Nagy hiány van az országban igazijobboldali, igazikeresztény pártból, mely megszólítja végre a kiábrándult fideszes szavazókat.
Ezt az űrt tölti be Magyarellenes Péter kezdeményezése.
Ha jól számolom, ő pont a századik, aki pártot alapít, az igazijobboldali, igazikeresztény, kiábrándultfideszes szavazókra számítva.
Remélem, hogy Magyarellenes új mozgalma összefog a többi 99 ilyen párttal, s együtt indulnak majd, pl. Ballib Kamupártok Demokratikus Koalíciója néven. S mivel csak egy jelölt győzhet az állampárt ellen, így összefognak persze Gyurcsánynével is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
cvsvrs 2024.02.29. 08:59:04
ha a jobboldal három osztatúvá válik, mérsékeltek (pragmatikusok), orbánisták ( vezérelvűek, elvtelenek), (elvhű) radikálisok, akkor az komoly veszélyt jelenthet a fideszre. ugyanis nyilvánvalóvá teszi, hogy a jobboldalnak kb. egyharmada orbánista.
és egy orbán párt már nem nyerne választást még a jobboldali közönség körében sem. ahogyan gyurcsánypárt a baloldalon.
cvsvrs 2024.02.29. 09:00:31
Boldeone2 2024.02.29. 10:05:23
- Miért lenne magyarellenes? Mert kimondja a nyilvánvaló tényt? Azt, hogy egy velejéig korrupt, állampárti rezsimben élük.
A probléma csak annyi, hogy ő is része volt ennek, tehát emiatt nem lesz teljesen hiteles
Új pártot felesleges alapítania, mivel a százmilliárokból működtetett állami propagandagépezettel nem lehet versenyezi
A vidéki, tanulatlan réteg pedig eszi a rezsimhazugságokat...Már régen az EU előtt kellene ügyként lenni a sok fasiszta propaganda szemétkedésenek, mint a nemzeti konzultáció gyűlöletkeltő hazugságai
A rezsim egyre inkább muszka mintára működik: Orbán Viktor teljhatalmú diktátor lett
Tapi2021 2024.02.29. 10:08:06
Boldeone2 2024.02.29. 10:09:40
A diktatúra "keze" működésbe lépett????
Navalnijjal is koncepciós perek sorozatával kezdék...
Az integritás hatóság Orbán vejét nem vizsgálja? Bűzlik, mint a napon hagyott hal ....
alöksz róz 2024.02.29. 10:18:11
"A probléma csak annyi, hogy ő is része volt ennek, tehát emiatt nem lesz teljesen hiteles" - pont attól lesz hiteles, amit elmond.
erol 2024.02.29. 10:23:25
Boldeone2 2024.02.29. 10:37:37
Ez integritás hatósági vizsgálat olyan gyorsan jött, hogy itt már nem is a " lóláb lóg ki" ....Egyértelmű a politikai szándék.
Abba nem gondoltak bele, hogy így még nagyobb hullámokat kavarnak a társadalomban. Ez az ember nem tűnik hülyének, szerintem van még pár ütőlapja a talonban....
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.29. 10:40:47
cvsvrs 2024.02.29. 10:56:40
nem, magyar nem jakab péter. mert magyar bennfentes és azt mondja, hogy a tóni rendes gyerek amúgy, csak egy kis geci. és ez a geci kultúra nem tetszik magyar péternek, és általában a magyaroknak. ezt felmérhetnék a fideszben is. illetve fel is mérik. és van egy tippem, hogy az jön ki, hogy rogánt el kell zavarni a picsába. ha felmérnék, hogy kell-e bayer, akkor még a fideszes szavazók többsége is azt mondaná, hogy küldjék el ezt a bagázst.
csak pártkatonák nélkül orbánt is leváltanák valószínűleg. úgy, hogy nem gyurcsány térne vissza. hanem olyasmi mint schiffer. jobbközép kormány alakulna. orbán és gyurcsány nélkül.
és önmagában nem magyar péter bonthatja a fidesz egységét. hanem ő és ha lesznek hozzá hasonlók, mondjuk gulyás gergely is kilép a rendszerből, és mérsékelt jobberek mellett lesznek radikálisok. torockaiék.
ezért fontos az orbánistáknak, hogy hiteltelenítsék. csak mennél inkább támadják annál nagyobb médiafelületet kap. szóval hiba volt a megafonnak népszerűsítenie. mert ezek után a partizán interjút 2,2 millióan nézték meg. a megafonosok jóvoltából. mert ők reklámozták, hogy van ez a "hibbant".
Gelmerrrrr 2024.02.29. 11:18:10
---------------
1. Magyarantanda.
2. Nem igaz, hanem rakta, raktaga.
3. Érv hang nem van, stak er és ár stuma, az érv libcsizmus volna, hogy mondjuk a butaká ér, de az Lüge, így stak érv, nem argumentáció, rakanda.
0dzsud0 2024.02.29. 11:23:56
Jaja, láttuk pl. hogy Márki-Zay is hogy megfingatta a zorbánt. Magyar Péter is max. ugyanez lehet, nem annyira jó ötlet a Fidesz ellen úgy ügyködni, hogy elkezdjük mondani a ballib propagandát és azok körében szimpatikussá tenni magunkat, akik a legvéresszájúbb DK-s idióta majmok. Petivel sajnos (vagy nem sajnos) pont ez történik, az ellenzék szokás szerint gatyába élvez az újabb "atombombától", közben pedig literálisan nem történik semmi, egy n+1-edik súlytalan figurával gazdagodtak. Tölgyessy Péter nemrég elmagyarázta pedig nekik a Partizánon, hogy kár ebbe komoly reményeket táplálni, ha egyszer az ezerszer súlyosabb Simicska-O1G sem tudott érdemi eredményt elérni, de szegények annyira kilátástalannak élik meg a mindennapokat, hogy minden apró szalmaszálba bele kell, hogy kapaszkodjanak.
0dzsud0 2024.02.29. 11:25:51
Biztos vagyok benne, hogy évekkel ezelőtt felmérték és az jött ki, hogy akármennyire is problémás, az övé az egyik kulcspozíció. Így aztán nem zavarják sehova, ellenben ahogy tudják, rejtegetik.
Tapi2021 2024.02.29. 11:27:21
Ha így lenne, már régen nem rontanátok itt a levegőt. Meg a többi ellenzéki gyűlölködő sem. Nem gondolod?
Tapi2021 2024.02.29. 11:32:44
Ezt nem hiheted. Akinek addig, amíg benne volt a pixisben SEMMI GONDJA NEM VOLT a "rendszerrel", simán betöltött négy-öt funkciót, legalább havi négy millióért, ha nem többért, és csak miután kiesett a csecs a szájából "világosodott meg", az tényleg a hiteles ember nektek?
Hát ez a baj.
M.P. most került oda ahová valójában tartozik és való.
A ballib "gerincesek" közé. Az igazmondó Gyurcsányhoz, az O1G-s Simicskához, Pálinkáshoz és tsa.-ikhoz felzárkózva.
Tapi2021 2024.02.29. 11:35:18
Ez most nyilván nem fog megtörténni, de babusgatásra sem számíthatnak az ilyen előbb sok-sok éven át HASZNOT HÚZÓ, aztán - MIUTÁN! ez megszűnt - árulóvá vedlett alakok.
Tapi2021 2024.02.29. 11:37:31
Aztán min csodálkoztok, ha a fal akkora erővel nyom vissza, mint amekkorával nyomják? Vagy kicsit nagyobbal.
Tapi2021 2024.02.29. 11:40:53
Ó, nagyon is tetszett, amíg dőlt hozzá a HASZON!!!! Az állások, pozíciók, PÉNZEK, amikre esélye sem lett volna, ha nem bennfentes, ha nem Varga férje!!!.. Ne légy már hülye.
Amíg így volt, addig Simicskának sem volt vele gondja!
", és általában a magyaroknak"
Hát ezt a magyarok majd eldöntik és kifejezik a következő választásokon!
0dzsud0 2024.02.29. 11:47:38
Természetesen nem az. Ez csak a szokásos birca-féle szójáték. :))
"Mert kimondja a nyilvánvaló tényt? Azt, hogy egy velejéig korrupt, állampárti rezsimben élük."
A ballib véleményt mondja ki, a valósághoz és a tényekhez nektek nulla közötök van.
"A probléma csak annyi, hogy ő is része volt ennek, tehát emiatt nem lesz teljesen hiteles"
Asszongya "nem lesz teljesen", báháháháá. Imádom. :D Amikor kötelezően szopkodnotok kell az új messiást, de azért még ti is érzitek, hogy valami mégsincs rendben.
"Új pártot felesleges alapítania, mivel a százmilliárokból működtetett állami propagandagépezettel nem lehet versenyezi"
Tehát szerinted komolyan EZÉRT felesleges új pártot alapítania? Mindig megdöbbent az ellenzéki agyrohadás.
"A vidéki, tanulatlan réteg pedig eszi a rezsimhazugságokat..."
Igen, sajnos ott csak kapálnak és egész nap az M1-et nézik, illetőleg köztudott, hogy ahol a zorbánra szavaznak, oda nincs bekötve az internet. A csepeli panelprolik és az angyalföldi szocinyugdíjasokat bezzeg nem hülyíti el a Fidesz, mert ott még tudják használni az eszüket. Sajnos az I., a II. az V., a XI-XII. kerületekben ez olyakor problémát okoz, nem beszélve Győrről és Székesfehérvárról, az a baj, hogy létminimum alatt élő, krumpliért sorbanálló közmunkás idióták laknak ott, ezért győzhet a Fidesz. Kérdezd meg ellenben a Blaha-aluljáró agysebészeit, garantáltan ellenzéki lesz mind, amit meg is értek. Ők ugyanis - Jakab Péter tirpáktahó-faszparaszt hangján olvasd! - "nem szorulnak rá egy csomag száraztésztára, tudja, miniszterelnökúr!!?"
"Már régen az EU előtt kellene ügyként lenni a sok fasiszta propaganda szemétkedésenek, mint a nemzeti konzultáció gyűlöletkeltő hazugságai"
Jajj, hát biztosan nem értesül az EU az országban zajló problémákról, ők is az M1-et nézik egész nap, nem? :D Hát miért nem szólsz Cseh Katkáéknak, hogy kicsit tegyék oda magukat, mert itthon fasizmus van és verik a négereket? Mekkora egy bohóc vagy, te kurva élet...
"A rezsim egyre inkább muszka mintára működik: Orbán Viktor teljhatalmú diktátor lett"
Brühühühü orosz fasizmus, náci cigány zorbán, Európa segíts!!
Tapi2021 2024.02.29. 11:47:50
Mivel mi pontosan tudjuk, hogy ezek kik, hogy éveken át HASZONÉLVEZŐI VOLTAK a Fidesz kormányzásnak, és csak MIUTÁN kibuktak "világosodtak meg", ezért SEMMILYEN hatásuk nincs. Hiszen szimpla, sértett, vagdalkozó árulók és SENKIK a szemünkben!
Egészen más lenne MP. megítélése is, ha ezt, amit csinál, egy-két évvel korábban csinálta volna, ÖNKÉNT LEMONDVA minden kiváltságáról, pozíciójáról, pénzekről.
De így.. "Így nézve más."
És ezt mi TUDJUK! És ekként értékeljük!
Nektek persze minden áruló jól jön. Ezt is értjük.
Tapi2021 2024.02.29. 11:51:54
Boldeone2 2024.02.29. 11:52:39
- Áruló? Ugyan mi a fast árult el? Ezt a korrupt rezsimet?
Aztán min csodálkoztok, ha a fal akkora erővel nyom vissza, mint amekkorával nyomják? Vagy kicsit nagyobbal."
- Tehát akkor diktatúra van. A diktatúra működik úgy, hogy a politikai hatalom felhasználja a teljes államhatalmat, alantas politikai célokra
De, végre elismered akkor, hogy diktatúra van... Puryin is csak a nagy ellenfelekre vadászik, nem a kisemberre. Arra nincs kapacitás...
Tapi2021 2024.02.29. 11:54:26
Ideje lenne fokozatot lépni.
0dzsud0 2024.02.29. 11:55:58
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.02.29. 12:00:05
MDNP-effektus. Komolytalan.
cvsvrs 2024.02.29. 12:00:33
mp nem mzp. mp fideszes kormányt akar. ő inkább olyan mint pesti lászló. és lehet mondani, hogy nincsenek ezek a kiábrándult fideszesek. nyilvánvalóan vannak és ez a tábor elérheti egy kritikus tömeget. lehet, hogy nem ezzel a botránnyal.
Tapi2021 2024.02.29. 12:05:22
Nagyon más.
Miért nem ábrándult ki jóval a KE "botrány" előtt????
És adott vissza ÖNKÉNT mindent? Mondván, kiábrándultam, szar az egész, én ezzel nem értek egyet, minden pozíciómról és pénzemről ezennel lemondok!!!! 2022... tisztelettel: Magyar Péter
Nem ezt tette!
Boldeone2 2024.02.29. 12:05:36
- A valóságot mondja ki, ami megegyezik az ellenzéki véleménnyel. A valósághoz pont nektek fidesz- táliboknak nincs köze, alternatív valóságban életek!
Amikor kötelezően szopkodnotok kell az új messiást, de azért még ti is érzitek, hogy valami mégsincs rendben."
- Veletek ellentétben én szopkodok senkit, csak a tényeket írom. Ti szopkodjátok egy 60 éves ember löttyedt faxát! De nagyon!
Mindig megdöbbent az ellenzéki agyrohadás."
- Engem meg a béke-birkamenet primitív vidéki népe! Náluk elrohadni sem tud semmi: nem volt!
Igen, sajnos ott csak kapálnak és egész nap az M1-et nézik, illetőleg köztudott, hogy ahol a zorbánra szavaznak, oda nincs bekötve az internet."
- A tények azok, hogy minden elnyomó rendszer tömegbázison működik. Orbán derékhada is a kevésbé tanult, manipulálható réteg
A liberális ellenzéket leginkább a fővárosi, fiatal, diplomás réteg támogatja
Orbán a kistelepülési tanulatlanok között a legnépszerűbb
Lényegében már a média 70 % - át Orban kontrollálja, beleértve az indexet is
cvsvrs 2024.02.29. 12:07:04
ha nem támadja meg a megafon, akkor azt mondtam volna, hogy nem lesz tényező. így viszont több 2 milliós eléréssel lehet az, akkor ha még kilépnek a fideszből. még azt mondják, hogy legyen egy ilyen mérsékelt jobbközép formáció.
magyar hangos, gundel takács gáboros evangelikus egyházos, evangelikus németek, akkor a református egyház is fordulhat. létezik ez a fidesz2.
Tapi2021 2024.02.29. 12:09:04
A 82 éves löttyedt farokkal ti jobban jártok? Meg egész Európa?
0dzsud0 2024.02.29. 12:09:27
Kieg.: ha valaminek, hát inkább ennek kellene kivernie a biztosítékot. A felügyelőbizottságokban a legnagyobb szaktekintélyeknek kellene ülniük (egyetemi tanárok stb.), akik épp azért kapnak a kétheti pár órás ülésekért milliós pénzeket, mert óriási tudással bírnak a területen, ezáltal ők tudják meggátolni a menedzsment hatékonynak tűnő, de veszélyes vagy egyenesen szakadékba vezető lépéseit. Erre az ilyen pozik nem kis része egy utolsó szar politikai kifizetőhely...Hajnal Miklós szakért a BKV működésében, meg ilyenek...
cvsvrs 2024.02.29. 12:12:00
magyar péter ügyesen kommunkál, mert az emberek többsége nem azt gondolja, hogy leváltották, kitették a fideszből. hanem azt, hogy ő kiábrándult és kilépett. illetve ezt gulyás márton, aki professzionális manipulátor ügyesen eljátsszattta vele ezt a szerepet.
Boldeone2 2024.02.29. 12:13:26
- A propaganda megy ezerrel a " migránstv-n" : "migránsapokalipszis ", tüntetnek a gazdák, "Ukrajnának holnapra vége" , "dollárbaloldal "
Megy a közpénz -százmilliárdokból folyó agymosás!!!
Arra adj választ, hogy percet kapott az idén az ellenzék, hogy a saját narratíváját is elmondja? Kapott 1,5 alatt 20 percet? Ja nem...
Brühühühü orosz fasizmus, náci cigány zorbán, Európa segíts!!"
- Szuverenitási törvény orosz mintára született. Olyat sehol nem írtam, hogy" Orbán cigány" , ő csak diktátor
Tapi2021 2024.02.29. 12:14:43
Tapi2021 2024.02.29. 12:16:15
Remélem, nem így van, mert ha így lenne, az igazolná Boldi, Gery... meg a többiek véleményét arról, hogy az emberek többsége valóban hülye, mint a tök.
Hátha nem.
Nevem senki. 2024.02.29. 12:17:22
Kimondja, de semmit nem bizonyít. Kimondta már más is.
Nevem senki. 2024.02.29. 12:19:04
Boldeone2 2024.02.29. 12:20:11
- Persze, mi mást állapítana meg az a rezsim, ahol a főügyész egy volt fideszes, ahol a fővárosi főügyész egy rezsimszimpatizáns, ahol a Kúria elnöke egy erdélyi fideszes kripli, ahol az ASZ 500 millióra bünteti az ellenzéket, de soha nem vizsgálja a Megafing központot, ahol a Fidesz pénzei tabu téma...
Ahol Orbán jelöl ki mindenkit a köztársasági elnöktől a szuverenitási hatóság vezetőjéig...
Tapi2021 2024.02.29. 12:20:56
Nem igaz, a közmédia minden megmozdulásukról beszámol, bejátszva az idézeteket, beszédeket is!
Semmi nem elriasztóbb ezeknél!!!
Én pl. Gyurcsány parlamenti, Bibliázós gyűlöletbeszédét is éjjel-nappal adnám. Hadd lássa a nép!
Meg a többiekét is.
Ez pusztítóbb minden hozzáfűzött kommentárnál!!!
0dzsud0 2024.02.29. 12:21:41
Konkrétan nulla hatása van a társadalomban. Azok egy része tapsikol kizárólag, akik eddig is kétpofára szidták Orbánt. Ilyenkor mindig ez van, körön belül ünnepeltek, hogy hogy meg fog bukni a kolostormalac, mert azt képzelitek, hogy hirtelen mindenki más is turbóellenzéki lett. Kár is magyaráznom, nem látjátok a valóságot.
"Ez az ember nem tűnik hülyének, szerintem van még pár ütőlapja a talonban...."
Egyrészt de, sajnos nagyon is egyszerű figurának tűnik és a vak is látja, hogy kizárólag azért kaphatott pozikat, mert miniszterné volt. Ti magatok is látnátok ezt, ha nem lenne most a szemetek előtt a rózsaszín köd, a szerelem az új kormányváltó messiás iránt. Továbbá mi az, hogy "van még pár ütőlapja", hát konkrétan eddig sem volt neki egyetlen egy sem, ébredj már fel, te szerencsétlen! :D Megint sikerült garatra venni valakit, aki nulla konkrétummal csak szopat titeket. De nem baj, nektek nem a valóság kell, elég az is, ha valaki az illúziót elhozza nektek. :DDD
Boldeone2 2024.02.29. 12:22:56
A korrupció= legalizált lopás, a legnehezebb bizonyítani. Gondolom az Elios- ügy ismert, meg Orban családjának milliárdos állami megbízásai
Az is érdekes, hogy az ország első dollármilliárdosa pont csuti....
Boldeone2 2024.02.29. 12:24:58
telex.hu/belfold/2024/02/24/publicus-kutatas-partpreferenciak-fidesz-tamogatottsag-kegyelmi-ugy-botrany
Várd ki a végét, egyszer úgyis felébred az agymosott orbáni tömeg
Boldeone2 2024.02.29. 12:29:07
- Anyád volt szerencsétlen, amikor megismerte apádat, de örülök hogy sikerült a kultúrmázt levakarni rólad, pont olyan tróger vagy, mint rezsimtalibán!
Tapi2021 2024.02.29. 12:29:13
Hogy hosszabb távon mi lesz a hatása, azt ki kell várni.
Most üt vissza, hogy a kormányzati kommunikáció csúcsa Rogán... Ő ehhez már kevés.
0dzsud0 2024.02.29. 12:30:54
Nem a valóságot mondja ki, hanem az ellenzéki véleményt, a valósághoz nektek nincs közötök, épp ezért tudtok most is őszintén reménykedni a kormánybuktában.
"Veletek ellentétben én szopkodok senkit, csak a tényeket írom. Ti szopkodjátok egy 60 éves ember löttyedt faxát! De nagyon!"
Tényeket sajnos egyet sem írtál, ellenben álmodozol. Szokás szerint. És de, nagyon is szopkodod, de semmi baj. Nem 60 éves, fiatalos, játékos fasz, azt szeretitek...hát akkor jó étvágyat hozzá továbbra is! :)
"Náluk elrohadni sem tud semmi: nem volt!"
Vannak ám visszavágások! :)))
"A liberális ellenzéket leginkább a fővárosi, fiatal, diplomás réteg támogatja"
Tehát akkor soha nem fognak hatalomra kerülni és ezt ők maguk is tudják? :)
"Lényegében már a média 70 % - át Orban kontrollálja, beleértve az indexet is"
Durva...mármint 14. éve van majdnem folyamatos kétharmados Fidesz-hatalom, és még mindig maradt mintegy 30% az ellenzéknél? Elég szomorú... :D Főleg, ha azt nézzük, hogy a 2010 előtti időkban 95%-os ballib médiatúlsúly volt és senkitől sem hallgattuk, hogy az nem lenne demokrácia. Így aztán nem is csoda, hogy a Fidesznek esélye sem volt '98-ban és 2010-ben...vagy várjál... :D
Boldeone2 2024.02.29. 12:33:05
Semmi nem elriasztóbb ezeknél!!!"
- Te ennyire hülye vagy??? Nem " bejátszani kellene idézeteket" azt meg lehetne csinálni Orbánnal is, hogy felveszi valaki amik9r a seggét vakarja, hanem valóban kérdezzenek meg ellenzéki politikusokat
Legyen mondjuk heti egy valós beszélgetés, csakhogy a tv1- ben mindenki agyhalott rezsimtálib!
0dzsud0 2024.02.29. 12:33:20
Naná, hogy lehet, elvégre qrvára nem látszanak, ha vannak is...
Boldeone2 2024.02.29. 12:34:40
- Ilyet én sehol nem írtam, mindenhol azt írom: "hibrid választási autokrácia", a hatalom leválthatatlan
0dzsud0 2024.02.29. 12:38:04
Szerintem nem. Inkább az látszik, hogy kizárólag azok szemében él így, akiket már eddig sem kellett győzködni, hogy utálják a Fideszt. Az ő szemükben lehet MP a kiábrándult fideszes, aki szembemegy a hatalommal, csak ez a világon semmit sem számít, a párszázezres ellenzéki keménymag véleménye semmit nem befolyásol (pontosabban de, teljesen félrevezeti a mindenkori, nekik politizáló ellenzéki szereplőket és így Fidesz-kétharmadot okoz).
Boldeone2 2024.02.29. 12:40:13
- A tények azok, hogy ilyet sehol nem írtam, úgyhogy ne hazudozz! Én mindig azt írom, hogy leválthatatlan az Orban - rezsim, ezért nem is demokracia
Tényeket sajnos egyet sem írtál, ellenben álmodozol. Szokás szerint. És de, nagyon is szopkodod, de semmi baj"
- Én a tényeket írom, te viszont valóban Orbán faszát szopkodod, te nyomorult féreg! Ez a valódi többségi álláspont:
hvg.hu/eurologus/20230330_Az_EP_ismet_a_valasztasi_autokracia_hibrid_rendszerenek_nevezte_Magyarorszagot
0dzsud0 2024.02.29. 12:43:10
Így igaz. És? :D
"Arra adj választ"
Csakk-matt fideszeském!! (Ilyenkor ezt így képzeled el, igaz? :D) A helyzet az, hogy ha az ellenzéknek TV kell, vegyen magának, ahogy a klasszikus mondá. A másik az, hogy harmatgyenge érv, nem 1993 van, hanem 2024, szó szerint minden politikai szereplő képes eljuttatni a gondolatait a közönségéhez, halálosan bénák vagytok ezzel a köztévés bizonyítványmagyarázással. Évekig körözte le nézettségben az RTL híradója az M1-ét, pedig ott a kormányt leleplező nagy igazságok mentek feszt...aztán látjuk mennyit jelentett. De az index is címlapon kampányolt a Fidesz ellen még 2018-ban is, napi félmilliós olvasottsággal, ami egy picit nagyobb súllyal bír, mint a foshadék TV-k. S lőn mégis kétharmad...de hülyítsétek csak magatokat nyugodtan, nekem nem fáj. :)
0dzsud0 2024.02.29. 12:46:54
Hát mondjuk azt, te szerencsétlen, hogy igen-igen a Peti nagyon komoly infók birtokában van, amik tekintetében titoktartásra kötelezett és a homályos utalgatásaival is sorozatban megszegte azt, ígyhát átadtuk az ügyészségre és potenciálisan 10 év börtön. Erre írom, hogy valószínűtlen, nyilván jó eséllyel inkább az lesz a vége, hogy ez esetben nem találtunk kockázatot, de a hatóság ám nagyon résen van.
Boldeone2 2024.02.29. 12:47:26
- Soha nem volt 95 % - os ballib média túlsúly, az csak a ti , Orbán hazugsága! Egyébként ballib az nem egyenlő az ellenzékivel, egy újabb hazugság!
Orbán propaganda- médiaállamot épített. Olyan mint a KESMA a világon nincs, vagy az egyetemek pártállami kiszervezése
A média csak egyik eszköze a diktatúraépítésnek, de az egyedüli
Olyan mélyállamot mint ami Orbánnak van, senki nem épített, eleve egy ballib miniszterelnöknek sem volt ekkora hatalma, mint Orbánnak
0dzsud0 2024.02.29. 12:50:23
Erről beszélek, ez a rózsaszín köd, hiába is tagadod. Inkább én írhatnám, hogy várd ki a végét, ez az ügy egyelőre a tizenkettő egy tucat kategóriája, még mindig sokkal valószínűbb, hogy egyáltalán nem sínyli meg a Fidesz. Azt már el sem akarom sütni, hogy a Publicus az a "47-47, fej-fej mellett Fidesz és ellenzék, záródik az olló" Pulai András projektje, ahol mérni nem mérnek semmit, legfeljebb rajzolnak az ellenzéki megrendelők álmainak megfelelően...de kiválóan alkalmas arra, hogy ismét zabáljátok a szappanopera újabb epizódját, ezúttal Magyar Péterrel. Ezúton kívánok én is jó szórakozást hozzá...te szerencsétlen. :D
Boldeone2 2024.02.29. 12:53:11
Már megint hazudozol, te fasz! Az RTL nem politikai tv, műsorainak minimális része foglaljozik közpolitikával. Az MTV 1 viszont egész nap manipulált politikai üzenetek nyom, ami hat a társadalomra
Az INDEX pedig már rég implicit kormánypárti, leváltottak ott mindenkit, Vasziliéké a média
A városháza ügy ott indult útjára, Karácsony lejáratása
0dzsud0 2024.02.29. 12:54:29
Hahaha, hát persze. Amikor még tényleg nem volt internet sem, ellenben az összes elérhető sajtóból két aligolvasott, a szoci média által nagyjából a blikk szintjére degradált lapot tudhatott magáénak a Fidesz, akkor nem volt ám ballib médiatúlsúly sem, sőt, az demokrácia is volt. Nyomorult bohóc vagy, dehát ez csak egy újabb szelete a sajátos ballib valóságérzékelésnek. :)
"Egyébként ballib az nem egyenlő az ellenzékivel, egy újabb hazugság!"
Jaja, mert gondolom 2010 előtt aztán a MIÉP meg a Jobbik is húde kivette a részét a magyar médiából, nem a mindenkori balfaszok kezében összpontosult minden szutyok, hanem az övékben, meg a Fideszében. De, kisbarátom, a helyzet az, hogy azokra összefoglaló nevükön a "ballib" jelző nagyon is találó, '89-ig visszamenőleg szinte kizárólag őket találjuk ott.
cvsvrs 2024.02.29. 12:57:27
a fideszes szavazók kb. fele orbánista és a másik fele azt gondolja, hogy a rendszert konszolidálni kell, vagy ha nem, akkor annál jobb, mert végül ők gbuktatják meg a fideszt. szerintem ezt gondolja mondjuk gundel takács gábor. meg ezt gondolták a magyar hangosok. akiket kiraktak azért, mert nem orbánisták.
csakhogy ők fidesz szavazók voltak. és ha ez elég egy kritikus tömeget és a jobboldal háromosztatúvá válna (mérsékeltek, elvtelenek, radikálisok), akkor az orbánizmus előbb megbicsaklik és utána összeomlik.
0dzsud0 2024.02.29. 13:00:35
És akkor ez hogy cáfolja szerinted azt, hogy az RTL híradóra voltak a népek hosszú éveken át toronymagasan a legtöbben kíváncsiak?"
"Az MTV 1 viszont egész nap manipulált politikai üzenetek nyom, ami hat a társadalomra"
Nem valószínű, de megértem, hogy nagyon jó érzés ebben hinni. Ez mindig ad egyfajta felmentést, hiszen úgy érezhetitek, hogy nem is azért bukjátok el sorozatban nemhogy a választásokat, de még a kétharmad megakadályozását is, mert akkora szerencsétlen balfaszok vagytok, hanem mert hát shaaajnos esélyetek sincs a kormámymédia hazugságaival szemben, amivel hülyítik a társadalmat, akik egész nap csak azt nézik. Megértem, tényleg. Ez sokkal könnyebb, mint szembenézni azzal, hogy mennyire legalja, mindenki által megvetett szarok vagytok a politikusaitokkal együtt. :)
"Az INDEX pedig már rég implicit kormánypárti"
Ugyanaz a kérdésem: ez hogy az anyádba cáfolja azt, hogy '18-ban nyomatták a kampányt ("finom manipulációt") a Fidesz leváltására? Én tudom, hogy sehogy, de jó nézni a vergődésed, ahogy nem tudsz szembenézni a tényekkel. :DD
Boldeone2 2024.02.29. 13:00:55
- Várd ki a végét, soha senki nem látja előre senki, hogy egy monlit rezsim hatalma mitől inog meg, mitől indul meg a tekintélyelvű vezető a diszkreditálódás útján
Az ellenzék, éppen úgy ahogy a többi autokrata rezsimben gyenge, de ez pont a társadalom, a rezsim valós állapotát mutatja!
Oroszországban sem várja senki, hogy leváltsák a " United Russia" pártok
Az anakronisztikus társadalmakban a sok a félművelt, idóta
0dzsud0 2024.02.29. 13:03:14
Szerintem meg csak bebiztosítod magad, hátha így majd nem lehet a képedbe vágni, hogy milyen naiv balfasz vagy. Emellett pedig megindul a nyálelválasztás az újabb megváltó láttán, ahogy leplezetlenül ez történik most is, veled is. :)
0dzsud0 2024.02.29. 13:04:59
Nyilván, hiszen képtelenek voltak ennyi ideig hatalomban maradni ekkora többséggel, mint Orbán. Ezt ne ródd fel nekik erényként, mert nem az!
0dzsud0 2024.02.29. 13:07:50
hvg.hu/eurologus/20230330_Az_EP_ismet_a_valasztasi_autokracia_hibrid_rendszerenek_nevezte_Magyarorszagot"
Ballibek reménykednek, hogy egy külső hatalom majd leváltja helyettük a Zorbánt 8256. rész. Nem is értem, miért búsultok akkor 14 éve a kétharmadon, hát egyszerűen vigasztaljátok magatokat azzal, hogy az EU-ban úgyis mindenki tudja, hogy nálunk diktatúra van, és akkor ezzel ezt a kört le is tudtuk. :D
Boldeone2 2024.02.29. 13:08:23
- Mar megint hazudozol, te nyomorult féreg! Mi köze a 25 - 30 évvel ezelőtti médiaviszonyokhoz a mai ellenzéknek, a Momentunak pl?
Nagyjából semmi. Akkor még gyerekek voltak. Akkor és ma sem volt médiája nekik. De még Gyurcsány mögött sem volt média, de még saját pártja sem volt mögötte
A mai nem kormánypárt média sem ellenzéki. Amit MZP lejáratása is bizonyít
0dzsud0 2024.02.29. 13:10:43
Köszönjük szépen, biztos vagyok benne, hogy az MTVA megfontolja javaslatát!
0dzsud0 2024.02.29. 13:14:35
Ma van nekik...mi a fenéről beszélsz? Szerinted az ő közönségük otthon ül munkaidőben és a TV-t nézi? Ott kellene megszólítani őket? Vagy esetleg a Facebookon, ahol (spolier) meg is teszik? Fütyi, szerintem ne égesd magad tovább, a vak is látja, hogy ez csak bizonyítványmagyarázás. A TV súlya ma már gyakorlatilag semmi, még ha a hozzád hasonló boomereknek szép emlék is. A kormányváltás nem ezen múlt már '98-ban sem, de ma meg pláne nem ezen múlik, hiába is próbálod ezzel vigasztalni magad.
Boldeone2 2024.02.29. 13:17:08
- Konkérten mit nyomtattak 2018- ban a kormány leváltására, milyen finom manipulációt a Fidesz leváltásra? Ezzel szemben a valóság az, hogy Fidesz nyomtatta a manipulációt a saját médiahálózatán százmilliárdokból, és most is ezt teszi!
Egyébként a kurva anyád vergődött apád alatt, amikor baszta, ezért jöttél világra te fogyatékos!
Boldeone2 2024.02.29. 13:20:04
hvg.hu/gazdasag/20230531_megafon_beszamolo
444.hu/2024/02/15/ot-nap-alatt-tobb-mint-20-milliot-koltottek-magyar-peter-lejaratasara-a-megafonosok
Akkor mi a kurvaanyádról beszélsz?
cvsvrs 2024.02.29. 13:24:55
és ez nem a baloldal, hanem nagyrészt a fideszből kivált réteg. nem az mdf2 (mdnp), hane a fidesz2.
Boldeone2 2024.02.29. 13:27:14
Boldeone2 2024.02.29. 13:31:30
- persze, hogy nem értitek, mert hazaárulók vagytok!
Romokban az ország, az egészségügy az oktatás, lezüllenek a közszolgáltatások, kb 2 éve meg már életszínvonal is csökken...
Boldeone2 2024.02.29. 13:34:59
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.29. 13:52:11
Arra nem számítottak, hogy Péter nem örökölte a nagyapja szellemi képességeit.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.29. 14:00:22
Zorbán szerintem jól megtanulta a leckét, hiszen a megnyert Medgyessy-vita után is vesztett, meg az elvesztett Gyurcsányi-vita után is vesztett.
alöksz róz 2024.02.29. 14:09:37
Gery87 2024.02.29. 14:29:45
Nevetsgées, semmi konkrétat nem mond:
Két dolgot tudok elképzelni:
- besértődött és most úgy akar karriert, pénzt hogy beáll ellenzékinek egy huszadik keresztény konzervatív jobboldali kiábrándult fideszes MZP-nek.
- a Fidesz műve ez az egész, a botrány után az esetleg elpártolt szavazókat egy szatellitpártba becsatornázni.
0dzsud0 2024.02.29. 14:34:06
Aha. Hát akkor ezt majd beszéljük meg, amint bizonyítékot hozol a Mészárost meg Tiborczot érintő korrupciókra, okés? :)
"kurvaanyád hörr"
A vergődésed továbbra sem hat meg, ellenben enyhén szórakoztat, folytasd kérlek!
0dzsud0 2024.02.29. 14:35:29
És akkor szerinted a hívek hirtelen nem érik el a Momentumos postokat, vagy mit szeretnél mondani, te szerencsétlen, buta kis ballib? :)
0dzsud0 2024.02.29. 14:42:09
Jaja, egyszer ez van, amúgy meg ezzel párhuzamosan fut az a propaganda is, hogy a fityisztévéket nem nézi a kutya sem. :))
"ezzel szemben az ellenzéknek sem tv- je, sem jekentős hírmédiája nincs"
A TV-ről még egyszer: csak a DK-s nyuggerek hiszik, hogy ennek súlya van. Szerencsére ezeknek az időknek vége, ugyanakkor tényleg jó ez arra, hogy gyakorolhassátok az önfelmentést. Válaszold hát meg, hogy hogy tudott nyerni a Fidesz '98-ban, ha egyszer ennek tényleg döntő súlya van? Hiszen láthatóan akkor sem ez jelentette a mindent, pedig kurvára nem ugyanazt jelentette akkor a TV-csatornák uralása, mint ma. Alig várom, hogy az ostoba ballib fajtád elsüsse az "akkor még objektívebb tájékoztatás volt" fogyatékos érvet. :)))
0dzsud0 2024.02.29. 14:49:19
Nocsak, hazaárulózik a hazaáruló. Ez jó. :)
Hát erre is azt mondom, hogy nyugodtan riaszd Donáth Annáékat, hogy intézkedjenek az EU-ban, mert torz világképetek szerint amikor árulkodnak a kormányról és azért dolgoznak, hogy a nekünk járó pénzeket ne kapjuk meg, az nem hazaárulás, de amikor kiröhögjük a vesztes balfékeket, az viszont az. Csoda, hogy senki nem tud titeket komolyan venni? :DD
0dzsud0 2024.02.29. 14:50:22
De te fogyatékos: szerinted ez már 2018-ban is igaz volt? :)))
0dzsud0 2024.02.29. 14:57:28
Na nebazd, hogy ennek a bugyuta gyereknek a Jogerőss Pál volt a nagyapja...csak most néztem utána.
0dzsud0 2024.02.29. 15:05:38
Ez teljesen így van. Azóta is hallgatjuk a ballib sírást, hogy jaj de jó lenne még vita, mert akkor biztosan sokkal kevesebb esélye lenne Orbánnak behúzni a kétharmadot, bárki is az ellenfele, ugyanakkor Orbán farvizén evezve az ellenfele is kapna egy jó kis reklámot...azaz gyakorlatilag arról álmodoznak, hogy a Fidesz majd megszervezi az ellenzék kampányát is. :DDDD
0dzsud0 2024.02.29. 15:07:55
És miért kellene úgy viselkednünk, mintha ez lenne az egyetlen szempont? Aki belső körből szorult ki az lehet annyira sértődött is emiatt, hogy az ebből fakadó szubjektív látásmódja még sokkal hiteltelenebbé is teszia körön kívüliekhez képest is. Maradjunk annyiban, hogy egy legfeljebb hit kérdése, de nem a hitelességé.
2024 2024.02.29. 15:34:20
Majd ha befulladnak a jóléti-szociális intézkedések. A rezsicsökkentés, a gyerekvállalási és családtámogatási kedvezmények. Ha tartósan visszaesik a gazdaság. Ha majd évről-évre nem nőnek a fizetések és a nyugdíjak. Ha olyan szerteágazó gazdasági-társadalmi krach áll elő, mint 2008-09-ben. Ha majd a Fidesz beenged több százezer illegális és potenciálisan közveszélyes mihasznát. Ha majd kukis nénik fognak "felvilágosítani" a magyar óvodákban.
Arra várhatsz, mint kereszttények a végítéletre. De ha mégis: akkor fog a fideszes és a moslék tábora közeledni egymáshoz. De abból sem a Gyurcsány-és Donáth-féle hazaárulók, hanem a Mi Hazánk fog hasznot húzni. Akkor már nem az lesz a fő kérdés, hogy két migránspárti, eLMeBeTeQ brancs közül az egyik átfedni-e a másikat.
Tapi2021 2024.02.29. 15:46:57
Elárulok egy titkot, mert rájöttem, miért nem valósul meg, amit vártok.
Hát azért nem valósulhat meg a monolit rendszer bukása, mert NINCS monolit rendszer ma Magyarországon. Így meg sem bukhat. Tehát erre várni...
Ugyanez a tekintélyelvű Orbánnal.
Akinek van tekintélye az nem tekintélyelvű. Főleg nem a rendszer, ahol a tekintélyes vezető vezető.
Én sem azért szavazok jobb-konzi-kerdem. pártokra, mert OV-nak van előttem tekintélye, - még ha van is -, hanem, mert ők képviselik azt, amit én is preferálok.
Meggyőződésem, hogy száz szavazójukból 99 így gondolkodik, és talán van egy aki rajongó.
Ha hazugságokra építetek, hibás kiinduló pontokra, akkor sosem kapjátok azt az eredményt, amit vártok.
Persze, amikor majd lesz egy kormányváltás, azt fogjátok hinni, hogy igazatok volt, csak ki kellett várni. Így a másért bekövetkezett esemény utólag igazolni fogja a hibás álláspontotokat.
És a hit él.
Tapi2021 2024.02.29. 16:00:42
Lószart van romokban.
" kb 2 éve meg már életszínvonal is csökken..."
Ami egybe esik a...
Ti nem bírjátok abbahagyni a háborúskodást Amerikával, meg a nyugattal együtt az egyik legnagyobb beszállítóval, aminek KÖVETKEZMÉNYE a két év háborús, szankciós, szétbaszott év. A németek sem szárnyalnak, amióta az USA érdekében proxyháborút folytatnak az oroszokkal.
És az EU szívózásáról, amit szintén az ellenzék intézett, avagy asszisztál hozzá, a pénzeinkkel még nem is említettem. Ami az igazi hazaárulás, mert tényszerűen ÁRT AZ ORSZÁGNAK.
Tapi2021 2024.02.29. 16:03:12
Ezért nálam megáll az összevetés a másik Petivel. A Jakabbal.
Csak ez egy minőségibb kiadás. Egy jobb Ken baba.
Tapi2021 2024.02.29. 16:08:47
...és maga is csinálta. Nyakig benne.
A messziről jött - értsd: sértett, bosszúért lihegő - ember meg azt mond/hazudik, amit akar!
Honnan tudod te, hogy MP most nem azért mondja, amiket mond, mert 1. ártani akar, 2. építgeti a saját politikai karrierjét???
Ahogy én látom, egyébként sem mondott semmi olyat, ami ne lenne bevett szokás mindenhol a világon. Holdudvarnak adott megbízások, a média kontrollálása..., stb. Hol nem ez van?
Tapi2021 2024.02.29. 16:12:19
Tapi2021 2024.02.29. 16:17:51
A pozícióban lévő kormányfőnek muszáj volt tényeket mondani - ráadásul akkor még azt hitte, ez elég -, Feri meg azt hazudozott, amit csak akart. Ami jobban mutat a száraz tényeknél a képernyőn - hogy pl. minden mérőszámban javult az ország helyzete.
Az egyszeri nézőnek nem tények, adatok kellenek, hanem egy SHOW!!! Egy minél alpáribb adok-kapok! Egy MÓNIKA SHOW!
Lásd az amerikai "vitákat"!!!!
Azok az értelemre akarnak hatni? Frászt.
Tapi2021 2024.02.29. 16:20:50
Elég megnézni egy parlamenti közvetítést!
Boldeone2 2024.02.29. 16:21:29
Aha. Hát akkor ezt majd beszéljük meg, amint bizonyítékot hozol a Mészárost meg Tiborczot érintő korrupciókra, okés? "
atlatszo.hu/kozpenz/2022/02/04/vegre-nyilvanos-az-elios-ugyrol-szolo-olaf-jelentes-bar-tiborcz-istvan-es-az-elios-nevet-kitakartak-benne/
Nyilván soha nem fogják a kormányfő vejét ezért leültetni. A korrupciót ott ahol az állam, ami nálunk a kormány nem engedi, ott nem lehet senkire rábizonyítani
Épp úgy, ahogy az Orbán- vagyon sem becsületes úton, hanem közpénzek áttranszferálásából képződőtt
Neked az rendben van szolga, hogy az Orban - csalàd milliàrdos közpénzeket akvirál?
Jaja, egyszer ez van, amúgy meg ezzel párhuzamosan fut az a propaganda is, hogy a fityisztévéket nem nézi a kutya sem"
- Tények uralja a hírműsorokat, a köztv pedig a vidéki idős lakosság között még mindig irányadó. Van hírtv, de a választás előtt volt Prosti tv is8
De, mit szólsz a KESMA- hoz, szolga? Sehol a világon nincs ilyen kormánypropagnda- konglomerátum, de olyan sem, hogy 100 éves egyetemeket kisajátít a párt: haveri kézbe adja
A vidéki, helyi médiát szinte 100%- ban a fityesz uralja
vasútihíd 2024.02.29. 16:24:50
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.29. 16:31:33
hu.wikipedia.org/wiki/Er%C5%91ss_P%C3%A1l
Boldeone2 2024.02.29. 16:32:12
- Figyelj már, te nyomorrult, agyhalott tálib! El lehet mondani bármit a ballib kormányokról, de állampárti rezsimet senki nem épített, soha
Államrezsim soha nem áll senki mögött, lényegében csak zéró politikai hatalom. Az SZDSZ egy értelmiségi rétegpárt volt mindig, az MSZP meg az államszoci rendszermaradvány
Gyzrcsányt még a saját pártja sem támogatta, nemhogy rezsimet nem épített
A Fidesz az önkormányzatokon keresztül már 2010 előtt hatalmat szerzett, a teljes jobboldal bedarálásával pozícóba kerültek
Nézzük már meg hol van több kommunista, a Fideszben, vagy Momentumban? Matolcsy és Pintèr elvtárs múltja tudna mesélni!
Orbán: "Csuhások térdre imára, liberális internackó" alelnökből lett a posztfasiszta szélsőjobb vezére!
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.02.29. 16:34:31
Boldeone2 2024.02.29. 16:37:33
- Mindenki ezt mondja. Én még emlékszem az államszocializmusra, igaz Bircától fiatalabb vagyok, nem úgy mint Odzsud elvtárs..
Akkor se hitte senki a hívők közül, hogy elbukik az egypárti rezsim, és lám, mégis
Akkor is hasonló volt a narratíva : a nyugatos ellenzék rossz, hazaáruló...
Én már akkor is ellenzéki voltam, csak másképp...
Igen, egyben egyetértek: a Mi Hazánk profitál
Tapi2021 2024.02.29. 16:39:49
Ha cserébe van valós és érdemi teljesítés is - pl. valóban épül egy út, üzem, piaccsarnok... - akkor igen.
Ez a világon mindenütt így működik.
Most pl. jött egy hír, hogy megsüllyedt a tavaly előtt átadott M30-as autópálya. Jöttek is az ellenzéki trollok, hogy így Mészáros, meg ez, meg az. Míg ki nem derült, hogy a kormány fizette ugyan, de a STRABAG csinálta!
Ami nem Mészáros cég. Sőt, a ballib kormányok egyik kedvenc osztrák építő cége volt.
Mert ugye mindent a haveri cégek sem tudnak megcsinálni!!!
Sőt, a munkák úgy 80-90%-át nem a holdudvar kapja. Mert nem akkora, hogy meg tudnának mindent csinálni.
Boldeone2 2024.02.29. 16:42:49
- Az van, sajnos. A Fidesz, Orbán hatalmas "keze " alakít mindent szinte Magyarországon, a köznyilvánosságtól a nagy narratívákig, de a közjogi rendszert is uralja, meg a nemzetgazdaságot. Akkor miről beszélünk?
Papíron ugyan van ellenzék, de valójában nem. Hasonló Oroszországhoz: gúzsba kötve nem lehet táncolni!
Tapi2021 2024.02.29. 16:43:04
Mekkora az elérésük összesen? Mert nem a darabszám a lényeg!
A KESMA egyetlen oka és értelme, hogy KÖLTSÉGET OPTIMALIZÁLJON, takarítson meg.
A benne lévő médiumok kétharmada annyit ér, mint egy szórólap a postaládában.
Boldeone2 2024.02.29. 16:45:22
Ez a világon mindenütt így működik."
- Hagyjuk már a hülyeséget! Te a haveri kapitalizmust támogatod! Nagyon kilóg a lóláb, mert Racheltől kezdve, Tiborcon át az Orbán papáig mindenki az államból él...
Tapi2021 2024.02.29. 16:45:46
Ez egyrészt nem igaz. Én is vidéki ellenzéki médiumnál dolgozom éppen. Másrészt, nem érnek vele semmit. Nagyon kicsi az elérés, a hatás még kisebb.
A média csak hozzáértő kézben ér valamit! Az meg nincs.
Boldeone2 2024.02.29. 16:49:18
Figyelj, ez csak egy szaros helyi lap:
www.haon.hu/orszag-vilag/2024/02/magyar-nemzet-cikk-action-for-democracy-koranyi-david
De van szó mindenről, mint a Soros - terv és társai...
Az agymosás nagyütemben megy ...
Boldeone2 2024.02.29. 16:51:57
Tapi2021 2024.02.29. 16:55:24
Ezt hívják kormányzásnak!
Kivéve a nyilvánosságot, mert azt sajnos nagyon nem uralják.
Ömlik a mocsok ezer csatornán.
Tapi2021 2024.02.29. 16:57:14
Hazudozva, meg a nép, az ország ellen nem lehet. Ha nem ezt tennék, lenne szavazójuk is.
Tapi2021 2024.02.29. 16:59:33
És? Meg még több millióan.
Tapi2021 2024.02.29. 17:03:31
Ahogy az ellenzéki médiumokat is. Ahol szintén agyat mosnak.
2024 2024.02.29. 18:08:31
Ma Nyugatról akar ránk törni a kommunizmus. Mert gazdaságpolitikája ugyan kőkemény liberális, de mondanivalója, törekvései, társadalmi elképzelései rokoníthatók a XX. század bolsevik ideológiájával - nyilván a mai kor viszonyaihoz igazodva. A liberális demokrácia és a jogállamiság ködébe bújva pedig ellentmondást nem tűrő, erőszakos terjesztésük a bolsevikok világforradalmi hevületéhez mérhető.
A nyugatos ellenzék a ma Kun Bélái.
Gery87 2024.03.01. 14:13:32
Ez akkora baromság hogy nagyobb hülyeséget nehezen mondhattál volna.
Gery87 2024.03.01. 14:14:41
"Ezt hívják kormányzásnak!"
Nem, ezt hívják "kormányzóságnak":)
Gelmddffffff 2024.03.01. 15:50:13
-------------
Krümmungja stak a libcsinek van, a magyarnak regerda.