magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Ballib revizionisták

Viccesek ezek a ballib megmondóemberek: egyedül Trianont fogadják el lelkesen, míg Ukrajna esetében foggal-körömmel küzdenek a teljes revizióért, itt a "mindent vissza!" az alapelvük.

61 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1918301285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2024.01.15. 13:20:54

Nem viccesek.
Aljasak és pusztítóak.
Ők Hofi csigái...

2024.01.15. 13:41:39

az egyik azt mondja, amit washington diktál. a másik meg amit moszkva. mert különben mégis miért kellene a magyar kormányak tiltakoznia a nato tagállamok fegyverszállítása ellenében. minden nato tagállam maga dönt. magyarország nem szállít. de miért lenne tilakozni a nyugat ellenében, azt állítani, hogy valójában ők akartak háborút, miért érdeke a blokkolni a svéd csatlakozást, stb.

2024.01.15. 14:06:07

a fidesz is a mindent vissza elvet vallja, ha az ukránok letennék a fegyvert, akkor azzal a szovjetunió régi határát állítanák vissza. csak abban egy kisebb ukrán szszk lenne. a krím és a donbass nélkül. magyarország újra a szovjetunióval lenne határos. ráadásul nem is vereckénén, hanem záhonynál. ami a magyar érdekkel nyilván ellentétes. orbán putyin bábjának tűnik. az ellenzékiek pedig az amerikaikat szolgálják ki.

Gery87 2024.01.15. 14:20:58

"egyedül Trianont fogadják el lelkesen"

Hazugság, nincs igenlés meg lelkesedés, egyszerűen az álláspont az hogy nem éri meg háborút kirobbantani a revízióért, illetve hogy békés úton kell a magyar kisebbséget támogatni.
Amit egyébként Orbán is mond, semmi nagy különbség nincs az Orbán kisebbségpolitika meg a ballib között!

Megint csúsztatsz.

Ami Ukrajnát illeti, eleve más eset.
Ott évek óta háború van, még egy folyamatban lévő konfliktus.
Majd meglátjuk ki tudja érvényesíteni céljait.
Itt meg 45 óta béke van.

Természetesen kettős mérce az van.
Hisz Koszovó esetében a területi integritás helyett a népszuverenitást tolták előre, itt meg nyilván a területi integritás elv van kirakatban.

Az ok: az ellenség érdekeivel (szerb, orosz) ellentétes állásponton kell lenni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.15. 14:54:41

@Gery87:

Kettős mérce van ballib oldalon: aki Triaont említi az idióta, míg ma az ukrán esetben zokogni kell. S lám Koszovó esete is, ahogy te is írod.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.15. 19:39:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: jó, dehát Trianon a rohadék népelnyomó magyar urak miatt, akiket cinkosan összekacsintva támogattak a bűnös magyarok is, teljesen jogos volt, és még többet kellett volna elvenni. Itt meg egy hős szabadságért harcoló nép van Ukrániában.
Most olvasom Jakabffy Elemérnek, Krassó-Szörény ezidáig utolsó főispánjának visszaemlékezéseit, felhívja a figyelmet a Népszava október 8-i számára. Már akkor elárulta a baloldal ezt a szerencsétlen országot.

adt.arcanum.com/hu/view/Nepszava_1918_10/?pg=56&layout=s

"[...] A magyar néppel együtt az ország valamennyi népelen küzdhetetlen erővel követeli önrendelkező jogát ,és akizsákmányolt, elnyomott, vagyontalan osztályok nem hajlandók tovább is tűrni szolgaságukat.A szövetségi politika, a dualizmus,anemzetiségi elnyomásés a tőle elválaszthatatlan politikai és szociális osztályuralom— ezek voltak a magyar alsókotmány igazi alapjai..[...] Mindannyiunké,az ország dolgozó népéé az akötelesség,hogy kezünkbe véve sorsunk intézését, olyan újalkotmányt adjunk országunknak, amely aelemondatja a háború haladéktalan befejezését és biztosítja jövendő boldogulásunk föltételeit. De ezt a boldogulásunkat nem kereshetjük abban, hogya magyarság uralkodó osztályai elnyomjanak és uralmukba hajtsanak az országban élt nem magyar nemzeteket és kizsákmányoljanak vagyontalan néposztályokat, hanem csak abban, hogy elismerve az országban élő nemzeteknek önrendelkezésre, a dolgozó néposztályoknak emberséges megélhetésre való jogát, a demokratikus és szociális igazság szellemében és követeléseinek megfelelően rendezzük be országunkat Nema földrajzihatárokat,hanema szabad nemzetek társadalmában való helyünket, velük való szabad és nemzetközileg biztosított együttműködésük rendjéttekintjük ebben döntőnek."
S így lőn.

Gery87 2024.01.15. 19:59:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A szélsőjobbot kivéve minden politikai szereplő azt mondja hogy Trianon a múlt, de fájó pont, a revízió és az irredentizmus nem járható út...
A Fidesz is.
Úgyhogy nem tudom miért a ballibekre kened ezt csak.

Ukrajna meg még nem lezárt ügy, hanem a jelen.

Gery87 2024.01.15. 20:03:44

@Deak Tamas:

Haladó gondolatok:)
Nem olyan "sohanemvolt álomország" iránt nosztalgiázó irredenta sovén avitt balfasz mint te.

"Ukrániában."

jahajjj, a világhíres jobboldali humor...
Azért ne legyél már ennyi nyugger.

élveteg 2024.01.15. 20:37:37

Ukrán trianon persze lesz . De még mindig jobban járnak mint mi ,mert ukránok tömegei nem kerülnek orosz fenhatóság alá

0dzsud0 2024.01.15. 22:38:50

Igen, ezt a jelenséget én is nagyon bírom. Mindenkinek szurkolni, csak a magyaroknak nem. Sőt, lehetőleg a magyarok ellen. :D

Másik kedvencem a ballib gondolkodásmódra, amikor jön, hogy "Európai Egyesült Államokat!!"...de azért az erdélyi magyarok maradjanak csak románok. :D

0dzsud0 2024.01.15. 22:39:24

@élveteg: "De még mindig jobban járnak mint mi ,mert ukránok tömegei nem kerülnek orosz fenhatóság alá"

Merthogy még előtte meghalnak? Vagy hogy kell érteni?

ez a nevem senki 2024.01.15. 22:52:57

jappánba az ilyen
eket ki vég
ezték
100 éve

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.16. 08:32:50

@Gery87:

Lezárt ügy, de a ballibek szerint eleve hülyeség emlegetni.

GyMasa 2024.01.16. 12:45:44

EZ az egész nagyon furcsa!
PL. már a Szovjetunió szétesése is egy érdekes eset. Ott miért nem az ország területi integritása volt a fontos?
Ugyanígy Jugoszlávia esetén?
Jah, hogy ott az USA érdeke az volt, hogy az (a népek önrendelkezése) legyen a fontosabb szempont, az ukrán helyzetben meg a területi integritás.
Igen vicces ez a nem túlságosan elbújtatott kettős mérce...

Gery87 2024.01.16. 13:11:01

@GyMasa:

Semmi fura nincs ebben, hatalmi érdekek vannak.
Egyszer ez a jó, máskor az...ennyi.

És ez nem USA világkép, sajátosság.
Ez van amióta vannak hatalmi érdekek.

SoltBrain 2024.01.16. 13:14:30

A ballibek mindent fordítva csinálnak/mondanak, harcban állnak a logikával....

Gery87 2024.01.16. 14:55:08

@SoltBrain:

Orbán nem?
Hát arról szól az egész politikája hogy mindeki hülye, csak mi vagyunk helikopter!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.16. 16:10:09

@GyMasa:

Mert a nemzetközi jogban egyszerre van jelen az integritás és az önrendelkezés, ami ugye képtelenség.

Sokéig az volt a szokás, hogy ha gyarmat, akkor az önrendelkezés az erősebb, egyébként meg az itgeritás.

Aztán ezt megszegte a nyugat Jugoszlávia esetében.

Tapi2021 2024.01.16. 19:43:23

@cvsvrs: "mert különben mégis miért kellene a magyar kormányak tiltakoznia a nato tagállamok fegyverszállítása ellenében. minden nato tagállam maga dönt. magyarország nem szállít."

Ez ellen NEM tiltakozunk! Csak sajnáljuk, hogy a szállítások közvetlen következményeként MÉSZÁROLJÁK, mészároltatják AZ UKRÁNOKAT, holott lehetne békét is kötni.

A sokkal gyengébb Ukrajna SOHA nem győzheti le a sokkal erősebb Oroszországot! Tehát, akik fegyverszállítással, pénzzel, bíztatással meghosszabbítják ezt a háborút, mind FELELŐSEKKÉ váltak sok tíz és százezer UKRÁN haláláért, akiket az oroszok elé vetnek.
De minek???
Nem győzhetnek csak fegyverekkel!!!!!

" de miért lenne tilakozni a nyugat ellenében, azt állítani, hogy valójában ők akartak háborút,"

Mert ez meg így van. Ha nem akarnának, régen vége lenne! KIZÁRÓLAG a nyugati fegyverszállítások és pénz miatt folyik még mindig a háború!

Az USA már a harmadik világháborúról beszél!!!!... És meg is tesz érte mindent!!!! Ukrajnától Tajvanig...

Amit ellenzünk, az az, hogy odaadják az európai uniós emberek pénzét, az unión kívüli Ukrajnának! De miért is???
Megszavazták ezt az unióban élő népek?

Mi érdekünk fűződik nekünk ehhez a háborúhoz és Ukrajnához???

Miközben az EU-n belül sincs a problémák megoldására elég pénz!
Akkor miért is tapsolnak el tízen milliárdokat az EU-n KÍVÜLI Ukrajnában???

Kinek az érdeke???

Tapi2021 2024.01.16. 19:52:51

@Gery87: "Semmi fura nincs ebben, hatalmi érdekek vannak.
Egyszer ez a jó, máskor az...ennyi.

És ez nem USA világkép, sajátosság.
Ez van amióta vannak hatalmi érdekek."

És vannak orosz hatalmi érdekek is...
Tehát akkor... az oroszok sem az ördög, meg Putyin sem, csak azt teszik, ami a BEVETT GYAKORLAT, mióta világ a világ. Nem?

2024.01.16. 19:54:24

@Tapi2021:
az orosz-ukrán háború kapcsán háromféle álláspont lehetséges.

az egyik az ukránbarát. a másik az oroszbarát. a harmadik a semleges. ausztria vagy svácjc semlegesek. az orbán kormány oroszbarát. nyíltan. szaladnak putyinnal kezet rázni. peszkov dicséri meg, hogy milyen jól teljesítenek.

Tapi2021 2024.01.16. 19:54:28

@Gery87: "Orbán nem?
Hát arról szól az egész politikája hogy mindeki hülye, csak mi vagyunk helikopter!"

Ezt IGAZOLD példákkal!

Tapi2021 2024.01.16. 19:58:48

@cvsvrs: " az orbán kormány oroszbarát. nyíltan. "

Lószart. IGAZOLD konkrét példákkal!

A magyar kormány MAGYAR BARÁT, azt teszi, ami a MI ÉRDEKÜNK! Pl. biztosítja a gázellátást, atomot, olajat...! És nem akar európai országok között SZÁNDÉKOSAN és MESTERSÉGESEN felszított, megcsinált ellenségeskedést és háborúkat!
Mert most szinte mindenki más EZEN DOLGOZIK!

MERT EZ A DOLGA! Nem az ellenségeskedés, az USA érdekében.

2024.01.16. 20:00:30

@Tapi2021:
magyarázd már el, hogy mi értelme van putyint védeni. az mióta magyar nemzeti érdek? és ugyanígy mi értelme van bident támadni. az mióta magyar nemzeti érdek?

ilyen egy regnáló politikus csak politikai megrendelésre tesz. nincs olyan, hogy egy szuverén elnök védelmezi a másikat és és támadja az ellenfeleit akkor ha nem a csókosa. vagy nem zsarolják.

Tapi2021 2024.01.16. 20:04:24

@Gery87:

"Az ukrán fegyveres erők ellentámadása kudarcot vallott, és ha ez így folytatódik tovább, akkor Ukrajna államisága hamarosan megkérdőjeleződik - jelentette ki Vlagyimir Putyin elnök kedden Moszkvában orosz városvezetők előtt.

Putyin szerint ha az ukrán fél nem vetette volna el a béketárgyalásokat, amivel ismételten bebizonyította függőségét, akkor már vége lenne mindennek. Volodimir Zelenszkij ukrán elnök békejavaslata lehetetlen követelményeket támaszt a tárgyalásoknak, ugyanis lehetetlen, hogy Oroszország feladja azt, amit az elmúlt másfél évben elért - mondta. Egyúttal lehetetlennek nevezte az orosz nép legyőzését.
"Ha folytatódik az, ami most történik, ami most zajlik, akkor most már teljesen nyilvánvaló, hogy nemcsak az ellentámadásuk bukott meg, hanem hogy a kezdeményezés az orosz fegyveres erők kezében van. Ha ez folytatódik, akkor helyrehozhatatlan, nagyon súlyos csapás érheti az ukrán államiságot" - vélekedett az orosz államfő. "Elutasították a tárgyalást, hiszen ők voltak azok, akik végül elutasították ..., pedig már mindenben megegyeztünk... Egy nappal később az összes megállapodást a szemétbe dobták" - mondta.
Még az ukrán tárgyalóküldöttség vezetője is elismerte, hogy Kijev készen állt a megállapodásra, de Boris Johnson akkori brit miniszterelnök lebeszélte erről - tette hozzá.
"Őrültek, nem? Ha nem utasították volna el, akkor már régen, másfél évvel ezelőtt vége lett volna mindennek" - jelentette ki az orosz vezető.
Emlékeztetett arra, hogy az ukrán függetlenségi nyilatkozat semleges államként határozta meg Ukrajnát, de mint mondta, a nacionalista elemek "agresszívabbnak bizonyultak", és elkezdték a saját programjukat erőltetni. "Ez vezetett el a mai helyzethez" - szögezte le." (MTI)

Tapi2021 2024.01.16. 20:11:41

@cvsvrs:
Egyrészt senki nem védi Putyint!

Másrészt Putyin nem akarja megbuktatni a megválasztott magyar kormányt, teljesítik a szerződéses vállalásaikat felénk - pedig már régen el kellett volna zárniuk minden olaj és gázcsapot az EU felé, ha háborús stratégiában gondolkodnának, ellenségnek nem adunk el létfontosságú erőforrásokat! Ugye?! - Bidéék meg igen. Ahogy a brüsszeliták is. Akkor ki az ellenség?

Ez fontos különbség!

Ezért reménykedünk egy NORMÁLIS szövetségesben Washingtonban.

A magyar kormány pedig kizárólag a magyar érdekek mentén politizál (lavíroz a viharban, amit MÁSOK okoznak!).

Hiába Putyinoztok itt állandóan agyatlanul és alaptalanul.

Bárcsak más európai országok kormányai is ezt tennék, a saját népük érdekében cselekednének. És nem Európán kívüli harmadik fél érdekében...

Tapi2021 2024.01.16. 20:18:03

@Gery87: Az ilyen állatok intézik nekünk a háborúkat!:

"EGYRE TÖBBEN BESZÉLNEK EURÓPAI HÁBORÚRÓL

Két volt amerikai tábornok is kijelentette, hogy másfél éven belül kitörhet a harmadik világháború, ha a NATO-tagok nem lépnek fel összehangoltan az orosz fenyegetés ellen. Az Európában állomásozó amerikai erők volt főparancsnoka, Ben Hodges szakértői véleményekre és bizalmas dokumentumokra hivatkozott, és álláspontjához egy másik nyugalmazott amerikai tábornok is csatlakozott kifejtve, hogy a NATO felkészületlensége kiválthatja az orosz támadást.
Mindez azután lett különösen aktuális, hogy Németországban kiszivárogtak a védelmi minisztérium anyagai, amelyek szerint már akár februárban elképzelhető egy olyan orosz akció, amely aztán háborúhoz vezethet a Baltikumban, majd Európában. Decemberben pedig svéd vezetők beszédei váltottak ki vihart, amikor arra figyelmeztették az embereket, fel kell készülniük egy háborúra."

Gery87 2024.01.16. 21:18:49

@Tapi2021:

kapcsold be az m1-et...

Gery87 2024.01.16. 21:20:47

@Tapi2021:

2 év megy a riogatás a háborúval, meg a kovid óta egy újabb járvánnyal....nem új ez.
Hisztériakeltés..

0dzsud0 2024.01.16. 21:56:21

@Gery87: "Orbán nem?
Hát arról szól az egész politikája hogy mindeki hülye, csak mi vagyunk helikopter!"

Csak azért elég nagy különbség, hogy esetében már nem egyszer kiderült, hogy tényleg. Pl. a migránsinvázió elején nem csak hazai szinten volt tökre egyedül Orbán, de minket basztatott az egész kontinensen mindenki, de még a tengeren túlról is. Aztán qrvára kiderült, hogy ezt a kérdést egyedül Orbán találta el. De volt pl. olyan is, hogy jaj, hát nem szabad ám keleti (=politikailag nem megfelelő) Covid-vakcinákat beszerezni, inkább várjon mindenki a "megbízható" nyugati oltóanyagra, sőt, még légyszi-légyszi a Sanofit is várjuk már be, hadd legyen neki is egy kis profitja, addig meg az sem baj, ha temetetlen halottak fekszenek az utcán...Vityáék nagyon bölcsen szartak erre és berendelték a vakcinákat mindenhonnan, el is húztunk átoltottságban mindenkitől. Tudom, kopik az emlék, de ez akkoriban azért elég sokat számított ám. Lényeg a lényeg, szeretnék végre olyan példákról is hallani, amikor mindenkivel szembehelyezkedve csak egy-egy ballib politikus vagy politikai erő bizonyult helikopternek, de picit nehéz, mert az embernek inább csak gigantikus elqrások jutnak az eszébe.

Gery87 2024.01.16. 22:05:36

@0dzsud0:

Orbánnak igazságai és részigazságai vannak, a válaszai viszont rosszak vagy hazugok.

0dzsud0 2024.01.16. 22:23:04

@Gery87: Nem értem, nekem ez kissé mellébeszélés. Akkor most ő találja el a folyamatokat, vagy a ballibek, akik szerint 13 éve minden héten megbukik?

Gery87 2024.01.16. 23:37:15

@0dzsud0:

Orbán rálát folyamatokra, amire egyébként bárki képes (én 2015-ben tőle függetlenül is megmondtam hogy a korlátlan kultúridegen migráció ostobaság.....elképesztő szégyennek is tartottam hogy ez a opportunista bunkó faszkalap mondja ki azt amit mindenkinek kéne) csak az érdekeik mások.
A liberális elitnek nem volt célja kimondani ezt, a reakciós jobboldalnak meg igen.
A magyar ballibek a saját szalonbuborékjukban vannak mai napig, 2015-ben is meg 2010 elött is, utáltam is a mszp-szdsz féle jóemberkedő seggnyaló álszent idiótákat).

alöksz róz 2024.01.16. 23:41:23

@0dzsud0: "addig meg az sem baj, ha temetetlen halottak fekszenek az utcán" - te most egy filmről beszélsz, azt én is láttam.

"Vityáék nagyon bölcsen szartak erre és berendelték a vakcinákat mindenhonnan, el is húztunk átoltottságban mindenkitől. Tudom, kopik az emlék, de ez akkoriban azért elég sokat számított ám." - ezt a filmet viszont nem láttam.

alöksz róz 2024.01.16. 23:42:30

arra viszont emlékszem, hogy nem húztunk el átoltottságban, a sokadik hullámban meg mi jártunk a legrosszabbul, mert rábaszott a sok ember a kínai vakcinára

alöksz róz 2024.01.16. 23:46:06

@alöksz róz: bár van rá esély, hogy az utóbbi csak a jól sikerült pfizer-propaganda. végül is ki tudja mire basztak rá szegények...
szerintem leginkább a kötelezővé tett távgyógyászatra.
ami a gyakorlatban az orvosi ellátás betiltása volt.

Tapi2021 2024.01.17. 11:55:58

@0dzsud0: Ehhez annyit, hogy engem Szputnyikkal oltottak be, a tesómékat Pfizerrel. Én egyszer sem voltam igazoltan covidos, ők meg vagy négyszer!

Tudom, ez sok dologtól függ, de azért...

Tapi2021 2024.01.17. 12:01:36

@0dzsud0: Gery olyan mint Bekiáltás Domokos: pontosan tudja, hogy Orbánnak igaza van, Ukrajnával kapcsolatban is, de SOHA nem lenne képes ezt leírni.

Azt leírja, hogy ezt meg ezt mondja KÖVETKEZETESEN és évek óta, és Domokos is ugyanazt, DE OV azért autokrata, populista diktátor és minden szar, amit csinál.

Pontosan olyan tudathasadásos, mint Gery. Tudják, hogy valójában igaza van, ő látja jól a dolgokat, az idő minden esetben őt igazolja, de mivel ÉRZELMILEG UTÁLJÁK, köpködni kell, és szar.

Nem szeretnék ilyen lenni.

Gery87 2024.01.17. 13:22:15

@Tapi2021:

"Gery olyan mint Bekiáltás Domokos: pontosan tudja, hogy Orbánnak igaza van, Ukrajnával kapcsolatban is, de SOHA nem lenne képes ezt leírni."

Látom, megint nem voltál értelmezni amit eddig erről a témáról írtam!
vagy nem olvastad. Vagy leszarod.

1. Orbán "béke" lózungja hülyeség, ez nem így működik, Attól nem lesz béke hogy ezt akarjuk, két ellentétes érdek áll szemben.
Ukrajna meg a mögötte álló hatalmi érdek nem fogja feladni. Oroszországnak meg nem érdeke hogy abbahagyja amit elkezdett.
2. Ukrajna egy pufferállam, ez a sorsa, egy USA bábállam lett, ez meg egy proxiháború.
Oroszország érdekei mentén nem akar NATO tag és EU tag Ukrajnát ami érthető.

Ennél többet nem tudok tenni Orbánért:)

Gery87 2024.01.17. 13:23:39

@Tapi2021:

Nem érzelmileg utálom, azt utálom amit tesz.

Tapi2021 2024.01.17. 15:06:29

@Gery87: Igazoltad, hogy azt mondod a helyzetről, amit OV, mégis azzal indítasz, hogy OV hülye és nincs igaza. "Orbán "béke" lózungja hülyeség".

Ő is tudja, hogy béke miért nincs!!!!

És azt is, hogy lehetne, már holnap, ha azok a bizonyos " mögötte álló hatalmi érdekek" akarnák.

Éppen erről van szó. Hogy ez egy gondosan megcsinált háborús konfliktus, amit gondosan és szándékosan nem befejezni igyekszenek, hanem eszkalálni!!!

Ugyanazt mondod, amit mi és OV is. Ennek ellenére indítasz ezzel: "Orbán "béke" lózungja hülyeség". Domokos ugyanezt csinálja. Meg sokan mások.

Mintha OV arra várna, hogy leszálljon egy békegalamb és attól lenne béke.
De erről szó sincs. Azt mondjuk, hogy NE CSINÁLJÁK TOVÁBB! És erz csak DÖNTÉS kérdése. Pl. fegyverszállításokkal fokozni a háborút és még több ukránt a vágóhídra küldeni helyett, lehetne TÁRGYALNI is, REÁLIS alapokon!

Ezt mondjuk és OV is. Csak, hát ugye ez nem érdeke valakiknek. Cui prodest?
Mert valakié biztosan. Aki JÓL JÁR vele!

Tapi2021 2024.01.17. 15:07:12

@Gery87: "Nem érzelmileg utálom, azt utálom amit tesz."

Vagyis? Mit tesz, ami utálatos?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.17. 17:14:13

@Tapi2021: meg is lesz az, hiszen az egész balhé célja a többpólusúság kialakításának megtörése. Oroszország elvileg kiesett, ha Európa romokban, akkor nem az lesz a probléma hogy a sárgákra rábasztunk egy-két atomot.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.17. 17:16:13

Tanácstalan vagyok nem értem, mi most a hivatalos pártvonal a Momentumban? El vagyok veszve.

"Nem számít a magyarellenes nyelvtörvény, a véresre vert dunaszerdahelyi szurkolók vagy Malina Hedvig ügye. A Putyin iránti szeretet és hűség felülírja azoknak a sérelmeknek a sokaságát, amit a felvidéki magyarok szenvedtek el Fico miniszterelnöksége alatt. Itt tart ma a magyar kormány külpolitikája: előbb populista, mint magyar. Előbb putyinista, mint magyar."

"Közös történelmi felelősségünk, hogy Magyarország és Szlovákia barátok legyen. A magyar-szlovák kapcsolatok jövője olyan pártokon fog majd múlni, mint a PS, a Spolu és a Momentum.Mert lehetünk úgy felvidéki magyarok, hogy közben büszke szlovákok vagyunk.”

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.17. 20:34:51

@Deak Tamas:

Pedig egyszerű:
- ha ott a kormány liberális, akkor hülyeség Trianon emlegetése és a kisebbségi magyarok védelme,
- ha vszont ott a kormány nem liberális, akkor szent háborút kell indítanunk ellenük.

Gery87 2024.01.17. 20:40:41

@Tapi2021:

" Igazoltad, hogy azt mondod a helyzetről, amit OV, mégis azzal indítasz, hogy OV hülye és nincs igaza. "Orbán "béke" lózungja hülyeség"."

A megoldásai meg az értékelései nem jók.

Béla azt mondja nem indul a traktor mert nincs gázolaj majd megmagyarázza hogy azért mert lapos a kereke a megoldás meg az hogy vágjunk hozzá egy kalapácsot:)

Orbán azt mondja a "háború nem jó, legyen béke" tényleg?:D
És ez így megy hogy mindenki eldob mindent, aztán aki amit mart azzal hazamegy...
hát ez nem így működik.

Aki tudja a problémát meg az okát nem feltétlen ad rá jó választ.

Lásd akkor Toroczkait.
Látja hogy a külföldi szerződéses vendégmunkások problémát jelentenek.
De a megoldásaival meg miértjeivel nem értek egyet.

Gery87 2024.01.17. 20:42:00

@Tapi2021:

Leírtam sokszor, nem fogok neked kisregényt írni megint, mert a vége az hogy komcsizol, jönnek a balibezések, meg az irigyezés bla bla...szokásos sablonjaid.
Semmi értelme. Már lejátszottuk ezt.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.17. 21:07:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nade Fico szocdem, SMER-Slovenská Sociálna Demokracia. Tehát gyurcsányista.
A zavarom csak nőtt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.18. 08:34:39

@Deak Tamas:

De ő nem igazi baloldali!

A ballibaizmusnak nincs gondja az européer jobboldaliakkal, lásd Mertkell, de baja van a retrográd nacionalista balosokkal.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.18. 08:43:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: dehát már ez is nacionalizmus hogy büszke szlovák. De még mekkora !

Gery87 2024.01.18. 12:16:29

@Deak Tamas:

Ponnt olyan sovén seggfej mint te.
De most a Főnid vele haverkodik mert a saját hatalmi érdeke fontosabb mint a magyaroké.
Te balfasz.
Ennyit a nemzet politikáról, jobboldaliságról.

Biztos koccintanak majd a Benes dekrétumra, meg jókat röhögnek malina Hedvigen....

GyMasa 2024.01.19. 15:07:12

@Gery87:
... meg csúnya kettős mérce...
Merugye csak az USA "érdekei" eredendően jól, bárki más az eredendően egy fasiszta hitler utánzat..
És, bármikor tudják egy pillanat alatt változtatni az alapelveiket.
Lásd, az oroszok népirtanak, 1-1 ukrán halottal, bezzeg az izraeliek azok simogátják a palesztínokat, pedig ott több palesztín halt meg 3 hónap alatt, mint a teljes ukrán háborúben eddig.
(Szó se' róla, most nem védem a palesztínokat, hiszen, a Hamasz teljességgel tudatában volt, mit fog kapni a nyakába, amikor meglépte okt 7-ét, sőt a mai napig azt mondják, hogy újból megtennék, sőt meg is fogják tenni. Ezzel a hozzáállással nem hagynak túl sok mozgásteret az izraelieknek...)

GyMasa 2024.01.19. 15:08:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
Igen, és ez volt az oroszok precedense is a mostani akciójukra.
Csak az USA vezette nyugati, magát "szabadnak" nevező propagandasajtó nyilván az USA érdekei szerint propagandál....

GyMasa 2024.01.19. 15:11:59

@Tapi2021:
AZ egész mostani rendszert a nyugati (valójában USA vezette), magát "szabadnak" nevező sajtó propagandagépezete kretezi kizárólag az USA érdekeinek megfelelően.
Ebből a szempontból az oroszok eléggé elaludtak.
Igaz, ez az egész csak a Nyugati, magát "szabadnak" nevező orszáégokban tudja kifejteni a hatását.
Igaz, ezek az országok sem az országok számát sem a lakosság számát tekintve, sem gazdasági erejüket tekintve, azaz semmilyen mértékben nem a "többség".
Ez látszik is abból, ahogy bebuktak a szankciók.

GyMasa 2024.01.19. 15:13:26

@cvsvrs:
Nem. a rögvalóság az, hogy orbán is semleges, csak a propagandasajtó tolja őt el az "oroszbarát" irányba.
A porpagandasajtó szerint CSAK ukrajnafelszopás van. Mindenki más Putyinbérenc.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása