magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A pofáraesés

Az igazikeresztény, igazijobboldali Ungváry sokat dolgozott. Videójában se képes rejteni lelkes remegését.

Kiszemelte a Fidesz fő megmondóemberét, sokat kutatott. Nagy botrányra számított, hetekig tartó hisztériára.

Aztán jött Bayer és az egészet leállította nagyon egyszerűen: azt mondta tulajdonképpen, hogy nem áll ki saját nagyapja cselekedetei mellett.

S a 3. napon már legbőszebb ballib médiák is ejtették a témát.

Szegény Ungváry. Most alapos fejmosást kap gazdáitól.

Én persze szerencsés vagyok. Nincs felmenőm, aki elkövetett volna bármit, amit a józan ész alapján erkölcstelennek lehetne nevezni. Egyik nagyapám pénzügyőr volt 1937-1967 között, 5 különböző rendszer - Horthy, nyilas, köztársaság, Rákosi, Kádár - alatt, másik nagyapám meg pék egész életében, kezdetben vállalkozóként, majd állami alkalmazottként. Szüleim meg egész aktív életükben külkeresek voltak.

74 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7018314741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2024.01.31. 12:18:34

Bayer nagymamáinál kéne keresni az igaz mocskot, csak az az ilyen ügynök apukák kölykének igencsak kellemetlen lenne...

_Neville 2024.01.31. 12:18:49

Ott lett különösen nevetséges lett a sztori, mikor a Dobrev családjával akarták ezt összemosni. Bayer gyerekkorában találkozott párszor ezzel a nagyapjával, aki hamar meghalt, jó eséllyel a nyilas vonalat tényleg nem tudta, előnye meg aztán végképp nem származott belőle soha.

2024.01.31. 12:49:31

az ellenzéknek úgy kel ez a bayer, mint egy falat kenyér.

2024.01.31. 12:58:22

@_Neville:
és egyébként dobrev kláráról is tudja mindenki, hogy a nagyapja apró antal volt. ezzel lehet hergelni a jobber közönséget. a ballert meg, hogy bayer nagyapja egy idióta náci volt. amit maga bayer is megerősített. az alma nem esik messze a fájától ugyebár. és ez megy pro és kontra. ez a bayerizmus, amiben ez a mocsok disznó fürdik. ez is ugye bayerizmus. ez a komment is.

és ez nyilván kulturálatlan. utolsó mocsadék állatnak szakadt volna a feje az anyjába. ez nem való a mainstream médiába. és aki ezektől elámul, vagy elalál, hogy megmondta a tutit az nem értelmiségi, hanem egy büdős bunkó. akkor is ha a nagyapja nem volt komcsi, vagy náci.

rendesen ezek nincsenek jelen a közbeszédben, a mainstream médiában,legfeljebb az underground világában. a kocsmában.

2024.01.31. 13:00:58

ez az, amit mindenki tud, ha akar. és a probléma akkor van ha valakinek csak ez megy. pankotai lili vagy bayer zsoca. két nagy intellektus.

2024 2024.01.31. 14:16:03

A Bayer- és a Dobrev-vonal közötti fő különbségek:

1. Bayer Zsolt nagyapja korán elhalt, ritkán találkoztak. Dobrev Klára sokáig szívta magába nagyapó és a rendszer szellemiségét, ki sem kellett mozdulnia otthonról.
2. Dobrev Klára soha nem vallott színt, nem számolt el nagyapja örökségével, pedig lett volna rá ideje. Ellenben Bayer korábban már beszélt nagyapja viselt dolgairól.
3. Dobrev Klára még mindig a lopott villában lakik elkúró férjeurával együtt.

Gery87 2024.01.31. 15:13:20

"Szegény Ungváry. Most alapos fejmosást kap gazdáitól."

Hagyd már ezt a baromságot, lehet neked van gazdád, felétek ez a szokás, de nem mindenki jobbágy:)
Ungváry teljesen magától van megkattanva:)

De komolyan, totál félre lett értve az egész ügy!

Nem az volt a cél hogy Bayer-t összemocskolják a nagyapja bűneivel, Bayer is teljesen magától, önszántából egy faszkalap mucsai bunkó proli seggfej mint egy ház.

Ungváry mindössze arra akart rámutatni, példát hozni, hogy a Bayer meg a NER féle logika, miszerint az "ősök bűnei miatt a mai "ivadékaik" olyanok amilyenek", " a vér nem válik vízzé" stb...szóval hogy ez baromság.
(meg ugye a kommunistázás, az Apró klánozás, a Donátozás., Dobrevezés...)

Ez egy példa volt a zsótinak hogy a te felmenőidnek is van sara és meg szégyellnivalója, nem kéne tehát másokat azzal feketíteni meg mocskolni, személyüket támadni hogy ki volt az apjuk, anyjuk!

Ennyi a történet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.01.31. 15:30:04

@Gery87:

Ez olyan lett, mint Scmitt diplomamunkája. Rögtön felmerült: na és Gyurcsányé? Azóta se lett meg. S sose senki se vetette volna fel, ha nem ők kezdték volna el.

Most is ez van, egy kis nyilas orvos meg ÁVH-s informátor szemben Gyurcsányné nagyapjával. aki az ország egyik VEZETŐJE volt az 56-os megtorlások alatt.

Lásd még: Horn nagyszerű ember volt, Orbán apja viszont gonosz komcsi volt.

Gery87 2024.01.31. 15:34:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mondtam már: az hogy más is geci, nem teszi semmissé avgy jóvá a saját geciségedet!
Szóval dedós duma "de..de..de a másik is.." jó, És?
Ettől minden rendbe lesz?

"Most is ez van, egy kis nyilas orvos meg ÁVH-s informátor szemben Gyurcsányné nagyapjával. aki az ország egyik VEZETŐJE volt az 56-os megtorlások alatt."

NEm ez a léyneg,a léyneg hogy Byer jobabn tenné ha vissza venne az arcából meg mások családjának gyalázásából, mert egyébként az ő családjában is van fekete folt, "meg ócska kis prolik" kabátfeladogató kisnyilas pribékek, akik komcsivá vedlettek....ugye, egy csőcselékünk van, kis ország....

Szóval ennek a mondandója az hogy "zsóti húzd meg magad, mert te se vagy különb csak egy ócska kis proli! Te is kihasználod a rendszert, te is kapsz villát meg támogatást meg csurran cseppen....úgyhogy pofád lapos."

Gery87 2024.01.31. 15:36:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És Klára asszonyság egyenlő a nagyapjával? A bűnével együtt született, hordozza?
Mit akarsz?
most már a középkor helyett az ókorba menjünk vissza?
Szemet szemért....megölöd a testvérem akkor én is a tiéd? vér az vér?
MI legyen?
Nem értem.

kiskisutca 2024.01.31. 16:07:54

@Gery87:

"Szemet szemért"

Ez egy előremutató elv, mert mértékletességre, arányosságra int!

An eye for an eye! Tehát a szem elvesztéséért nem a másik megölése, családja, faluja elpusztítása a válasz!

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2024.01.31. 18:01:01

@cvsvrs: Maga szerint hány százalékotth hoz ez nekünk?

Kérdésemvan 2024.01.31. 20:06:26

A BÜDÖS KURVA ANYJÁT MINDENKINEK, AKI EZT A TETVES ZSÓTIT VÉDI!!! Náci nagypapa, ávós nagypapa! A retkes bájernek volt kitől tanulni. Őt is csak az érdekli, hogy melyik faszt érdemes szopni. OLVASSÁTOK EL BIRKÁK, MIT ÍRT RÉGEBBEN A NAGYPAPIRÓL! MOST MEG SZÊGYENLI! AHA. IDIÓTÁK!!!

Gery87 2024.01.31. 20:22:49

@kiskisutca:

Nem, ez egy fasság.

Pont hogy nem mértékletes és arányos, hiszen ezt Bayer sem alkalmazza.
Miközben kikéri magának hogy a nyilas nagyapa alapján ítéljék meg, ő másokkal szemben ezt emgteszi.
Sőt, az egész fidesz propaganda alapja az ellenzékkel szemben hogy "ezeknek a felmenői is mocskos komcsik voltak".

erol 2024.01.31. 20:27:14

Most függetlenül a sztoritól, ez a bayer elképesztően visszataszító figura. Fogalmam sincs miért bálványozzák sokan. Ír valami olyasmit, hogy "a szemét, mocskos kurva anyjukat, dögöljenek meg a rohadék gecik" erre a komment szekció: "már megint igaza van", meg "tűpontos", meg a műveltebbje "touché" stb...De közben nem mond semmit, csak ócsárol.

élveteg 2024.01.31. 21:02:07

A nagyapja tetteiért sem a Dobrev sem a Bayer nem felel ez nyilvánvaló Csak a kettő közt van ám egy apró különbség A Bayernak a szarember nagyapja miatt semmi előnye nem származott Nem úgy a Dobrevnek Az Apró család pézügyi és kapcsolati tőkéje nélkül ezeket nem is imernék ezek nélkül meg Gyurcsány ma egy kinyúlt zakós középisklai tanár lenne valami vidéki porfészekben

Kérdésemvan 2024.01.31. 21:12:15

@élveteg: ezt magyarázd el a bájerzsótinak fasszopó nergeci. Mindenki másnak világos. Hogy Gyurcsány hol lenne ha...az meg a büdös kurva anyád se érdekli lumpenproli. (Bocsi, hogy zsóti stílusában válaszoltam)

0dzsud0 2024.01.31. 23:29:44

@Gery87: "Mondtam már: az hogy más is geci, nem teszi semmissé avgy jóvá a saját geciségedet!
Szóval dedós duma "de..de..de a másik is.." jó, És?
Ettől minden rendbe lesz?"

1. Más felróható magatartására hivatkozhat az is, aki maga felróhatóan járt el.
2. Ahogy többen rámutattak, nem kis különbség van a kettő között. Nem gondolom, hogy bármelyiket is védeki kell, de arra játszani, hogy jójó, hát mindkettőnek van vaj a fején, az bizony gáz (na ha valami, hát épp ez a dedós). Merthogy nem egyenlőek. Nagyon nem. Nem lesz rendben ettől minden, de beszélni nyugodtan lehet róla, sőt kell is. Neked épp ezt kellene amúgy képviselned, hol a sokszor hangoztatott erkölcsi beállítódásod? :))

"NEm ez a léyneg,a léyneg hogy Byer jobabn tenné ha vissza venne az arcából meg mások családjának gyalázásából, mert egyébként az ő családjában is van fekete folt"

"Pistike te csak ne ítélkezz a pedofil gyerekgyilkos felett, mert a múltkor láttam, hogy cukorkát loptál a boltból, szóval pofád lapos!" - valami ilyesmi inkább ennek az üzenetnek a ballib interpretációja, és mágikus módon ezt már megint mindenki látja, csak valahogy épp ti nem. :)

0dzsud0 2024.01.31. 23:37:00

@2024: "Dobrev Klára soha nem vallott színt, nem számolt el nagyapja örökségével"

Nekem is ezzel van a legnagyobb bajom. Nem, szerintem sem felel a gyerek a felmenői bűneiért, de úgy tenni nem lehet, mintha azok meg sem történtek volna. Dobrev ezt teszi. Bízik abban, hogy ez egyszerűen elfelejtődött, hogy törlődött a kollektív emlékezetből, és szerinte törlődjön is! Higgye csak azt mindenki, hogy ő saját jogán valaki. Mert rátermett. Ez az, ami undorító és tudathasadás nélkül fel nem dolgozható, ilyen elvárás még a Fidesz-fanok felé sincs Mészáros Lölő kapcsán.

alöksz róz 2024.01.31. 23:39:17

@2024: 4. a piri mama is itt rontja még a levegőt, aki továbbvitte az apja "örökségét" a rendszerváltás után is, hogy rohadjon meg.
pl aktívan segítette az állami vagyon szétlopását.

alöksz róz 2024.01.31. 23:41:55

@Gery87: "az Apró klánozás" - az apró klán a mai napig aktív az országrontásban, ha nem tűnt volna fel...

Madarász Henrik 2024.02.01. 01:09:40

Alapból tényleg senkit nem kellene bántani a felmenői miatt, csak hát pont Bayer aki rendszeresen nyilasoz, náciz le másokat, egy nyilas nagypapával elég visszataszító dolog.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.01. 08:03:55

@élveteg:

Nem, ez nem igaz.

Gyurcsány a KISZ vezető embere volt. Ez hatalmas kapcsolati tőke, Apróék nélkül is boldogult volna.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.01. 08:05:31

@erol:

Szerintem is feleslegesen durva.

Hírneve onnan van, hogy már a ballib totális médiamonopólium alatt kiállt, így bátor harcos híre lett, aki beáll a vesztes csatába.

0dzsud0 2024.02.01. 09:27:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Gerinél is fel-felbukkan egy kis Kálmán Olga-hatás. A fennen hangoztatott függetlenség mögött valahogy azért mégiscsak a legalja DK-s agyrohadás bújik meg. :)

ZorróAszter 2024.02.01. 11:06:48

Én speciel sosem hallottam Bayert náci propagandát nyomni.

Közönséges tucatszélkakas: mindig az ami megéri neki. De náci még nem volt.

Ő maga mesélte például, hogy tízezer dollárt kapott az amerikaiaktól az F15-ös népszerűsítésére.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.01. 12:23:29

@ZorróAszter:

A ballib kánon szerint Bayer antiszemita náci.

Persze bizonyíték nincs, de ez a hivatalos álláspont róla.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.01. 13:19:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nincs kedvem végignézni a videót, de akkor egyértelműen bizonyítható, hogy Gyimes Károly bármit is elkövetett? 1946-ban egyetlenegy újsághírt találtam, hogy a népbíróság felmenti, a hetvenes években meg vezető főorvos volt, minden korabeli szaklap megemlékezik a haláláról.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.01. 14:05:51

@Deak Tamas:

Semmi, csak sejtetés, hogy biztos azért lett felmentve, mert az ÁVH-nak dolgozott.

Bayer azt mondja: igen, tényleg az ÁVH-nak dolgozott a nagyapa, de marhaságokat jelentett.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.01. 14:45:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: biztos nem azért lett felmentve, a Délpestmegye 1946. június 27-i száma írja a felmentést, akkor meg nemhogy ÁVH de szerintem ÁVO sem volt még.
Az biztos, hogy a testüregi motozást 1928-ban a román hadseregben már alkalmazták, érdekes módon csak akkor, ha a katona nem volt az államnemzet tagja.
Azt tudjuk, hogy Gyimes miket csinált volna konkrétan ezenfelül?

ZorróAszter 2024.02.01. 14:50:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A ballib kánon szerint Bayer antiszemita náci."

Speciel ezt se láttam.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.01. 15:03:23

@Deak Tamas:

Ungváry se mond semmit.

Annyi hangzik el, hogy korrupt volt, volt akitől 500 pnegőt szedett be papír kiállításáért, meg hogy ő tanította meg a motozóknak, hogyan kell hüvelyt motozni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.01. 15:08:01

@ZorróAszter:

Több ballib komment olvasását javaslom.

Ezekből meg lehet tudni:
- Kövér MSZMP-tag volt,
- idősebb Orbán fontos pártember volt,
- Semjén buzi,
- Orbán komoly KISZ-karriert futott be,
- Orbán informátor volt az állambiztonságnál,
- Bayer a kommunizmus dicsérte a Népszabadságban,
s még vagy 10-15 hasonló ökörséget.

Érdemes lesz jobban elmélyedned ezekben, mert ha így folytatod, a végén még fideszes bérkommentelő lesz belőled!

ZorróAszter 2024.02.01. 15:13:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Balogh István, aki I. Miklós néven Horthyt királlyá kiáltotta ki, és Szálasi mellett pártvezér is volt a Magyar Nemzeti Szocialista Pártban, őt is csak internálták.

Festetics Sándor grófot, aki a másik rivális Nemzeti Szocialista Párt vezére volt, őt is. A 60-as évekbeli fotóján ott van Hitler bekeretezett képe. Állítólag a régi cselédei fogadták be valahol a Balaton környékén.

ZorróAszter 2024.02.01. 15:19:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"- Kövér MSZMP-tag volt,
- idősebb Orbán fontos pártember volt,
- Semjén buzi,
- Orbán komoly KISZ-karriert futott be,
- Orbán informátor volt az állambiztonságnál,
- Bayer a kommunizmus dicsérte a Népszabadságban,"

Én ezek közül egyetlen egyel se találkoztam.

Csak azzal hogy:

- Kövér valamilyen MSZMP intézetben dolgozott,
- idősebb Orbán párttikár volt,
- Orbán KISZ-titkár volt,
- Bayer a Népszabadság újságírója volt,

- Semjén buziságáról soha,
- Azt se soha hogy Orbán informátor volt az állambiztonságnál

"Érdemes lesz jobban elmélyedned ezekben, mert ha így folytatod, a végén még fideszes bérkommentelő lesz belőled!"

Eddig még nem merült fel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.01. 15:29:22

@ZorróAszter:

Az egyik dédnagymamám második férje nyilas pártszervező volt Nagyszőllősön 1938-tól, a frissen visszacsatolt dél-kárpátaljai régióban volt az egyik aktivista. Amikor közeledtek az oroszok, átjött a Tiszán és Budapestre menekült a nagymamékhoz. S ő is csak 3 hetet volt internálva 1945-ben. Annyi büntetése lett, hogy sose kapott más állást, mint portás és éjjelilőr beosztás.

Tapi2021 2024.02.01. 15:34:16

Valaki visszakérdezett: és mi van Dobrev Klára árnyékminiszterelnök nagyapjával? Felmenőivel?
Ő elhatárolódott már tőlük?

Tapi2021 2024.02.01. 15:36:18

@cvsvrs: Rendszeresen nézed a Bayer show-t?

Tapi2021 2024.02.01. 15:41:20

@Gery87: A "logikád" ott bukik, hogy egyik elhatárolódik a felmenőtől és belátja, hogy HIBÁZOTT, a másik meg nem!

Dobrevet és Donáthot sem azért támadják, mert XYZ volt az apjuk, anyjuk, nagyapjuk, hanem, mert ott folytatják, ahol azok abba (sem) hagyták.

EZÉRT nem mindegy, kinek, milyen aspektusban említik, említhető a felmenője!

Gery87 2024.02.01. 19:50:45

@Tapi2021:

Nem bukik semmi, pont az a baj hogy ő elhatárolódik a felmenői gaztetteitől, de a másikat meg pont azért ekézi merthogy a felmenőik iylenek meg olyanok voltak EÍZÉRT lám ők is olyanok!

"ezek a büdös komcsi ivadékok"
"ezek már nemzedékek óta a nyakunkon vannak"

"már az apja is egy féreg volt.."

stb.

érted?
Dehogy érted.

Egyébként Bayer felmenőit pont úgy szarom le mint a Dobrevét.
Nem kell róluk mondania egyiknek sem semmit!

(Annál is inkább, mert Bayer önmagamtól faszkalap, egy "büdös mocskos suttyó proli", ez saját egyéni teljesítmény:))

Csak mondjuk a minimum akkor az hogy "nem ekézem a másikat amiatt, amiért én nem beszélek róluk!"

Gery87 2024.02.01. 19:55:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Totál nem érted az egész ügyet!
Nincs kettős mérce.
felejtsd már a kurva ballibeket egyszer a picsába...
nem tudod ezt mindenbe beleeröltetni!

Gyurcsányné mikor "komcsi büdösprolizott" másokat, miközben a felmenői meg azok?
Na, ez a különbség!

Zsóti "ócska büdös prolizik" másokat merthogy a "szüleie azok, tehát ő is az"... miközben ő is innen jön, a felmenői "ócska kabátfeladogató büdös nyilas prolik" na most akkor a logikája szerint ő is az?

Egyik se tehet a felmenőkről, de az egyik legalább nem csinál ilyet.

0dzsud0 2024.02.01. 20:28:26

@Gery87: "pont az a baj hogy ő elhatárolódik a felmenői gaztetteitől"

És milyen jól teszi. Nagyon egyszerű a megoldás, Dobrev is álljon ki és határolódjon el! Ilyen egyszerűen elvehetné az erkölcsi előnyt Bayertől, miért nem teszi? :)

"Egyébként Bayer felmenőit pont úgy szarom le mint a Dobrevét."

Milyen szép is lenne, ha ilyen egyszerűen egyenlőségjelet tudnánk tenni a kettő közé és ezzel le is tudnánk az egészet, igaz? :) Sajnálom, de ez nem fog menni.

"Csak mondjuk a minimum akkor az hogy "nem ekézem a másikat amiatt, amiért én nem beszélek róluk!""

Csakhogy ő beszélt. Dobrev meg nem, ennyi a probléma. :)

0dzsud0 2024.02.01. 20:29:49

@Gery87: "Gyurcsányné mikor "komcsi büdösprolizott" másokat, miközben a felmenői meg azok?
Na, ez a különbség!"

Végül is csak másból sem áll a komplett DK, hogy vérkomcsikként megpróbálják úgy beállítani, mintha nem is ők lettek volna a kommancsok, hanem a Fidesz....

Gery87 2024.02.02. 22:02:55

@0dzsud0:

"...DE a másikat meg pont azért ekézi merthogy a felmenőik iylenek meg olyanok voltak EÍZÉRT lám ők is olyanok!"

Gery87 2024.02.02. 22:04:05

@0dzsud0:

"Csakhogy ő beszélt. Dobrev meg nem, ennyi a probléma. :)"

Nem érted mert nem akarod, az a baj.

Gery87 2024.02.02. 22:05:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És ez hogy a tökömbe jön ide?
Egyébként Zsótika is "13 éve hatalmon van"

Már több ideje mint amennyit a ballibek összesen vezették ezt az országot!

Gery87 2024.02.02. 22:06:13

@0dzsud0:

"Végül is csak másból sem áll a komplett DK, hogy vérkomcsikként megpróbálják úgy beállítani, mintha nem is ők lettek volna a kommancsok, hanem a Fidesz...."

Marhaság.

0dzsud0 2024.02.03. 09:46:37

@Gery87: "Nem érted mert nem akarod, az a baj."

Jaja, mert pont rám jellemző ez kettőnk közül. bohóc.jpg :))

Gery87 2024.02.03. 11:58:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Orbán is a politikai hatalmi elit része, Trump is stb.....egy brancs ezek mind.
Vedd már észre.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.03. 16:06:04

@Gery87:

Ha így lenne, nem lenne ellenük ekkora vad kampány.

Persze lehet Zorró konteójában hinni, hogy mindez csak színjáték.

Gery1987 2024.02.03. 18:40:54

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Harc van a hatalomért mindig, ezek politikusok!
A maguk, meg a törzsük érdekeit nézik.
Ennyi.

Valódi "rendszerdöngető" ideológiai küzdelem nincs.

Tőkés, neolib féreg mind egy szálig.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.03. 18:44:32

@Gery1987:

Sokszor elmondtam már, a "neolib" szó nem jelent semmit.

S persze a politikus magáért is van, de erre leegyszerűsíteni minden abszurdum.

Gery1987 2024.02.03. 18:44:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"nem lenne ellenük ekkora vad kampány."

:D
jaj, csúnya dolgokat mondanak róluk, jaj.....

De hát ez is működik, Orbán végül mindig azt teszi ami az elit érdeke.
Köze nincs a "kisemberekhez".

A tőkének pedig nincs nemzetisége.

Gery1987 2024.02.03. 18:45:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Sokszor elmondtam már, ezt csak te mondod és tévedsz.

De ezen rugózzál, mindig terelsz fasságok felé....

ZorróAszter 2024.02.03. 18:57:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Persze lehet Zorró konteójában hinni, hogy mindez csak színjáték."

Ahhoz egy kis történelmet is kell olvasni.

Hogy ennél súlyosabb színjátékok is voltak már.

Még olyan is, hogy színleg hadban állt két ország. Csak aztán előkerült az írásban rögzített megállapodásuk. Kb. harminc évvel később.

A maguk konteója és egyéb Jolly Jocker érve elárulja, hogy semmi értelmes érv nem jut eszükbe.

2024.02.03. 19:05:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:
a klasszikus liberalizmusban a piac feudális alapokon működik.

vannak szabad városok. és mindegyiknek van egy piactere. egy platz, ami közösségi tulajdonban van. az a piac. annak vannak szabályai. amit a középkori város nagytanácsa, az electra iurata communitas, magyarul a választott hites könség felügyel. tipikusan ilyen hanza kereskedelem. minden egyes hanza városnak van egy szabad kikötője vagy szabadkereskedemi lerakata. és ezek feudális vagy félfeudális (föderális) módon kereskednek egymással önkéntes módon árut cserélve.

a klasszikus liberalizmus nemesfém ügyleteken alapul.

a neolibek azt mondják, hogy a TÓKEPIAC is legyen szabad. és szabadon lehessen pénzt, vagy pénzpiaci termékeket teremteni. ezt a klasszikus liberális közgazdászok ellenezték. a neolibek győztek.

2024.02.03. 19:30:21

és ezáltal a neoliberalizmus meghaladta a klasszikus liberalizmust, annak az örökébe lépett az elképzelés hívei szerint legalább is.

a klasszikus konzervativizmus azt mondta, hogy létezik közerkölcs. aminek alapja tisztesség, becsület, a neokonzervativizmus azt mondja, hogy nincs ilyesmi, mert a dolgok értékét megméri a piac, és ezek helyébe lépett a best practice, business az usual.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 19:59:50

@cvsvrs: annak, hogy liberalizmus nincs jelentése. szabadelvűség
-------------

1. Nem jelent. hanem rekk.
2. Elv hang nem van, nyelvkakilás, nekem: dfdtefgdredsf.

3. szabad? Így nem rakem.

4. Látem,hogy te is egy libcsi vagy, és nem rakod a libcsizmust, hogy ilyen libcsi vagy.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 20:03:14

@cvsvrs: y társadalmi osztály (nevezeten a városi polgárság) szabadságát célozza mégpedig közösségi jelleggel.
-----------

Stak egy libcsi vagy!

A társadalom már egy libernyák hang, libcsizmus is.
Osztály? Ahol osztályok vannak és társadalom az már libcsizmus.

Nem nevez, hanem namat. Nem város, hanem őrda, őru, de te a pisi-polszról beszélsz, vagyis libcsizmusról.

Szabadság? Na erről már írtem, hogy fingem nem van erről a hangról így.
Nem céloz, hanem rem, a cél libcsi hang.

Közösség? Libernyák műhang, libcsizmus, a köz hangot dúrgerni kell.

Jelleg? Libernyák nyelvkakilás, libcsizmus, halandzsa. Inkább arta, artik.

Na egal, libcsi vagy.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 20:05:46

@cvsvrs: hogy létezik közerkölcs. aminek alapja tisztesség, becsület, a neokonzervativizmus azt mondja, ho
--------------
1. Lét? hol a lé? Nem rakem.
2. köz hangot dúrgerni kell. Az erkölcs egy halandzsa nyelvkakilás, bullshit, így stak heregörcs.
3. Alap? Nyelvkakilási halandzsa, az al a túl, Grund raku itt.

4. Tisztesség? Bullshit hang, dúrgerni, inkább raktarekna, raktán rekkta.
Becsület? Libernyák hang, etimológiája bizonylosza.

Na nekem ez egy halandzs.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 20:07:14

@cvsvrs: a dolgok értékét megméri a piac, é
--------------
1. dolog a Schuld, így nem rakem. De tenkő volna, de bullshit.
2. Érték? Sklavenaufstandi hang, stak er és ár stuma van.
3.Piac? Bullshit libernyák hang, maroketa van, ha megyünk marokni az Ukránoknál.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 20:55:38

@cvsvrs: ez közösségi tér. common market. közös piac.
------------
Dehát a köz hangot dúrgerni kell, libcsizmus. A magyarnak, ősmagyarnak maroketája van.
Így mondjuk a tijédet stak libernyák ekomókiának, vagy ökomókiának.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 21:08:25

@cvsvrs: szabadon lehet az árut adni venni a földkerekségen. ezzel a világot globális versenyre késztetve, a fejlődő országokat kényszerítve. e
----------

1. szabadon? Libernyákul?
2. Áru? Ezt a hangot dúrgerni, stak er és ár stuma van. Áru nama már libcsizmus.
3. Adni? Na így kell dúrgerni az indogermán ad-ot, az ősmagyar rejni.
4. Nem föld, hanem feld, de erda van a magyarnak, az er stumától, így erdaörbály. világja is stak a ketény-libcsinek van.
5. Erda, árda, rakumány van. Itt erda, ennek raktányja ereget, nem a kész, ennek az etimológiája bizonylosza, de inkább rejt, bereiten, így ide a formula: erdát ereget.
6. Verseny? Bullshit nyelvkakilás. Nekem nem van, stak fájogda.
7.Fejlövés? Nem rakem, entwickeln tenkni magyarul, a ten stumától.
8.Ország? Libcsi hang, országtagadó vagyem, nekem rejku van.
9. Kényszerít? A kény hangot rakem, a szer-sor hangokat, indogermán ser stuma, dúrgerni rakura. De ide a dúr stumától mondjuk, hogy dúrong.

...erdaörbályon, így ena erdát globális fájogdára eregetve, ana tenkő rejkukat dúrongva.
Erdawirbel, um die Erde zu globaler Fehde anzuregen, die gedeihenden Reiche zu drängen....

Ez így van ősmagyarul. Nem igen rakem, hogyan mondod.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 21:14:06

@cvsvrs: van egy piactere. egy platz, ami közösségi tulajdonban van
---------------------

Közösségi tulajdon nem van, a tulajdon már tolvajlás, a közösség egy műhang, libcsizmus.

Hát stak ne! Magyar ember ilyet nem tesz! Magyarnak stak maroketája vna, marokja a zsigulit az ukiktól. A Jude megy ekomókiára.

Gelmerrrrr 2024.02.03. 21:17:44

@cvsvrs: Nem vélném. A köz etimológiája bizonylosza, de ha az volna, bullshit fingrizmus volna, de nem az. Magyarabbul jobban van rakni az innento.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása