A Ballib Agytröszt eheti parancsolatai a következőek.
Egyrészt Novák Kaletalinnak Zorbán parancsolta meg a pedofil Kónya kiengedését. Szóval Pedofidesz van. Másrészt aki erről beszél folyamatosan, az Zorbánt segíti, mert eltereli a figyelmet.
Aztán az influenszerek jók és rosszak. De erről nem szabad beszélni, mert össze kell fogni.
Viszont az új köztársasági elnök nyilasnáci és hazudik. Aki nem erről beszél, azt megvette kilóra a Zorbán.
Aztán van ez a Magyar Péter. Majd csak e hó végén lesz kész elemzésünk, hogy ő Zorbán bábja vagy az új messiás. Addig egy mondatban támogassuk őt, a következőben meg ne.
Szerencsére azonban megjött a hét fő botránya: Zorbán be akarja tiltani Karmína Burána operaházi fellépését. Nem tudjuk ki ő, sose hallottunk róla eddig, de a neve olyan européer, meg Zorbán gyűlöli őt, kínai járőrökkel akarja őt megfélemlíteni, szóval biztos egy ballib civil.
Javasolni fogjuk, legyen közös ellenzéki lista az EP-választásokon, s a listavezető legyen Burána!
Keresve a Google-ben, ez a kép ugrott fel Buránáról:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ez a nevem senki 2024.03.10. 07:50:48
szik a kép
ről burara tran
szgender
cvsvrs 2024.03.10. 07:57:00
cvsvrs 2024.03.10. 08:09:37
Gery87 2024.03.10. 10:41:34
- Osváth Zsolt buzi, tehát pedó, mert minden buzi valójában pedó...
olyanok mint a pillangók, ha beérnek, tranyó gyerek molesztáló lesz belőlük.
- a ballibek pedóbbak mint a fidesz, sőt már akkor pedók voltak amikor még mi ott se voltunk!
- a pedó elleni tüntetés rossz volt és hazug, mert elhangzott hogy "mocskos Fidesz"...ami csúnya dolog, mi ilyet sose mondanánk, mi vagyunk 13 éve kormányon ugyan, de hát mindenki tudja hogy "Gyurcsány a hibás"...
- Aztán az influenszerek jók és rosszak. A jók akik pénzért fényesre nyalják a Főni seggét mint a Jeszy meg a Farhát meg az Apáti meg a Trombi...a többiek buzi libsi drogos elmebetegek.
- Az új köztársasági elnök apja lényegtelen, mert senki nem tehet a felmenőiről, ahogy a Bajor Zsóti se, kivéve ha ballibekről van szó. Mindenki tudja hogy ezek genetikailag adják át a rosszat mint a Goauldok!
- Aztán van ez a Magyar Péter. Tudni kell hogy Magyar Péter feleségének a főnöke régen Sorosista volt, bevallotta...
- Orbán kínai járőrökkel kedveskedik az itt élő kínai közösségnek, de ez nem szuverenitás probléma! Az az, amikor a jenki CIA ügynök nagykövet lába megérinti a magyar födet vagy amikor nyitva van a szája, bárki aki csúnyát mond Viktorról az hadüzenet és beavatkozás a magyar belügyekbe.
Ha Orbán mondja el hogy Trumpnak kell nyerni az nem beavatkozás!
Beavatkozás a belügyekbe mindig az amit mások csinálnak, innen lehet felismerni!
Jó és eredményes propaganda munkát minden gerinctelen féregnek!
cvsvrs 2024.03.10. 10:58:23
egy 13. századi verses nyújteményből készült operához nem kellenek LED FALAK. nyilván azt is haveroktól bérlik ki, az opera egy tradicionális műfaj. nem kell a mégikus jelleket villogtatni. úgy olcsóbb. nem rtl klub, hogy aztán azt mondják, hogy olyan sokba kerül a díszlet, hogy muszáj megszakítani reklámokkal.
a magyar állami operaház. ha ez társadalmi tulajdonban van és az énekesek, a zenészek, a táncosok, a képzőművészek, a díszlettervezők és műfordítok (mert mondjuk nem árt ha a közönség a szövegkönyvből ért is valamit olyan előadást csinálnak, hogy arra tódul a közönség, akkor az adózás utáni nyereség az alkotóké. bizonyos előadásszám után megtérülnek a költségek.
díszleteket kell építeni, alkotóművészekkel, és ezeket újrahasznosítani művelődési központokban, kapcsolódó tárlatokkal, stb.
és ez SZOCIALIZMUS ÉS A REFORMOK. mert ugye ez nem amerika (kapitalizmus, 100% magántulajdon) és nem is ázsia (100% állami tulajdonú az operaház). hanem európaiság TÁRSADALMI TULAJDON. csak ez nem marxizmus leninizmus. a vezető művész esetleg 2-3x többet keresnek, mint a háttérben levők. de aztán az összes művész képességeik szerint alkothat, a közönség a szükségleteik szerint fogyaszt. de nem kell hozzá se prolektárdiktatúra, se hipermodernitás. ez nem a történelem vége.
hanem a késő kádár kor egyenes folytatása.
cvsvrs 2024.03.10. 11:01:29
az orbánizmus alternatívája nem gyurcsány, hanem kádár, abból is a késő kádár kor azon része, amelyik gazdasági reformok meghirdetése mellett viszonylag kulturált volt., és nem lopták szét az országot.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.10. 11:35:38
Te is tudod, ez nem így működik a nemzeti oldalon, ezért se lehet ebből viccet csinálni.
cvsvrs 2024.03.10. 11:47:08
nincs nemzeti oldal. egy elvhű neolib "baloldal" van és egy totálisan elvtelen "jobboldal".
Wildhunt 2024.03.10. 11:49:29
Mivel ez bizonyíthatóan IGAZ, vond le a megfelelő következtetéseket. Csakhogy nem fogod, mert elvakult vagy.
cvsvrs 2024.03.10. 11:54:11
miközben semmiféle revíziós igény nincs, mert azt nem lehet. és közben várják, hogy oroszország visszaadja kárpátalját. és cserébe segget nyalnak putyinnak. a svédek ellenségek, kivéve ha a haverok bizniszelnek valamivel, amivel nem az ország haderereje növekszik. mert már a kiképzésre nincs pénz. azt nem nyúlhatják le a haverok.
ez nem nemzeti oldal, hanem egy totálisan elvtelen csoportosulás, amivel szemben állnak a neolibek és a neoszocik (mondbán, hogy a szabad piac annyira de annyira jó a szegényeknek) és vannak a még a himi-humi kapitalisták a neokonok. ami a fidesz másodvonala egyébként.
Nevem senki. 2024.03.10. 12:18:51
Hűen kiszolgálják mások érdekeit.
Nevem senki. 2024.03.10. 12:21:49
Úgy van! Nem álltak az eLMeBeTeQ woke őrület mellé.
cvsvrs 2024.03.10. 12:42:50
ez ügyben is ugye felmerült a halálbüntetés visszaállítása is, miközben van a kegyelmi ügy. a fidesz egyszerűen képtelen helyén kezelni a dologokat. brutális szélsőségek irányába hajlanak el. hiányzik az önazonosság (a nemzet a hatalomvágyon kívül semmit se jelent a fideszben), és nincs az önuralom. és persze a ballib is ilyen, ott egy elvhű neoliberális eszménykép van, a másik oldalon semmi. se elvek, se elképzelések.
az orbánizmus nettó pénzlenyúlás, egy ellenkormányzás. harc a migránsokkal. miközben a fidesz a legnagyobb népellenes migránsimportőr. (sehol nem kérdezik meg az önkormányzatok) és akkor azt mondják, hogy az nem migráns. gyurcsány. soros.
és a többi. a gonosz multik. miközben a fidesz szórt ki messze a legtöbb állami támogatást a multiknak. mondván, hogy másként nem lehet munkahelyeket teremteni. csak a multikkal. ugyanazt csinálják mint az szdsz. és az ellenkezőjét is.
és nem is cél, hogy megtalálják a szélsőségek között a normalitást. mert akkor nincs harc, akkor csökken a népszerűség. a fidesz ellenkultúra, kulturálatlanság. az ellenzék is persze.
két ilyen kell ahhoz, hogy ezt fenntartsák nemzedékek vesznek el. a fiatalok mondanak majd ítéletet felettük. és a köztévét szappanoperaszerűen követő underclass réteg, akik majd egy ponton rájönnek, hogy átbasszák őket.
és ez egy nagykoalíciót, utána pedig a késő kádárizmushoz hasonló rendszert hoz magával a legjobb esetben.
GyMasa 2024.03.10. 12:49:20
Gery87 2024.03.10. 13:07:35
Csakhogy ez bizonyíthatóan nem igaz és a lényege az egésznek az hogy attól még hogy máshol is vannak pedók még a fidesz botrányai nem lesznek semmisek!
Gery87 2024.03.10. 13:08:51
Persze tudom, propaganda csak a ballib oldalon van, a szar mindig a másik sarokban van, értem én:)
Gery87 2024.03.10. 13:09:32
Szerintem meg lehet viccet csinálni belőle, 13 éve elég sokan meg is teszik.
Gery87 2024.03.10. 13:10:28
Kapcsold be a közmédiát, minden héten meg van mondva miről mit kell gondolnod!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.10. 13:11:41
Nem igazán.
Tulajdonképpen csak azok viccesek, akik Orbán stílusát utánozzák. De maga a tartalom nem igen parodizálható.
A ballib szöveg azért parodizlható jól, mert rendkívül dogmatikus.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.10. 13:12:34
Minden oldalon van propaganda.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.10. 13:15:02
Ez csak egy elnevezés.
cvsvrs 2024.03.10. 15:01:19
ez egy hivatkozási alap, hogy a fidesz a nemzet,
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.10. 15:45:29
Nem tudom ki volt az, aki szerint egy olyan hangot, mint amilyen Kacsóh Hanga csodálatos, egyedi, fantasztikus hangja, katonazenekar kísérjen és ne a cappella énekeljen.
Ugyancsak érdekes volt az Óbudai Cérnahang Dalárda kategóriában mozgó ügyvédi énekkar szerepeltetése.
Kubik Anna nagyon szépen mondta el Gyurkovics Tibor versét.
A legfeltűnőbb nem művészeti volt: Kocsis Fülöp görögkatolikus metropolita hiánya, amikor olyan egyházak képviselői kaptak szót, és beszéltek igen érdekes dolgokat, ahol a hívek száma igencsak kisebb mint a görögkatolikusoké.
ZorróAszter 2024.03.10. 17:15:27
Megint kimaradtam valamiből, vagy csak vicc?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.10. 17:16:52
Téged biztosan megvett kilóra a Zorbán, hogy mentegeted őt!
Gery87 2024.03.10. 19:24:16
Most ne konkrétan parodistákra gondolj én olyat már nem nézek, de eléggé lehet röhögni kínjában már az embernek ezen a rendszeren.
Egyik:):
www.youtube.com/watch?v=BazA2fNKjAU
Gery87 2024.03.10. 19:30:28
Ja igen, mindig ez a duma...
"Mr Hitler mit szól azokhoz a vádakhoz hogy koncentrációs táborokat létesítettek országszerte és zsidó valamint politikai....
- Nézze, MÁS IS csinálja! Nem mi kezdtük! Talán a britek nem zárták táborokba a búrokat vagy Herr Sztálin nem épített munkatáborokat Szibériában? MÁS IS csinálja...ez nem a NSZR sajátja....
- Ó, hát ez meggyőző volt, ha más is csinálja akkor tök OK, nincs is több kérdésem."
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.10. 19:40:04
S ezzel mi a gond?
Gery87 2024.03.11. 14:23:35
A gond a hazugsággal van!
Mindenki hirdeti, propagálja a saját eszméjét, de a hazugság megint más.
Nálam az nem fér bele.
Hogy neked ezzel nincs bajod, hát mit mondjak....
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.11. 14:27:15
A jó propaganda nem hazudik, hanem átmagyaráz.
Olyan ez, mint a jó rágalom. Ha semmi alapja nincs, az visszaüt, s csak a rágalmazottnak segít.
Lásd Gyurcsány és "Orbán pedofilhálózata", nagyot akart mondani a DK, az eredmény: Orbán nyert, mert azt még a legelborultabb DK-nyugdíjas se hiszi el, hogy Orbán pedó lenne.
Gery87 2024.03.11. 14:32:46
Magyarul jól kell hazudni.
Mondjuk ki, nem kell a szómágia.
Ettől még hazugság.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.11. 14:36:32
Nem. A tények magyarázása nem hazugság.
Wildhunt 2024.03.11. 15:34:42
Gery87 2024.03.11. 20:11:57
A valóság elgörbítése, a tények egy nekünk nemtetsző, nem hasznos részének elhallgatása az.
Gery87 2024.03.11. 20:12:50
Kaleta pedó és a Fidesz mentette ki, tökmindegy ki nevezte ki, és megúszta pénzbírsággal.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.11. 20:23:14
Már elmagyaráztam neked.
Ha nem lett volna "kimentve", akkor pénzbüntetést se kapott volna.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.11. 20:23:40
Akkor minden hazugság a világon.
Wildhunt 2024.03.11. 21:23:18
Gery87 2024.03.12. 14:32:22
"A nemzetközi hatóságoknak egy magyar IP-cím is feltűnt a gyermekpornográf tartalmakat terjesztő hálózat felszámolásakor, ezért értesítették a hazai társszerveket. Az IP egy, a limai nagykövetségen használt diplomáciai szolgálati laptopra mutatott, ezt követően jutottak el a gyanúsítotthoz."
"Legalább két hazai titkosszolgálatnak ellenőriznie kellett a pedofilbotrányba keveredett, Peruból tavaly hazahozott magyar nagykövetet, hiszen Kaleta Gábor közel húsz éve dolgozik a külügyben, de megfordult az igazságügyi tárcánál is. Sokat elárul az ellenőrzések alaposságáról, hogy végül egy külföldi bűnüldöző szerv "fogta meg", ráadásul még az ellene folyó titkos külföldi nyomozást sem szúrta ki az Információs Hivatal, noha nekik az egyik feladatuk éppen a diplomáciai testület védelme lenne. "
"... az egyébként diplomáciai mentességet élvező nagykövetet a hírszerzés gyakorlatilag "kimenekítette" Peruból, de nem azért, hogy megússza a felelősségre vonást. A valós indok egyrészt a máshol még zajló nyomozás érdekének a védelme lehetett, meg persze az, hogy a magyar diplomácia elkerüljön egy kiadós botrányt. Már az is borzasztó kínos lett volna, ha Kaleta ellen kint indul büntetőeljárás és egy kemény perui börtönbe kerül előzetesbe, az pedig a teljes arcvesztés, ha engedik, hogy a nagykövet a diplomáciai mentessége mögé bújva kerülje el a kinti büntetőeljárást."
Ha már "kimenekítik" akkor legalább kapott volna rendes büntetést.
De ez így egy szégyen abzmeg, hogy ennyievl megúszta!
Akkor inkább kattanjon a perui börtönlakat a cellájára.
Mert ez így egy újabb esete, példája annak hogy a Fidesz szarik mindenre és bármiből kimosdatják, kisegítik azt akit akarnak!
Erkölcstelen büdösbunkó maffia szar az egész.
Gery87 2024.03.12. 14:32:40
Ezzel mentegeted magad, tudjuk.
Gery87 2024.03.12. 14:34:18
VV zsolti nem pedofil.
De szopd be a propagandát megint.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.12. 15:56:47
Nekem nincs mit mentegetnem, hisz nem követtem el semmit.
Viszont infantilizmus abban hinni, hogy csúnya dolog élni egy adott rendszer szabályai szerint.
Lásd, demokrácia. Alapja a propaganda. S ha nem csinálod, nyer az ellenség.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.12. 16:00:01
Ez a szokásos büntetés ilyen esetben.
S ha nem lett volna "kimentve", SEMMILYEN büntetást se kapott volna, mivel diplomáciai mentessége volt, mely a világon egyetlen országban nem volt hatályos: Magyarországon.
Nemhogy perui lakat, de még bírósági eljárés se indulhatott volna ellene Peruban.
Szóval demagógia kimentésről beszélni.
ez a nevem senki 2024.03.12. 16:07:18
dofill csakbuzi
ésszeretiakis
fijúkat
Gery87 2024.03.12. 17:33:57
"Lásd, demokrácia. Alapja a propaganda. S ha nem csinálod, nyer az ellenség."
Marhaság.
Az hogy ezzé tették, nem jelenti hogy csak így működhet, te is tudod.
Ezt már megbeszéltük:
A demokrácia működése a többségi döntés elve...ez jog, szabadság, egyenlőség, testvériség ...emberiesség (ugye a kárhoztatott felvilágosodás) nélkül lehet annyi hogy "3 ember eldönti és szavaz hogy agyonveri a negyediket!".
"Demokratikus" volt? Az.
De ettől még nem ezt értjük alatta!
Gery87 2024.03.12. 17:39:47
"Ez a szokásos büntetés ilyen esetben."
Nem hinném hogy ennyi jár piaci mennyiség pedókép birtoklásáért és valószínű terjesztéséért!
Nem beszélve arról hogy illett volna példát statuálni, ha már "családbarát kormány" a duma ugye!
És nem a legkisebb büntivel elengedni.
"SEMMILYEN büntetást se kapott volna, mivel diplomáciai mentessége volt, mely a világon egyetlen országban nem volt hatályos: Magyarországon."
Röviden:
-kurva ciki volt hogy egy magyar követ ilyen nemzetközi pedó botrányba keveredett és ezért azt se hagyhatták hogy megússza a mentességgel mert az rohadt nagy szégyen lenne, de azt se akarták hogy lemondatva a mentességről Peruban ítéljék el....ezért hazahozták és kis büntetéssel kimentették.
Az a rohadt nagy szégyen hogy amikor már itthon volt, ennyivel megúszta.
ZorróAszter 2024.03.12. 19:31:24
"Téged biztosan megvett kilóra a Zorbán, hogy mentegeted őt!"
Az lehet, csakhogy nem mentegetem. Csak kérdeztem, de nem válaszolt.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.12. 20:12:08
Pedig ez szokott lenni.
Nem szexelt,
Nem gyártott pornót,
Nem volt anyagi haszna,
Valószínűleg csak része volt egy torrent-szerű megosztó hálózatnak.
Ez a legenyhébb elkövetési alakzat.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.12. 20:14:33
A mentességről nem lehet lemondani.
Meg lehet szüntetni, de visszaható hatása akkor nincs.
Bécsi diplomáciai egyezmény.
Azaz ha maradt volna Peruban, nem kehetett volna ellene semmilyen eljárás ott, se máshol. Egyetlen helyen ítélhető el egy diplomata: a küldő országban.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.12. 20:16:16
Ez olyan mint a békemozgalom, mely csak az egyik félen kéri számon a pacifizmust.
ez a nevem senki 2024.03.12. 20:55:11
nösz
tek
Wildhunt 2024.03.12. 23:54:18
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.13. 08:44:39
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.13. 09:46:14
Tettenérés esetében megindul az eljárás, majd véget ér amint kiderül a mentesség.
Azaz nem számít a mentesség megsértésének az eljárés megkezdése, hiszen az eljáró hatóság nem tudhatja fenáll-e mentesség.
Gery87 2024.03.13. 14:32:36
"Valószínűleg csak része volt egy torrent-szerű megosztó hálózatnak."
Én úgy gondolom ez is épp elég bűn ahhoz hogy ne ússza meg pénzbírsággal.
Ha a te gyereked lenne fenn ilyen oldalon biztos nem vígasztalna hogy ennyivel megúszta.
Gery87 2024.03.13. 14:34:20
Erkölcsileg az a minimum hogy nem hagyják ott a mentességével.
Ekkora botrányt nem vállalhattak volna be.
A gond hogy ezen túl már leszarták és elengedték enyhe bírsággal.
Ez már szégyen, főleg egy "családbarát" konzi kereszténynek mondott kormánytól.
Gery87 2024.03.13. 14:35:14
ÉN nem.
Én számon kérem mindenkin ha hazug propagandista.
Egyik oldaltól sem fér bele.
Gery87 2024.03.13. 14:37:15
Ostobaságokat beszélsz.
Ez rágalom ami ellene folyik, nulla bizonyítékkal.
pestisracok.hu/helyreigazitas-10/
Szemben a Fidesz dolgaival ahol tényekről beszélgetünk.
ez a nevem senki 2024.03.13. 15:18:04
biz
ony nemcsak a posvány zsófi +a lakatus márti fog bukk
ni az összes gyurácsnyhitű oboa mú
vészt kikell vizsgálni
Gery1987 2024.03.13. 16:10:57
pestisracok.hu/helyreigazitas-10/
Ennyi.
cvsvrs 2024.03.13. 16:25:51
és a fidesz ukrán politkája nem ilyen? az ukránok ne akarjanak már háborúzni az eu/nato segédlettel. minden tagállam maga döntsön és az ukránok is maguk döntsék el. de ne akarjanak. mert szegény kis putyint belekényszerítették a háborúba, mert oroszország fenyegetve volt.
ez a diplomáciai manőver egy esetben kifizetődő. akkor ha trump választást nyer, leállítanak minden fegyverszállítást. ez lehetséges. ezek után az oroszok totális győzelmet aratnak. annektálják ukrajnát. majd oroszoroszág lemond kárpátaljáról. még ebben az esetben is lenne 1 millió ukrán nacionalista és min. 100 ezer milicista, akik brute force magyarellenesek lennének.
cvsvrs 2024.03.13. 16:41:10
ez a nevem senki 2024.03.13. 17:15:32
nagy
ot bukk
nak gyúrcs
ány oboistái zsófit köve
tik
Gery1987 2024.03.13. 17:52:03
ÉS akkor a fidesznek is szabad, vagy mi a rossebb van?
Lemegyünk oviba megint?
Elbaszott egy logikátok meg erkölcsi érzéketek van nektek szektásokanak.
ez a nevem senki 2024.03.13. 18:18:16
ki szektás ki
vétel ti gy
úrcsányhitűek
Gery87 2024.03.13. 20:05:54
mikk makk ne to írni me fid esz..
szefós barom.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.13. 20:28:35
Én meg tudomásul veszem, hogy nem lehet bécsiszeletet enni, ha a disznó életben marad.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.13. 20:29:15
Azaz azt tették, ami a lehető legjobb megoldás volt. De akkor mi a bajod?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.13. 20:33:04
De, vígasztalna.
Van annyi eszem, hogy megértsem, nem lehet a figyelmetlen gázolót és a bérgyilkost egy lapra tenni.
Ha az én rokonom lenne a képen, akkor se a kép felhasználójára lennék mérges, hanem arra aki erőszakkal vagy átveréssel a képet elkészítette róla.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.14. 12:09:12
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.14. 13:48:10
Jellemzően kiutasítják, ha komoly az ügy. Vagy nemhivatalosan megkérik a hazarendelését.
A harmadik megoldás: beszervezik ügynöknek kapva az alkalmon.
Gery87 2024.03.14. 13:58:13
Az enyhe ítélet.
Gery87 2024.03.14. 14:00:51
Csakhogy nem igaz hogy a célért hazudni kell. Ezt csak ti mondjátok mert így kényelmes.
Lehet-e az igazsághoz keresztülhazudni magunkat?
Nem.
Gery87 2024.03.14. 14:01:53
"nem lehet a figyelmetlen gázolót és a bérgyilkost egy lapra tenni."
Mi, véletlenül feltelepült több ezer pedó kép a szolgálati laptopjára...?
hagyd már ezt a hülyeséget.
Gery87 2024.03.14. 14:03:08
"hanem arra aki erőszakkal vagy átveréssel a képet elkészítette róla."
De bizony kurvára mérges lennél arra is aki letöltötte és a képre csapta ki, meg elküldte másoknak is....biztos lehetsz benne.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.14. 14:05:38
Mindenesetre nem őt tekinteném a főbűnösnek.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.14. 14:07:06
Pedó aktus végrehajtója.
Pedó pornó készítője.
Hálózati eladó.
Hálózat tagja.
Ez a 4 azonos bűn?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.14. 14:08:18
Hazudni spse érdemes, mert kontraproduktív.
De a dolgok adott magyarázása nem hazugság.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.14. 14:09:25
Ennyit szoktak adni. Nem erőszakolt meg gyereket, nem készített pornót, nem árult. Tagja volt egy hűlózatnak.
Ez a legenyhébb szint, nem?
Gery87 2024.03.14. 20:24:03
Mondod most..
Gery87 2024.03.14. 20:24:41
Nyilván nem, de ez nem jelenti hogy a pénzbírságnak kell a legenyhébbnek lennie!
Gery87 2024.03.14. 20:25:57
A dolgok, tények elferdítése, kiragadása, elhallgatása, eltitkolása viszont továbbra sem helyes dolog.
De én szaros ateista/agnosztikus magyarázom ezt egy elvileg hívő embernek....
Édes istenem.
Gery87 2024.03.14. 20:26:21
Nem tudom, ha igen, akkor az elég.
Gery87 2024.03.14. 20:26:36
*....elég nagy baj.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.15. 08:12:36
Ezt mindenki tudta.
Csak lett belőle egy ballib kampány, innen a te "kimentették" és "nem büntették meg" verzió.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.15. 08:13:42
Nem létezik olyan, hogy mindent elmondasz. Az ember mindig válogat.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.15. 08:14:34
Ilyen a magyar jogrend.
A zebrán áthajtásért nem jár akasztás.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.15. 08:16:30
Miért mondanék mást?
Valószínű, hogy ha valaki megerőszakolja agyerekemet, majd erről filmet készít, akkor arra leszek mérges, aki ezt a filmet megkapta egy pedó hálózatból?
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.15. 09:53:28
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.15. 10:40:41
A legősibb módszer.
A KGB emberei is 90 %-ban ilyenekből voltak.
Mert volt ugyan 10 % meggyőződéses komcsi, aki önként csinálta, de ez rizikós: bármikor meggondolhatja magát, plusz független ember.
Az ideális KGB-kém az aki kényszerből csinálja és pénzt kap érte. Az ilyen nem mer aztán lelépni.
Annak idején a 90-es évek elején megjelentek ilyen beszervezési tankönyvek, viccesek voltak.
Pl. az alapmódszer: ki kell deríteni, hogy pl. az amerikai diplomatának milyen típusú nők tetszenek, aztán "véletlenül" összeismertetni pont ilyen típusú nővel. Az ideális, ha a férfi egyébként házas. Onnantól meg van fogva az ember.
Még azt is megvizsgálták a szakemberek a célszemélynek milyen öltözék tetszik a nőkön. Meg milyen típusú viselkedést kedvel. S akkor jött pont az: ha kurvás típusú nőt kedvelt, akkor az jött, ha félénk szemüveges könyvtároslányt, akkor meg az. A KGB-nek egész részlege volt "hazafias prostikból".
S ez nem csak a KGB módszere volt.
Gery87 2024.03.15. 10:50:43
Nem büntették meg eléggé.
Gery87 2024.03.15. 10:51:01
Válogatni meg hazudni két külön dolog.
Gery87 2024.03.15. 10:51:47
A zebrán áthajtás kicsit sem jó párhuzam, ugye érzed.
Gery87 2024.03.15. 10:53:00
Arra is, főleg ha erős a gyanú hogy azt másoknak is terjesztette, nyilván oka volt hogy ennyi kép volt nála.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.15. 11:04:05
Ez pont ugyanaz a rendszer, mint a torrent és a hasonló szerzőijgot sértő rendszerek.
A tagok 99,9+ %-a SEMMILYEN anyagi hasznot nem szerez. Lásd én: letöltöm a filmet, a könyvet.
Tulajdonképpen haszna csak a remdszergazdának van, mert reklámhelyeket ad el.
Na, a pedó hálózat töük ugyanez, csak oda sokkal nehezebben lehet bekerülni, mint egy könyvklubba.
Jellemzően meghívásos alapon megy, hiszen ez rendkívül veszélyes téma. A muszlim országokban egyenesen halálbüntetés is lehetséges ezért.
Szóval vannak megbízható tagok, ezek megosztják egymással az anyagokat, s amint valaki új anyaghoz jut, az megosztja.
Pont mint én a LibraNet-en, én is tettem fel könyveket. libranet.org/userdetails.php?id=161677&showuploaded=yes#uploaded
Csak a pedó hálózat sokkal veszélyesebb.
Ennyi az egész: nekem is van 40 ezer letöltött könyvem lementve.
Amikor fent vagy torrenten, te is terjesztesz, ez a rendszer alapja.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.15. 11:08:56
Pedig az,
Ha az ittasan gyilkos gázolás az a pedó szex elkövetése, akkor a más által gyártott pedó kép terjesztése az átmenés a zebrán szabálytalanul.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.15. 11:09:25
A jó propaganda sose hazudik.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.15. 11:12:01
Se kevesebbet, se többet nem kapott, mint ami szokás ilyen esetben.
Nem szexelt.
Nem gyártott.
Nem szerzett anyagi hasznot.
Kiélte perverz másságát más által készített anyaggal.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.15. 12:45:38
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.15. 12:52:51
Igen, bár vannak nehéz esetek. Akiket nem lehet megvenni szexszel vagy egyenesen partnerrel. Ott többet kell gondolkozni. Mert gyenge pontja mindenkinek van.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.03.15. 13:21:18
vasútihíd 2024.03.15. 15:12:31
vasútihíd 2024.03.15. 15:23:28
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.15. 15:43:50
Nehéz a szakma, ez tény.
Ott is csavar van, ahol nem látszik. S ahol meg úgy tűnik, ott meg esetleg nincs.
Pl. a KGB tudta a kezdetektől, hogy alagút épült a berlini fal alatt. Csak direkt nem szóltak keletnémet rendőröknek. Mert így volt hasznpsabb az egész.
ez a nevem senki 2024.03.15. 16:25:41
Gery1987 2024.03.15. 17:10:12
Hát ettől nem hangzik jobban az egész.
Azért ez így súlyosabb mint illegálisan letölteni egy filmet...
Gery1987 2024.03.15. 17:11:17
Szerintem meg kurvára nem és nem jó a párhuzamod akkor se ha még leírod párszor.
Gery1987 2024.03.15. 17:11:38
Akkor a NER-nek szar propagandája van.
Gery1987 2024.03.15. 17:12:19
"Nem szexelt.
Nem gyártott.
Nem szerzett anyagi hasznot.
Kiélte perverz másságát más által készített anyaggal."
Ezeket nem tudjuk biztosan.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.16. 09:53:45
Hihető, hogy ha komolyabb ügy lett volna, csak ennyi lett volna abüntetés?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.16. 09:54:10
Akkor miért sikeres?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.16. 09:54:33
De nem ez volt a kérdés.
Gery1987 2024.03.16. 13:20:26
Attól függ kivizsgálták e rendesen az ügyét és nem csak gyorsan lezárták hogy ne égjen rájuk...
Én el tudom hinni ezt róluk.
Gery1987 2024.03.16. 13:22:05
Te mondtad hogy ahhoz hogy sikeresen legyen, nem lehet hazug, szerintem meg lehet.
Gery1987 2024.03.16. 13:22:51
Szerintem meg ez erkölcsi kérdés és nem "torrent megosztási" kategória csak!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.16. 18:13:08
Nem valószínű, mivel Kaleta nem volt fontos ember.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.16. 18:15:21
Azaz azonos bűncselekmény a pedó szex és a pedó kép hálózati terjesztése?
vasútihíd 2024.03.16. 20:35:19
Gery87 2024.03.16. 20:38:21
Nem is a személye volt a lényeg lehet, hanem az arcvesztés, botrány, mivel az államot képviselte., mindenképp ciki volt.
Aztán meg ki tudja milyen kapcsolatai voltak.
Hogy nem volt fontos, ez te mondod...
Gery87 2024.03.16. 20:38:41
nyilván nem, de nem is mondta senki.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.17. 09:10:08
Azaz helyes más szintű büntetést adni. De akkor mi a baj?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.17. 09:11:23
Nem valószínű.
Több ezer diplomata közé simán becsúszhat oda nem való ember.
Ezzel még különösebb botrányt se lehet kelteni.
Gery87 2024.03.17. 12:34:37
Az hogy nem adtak szigorúbbat.
Gery87 2024.03.17. 12:35:07
Lehet te legyintesz.."háát ott egy pedó...van ilyen"
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.17. 12:42:13
Nem lehet az ilyesmit kivédeni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.17. 12:42:46
100 ezer forinttal több bírság pl.?
Gery87 2024.03.17. 19:20:31
De ha már kiderül és még közszolga is az ember, akkor példát lehet statuálni.
Gery87 2024.03.17. 19:21:24
...mondjuk úgy 3 év letöltendő ás eltiltás a közügyektől örökre, gyerekektől, neveléstől eltiltás.
vasútihíd 2024.03.17. 19:30:53
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.03.17. 19:34:46
S akkor mit kap az, aki komolyabb dolgot követ el?
vasútihíd 2024.03.17. 19:37:37
Gery87 2024.03.18. 20:58:59
Még 3 évet...pl.
Gery87 2024.03.18. 21:02:57
Gyerek(ek) megerőszakolásáért 10-20-30 év....kéynszerkasztrálás....gyerekkereskedelemért életfogytiglan...
Most mondtam valamit.
(közvagyon sikkasztásáért, lombkoronasétányért...mert jön a nyaktiló...aztán lehet pislogni a vödörben)