magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Harap a ballib a gumicsontra

Van amikor valami tényleg gumicsont.

Szerintem ha holnap Zorbán bejelentené, hogy idén ősszel átáll az ország a nyáriról a téli időszámításra (ami eleve így van hosszú évek óta), akkor is akadna nem kevés kemény ballib, aki kimutatná, ilyesmit csak fasiszta diktatúrák csinálnak.

Szóval valami ilyesmi történt. Gondolom, Rogánék éppen törték a fejüket mivel lehetne lejáratni a ballib értelmiséget. S rájöttek, szóval szóltak Semjénnek, jelentse be azt, amit be se kellene jelenteni, mert magától adódó: Magyarország nem adja ki az ukrán katonaszökevényeket Ukrajnának. Miért nem kell ezt bejelenteni? Mert eleve ez a nemzetközi gyakorlatilag: nem köztörvényes bűncselekmények miatt nem szokás kiadni embereket, kivéve ha az országok között szoros szövetségi viszony van.

Persze a ballib keménymag önhergelésére mindig lehet számítani. Így itt is megjöttek a várt reakciók, rövid válogatás ezekből:

  • Magyarország bűnözőket bújtat,
  • Hágában az Interpol eljárást fog indítani a magyar kormányzat ellen, ukránok foglyul tartása miatt,
  • Semjén Putyin parancsára teszi ezt,
  • mert ezek mind a Fideszre fognak szavazni hálából,
  • a gazember kormány védi a sehonnai bitang gazember dezertálókat.

A valóságban Ukrajna aktív nyugati támogatói se adják ki a katonaszökevényeket. Ukrán jog szemszögéből minden hadköteles szökevénynek számít, aki hivatalos katonai felmentés hiányában nem jelentkezik az illetékes hadparancsnokságon.

Valójában katonaszökevényt csak háború alatt szokás kiadni, ha mindkét szövetséges állam hadban is áll harmadik féllel.

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr3618211809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZorróAszter 2023.09.13. 09:54:36

Azért amióta Orbánné pedikűröse lett a bírósági főatyaisten, azért történtek érdekes dolgok a "magyar?" "igazság" "szolgáltatás"-ban.

Például a baltás gyilkos kiadása.

Legutóbb az elfogott a embercsempészek szélnek eresztése.

Nálunk a katonaszökevényeket tábornokká szokták előléptetni. Mint például Puskás Öcsit is.

És a hadsereg rendezte neki a királyi temetést.

Úgyhogy az ukrán katonaszökevényeknek minimum magyar állampolgárságot soron kívül, és legalább alezredesi rang a magyar hadseregben.

:o)

Tapi2021 2023.09.13. 09:56:15

Ráadásul Semjén nem arról a pár emberről beszél, akiket az oroszok adtak át nekünk/semleges országnak (gondolom, zömmel magyarokat), hanem arról, hogy mi nem vizsgáljuk a határon TÖRVÉNYESEN - mert ugye az UKRÁN határőrök engedték őket át! - hozzánk átjött ukrán állampolgárokat semmilyen szempontból, különösen, hogy UKRAJNÁBAN hadkötelesek-e vagy sem!

Magyarországnak EZ NEM DOLGA!!!

Másrészről, akik itt vannak NINCSENEK LETARTÓZTATVA! Nincs is miért.
Tehát a magyar állam NEM RENDELKEZIK FELETTÜK! Nem adogathatja őket ide-oda. ÖNKÉNT vagy hazamennek vagy nem.

Ezek szerint nem akarnak.

Az ellenzék szellemi udvarának agya ennyit sem képes megérteni!!!

Megint más kérdés, hogy nekünk egy dolgot azért mégis csak érdemes lenne vizsgálnunk: hogy az átjött ukránok között mennyi KÉM lett átdobva hozzánk???!!!
Mert, hogy lettek, az 200%!

És, hogy ők mit csinálnak itt?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.13. 10:03:31

@ZorróAszter:

Baltás gyilkos = normál diplomáciai gyakorlat. Pár év leülése után szokás kiadni az embert hazájának.

Tapi2021 2023.09.13. 10:03:33

@ZorróAszter: "Például a baltás gyilkos kiadása."

Életfogytos volt, akit itt, idegenben kellett volna NEKÜNK etetni több évtizedig. Nemzetközi GYAKORLAT az ilyen hazazsuppolás. Köztörvényeseknél, akik nem az adott ország ellen tettek valamit (pl. kémkedés, politikai gyilkosság...).
A további fogvatartásra MEGÁLLAPODÁSUNK/SZERZŐDÉSÜNK VOLT az azeriekkel, amit ők NEM TARTOTTAK BE!

"Legutóbb az elfogott a embercsempészek szélnek eresztése."

Nyugaton ünneplik is őket! Hajóskapitányoktól a kisbuszosokig!!! Sőt, nem oly rég még virágokkal, plüss macikkal fogadták őket a határon. Tudod, amikor a magyar diktatúrából valahogy átmenekültek az embercsempészekkel együtt Ausztriába! Emlékszel?

Ezeket miért mi etessük itt?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.13. 10:03:58

@ZorróAszter:

"Legutóbb az elfogott a embercsempészek szélnek eresztése."

Szimpla politika Brüsszel ellen.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.13. 10:05:21

@ZorróAszter:

"Nálunk a katonaszökevényeket tábornokká szokták előléptetni. Mint például Puskás Öcsit is."

Puskás azért volt katona, mert akkor ez volt a divat. A valóségban sose katonáskodott. Ez pont olyan, mint amikor Elvis Preslyt besorozták. Aztán tovább koncertezett, csak már mint "besorozott".

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.13. 10:06:46

@ZorróAszter:

"az ukrán katonaszökevényeknek minimum magyar állampolgárságot soron kívül"

Csak ha magyar nemzetiségűek, de aozk már eleve megkapták.

Miért kellene a magyar hatóságnak teljesítenie az ukrán hunta törvényeit?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.13. 10:08:03

@Tapi2021:

"A további fogvatartásra MEGÁLLAPODÁSUNK/SZERZŐDÉSÜNK VOLT az azeriekkel, amit ők NEM TARTOTTAK BE!"

Ez azért nem igaz.

Mindenki tudta, szabadon lesz engedve. S erre az azeri félnek joga is volt.

Tapi2021 2023.09.13. 10:21:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Erre mondja Stallone az Oscar című filmben: "Tudtam, csak nem sejtettem."

Vagyis igen, ez várható volt, és igen, az ezeriek nem ezt vállalták hivatalosan. Vagyis megszegték a hivatalos megállapodást.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.13. 11:30:05

@Tapi2021:

Nem szegték meg.

Azt mondták: a börtönbüntetése folytatódik Azerbajdzsánban.

Aminek része, hogy kegyelmet kaphat. Nem volt arról megállapodás, hogy az azeri elnök lemond kegyelmi jogáról. S mindenki tudta, hogy ezzel élni fog.

Az azeriek nem sértteék meg amegállapodást.

Tapi2021 2023.09.13. 11:37:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Azt mondták: a börtönbüntetése folytatódik Azerbajdzsánban."

És nem folytatódott.
Tehát a magyar kormány ebben a tudatban adta ki. Hogy otthon már kinek, mihez van joga más kérdés.

Az azeriek, ha tekintettel lettek volna a magyar, jóhiszemű félre, nem hozzák ilyen helyzetbe Orbánékat. Hanem bezárják egy hétre, közben úgy tesznek, mintha az elnök lefolytatná a kegyelmi eljárást... vagy hasonló.
Csak, hát leszarták, hogy ezzel ráöntik a bilit a magyarokra.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.13. 11:43:55

@Tapi2021:

Mindenki tudta, kegyelmet fog kapni. Előtte is már nemzeti hősként kezelták.

S persze az azeriek sose ígérték, hogy nem lesz kegyelem.

Ne mondd, hogy a magyar Külügy idiótákból áll, akik ezt nem tudták.

ZorróAszter 2023.09.13. 11:57:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Baltás gyilkos = normál diplomáciai gyakorlat. "

Muhahaha!!!!

Orbán tudta, hogy futni hagy egy baltás gyilkost, ami be is következett.

ZorróAszter 2023.09.13. 12:03:56

@Tapi2021:

"Életfogytos volt, akit itt, idegenben kellett volna NEKÜNK etetni több évtizedig."

Ezzel az erővel engedjenek ki mindenkit a börtönből. Különösen a tényleges életfogytos gyilkosokat.

Orbán is tudta, ahogy mindenki, hogy futni hagy egy baltás gyilkost, ami be is következett.

ZorróAszter 2023.09.13. 12:09:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Persze, hogy tudta.
De ez a diplomáciai gyakorlat."

Miféle diplomáciai gyakorlat? Hogy futni hagyjanak gyilkosokat az diplomáciai gyakorlat?

Kinek jutna eszébe például az észak-koreai gyilkosokat visszaadni Észak-Koreának, hogy ott kitüntessék őket?

Vagy a táliboknak visszaadni a terrorista gyilkosokat?

ZorróAszter 2023.09.13. 12:11:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Miért kellene a magyar hatóságnak teljesítenie az ukrán hunta törvényeit?"

Nem kell.

Madarász Henrik 2023.09.13. 12:12:17

Én azért nem lennék olyan biztos abban hogy a nyugati országok nem adják ki az ukránokat, a lengyeleknél és az íreknél már elkezdték.

F1őr 2023.09.13. 12:15:24

@ZorróAszter:
"Ezzel az erővel engedjenek ki mindenkit a börtönből. Különösen a tényleges életfogytos gyilkosokat."

Ezzel az erővel fel is akaszthatnák őket és akkor nem kell etetni.

ZorróAszter 2023.09.13. 12:16:31

@Tapi2021:

"Hanem bezárják egy hétre, közben úgy tesznek, mintha az elnök lefolytatná a kegyelmi eljárást... vagy hasonló.
Csak, hát leszarták, hogy ezzel ráöntik a bilit a magyarokra."

Ha jól látom, épp azon agyal, hogy lehetett volna elkerülni a látszatokat.

És nem azon, hogy nem kellene gyikosokat kiengedni.

Pont mint a lövészárokban egymást belező katolikus olasz és katolikus magyar esetén.

ZorróAszter 2023.09.13. 13:09:00

@F1őr:

Ezzel az erővel az ártatlanokat is fel lehet akasztani, és akkor őket se kell etetni.

gigabursch 2023.09.13. 13:39:38

Azok akik elhúztak a véreskezű askenáci törpe és sabbatos bűnbandájának állampolgárírtó vérengzése elől, azok nem akarnak alighanem soha visszamenni.
Azok, akik most is csak a feketepénzek alvilágát csinálják, azok részben a hohol titkosszolgálatnak is dolgoznak.

A teljes ringyóknak meg kb ennyi az eszük, azt hiszik, hogy más nem tud gondolkodni...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.13. 13:54:11

@ZorróAszter:

Idegen állampolgár börtönben, különösen ha az hivatalos személy = szokás bizonyos idő után hazaengedni.

Wildhunt 2023.09.13. 14:41:57

@ZorróAszter: te egy ártatlant sem etetsz.

_Neville 2023.09.13. 14:43:53

@ZorróAszter: "Nálunk a katonaszökevényeket tábornokká szokták előléptetni. Mint például Puskás Öcsit is."
Jaj ne már, ez már a demens munkásőrklubban is ciki lenne. Mindenki tudja, hogy kamuamatőrizmus (rejtett profizmus) volt sport terén a szocializmusban, minden klub tartozott valamilyen szervezethez, ami kamuállásokat biztosított az "amatőr" sportolóknak, akik oda kb csak a fizuért mentek be. A Kispest speciel a honvédséghez. De ettől még rohadtul nem lett ténylegesen katona egy játékosuk sem.

Tapi2021 2023.09.13. 16:22:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Lehet vizelni a piszoárba is, meg a trambulinról a medencébe.
Végül is ugyanazt csinálja aki vizel.

Valahogy mégsem mindegy, a forma, az, hogyan csinálja.

Az azeriek konkrétan leszarták, hogy így, ahogy csinálták, roppant kellemetlen helyzetbe hozzák a magyarokat. Lehetett volna másképp is. Nem csak a trambulinról...!

Tapi2021 2023.09.13. 16:28:47

@ZorróAszter: "Kinek jutna eszébe például az észak-koreai gyilkosokat visszaadni Észak-Koreának, hogy ott kitüntessék őket?"

Egyrészt, ha magyar állampolgárt öl meg, a kiadatás szóba sem kerül.
Másrészt, van ilyen gyakorlat, csak általában a másik fél nem egy barom, aki látványosan hozza kellemetlen helyzetbe azt az országot, amelytől a kiadatást kérte, és akivel NYILVÁN abban állapodott meg, hogy a büntetést otthon is érvényesíti majd. (Különben nem lett volna kiadható.)

Ha két hétig, mert jön egy elnöki kegyelem, akkor addig, AZ MÁR NEM A KIADÓ ország sara!

Tapi2021 2023.09.13. 16:30:57

@ZorróAszter: Természetesen így sem a mi sarunk!
Csak rosszul néz ki, rosszul kommunikálható.
Aki kötözködni akar vele, az így tud.

ZorróAszter 2023.09.13. 20:05:36

Kedves Zavaleta zoknibábok!

Na már kinyílt a csipátok? Lelepleződés felejtős?

Muhahaha!!!

:o)

@Wildhunt:

"te egy ártatlant sem etetsz."

Miből gondolja? Tudomásom szerint etetek.

@_Neville:

"Jaj ne már, ez már a demens munkásőrklubban is ciki lenne."

Ha kamu volt, akkor miért léptették elő?

Világröhej volt előléptetni és gigantomán katonai temetést rendezni neki mikor az utolsó tevékenysége magyarhonban a szökés volt katonaként.

Ilyet csak fidesznyik hülyék találhattak ki.

Muhahaha!!!

:o)

ZorróAszter 2023.09.13. 20:10:45

@Tapi2021:

"Természetesen így sem a mi sarunk!
Csak rosszul néz ki, rosszul kommunikálható.
Aki kötözködni akar vele, az így tud."

Mondtam: jó keresztény képmutatóként a látszaton agyal. És nem azon, hogy nem kellene tudatosan szabadonengedni egy baltás gyilkost.

Pont mikor az egymást gyilkoló, bajonettel belező katolikus katonákról kérdeztem.

És igen, látom: annyira benne van, hogy észre se veszi.

Még most sem.

ZorróAszter 2023.09.13. 20:15:24

@gigabursch:

Elfelejtett "Heil Hitler!"-rel elköszönni. Így az elvbarátai nem biztos hogy magára ismernek.

Nem az eszükről híresek ők sem.

:o)

ZorróAszter 2023.09.13. 20:18:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Idegen állampolgár börtönben, különösen ha az hivatalos személy = szokás bizonyos idő után hazaengedni."

Például az angolok is hazaengedték a Lockerbie robbantót Líbiába.

Kadhafi még a repülőtéren kitüntette ha jól emlékszem az ünneplő tömeg élén.

Pont mint az azeri baltást.

Gery87 2023.09.13. 22:52:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

magyarázhatod ezt akárhogy, egy politikai döntés született ami meglehetősen erkölcstelen és geci dolog volt.
Egy büdös mocskos idegbeteg sovén faszt engedtek futni.
Nem kell a duma, ez van.

ZorróAszter 2023.09.13. 22:59:40

@Wildhunt:

Hát az tény, hogy például nem a fidesznyik slepp zsebébe akarok adózni, de nem tehetek mást.

ZorróAszter 2023.09.13. 23:01:23

@Gery87:

Ne duzzogjon. Lehet hogy csak ezért lehetünk mi is török állam.

Ez volt az ára.

:o)

Gery87 2023.09.13. 23:21:53

@ZorróAszter:

igazad van, így nézve megérte, máris jobb:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.14. 06:22:05

@Gery87:

Én is elleneztem, de teljesen szubjektív okokból: örménypárti vagyok.

Viszont ettől még normál diplomáciai gyakorlatl.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.14. 06:29:45

@ZorróAszter:

Ha a viszony ellenséges, nem engedik haza, ez nyilvánvaló.

Az azeri-magyar viszony nem ellenséges.

Tapi2021 2023.09.14. 09:16:10

@ZorróAszter: "Mondtam: jó keresztény képmutatóként a látszaton agyal. És nem azon, hogy nem kellene tudatosan szabadonengedni egy baltás gyilkost."

Igaza van. Nem lett volna szabad ezt megtenniük az azerieknek!

"Pont mikor az egymást gyilkoló, bajonettel belező katolikus katonákról kérdeztem."

A kereszténység nem tiltja a katonáskodást! Jézus többször beszélt katonákkal és egyszer sem mondta, hogy azonnal szerelj le.
A védelemhez mindenkinek, egyénnek és népnek, joga van.

Másrészről a katonaságot az állam tartja fenn és az állam visz el katonának. 99%-ban. Ha megtagadod, keményen büntet. Tehát, ha a keresztényt behívják, aztán kiküldik a frontra, akkor kimegy a frontra.
Itt újra kapcsolódnék az előző ponthoz: a keresztény katona harcol az országáért, népéért, családjáért.
És ezzel is megadja a császárnak/államnak, ami az államé! Akkor is, ha az állam éppen talán egy igazságtalan vagy elhibázott háborúba küldi.

De ezeket már párszor elmondtam.
A lényeg, hogy maga a katonáskodás nem ütközik Jézus tanításába!

Gery87 2023.09.14. 10:46:54

@Tapi2021:

Nem a katonáskodással van baj hanem hogy pusztán magánemberként csak úgy agyonvágott egy másikat mert neki nem szimpatikus.
Tudta mindenki hogyha hazaengedik akkor nem fog bűnhődni érte, sőt!
Erkölcsileg leszerepelt a diplomácia.
Nem kell ezt mosdatni.

Gery87 2023.09.14. 10:47:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A hadüzenet is normál diplomácia gyakorlat, stb de most nem arról van szó jogszerű volt e hanem hogy helyes volt e, de szándékosan nem akarjátok érteni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.14. 10:49:20

@Gery87:

A kérdés: tett-e bármi szokatlan Orbán azzal, hogy egy másik államnak kiadta annak börtönre ítélt hivatalos képviselőjét? A válasz: nem, sőt ez a nemzetközi gyakorlat.

Gery87 2023.09.14. 11:46:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A nemzetközi gyakorlat hogy kiadunk valaki X országnak ha gyilkos és tudjuk hogy otthon büntetlenül megússza?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.14. 11:50:54

@Gery87:

Igen. Ez gesztus az adott ország felé, Itt is ez volt a cél: az azeri kapcsolatok javítása.

Gery87 2023.09.14. 12:11:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez egy szégyenteljes dolog volt, mindegy miért történt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2023.09.14. 12:19:12

@Gery87:

Nekem se tetszett, Írtam is róla akkor.

De én örnénypárti vagyok.

jónévez 2023.09.14. 18:25:07

Azért ha valakit menekültnek tekintünk (ez is gumicsont volt/van, hogy honnan és ki is menekült), tehát, ha menekült -akkor NEM adható ki. Nemcsak a rezsim elől, a háború elől menekülőkre is vonatkozik ez. És átlaghülye is érthetné: ha valaki egyik oldalon sem akar harcolni, annak is jár a menedék. Plánr, ha már megkapta. Itt inkább azok az ukrán vendégmunkások lehetnek a kérdésesek, akik nem menekültként jöttek. De (úgy látszik) ha akarják, kaphatnak akár menekülti státuszfélét -ha nem, senki nem tiltja, hogy hazamenjenek harcolászni.

(Nem, nem érdekel most az azeri gyilkosról szóló vita. Azt annál a cikknél kell megbeszélni)

ZorróAszter 2023.09.14. 20:39:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Ezzel vigyázz. Ballib szemmel te is fidesznyik vagy."

Nem vagyok részrehajló vagy igazságtalan: Nekem a ballibek pont ugyanúgy kinyalhatják a seggem, mint a fidesznyikek.

:o)

ZorróAszter 2023.09.14. 20:52:13

@Tapi2021:

"A lényeg, hogy maga a katonáskodás nem ütközik Jézus tanításába!"

És az, hogy egy római katolikus olasz és egy római katolikus magyar belezi egymást bajonettel a lövészárokban, az is helyes?

Jézus a kábítószerfogyasztás ellen se mondott semmit.

Nem tudom, Énok könyve milyen kategória, de aszerint az embereket fegyverkészítésre a bukott angyalok tanították, sőt maga a Sátán.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.09.15. 09:23:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de katonáskodott, nagyon is. Hidegkúti esztergált a gyárban, egyedül Bozsik József lett úgymond értelmiségi (53-tól országgyűlési képviselő), mindenki melózott mellette, és a gyakoribb a valós meló volt, nem a Bozsik-féle.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2023.09.15. 09:25:40

@_Neville: Öcsi esetében (is) de, ő szolgálatban is volt, rengetegszer. Azt hiszem Szolnokon.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása