magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Azazriah és Körtisz

Bevallom, sose hallottam se Azazriahról, se Körtiszről.

Még a nemzetiségüket se tudtam. S sose hallottam semmilyen művüket. Most se, miután megnéztem kik ők, s megtudtam: magyar zenész celebek. Bevallom, nem vesztegetek időt modern zenére, csak véletlenül hallok néha ilyesmit.

Viszont azt rögtön tudtam, hogy Azazriah ballib, Körtisz meg fideszes. Honnan? Hát onnan, hogy a ballib médiák az előbbit tehetségesnek, utóbbit meg tehetségtelennek nevezték.

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6018329141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.23. 08:44:51

Ezt jobban lehet látni a fórumokon ahol a blafszlibek rendszerint valamilyen idegen, rendszering angolos hangzású álnéven írnak, a normális magyarok meg valamilyen magyaros hangzású és értelmű álnéven. Itt is így van.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2024.02.23. 10:31:16

A mai magyar zenefogyasztók jelentős része cigány. Ebből adódik, hogy a hazai zenei termékek igyekeznek őket kiszolgálni. Ebben mindkét előadó közös. A többi különbség, hogy Azahriah a középszert adja elő jó minőségben az unalomig ismételve önmagát. Kiváló a monotónaitűrése és ügyesen talált ki egy ultraérzékeny szent ember önképet, melyet a végtelenségig ismételget. Curtis ennek az ellentéteként van bevezetve. A balhés meg nem értett zseni. A zenéje neki sem jobb. Mindkettő médiatermék.

Gelmerrrrr 2024.02.23. 11:28:22

sose hallottam se Azazriahról,
-------------
1. He? Az azeri köcsög? Én se.
2. Ha nem hallottál ne is írj, tegyél úgy, ahogy a fignristák tesznek,, nem látnak, nem hallanak, stak nálunk rakta, valós is, hogy mi nem is hallottunk róluk.

Én le is szarem az ilyen libcsizmust.

ÉÉN VAGYOKH AZZ __ A GYÚRCSÁÁNY! 2024.02.23. 12:11:45

Lárifári!
RÓLLAMM mindenki halllottth. Majd ha befejezem a politikátth, írok egy dög jó könyvet a modern baloldalróll és neves DJ LESZEKhh.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.23. 12:43:16

@Wildhunt: a kivétel próbára teszi a szabályt ;) van más kivétel is, szegény vergyula nick, akit aztán tényleg nehezen lehetett azzal vádolni, hogy ne akarna folyton balra szavazni és ővele jobban - sőt egyáltalán - relevánsan lehetett beszélgetni dolgokról, de mostanában nem ír, gondolom az itt harsogó népség miatt.

ZorróAszter 2024.02.23. 13:42:08

Szerintem ez pont ugyanúgy van a Nemzethy oldalon és az állítólagos ellenzéki oldalon is.

Csak mi többiek vagyunk úgy, hogy még a szélsőjobbos Nagy Ferót vagy Dörner Györgyöt is megpróbáljuk a politikai nézeteiktől függetlenül nézni.

Bár elismerem, nekünk se sikerül mindig.

Ld. pl. Új Színház ügy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.23. 14:01:28

@ZorróAszter:

Engem az ilyesmi sose érdekel.

Pl. VFJ kiváló humorista, mindegy hogy ballib.

S Ákos meg nem tetszik, hiába áll hozzám közelebb politikailag.

Gery87 2024.02.23. 14:10:25

"Viszont azt rögtön tudtam, hogy Azazriah ballib, Körtisz meg fideszes. Honnan?"

Onnan hogy Azariah fiatal, azok meg általában még nem zápultak bele Orbán seggébe,
a tehetségeseknek meg nincs is rá szükségük...
Csak a leszállóágban lévő és vagy tehetségtelen tóth gabik meg a már megzápult meghülyült Dopemanek meg Nagy Ferók vannak mélyen bent a Főniben!

Gery87 2024.02.23. 14:12:27

@megamovieboy:

"Ebben mindkét előadó közös."

Azariah közönsége a pesti értelmiségi tizenéves lánykák meg fiúk...
nem a cigányok.
Az a Körtisz....úgy is néz ki, egy büdösbunkó sittesfejű drogos faszkalap.
Tökéletes fidesznyiknek.

Gery87 2024.02.23. 14:14:38

@Deak Tamas:

Ez nem jön össze mert nekem maygarosch nevem van, de nem vagyok ballib, neked is, de te egy bánáti román geci vagy...aki magyar soviniszta kriptonyilast játszik.
Nem jön ki sehogy a logikád.

gigabursch 2024.02.23. 16:50:31

@megamovieboy:
Bazária neoklezmer nyekergést ad elő érthetetlen vartyogással.
Körtisz meg a beazonosítani is érdemtelen hányást.

Szerintem szóra se érdemesek.

gigabursch 2024.02.23. 17:04:58

@megamovieboy:
Azért a legelső mondatoddal vastagon nem értek egyet.
Egyrészt mert a csinbumm és a zene között vannak azért jól leírható különbségek.
Másrészt mert attól hogy valamire azt fossák rá, hogy népszerű, az mindig is egy erőltetés.
Ilyenkor a zenei életben is megfigyelhető a Grasham törvény, amely szerint a hitvány mocsok a minőséget / minőségi zenét kipusztítja maga mellől.
S amikor a Vektor által népszerűsített jajdaj komponistáj förmedvényeit próbálod egy kicsikét analizálni, döbbenhetsz rá arra, hogy a "savaseső a jóanyádra", meg "a vérzését meg a hányását", meg a "ma este nintendóval megyünk laza", vagy az összes többi ilyen mocsok a zenei komplexitásában gyakorlatilag a svábbogarak szintjén van.
A szöveget meg lásd itt: youtu.be/-EkmMIwU5O0?si=9f3tLJschk4bzfAf

Ez méreg és tudatos mérgezés.
Ez ellen a legjobb védekezés a kizárás, ahogy pl egy kommentfolyamban is a tartalmatlan hörgő idiótákra is a legjobb reakció, ha kizárod.
Csakhogy itt társadalmi szinten megy a mérgezés és édesmindegy, hogy delta, vagy cigányjajdaj vagy kazária...
Ezt ki kell zárni.
Pont.

élveteg 2024.02.23. 19:52:06

Nulla mindegyik az Azaria gyerek mögött mondjuk vérprofi csapat dolgozik kollégáim közül sok belepusztulna ha nem tudne elmenni a beharngozott Aréna koncertre Úgy hogy egyébként egy számát meg nem tudná nevezni egy dalszövegét nem tudná idézni ( Én nagy P Mobil rajongó rocker voltam a mai napig szinte az összes szám szövegét tudom ) De ma már a zene a szöveg teljesen lényegtelen is Ma ahogy az Azaria esetébene is maga az esemény a lényeges Azt árulják a hátérben dolgozó marketingesek De egy ilyen felépített sztár szavatossága nagyon rövid Általában egy generációra építik fel őket aztán mennek a kukába

Gery87 2024.02.24. 10:14:12

@élveteg:

3 év múlva sehol nem lesz a srác, ha csak nem megy el hivatásos megélhetési celebnek.
De egyébként azt nyilatkozta hogy amit most csinál az csak eszköz arra hogy azt csinálja amit valóban szeret, szóval zenélni akar, csak nem ezt a populáris vonalat.
Ami dicséretes hozzáállás.

Egyébként Paulstreet néven youtuberként kezdte és értelmes gyerek, egyáltalán nem a cigányos panleproli aminek itt szeretnék beállítani.

ZorróAszter 2024.02.24. 12:38:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"S Ákos meg nem tetszik, hiába áll hozzám közelebb politikailag."

Ákost én sem csípem. Pedig nagyon sokáig nem tudtam, hogy fideszes.

Billy Hill 2024.02.24. 23:50:59

@Gery87: "Azariah közönsége a pesti értelmiségi tizenéves lánykák meg fiúk...
nem a cigányok."

Hát, voltam a nyáron "strandon", és ahogy gyanútlanul feküdtem és napoztam, elkezdtek a központi hangszórókból nyomtani Azariást meg DESH-t, és leginkább a római közönség mozdult meg rájuk.

Legközelebb már nem hibáztam, és vittem fülhallgatót meg saját zenét. :-) Pedig amúgy ellazít a Cafe del Mar típusú háttérzene, ami akkor szól, ha a strand DJ nem akar éppen rajoskodni...

Billy Hill 2024.02.25. 00:09:42

@élveteg: Néha még "rendes" zenészeket is beszippant az Azariás jelenség. Van egy ismerősöm, több rockbandában is billentyűs poszton remekel, és ő küldött át tavaly A-számokat, hogy hallgassam meg, mert "jó". Hát...

Azt nyilván meg kell hagyni, hogy a produkció profi, a hangzás meg van csinálva, ugyanígy (nyilván) a marketing is, de az 1-2 nóta után gyorsan be kellett tennem pár prog zenét a lejátszóba, hogy "kimossam" a fülem. (Azt hiszem, hogy az Oppenheimer-film felsz*pása miatt pont a "Manhattan Project" volt az a Rush-tól, aztán meg valami sztenderd Dream Theater.)

Illetve hát egyszerűen nem az én világom, ezt be kell tudni látni, meg még sokaké nem - másoké viszont igen, ez is rendben van. Egy Wings dal jut eszembe erről... ;-)

Gery87 2024.02.25. 00:41:55

@Billy Hill:

Népszerű most, így ez nem meglepő, az meg hogy cigók nyilvánosan veretnek hát....ez sem meglepő.

Gery87 2024.02.25. 00:46:00

@Billy Hill:

A zene csúcsidőszaka, identitás és szubkultúraformáló/képző kora véget ért, (1989) a mai fiatalok ezt a hangulatképző, középszart hallgatják, ez van.
Háttérzajként meg buliban, fesztiválon mint tölteléket.

Ne várj többet.

Már az "én időmben" se voltak kiváló ÉS populáris zenék.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása