magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Gigatünti letudva

Elértük azt a szintet, hogy a ballib médiák keményebben gúnyolódnak a ballib tüntetéseken, mint a fideszes médiák, ez a Telex címlapján volt tegnap és még ma is pár órája:

- a képen Kunhalmi Ágnes próbálja forradalomra felszólítani az összegyűlt 800 fő DK-nyugdíjast, s úgy tesz, mintha ez nem vicc lenne.

Zorbán mindig számíthat a ballib főemberekre, ez most is ismét kiderült.

A ballib megmondóember ugyanis képtelen gondolkozni, de rendkívül türelmetlen. Pedig csak egy marketingest kellett volna megkérdezni, megmondta volna mi a teendő.

Amikor az ember a kezébe kap egy jó lapot - ezt talán a pókerben lehet a legjobban látni -, azt lassan kell kijátszani, fatális tévedés sietni. Sietni vele csak profik között lehet, mert a profik ismerik az összes trükköt, így nem fognak csapdába esni imitált lassú játék hatására. A helyzetek 99+ %-ában azonban súlyos hiba sietni.

Most a ballib médiák adtak egy jó lapot a ballib politika kezébe, sikerült felfújni egy műbotrányt, sokakkal tényleg elhitetve a pedofil narratívát. A ballib politika meg gyorsan vesztett is a lappal.

Pedig csak tanulni kellett volna Orbán 2006-os magatartásából. Akkor Orbán volt az, aki leszerelte a több napon át az utcán tüntető tömeget. Miért? Mert észlelte, Gyurcsány gyors lemondása a ballibeket segítené, hiszen egy kis esés után képesek lennének újra rendezni soraikat. Így hát Orbán segített Gyurcsánynak, s minden be is jött: az 3 éven keresztül szerencsétlenkedett, egyre jobban elásva magát és pártját, majd jött a válságkezelés ballib színekben, amivel a ballibek azt is visszavették, amit adtak az embereknek. Meg is lett így a Fidesz kétharmados győzelme 2010-ben. Ha Orbán elsiette volna, ebből semmi se következett volna be.

Most a ballibek egyrészt bizonyították, alkalmatlanok, másrészt nevetségessé tették a sikeres pedofil narratívát. Még a szentember csodahős Iványit is sikerült röhejes helyzetbe keverni.

Аz alapvető tényt se értik: a túlzó vád a vádlottat segíti. Lásd, valószínűleg a legvadabb ballib szavazó se hiszi el, hogy Orbánnak "pedofilhálózata" lenne. Az ilyen vád csak egy dolgot ér el: hitelteleníti a hihetőbb kisebb vádakat is.

Ha Orbán helyében lennék, elengedném a választási csalások miatt a ballibekre kiszabott bírságokat, sőt megdupláznám a pártfinanszírozást.

88 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7018339541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GyMasa 2024.02.26. 12:51:42

AZon én is meglepődtem, hogy az index is leírta, hogy alig voltak kint tüntetők.
Mondjuk, azt még mindig nem értem, hogy honnan veszik a bátorságot ezek az ellenzéki bohócok most a pedofília ellen papolni, mikor pont ők voltak azok akik a 22-es népszavazáskor teljes torokból az érvénytelen szavazásért kapmányoltak.

Tapi2021 2024.02.26. 13:10:26

Pontosan. Ahogy én is írtam korábban, a "botrány" végét nem a "fideszes" "válságkezelés" fogja elhozni, hanem az, hogy szokás szerint durván túltolják az egészet az ellenzék részéről.

Mert nem ismernek határokat.

Olvastam a vasárnapi tüntetés szólamait. Ahogy te is írod, annyira átmentek már gyűlölködő, nagyot mondó, DEBILBE, hogy az már kontraproduktív.

Továbbá, ahogy szintén írtuk már, egyre jobban kibukik az is, hogy a gyerekekért aggódás is csak egy felkapott, kapóra jött eszköz nekik, hogy megpróbáljanak kormányt buktatni!!!
És átvenni a kormányzást.

(Ugye, nem a kormány adott kegyelmet!!! Ezt is rögzítsük!!!)

Tapi2021 2024.02.26. 13:12:17

@GyMasa: Mert van bőr a képükön!

Az Index véleményrovata erről a szánalomról, amit ma ellenzéknek hívunk:

index.hu/velemeny/2024/02/26/nagyattilatibor-ellenzeki-segitseg-orban-viktornak-dk-momentum-mszp/

GyMasa 2024.02.26. 13:29:01

@Tapi2021:
Ahogy én néztem, az első nagy tüntetésen azért voltak relatíve sokan, mert nagyon sok nem ellenzéki is kiment megnézni, mi a helyzet.
Aztán, persze, amikor ők megkapták a szokásos, agysejtű, ellenzéki "kezelést", akkor már nem akartak odamenni nagyon...
www.youtube.com/watch?v=sNFn3kr2Ql8

GyMasa 2024.02.26. 13:30:23

@Tapi2021:
Ezt én is olvastam.
Reméljük, egyre több embernek nyílik ki a szeme...
(és, hogy végre az mszp az idén felkerül a történelem szemétdombjára, ahová való...)

Tapi2021 2024.02.26. 13:49:43

@GyMasa: A gyerekek érzékeny téma. Szerintem ezért mentek ki akkor sokan. Külön kérték, hogy a pártok ne telepedjenek rá.

A gyerekek megóvása oldalfüggetlen, csak a teljesen barmok hihetik, hogy oldalfüggő, ahogy azt is, hogy a kormány "pedofilsimogató" lenne.
Ráadásul a kormány azonnal lépett is.
Így tehát, miután világossá vált, hogy ebből is csak egy ellenzéki, demagóg gyalázkodás lesz, erre futja, már a jóérzésű, normális ember nem megy ki tüntetni.

Éppen most megy a parlamenti közvetítés, az ellenzék jó része ott is csak ezt hajtja. A Momentum kifejezetten demonstrál, pedofilozza a kormányt.

Ezek ennyik. Trollok.

Tapi2021 2024.02.26. 13:55:45

Ungár Petikének meg egy egyetemi tanár szakvéleményét ajánlanám a figyelmébe, "akkugyarmat" ügyben:

"A lítiumion-akkumulátorok gyártásakor keletkező hulladék kritikus problémává válhat, amit azonnal kezelni kell, és ezeket legjobb lenne helyben megoldani – jelezte az Indexnek dr. Kékesi Tamás. A Miskolci Egyetem Anyag- és Vegyészmérnöki Karán már évtizedek óta különleges fémkinyeréssel és fémtisztítással foglalkozó professzor szerint az akkumulátor-újrahasznosító üzemekből sokra lenne szükségünk, annál is inkább, mivel így biztosítható, hogy környezetbarát legyen az akkumulátorgyártás."

index.hu/gazdasag/2024/02/24/akkumulatorgyartas-miskolci-egyetem-kekesi-tamas-andrada-akkumulator/

Minden normális ország előre megy a technológiai VERSENYBEN, nem hátra.
Csak nekünk van ilyen demagóg, mindent gáncsoló ellenzékünk.

GyMasa 2024.02.26. 13:59:45

@Tapi2021:
Főleg, hogy Németországban egy pontosan ugyanilyen akkugyárral pont senkinek nincs semmi baja...

2024 2024.02.26. 14:10:18

Érdektelenségbe fulladt, mert az influenszer tüntetéssel ellenben a dékás nyugdíjas találkozók nem mozgatják meg a tik-tok "antifasiszták", zöldanarchisták, az Y-os romkocsmaasztalt támasztók és a balhéra könnyen kapható Z generációs divatmarxisták fantáziáját.

Gery87 2024.02.26. 14:23:06

"Elértük azt a szintet, hogy a ballib médiák keményebben gúnyolódnak a ballib tüntetéseken, mint a fideszes médiák"

Mi a probléma?
13 évnyi geciskedés megtette a hatását, eltanulták.
Most meg nem tetszik?

"Most a ballib médiák adtak egy jó lapot a ballib politika kezébe, sikerült felfújni egy műbotrányt, sokakkal tényleg elhitetve a pedofil narratívát. A ballib politika meg gyorsan vesztett is a lappal."

A narratíva az hogy a Fidesz, NER annyira korrupt, annyira urambátyám feudális szar az egész hogy akár egy pedofil ügy bűnsegédjének is kegyelmet adnak mert haver....

Szó se volt róla hogy a fidesz pedofilabb lenne a mint a többi párt, vagy hogy pedóhálózat lenne mögöttük meg ilyesmi....

Egyszerűen csak férgek.

Gery87 2024.02.26. 14:24:23

@GyMasa: @Tapi2021:

A probléma az hogy vannak környezetvédelmi meg munkavédelmi előírások.
Németországban ezt mondjuk betartják, nálunk meg nem!

Gery87 2024.02.26. 14:25:02

@GyMasa:

Azért kampányoltak mert az akkor a buzikat akarta összemosni a pedókkal.

Tapi2021 2024.02.26. 14:28:21

Kritikán aluliak voltak az ellenzéki parlamenti felszólalások. Némelyik kifejezetten becsületsértő. Hogy végtelenül demagóg, az az alap. Ahogy az is, hogy ment a szalmabábozás, ráfogtak valamit a kormányra - pl. pedofilsimogató, pedofil HÁLÓZAT...! - és aztán azt ütötték.

Arról nem beszélve, hogy GYURCSÁNY már megint a Bibliából vett idézetekkel próbált teológusabb lenni a teológusoknál, papabb a papoknál, hívőbb a híveknél.
És kioktatni a hitünkből minket!
Ő az ATEISTA, (ex)kommunista!!!!

Vérnyomásom az egekben volt ezektől a minősíthetetlen trolloktól.

Tapi2021 2024.02.26. 14:30:21

@Gery87: Ez is csak feltételezés!

A "máshol minden jobb". Pedig nem. Bőven buknak ki a németeknél is visszásságok, hibák, törvénytelenségek. Még olyan óriásoknál is, mint a VW konszern.

Jurtavarrásból nem lehet ma már megélni, sem a világ élvonalában maradni.

Tapi2021 2024.02.26. 14:33:31

@Gery87: "Szó se volt róla hogy a fidesz pedofilabb lenne a mint a többi párt, vagy hogy pedóhálózat lenne mögöttük meg ilyesmi...."

Nem nézted az előbb a parlamenti közvetítést! :-(
Pontosan ezekkel jött az ellenzék. Az ország házában! Nem egy vidéki kocsmában, ahol ez a szint.

Tapi2021 2024.02.26. 14:37:15

@Gery87: "Azért kampányoltak mert az akkor a buzikat akarta összemosni a pedókkal."

Nem igaz, ezek meg vannak különböztetve. Mind a kettő bűn és mind a kettő a gyerekek megrontása. (Mert a homok-propaganda hat rájuk, ez már tény. Ahogy az is, hogy a férfi-fiú pedó egyben homok is!!! )

Tehát ebből a szempontból valóban nem más a kettő. A gyerekek megrontása.

erol 2024.02.26. 14:58:58

"sikerült felfújni egy műbotrányt"
minden botrány műbotrány és az ellenfél igyekszik felfújni, ld. öszödi beszéd, szemkilövetés stb...

Digitális_Fater 2024.02.26. 15:14:49

@Gery87: Nem kell semmit összemosni, elég szoros az összefüggés, hiába tagadja a lobbi.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.26. 15:30:31

@GyMasa: volt valami öreg bolsival interjú a mandin, ő mondta, hogy az ellenzéki stratégia az, ha Zorbán aszongya hogy A, ők aszongyák B.
Ezt javították helyesen a hozzászólók: Zorbán aszongya, hogy A, az ellenzék a Nem A, Anti A-t mondja.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.26. 15:34:47

@Tapi2021: inkább szórakozni kell ezen. Én most kivételesen megnéztem Fletót szombaton, hát az alkoholfogyasztás káros hatásait szépen bemutatta, többet vizezett mint szegény Rózsa György.

erol 2024.02.26. 16:20:32

@Deak Tamas: Sajnálatos baleset. Egyébként a mostani műbotrányban is öngyilkos lett egy gyerek.

GyMasa 2024.02.26. 16:51:09

@Deak Tamas:
Pontosan!
Nagyon nagy különbség, és arra pont jó, hogy Orbán így tudjon hülyét csinálni belőlük!
Pont elég csak annak az ellenkezőjét mondani, amit el akar érni, és máris ott lesznek a támogatói!
Valahogy olyan ez, mint a vicc:
- "nem veled nevetünk, hanem rajtad"

Boldeone2 2024.02.26. 16:58:38

@Tapi2021: Miért voltak kevesebben?

Egyszerű a dolog.. Kéthete szerdán tiltakozás volt, majd azon héten pénteken nagy tüntetés, amit a civilek szerveztek. Szerdán a múlt héten szintén tiltakozás volt, majd szombaton szintén, Ukrajna mellett, majd jött a vasárnap... Az idő is elromlott

Az emberek elfáradtak...

F1őr 2024.02.26. 16:59:50

Üzeni egy olyan párt elnöke, amely a mai napig nem tudott felállni és nem is fog tudni soha.

Boldeone2 2024.02.26. 17:04:04

@Tapi2021: A botrány azért hatott:

nepszava.hu/3226485_felmeres-elnoki-kegyelem-novak-katalin-pedofilbotrany-sokk-fidesz

Más kérdés, hogy az ellenzék mennyire tud ebből profitálni...A fidesz terjeszti az általános narratívát: hogy" süllyedjen apátiába társadalom, csak civil politizáljanak az emberek", az nekik jó
Meg az " alkalmatlan ellenzék " is kormánynarratíva... de jól terjed...

F1őr 2024.02.26. 17:04:08

"Lásd, valószínűleg a legvadabb ballib szavazó se hiszi el, hogy Orbánnak "pedofilhálózata" lenne."

Dehogynem. Az igazi fanatikusok nem csak elhiszik, megvannak győződve róla.

Boldeone2 2024.02.26. 17:07:52

@Deak Tamas: A " szemkilövetés " egy hazugság-narratíva. Annyi történt, hogy a baleset elszenvedője éppen jött föl az aluljáróból, amikor egy gellert kapott gumilövedék eltalálta...

A rendőrökre Molotov- koktélt dobálókról valahogy soha nem beszél senki....

Orbán volt az egyik fő hibás, hogy eddig fajultak a dolgok...

Kérdésemvan 2024.02.26. 18:20:10

@GyMasa: nyilván nem érted mókuska, mert nem is akarod! Segítek, ez egy pedo simogatás elleni tünti volt, nem ellenzéki tüncizés! Ha néha kivennéd Viktor faszát a szádból, akkor értenéd, hogy a gyermekvédelmi törvény egy műanyag lófasz volt a NER-es kreténeknek és semmi köze a gyermekvédelemhez. Szívesen!

Kérdésemvan 2024.02.26. 18:21:48

@Tapi2021: ne keverd az ellenzéket a dk-val fasszopó hülyegyerek!

Kérdésemvan 2024.02.26. 18:24:45

@2024: muhahaha! Csabi az asszony megint megengedte, hogy netezz?

Kérdésemvan 2024.02.26. 18:32:14

@Tapi2021: segítek még kicsit a vérnyomásodnak. Te egy beteg pedosimagató kis mélykeresztény kretén vagy, aki széthúzza a gyereke farpofáját, hogy a pap bácsi könnyedén hozzáférjen, aztán kijössz a templomból és visítassz, hogy a libsik megrontsák a gyerekeket! Hülyegyerek!

Kérdésemvan 2024.02.26. 18:35:23

@Deak Tamas: jajj tompika, te hiányoztál még. Ha ember vagy, linkeld be a löim szereplésed!

Kérdésemvan 2024.02.26. 18:47:20

@F1őr: quercus, tanyasi értelmiségi, stb, stb. Csabika, erre már van gyógyszer, az orvos segíthet! Ne kelljen megint a lányoddal beszélnem. Muhahaha!

_Neville 2024.02.26. 18:54:25

Gyurcsány ma a parlamentben már odáig jutott, hogy Orbán maga pedofil :D Tényleg bohózat lesz ebből is a végén, úgy túltolják.

Kérdésemvan 2024.02.26. 19:33:26

@_Neville: figyu hülyegyerek! Van még az országban pár millió EMBER, akik elitélik a hozzád hasonló pedosimagató fasszopókat és leszarják, hogy mit mond vagy csinál Gyurcsány! Érted? Dehogy érted, ezért vagy fidesz fasszopó!

vasútihíd 2024.02.26. 21:46:26

@erol: @Deak Tamas: ahogy a deaktamas belinkelte képen is egyértelműen látszik a rendőr fejmagasságra célzott a teljesen vétlen ürge nem is tudott róla vagy kitérni előle. a gyerek azaz fiatal fenőtt viszont teljesen önállóan döntött az öngyilokról ráádásul az aljas pedótámogatónak adott kegyelem előtt jóval. szóval a két ügy teljesen más.

_Neville 2024.02.26. 23:35:54

@Kérdésemvan: Orvos látott már? Úgy látom, hogy szűkséged lenne rá. :)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.27. 09:04:16

@Boldeone2: persze, elfáradtak. Bő két hét múlva lesz a németellenes forradalom ünnepe. Ott mintha azt mondták volna, amikor elromlott az idő: "Le az esernyőkkel! Hogy állunk maholnap esetleg golyók elé, ha az esőcseppek is terhünkre vannak? " és mivel az egy igaz ügy volt nem "fáradó" emberekkel "suhogás támadt a levegőben, mintha ezer madár leszállna: ezer esernyő kapcsolódott le."
Ez árazza be az egész képességeteket, egy eső elmossa a fenébe.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.27. 09:08:25

@Boldeone2: a rendőrökre nem dobált senki sem Molotov koktélt, te fogyatékos. A tévészékháznál volt tűz, amikor Baló kocsiját felgyújtották.
A rendőrökre néhány füstbombát dobtak, amit a haverod, a Fekete-Győr is megtett.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.27. 09:14:00

@_Neville: nem tudom mennyire követted régebben ezeket, ez meg a fotelzsukovmunkásőrmegmégahúszneve a vancouveri zöldvörös emigráció fattyai. Vancouverbe annakidején kitelepült komoly nyilas majd 56 után komoly kommancs emigráció.
A legtipikusabb pont az, amit fotelzsukov írt maga, hogy amikor "elovasta" a Bartha-könyvet a "szélsőjobboldali" barátnője hatására akkor egyetértett vele, de a szakításuk után megvilágosult, hogy az "antiszemita propaganda."

Tapi2021 2024.02.27. 09:36:12

@Boldeone2: "Orbán volt az egyik fő hibás, hogy eddig fajultak a dolgok..."

Ja, ő vallotta be, hogy min. elnökként éveken át hazudott a népnek (és az EU-nak). Aztán, amikor kiderült, nem, hogy nem mondott le, de szétverette az ellene tüntetőket - az EU mély hallgatása mellett! - és maradt a helyén!

Ja, NEM! Ez Gyurcsány Ferenc volt.

Tapi2021 2024.02.27. 09:38:10

@Kérdésemvan: Igen, tipikus példánya vagy ennek az ellenzéknek. Köszi, hogy prezentáltad a szinteteket!!!

erol 2024.02.27. 09:41:14

@vasútihíd: Miért, a szemtelen fickó nem önállóan döntött az öngyilokról?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.27. 09:46:39

@erol: szemtelen volt a fickó, azt mondod?

erol 2024.02.27. 09:51:17

@Deak Tamas: Miután kilőtték neki...

Tapi2021 2024.02.27. 10:00:31

Domokos új cikkét szívesen ajánlom az elvakult USA fanok figyelmébe (pl. Boldi):

"A hazafias-birodalomérzésre épülő ellenállást csak erősíti bennük, ha egy amerikai vezető arról beszél, hogy szorosabbra húzzák Putyin nyaka körül a hurkot, miként ez Nuland szájából elhangzott az interjúban. Ehhez képest, vajon mikor jön el az idő, amikor Amerika látható és láthatatlan vezetői felfogják: tarthatatlan az a brutalitás, amivel puccsokat szervezhetnek bárhol a világon a dél-amerikai országoktól Grúzián át Ukrajnáig? Tudatára ébrednek-e valaha annak, hogy milyen visszatetsző, amikor az emberi jogokról papolnak, ám ezzel egyidőben külföldi országokban, mint Kuba megszállva tartott egyik szegletében, olyan börtönöket tartanak fenn, amelyekben nem kell igazodni az amerikai törvényekhez, s bírói ítélet nélküli tartanak fogva, kínoznak meg embereket? Hogy az Ukrajnában, Grúziában, s ki tudja még hol működtetett, egy esetleges biológiai hadviseléshez vírus- és baktériumtörzsekkel foglalkozó, amerikai pénzből finanszírozott, az ENSZ elé tárt laboratóriumokról említést se tegyek.

Valamikor képesek lesznek-e szembe nézni azzal, hogy a világ kizsákmányolásának érdekében, csak az utóbbi három évtizedben hány országot ingattak meg, romboltak le bombázásokkal Jugoszláviától Afganisztánon, Irakon át Líbiáig, amelyekben százezreket gyilkoltak meg, milliókat tettek földönfutóvá? Mikor látják be, hogy ők is bűncselekményeket követnek el, amikor azért támadnak meg, szednek szét országokat, hogy ott saját katonai bázist hozzanak létre, amelyeknek az a feladata, hogy védjék az Amerikának fontos szállítási útvonalakat, nyersanyaglelőhelyeket, biztosítsák a más államok területén lévő természeti kincseknek az amerikai hegemóniával működő nyugati transznacionális cégek hasznára történő kitermelését?

Panamától Koszovón át Szíriáig, s a termőföld, a palagáz tekintetében immár Ukrajnáig, végtelen ez a sor, amiről azok is tudnak, akik az amerikai értékrendnek az emberiséget megváltó voltát zengik. Kérdésem hozzájuk: mikor fogják fel e nyugati, köztük magyarországi, magukat humanistának tartók, hogy a király meztelen? "

bekialtas.blog.hu/2024/02/26/1232_bekialtas_nuland_oroszorszag_miatt_kesereg?dashboard_position=349700727

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.27. 10:03:45

@erol: aha értem. Sajátos, egyedi érdekes szóhasználat. Ismerem.

erol 2024.02.27. 10:59:39

@Deak Tamas: Kurva unalmas már ez a "szemkilövetés" duma, úgy hangzik mintha egymás mellé állítottak volna minimum 150 embert és akkurátusan szép sorban kilőtték volna mindenkinek a szemeit. De ugye nem ez történt.

Tapi2021 2024.02.27. 11:17:44

@erol: Valóban nem. Az történt, hogy kiderült: a min. elnök és egész kormánya HAZUDOTT a népnek éveken át, sőt, HAMISÍTOTT jelentéseket küldtek Brüsszelnek is, és amikor ez kiderült és a nép JOGOSAN kezdett tüntetni, hogy MONDJANAK LE, akkor nem, hogy lemondtak volna, hanem BÜSZKÉN IGAZSÁGBESZÉDNEK titulálták a hazudozás beismerését, aztán oszlatni, VERETNI KEZDTÉK a tüntetőket!

Mely során nagyon sokan megsérültek.

Ez a ballib oldali felelősségvállalás!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.27. 11:23:26

@erol:

Mindig lehet baleset,

De ott Gyurcsány célja egyételműen aljas volt,

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.27. 11:57:39

@erol: mondom, sajátos egyedi értelmezése a magyar nyelvnek ez. Jól ismerem már.
Reméljük azért olvassa ezt majd olyan is, aki máshogy emlékszik e kurva unalmas duma kereteiben ismeretett eseményekre.
Egyébként képzeld el, volt sorbaállításos jelenet is 2006-ban.

hu.wikipedia.org/wiki/Zavarg%C3%A1sok_az_1956-os_forradalom_50._%C3%A9vfordul%C3%B3j%C3%A1n#Rend%C5%91rs%C3%A9g_%C3%A1ltal_elk%C3%B6vetett_jogs%C3%A9rt%C3%A9sek

GyMasa 2024.02.27. 12:21:31

@Tapi2021:
Annyit pontosítanék, hogy az EU-nak nem hazudott... SZépen elküldte az éves jelentést, amit az EU szépen eltett a fiókba, azzal a felkiáltással, hogy "nem akarnak beavatkozni a magyar választások eredményébe", ami nekem azt jelenti, hogy teljes mértékben tisztában voltak vele, hogy gyurcsány bukik, ha nyilvánosságra hozzák az adatokat.
Valahogy ma az az érzésem, hogy az EU nem lenne Orbánnal ilyen előzékeny...

Gery87 2024.02.27. 14:28:35

@Digitális_Fater:

Marhaság továbbra.
A homokos nem vonzódik serdületlen fiúkhoz.

Gery87 2024.02.27. 14:33:28

@Tapi2021:

"Mind a kettő bűn és mind a kettő a gyerekek megrontása."

Értem hogy eresztény vagy, de a többség nem, így aztán...

"(Mert a homok-propaganda hat rájuk, ez már tény. "

Valóban tény lenne?

"Ahogy az is, hogy a férfi-fiú pedó egyben homok is!!! )"

És mi a rák köze van a homokosnak a ahhoz hogy egy pedó meleg?
Ettől még ő nem pedó.

Olyan mintha azt mondanád hogy a "nemi erőszakot elkövetők többsége heteró férfi"
Mi a fasz köze lesz ettől még egy normál átlag heteró férfinak a nemi erőszakhoz???
magyarázd már el kérlek!

"Tehát ebből a szempontból valóban nem más a kettő. A gyerekek megrontása."

De kurvára más, csak a propaganda elvette az eszed nyuggerkém:)

Tapi2021 2024.02.27. 14:37:57

@Deak Tamas: Nem érdekli ez őket. Ahogy az sem, hogy a felelős le sem mondott, ki sem szállt a politikából.., az ország egyik exkomcsi milliárdosa, aki az ellenzék vezére, és ha az ellenzék győzne visszaülne simán a kormányba!, ... és ma még ő az, aki lepedofilozza BÜNTETLENÜL! a regnáló miniszterelnököt, akinek a talpáig nem ér fel.

Nem számít. Aki az ellenzékre szavaz, őrá szavaz! De ez sem számít.

Tapi2021 2024.02.27. 14:41:25

@GyMasa: "Valahogy ma az az érzésem, hogy az EU nem lenne Orbánnal ilyen előzékeny..."

Sőt, Orbánékat és az országot, vagyis minden magyart, most valós ok nélkül, hazugságokra és puszta vádakra építve szopatják. Mert most ez AZ ÉRDEKÜK!

Akkor meg az volt, hogy egy HOZZÁJUK lojális kormányzat legyen, mindegy mit csinál. Lásd most Lengyelországot!

Tapi2021 2024.02.27. 14:44:17

@Gery87: "Marhaság továbbra.
A homokos nem vonzódik serdületlen fiúkhoz."

Ha egy felnőtt férfi/nő egy gyermek fiút/lányt abuzál, azzal egyben homokozik is. Hiszen a saját neme.

Tapi2021 2024.02.27. 14:46:52

@Gery87: Ez esetben nem lehet elválasztani a homokost a pedótól!

Persze lehet heteró pedó is, aki csak a másik nemű gyerekre gerjed. De ettől még a másik fajta is létezik. És, ahogy a hírek szólnak, leginkább ez fordul elő.

Tapi2021 2024.02.27. 14:50:07

@Gery87: "És mi a rák köze van a homokosnak a ahhoz hogy egy pedó meleg?
Ettől még ő nem pedó."

Nem is állítottam. Azt írtam, sok pedó EGYBEN meleg is. És ez tény. Legtöbbször az derül ki, hogy férfi abuzált fiúkat.

És mindkettő bűn. Persze keresztény meg még pár száz vallás szerint.

Tapi2021 2024.02.27. 14:57:58

@Gery87: "De kurvára más, csak a propaganda elvette az eszed nyuggerkém:)"

Nem más. Főleg akkor nem, ha a gyerekek az "érzékenyítésük" - értsd megrontásuk - célpontjai. Mint manapság. Ezért kellett ez ellen törvénnyel védekezni!

Közben gondolkodtam, miért rendelte el Isten ezek megkövezését?
Most azt gondolom, nem haragból, hanem egyszerűen azért, hogy a "hiba", ha/amely genetikai alapú, ne öröklődjön és ne terjedjen el a populációban, lerontva a genetikai szintet.
Éppen azért, amiért az állatoknál is a gyengébbeket pusztítják el legelőbb, és a legjobb genetikai állomány marad meg és szaporodik. Így biztosítható az adott faj genetikai állagmegőrzése.

Érdekes gondolat.

Gery87 2024.02.27. 21:14:33

@Tapi2021:

Viszont attól még elsősorban pedó és semmi köze a serdült, felnőtt kapcsolatban lévő homokoshoz!

Gery87 2024.02.27. 21:17:09

@Tapi2021:

"Ez esetben nem lehet elválasztani a homokost a pedótól!"

Dehogynem, hát pont ezt mondom.

"Persze lehet heteró pedó is, aki csak a másik nemű gyerekre gerjed. De ettől még a másik fajta is létezik. És, ahogy a hírek szólnak, leginkább ez fordul elő."

És akkor ennek megint mi köze egy felnőtt buzihoz?
Nem értem.
Az ilyen nem fog serdületlen gyerekeket abuzálni, mert serdültekre gerjedő buzi és nem pedó!!!
Ezen mit nem lehet érteni?

Gery87 2024.02.27. 21:19:47

@Tapi2021:

"Nem is állítottam. "

hát....

"Azt írtam, sok pedó EGYBEN meleg is. És ez tény. "

És? Mi követezik ebből semmi? Semmi.
A pedofília bűncselekmény és elítélendő, pont. Mindegy a nemek felosztása. Kár idekeverni a buziságot.

"Legtöbbször az derül ki, hogy férfi abuzált fiúkat."

És?
Újra kérdezem: mi köze van ehhez egy felnőtt buzinak?
Semmi.

"És mindkettő bűn. Persze keresztény meg még pár száz vallás szerint."

igen, szerintük mindkettő!
A buziság meg másoknak nem az.

Gery87 2024.02.27. 21:25:13

@Tapi2021:

"Nem más. Főleg akkor nem, ha a gyerekek az "érzékenyítésük" - értsd megrontásuk - célpontjai. Mint manapság. Ezért kellett ez ellen törvénnyel védekezni!"

Az "érzékenyítés" sehol nem arról szól hogy légy buzi!
Meg hogy abuzálni akarják őket.
Főleg mivel buzik, nem pedók.
De jól össze lett mosva az egész...

Én nem értek egyett a serdületlen kor alatti gyerekek bármilyen szexuális bazrgálásával, tematizálással....gyerekek, nincs szexusuk.

De ami tény az tény.

"Közben gondolkodtam, miért rendelte el Isten ezek megkövezését?"

Nem tudom, szerintem nem is rendelte e, mivel nincs vagy nem úgy van:)

"Most azt gondolom, nem haragból, hanem egyszerűen azért, hogy a "hiba", ha/amely genetikai alapú, ne öröklődjön és ne terjedjen el a populációban, lerontva a genetikai szintet."

A balkezes gyerekek kezének hátrakötözését mi indokolta?
Isten hibázik?

"Éppen azért, amiért az állatoknál is a gyengébbeket pusztítják el legelőbb, és a legjobb genetikai állomány marad meg és szaporodik. Így biztosítható az adott faj genetikai állagmegőrzése."

Ennek ellenére a buziság nem halt ki évmilliók alatt:D

"Érdekes gondolat."

Érdekes valóban az eugenikát, az evolúciót, géneket istennel összefonni:)

Tapi2021 2024.02.28. 11:13:45

@Gery87: "Viszont attól még elsősorban pedó és semmi köze a serdült, felnőtt kapcsolatban lévő homokoshoz!

"Ez esetben nem lehet elválasztani a homokost a pedótól!"

Dehogynem, hát pont ezt mondom."

Látom, szeretnéd elvinni ebbe az irányba, de még mindig nem erről beszélünk.
Nem az otthon, négy fal között, két felnőttről.

Tapi2021 2024.02.28. 11:16:21

@Gery87: ""És mindkettő bűn. Persze keresztény meg még pár száz vallás szerint."

igen, szerintük mindkettő!
A buziság meg másoknak nem az."

Viszont most egy kereszténydemokrata kormány van és egy ker.-dem. többségű parlament, és nyilván olyan törvényekre törekednek, amely ennek az értékrendnek, világnézetnek megfelel.

Minden politika alapja a világnézet.

Tapi2021 2024.02.28. 11:25:09

@Gery87: "Az "érzékenyítés" sehol nem arról szól hogy légy buzi!
Meg hogy abuzálni akarják őket."

A mi szempontunkból, az LMBTQ "érzékenyítés" is megrontás. Először, mert kéretlen, ha nem kérik ki hozzá a szülők engedélyét. Másrészről azért, mert a keresztény, zsidó, muszlim, stb. gyerekeknek otthon, az egyházaikban azt tanítják, hogy ezek bűnök. Ezzel ellentétes az LMBTQ propagandisták - kéretlen - tanítása, hogy nem azok.

Ez alkalmas a gyerekeink megzavarására. Akár fejben, lélekben, akár a nemi identitásuk egészséges kialakulásában.

Egyébként ez a téma mindaddig nem volt téma, vagy igen csak mellékes volt, amíg nem kezdtek el nyomulni, "érzékenyíteni". A mi gyerekeinket.
Most MUSZÁJ ezzel foglalkozni, és hangsúlyozni, hogy ezek bűnök. Ez reakció az akcióra.

A legtöbb keresztény, zsidó, egyéb vallású szülő meg nem nagyon van erre felkészülve. És ez feszültséget okoz. Már az, hogy erről eleve beszélni kell. És mást mondani, képviselni, mint a pogány mainstream.

Tapi2021 2024.02.28. 11:34:15

@Gery87: "A balkezes gyerekek kezének hátrakötözését mi indokolta?
Isten hibázik?"

Isten nem hibázik. Amikor elindította az embert az életbe, a genetikai állomány tökéletes volt. Ez menet közben szennyeződik. Ahogy minden más élőlénynél is. Ezért törekszik az élővilág arra, hogy a hibásak kihulljanak és a legjobb génállományúaknak legyen esélyük szaporodni.
Ebben semmi evolúciós mese nincs, azért szükséges, hogy az eredeti állapot minél tovább fenntartható legyen. A legjobbak szaporodása NEM OKOZ EVOLÚCIÓT!

Semmi sem okoz, mert nincs evolúció, genetikai romlás van (és ennek nyomán kihalások), a maximum az eredeti teremtett állapot fenntartása, fejlődés nincs, csak változatok, de ezt most hagyjuk. (Mendelnek van igaza, nem Darwinnak. A darwinizmusra, evolúciós hitre az ateista, materialista, naturalista világnézet fenntartásához van szükség, mint egyfajta dogmára. Amely maga is száz százalékban hiten alapszik.)

Gery87 2024.02.28. 14:25:26

@Tapi2021:

isten hibázik, mivel emberek alkották meg a képzeletükkel.

Gery87 2024.02.28. 14:27:53

@Tapi2021:

"Semmi sem okoz, mert nincs evolúció, genetikai romlás van (és ennek nyomán kihalások), a maximum az eredeti teremtett állapot fenntartása, fejlődés nincs, csak változatok, de ezt most hagyjuk"

Szerintem is hagyjuk mert hülyeség:)
Nincs "eredeti állapot" valójában minden faj egy "pillanatkép" a folyamatos változásban és egy köztes állapot, addig amíg a lánc meg nem szakad.

Gery87 2024.02.28. 14:31:07

@Tapi2021:

"A darwinizmusra, evolúciós hitre az ateista, materialista, naturalista világnézet fenntartásához van szükség, mint egyfajta dogmára."

Dogmáitok nektek vannak.
Darwin nm azért érvényes még ma is mert dogma, hanem mert nem cáfolta még meg senki.
Ellenben a vallással, aminek azért kellenek dogmák mert 1000 féle értelmezése lehetséges...és egyik se bizonyosabb a másiknál.

cvsvrs 2024.02.28. 14:45:10

@Gery87:
a kereszténység (úgy általában a teológia) alapvetését nem cáfolta meg semmi. azt, hogy az általános emberség nem-evilági bölcseleten alapul. tehát bár fontos a szociabilitás, és a közösségi életben talán elsőrendendűnek is tekinthető, azonban a szociáldemokráciában van jó is, rossz is. ahogyan a liberalizmusban, a konzervativizmusban, a népi nacionalizmusban is. az ezerféle világias ideológiának kiindulási pontja nem evilági hit.

Gelmerrrrr 2024.02.28. 14:46:59

@Gery87: volúciós hitre az ateista, materialista, naturalista világnézet fenntartásához van szükség, mint egyfajta dogmára."
-----------------------------------
1. A hit hangot dúrgerni, olyan németizmus, d maradjon.
2. Világja stak a kretény-libcsinek van, magyarnak erda, árda, rakumány és bolja.
Ide rakta hang volna rakumány a Weltanschauung laguján. A nézet nem rakta hang ide.
3. Nem tart, hanem rekk. Nem hoz, ez itt nem Örményia, hanem nak-nek, ra-re.
4. Nem fajta, hanem arta, ez az ősmagyar hang.

5. Nem igen rakem, hogy hogyan is makosz, ahttps://magyarnyelvindogerman-german.blog.hu/2023/07/08/lektion7-_az_uer_vagyis_or_stuma_az_er_stumaval_vagyis_az_indogerman_es_germagyar_weltanschauungttól, hogy nekem más van:

Gelmerrrrr 2024.02.28. 14:49:36

@Gery87: érvényes még ma is mert dogma, hanem mert nem cáfolta még meg senki.
Ellenben a vallással,
-------------
1. Érv hang nem van, stak er és ár stuma. De az érvényes egy libcsi hang volna.
2. Mert hangot dúrgerni.
3. Nem cáfol, hanem antoregyni.
4. Nem ellen, hanem alna, de inkább anta.
5. A vallás libcsizmus, vélés, választás.

6. Nem igen rakem, attól, hogy nekem evolúciós démonológiáem van.

Gelmerrrrr 2024.02.28. 14:51:55

@Gery87: isten hibázik, mivel emberek alkották meg a képzeletükkel.
------------
1. Isten egy jevevényhang, dúrgerni, libcsizmus.
2. Alkoholizál?
3. Képzel egy bullshit hang, dúrgerni, a kép az hép volna magyarul.

4. Hát így nem igen rakem, hogyan is akarsz makogni, de oké! Vagy inkább az van, hogy Jehova tot? Oké. Stak sajna a démonok vannak, az árnyak az indogermanizmustól.

Kérdésemvan 2024.02.28. 16:49:12

@_Neville: te egy nagyon vicces kis ner bohóc vagy! Egyébként igen, látott orvos. Ner fasszopó és hülyegyerek allergia, sajnos gyógyíthatatlan!

Kérdésemvan 2024.02.28. 16:56:29

@Tapi2021: nagy megtiszteltetés ez nekem egy ner fasszopó és migráns simogató kreténtől! Időtök hamarosan lejár, élvezzétek ki azt a keveset ami még hátravan!

Kérdésemvan 2024.02.28. 18:35:03

@Gery87: le a kalappal, mennyi energiát fektetsz a ner fasszopók oktatására! Sajnos annyira kretének (eresztények), hogy soha nem értik meg. Mert ugye Kaleta nem fideszes, nem pedó. Azért mentették ki közpénzből, mert a 4 fal között csinálta. Az úgy ok! Szájert csapdába csalta Soros, Bicske az eresztények elleni támadás, stb, stb. Én meg már csak bájerzsóti stílusban tudok hozzászólni. Erre megsértődnek.... Muhahaha

Gery87 2024.02.28. 21:30:10

@Kérdésemvan:

Túl sok energiába nem kerül mivel nem kell egyrészt túl megerőltetnie magát az embernek hogy cáfolja a nyilvánvaló hülyeséget és aljasságot.
+ Gyorsan írok és ma már ott az embernél a telefon mindenhol:)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.29. 08:40:12

@Tapi2021: amit régebben írtam, amit Izrael megértett 1945 után: vannak halálos ellenségek akikkel nem is kell, nem is lehet, nem is szabad tárgyalni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.29. 08:47:40

@Tapi2021: Horthy Jenő írja az Egy élet sportjában (könnyesre röhögi magát az ember, olyan jó stílusú és tartalmú könyv) hogy mentek fel valami erdélyi arisztokratával a havasok tetejére, ahol az isztinában két öreg román vigyázott a semmire. Kérdezik őket, hogy mire volna szükségük, mondja a két öreg hogy küldjön már nekik valami fiatal fiúkat. Mondja az erdélyi gróf, hogy megérti, nehéz meló ez, két öregnek sok, gondoskodik segítségről. A válasz : "Nem gond a munka, bírjuk jól, csak már unjuk egymás öreg seggét, jó lenne valami fiatal."

alöksz róz 2024.02.29. 09:26:03

na de lássuk mit ír erről hortijenő :DD

Gery87 2024.02.29. 14:19:07

@Deak Tamas:

Hát persze.
Neked ilyen homoerotikus álmaid vannak? Románokkal ráadásul, Hejj papó, komolyan gondok vannak...:)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása