A németek mindig fanatikusak. Most éppen liberális-ateista-szivárványos lobogók alatt.
1941 október és 1944 áprilisa között övék volt a Krím, most szeretnék ezt megismételni.
Ha ez tényleg megvalósul, akkor persze tudható a végeredmény: mint múltkor.
Ebben az esetben azonban keményebben kell majd bánni az elhülyült németekkel. Egyrészt országuk megszüntetendő, fel kell osztani teljes területét a szomszédos államok között, valamint a lakosság deportálandó átnevelési céllal.
Túl sokáig hetvenkedtek a németkék és éltek vissza az emberiség bizalmával.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ez a nevem senki 2024.03.07. 08:52:24
ruszkik+grmányok föld
je
Gelmerrrrr 2024.03.07. 10:37:25
-----------------
1. Nem alatt, az al a túl, alto odaát.
2. Nem rakem, hogy jen a buzi és az ateiste össze, hogyan rakód. Attól, hogy Szájer kretény és buzi, vagy a Hodász, fingem nem van, hogy így hogyan is makogsz.
De mondjuk az ateista is kretény. Na nem az én systemem, ahogy makogsz.
3. Ne basszuk már a németekre a limbót, inkább a Judikra, ha már kell...
Gelmerrrrr 2024.03.07. 10:40:45
--------------
1. Teljes? Duljas.
2. Terület laguján tanya is rakta volna.
3. Nem szomszéd, hanem nakva.
4. Országtagadó vagyem, nekem rejku van:nakvarejku.
5. Nem között, hanem innento. A köz magyarlosza: nakvarejkuknak innento.
Gelmerrrrr 2024.03.07. 10:42:06
A germán a magyar, a magyar nyelv indogermán és germán nyelv.
De így rakta, hogy a germánjé Moszkva a Wagnerrel, az arische Brüderschaftval, a Szkítákkal.
Le a Moszkovitákkal!
Jah, nem föld, hanem feld.
Gelmerrrrr 2024.03.07. 11:08:30
A németek mindig fanatikusak.
------------------
1. Tanul hang nem van, stak nyelvkakilás.
2. 1941-nél ne beszéljünk németekről, ahol nem voltak, stak nácik, germánok, bolonda dühorok, vagyis magyarok.
A német egy pejoratív hang, ez a fingrista, a burzsuj, nem a germán, a magyar, a náci.
3. A németizmust az új-ónemmagyartól dúrgerni kell, így raktád van, de nagyon.
Gelmerrrrr 2024.03.07. 11:10:50
--------------
1. Libcsi=kretény=buzi=Szájer.
2. A magyar nyelv indogermán és germán nyelv, a systemem nem ismerje a makogásodat, a systemem ez:
magyarnyelvindogerman-german.blog.hu/2024/02/10/lektion68_-naknamak3
Egy szokott példa erre, Scott őrmester rakand:
Rakvány: ona barna punaina gecizésen át van. Rakás
Rakvány: buzi nem geciz punaina, pinába. Rakanta
Rakvány: Szájer buzi.
Rekkelés: Szájer Fanni van? Rakanda: Szájer Fanni nem van. Rengyó:...
A fenti így rekna, Scott őrmester, a rend, ráció rekna volt rakni, ez a rakás árva volt, így a rekna-rakna azt is rekkja, hogy árva, speed, ahogy a tett is az.
Nevem senki. 2024.03.07. 11:45:02
Boldeone2 2024.03.07. 11:47:13
- Kezdesz meghülyülni, Birca... Ezért sem kommentelek monstanában...Komolytalan lett a blog.
Nevem senki. 2024.03.07. 11:50:20
élveteg 2024.03.07. 11:59:38
Serény Vélemény 2024.03.07. 12:21:53
Munkásőr 2024.03.07. 13:01:17
- - -
Ez volt az usakok egyik terve a 2. vh. utani Nemetorszaggal kapcsolatban, az un. "Morgenthau-terv", ami lenyegeben "karthagoi beke" lett volna.
Sajnos a Marshall-terv gyozott. :(
Az orosz-ukran korlatozott hadmuveletek egyik titkos celja a fasiszta Nemetorszag vegso megbuntetese.
ZorróAszter 2024.03.07. 13:03:11
Túl sokáig hetvenkedtek a németkék és éltek vissza az emberiség bizalmával."
Hogy írhat le ilyeneket?
Megint rakival indította a napot?
ZorróAszter 2024.03.07. 13:05:52
Próbáltam utána nézni, hogy miért de nem találtam semmi magyarázatot.
Lehet hogy Hitler nünükéje volt.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.07. 13:16:17
Azt hiszem, német telepeseket akart volna ott elhelyezni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.07. 13:19:03
Antialkoholista vagyok. Még sört se szoktam inni.
Gelmerrrrr 2024.03.07. 13:40:34
-------------
Rekkintem...
Van olyan hogy valóságtagadás: olyhol nyalja az ember a szart a fagyi laguján(helyett).
_Neville 2024.03.07. 13:42:17
ZorróAszter 2024.03.07. 14:17:43
"Antialkoholista vagyok. Még sört se szoktam inni."
Csak mentegetni próbáltam valamivel.
"Azt hiszem, német telepeseket akart volna ott elhelyezni."
Én azt hiszem, hogy valami előkelő nyaralóövezetnek szánták.
GyMasa 2024.03.07. 14:18:28
"Szerintem usások németek hiába mondják hogy ők márpedig nem küldenek katonákat a frontra, valójában ez a terv. Macron pedig jó fiú a történetben, mert ki mert beszélni. Persze megteheti mert utolsó ciklusát tölti. Von der Leyen szintén. "
Macron már azt is ki merte mondani hosszú évekkel ezelőtt, hogy szó sincs itt semmiféle egyenrangú Európáról! Ott vannak a magállamok, és mellettük a "2. sebesség", kvázi gyarmat, déli és keleti országok, akiknek kuss a neve, és csak az a feladatuk, hogy biodíszletet biztosítsanak a magállamok jólétéhez.
Ugye, még az is szóba került, hogy a szavazati jogaikat is manipulálni kellene, hogy ne tudjanak érdemben beleszólni a kizsákmánxolásukba.
És az is milyen vicces, hogy az EU vétójog is pont azért került bele az alapszabályok közé, hogy pl. a németeket ne lehessen a többségnek sarokba szorítania.
GyMasa 2024.03.07. 14:22:27
Erre mesélt a fiam egy jó kis viccet:
Közvéleménykutatás a távoli jövő Magyarországán:
- Valóban probléma a német bevéndorlás?
- 21% szerint igen
- 79% szerint "Es gibt kein Problem damit!"
Gery87 2024.03.07. 14:25:17
Újabb keresztényi gondolatok, gratulálok:)
Mehetsz lassan te is a fasiszták közé, nem fogsz kilógni.
GyMasa 2024.03.07. 14:26:27
Theát az alapállás az szigorúan technikai-szakértői volt, azaz, azt boncolgatták, hogy le lehet-e egyáltalán és ha igen, akkor hogyan rombolni a hidat.
EZután kerültek elő a morális kérdések is.
(most ezt nem azért írom, mintha támogatnám a dolgot, csak hozzátartozik a tisztánlátáshoz.)
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.07. 14:28:07
Emberbarát dolog az átnevelés.
Gery87 2024.03.07. 14:28:15
A magyar ember ahogy idősödik annál hülyébb lesz és annál fideszesebb:)
Látványosan sok megőszült celeb, zenész, híres akárki hülyül meg és áll be szopkodni a rendszer mögé (alá).
Gery87 2024.03.07. 14:28:49
A krími gótok miatt, ez volt a hivatkozás!
Gery87 2024.03.07. 14:29:56
Ha a NER sajtót olvasod akkor is visszajön az a kor.
Gery87 2024.03.07. 14:30:44
jaj hagyd már a hülyeségedet...
Gery87 2024.03.07. 14:36:23
Egy dolgot kell csak megtenned önmagadért és másokért mielőtt fasságokat beszélsz és borzalmas cselekvésekre buzdítasz:
- "akarnám e hogy ugyanezt megtegyék velem is mások, mint amit most én akarok velük"?
Ha a válasz nem, akkor meg miről beszélünk?
De ha te felosztanád MO-ot és kitelepítenéd a magyarokat csak mert mondjuk meglibsültek...akkor nem szóltam semmit, már nincs értelme.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.07. 14:39:14
Dehát ezt teszik velünk.
2024 2024.03.07. 14:54:55
Ennek itt legtöbben örülünk. Tartsd a jó szokásodat.
Gelmerrrrr 2024.03.07. 15:00:32
-------------
1. A dolog a Schuld, így halandzsa.
2. A nevel egy bullshit hang, de most mondjuk hogy rakta.
3. Igen, igen, én is azon vagyem, de rakni kell, hogy hogyan is van az apriori és aposteriori, hogy van raku és stuma, erre rakta példa mondjuk a magyar nyelv, ana indogermán és germán nyelv.
???????? De he? Most így kommcsi vagy, vagyis libcsi? Azoknál van stak ilyen nevelés, én inkább mondanám, hogy laissaz faire... de moshogy újra a magyar nyelvtől enterdünk, hogy a számok nem magyarok, így nakta stak az akasztás, hogy a számokat dúrgerjük.
Vagy marrizmus?
2024 2024.03.07. 15:14:25
Gery87 2024.03.07. 15:28:07
Ne komolytalankodjál, mi van, bolondgombát ettél?
Gery87 2024.03.07. 15:29:44
Azért nevezik KKM-nek mert jogi okai vannak + tudják ők is hogy ők a támadó fél, így háborúzni meg nem "menő".
Ezért kell ilyen nyakatekerten megfogalmazni hogy mit csinálnak.
Gelmerrrrr 2024.03.07. 15:50:59
--------------
Magyarul: ana eresztai, estei erda reknalosza rakni, Oroszrejku hogyan-hogy namatja konzekvensen különleges öreszui örökunak az ukrajnai inváziót öreszu laguján.
_Neville 2024.03.07. 15:51:15
cvsvrs 2024.03.07. 16:07:30
csakhogy ebben a háborúban legjobb esetben is több százezer ember hal meg. és az egy ostoba narratíva, hogy ezért elsődlegesen az amerikaiak a felelősek. a nyugat. mert integrálni akarták ukrajnát. így nevezeik eufemisztikusan a gyarmatosítást. putyin nem kínált, kínál semmiféle valós alternatívát. hülyék ülnek a kremlben, akiknél sokkal sokkal képzettebb elit kell ahhoz, hogy létrehozzák eurázsiát. anélkül, hogy még százezreket öletnének meg ezek a barmok.
cvsvrs 2024.03.07. 16:13:33
és a leghüylébbek azt gondolják, hogy létrejön egy új világrend, amiben a kelet győzedelmeskedik a nyugat felett. franckarikát. megölnek több száz ezer embert egyszerűen azért, mert nem elég képzettek a kreml-ben. nincsenek elképzeléseik, túl azon, hogy nem elég iskolázottak. nincs orosz reálértelmiség.
cvsvrs 2024.03.07. 16:30:20
tehát nem az az a reálértelmiség, hogy felveszik bakondi ezredest és maróth professzort. több tízezer főből álló szakappártus . ezek a barmok a kremlben nem is értik, hogy erre van szüségük. nekik versenyezniük kell az amerikai befektetési ügynökségekkel. és alternatívát kell nyújtani.
és nem bakondi ezredes kell hozzá, meg maróth professzor. parragh lászló. azért van háború, mert ilyen emberek ülnek csúcspozíciókban. és az ukrán oldalon is persze.
Boldeone2 2024.03.07. 17:45:09
- Már megint hülyeségeket beszélsz! A "különleges katonai művelet", csak játék a szavakkal. Háború zajlik, nem is kicsi, ahol Oroszország az agresszor a támadó fél
Ez a megnevezés a degenerált oroszoknak szóló propaganda- narratíva, csökkenteni a dolog valós súlyát
Aki háborúról ír, azt megbüntetik, ami tragikomédia... és ezt ünneplitek ti... az is nagy tragédia...
Munkásőr 2024.03.07. 19:24:39
Jatek a szavakkal:
"humanitarian intervention"
Ez a megnevezés a degenerált Nyugati polgaroknak szóló propaganda- narratíva, csökkenteni a dolog valós súlyát.
The North Atlantic Treaty Organization (NATO) carried out an aerial bombing campaign against the Federal Republic of Yugoslavia during the Kosovo War. The air strikes lasted from 24 March 1999 to 10 June 1999. NATO launched its campaign without the UN's approval, stating that it was a humanitarian intervention. The UN Charter prohibits the use of force except in the case of a decision by the Security Council under Chapter VII, or self-defence against an armed attack – neither of which were present in this case. It was the first time that NATO had used military force without the expressed endorsement of the UN Security Council and thus, international legal approval, which triggered debates over the legitimacy of the intervention.
ZorróAszter 2024.03.07. 19:25:44
"A krími gótok miatt, ez volt a hivatkozás!"
Ezt még nem hallottam.
Munkásőr 2024.03.07. 19:30:43
"és nem bakondi ezredes kell hozzá, meg maróth professzor. parragh lászló. azért van háború, mert ilyen emberek ülnek csúcspozíciókban."
Meg olyanok, mint peldaul a budos bunko egyhazi ertelmisegi protestans pispek. :)
ZorróAszter 2024.03.07. 19:31:44
"az orosz elit nem érti, hogy papokat kell küldeni kijevbe úgy, hogy az orosz oligarchiának a zsebébe kell nyúlnia."
A CIA ellen nem lehet nyerni.
Ha a CIA akar valamit, akkor arra annyi pénz áldoz, amennyit senki más nem tud.
A Szabad Európa propagandát sem lehetett lenyomni, túlüvölteni, mert ha nem működik, akkor nyomnak még kétszer annyi pénzt nekik és abból már bárkit megvehetnek.
2024 2024.03.07. 20:02:39
"Már megint hülyeségeket beszélsz!"
Soha nem beszélek (írok) hülyeségeket. Azt is leírtam, hogy normál értelmezésben Oroszo. ukrajnai inváziója háború. Viszont az oroszok másképp gondolkodnak.
A "különleges katonai művelet", csak játék a szavakkal."
Hülyeség! Nincs általános mozgósítás Oroszországban és a haderőnek is pusztán egy kisebb része van lekötve az ukrajnai hadszíntéren. Rengeteg zsoldos vesz részt a harcokban. Egy háborúban a teljes hadsereg a frontvonalakon lenne és soroznák be a lakosságot, ha szükség lenne rá.
Fogadjátok el, hogy az oroszok máshogy gondolkodnak. Egyszersmind figyelmeztetés a Nyugatnak; ráébreszteni őket arra, mi történik most Ukrajnában amire a világ háborúként tekint, és mi várna rá akkor, ha oroszok saját értelmezésükben is háborúba kezdenének. Majd ha lelövik az összes nyugati műholdat, Nato alakulatokat lőnek széjjel a mezőn és égni fog a húsz legnagyobb amerikai város Londonnal, Berlinnel és Varsóval egyetemben, az lesz a háború az oroszok szemében.
2024 2024.03.07. 20:08:40
Én azt ünnepelném, ha tényleg és végleg távol tartanád magad a blogtól.
Boldeone2 2024.03.07. 22:07:30
- Annyi katona van az ukran fronton, amennyit fel tudnak fegyverezni. Többre nincs lehetőség
Ezért kérnek óriási mennyiségű lőszert Észak-Koreaából, és rakétákat Iránból
Nincs elég orosz fegyver sem
Nato alakulatokat lőnek széjjel a mezőn és égni fog a húsz legnagyobb amerikai város Londonnal, Berlinnel és Varsóval egyetemben, az lesz a háború az oroszok szemében."
Hamarabb pusztulna Moszkva, mert a nyugat jóval erősebb szövetség, 1 milliárd ember, 20x nagyobb GDP, 20 nagyobb hadiköltségvetés
Oroszország szegény és kicsi a NATO- hoz kéoest
Boldeone2 2024.03.07. 22:11:25
- Az a figyelmezetés Oroszországnak, hogy 2 éve kinlódnak csak Ukrajnában, de még a Donbasst sem tudták megszerezni, egy 38 milliós, gazdasagi csődben lévő országtól!
A nyugatnak nincs mitől tartani, sokkal erősebb mint Oroszország, a NaTO bővül: erős hadseregek csatlakoznak
Boldeone2 2024.03.07. 22:17:29
Tehát: Szerbia kijárta magának a nemzetközi beavatkozás útját, hosszú évek alatt. Ez megint csak egy nemzetközi koala volt, nemcsak az USA, az ENSZ határozat is széleskörben támogatott volt, a latrok kivételével...
Nevem senki. 2024.03.07. 23:07:50
2024 2024.03.08. 00:45:55
A Nato-csapatoknak Ukrajnába való küldését feszegető megnyilatkozások nem éppen az utóbbiról árulkodnak.
2024 2024.03.08. 01:12:55
Most meg átváltottál fitymálló üzemmódba. A Donbass egészét nem tudták megszerezni, legalább légy pontos. Eddig felőrlő taktikát alkalmaztak az ellenség kifárasztására, haderejének apasztására. Sikerrel. Ez nyilvánvalóan időt vett igénybe, de ti túl hülyék voltatok ahhoz, hogy ezt átlássátok. Helyette a jövőbeni dicső ukrán ellentámadást éltettétek hónapokon keresztül. Ahogy beérett ennek a daráló taktikának a gyümölcse, az oroszok megindultak. Haladnak előre, csak a hülye nem látja. A Donbass maradékát elfoglalják, irány a Dnyepper. Az lesz a kérdés, akkor mit fognak csinálni idővel, ha odaérnek. Az előrenyomulás mértékével egyenes arányban nő az ukrán összeomlás esélye. A déli fronton is általános támadás zajlik az ottani két megye egészének megszerzéséért. Herszon várost vissza fogják foglalni, Odesszát elfoglalják a fekete-tengeri partvidék egészével egyetemben.
Csak idő kérdése. Az oroszok ráérnek. Ebbe csak az kavarhat be, ha a nyugati őrültek tényleg lesznek annyira elvetemültek, hogy csapatokat küldenek Ukrajnába. Kérdés, mely nato országok katonai lesznek készek meghalni az USA nagyhatalmi érdekeiért Szerintem egy sem. É mit fog szólni ehhez a lakosság? A másik tényező, amely módosíthat Moszkva tervein, az Donald Trump győzelme és békeajánlata, illetve az arra adott orosz reakció.
Trumpgyűlölőként és az ukrán terrorállam imádójaként a pacifista Trump győzelmének kellene szurkolnod, mert Ukrajnának akkor van esélye a létezésre. Amennyiben a demokraták maradnak hatalmon és tovább erőltetik az ellenállást, Ukrajnának előbb-utóbb vége.
Bayaz 2024.03.08. 02:41:54
Amikor az USA megtámadta Irakot akkor se volt semmiféle mozgósitás, mégis háborúnak nevezték a sajtóban. Hivatalosan, az Egyesült Államok nem lépett háborúba senkivel 1945 óta.
Boldeone-nak igaza van abban, hogy ez csak játék a szavakkal.
"Akkor viszont el kéne döntenetek: most rettegni kell Oroszországtól vagy szánakozni rajta? A kettő együtt nem megy.
A Nato-csapatoknak Ukrajnába való küldését feszegető megnyilatkozások nem éppen az utóbbiról árulkodnak."
Igen, ez a vicc: egyszerre lúzer Oroszország és halálos veszély.
A valóság valahol a kettő között van: nem gondolom, hogy atomfegyverek nélkül az oroszok le tudnák gyűrni akár a NATO európai részét, de az ukránokat le fogják győzni, és ez hatalmas csapást jelent az amerikai katonai mindenhatóság mitosza számára.
Bayaz 2024.03.08. 02:46:01
A Nyugatnak legkésőbb 2022 végén meg kellett volna próbálnia békét kellett volna kötnie az oroszokkal (invázió előtti határok+igéret hogy Ukrajna nem lép be a NATO-ba talán elég lett volna), de tényleg beleélték magukat abba az illúzióba, hogy az oroszokat kiűzhetik Ukrajna teljes területéről.
Serény Vélemény 2024.03.08. 09:12:30
Naja, az a baj, hogy most már (szeritnem kb tavaly nyár óta) már nagyon kicsi esély van arra, hogy Ukrajna egyáltalán fennmaradjon. Lehet, hogy néhány évtizedig még fog vegetálni, de az biztos, hogy vagy az EU gyarmata lesz teljesen egy tört részén a háború előtti területének, vagy az oroszok gyarmata. És nem biztos, hogy ez utóbbi a rosszabb forgatókönyv nekik...
Serény Vélemény 2024.03.08. 09:14:31
Ezt nem Boldi mondja, hanem az általa fikázott realista iskolához tartozó elemzők nagyjából mindannyian, nagyjából a háború kezdete óta.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.08. 10:02:41
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.08. 10:25:26
"A fiatal Horthyról azonban tudjuk, hogy liberális be állítottságú ember, aki a legmesszemenőbben a zsidók függvénye. Azonkívül azt is tudjuk róla, hogy tehetségtelen, és mindenekelőtt tudjuk róla, hogy németellenes. Gróf Teleki miniszterelnök közben készítgeti a maga alkotmányreformját. Ezt nemrég már be is jelentette a mérnöki kamarában tartott beszédében. Ebből a bejelentésből az tűnik ki, hogy Teleki szemei előtt olyan új alkotmány lebeg, amely keveréke lenne a rendi állam- nak és a kamarai képviseletnek. Felmerül a kérdés, hogyan merészel egy csődbe jutott kormány alkotmányt ajánlani a népnek? Egyáltalán fel kell vetnünk a kérdést, miért nem vonja le egy csődbe jutott kormány a konzekvenciákat. Erre magyarázatot csak a magyar kormányzó személyében találhatunk. Egy, a kormányzóhoz nagyon közel álló személy ki- jelentette nekem, hogy őfőméltósága nem gondol gróf Teleki Pál miniszterelnök elejtésére. Öfőméltósága nem gondol arra, hogy a kormányt Szálasi- vagy Imrédy-féle bűnözőknek engedje át. Öfőméltósága inkább maga is kardot ránt még, ha így kell lennie, hogy egye dül harcoljon e bűnözők ellen.A kormányzóban ma egy olyan öreg embert kell látnunk, aki sohasem volt nagyon okos, de közben még rövidlátó és egyoldalú is lett, akinek környezete kivétel nélkül a ma uralkodó liberális-zsidó-klerikális feudális rendszerből áll. Volt már a közelmúlt történel- mében egy államelnök, aki éveken át éppen olyan változatlan határozottsággal állt ellen az idők szavának, és azt hitte, megállíthatja a történelmet. De ennek az államelnöknek olyan környezete volt, amely azon fáradozott, hogy őt naponta befolyásolja jó irányba. Modernül gondolkodó, intelligens környezete volt. Ilyet azonban a kormányzó környeze- tében, sajnos, nem találunk.
[...]
Befejezésül el kell még mondanom a következő jellemző tényt: Magyarország Németor- szág legnagyobb felháborodására f. évi február és március hónapokban 35 ezer sovány marhát szállított Franciaországnak. A Magyarország és Franciaország közötti üzletet egy Bálint nevű magyar zsidó közvetítette. A zsidó Bálint felesége barátnője annak a gróf Te- leki Andornak, aki a háború kitöréséig a Magyar Külkereskedelmi Hivatal párizsi delegá- tusa volt. Bálint 3 millió francia frank közvetítési jutalékot kapott.
Ezt a jutalékot megosztotta protektorával, Teleki Andorral. Teleki Andor időközben, a Magyar Külkereskedelmi Hivatal alelnöke és helyettes árkormánybiztos lett. A Magyar Külkereskedelmi Hivatalban alelnöki ténykedését még nem gyakorolja, bár kinevezése már fél éve megtörtént: csupán a fizetést veszi fel. Hasonló magas fizetést kap mint árkor- mánybiztos is. Látható tehát, hogy a miniszterelnöknek igen nagy érzéke van a családi ügyekhez"
Telekit kicseréled Zorbánra, és már megis kapod azt a hülyeségtömeget amit Boldili szokott ideömleszteni.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.08. 10:30:23
youtu.be/-tQCQzdfnKc?t=69
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.08. 10:31:42
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.08. 10:38:14
Dehát Ursula is olyan képességű, hogy kirúgja az informacicust aki figyelmezteti műszaki dolgokra.
24.hu/kulfold/2019/07/03/von-der-leyen-europai-bizottsag-botrany-nemetorszag/
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.08. 10:51:13
ez tényleg érdekes
Serény Vélemény 2024.03.08. 10:59:36
Szimpla és logikusnak tűnő érv: a kezdetben bevetett katonai erő nem volt alkalmas egy igazi háború megvívására. Inkább egy "kabuli forgatókönyv" szerinti - vagy szerű - kívülről kierőszakolt puccs volt a cél, ami retorikában a "náci" ukrán kormány leváltásaként, és "nácitlanításként" jelent meg.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.08. 12:24:09
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.08. 12:45:07
" Gazdasági helyzet
Németország a háború kitörésekor kijelentette, hogy a délkeleti térségnek meg kell őriznie nyugalmát és termelnie kell. Ha ma megnézzük a magyar gazdasági helyzetet, ügy elmondhatjuk, hogy Magyarország kétségtelenül mindent megtett annak érdekében, hogy ezt a német kívánságot ne teljesítse. Magyarország iránt érzett minden barátságunk mel lett is arra a meggyőződésre kell jutnunk, hogy a magyar kormány mindent megtett ar ország tönkretételére. Ez angol kívánság volt, semmi esetre sem német. Én vagyok az utol 16, aki azt állítanám, hogy a magyar kormány tudatosan teremtette meg a mai helyzetet. De a tehetetlenségnek olyan tömegével találkozunk, hogy ki kell jelentenünk ez a tehe- tetlenség közveszélves. Ez a tehetetlenség a mi német érdekeink ellen irányul, és lehetetlen dolog továbbra is elnézni Magyarország hanyatlását.
[...]
Ma a magyar kormány tisztában vart azzal, hogy túl hatalmas szomszódját a külszin szerint respektálnia kell, Másrészt aggodalmasan fáradozik azon, hogy magában a népben aláássa Németország tekintélyét. Hiszen a Németország iránti túl nagy rokonszeny köny nyen vezethetne a rezsim megbuktatására. A kormány azon fáradozik, hogy célját gyak ran meglehetősen najv eszközökkel érje el, és biztos, hogy ebből a gonosz játékból a bel ügyminiszteren és miniszterelnökön, kormányzői kabinetirodán kívül gróf Csáky kül ügyminiszter is kiveszi a részét, Igaz, hogy Csáky gróf azon fáradozik, hogy mindenek előtt követünk előtt megjátssza az áldozati bárányt, de ha ő csak áldozati bárány akkor Ingalábbis jellemtelen, ha szó nélkül nézi ezt a garázdálkodást. A következő pon tokat sorolom fel:
1. Magyarországot változatlanul elárasztják olyan rúplapok, amelyeken azt magyarázzák a népnek, hogy Németország minden élelmiszert elvett Magyarországtól, és a népnek emiatt éheznie kell. A kormánynak még eddig nem sikerült a röplapok szerzőit felderítenie.
[...]
2. A lengyel követség ma is szabadon folytathatja Magyarországon németellenes tevé kenységét, Ismeretes és erre német kézben bizonyítékok vannak, hogy a londoni len gyel kormány illegális képviselőinek is volt Budapesten rezidenciája, és hogy ezeket a mi niszterelnök veje idejekorán figyelmeztette, amikor a Honvédelmi Minisztérium által ki vánt letartóztatásuk küszöbön álit.
3. Elismert és kipróbált magas rangú németbarát tiszteket rendszeresen nyugdijaznak és bocsátanak el a hadseregből. Utalok Barabás altábornagy önagyméltóságának nyugdíjazá sára, akit a kormányzó személyesen minősített politikailag megbízhatatlannak, különösen, mert volt bátorsága a hányászsztrájk idején szót emelni a bányamunkások jogos követelé seinek teljesítése érdekében. Utalok az attasécsoport főnöke, Juhász alezredes nyugdíjaztatására Juhász alezredest az angol követ vacsorán látta vendégül a Hotel Ritzben. A vacso rán még különböző ismert magyar mágnások is részt vettek. Az egész vacsora alatt csak böherokról beszéltek és a Führert ócsárolták. Az angol követ ezután így szólt Juhász al ezredeshez: Nos alezredes úr, most hallhatja, hogyan vélekednek a magyarok Némator szágról." Juhász így válaszolt: „Ennél az asztalnál csak két magyar ül, nevezetesen én és a feleségem, és mi még nem szóltunk hozzá ehhez a témához." Ennek következménye Ju hász alezredes azonnali nyugdíjazása lett, akit én erre föl azonnal alkalmaztam. Az így nyugdíjazott tisztek felsorolását tetszés szerint folytathatnám. A német katonal attaré erre vonatkozó jelentésel bizonyára úgyis rendelkezésre állnak. Ma már ahhoz, hogy egy magyar tisztet nyugdíjazzanak, elég, ha német személyekkel baráti kapcsolatokat tart fenn. Ezeknek a vádpontoknak a felsorolása még tetszés szerint folytatható.
[...]
Azok az információk, amelyeket mostani magyarországi tartózkodásom alatt rendel kezésemre bocsátottak azt mutatják, hogy Szálasi szabadlábra helyezésének okairól meg alkotott nézeteim hamisak voltak, Amint ezt most meg tudtam állapítani, ennek a szabad- läbra helyezésnek a következő volt a háttere.
Ruszkay altábornagy önagy méltóságának, az új nyilaskeresztes vezérnek, óriási vonzereje volt. A kormány mindenekelőtt azzal volt tisztában, hogy a tisztikar 80%-a Ruszkay mogött áll. Ruszkay kifejezetten veszélyes lett a kormányra. Számoltak tehát a tipikus ma gyar mentalítással, és kiengedték a börtönből Szálasi örnagyot abban a reményben, hogy Szálasi őrnagy és Ruszkay tábornok között majd vezetői vetélkedés tör ki, amivel a nyilas keresztes csoportok egyesülését akarták megakadályozni. A kormánynak ez a reménysége nem teljesült. Szálasi azonnal megegyezett Ruszkayval.
Szálesít a nép legnagyobb része messiásként fogadta. A nép benne látta megmentőjét min den bajból, és nem túlzás, ha még ma is kijelentjük, hogy a magyar lakosság legnagyobb része Szálasiban látja szabadítóját,"
Külön figyeljünk arra, hogy Juhász alezredest utána Otto Braun "alkalmazta."
GyMasa 2024.03.08. 12:49:13
Ez egy teljesen korrekt, és precíz áttekintés!
Gratulálok!
Kár, hogy a címzett híjján van a felfogásához szükséges értelmi képességeknek...
Serény Vélemény 2024.03.08. 13:16:13
Serény Vélemény 2024.03.08. 13:19:31
vasútihíd 2024.03.08. 13:20:44
Gery87 2024.03.08. 13:59:24
Tökmindegy, nincs értelme filózni ezen, értelmetlen hablaty az egész.
GyMasa 2024.03.08. 14:30:20
Trumpnak 3 dolgot kell tennie, ha nyer:
- Kitakarítani a Fehér házat teljesen, MINDEN olyan elemtől, aki egy kicsit is demokrata szimpatizáns (láttuk, hogy onnan kapta az egyik legnagyobb hátbaszúrást
- Keményen odabaszni a sajtónak és a közösségi média felületeknek!
* felállítani egy semleges hivatalt/bíróságot, amelyiket az összes, ilyen vállalat finanszíroz, és, ahol semleges emberek ítélhetik meg, hogy az adott ember kitlitása valóban jogszerű volt-e.
* törvényben tiltani a közösségi plpatformokról való végleges, megfellebezhetetlen kitlitást
* INdítani egy alapos, egész országra kiterjedő auditot a választási rendszerrel kapcsolatban. Ideje tiszta vizet önteni a pohárba.
GyMasa 2024.03.08. 14:39:07
Viszont 2024-nek meg abban van igaza, hogyha Kócos Borisz nem tiltja meg a békeszerződés aláírását 2022 március végén, akkor sikerrel is jártak volna.
Azt ukránok nem "verték ki az oroszokat Kijev alól", hanem az oroszok vonultak vissza a jószándékuk jeleként.
Ezután jött "ruszofil" Borisz, és fosott bele a ventilátorba.
MOndjuk, azzal teljesen egytértek, hogy az a sereg, amivel az oroszok támadtak, az alkalmatlan lett volna az ország katonai megszállására.
Ezt nem is vették észre az oroszok 2022 októberig.
Akkor beásták magukat (Szurovikin) és onnatól indult a felőrlő fázis.
Persze, még akkor is úgy, hogy szem előtt tartották a civilek életét.
vasútihíd 2024.03.08. 14:43:29
GyMasa 2024.03.08. 14:43:43
Azt se feledjük már, hogy az ÉSSZERŰ ukrán reakció a megadás lett volna.
Senki, egy csöppnyi éddzel, nem akarja porig romboltatni a hazáját idegen érdekek miatt.
GyMasa 2024.03.08. 14:45:38
Nem volt elég az a sereg egy hagyományos, katonai megszálláshoz.
Ahhoz olyan 1 milliós sereg biztosan kellett volna.
Az oroszuok meg olyan 230 000 emberrel vágtaK neki.
GyMasa 2024.03.08. 14:47:41
AZ is cél volt, hogy semleges maradjon Ukrajna.
Ahhoz meg az kell, hogy ne legyen erős hadserege.
(és, ismerve az ukránok track recordját, szavatartóság tekintetében, azért egy kicsit biztosra is kellett menni.)
Ezen felül a légierő az sok problémát okozhat.
vasútihíd 2024.03.08. 15:01:53
cvsvrs 2024.03.08. 15:21:02
oroszország nem épített egy a nép által is szerethető ukrajnát. és azért indított háborút, hogy a nyugat se tudjon. ezért elsődlegesen nem az amerikaiak a felelősek.
cvsvrs 2024.03.08. 15:27:24
hja, persze. az oroszok megindultak egy óriás konvojjal kijevbe. hogy aztán visszaforduljanak. ne viccelj már. ezt még a ruszkik se mondják.
a kozákok a nagyvárasokat ért támadásokat visszaverték. a ruszkik elbukták kijevet, harkovot és odesszát. ezekben a várososkban az oroszul beszélők is az ukrán oldalra álltak. és ez komoly kudarc.
GyMasa 2024.03.08. 15:37:13
Igazad van, de az időrend miatt nem lehetett ez.
GyMasa 2024.03.08. 15:45:13
"hja, persze. az oroszok megindultak egy óriás konvojjal kijevbe. hogy aztán visszaforduljanak. ne viccelj már. ezt még a ruszkik se mondják."
De, mondják.
Nézz utána.
"a kozákok a nagyvárasokat ért támadásokat visszaverték."
Nem.
2014-ben a Krímet csont nélkül foglalták el, és elég nagy területeket is Zaporizzsjában és Herszonban. Körbefogták Harkovot is.
Csak nem volt elég haderejök megtartani azokat.
Nem az volt baj, hogy egy sikeres villámháborúval számoltak, hanem, hogy nem számoltak azzal, hogy az nem sikerül és nem volt készen a B-terv.
Azért ne feledd, hogy 2022 áprilisa és augusztusa között az ukránok semmit nem szereztek vissza. Akkor indult meg nyáron az ellentámadásuk, ami csak azért lehetett sikeres, mert egyszerűen nem volt elég orosz katona a sikeres megtartáshoz.
Még a Herszoni hadműveletben is, ahol ugye voltak igazi harcok is, az ukránok hatalmas veszteségek árán tudtak csak ekőrehaladni, addig, amíg az oroszok végül vissza nem vonuultak a Dnyeperen túlra.
Csak azután tudtak az ukránok bevonulni az üres területekre.
" a ruszkik elbukták kijevet, harkovot és odesszát. ezekben a várososkban az oroszul beszélők is az ukrán oldalra álltak. és ez komoly kudarc. "
Majd meglátjuk.
Nem látom már a "szabad" "demokratikus" sajtóban sem a jelét ennek az optimizmusnak.
SZeirntem az oroszok el fogják foglalni Odesszát, Harkovot biztosan.
Azután addig mennek tovább nyugatra, amíg az ukránoknak lesz esze arra, hogy békét kössenek.
vasútihíd 2024.03.08. 16:55:43
Gery1987 2024.03.08. 18:51:06
:D
jaj ez jó volt, már majdnem bevettem hogy komolyan gondolod:)
Gery1987 2024.03.08. 18:51:52
"Ahhoz meg az kell, hogy ne legyen erős hadserege."
Pont ellenkezőleg.
GyMasa 2024.03.08. 19:20:16
Igen, én is így gondolom...
Kicsit kezdek hajlani arra, hoyg egyetértsek Putyinnal, aki szerinte az ukránok legnagyobb baja, hogy soha nem kellett semmiért megküzdeniök, hanem inndent csak úgy, megkaptak.
(és, az külön szégyen, hogy még ehhez képest is mekkora egy pöcegödör lett az ország...)
GyMasa 2024.03.08. 19:24:28
Ukrajna nem svájc, akinek (katonai értelenben) töketlen kis pöcsök a szomszédai.
EGy Oroszországgal a szomszédban te nem tudsz elég erős hadsereget felállítani, szóval, elviekben igazad is lehet, de a gyakrolat most is szépen mutatja, hogy tévedsz.
Kizártnak tartom, hogy Ukrajna önmmaga képes lett volna, vagy bármikor a jövőben képes lenne akár csak egy akkora hadsereget felállítani és fenntartani, amivel eddig nem sikerült legyőznie az oroszokat.
Ha pedig valami csoda folytán ez sikerült volna is nekik, akkor az oroszok első lépése az lenne, hogy lenukizzák a TOP5 Ukrán várost.
Azt' akkor mekkora nagy értelme volt felépíteni azt az óriási, hatlamas erős sereget.
GyMasa 2024.03.08. 19:26:48
Meg, ugye az sem árt, ha mondjuk az ország rendelkezik egyéb, a semlegesség szempontjából hasznos tulajdonságokkal:
- végeláthatatla óceán veszi körül
- Tele van magas hegyekkel
- Az orosz oligarchák ott tartják a bankokban a vagyonuk akkora részét, amit nagyon fájna elveszíteni.
Na az ukráánoknak egyik sincs meg.
Boldeone2 2024.03.08. 20:47:50
- Mit akarsz felállítani te degenerált! A legfelsőbb bíróság 9 tagja közül 6- ot a rebuplikánusok delegáltak, a többségük konzervatív szemléletű
INdítani egy alapos, egész országra kiterjedő auditot a választási rendszerrel kapcsolatban. Ideje tiszta vizet önteni a pohárba."
- Mit akarsz auditálni? Mindent átszámoltak, többször is, mindent szabályosnak találtak, Trumpot minden bíróság elutasította !
Boldeone2 2024.03.08. 21:07:06
- Tényleg qúrva nagy sikerrel! Ott van Avdijivja, amit több ezer, ha nem tízezer áldozat árán 4-5 hónap alatt foglaltak el. Pusztul az orosz is ebben a húsdarálóban, nemcsak az ukrán!
Avdiivka ostroma olyan, mintha Budapest ostomolná Pilisvörösvárt hónapokig, Donets k mellett...
Ahogy beérett ennek a daráló taktikának a gyümölcse, az oroszok megindultak. Haladnak előre, csak a hülye nem látja. A Donbass maradékát elfoglalják, irány a Dnyepper."
- Pár km- ert mentek előre, a hülye is látja, ja és van vagy 300 ezer orosz áldozat...Ja, mindezt úgy, hogy az USA nem küld szinte fegyvert jó ideje...
déli fronton is általános támadás zajlik az ottani két megye egészének megszerzéséért. Herszon várost vissza fogják foglalni, Odesszát elfoglalják a fekete-tengeri partvidék egészével egyetemben."
- Túl sokat álmodoztok! Emlékezzünk csak vissza mit mondtatok két éve: Kievnek 2 napja van, azóta két év eltelt, és nagyobb orosz előretörésre keves az esély, bármit hazudtok
Majdnem minimális az esélye Odessza vagy más nagyvárosok elfoglalására. Egyszerűen az orosz hadsereg kapacitása kevés erre
A fekete- tengeri flottájuk tropára ment...
Amennyiben a demokraták maradnak hatalmon és tovább erőltetik az ellenállást, Ukrajnának előbb-utóbb vége."
- Álmaidban lesz vége Ukrajnának! Trump megválasztásával csak minden rosszabb lenne, mivel Ukrajna nem adja fel a létezésért vívott harcot, ebben pedig Európa segíteni fogja
Gondolkozzál már ember! Putyin nem akar békét, egy aljas diktátorról van szó aki csak hódítani akar! Ha " békét kötnek" vele az meddig lesz érvényes?? Nagyjából semeddig...Épp úgy, mint a Budapesti Memorandum...
Putyint valahogy le kell győzni ez a demokratikus világ érdeke, ehhez pedig DEMOKRATA elnök kell!
Boldeone2 2024.03.08. 21:21:51
Ukrajna csak 60 md dollárt kér...Tehát minimális összeg....Ennyit megér a szabad világnak, hogy megleckéztessék a diktatórikus muszka hadiállamot!
Legyen szuverén és területileg nagyrészt helyreállított Ukrajna, de a vak is látja: itt nem a Donbassért folyik a haború, de nem is az orosz nemzetiségért!
Egy diktátor vívja harcát egy ruszo- fasiszta hadiállam élén, Európa és a liberális demokracia és a nyugat ellen!
Putyin erőskezű, véreskezű gazemberként legitimálja magát, mert saját népének nem tudott sem szabadsagot, sem fejlődést, sem prosperitást adni!
Azért támadja a szerencsétlen ukránokat akiket évszázadokig elnyomtak, mert ha egyszer Ukrajanak sikerül nyugatias állammá válni, akkor bebizonyosodik hogy van kiút a primitív orosz társadalmi rendből is!
Ez a gyűlölet és félelem vezeti Putlert! Valójaban irigylik a nyugatot ezért gyűlölik....
Nyilvánvaló, hogy a nyugati szövetséget és az agresszió áldozatát pártolom, nem pedig a keleti agresszort!
Ki mást kellene? PUTYINT?
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.09. 11:24:46
A magyarellenes narratíva meg azért azonos, mert azonos a forrása: az itt élő magyarul beszélő idegenek, akiknek csak a személyije magyar. Lásd a cikkben is említett Juhász alezredes, aki el is fogadta az alkalmazást.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.09. 11:36:13
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.09. 11:40:01
Dr. Aranyi Sándort 1944. decemberében a Kiss János-Tartsay ügyben tartóztatták le és vitték kihallgatásra a nyilasokhoz. A kihallgatás végén mondja a vezető alezredesnek:
- Hallgatva a vádakat, azt szűrtem le, hogy ma Magyarországon van angolbarát, van németbarát, van szovjetbarát és van zsidóbarát. Ha ez így van, akkor mondja meg alezredes úr, ki a magyarbarát? Van itt ilyen egyáltalán?
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.09. 11:44:23
Boldeone2 2024.03.09. 12:11:40
Ez egy kis ország, így valahova mindig csapódni kell. Ausztria speciális helyzetben volt. A semlegesség egy ilyen kis országnál értelmetlen. Egy fegyveres konfliktusban eltörlik a szomszédai
Ezért kell mindig időben lépni! Ebben a románok a jók... Ők mindig tudják hova kell állni...
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.09. 15:00:20
PS: Teleki is, Bethlen is elsősorban magyarbarátok voltak.
Gery87 2024.03.09. 20:46:30
Pontosan.
Gery87 2024.03.09. 20:51:38
"Ukrajna nem svájc, akinek (katonai értelenben) töketlen kis pöcsök a szomszédai."
De az nem volt mindig így pl a 45 elötti Németország vagy Franciaország, meg Olaszország vagy a Monarchia...
Esetükben a hegyek védelme és az hogy a világ pénze ott van, nem kis tényező.
De ezeket részben Ausztria is birtokolja.
Svédország meg földrajzi helyzete, páratlan történelmi lehetőség végett lehetett 200 évig semleges, most ezt botor módon feladják, ami szerintem hiba.
Finnországnak ilyen garanciái múltja nem volt, de lehetett volna, ők is elbaszták.
Ilyen amikor egy országot a tőke és bábjai vezetik, immár kontroll nélkül.
Senki nem beszél arról hogy a világ legélhetőbb, legdemokratikusabbnak, népszuverénebbnek mondott országaiban miért nem volt erről népszavazás!
Erről a nem kicsi történelmi jelentőségű ügyről!!!
Érdemes ezen elgondolkodni.
GyMasa 2024.03.10. 12:56:23
De igen, számtalan esetben sikerrel jártak.
Szerintem az ukránokkal az volt a legnagyobb hiba, hogy a kijevi támadóegység lett alulméretezve, akiket a repülőtéren az ukránok bedaráltak.
Egy ilyen puccs esetén az a fontos, hogy a komrányt minél előbb ki kell iktatni.
Ha az nem sikerül, akkor becsődöl a puccs.
GyMasa 2024.03.10. 12:59:24
EZt én értem, de mostanra túl sok lett a kérdőjel az egész választás körül, és senki nem tudja bizonyítani, hogy a rendszere bombabiztos.
Ezen felül az sem túj egészséges, szerintem, hogy az egyik olyan cégnek, amelyik ezeket a sszámítógépes rendszereket szállítja, Nancy Pelosy, volt demokrata házelnök , az USA akkor 3. legfontosabb embere a résztulajdonosa.
GOndolj már bele, mekkora sivítozás lenne itt, ha a magyar választási rendszer szavazógépeit Áder János egyik cége szállítaná???
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.10. 15:36:11
Amerikában ott kellene kezdeni, hogy bevezetjük a szövetségi szintű személyazonosító dokumentumot. (Gépkocsivezetésre nem jogosító gépkocsivezetői jogosítvány, bzmeg. És ez nem vicc.
en.wikipedia.org/wiki/Driver%27s_licenses_in_the_United_States )
GyMasa 2024.03.10. 22:27:37
Nincs baj az olyan jogsival...
A mi jogsink is lehetne pl. simán személyi, ha egy kategória sincs bejelölve rajta.
Nem tartana sokáig összevonni.
Az USA-ban inkább az a vicces, hogy nincsenek igazán kategóriák...
Azaz egy "jogosítvánnyal lehet bérmit vezetni, még nyergesvontatót is.
Csak akkor kell plusz jogsi, ha az ember hivatalos sofőr akar lenni, (az a "commercial licence")
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.11. 08:33:42
GyMasa 2024.03.11. 11:23:48
Hát, igen, az USA mostanában elég érdekes...
Pl, Biden "inflációellenes csomagja, ami annyiból áll, hogy a frissen nyomtatott, fedezet nélküli pénzt önt az országra, "zöldberuházások" finanszírozására...
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.11. 12:21:09
alöksz róz 2024.03.11. 18:18:21
nagy haladás amúgy.
Gery87 2024.03.11. 20:14:18
'45 után megáll, a képzelte meg a buborék addig tart nála.