magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Műbotrány

Friss botrány: Zorbán homokos!

A ballib médiák újabb öngólja.

Persze csak az maradt le, hogy a dél-kelet-ázsiai kultúrában a férfiak kézben járása baráti gesztus, semmi köze a nemi orientációhoz.

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4218307793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.23. 12:49:18

Sőt, az araboknál is.
Brezsnyev meg Honecker sem volt homár a szájcsókkal, ez szláv szokás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.23. 12:51:55

@Deak Tamas:

Meg még más hasonló dolog.

Latin-Amerikában közel tenni az arcomat nőhöz baráti gesztus, nem jelent csókolási szándékot.

Ahogy az olaszok se azért üvöltenek, mert mérgesek, hanem magasabb a megszokott hangszint.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.01.23. 12:54:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az olasz abszolút hetero férfihaverok is pusziszkodnak, ha régen látott egyéniségnek örülnek meg.
Anno egy brazil építészmérnökcsajszi meg mondja: beülök az öledbe, így a barátnőm le tud ülni a helyemre.

Tapi2021 2024.01.23. 13:31:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ahogy az olaszok se azért üvöltenek, mert mérgesek, hanem magasabb a megszokott hangszint."

Régen szinte minden olasz család nagycsalád volt, sok gyerekkel, sőt együtt élő generációkkal. Aki azt akarta, hogy meghallják...

Gery87 2024.01.23. 14:49:45

@Deak Tamas:

Álmodozzál vén hülye.

Gery87 2024.01.23. 14:55:08

Valóban műhiszti ez.
Bulvár kategória, unatkozó háziasszonyoknak való a blikkbe.
Kár hogy politika lett belőle.
Ebből is látszik a média és a politika megint nem azzal foglakozik amivel kéne.

Ennek így kellett volna kinézni bárhol, bármilyen sajtónál:
Orbán fogja a kezét a sárgának...hm..érdekes....buzi? nem, de biztos nem így akarna "előbújni"...akkor mi lehet az ok? google...5 perc keresés, találat, az ázsiaiaknál ez szokás = Orbán ezért fogja a kezét, diplomáciai gesztus.
Következmény? nincs semmi, max megemlítjük az olvasónak, nézőnek zárójelben a találkozó érdemi része mellett, után hogy ez a szokatlan dolog miért történt, aztán továbblépünk mert elvileg újságírók vagyunk nem pletykáló vénasszonyok! .

Ennyi.

Gery87 2024.01.23. 15:01:18

@Tapi2021:

Régen (100+ éve) mindenhol nagycsalád volt, 3-5-7 gyerek, legalábbis a többségnél...ehhez nem kell délre menni!....aztán mennyi nőtt fel, más kérdés.

A lényeg ez a "familia" duma, csak takarózás hogy miért üvöltöznek:)
Ilyenek. Déliek....a kelta meg a germán nem üvöltözik...mert az a hidegben dolgozik, nincs szieszta meg lébecolás a napon... nem pazarolja az energiáját...ha igen, na akkor ő már mérges:)

ez a nevem senki 2024.01.23. 15:05:38

a jappánok most
antól más
képp néznek Viktor!ra

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.23. 15:09:33

@Gery87:

A ballib keménymag szerint ilyen az igazi független újságírás. S aki kritizálja, azt megvette a Zorbán kilóra.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.01.23. 16:38:36

Tényleg furcsa ezt látni, de meg fogják ott keleten ezt a gesztust becsülni. A nyugatiak nem biztos, hogy megtennék.

Gelmerrrrr 2024.01.23. 18:14:37

Hát ö!

A kretény libcsi, a fidesz libcsi, a fidesz kretény, a kretény buzi, a libcsi buzi, vagyis a fidesz buzi.

ZorróAszter 2024.01.24. 10:38:27

Azért vannak a protokollfőnökök, hogy előzetesen megbeszéljék, hogy mi fér bele és mi nem.

Orbán sokadszor tesz felesleges és visszatetsző gesztusokat.

Koreában se kötelező kutyát enni. A protokollfőnök megmondja a koreainak, hogy nálunk ez nem fér bele.

Megértik. Nem először történik.

Köztünk az a különbség, hogy én pontosan ugyanezt elmondtam akkor is, amikor Brezsnyev csókolta szájon Kádárt.

Maguk meg a papagájkórus azt is megpróbálná kimagyarázni, ha letolná a gatyáját és az asztal közepére csinálna.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.24. 10:44:01

@ZorróAszter:

Nem. Orbán direkt csinálja, mert tudja, jön aztán a ballib papagájkórus műbotrányt csinálni, ami MINDIG csökkenti a ballibek népszerűségét, mert ez csak a ballib keménymagnak tetszik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.24. 10:45:06

@ZorróAszter:

"Köztünk az a különbség, hogy én pontosan ugyanezt elmondtam akkor is, amikor Brezsnyev csókolta szájon Kádárt."

Én is. Elmondtam: ez orosz szokás. Mivel smertem az oroszokat, 5 évet éltem köztük.

ZorróAszter 2024.01.24. 11:09:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Nem. Orbán direkt csinálja, mert tudja, jön aztán a ballib papagájkórus műbotrányt csinálni, ami MINDIG csökkenti a ballibek népszerűségét, mert ez csak a ballib keménymagnak tetszik."

Vagyis az történik, amit mondtam korábban: a fidesznyikek és libernyákok összehangoltan, egymásnak végszavazva dobálják a gumicsontokat a népnek?

ZorróAszter 2024.01.24. 11:13:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Én is. Elmondtam: ez orosz szokás. Mivel smertem az oroszokat, 5 évet éltem köztük."

Vagyis áll az, hogy maga mindig a éppen hatalmon lévők mellett szónokol?

Ugyanis rám kissé haragudtak, amikor azt mondtam, hogy felesleges és visszatetsző, bár nem nagyon. Sőt volt aki mellémállt.

Gery87 2024.01.24. 11:15:15

@ZorróAszter:

Igazad van, de ettől még ezen rugózni tökre bulvár és felesleges, had parádézzon a türk meg egyéb keleti haverjaival, ismerjük....
Felesleges ezen agyfaszt kapni.

Milyen videót tett fel szilveszterkor cigányvajdának öltözve:)?
"Igyááááál" igyáááál"...

Nem lepődünk meg, tudjuk, ezek ilyenek, Döbrögik.

ZorróAszter 2024.01.24. 12:33:24

@Gery87:

Bocs de itt nem magát járatja le ilyenekkel, hanem Magyarországot.

És a papagájkórus megint megakadályozza hogy észhez térjen. Senki nem meri neki azt mondani, hogy ne csinálja mert visszatetsző.

Mint a zöld-fehér-piros kokárdával meg a többivel.

Ez akkor is rossz ha baloldalnak esetleg épp jól jönnek az ilyenek.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.24. 13:09:36

@ZorróAszter:

A ballib agytröszt kiszámítható. Miért ne használná ki ezt Orbán?

Olyan ez, mint a MaxVal és a Zorró viszonya: ha a Max azt akarja, kommenteljen a Zorró, akkor leírja, hogy a német nagytőke szerepe minimális. :-)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.24. 13:11:30

@ZorróAszter:

Én még egyik hatalomnak se voltam az embere, nem kell megfelelnem senkinek.

Szóval szabadon írhatok, beszélhetek. Bármit mondok, írok, azzal személyes helyzetem nem fog változni.

ZorróAszter 2024.01.24. 13:55:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A ballib agytröszt kiszámítható. Miért ne használná ki ezt Orbán?"

Mert itt úgy tűnik, magának is és Magyarország megítélésének is árt ezzel.

Gumicsontnak ez túl nagy árnak tűnik.

ZorróAszter 2024.01.24. 13:56:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Én még egyik hatalomnak se voltam az embere, nem kell megfelelnem senkinek."

Akkor nem értem, miért próbálta megvédeni Brezsnyev csókolózását.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.24. 15:22:39

@ZorróAszter:

Az igazság elmondása mióta védelem?

Ha mondjuk azt olvasom, hogy Hitler hobbija kutyák kínzása volt, mire én elmondom, ez marhaság, akkor én hitlerista vagyok?

ZorróAszter 2024.01.25. 10:26:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Jobban védi így a magyar érdekeket, ez a lényeg."

Felesleges önlejáratás, aminek semmi haszna. Akár örülhetnénk is neki ha nem ártana Magyarország megítélésének is.

"Az igazság elmondása mióta védelem?
Ha mondjuk azt olvasom, hogy Hitler hobbija kutyák kínzása volt, mire én elmondom, ez marhaság, akkor én hitlerista vagyok?"

A féligazság gyanús.

Például konkrét esetben annak elhallgatása, hogy nincs kötelezettség kellemetlen vagy visszatetsző szokásokba belemenni.

Ez általános diplomáciai elv. Ezért vannak a protokollfőnökök, hogy ezt részletesen egyeztessék.

Nincs olyan szabály, hogy Koreában kutyahúst kell enni. Sőt az ellenkezőjére van: mindenhol vannak olyan ételek, szokások, ami mások számára idegenek, és kerülni kell hogy ilyesmivel kellemetlen helyzetbe hozzák valamelyik felet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.25. 11:09:29

@ZorróAszter:

Mindig van egy határ ebben.

A nagyon idegen szokás követését nem várjuk el idegentől. De egyébként igen.

Nyilván itt is egyeztetés volt előre. S Orbán csapata meglátta az ügy belpolitikai hasznát, hiszen boritékolható volna a ballib műbotrány, amiből Orbán nyer mindenképpen.

ZorróAszter 2024.01.25. 11:47:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mondom: ez megerősítené azt, hogy a két oldal összehangoltan dobálja a gumicsontokat a hülye népnek, aki tényleg az ha be is veszi mindezt.

ZorróAszter 2024.01.25. 15:02:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Éppen csak a kitudja mennyibe kerülő média és totális propagandája.

Billy Hill 2024.01.27. 00:51:01

Azért az is prájlessz, amikor a haladók a buzisággal, buzulással akarják cikizni az öreget. Miközben szerintük a melegség az egy non plus ultra állapot, és maximális tiszteletet érdemel. Most akkor melyik?! Gáz vagy cuki? :-)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása