magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Hága

A magyar médiák eleve nem értenek a témához: keverik az ICC és az ICJ-t.

Az ICJ a Nemzetközi Bíróság, az ENSZ szerve, s csakis államközti kérdésekkel foglalkozik. Benne van az ENSZ alapokmányában, azaz nem kell külön csatlakozni hozzá, az ENSZ-tagsággal együtt jár.

Ezzel szemben a szintén hágai Nemzetközi Büntetőbíróság, az ICC 1998-tól létezik, s külön csatlakozni kell hozzá. Az ENSZ BT 5 tagjából 3 nem tag: Kína, Oroszország, USA.

Persze a Nemzetközi Büntetőbíróság döntései kötelezőek a csatlakozott tagállamok területén bárkivel szemben, azaz akár nem-tagállamok állampolgáraival szemben is.

Most, hogy Putyin ellen adott ki határozatot a Bíróság, ennek mi a jelentősége? Amíg Putyin államfő, semmi, ugyanis a diplomáciai nemzetközi szabályok szerint minden ország államfője, kormányfője, külügyminisztere diplomáciai mentességet élvez saját országán kívül, azaz nemhogy nem ítélhető el, de még eljárás alá se vonható.

Sokan emlegetik Szlobodan Milosevics esetét, csakhát a párhuzam hamis.

Milosevics csak 2000-ben bekövetkezett letartóztatása után lett kiadva Hágába. Miután Szerebiában az ellenzéke jutott hatalomra, gyakorlatilag amerikai bábkormány került hatalomra Belgrádban, ez adta ki őt 2001-ben. A belgrádi bábkormány feje Zoran Dzsindzsics volt, aki végülis azért adta ki honfitársát, mert képtelen volt őt politikai eszközökkel semlegesíteni.

Egyébként Dzsindzsics nem sokáig örülhetett ellenfele eltávolításának. 2003-ban egy szerb földalatti hazafias népbíróság halálos ítéletet mondott ki rá, ami sikeresen végre is lett hajtva 2003. március 12-én: a végrehajtás már februárban meg lett próbálva, de ez még sikertelen volt, viszont második alkalommal színházias módon lett megcsinálva, a kocsijában ölték meg a kormányfőt, az autó üvegén keresztül lőve, a kormányzati székhelynél, nagy távolságból, a szomszédos lakóház egyik ablakából - a kivégző csoport vezetője korábban a jugoszláv rendőrség terrorelhárító egységénél dolgozott.

Egyébként aztán 2012-2014 között teljesen meg is buktak Szerbiában a szerbellenes erők.

Ugyanez Oroszországban nem valószínű, az USA nem képes katonailag legyőzni Oroszországot, azaz bábkormányt se képes hatalomba emelni Moszkvában.

 

 

76 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1318074646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.20. 07:18:13

Hááát, Радован Караџић után nem lesz dzs a Зоран Ђинђић.

tűz fal 2023.03.20. 07:25:33

Ez a szervezet egy gittegylet, és ennek az "ítéletnek" az a lényege, hogy a segghülye libernyák agymosottak tudják egymást oltogatni a hírrel, hogy a dicsőséges nyugat le fogja tartóztatni a gonosz Putyint.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.20. 07:58:59

@Deak Tamas:

Miért ne? Џ - dzs, Ђ - lágy dzs, Ч - cs, Ћ - lágy cs.

Persze tudom, hogy a BHMSZ-nyelvterületen vannak eltérések, de a fenti az irodalmi ejtés mind a 4 irodalmi szabványban.

gigabursch 2023.03.20. 09:18:24

Még néhány - így-úgy, de - jelentősebb állam, aki nincs bent az ICJ-ben
- Vatikán
- Izrael
- India

Szóval:
Ez is egy pont olyan gittegylet, mint a Riói klímaszerződés...

Boldeone2 2023.03.20. 10:52:37

Putyin 71 éves, örökre nem lesz hatalomban. Egy új elnök, kormány, ki tudja mit fog dönteni a sorsáról. 10-15 év hosszú idő, addig ott is bármi lehet, új generációk jönnek. A másik opció a levadászása, ha már nem lesz elnök, nyilván örök védelmet nem kaphat, vagy nem elég hatékonyat. Félelemben fogja élni az életét, már úgy éli...A most menekültsorsra jutó, apjukat elvesztő ukrán gyerekek meg elviszik neki az "igazságszolgáltatást"

A lényeg: meg kell büntetni egyszer ezt az aljas tömeggyilkost, nem menekülhet

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.20. 11:23:38

@Boldeone2:

Putyin nemzeti hősként fog meghalni, s senki sem fogja őt átadni az ellenség kamubíróságénak, hidd el.

Levadász meg nem lesz, ez senkinek se érdeke. Rossz precedens lenne. Képzeld el, ha az aztán valaki a nyugati elitet kezdené el levadászni!

Boldeone2 2023.03.20. 13:27:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Putyint az ukránok fogják levadászni, nem a nyugat, ahogy Simon Wiesenthal a nácikat.
Putyin soha nem lesz hős, mert miatta több százezer orosz hal meg, az orosz gazdasági lemaradás is tovább fog nőni a jövőben, ahogy a népességfogyás
A Donbass könnyen maga alá temetheti az orosz rendszert, irracionális, őrült háború, lényegében áll a front

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.20. 13:34:11

@Boldeone2:

"Putyint az ukránok fogják levadászni"

Nem fogják. Az ukrán vezetés őszig bukik, mert belelovalta magát teljesíthetetlen ígéretekbe.

"Putyin soha nem lesz hős, mert miatta több százezer orosz hal meg, az orosz gazdasági lemaradás is tovább fog nőni a jövőben, ahogy a népességfogyás"

Nem ismered az orosz gondolkodást.

"A Donbass könnyen maga alá temetheti az orosz rendszert"

Csakhát a mostani ukránt fogja.

littke 2023.03.20. 14:13:16

És most nézzük/hallgassuk az USA véleményét erről a nemzetközi bíróságról:
www.youtube.com/watch?v=NWB6IUE0hJU

Amit szabad Jupiternek......

Boldeone2 2023.03.20. 14:47:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Nem fog bukni az ukrán vezetés, ez naív illúzió. Zelenszkij nélkül elbukna Ukrajna, tehát népszerű
Ukrajna győzni fog, de térjünk vissza rá később ...
Oroszország elveszti a háborút, amelyet éppen azért indítottak, mert totális tévúton, válságban voltak
Ezek - és barátaik is mint Irán, Venezuela, Eritrea, Mianmar, Észak- Korea meg pár másik afrikai állam - elmaradott, aljas, diktatúrák. Kína is az. Az emberiségnek sokkal jobb lenne ezek nélkül a rezsimek nélkül, ahol a többség elnyomásban és szegénységben él.
A jövő kérdése most az, hogy a primtív, az elnyomó, kollektív, ázsiaias, erőszakos országok győznek, - úgy rossz lesz mindenkinek, nekünk magyaroknak is mint nyugati államnak - vagy győz a nyugat
Ha győz a nyugat, akkor lassan mindenhol kialakul a szabadság, a nyitottabb , békésebb, liberális társadalom- vagyis mindenkinek jobb lesz globálisan

alöksz róz 2023.03.20. 15:37:59

@Boldeone2: "Putyin 71 éves" - akkor csak egy öreg bácsi.
mire ez a nagy ellenségeskedés meg hergelés egy öreg bácsi ellen

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.20. 15:43:55

@Boldeone2:

Arra játszott az ukrán vezetés, nyerni fog, mert valahogy bele lesz rángatva a nyugat közvetlenebbül. Nos, a nyugat ezt nem akarja: pénzt ad korlátlanul, de nem akar harcolni személyesen.

Zöldi már a Krímet is ígérte. Putyin meg szólt Bidennek: ez vörös vonal, ha sikeres ukrán támadás lesz erre, akkor jön a taktikai atomfegyver, esetleg Kijevre is dobnak pár bombát.

Közben kiderült: hiába a világ minden pénze, az ukránok nem akarnak harcolni. Már úgy megy a harc, hogy minden 10 ukrán katonával megy 1 rendőr, aki lő akatonákra, ha azok nem mennek előre.

Biden világosan megmondta: a nyár végéig időt ad, addig tessék haladni, s aztán tárgyalni.

Az ukrán vezetés meg les z buktatva, ha nem fogad szót Amerikának.

Hiába minden szöveg, van megállapodás Moszkva és Washington között az alapokban.

Látható most a kétségbeesés KIjevben, naponta ezer embert küldenek a halálba egy jelentéktelen városért.

Moszkva meg vár, nincs miért sietnie. Van elég ember, van fegyver is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.20. 15:56:55

@littke:

Persze. Pont ezért komolytalan.

Sőt amikor az USA valahol támaszpontot bérel, benne van a szerződésben, hogy diplomáciai immunitást élvez minden oda küldött amerikai személy.

Boldeone2 2023.03.20. 16:42:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Azt, hogy kinek dolgozik az idő, soha nem lehet tudni...
Ukrajna csak védekezik, tehát előnyben van. Oroszország a támadófél, ami mindig erősebb, jóval nagyobb hadsereget feltételez.
Az ukránok a nyugati nehézfegyvereket várják, de nem akarnak addig sem feladni semmit, lélektani előnyt adni az oroszoknak
Az sem igaz, hogy van bőven ember és fegyver az oroszoknál, ők is óriasi veszteségeket szenvedtek ebben a háborúban.
Papíron nyilván az orosz még erősebb, de záródik az olló. Egy éve kb 10x- és volt a különbség, már csak kb. 4x- és a tűzerő különbség így sem haladnak igazán. Az újoncok toborzása egyre nehezebb, meg a lőszerek pótlása is az orosz oldalon
Ha véletlen tavasszal megfordul a hadiszerencse, akkor az változásokat indíthat el mind a nagypolitikában, mind a hadseregben
Ha az ukránok szorulnak hátrébb, az még mindig nem vereség, csak jel a nyugatnak, hogy még több fegyver kell...

A békére én nem látok esélyt, olyan szintű ellentét van már a két nép között, százezrek halála után. A nyugat- Oroszország viszonya sem javulhat, mert Putyin pária
Putyin megcsinálta magának a legmakacsabb ellenséget, biztos vagyok, most, hogy egyre jobban megismertem az ukrán néplelket, azok nem fogják feladni soha. Ha Putyin most győzne is esetleg , az ukránok akkor is vissza fognak vágni, évszázados gyűlölet született. Érdemes megnézni a 2014- es eseményekről forgatott filmet: " Freedom on Fire" Az ukránok semmitől sem félnek, szétzavarták a felfegyverzett több ezer fős rendőrséget
Megkockáztatom, de talán egy nép sem lett volna képes megdönteni egy olyan erős államhatalmat mint Janukovicsé volt..
Lehet itt a CIA- val jönni, de nem ritkán 1 millió ember volt Kijev utcáin, valódi forradalom volt

Az ukránok hisznek magukban, úgy vélik: " Ukraine is invincible" Zelenszkij korunk hőse, ha most eltekintünk a rossz magyar- ukrán kapcsolatoktól, és globális nyugatias szemüvegen át nézzük
Amikor már Kijevben volt a Spetsnaz az amerikaiak ki akarták menteni, de ő azt mondta : I need ammunition not a ride"

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.20. 16:56:12

@Boldeone2:

Nyilván senki se tudja a jövőt. De a legvalószínűbb dolgokat látni lehet, a jelen alapján.

Az ukrán egy része már unja az egészet. S lassan még többen döbbennek rá, hogy nem érdekes meghalni idegen, euroatlantista érdekekért.

Bármi fegyvert is kapnak az ukránok, nem segít. Csak lassítani tudjuk a vereséget. Esetleg tratani a frontvonalat hosszabb ideig.

Amerika lassa hazatakarodik, ez van. Megpróbálták, nem sikerült. Az emerikaiak üzletemberek, nem költenek a végtelenségig a semmire.

A két között ma sincs komoly ellentét. Amint hazamegy Halivúdba a kijevi huntavezetőség, megnyugszik minden.

Zeli persze Amerika hőse. Ha életben marad, biztos nyugdíja lesz Halivúdban.

Az ukrán kisember viszont csak veszítetett a zsidó Zeli és náci bandája kalandorpolitikájával.

Gery87 2023.03.20. 17:03:18

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azért ne felejtsük el hogy Vietnam se 2 évig tartott.

tűz fal 2023.03.20. 18:50:19

@Boldeone2:
Putyin helyére csak olyan esélyes jelöltek vannak, akiktől a patkány szektád még jobban fog visítani.

tűz fal 2023.03.20. 18:52:43

@alöksz róz:
"mire ez a nagy ellenségeskedés meg hergelés egy öreg bácsi ellen"

Arra, hogy hátha létezik olyan aki nem tudja, hogy a felmenői végigszopták az egész itt állomásozó szovjet apparátust. Mivel ezek a magyargyűlölő férgek mindig azokat szopkodják akik éppen valamilyen címen parancsolgatni akarnak itt.

tűz fal 2023.03.20. 18:59:19

@Boldeone2:
Majd biztos más fog harcolni a tetves szektádért, akiket te "elit"-nek nevezel te magyargyűlölő szarházi. Ne uszítsál, hanem takarodjál az összes szovjetfaszszopó felmenőddel együtt Ukrajnába és harcoljál a nácikért.

tűz fal 2023.03.20. 19:06:54

@Boldeone2:
Zelenszkij a hozzád hasonló hülye retkek hőse. Másokat uszít, maga meg bujkált amíg Benett el nem mondta neki hogy Putyin nem akarja megöletni. Aztán előbújt és elmondta hogy nem fél.

És ez a csatornában bujkláló patkány, a példaképed erőszakkal soroztatja be azokat, akik nem akarnak a frontra menni, ahol kb. 4 óráig élnek.

"Lehet itt a CIA- val jönni, de nem ritkán 1 millió ember volt Kijev utcáin, valódi forradalom volt"
Néhány felbérelt provokátor kezdte, és csak azután lettek sokan, miután a tetőről lövöldöző CIA gyilkosokra azt hazudta a tetves szektád médiája, hogy Janukovics emberei voltak.

Boldeone2 2023.03.20. 19:46:16

@tűz fal: Az a lényeg: hogy az ukránok győztek akkor is, meg most is győzni fognak! Egyedül a magyar társadalom vesztett , amikor a nyomult apád megismerte anyádat, megcsinálta, majd megszülettél te primitív, náci, korcs szolga! Szopd le Putyint, te vén szőrös segű, idióta!

Boldeone2 2023.03.20. 19:48:27

@tűz fal: Néhány felbérelt provokátor kezdte, és csak azután lettek sokan, miután a tetőről lövöldöző CIA gyilkosokra azt hazudta a tetves szektád médiája, hogy Janukovics emberei voltak."

- A kurva anyádnak hazudozzál, miután megloptad! Semmilyen "CIA- gyilkosok" nem voltak, a Berkut lőtt először, dokumentálva van!

Boldeone2 2023.03.20. 19:54:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: A két között ma sincs komoly ellentét. Amint hazamegy Halivúdba a kijevi huntavezetőség, megnyugszik minden."

Zelenszkij népszerűbb mint valaha, 13,5 millióan szavaztak rá, tehát legitim elnök. Soha nem lesz többet Ukrajna ruszki gyarmat , ne álmodozz!

Az ukrán kisember viszont csak veszítetett a zsidó Zeli és náci bandája kalandorpolitikájával."

- Az ukrán kisember 100%- ban a ruszki és a zovjet elnyomással veszített, ami több száz évig tartott, ezzel szemben minden erővel harcolni fog
Az orosz nem tud semmit ajánlani: Oroszország csóró, hanyatló, antidemokratikus ország
Ukrajnát az orosz vitte csődbe sokadjára

tűz fal 2023.03.20. 20:27:52

@Boldeone2:
A büdös zsidó anyádat nácizzad, te metélt faszú degenerált állat. Honnan tudnál te az ukránokról bármit? Hiszen azt állítod magadról hogy az "elithez" tartozol, és azt szoktad írogatni, hogy a lét határozza meg a tudatot.

Ne a magyarokat uszítsad hanem takarodjál Ukrajnába. Magyargyűlölő büdös patkány vagy, és még hülye is. Ugyanaz a Soros vitetett ki téged Amerikába niggereket szopni, aki bevagonírozta a rokonaidat.

A példaképed Zelenszkij bunkerben bujkált amíg Benett meg nem nyugtatta hogy nem akarják megölni, és a hozzád hasonló, hülye gyökérnek ez hős. Neked meg papírod van róla hogy nem vagy hadköteles, mert a niggerek az agyadba baszuták a retinádat amikor szopattak.

tűz fal 2023.03.20. 20:33:36

@Boldeone2:
Te ne ruszki gyarmatozzál, anyád meg apád úgy szopta a ruszkikat hogy kalapáccsal kellett leverni a fejüket a farkukról hogy haza tudjanak menni. A büdös patkány fajtád semmi máshoz nem ért csak a faszszopáshoz.

Szerinted hányan vevők a szar dumádra, te magyargyűlölő féreg? Soros baszta meg a rokonaidat mielőtt bevagoníroztatta őket. Te meg Sorost szopod.

erol 2023.03.20. 21:34:18

@tűz fal: Miért fogalmazol ilyen indulatosan, miért nem úgy, hogy: Kedves Boldi, nem értek veled egyet. Szerintem Putyin helyesen cselekszik. Például, vagy valami hasonló.

erol 2023.03.20. 21:55:09

@tűz fal: Oké, de te vagy magasabb szellemi színvonalon, neked kell példát mutatni. Egyébként érti ő így is, úgy is csak más a véleménye, ezért felesleges a trágárkodás.

tűz fal 2023.03.20. 21:58:18

@erol:
Most írtam hogy nem érti. Olvasgassál vissza hogy hányan hányszor írták már le a hülye droidnak ugyanazt. Mintha üzenetrögzítővel "beszélgetnél".

tűz fal 2023.03.20. 22:01:44

@erol:
Viszont akkor hogy én is kérdezzek valamit - aki annyira utálja Magyarországot és imádja az Ukrajnát és folytan arról beszél hogy minden segítséget meg kell nekik adni az miért nem húz el oda ahelyett hogy itt tépi a száját? Szeretettel várja az ukrán sorozóbizottság. Annyira fogynak az emberek hogy nem számít nekik hogy vak és hülye, mehet a frontra.

erol 2023.03.20. 22:16:25

@tűz fal: Hagyjuk ezt az ócska dumát, hogy xy utálja Magyarországot, a magyarokat, mert ezt és ezt állítja, ez egy végtelenül primitív hozzáállás, hogy aki mást gondol amit én/mi az utálja a hazáját. Nem utálja, más a véleménye, ennyi.

tűz fal 2023.03.20. 22:32:11

@erol:
Hagyjuk már azt az ócska dumát, hogy idejössz és úgy kezdesz el engem kioktatni, mintha nem láthatnád hogy ez a tróger mit művel. Nem arról van szó hogy más a véleménye, hanem arról hogy rengetegszer kifejtette itt hogy mit KELL nekünk tenni és kik mellé KELL állni meg hasonlók és ilyenkor érdekes módon a hozzád hasonló sunyi alakok nem ugranak hogy erkölcsi oktatásban részesítsék. Gyakorlatilag mindig az a műsora, hogy aki nem ért egyet a szektájával, az Putyinista, vidéki, szegény, stb.
Egyelőre szerencsére többségben vannak itt azok akik nem kérnek a libernyák "értékekből", ennek ellenére naponta az a műsor, hogy nekik a hatalom jár. Meg hogy aki nem ért egyet a tetves szektátokkal az Putyinista. Ezeken elmélkedjél előbb.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.21. 08:22:08

@Boldeone2: szoktál hivatkozni Elzászra, hát ott is volt pár halott, sőt tán több mint most. Ehhez képest elég jól megvannak, igaz a németnek kétszer kellett ráköszönni a franciára. De mondjuk azóta a németet már annyira nem érdekli Elzász, cserébe az ottaniaknak nincs benyomva az orra, ha épp a saját hülye német dialektusukat merik haszálni az utcán.
Valami hasonló kellene itt is, csak itt nem ez a cél.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.21. 08:25:00

@Boldeone2: Ukrajna védekezik, tehát előnyben van??? Hát, ugyanezt mondták 79 éve karácsonytájt Budapesten is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.21. 08:34:12

@Deak Tamas:

Mert a XIX. századi magyar hagyomány az volt, hogy Џ - dzs, Ђ - gy, Ч - cs, Ћ - ty, viszont ez azért baromira pontatlan.

Eleve az egész balkáni területen van ilyen. Van ahol a Ђ inkább lágy g, a Ћ meg lágy k. A macedón írásban ez hivatalosan is így van, így is írják: Ѓ és Ќ.

Eleve ez jellemző nyugat-bolgár nyelvjárásokra.

De a múltkor beszéltünk az albánról veled. Ott is ez van. Az albán GJ és Q a sztendertben "gy" és "ty", de egyes albán nyelvjárásokban "lágy g", "lágy dzs", "dzs" ill. "lágy k", "lágy cs", "cs".

Nem tudok albánul, de azt olvastam, egyre inkább terjed a "dzs"/"cs".

S ma ennek fő oka Koszovó léte, ahol a gheg nyelvjárás az egyetlen létező. Míg Albániában ugye északon gheg, délen tosk.

S bár az irodalmi nyelv a tosk alapján van, ma már a gheg egyre erősebb, s a tosk területen is megy a hatása. A koszovóiakkal megerősödött északiak átveszik a hatalmat a nyelv felett.

Szóval ha így megy tovább, pér évtized és ç=q, gj=xh lesz a helyzet.

De persze azért jó lenne albánul tudót is kérdezni, ezek csak az én külsősként levont elképzeléseim.

tűz fal 2023.03.21. 08:43:23

@Deak Tamas:
Ezeket a Boldeone féle nagyon hülyéket leginkább a túlterheléses támadáshoz hasonlítanám. Nyilvánvalóan hülyeségeket beszél, de azt szorgalmasan, szünet nélkül, ezzel lekötve mások energiáját. Az "érveit" általában addig tart cáfolni, hogy - például - megnézünk néhány eredeti felvételt, hogy Putyin és Biden közül ki a hülye, és világosan látszik hogy a példaképe, Biden egy szellemi fogyatékos zombi. A jogállami hazugságaikról elég megnézni Donáth kacsa saját beismerését. A választási hazugságaikkal kapcsolatban elég megnézni a Bangóné rendezte fetrengő-showt. A "köteles beszéd"-del kapcsolatban elég elolvasni Gyurcsány saját dicsekvését azzal, hogy építették fel a sztorit. De az ilyen barmokat hiába szembesíted a valósággal, ugyanúgy fröcsögnek tovább. Ezeket a férgeket permetezni kellene.

tűz fal 2023.03.21. 08:44:33

www.origo.hu/nagyvilag/20230320-20-eve-tort-ki-a-masodik-iraki-haboru.html

"20 évvel ezelőtt, 2003. március 20-án robbantotta ki az Amerikai Egyesült Államok a második iraki háborút. A hamisított titkosszolgálati jelentések segítségével elindított háború 8 évig tartott, és egyes becslések szerint legalább 1 millió iraki katona és civil, valamint több mint 4 000 amerikai ─ vagy az amerikaiakkal szövetséges ─ katona halálával járt."

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.03.21. 08:51:35

@Deak Tamas:

Amikor még létezett, sokszor jártam a körúton a Fehérlófia Nemzeti Könyvesboltban.

Persze elég szektás hely volt, tele bizarr dolgokkal (ilyen, "a magyarok sumérok és 5 ezer éve keresztények", meg "a zsidó Pál ellopta a kereszténységet" típusú izékkel), de volt egy csomó, máshol nem kapható értákes dolog is.

Volt egy olyan, hogy egy korabeli nyilas lap reprint számai 1944-1945-ből. S ott is ez volt: egyre jobban hátráltak a németek keleten, de a lap mindig győzelmekről számolt be. Mert most taktilag hátrébb mentek németek, meg csapdába csalták az oroszokat, akik ki vannak merülve. s holnap indul az ellentámadás Moszkváig, stb.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.21. 09:16:17

@tűz fal: a gond az, hogy ő ebben tényleg hisz. De nézzük a pozitív oldalát: minket fáraszt vele és nem középiskolában vagy egyetemen tanítja mint Fleck. Milyen érdekes, az ELTE, ahoil Fleck tanít, nem írta alá az erasmusos tiltakozást.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.21. 09:17:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hát, az utolsó albánul tudó akiről hallottam, ez a Schütz, előtte meg Thallóczy Lajos :)

tűz fal 2023.03.21. 09:37:30

@Deak Tamas:
Boldeonén világosan látszik hogy csecsemőkora óta arra fanatizálták, hogy "vagy ők, vagy mi". Nem abban hisz amit hazudozik, hanem abban, hogy számára nincs más út, mint a kitartó aknamunka.

Tapi2021 2023.03.21. 13:20:53

@Boldeone2: "A lényeg: meg kell büntetni egyszer ezt az aljas tömeggyilkost, nem menekülhet"

Remélem úgy érted, hogy az aljas tömeggyilkos amerikai és nyugati vezetőkkel EGYÜTT!

Vagy ez csak akkor számít, ha Európában csinálják a háborút?

Tapi2021 2023.03.21. 13:23:32

@Boldeone2: "Putyin soha nem lesz hős, mert miatta több százezer orosz hal meg,"

Te komolyan azt hiszed, ez egy ember háborúja?
Ne már.

Tapi2021 2023.03.21. 13:29:30

@Boldeone2: "Ha az ukránok szorulnak hátrébb, az még mindig nem vereség, csak jel a nyugatnak, hogy még több fegyver kell..."

A MÉG TÖBB HALOTT UKRÁN, árva gyerek, özvegy... előállításához!!!

Tapi2021 2023.03.21. 13:32:55

@Boldeone2: "Amikor már Kijevben volt a Spetsnaz az amerikaiak ki akarták menteni, de ő azt mondta : I need ammunition not a ride""

Hú. Erről Hollywoodban már tutira írják a zsidó haverok a film forgatókönyvet.

Tapi2021 2023.03.21. 13:36:40

@Gery87: "Azért ne felejtsük el hogy Vietnam se 2 évig tartott."

Igen, maximálni kell a hullák számát és a károkat!
Most a nyugat éppen ezen van!!! :-(

Tapi2021 2023.03.21. 14:05:06

@Boldeone2: "Az ukrán kisember 100%- ban a ruszki és a zovjet elnyomással veszített, ami több száz évig tartott, ezzel szemben minden erővel harcolni fog
Az orosz nem tud semmit ajánlani: Oroszország csóró, hanyatló, antidemokratikus ország
Ukrajnát az orosz vitte csődbe sokadjára"

Aztán majd az ukránoknak is leesik, hogy nem fognak ők sem cukrászdát nyitni Bécsben...!!!

Tapi2021 2023.03.21. 14:11:48

@tűz fal: "becslések szerint legalább 1 millió iraki katona és civil, valamint több mint 4 000 amerikai ─ vagy az amerikaiakkal szövetséges ─ katona halálával járt.""

A birodalom érdekeinek érvényesítése bőven megért ennyit!

(Ott sem az erről döntésthozók és gyerekeik mentek a frontra, halálba!)

Gery87 2023.03.21. 14:57:40

@erol:

Ezt nem fogod tudni megértetni velük.
Az ő érvük annyi hogy ők "a hazafiak" ezért igazuk van! A többi meg "áruló" ezért nincs igaza.

Gery87 2023.03.21. 15:02:00

@Tapi2021:

És Oroszország éppen min van?

Elképesztően ostoba ez az egész kommunikáció a Fidesz részéről:
Az oroszok megtámadják az ukránokat majd Viktor el kezd sírni hogy "jaj az ukránok miért nem adják meg magukat?" Így csak több hulla lesz.."

Hát édes faszom....

persze mert a világ így működik:)

Józsi pofán bassza Bélát majd jön a tömeg hogy "Béla bazmeg már megint verekszel!!! Miért nem tudsz békében meglenni?".

Mit kell ehhez szívni? Mert akkor tudatosan elkerülöm!

vasútihíd 2023.03.21. 15:56:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ez a hozzászólásod azért nem is kicsit a hírek a buborékból cikkedre hajaz szóval tőled elég gyenge érvelés sajnos
bircahang.blog.hu/2023/03/16/hirek_a_buborekbol

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.03.21. 16:52:28

@tűz fal: ő ezért lenne elképesztően jó kommunista. Ajánlott az Agitátorok című film a témában.

tűz fal 2023.03.21. 18:04:50

@Deak Tamas:
Azért nem kommunista, mert most jenki világ van. Az ilyeneknek mindegy, csak ne magyar legyen. Gyerekkorában még nem lehetett tudni, ezért oroszt tanult meg Marx idézeteket.

Tapi2021 2023.03.21. 18:11:06

@Gery87: Orbán nem ezt mondja, én sem. De ezt már körül jártuk - talán Zorróval - nem írom le neked is, mit akarunk mi elérni VALÓJÁBAN?!

Annyit segítek, hogy: ne haljanak meg UKRÁNOK a semmiért, hogy legyen azonnali tűzszünet és tárgyalások, mert csak ez lesz a megoldás és ez lesz a vége. Akkor miért ne most?
Nem haltak meg még elegen?

Adjunk nekik még kétmillió tüzérségi lőszert, amire az oroszok hárommillióval válaszolnak, és így tegyük lehetővé, hogy még több UKRÁN hallhasson meg. A... miért is?
Hogy lesz ettől nekik jobb mint most?

Vagy a frontra hurcolt kárpátaljai magyaroknak???

Szerintem minden frontra vitt ukrán és magyar NAGYON örülne egy AZONNALI tűzszünetnek. Ahelyett, hogy beáldozzák őket is.
A... miért is?

Kinek az érdekében?

tűz fal 2023.03.21. 18:23:28

@Gery87:
Az "érved" annyi, hogy idebüfögsz megint egy általánosítást, aztán ha a szembesítenek tényekkel, akkor majd szokásodhoz híven megint azzal vágod ki magad, hogy téged nem érdekelnek a tények.

Az hogy valakik az EU-ban úgy hazudoznak jogállamiságról hogy kiszivárgott videóban láttuk hogy egymásnak is bevallják hogy semmiféle jogállamisági probléma nincs (Donáth Kannácska értekezlete), az hogy a tetves szektájukat külföldről pénzelik és még ők pofáznak választási csalásról, hogy a szektájuk a Facebookkal tiltat le egy legitim magyar pártot és annak a vezetőjét, az hogy videót hamisítanak arról hogy földre fektetik őket ("kurva erős kép") nem vélemény kategória, hanem idegen érdekeket gátlástalanul kiszolgáló hataloméhes bödös patkányok aknamunkája.

És ha már a szokásos sirámotokat előadjátok a ti szörnyűséges megbélyegzésetekről akkor ne feledkezzünk el arról se, hogy pont a másik oldal az, akiknek mindenki náci aki nem ért egyet azzal a debil szektával, akiknek a Jobbik rögtön cicapárt lett amikor kiderült hogy volt az a pénz amiért meg lehett venni kilóra, akiknek az ukrán nácik hősök, akiknek nem számít hogy a példaképük Soros náci behajtó volt, és még lehetne folytatni.

Ne általánosítgassál, hanem konkrét dolgokra reagálj.

tűz fal 2023.03.21. 18:33:28

@Gery87:
"Elképesztően ostoba ez az egész kommunikáció a Fidesz részéről:
Az oroszok megtámadják az ukránokat majd Viktor el kezd sírni hogy "jaj az ukránok miért nem adják meg magukat?" Így csak több hulla lesz.."

Megint egy ordas csúsztatás.

Nem ott kezdődött a sztori hogy a csúnya oroszok megtámadták a szegény ukránokat, hanem ott, hogy az ukrán bábkormány a nyugati felkarolói felbujtásával a Minszki egyezményt eleve be se akarta tartani, hanem folyamatosan gyilkolta az orosz nemzetiségű ukrán állampolgárokat.

Aztán amikor megindult a támadás, a libsi hülyegyerekeknek hősként eladott Zelenszkij bunkerben bujkált, amíg Benett el nem mondta neki, hogy Putyin megígérte hogy nem akarja megöletni. De az egyszerű ukrán emberek, azok biztos boldogok hogy mehetnek a frontra meghalni - legalábbis a libernyák agyamputáltak szerint. Ha mégse (videokon ez látszik), akkor a bátor Zelenszkij elhurcoltatja őket erővel.

Gery87 2023.03.21. 19:59:54

@tűz fal:

Az ukrán nép oldaláról nézve teljesen mindegy ki kezdte barátom, a lényeg hogy őket támadták meg, a hazájukat és nem fognak puszira békét kötni és lemondani az ország 20%-ról ahogy mi sem voltunk erre hajlandóak puszira csak úgy, hiába mi támadtuk meg Szerbiát mint Monarchia és kiáltottak ki agresszornak, ahogy most te teszed az ukránokkal!

Gery87 2023.03.21. 20:03:06

@Tapi2021:

"Annyit segítek, hogy: ne haljanak meg UKRÁNOK a semmiért, hogy legyen azonnali tűzszünet és tárgyalások, mert csak ez lesz a megoldás és ez lesz a vége. Akkor miért ne most?
Nem haltak meg még elegen?"

Ez nem így működik! Mindenki a saját maga igazában hisz és abban hogy az ő céljai a jók és helyesek.

Mit szólnál hozzá ha anno mikor a románok megtámadták Erdélyt, valakit azt mondaná "most már magyaroknak békét kellene kötni mert túl sok vér folyt!"
MOndjanak le Erdélyi területekről és legyen béke, úgy is úk kezdték hisz basztatták a román kisebbséget!

NA?
Nem jó?

pedig ez a logikád!!!

Annyira mélyen vagytok a fidesz propaganda seggében hogy már nem érzitek ha valami messziről bűzlik!

Ez a "béke logika" pedig fasság, kurva nagy fasság.

tűz fal 2023.03.21. 20:27:09

@Gery87:
Azt te honnan a faszból véled tudni hogy az ukrán nép mit gondol erről? Először is harminc éves történelmük van és vegyes etnikai összetételük, és sokkal szegényebbek mint az oroszok. És nem lettek a dicsőséges Unió segítségével gazdagabbak, hanem az lett a nyugati faszszopás eredménye, hogy a gyarmatosítóik addig verték az ő farkukkal a csalánt, amíg belekeveredtek egy háborúba. Már csodálkoznék, ha a hozzád hasonló, mindenféle magyarságtudatot becsmérlő emberek ne áradoznának úgy az ukrán hazafiságról mintha lenne bármi alapotok arról tudni bármit. Biztos vannak olyanok akik úgy gondolkodnak ahogy te írtad, mások meg inkább csatlakoznának Oroszországhoz.

Az "ukrán nép"-nek ebbe semmi beleszólása nincs, erőszakkal viszik őket a frontra a zsidó Zelenszkij náci verőemberei. Az a zsidó geci viteti őket erőszakkal a frontra, aki bunkerben bujkált, amíg Benett el nem mondta neki hogy Putyin nem akarja megöletni. Úgyhogy ennek aztán végképp semmi köze az "ukrán néphez". És akkor még csak az ukránokról beszéltünk, de él ott rengeteg orosz és magyar is, akiknek meg még annyi köze sincs hozzá.

tűz fal 2023.03.21. 20:40:22

@Gery87:
"Annyira mélyen vagytok a fidesz propaganda seggében hogy már nem érzitek ha valami messziről bűzlik!"

Ennek semmi köze "Fidesz propagandához". Itt van például amit Clare Daly beszéde az EU parlamentben.

www.kalohirek.hu/napigyors/clare-daly-rosszul-vagyok-toletek-kemeny-szavak-az-ep-ben

Gery87 2023.03.21. 20:49:51

@tűz fal:

"Azt te honnan a faszból véled tudni hogy az ukrán nép mit gondol erről?"

És te honnan veszed azt a valószínűtlen dolgot hogy úgy egyébként odaadnák a területük mérhető részét Putyinnak?

"Először is harminc éves történelmük van"

Hülyeség. 30 éves államiságuk van! Nem ugyanaz te agyonképzett!
Az hogy te nem ismered nem jelenti hogy így van.

" és vegyes etnikai összetételük, és sokkal szegényebbek mint az oroszok."

Egy részük.

" És nem lettek a dicsőséges Unió segítségével gazdagabbak, hanem az lett a nyugati faszszopás eredménye, hogy a gyarmatosítóik addig verték az ő farkukkal a csalánt, amíg belekeveredtek egy háborúba. "

Oké, és ebből következik hogy úgy gondolják vigyék a picsába a ruszkik Donbaszt?

"Már csodálkoznék, ha a hozzád hasonló, mindenféle magyarságtudatot becsmérlő "

Semmi ilyesmi nincs, ne akard megint ezt magyarségkérdéssé tenni!
Kurva ciki bazmeg.
Szokjatok le róla.
Nem ti vagytok a magyarság és a magyarságdeffinicióra felkenve.

"emberek ne áradoznának úgy az ukrán hazafiságról mintha lenne bármi alapotok arról tudni bármit."

Láthatóan te kurvára képzett vagy e téren, még a történelmüket sem ismered.

"biztos vannak olyanok akik úgy gondolkodnak ahogy te írtad, mások meg inkább csatlakoznának Oroszországhoz."

Bizonyára vannak ilyenek.

"Az "ukrán nép"-nek ebbe semmi beleszólása nincs, erőszakkal viszik őket a frontra a zsidó Zelenszkij náci verőemberei. Az a zsidó geci viteti őket erőszakkal a frontra, aki bunkerben bujkált, amíg Benett el nem mondta neki hogy Putyin nem akarja megöletni."

Ó, már megint a zsidóknál tartunk....
Csak kibújik a szög a zsákból.

"Úgyhogy ennek aztán végképp semmi köze az "ukrán néphez".

Te ezt kurvára el tudod dönteni.

"És akkor még csak az ukránokról beszéltünk, de él ott rengeteg orosz és magyar is, akiknek meg még annyi köze sincs hozzá."

A háborúhoz van közük és őket ugyanúgy érinti!

Gery87 2023.03.21. 20:50:25

@tűz fal:

valahogy mégis mindig sikerül a kurva fidesz propagandáját felszopni.

tűz fal 2023.03.21. 22:16:20

@Gery87:
Én nem eldöntöttem helyettük, hanem azt mondtam, hogy egyrészt nem tudhatod mit gondolnak, mert nem ismered őket, másrészt valószínűleg sokan sokféleképpen látják. A Krím esetében sem az volt a kérdés hogy visszaadják a földet, ahogy a hozzád hasonló segghülye libernyák szar gondolja helyettük, hanem az, hogy Oroszországhoz csatlakoznak a földjükkel együtt. Donbasz esetében is így van az ott élőkkel.

Te ne Fidesz propagandázzál, mert attól hogy a neked a szádba szarja a szektád a véleményedet, attól másnál ez nem úgy működik, hanem úgy hogy tájékozódik. Előny ha valaki nem olyan hülye mint te és meg tudott tanulni néhány idegen nyelvet is, és azáltal is több forrásból tud tájékozódni.

Zelenszkij zsidó. Nem "kibújt a szög a zsákból", hanem az. Nem úgy mint ahogy te Mi Hazánk szavazó, hanem ténylegesen. Attól még lehetne becsületes, mint például Schiffer, de ő nem az, hanem egy patkány. A szög ott bújuk ki a zsákból, hogy most se arra reagálsz hogy ez a patkány maga bujdosott, másokat meg erőszakkal soroztat be, hanem azzal mentegeted, hogy zsidó, tehát védett állat.

Nem csak csak ukránokat soroznak be erőszakkal, hanem magyarokat is, akiknek végképp nsemmi köze hozzájuk. Téged, a faszszopót viszont tényleg nem érint, te pofázhatsz mások nevében. Nekem azt írod, hogy "mert te kurvára el tudod dönteni", aztán két sorral lejjebb már el is döntötted a nevükben.

tűz fal 2023.03.21. 22:27:51

@Gery87:
"A háborúhoz van közük és őket ugyanúgy érinti!"

Igen, őket is érinti, a magyarokat, akiknek nem tudom miért lenne ügye hogy azért a harminc éves Ukrajnáért haljanak meg, amihez annyi közük van, mint neked Magyarországhoz. Kényszerből élnek ott. De azért a hozzád hasonló féregnek teljesen érthetetlen, hogy miért vagyunk a háború ellen.

tűz fal 2023.03.22. 08:56:00

Ukrajnának a Szovjetuniótól megörökölt határai teljesen irreális határok, mivel a hiszékeny Gorbacsov miatt egy az egyben megkapták a korábban tagköztársaságként kijelölt területeket. Trianon tehát pont a legrosszabb példa a mentegetésükre, mivel ők kaptak olyan területeket ajándékba, amihez semmi közük. Az ott élő embereket általában nem kérdezték meg. Kivétel a Krím, ahol több népszavazás is volt, mindig azzal az eredménnyel, hogy nem akarnak Ukrajnához tartozni. Ezeket egyszerűen nem vették figyelembe, és ahogyan azt megszokhattuk, a nyugat se vette figyelembe, mert ők azt veszik figyelembe ami az ő politikai érdekük. Az utolsó népszavazás eredményét sem veszik figyelembe, csak itt az oroszok erővel érvényt szereztek neki. Az utolsó népszavazást a jelenlegi ukránfaszszopó baloldal szélsőjobból cicapárttá vedlett szövetségese, a Jobbik is szentesítette azzal, hogy megfigyelőként részt vettek benne. Ennek a csúnya szépséghibának a kendőzésére utólag igyekeznek még a baloldali szövetségeseiknél is jobban szopkodni az ukrán rezsimet, de ez ugyanolyan hiteltelen, mint a kommunikációjuk úgy általában.

Olyat állítani hogy az "ukrán nép" mit akar, teljesen abszurd egy olyan rezsimben, ahol a politikai ellenfeleiket elhallgattatják, az embereket pedig erőszakkal viteti a frontra egy bunkerben bujkáló patkány a náci verőembereivel. Valószínűleg vegyes a kép. Az ott élő magyaroknak viszont végképp semmi közük azokhoz a hazai baloldal által szopkodott ukrán náci patkányokhoz, akik korlátozzák a jogaikat. De azért biztos nekik kellene az USA által kreált zsidó-náci bábkormányt fegyverrel védeni. Magyarul beszélő agymosott kozmopoliták szerint.

Tapi2021 2023.03.22. 10:17:36

Erről van szó: "Washington: Most nem akarunk tűzszünetet Ukrajnában" (Index)

tűz fal 2023.03.22. 10:28:56

@Tapi2021:
Amerikai kommunikáció

Egyszerre: (1) semmi közünk hozzá, ez a hős ukrán nép ügye (2) kuss legyen, nem akarunk tűzszünetet

A puccshoz is úgy nem volt semmi közük, hogy egy felvételen Nulandék kitárgyalják hogy ki legyen az új ukrán vezető

www.bbc.com/news/world-europe-26079957

Tapi2021 2023.03.22. 10:29:31

@Gery87: "Ez a "béke logika" pedig fasság, kurva nagy fasság."

Amennyiben az emberélet nem ér semmit és fasság!

Ez a háború nem hasonlít egyikhez sem, mert ez ELKERÜLHETŐ lett volna simán, DIPLOMÁCIÁVAL és a kisebbségek jogainak BIZTOSÍTÁSÁVAL, ami EU-s ALAPFELTÉTEL IS!

(Plusz, ha az USA nem megy oda szándékosan szart kavarni és provokálni az oroszokat.)

Úgy, hogy hagyjuk az Erdélyezést, mert semmi hasonlóság nincs. Pl. a Krím, a Donbassz mennyire volt valaha is igazából egy ukrán állam földje? ...
De nem is ez a lényeg. Oroszország elismerte Ukrajnát. Ha nem kezd el USA előretolt helyőrséggé válni, meg a több millió oroszt üldözni, semmilyen háború nem lett volna.

Gery87 2023.03.22. 15:03:53

@Tapi2021:

Elkerülhető lett volna, de most már mindegy.
Az ukránok meg nem fognak feladni önszántukból semmit, ez nem jelenti hogy nyerni fognak, csak azt hogy "legyen béke most" nem fog működni, ahogy soha sehol nem működött.

Gery87 2023.03.22. 15:08:54

@tűz fal:

Trianon tökéletes példa.
Tudom hogy nem tetszik, de ez van.

"Igen, őket is érinti, a magyarokat, akiknek nem tudom miért lenne ügye hogy azért a harminc éves Ukrajnáért haljanak meg, amihez annyi közük van, mint neked Magyarországhoz. Kényszerből élnek ott. De azért a hozzád hasonló féregnek teljesen érthetetlen, hogy miért vagyunk a háború ellen."

Nem az ő ügyük, aki tudott az már elmenekült, de az nyilvánvaló hogy az ukrán állam a lakosság 0,3+-át kitevő magyarság óhajait pont lefogja szarni.

A magyarságdefinicióddal meg fárassz mást, faszt érdekel hogy te kit mikor miért tartasz magyarnak vagy nem magyarnak.

Azért vagy a háború ellen mert nem értesz egyet az ukránok céljaival az oroszokéval meg igen, de ahhoz azért gyávák vagytok hogy ezt nyíltan bevalljátok + a főni is megmondta, és amit a főni mond azt ti követitek meg szolgalelkű szektás kis gecik vagytok.
És ennyi eszetek is van.

tűz fal 2023.04.10. 11:21:57

@Gery87:

"Trianon tökéletes példa. Tudom hogy nem tetszik, de ez van."

Tökéletes példa - mire? Hogy a Szovjetunió felbomlásakor Oroszországtól olyan orosz földek kerültek el amiket nem a Szovjetunió idején szerzett?

"Nem az ő ügyük, aki tudott az már elmenekült"
És aki nem tudott mert bevitték katonának hogy harcoljanak azokért a hozzád hasonló libernyák retkek által szopkodott ukrán nácikért akikhez semmi közük? Ne pofázzál a nevükben, hanem takarodjál helyettük harcolni.

"de az nyilvánvaló hogy az ukrán állam a lakosság 0,3+-át kitevő magyarság óhajait pont lefogja szarni"
Az még talán érthető is, az viszont kevésbé, hogy a hozzád hasonló magyargyűlölő faszszopó féreg is leszarja őket.

"A magyarságdefinicióddal meg fárassz mást, faszt érdekel hogy te kit mikor miért tartasz magyarnak vagy nem magyarnak."
Nem én definiáltam, hanem te állítasz ki bizonyítványt magadról a megnyilvánulásaiddal, te magadat Mi Hazánk szavazónak hazudó hiteltelen libernyák szargalacsin.

"Azért vagy a háború ellen mert nem értesz egyet az ukránok céljaival az oroszokéval meg igen, de ahhoz azért gyávák vagytok hogy ezt nyíltan bevalljátok"
Hol nem, valottam én ezt be, te magadat Mi Hazánk szavazónak hazudó segghülye libernyákl faszfej? Abszolút nem értek egyet az ukránok céljaival, az oroszokéval pedig igen. Ebből is látszik hogy hülye vagy mint a segg és már csak hazudozásra meg hisztire tellik.

Azt is írtam te nagyon hülye, hogy az hogy neked a szektád a szádba a "véleményedet", mert ahhoz is hülye vagy hogy nyelveket meg egyéb dolgokat tanulj, az nem azt jelenti hogy másnál is így működik. Önálló véleményed, önálló akaratod nincs, azt büfögöd vissza amit a szádba szarnak. Anyád picsáján kívül nem láttál soha semmit, a hülye fejed vízióit valóságnak hiszed. Szabadságra se eszed se igényed nincs.

tűz fal 2023.04.10. 16:38:26

@Gery87:
Trianon is csak akkor jut eszedbe, te magyargyűlölő szarrágó féreg, amikor ukránokat kell mentegetni. De amikor például a Mi Hazánk beszél róla - akikre azt hazudtad hogy szavaztál - akkor ordítasz mint a fába szorult féreg.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása