magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Apró eltévelyedés

Trombitás Kristóf alapvetően rendes gyerek. Azt hiszem, írhatom így, ez nem sértés: pont ugyanannyi idős, mint a nagyobbik fiam.

Bár Trombitás ősfideszes családból származik - apja Fidesz alapító tag, egy ideig országgyűlési képviselő -, ő maga nem azonnal lett fideszes. Az egyébként marginális tradicionalista mozgalomban kezdte, mely kezdetben sokkal inkább a Jobbikhoz állt közel, természetesen ez véget ért a Jobbik 2014-ben indult "néppártosodásával", azaz hithű liberális párttá való átalakításával. Aztán a tradicionalisták egy része a Fideszhez kezdett közeledni.

Ennek alapján tetszenie kellene nekem. A gond, hogy ez a tradicionalizmus a László András féle irány, mely az én ízlésem számára legitimista, formalista. Bocs, de szerintem a legitimizmus baromság. Eleve irtózom az ilyen beavatás szerű dolgoktól, ezek szinte mindig átverések.

Mindegy. A lényeg most a cikke, melyben ezt írja: "Nem kétlem, hogy a gyermek pszichés fejlődésének jobb, ha apát és anyát lát maga körül, de abban meg biztos vagyok, hogy két anya vagy két apa sokkal jobb, mintha egy se volna.".

A gond ezzel az, hogy ez ultraliberális álláspont. Hiányzik az elemi logika is: a nagyobb rossz és a kisebb rossz között mindig a kisebb rossz a helyes választás, mármekkora is a nagyobb rossz díszítése. Szülő nélkül felnőni rossz, de mégis ez a kisebbik rossz ahhoz képest, ha két perverzzel növünk fel.

Aki szülő nélkül nő fel, abban nagy eséllyel megmarad az érzés, hogy mi az, amit nem kapott meg: normális szülői környezetet. Míg aki álszülőkkel nő fel, az jó eséllyel kifordult értékrendben nő fel, melyből aztán talán képes lesz megszabadulni, talán nem.

Jó hír, hogy időközben ő maga is rádöbbent: hibázott, töröltette cikkét. Remélem arra is rájön, miért.

Én arra tippelek, az utóbbi időben Trombitás túlságosan az eretnek római pápa hatása alá került, szerintem innen eredeztethető ez a mélyen keresztényellenes cikke is.

Címkék: közélet
48 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr1318304193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez a nevem senki 2024.01.17. 07:13:51

eznema trombitás lajos?
mer rendös gyerek de el táveledett azis

Gelmerrrrr 2024.01.17. 08:19:59

ogy a gyermek pszichés fejlődésének jobb, ha apát és anyát lát m
----------------------
1. Nem gyermek, gyerek volna az, de nem barna van, ez az ősmagyar hang, ezzel rakandem, ezzel a hangval. A barna hang a bír hangtól ered, flektálva bar, erre az ana partikel. Így nem szülő, hanem béresje, béresjár, béresjék.

Nekem ez a magyar nyelv, ezzekkel a hangokkal rakandem, ez a racionális, ősmagyar, így az apa laguján is raktább volna ena, ene partikeltől:
-ena baru.
-ona barna.
-ana, anya barma.
-béresje, nőnemű
-béresjár, ena, Vater.
-béresják, dubbes, többes.

A butaká és egyéb illegitim, attól, hogy a magyar nyelv indogermán és germán nyelv, az új-ónemmagyar egy halandzsa, de én nem rakandem libernyál hangokkal, hanem itt ősmagyarokkal, ahogy barna, anya barma, ena, így a bírnyáknál tagadem a butakát, attól, hogy én ezekkel a hangokkal rakandem, ahogy ez az én nyelvem, ez az ősmaygyar nyelv. Ha a bírnyák libernyák gyereket makog, én barnát, ha nőt, úgy anyát, anya barmát, ha úr-t, úgy barut, ha fötust, úgy én bért.

2. Fejlövés? bullshit libernyák hang, igenstak pejoratív, nem is igen, rakem, így dúrgerni kellene, nekem tenkés.

3. A prosti skac írásja igenstak egy reakció arra, hogy volt egy cikk arról, hogy hány barna is élne buziknál, vagy buzi-leszbiknél, és erre ment a prosti skac mishcmáscholásja.

De erről már írtem, hogy stak a narratíva van, a butaká illegitim, ha mondjuk a fideszlibcsi narratíva azt mondja, hogy nem van, úgy nem van, ergo egy barna se van a buziknál, vagyis ezeket az onákat hát racionálisan agyon kellene...

Totál bullshit a butaká(úgy hogy illegltim), hogy nem látja a narratívákat, itt mondjuk a fideszlibsit, ana azt makogja, hogy nem van, de úgy nem is van, ha volna, úgy se van, attól, hogy a logika rekkint rekkenteni kell.

Noshát így erre egy ona se él buziknál, ha él a logika, itt a narratíva rekkint rekkenteni kell, attól, hogy stak a narratíva rejális(vagyis nem volna, máshogy), a butaká illegitim.

_Neville 2024.01.17. 08:50:08

Trombi nekem kicsit zavaros figura, úgy tűnik, mint ahogy variálja állandóan a frizuráját, a fejében is hasonló csapongás lenne, hogy mit is gondol a világról.

Gelmerrrrr 2024.01.17. 10:59:52

töröltette cikkét. Remélem arra is rájön, miért.
-----------------
1. Nem töröl, hanem dúrger, nem törunk, de az tar volna.
2. Remerem, de a remélem is oké, stak racionális verb.
3. Ha remerem van, a ra és re stumától, úgy annak a raktányja(Rektion) is az ar-ra-re stumától ered, így nem rájen, ez itt németizmus, hanem kirak, rak, rakand.
4. A miért hangot dúrgenri, stak er és ár stuma van.

5. Itt nem erről van a beszéd, hanem arról, hogy az előbb kijett egy statisztika, hogy vannak onák(Kindek) buziknál, és a prosti skacnak ezt kellett mischmáscholni, de úgy, hogy arra ezt dúrgerni kell, hogy volt ejnye-bejnye. Így stak az marad fenn az egésztől, hogy a fideszlibcsi az egészet relativizáltaja, vagyis egy úgymond dementi, erre egy újabb dementi a cikk dúrgerésje, így a fideszlibcsi kimakogtaja magaját, attól, hogy így a narratíva is tolódik.

Gelmerrrrr 2024.01.17. 11:03:11

@_Neville: _Neville
2024.01.17. 08:50:08
is gondol a világról.
---------------

Magyar rakand, stak a libcsi gondol, gonduja van.
Világja stak a libcsinek van, ahogy a kereszténynek, a kreténynek, magyarnak erda, árda, bolja és rakumány.

Ide rakumány rakód, rakumányt rakandunk, annak részje erda, árda, bolja.

???????? Baszott racionális az egész, attól, hogy baszott fasza trükk. A fideszlibcsiknek le kellett reagálniuk a statisztikát, és így tették, fasza egy egy trükk.

ZorróAszter 2024.01.17. 11:31:17

"Szülő nélkül felnőni rossz, de mégis ez a kisebbik rossz ahhoz képest, ha két perverzzel növünk fel."

Ez olyan mintha a belgák, pont a brüsszeliek a magyarokat, magyar családokat, a keresztény családokat a Bándi családon keresztül értékelnék.

Gery87 2024.01.17. 12:13:56

"Jó hír, hogy időközben ő maga is rádöbbent: hibázott, töröltette cikkét. "

:D

"Töröltette" ja...az persze:D

Törölték, jött az utasítás a központból/szerkesztői öncenzúra/párt cenzúra és törölték, rájöttek hogy a 10+ éves propaganda megtette a hatását és a tulokkommandó a korábbi elvtársat is le fogja büdössorosistalibsizni.
Ezt nem lehet kint hagyni.
Leszedték.

Csodálatos.

Gery87 2024.01.17. 12:37:39

"ősfideszes családból származik - apja Fidesz alapító tag, egy ideig országgyűlési képviselő -, ő maga nem azonnal lett fideszes."

Mert az hogy Fidesz jelentett már sok mindent, de látom megfogtad a lényeget: a sorosista libbant Fideszt alapító apuka fiacskájának nyilván a nemzethy Fidesz NER-jében is hinni kell!
A "vér kötelez", a párt az párt, csak a hűség a lényeg, nincsenek elvek, illetve tökmindegy mi az!
Ezek alattvalók, büdös jobbágyok, akik max hűberes Döbrögik akarnak lenni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.17. 12:59:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: én foglalkozom családkutatással, így fixre mondhatom: a hatodik bekezdésben tökéletesen igazad van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.17. 13:27:29

@Gery87:

Ebből láthatod: a fideszes törzskommentelő nem egyénkövető, hanem értékalapú.

Hiába írja a baromságot fideszes megmondóember, akkor se fogadják el.

Pedig a ballib szöveg az, hogy a fideszes tábor agyatlan, mindig azt ismétli, amit mondanak neked.

Láthatod, hogy nem.

Novák Kati ukránpárti kirohanásait se támogatja a fideszes keménymag, pedig hát ő 100 %-ban Orbán embere. Persze az okosabb fideszes megérti: Novák szövege csak protokoll, nem kell komolyan venni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.17. 13:29:05

@Gery87:

Nem az. Csak nem mácsó típus.

Én se voltam az soha, s engem is lebuziztak a mácsók.

vasútihíd 2024.01.17. 14:14:23

pedig tombitás minimum biszex. persze a macsóság sem garancia a nemi normalitásra.

Tapi2021 2024.01.17. 15:46:25

A pápától semmi ilyet NEM HALLHATOTT! Ahogy azt te is tudod.

Tapi2021 2024.01.17. 15:48:25

@_Neville: Nem lepődnék meg nagyon, ha egyszer csak hodászosodna.
De remélem, nem. Csak még keresi az utat.

2024.01.17. 15:49:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
ha orbán azt mondja, hogy őszerinte is meg lehet ezt nagyon szigorú szabályokkal persze engedni (mert mondjuk így jutna pénzhez), akkor nagy feró is azt mondaná.

Tapi2021 2024.01.17. 15:50:17

@ZorróAszter: ""Nem olyan."

Igazi fidesznyik válasz.

:o)"

Önálló átgondolást igényel!

Tapi2021 2024.01.17. 15:53:35

@Gery87: "Ezt nem lehet kint hagyni.
Leszedték.

Csodálatos."

Mint minden szerkesztőségben történik a szerkesztőség irányvonalától eltérő anyagokkal!
Napi rutin.

Szerinted a HVG lehozná egy cikkemet arról, hogy a fegyverszállítások és a háború finanszírozásának és ezzel ELHÚZÁSÁNAK közvetlen eredménye az ukránok tízezreinek halála?

Tapi2021 2024.01.17. 15:55:06

@Gery87: Fradi mezben a Fradinak kell szurkolni! Vagy cserélni kell mezt! Ennyi.

Tapi2021 2024.01.17. 15:56:01

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Meg. Sokszor alaptalanul támadod a pápát. Mint most. :-(

Tapi2021 2024.01.17. 15:59:15

@cvsvrs: Ezzel nagyon komolyan szembe menne a keresztény tanításokkal. Öngyilok lenne a következő választáskor.
Gyorsan kiderülne, hogy az "agyatlanok" nem azt nézik, mi van a zászlóra írva!!!

ZorróAszter 2024.01.17. 18:21:12

@Tapi2021:

"Önálló átgondolást igényel!"

Meggyőzött!

Gery87 2024.01.17. 19:56:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ahhoz képest hogy eddig ránézésre megmondtad ballibekről hogy buzik:)

Gery87 2024.01.17. 19:59:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Agyatlan, mert tegnap Trombitás Bubuka még "nemzeti keresztény konzervatív igaz magyar ember" volt, erre ír valamit ami nekik nem tetszik és máris "libsi buzeráns lett":D

A vélemény pluralizmusnak a nyoma sincs meg a NER-ben.

Egyébként is, lehet ez csak egy "teszt" volt, hogy mit reagál rá a törzsszavazó.
Hát ezt.

Gery87 2024.01.17. 20:00:28

@Tapi2021:

A reakciók voltak csodálatosak:)

Gery87 2024.01.17. 20:01:44

@Tapi2021:

:D
A politika és a közélet nem foci.
De hát, hiába...úgyse értitek.

Gery87 2024.01.17. 20:51:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A lényeg, nem lehet kibeszélni a NER-ből mert "aki nem szereti a mi nagy vezérünket, az áruló!"

Továbbra is az van és az a helyes irány amit Orbán mond, a többiek csak beszélő fejek, "megafonok" (milyen beszédes név az egyik nyaloncmédiának) bármikor bedarálhatóak és feláldozhatóak.

Nincs "pezsgő szellemi élet" a NER mögött, hűség van vagy árulás!

Gelimtrtrddddd 2024.01.17. 21:05:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hanem értékalapú.

Hiába írja a baromságot fideszes m
------------
1. Érték? Skalavenaufstandi hang, stak er és stuma van. Alap hang nem van, az al túl volna, raku vagy stuma. Barma az anat bírunkl.

2. He????????? Ja jó, már nem is beszélsz arról, hogy hány úgymond ona(ha az az, Kind) van a buziknál, ahogy mondjuk Szájerről se.

Hogy van az, hogy a fideszlibcsik idején volna 4000 úgymond ona, Kind a buziknál?

Totál egal, hogy Trombi hogyan is makog, irreleváns, a rejalitás az, hogy a buziknál volna úgymond ona, Kind, és ez a fideszlibcsik idejénél, vagyos a fidesz is libcsi.

Ennyit erről.

Gelimtrtrddddd 2024.01.17. 21:09:20

@Gery87: A lényeg, nem lehet kibeszélni
--------------

1. Olyan hang, hogy lényeg nem van, stak nyelvkakilás. A lehet hang laguján volna.

2. Már téged is most is szopat a fideszlibcsi, hogy neked így jen le, de ezzel baju nem van, ez is volt a remu, a fideszlibcsi remuja, ahogy írtem. Az egész cikk nem más volt, ahogy reakció, mischmáscholás a statisztikára. A fidesz egy libcsi párt, folyton az volt, itt libernyákodni kell, a náciktól, hogy a szitut mischmáscholják, egy úgymond dementivel, erre egy újabb dementi, hogy dúrgerik a cikket.

Ha neked így rakód az egész, ahogy írod, úgy a fideszlibcsi szopat téged, most a libernyák gőgödön szopat téged, hogy nem látod a trükköt.

Gelimtrtrddddd 2024.01.17. 21:13:17

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: De ez a véleménye liberális.
------------

A vélemény nem ez, a hangot szétkúrják ezzel.

??????? Dehát libcsizmus van, úgy hogy a buziknál van 4000 onának makogott entitás, Kindnek. Van ugye a narratíva, ahol illiberalizmus, de van a rejalitás, ahol libcsizmus, ahol Szájer brüsszelitázik, a buziknál úgymond ona entitások vannak.

He? Na ne már! Nem, nem. A narratíva a rejalitás, a butaká illegitm(attól, ois, hogy halandzsa, a magyar indogermán és germán nyelv).

Ha a narratíva azt mondja, hogy nem vannak onák buziknál(logikailag nem is vann, rakandailag), úgy nem vannak, stak a libcsi butakánál.

Gelimtrtrddddd 2024.01.17. 21:15:42

@cvsvrs: szerinte is meg lehet ezt nagyon szigorú szabályokkal p
-------------

Rekkint, nem szerint, racionálisan rekkint. Stak a libcsinek van szablyája, az szab, a magyarnak regályja van. A szigor laguján dernya: dernya regály.

Az Feró, de hol vannak a nácik? Ahogy én is. Nem, nem kérem, narratíva van, a butaká illegitim.

Gelimtrtrddddd 2024.01.17. 21:19:59

@Tapi2021: Gyorsan kiderülne, hogy az "agyatlanok" nem azt nézik, mi van a zászlóra írva!!!
---------------
1. A gyors laguján ősmagyarabb az árva hang, ár-va. Derül hang nem van, nem rakem a ster, der stumától.

2. Agyloszák, és baszott agyloszák, attól, hogy szájer buzizik, ahogy van úgymond 4000 ona entitás a buziknál. Az agymorsadtak azt nézik, hogyan is van a zászlóra írva.

3. Dehát így én is agymorsadt vagyem, attól, hogy én azt mondem, hogy kérem ez és ez a narratíva, úgy tegyünk, hogy a narratíva valósvá váljon, a fidesz egy libernyák banda.

Gelimtrtrddddd 2024.01.17. 21:24:19

@Tapi2021: komolyan szembe menne a keresztény tanításokkal.
-------------

1. Nem komolyan, a magyar hang ernyeszta, a komoly hangot nem rakem.
2. Nem szembe, hanem anta.
3. Olyan hang nem van, hogy tan, halandzsa.

4. De így se rakem, attól, hogy a pedofília kreténység, a fidesz buzi, a kereszténység is buzi, ahogy Szájer, vagy egyéb, ahogy Borkai.

A kreténység ergo buzizmus. Így nem van itt gondu a kreténységgel, ahogy látni van, stak a kreténység rekkint tesz a fideszlibcsi, ha buziknak van barnájuk, de logikailag ilyen nem van, ergo logikai és ontológiailag nem vannak. Szájer kersztényen tesz, ha buzul gruppenpartyn, és a fideszlibcsik ezeket a kretényizmusokat bírják is, most is ők makognak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.18. 08:39:16

@Gery87:

Aki médiában dolgozik, az nyilván nem beszélhet ki, követnie kell a médiatulajt. Dehát ez a ballibeknél is így van.

Gelmerrrrrt 2024.01.18. 08:47:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: dolgozik, az nyilván nem beszélhet ki, követnie kell a médiatulajt. ----------------
1. Dolgozik hangot dúrgerni.
2. Nem követ, ez jevevényhang, hanem ranakered.
3. a tulaj a tolvaj.

4. Itt nem van kibeszélés, ahogy írtem, ez egy trükk.

ZorróAszter 2024.01.18. 10:20:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Aki médiában dolgozik, az nyilván nem beszélhet ki, követnie kell a médiatulajt. Dehát ez a ballibeknél is így van."

Nem is mondták, hogy maguk is a médiában dolgoznak.

Eddig csak Tapi2021-ről tudtuk.

:o)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.18. 10:55:13

@ZorróAszter:

Én amerikai multinál dolgozom, melynek semmi köze semmilyen médiához. Egyszerű szürke proli vagyok a cégnél.

Gery87 2024.01.18. 12:03:43

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Média és média közt is van különbség.
Lásd pl Puzsér az összes jó és rossz meglátását elmondhatja bárhol akkor is ha kritizálja az ellenzéket vagy a rendszert vagy a woke-ot stb.
A "komcsi" Schiffer szintén teret kap vagy egy "fideszes" Hont András...

Ellenben a nerdnyikeknél nincs semmiféle kilengés, játéktér, egyrészt-másrészt..
Unalmasak is mint a fene.
Orbán mond valamit ezek meg visszamondják csak suttyón....marha izgi mondhatom.

ZorróAszter 2024.01.18. 19:03:24

@Gery87:

"A "komcsi" Schiffer szintén teret kap vagy egy "fideszes" Hont András..."

Nekem Hont András azért szimpatikus, mert egyszer történészként és humán értelmiségiként már majdnem rájött, hogy "az az ember" (mellesleg Hérosztratosz) nem az athéni Parthenont gyújtotta fel, hanem az epheszoszi Artemisziont.

Most attól, hogy a három jelenlévő humán értelmiségi között abból is volt némi zavar, hogy a Parthenon nem azonos a Panteonnal, attól most tekintsünk is el.

:o)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása