bemutató betiltva.com oldal sem elérhető.
A kugli meg kifejezetten nem akarja megtalálni pdf-ben.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.22. 12:37:47

@gigabursch: ugyanez a Kubinyi-féle Ketrecbe engem zártak ... című könyv is, Almásy Pál, dr. Aranyi Sándor és Kéri Kálmán cseppet sem szívderítő élményei Berkes(i)vel.

gigabursch 2023.03.22. 14:27:25

@Deak Tamas:
Igen, őket is írhattam volna, csak épp Fialát dobtad be.
Kubinyit olvastam, a másik kettőről csak tudok.

Gery87 2023.03.22. 15:10:08

@tűz fal:

Nincsen szektám ellenben veled, te agyonképzett troll.

Gery87 2023.03.22. 15:12:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Most megint jön a hülyének tettetés taktika? Ne fárassz ezzel megint.

Mert a náci ideológia szerint a szlávok alsóbbrendűek.
És aki szlávként náci, az gyakorlatilag magát tartja annak vagy nincs tisztában azzal mit jelent nácinak lenni, tehát egy idióta.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.22. 15:17:41

@Gery87:

Csak német nácizmus van? Nem. Van más is, mely másképp osztályozza a népeket.

Plusz megoldás: a szlávok árják.

Azaz ellentmondás egy szál se.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.22. 15:19:23

@gigabursch: világos, én éppen azért írtam a másikat, amit írtál :)

Gery87 2023.03.22. 15:28:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nos, mivel a földkerekségen minden büdös náci Hitler, SS képpel meg Horogkereszttel ékeskedik és a MainKampf-ot tartja Bibliájának ezért, igen a nácinak levés eléggé német dolog, csak vannak agyhalottak akiknek annyira tetszik ez közeg hogy az ideológiát már leszarják, ami meg ellentmondás az ignorálják.

Ők valójában szimpla soviniszták vagy rasszisták!
De ugye bizonyos körökben nácinak lenni menőbb, sőt hát akkora fogyatékos proli a többségük hogy azt a popkultúra miatt értik hogy "náci" de a sovinisztát már nem.
Úgyhogy ennyi az egész.

A megoldás: hülyék mint a segg.

gigabursch 2023.03.22. 17:08:17

@Gery87:
Tényleg áruld már el, hogy nálad a náci mitől náci!

Előre is köszi!

Gery87 2023.03.22. 18:05:26

@gigabursch:

Az előbb írtam le őket.
Magadra vetted nyuszó?

Gery87 2023.03.22. 20:59:07

@gigabursch:

Náci az aki a náci eszmékkel szimpatizál, igen, ideértve a magyar nyilasokat is.
Tudom hogy a két eszme nem ugyanaz, de mégis amikor ilyen barmokkal hozott össze a sors, jellemzően odáig voltak meg vissza Hitlerért, utálták a zsidókat, sovinizmus, rasszizmus alap és nagyon szomorúak voltak hogy nem a nácik nyerték meg a háborút.
Az egyik konkrétan mai napig Horogkeresztes lobogót lebegtet az udvarán.
Ezek a "kultúrnácik."
Igazából magyarként, meg szlávként ők is mennének a szép új felsőbbrendű germán világban a darálóba mint fajszemét, de hát mint mondtam nem az eszükről híresek, azért is nácik.

Az echte náci persze német/germán.
Ami ideológiailag rendben is van, de hát attól még barmok azok is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.23. 08:13:16

@Gery87:

Korábban az ellenkezőjét mondtad: hogy a nácizmus német eszme, azaz nem lehetnek pl. szláv nácik.

gigabursch 2023.03.23. 08:36:35

@Gery87:
Akkor ismételten megkérdezem - mert a szófáson kívül eddig semmit nem tettél -, Nálad mitől náci a náci?

Tudod: Alany - állítmány - értelem.
Miattam fel is sorolhatod, ha nem megy értelmes, egész magyar mondatba foglalása.

Azt itt bárki olvashatja, hogy szókincsendek szerves része a náci, de az, hogy a náci mitől náci, azt még mindig nem tudjuk.
Na, elő a farbával.
Fogalmazd meg!

Amúgy miattam úgy nácifasisztatrappistatúristabesenyistázol, ahogy akarsz, csak magadat minősíted le vele.
Mert vagy nem tudod mit jelent a fogalom, vagy tévesen használod, vagy csak fröcsögsz vele.
Mit ne mondjak, egyik sem a legoptimálisabb. Ugyanis egyre jobban csak lejáratod magad vele.

Tehát?
Fog menni?

gigabursch 2023.03.23. 08:37:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Várjuk, meg hogy tud-e egyáltalán pontosan definálni valamit.
Nem feltétlen a hivatalos verziót várom el tőle, sokal inkább azt, hogy mitől tart valamit annak, ami.
Amúgy meg nem ez az első eset, hogy meghasonlíik önmagával...

ZorróAszter 2023.03.23. 10:11:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem lényegtelen, mert a kisgazdapárt kormánypárt volt, és Torgyánnak ezek szerint első kézből volt tudomása arról, hogy miféle alak ez a Bosnyák. Azóta meg hasonlók derültek ki például Lányi Zsoltról is.

Aztán az se lényegtelen, hogy felfegyverkeznek és kiképeznek úgy, hogy fejbe tudnak lőni egy rendőrőrnagyot ráadásul úgy, hogy az illegális fegyverraktár miatt mennek oda.

ZorróAszter 2023.03.23. 10:21:52

@Deak Tamas:

"arra tudna nekem részleteket mondani, hogy Szálasi sajtófőnöke, vagyis Fiala Ferenc, 1988-as halála után milyen technológiával küldte haza Szabó Albertet 1993-ban?"

Én nem Fialáról beszéltem, hanem Varga Lászlóról, akit a Századunk című sorozatban is megszólaltattak.

Rajta kívül olyan nevek ismertek a ausztráliai nyilas emigrációból, mint Polgár Lajos, Koós Kálmán.

Az a kúriai bíró, akinek a fotója kapcsán a balhé volt, azt hiszem ő is ausztráliában kötött ki.

Szabó Albert nem nevezett meg név szerint senki. Bár kicsit rémlik, hogy Vargát említette, és hogy ő kifejezetten miattuk ment Ausztráliába és nem máshová.

ZorróAszter 2023.03.23. 10:29:23

@Deak Tamas:

"Györkös alig harminc éve ismert futóbolond."

Az a rendőrőrnagy, akit fejbelőtt, a fegyverraktár miatt ment oda házkutatást tartani. Ha ennek ellenére fejbe tudtott lőni egy rendőrt, akkor minimum nem egy ártalmatlan hülye.

ZorróAszter 2023.03.23. 10:38:06

@tűz fal:

"Mivel valójában ezek is terroristák, és arra szolgálnak, hogy elhallgattassák a politikai ellenfeleket."

Nem a nácik elhallgattatása a cél hanem az antifasiszták, a baloldal lejáratása.

A Vörös Brigádokkal kapcsolatosan is csak 25 év után derült ki, hogy a CIA mozgatta őket valójában, meg hogy az egyik vezetője olyan házban lakott, ami az olasz titkosszolgálat tulajdonában volt.

Illetve hogy Aldo Morot azért ölették meg velük, mert adott esetben hajlandó lett volna a kommunista párttal kormányt alakítani. Legalábbis Andreotti ezt adta be nekik.

ZorróAszter 2023.03.23. 10:41:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Szálasi magát nemzetiszocialistának vallotta.

A pártja neve is eredetileg Magyar Nemzeti Szocialista Párt volt.

Azért használtak a magyar nácik kaszáskeresztet és nyilaskeresztet, mert a horogkereszt be lett tilvan mint idegen állam egyik jelképe. Addig ők is horogkeresztet használtak.

Gery87 2023.03.23. 20:11:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Német eszme.
Aki meg "alsóbbrendűként" náci az egy idióta. és igen vannak idióták akik ennek elemére nácik, hát hülyék.
Mi a gond?

Gery87 2023.03.23. 20:11:55

@gigabursch:

Fog menni értelmezni azt amit leírtam fogyaték?

Gery87 2023.03.23. 20:20:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De az csak szimpla sovinizmus lenne!
Ők viszont náci jelképeket is használnak.
Mit nem értesz?

ha én szláv vagyok és a szlávok felsőbbrendűségében hiszek, akkor nem fogok germán náci jelképeket használni!
De hát ezek egyrészt divatból teszik másrészt meg ostobák.

Olyan mintha a magyar nacionalista román nacionalista jelkpeket használna, csak mert az "menő meg jól néz ki!"

Ezek ekkora barmok.
Ez van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.23. 20:23:40

@Gery87:

1. Magukat árjáknak hiszik.
2. Nem a németeket tekintik főfajnak, hanem magukat.

Bizony vannak szláv nácik. Nem sokan, de vannak.

Gery87 2023.03.23. 20:31:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Viszont ez ettől még egy kibaszott nagy hülyeség:)

Nácinak hívom őket én is mert maguk is azokkal szimpatizálnak, de ettől még ez valójában értelmetlen.

Valójában soviniszta, rasszista alakokról van szó, akik náculnak mert az menőbb, szó nincs arról hogy értelmes, logikus, kidolgozott faji ideológiájuk lenne!

ZorróAszter 2023.03.25. 01:15:09

@Gery87:

Az újabb kiadású magyar nyelvű Mein Kampf-okba belehamisítottak egy részt, ami szerint a magyar is árja, ha nem zsidó.

Lehet hogy a különféle szláv nyelvű Mein Kampfokba meg azt hamisították, hogy a szlávok is árják.

Gery87 2023.03.26. 21:14:14

@ZorróAszter:

Nem tudom nem olvasok fasságokat:) Így a MainKampfot sem.

Az egyértelmű hogy Hitler nem kedvelte a magyarokat és politikai szempontokból simán módosította faji elméletét ha úgy volt érdeke pl a bolgárok nem is szlávok, inkább türkök, a horvátok meg dominánsan gótok stb.
Szóval hazudott és manipulált.
A saját elveit sem tartotta be.

gigabursch 2023.03.27. 11:01:36

@Gery87:
Amit leírtál kis csillagom, az szófosás, nem definíció.

Defináld = Határozd meg.
Mert eddig egyetlen egy alapinformációt nem adtál meg, hogy mitől náci a náci.

Gery87 2023.03.27. 14:38:55

@gigabursch:

Engem nem érdek hogy hülye vagy mint a segg és nem érted.

gigabursch 2023.03.30. 05:09:40

@Gery87:
Látom ismét eljutottál az éervkészleted csúcsára.

Még mindig nem definiáltad, hogy a náci mitől náci.
Szófosás, minősítgetés, sértegetés.

Ez megy, egy pontos meghatározás nem megy.
Mielőtt másokat pocskondiázol, minősítesz, sértegetsz, vádolsz, nézz már bele a tükörbe!

Egy faék egyszerű kérdésre nem tudsz egy tételes választ adni.
Miattam előveheted a wiki-t is segítségül, de a jelek szerint még ennyi sem megy.,

Szóval:
Mitől náci a náci? Nálad!

tűz fal 2023.04.10. 11:40:36

@gigabursch:
Mit vársz egy ilyen Gery féle segghülye libernyák droidtól aki Mi Hazánk szavazónak hazudja magát, és hisztizik hogy nem hiszik el? Holokausztfóbiás, minden árnyéktól mint rá leselkedő nácitól rettegő barom, aki Mi Hazánk szavazónak hazudja magát.

gigabursch 2023.04.11. 11:09:46

@tűz fal:
Vannak ilyen erőteljes önellentmondások (oximoronok), mind a 'hazájáért aggódó liberális'.
Nos, ez a Gery87 pont ilyen alak.

Amúgy azon túl, hogy egy halom kérdésben tettenérhetően:
- hülyeséget beszél
- cáfolható vagy épp
- szófosást rendez,
számos esetben egyszerűen kilóg a lóláb.
Miattam akár szavazhatott is a Mi Hazánk Mozgalomra. Ugyanis a MHM esetében is - akárcsak a Kétfarkúaknál -, volt egy nem jelentős de talán mérhető szavazóbázis, aki nem akart sem a fideszre, se az összefosásra szavazni, ugyanakkor mégis úgy gondolja, hogy szavazni márpedig erkölcsi kötelesség, s akkor vagy a szimpátia, vagy az a tudat, hogy "...ááá, úgyse jut be, de majd ez jó lesz kifogásnak...".
Mindezek ellenére tökmindegy, hogy szavazott-e vagy nem és kire.
S nem azért mert a fidesz baromi erősen nyert, hanem azért mert - ahogy Hofi is mondta az ilyen emberekről -, hozzá képest még a meztelen csiga is gerinces jószág.

tűz fal 2023.04.11. 17:05:12

@gigabursch:
Az ukránokért, azokért aggódik. A zsidó Zelenszkij és az ukrán náci patkányok által a frontra meghalni küldött magyarokért nem. Az megvan neki, hogy az EU-ban vannak szabályok. Az nincs meg neki hogy azokat mi nem fogadtuk el, csak utólag le akarják nyomni a torkunkon. Az meg hogy nálunk is vannak szabályok, nem érdekli. Semmi köze ennek a féregnek semmihez ami magyar.

És hogy szavazott volna a Mi Hazánkra egy olyan tenyészlibernyák, aki Toroczkai beszéde közben 10 másodpercenként felsírna?

Arról pedig kire szavazott - onnan ered ez a hazugság, hogy jól be akart olvasni a Fideszeseknek azzal, hogy arról kezdett el pofázni, hogy a Fideszesek nem vállalják fel magukat - annak ellenére hogy itt senki se tagadja hogy Fidesz szavazó, aki az. Erre reagálva húztam be a csőbe azzal hogy megkérdeztem ő kire szavazott, ő meg azt hitte jó válasz lesz a Mi Hazánk. Azt is kérdeztem tőle hogy most is rájuk szavazna-e. Már nem, mert csalódott bennük, mert Trianonoznak. De bezzeg amikor az ukránokat kell mosdatni, akkor Geryke azzal mentegeti őket, hogy olyan nekik, mint nekünk Trianon. Az oroszokat muszkázza, de ha azt a szót látja hogy zsidó, akkor ordít. És még lehetne sorolni.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása