magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Szabadság

Egy pillanatra tessék elképzelni: bárhol az USA-n kívül azt mondaná a kormányzat egy idegen cégnek "add át magadat helyi tulajdonosnak, különben betiltunk!".

Ha ez Oroszország lenne, akkor azonnali szankciókat fogadna el az EU és a NATO. Ha Magyarország, akkor meg összeülne az EP és megszólalna a budapesti amerikai nagykövet, aggodalmát kifejezve a szabadságjogok lábbal tiprása miatt.

A ballib médiák meg arról cikkeznének, helyi zoligarchák el akarják lopni sikeres külföldi vállalkozók cégeit.

De az USA esetében semmi gond.

S mielőtt vád érne, a kérdésben semmi elfogultságom nincs. Igen, a TikTok részére dolgoztam 2020 szeptembere és 2022 októbere között, de talán pont ezért van az egész szociális háló iránt az átlagnál negatívabb hozzáállásom: szerintem a TitTok egy marhaság. Én magam pl. a munkaviszonyom megszűnése után letöröltem telefonomról az alkalmazást, mert nem látom semmi értelmét használatának.

De ennek semmi köze a kérdéshez. A dohányzást, a balettet, az alkoholivást, a ritmikus gimnasztikát, s a vadnyugati filmeket is marhaságnak tartom, mégis kiállnék, ha ezeket bárki be akarná tiltani.

Az pedig igazi maffiamódszer, hogy "add át, különben kinyírunk".

Persze az USA-nak szabad. Még szabad. Amint tovább csökken a Szabadkőműves Mintaállam hatalma, mások fognak ugyanígy neki dirigálni. Akkor majd persze óbégatnak, de ez kellemes nóta lesz a kisemberek fülének.

83 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr5918389663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapi2021 2024.04.29. 12:46:57

Hát.. Mit lehet erre mondani.

Aki érti a világot, annak semmit. Aki meg nem érti, annak meg hiába.

Gery87 2024.04.29. 14:19:06

"Ha ez Oroszország lenne, akkor azonnali szankciókat fogadna el az EU és a NATO. Ha Magyarország, akkor meg összeülne az EP és megszólalna a budapesti amerikai nagykövet, aggodalmát kifejezve a szabadságjogok lábbal tiprása miatt."

Így van.

"A ballib médiák meg arról cikkeznének, helyi zoligarchák el akarják lopni sikeres külföldi vállalkozók cégeit."

Ahogy az történik is.

"De az USA esetében semmi gond."

De az is gond.

Már megint az elvtelen, cinikus büdösbunkó jobber szarság megy hogy "bezzeg máshol is faszok ezért lehetünk mi is joggal faszok szóval kuss.."

Gulyás Mártonkra volt gerincbeültetésen, nem tudom jól sikerült e, ennyi év után lehet kilöki a szervezet....
De hogy másra is ráférne ott az is biztos.

"mégis kiállnék, ha ezeket bárki be akarná tiltani."

A fidesz módszerei ellen mégse teszed.

"Az pedig igazi maffiamódszer, hogy "add át, különben kinyírunk"."

Jó reggelt, üdv a NER-ben. Kicsit körülkéne nézni hol vagy.

Gery87 2024.04.29. 14:54:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Pl mikor kibaszták a CEU-t nem szóltál....
Mikor a vállalkozókhoz kopogtatnak hogy "jó napot akkor most el kéne adni a céget bizonyos embernek" akkor se.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 14:59:17

@Gery87:

Helyes lépés volt a CEU kiűzése. Rákos daganatként éktelenkedett Budapest testén.

Én meg is lepődtem ezen, nem gondoltam volna, hogy Orbán meg meri tenni.

Akkor hittem el, hogy Orbán komolyan gondolja a rendszerkrikusságot, nem csak szólam az egész.

vasútihíd 2024.04.29. 15:41:23

a tiktok kínában nagyon helyesen be van tiltva. a szabadnak mondott amerikában ez a hozzáállás viszont rávilágit a rendszer hazugságára.

élveteg 2024.04.29. 15:52:21

ajajj ez csak azt jelzi hogy szarban vannak ez a betiltás is meg az hogy a kínai elektromos autókat is tiltani akarják Nem megy a verseny drága amerikai barátaim ? De hiába minden ilyen módszerekkel nem lehet sokáig fenttartani a világ feletti uralmukat

vasútihíd 2024.04.29. 15:55:26

másrészt a kínai nagy fal jól véd de azon kívül bárhol nyugaton vagy keleten könnyen kijátszható bármi letiltás lásd torrentoldalak.
viszont a mégalattomosabb liberális nyugati államok nem nyiltan tiltanak hanem elvileg engednek de megfigyelnek aztán ellehetetlenítik azokat akik nekik nem tetsző véleményeket fejeznek ki.

vasútihíd 2024.04.29. 16:06:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: maradt valami budapesti kapusza azért a ceunak. szóval a harc folyamatos de persze ez így lesz egy darabig még.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 16:13:08

@vasútihíd:

Nincs betiltva. Van kínai verzió és nemzetközi verzió. A kínait Douyinnak hívják.

Tapi2021 2024.04.29. 16:34:52

@Gery87: "Már megint az elvtelen, cinikus büdösbunkó jobber szarság megy hogy "bezzeg máshol is faszok ezért lehetünk mi is joggal faszok szóval kuss..""

Ezt megint te írod, mondod, nem mi. És megint nem a lényeget akarod ebben sem látni: a kettősmércét. Vagyis a HAZUGSÁGOT.
Hogy a "jogállamiság", a demokrácia így-úgy, mind csak PÚDER!

Ami addig fed, amíg a hatalom érdekei nem sérülnek. Ha igen, akkor lehull. Csak mindenki félrenéz, játssza a hülyét.

Tapi2021 2024.04.29. 16:36:46

@Gery87: "Pl mikor kibaszták a CEU-t nem szóltál...."

Én szóltam. Aztán nagy sokára kibaszták végre.

"Mikor a vállalkozókhoz kopogtatnak hogy "jó napot akkor most el kéne adni a céget bizonyos embernek" akkor se."

Például?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.29. 16:41:35

@Tapi2021: az a gond, hogy nagyon cinikus és ízléstelen hasonlatot használva most Döchert győzködöd, hogy ne fojtsa meg Teodórát vagy Matuskát a biatorbágyi viadukt fölött.
Azt kéne megérteni, ezekkel nincs tárgyalás meg érvelés. Ez rendőrségi, normálisabb országokban csendőrségi ügy.

Tapi2021 2024.04.29. 16:41:51

@élveteg: És még mindig nem azon filózik az amerikai NÉP, hogy basszus, szar az egészségügy, szar az állami oktatás, nincs munkanélküli ellátás..., a költségvetési hiány az egekben, heti egy billiárddal nő, .... a KORMÁNYUNK meg két kézzel szórja a mi adómilliárdjainkat Ukrajnára, meg minden fisz-faszra világszerte, amiből semmi hasznunk, hacsak az nem, hogy Bidének ettől áll fel, meg a fegyvergyárosok ettől lesznek még gazdagabbak.

Hol vannak Amerikában a Geryk, Zorrók, Boldik...????

Tapi2021 2024.04.29. 16:45:31

@vasútihíd: "maradt valami budapesti kapusza azért a ceunak. szóval a harc folyamatos de persze ez így lesz egy darabig még."

A Közép-európai Egyetem továbbra is működik, mert ez a része nem akarta kijátszani a magyar szabályokat. Plusz figyelembe vették, hol vannak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.04.29. 16:46:20

Egyébként a maffiamódszer azért rosszabb szó jelen esetben, mert a maffia egy része az északolasz gyarmatosítás ellen alakult ki. Pl. amikor erőszakkal vitték volna a népeket katonának az északi press gang srácok, a helyiek azt mondták, hogy a mi ügyünk (cosa nostra) kit engedünk a hadseregbe és kiket nem.

Gery87 2024.04.29. 17:15:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Jó hát erről beszélek, képmutatás.
Mások jogai neked is addig számítanak amíg azzal egyetértesz.

"Rákos daganatként éktelenkedett Budapest testén."

Szerintem meg Orbán meg a széljobb haverjai a rákos daganat Brüsszelben és Budapesten...na?
De nem kell betiltani, a rák se múlik el attól hogy nem veszel róla tudomást....

"Én meg is lepődtem ezen, nem gondoltam volna, hogy Orbán meg meri tenni.
Akkor hittem el, hogy Orbán komolyan gondolja a rendszerkrikusságot, nem csak szólam az egész."

:D
Igen, azóta kritika nélkül mindet elhiszel neki.

Gery87 2024.04.29. 17:18:12

@Tapi2021:

Márpedig ez van.
Minden ilyen ügy amikor lehet Brüsszelre/nyugatra mutogatni, valahol felsír egy nerednyik a távolban hogy "vooooáááá, látjátok ott is ez van, ott is,.....ezek is olyanok, de ők mondják ránk..."...aztán megy tovább lopni.

Gery87 2024.04.29. 17:25:53

@Tapi2021:

"Hogy a "jogállamiság", a demokrácia így-úgy, mind csak PÚDER!"

A valódi rendszerkritika pont az lenne hogy "bezzeg nálunk valóban jogállam van", nem az hogy "hát bazmeg nálunk ilyen nincs, de "sehol máshol sincs", csak mi nyíltan kimondjuk".

Ez igen basszameg, ezért már érdemes volt megszületni...
Mondjuk gerinc meg ész nem sok kell hozzá.
Legközelebb kukacként próbálkozzatok, az egyszerűbb:)

...az is csak eszik, szarik, meg szaporodik...nem kell hozzá 2000 évnyi civilizáció:
kereszténység, humanizmus, felvilágosodás, emberi jogok, demokrácia....pffff, ugyan.

Tapi2021 2024.04.29. 17:27:53

@Gery87: Tehát akkor a te "logikád" alapján, attól mert itt ez van (szerintem nincs), attól Brüsszelben még nem kellene ennek lennie. Ugye.

Különös tekintettel arra, hogy nem mi basztatjuk őket a jogállamiság, demokrácia, szólásszabadság..., stb. miatt, hanem ők minket a magas lóról.
Aztán...

Tapi2021 2024.04.29. 17:29:03

@Gery87: "A valódi rendszerkritika pont az lenne hogy "bezzeg nálunk valóban jogállam van", "

Nálunk az van. Mi igazolja, hogy nem?

Gery87 2024.04.29. 17:29:31

@Tapi2021:

Például a 100% nerednyik megyei lapokban nem fogsz erről olvasni, de a szomszéd település polgija egyben vállalkozója elmondta hogy már megkörnyékezték Mészárosék....és nem ez az első eset, a földekkel ugyanezt csinálták.

Tapi2021 2024.04.29. 17:31:34

@Gery87: Ha a vitapartner bedühödik, egyre jobban trágárkodik, fröcsög, vádaskodik, hamisított, csúsztatott idézetekkel szalmabábozik... lehet tudni, hogy kifogyott az ész érvekből.

Gery87 2024.04.29. 17:32:00

@Deak Tamas:

Az kéne neked te büdös bunkó kisnyilas macák fasz, hogy egy csendőr kardlapozna meg végre:)
Akkor "bezzeg" sírnál a jogállamért mert a demokráciáért.

Addig nagy a pofád te talpnyaló, amíg úgy érzed a póráz végén vagy, mikor kiderül hogy a fasz végén meg sírsz, másnap már egy másik rezsim nyakörvét hordod hülye gyerek.
Elvtelen faszkalap.

Tapi2021 2024.04.29. 17:34:52

@Gery87: XY elmondta...

Értem.

Éppen most olvastam ezt a cikket. Ez iskolapéldája annak, amikor XY elmondja, meg VZ is. És mindkettő tök más, miközben ugyanaz a sztori.

Én itt pl. az ellenzéki Mártának hiszek.
Valahogy érzésre kerekebb az ő verziója.

index.hu/gazdasag/2024/04/29/ruszwurm-v.-naszalyi-marta-cukraszda-botrany-bezaras-szamos/

Gery87 2024.04.29. 17:35:19

@Tapi2021:

Elmondtam a véleményem.
Akkor lenen hiteles és helyes a kritika ha itt valóban az lenne aminek hiányát szemére vetik másoknak!

Gery87 2024.04.29. 17:41:34

@Tapi2021:

Ha itt élsz, akkor látod mi megy, és tudod hogy sajnos ezek a hírek valószínűleg igazak.

alöksz róz 2024.04.29. 18:11:36

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Az pedig igazi maffiamódszer, hogy "add át, különben kinyírunk"." - pontosan ezt teszi a fidesz azokkal a cégekkel, amelyekre szemet vet.

Serény Vélemény 2024.04.29. 18:20:57

Ezek gyakorlatilag technológiai analfabéták. Ha egy programmal kémkedni akarnak, akkor kémkedni is fognak, akárkié is. Nincs az az isten, aki végig tudná nézni egy ilyen rendszer (mint a tiktok) minden sorát, és tudná, hogy mi mire való. Még szerintem AI-val sem tudnak mindent visszafejteni, ha a kínaiak ezek után is akarnak majd kémkedni, akkor ugyanúgy meg tudják tenni.
Másrészt az egész titkosszolgálati érdek. Minden ilyen sm gyakorlatilag a titkosszolgálatok aranybányája, szerverek ezrei néznek át mindent valós időben, hogy a célként kiválasztott személyek kapcsolati hálóit és tevékenységét és a hozzájuk hasonló profilú emberek tevékenységét elemezzék.

vasútihíd 2024.04.29. 18:26:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de. tiktok twitter faceboot satöbbi betiltva. a kínai verziók nagyon helyesen limitált változatok.

vasútihíd 2024.04.29. 18:28:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: labancföld túl közel van szabad az átjárás. a helyi irodái meg kampusz rátsznek még egy lapáttal. szóval van még mit kiebrudálni innen.

vasútihíd 2024.04.29. 18:31:46

@alöksz róz: nagyon helyesen. magyar ország magyar érdek a fontos cégeknek magyar kontrolláltnak kell lenniük.

alöksz róz 2024.04.29. 18:37:14

@vasútihíd: eleve magyar tulajdonban lévő cégeket zsarol, nagytudású...

Gery87 2024.04.29. 18:39:42

@vasútihíd:

"Magyar seggbe, magyar lófaszt"...értjük mi:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.29. 19:55:08

@Gery87:

Ezzel bizonyította, nem a levegőbe beszél. komolyan gondolja a filantrógerek elleni harcot.

ZorróAszter 2024.04.29. 20:28:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Akkor hittem el, hogy Orbán komolyan gondolja a rendszerkrikusságot, nem csak szólam az egész."

Orbán azt teszi, amit a gazdái megparancsolnak neki.

CEU: ezek szerint az osztrákok szemet vetettek rá. Szerintem még kártérítési pert is nyernek majd.

Orbánra ráparancsolnak hogy veszítsük el azt is.

Ahogy addig nyomorogtak az orvosok is, amíg a gyarmattartóknak szüksége volt fehér orvosokra.

Most hogy már van elég orvos nyugaton is, most már nem kell többet odaüldözni.

élveteg 2024.04.29. 20:31:09

@Gery87:

"Már megint az elvtelen, cinikus büdösbunkó jobber szarság megy hogy "bezzeg máshol is faszok ezért lehetünk mi is joggal faszok szóval kuss.."

Az hogy valahol faszok az puszta vélemény viszont ha valami valahol teljesen ,bevett elfogadott törvényes akkor az itt is ugyanaz Ebben nincs se elvtelenség se jobber szarság se faszág csak szimpla egyszeregy

vasútihíd 2024.04.29. 20:56:56

@alöksz róz: liberális vaj van azon cégek füle mögött.

vasútihíd 2024.04.29. 20:59:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: így igaz. most már csak be kell fejeznie de persze az utolsó pár százalék mindig nehezebb. mondjuk igazából nem is számít annyira.

Gery87 2024.04.29. 22:12:01

@élveteg:

"bevett elfogadott törvényes akkor az itt is ugyanaz Ebben nincs se elvtelenség se jobber szarság se faszág csak szimpla egyszeregy"

Magyarul beszálltok az elvtelen, hazug, népellenes narratívába.

gigabursch 2024.04.30. 07:24:10

@Tapi2021:
Geryke azt a szennyet védi?
Van ott gond...
Orvos vajon látta már Gerykét?
De mindegy is...

A ceu is egy a beszántandó szennyet közül.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.04.30. 07:58:30

@ZorróAszter:

Igen, ilyenek a konteók: mindent bizonyítanak és mindennek az ellenkezőjét is.

Wildhunt 2024.04.30. 09:13:36

@Tapi2021: Én szóltam. Aztán nagy sokára kibaszták végre.

(teg)napkommentye :D

Tapi2021 2024.04.30. 09:45:37

@Serény Vélemény: Ez tuti. Ezt a blogot is (tehát minket) is bizonyára figyelik és elemzik.

Azért "élünk" még - vagy ezért nem vagyunk egy titkos börtönben - mert nem sokan olvassák. :-)

Tapi2021 2024.04.30. 09:46:51

@alöksz róz: " eleve magyar tulajdonban lévő cégeket zsarol, nagytudású..."

És ezt honnan tudjuk?

Tapi2021 2024.04.30. 09:50:48

@Serény Vélemény: Kíváncsi vagyok, kapnék-e amerikai vízumot?

Wildhunt 2024.04.30. 12:15:02

@Tapi2021: magyar útlevéllel nem kell vízum.

alöksz róz 2024.04.30. 15:21:40

@Serény Vélemény: nemrég a kínaik az egész internetforgalmat átterelték a saját szervereiken :D

Tapi2021 2024.04.30. 16:20:45

@alöksz róz: Ja. Szamos Marcipán azt mondja, azért dobják ki a cukrászdából, mert megzsarolták és nem fizetett "védelmi pénzt" a polgármester asszonynak!

A polgi azt mondja, azért, mert már több mint 300 MILLIÓVAL tartoznak az önkorinak és nem látták az esélyt arra, hogy fizessenek.

Különböző történetek keringenek!

Magyar Péternek, pl. addig semmi gondja nem volt a "NER-rel", amíg több helyről bejött a havi kb. öt milla. Amint nem, hirtelen úgy emlékszik, hogy mindig is ellenálló volt, belülről bomlasztotta a feleségét - ja, a rendszert - és most, hogy végre ÖNKÉNT LEMONDOTT AZ ÖT MILLÁRÓL - aha -, már bátran elmondhatja, hogy minden szar és sosem értett velük egyet...

Történetek...

Tapi2021 2024.04.30. 16:24:06

@Wildhunt: Akkor is simán visszafordítanak a határon.

Tapi2021 2024.04.30. 16:25:21

@alöksz róz: Bárcsak nekünk is lenne ekkora szerver kapacitásunk! :-)

GyMasa 2024.04.30. 16:41:10

@Wildhunt:
De kell.
Ki kell váltani az eVISA-t, ami olyan 20EUR, eddig 2 évre voltérvényes, de újabban csak 1 évre, amióta Orbánék megtagadták, hogy kiadják az USA-nak, hány Ukrajnai magyar kapott magyar útlevelet. (Mármint, nem a zámuk érdekelte őket, hanem konkrétan egy listában az összes adatuk).

alöksz róz 2024.04.30. 16:43:33

@Tapi2021: én láttam ilyet a saját szememmel.
(plusz hallottam ilyet érintettektől, olvastam a sajtóban, még a fideszes indexen is. nyilván utóbbiak nem közvetlen tapasztalatok.)

de te bármelyikkel találkoznál a háromból, akkor se tudnád, hogy van.

GyMasa 2024.04.30. 16:46:02

Most nézem, hogy 90 napig, turistáskodáshoz tényleg nem kell!
Elnézést kérek!

Tapi2021 2024.04.30. 17:04:43

@alöksz róz: Egyébként nem mondom, hogy nincs ilyen. Szar emberek mindenhol vannak.
Lehetetlen egy közösségből kizárni a rosszakat.

Tapi2021 2024.04.30. 17:07:59

@GyMasa: De, ha rajta vagy a listán, hogy jobbról kommentelgetsz a Birca blogon, visszafordíthatnak, vagy adnak egy bónusz jegyet Kubába (Guantanamora.) :-)

alöksz róz 2024.04.30. 17:43:55

@Tapi2021: papám, nem az egyes emberekről van szó, hanem magáról a közösségről...

alöksz róz 2024.04.30. 17:46:28

@Tapi2021: és még mielőtt azt hinnéd... te nem vagy a közösség tagja, te a közönség vagy, aki tapsol nekik.

ZorróAszter 2024.05.01. 01:19:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Igen, ilyenek a konteók: mindent bizonyítanak és mindennek az ellenkezőjét is."

Akkor már csak az a kérdés, hogy miért épp a sajtó épp aktuális hazudozását vegyük készpénznek mindazokkal szemben?

Mert ez a hivatásos politikusok hazudozását szentesíti?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.05.01. 05:58:58

@ZorróAszter:

A legtöbb esetben az egyszerűbb magyarázat az igaz, ennyi az egész.

ZorróAszter 2024.05.01. 17:35:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"A legtöbb esetben az egyszerűbb magyarázat az igaz, ennyi az egész."

A politikában, propagandában a legkevésbé sem.

Hol élt maga eddig?

A vállalhatatlan ocsmányságokat kudarcnak állítják be, a vereségeket egetverő győzelmeknek.

GyMasa 2024.05.01. 17:57:23

@Tapi2021:
Hát, nem tudom.. 2018-ban simán megkaptam az ESTA-t.
CSak nem szabad olyat beleírni, hogy kapcsolatban állsz terroristákkal.
Bár, őszintén nem értem, hogy ezek komolyan azt várják, hogy erre bárki is igennel válaszol???

Voloka 2024.05.02. 07:03:03

@Gery87: Istenem, lehet még ennél aljasabb: Az USA betiltja a Tik-Tok-ot a téma, erre ez a Rákosi időkből itt ragadt magát libsinek képzelő vérkomcsi Gulyás Marton betegségén poénkodik, azzal a felütéssel, hogy "Már megint az elvtelen, cinikus büdösbunkó jobber szarság megy hogy "bezzeg máshol is faszok ezért lehetünk mi is joggal faszok szóval kuss..".....

...

0dzsud0 2024.05.02. 16:58:57

@Gery87: "Pl mikor kibaszták a CEU-t nem szóltál...."

Egyrészt itt van az továbbra is, a könyvtárát néha látogatom is, kedvelem. Másrészt amúgy nem üldözte a CEU-t senki, a rendes felülvizsgálat idején felhívták őket, hogy akkor ennyi év kivitelezés után végre ők is szíveskedjenek betartani ugyanazokat a szabályokat, amiket másoknak is kell. Ezen úgy megsértődtek, hogy - önmaguk erőteljes siratása mellett - bejelentették távozásukat. Nem fogtuk vissza őket, és szerintem ez így teljesen rendben van.

Furcsállom, hogy például a Népszabadságot, mint másik ballib mártírhalált nem hoztad fel, ami meg ugye arról szólt, hogy a baloldalon senki nem akarta bevállalni a hosszú éveken át görgetett milliárdos adósságot, így inkább megváltak tőle, mint ahogy az a piacon szokás (meg amit amúgy a ballibek nem győznek hevesen éljenezni, ha épp nem ők vannak szopóágon).

"Mikor a vállalkozókhoz kopogtatnak hogy "jó napot akkor most el kéne adni a céget bizonyos embernek" akkor se."

Ezzel meg ugye az a gond, hogy nem nagyon tudunk konkrét példákat, konkrét panaszokat, jellemzően csak feltételezés, hit, hogy ilyen van. Az a kapcsolódó eset jut eszembe, amikor megkérdezték Oszkó Péteréket is sajnálóan, hogy ugye nagyon nehéz visszaverni a Fideszmaffia folyamatos próbálkozásait...ők meg elmondták, hogy lol dehogy, soha egyetlen alkalommal nem találkoztak ilyesmivel. :)

0dzsud0 2024.05.02. 17:14:25

@GyMasa: Jaja, ESTA, és 90 napig volt érvényes. Két érdekesség: az androidos kínai szar telómról nem volt hajlandó megnyílni az igénylőfelület, sem az ázsiai laptopomról. Öcsém iPhone-ján kellett intéznem. :) A másik, hogy én az igénylés előtt pár nappal simán néztem 9/11-videókat (sokat), gondoltam is, hogy ez lehet nem volt annyira jó ötlet. A londoni átszállásnál ki is vettek a sorból egy extra ellenőrzésre (semmi testüregmotozás haha), őszintén szólva nem tudom, hogy miről szólt, amit csináltak, nekem nem volt dolgom, a cipőmről és a ruháimról vettek elég sok mintát ilyen öntapadós papírcsíkokkal... aztán mehettem, minden oké, az USA-ba már teljesen problémamentes volt a belépés, ma már mehetnék az önkiszolgáló kioszkokhoz is...ha nem jártam volna időközben Kubában is, hát ez van. :D

GyMasa 2024.05.02. 18:14:18

@0dzsud0:
Jah, azóta nem voltam ott, szóval, köszi az update-t.

ZorróAszter 2024.05.03. 11:17:42

@0dzsud0:

"Furcsállom, hogy például a Népszabadságot, mint másik ballib mártírhalált nem hoztad fel, ami meg ugye arról szólt, hogy a baloldalon senki nem akarta bevállalni a hosszú éveken át görgetett milliárdos adósságot, így inkább megváltak tőle, mint ahogy az a piacon szokás (meg amit amúgy a ballibek nem győznek hevesen éljenezni, ha épp nem ők vannak szopóágon)."

Faszorrú!

Akkor miért vette meg a Mediaworks a Népszabadságot?

És miért volt első dolga, hogy sunyi patkány módon minden blogger alá betegye a tiltást a robots.txt fájllal, hogy a google ne mutassa a bloggerek bejegyzéseit?

gigabursch 2024.05.03. 12:49:34

@ZorróAszter:
Amellett, hogy kimutattad az igazi themokhatikus lények foga fehéjét a hozzászólásoddal (minősíthetetlen minősítés), még azt se vetted észre, hogy mi volt a kérdés és mire válaszolsz.

Megpróbálok segíteni (de alighenem feleslges, mert rajtad kvül mindenki érti, te meg nem a szövegkörnyezetet)
1.) A balos csürhéből miért nem vette meg valaki azt a szellemi dísznóólt, amit a Néphazugásg jelentett? Miért nem mertek rá pénzt költeni?
Erre a kérdésre nem tudtál válaszolni.
2.) Utána meg jössz a MediaWorks-szel. Igen az MW azért vásárolta meg ezt a szennyet, hogy
A) Nála legyen minden jog
B) Magához kösse az ottani hitelezőket.
S igen az MW nem a balos csürhe...

Ezt nem felfogni kirakatba illő gondolkodásképtelenséget takar, amit személyeskedéssel tovább fokozni külön kínos...

ZorróAszter 2024.05.03. 13:10:10

@gigabursch:

Zalaveta!

Ez a fidesznyik kretének csőlátása:
Mindenki tudja, hogy mindenkivel udvarias vagyok, és nem én kezdeményezek személyeskedést sosem. SOHASEM.

Ha nem így van, akkor mutasson egyet is amikor én kezdtem.

"Erre a kérdésre nem tudtál válaszolni."

De. A ti mocskos tolvaj hazaáruló bandátoknál van a lopott pénz.

Ami abból is látszik, hogy kit támogat a Mediaworks, és kit vásárol ki azért, csak hogy elhallgattasson.

Akit így támogat a külföld, a német nagytőke, az a saját népe ellen dolgozó hazaáruló.

A patkánykodásuk ott is látszik, ahogy a bloggerek felülete alá betették a tiltást a robots.txt fájllal, hogy a google ne indexelje és ne mutassa a nolbloggerek cikkeit.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.05.03. 13:25:54

@Tapi2021: az EP. Boldili megmondta hogy amit ők megmondanak, az úgy is van.

gigabursch 2024.05.03. 13:56:35

@ZorróAszter:
Egyszer erre zalavétázásra adhatnál magyarázatot, bár tök mindegy, neked rángás, becsípődés. Legfeljebb így mész át a másik világba...

örülök, hogy leahazaárulóztál, fidesznyikeztél egy jót, stb., szóval megint sikerült minősíthetetlen minősítést adnod...

"Mindenki tudja, hogy mindenkivel udvarias vagyok, és nem én kezdeményezek személyeskedést sosem"
Aha... Akinél a faszorrú kifejezés udvarissságot takar, ott nem kell keresni észérveket sem.

Mindegy, ti már így fogtok kihalni...
Menthetetlenek vagytok.

ZorróAszter 2024.05.03. 14:02:37

@gigabursch:

"Aha... Akinél a faszorrú kifejezés udvarissságot takar, ott nem kell keresni észérveket sem."

Senkinél nem én kezdeményeztem a személyeskedést.

"faszorrú"

Hol van az megírva a Bibliában, hogy nekem patikamérlegen kell kiporciózni a viszontválaszt a különféle jelzőkre?

Például magánál erre: "A balos csürhéből miért nem vette meg valaki azt a szellemi dísznóólt, amit a Néphazugásg jelentett?"

Erre mondtam, hogy tipikus fidesznyik propagandacsőlátás a magáé.

ZorróAszter 2024.05.03. 14:09:27

@gigabursch:

"zalavétázás"

Persze hogy tudom, hogy Zalaveta patkánykodása maguknak kínos, hiszen nyilvánvaló hogy fidesznyik bérkommentelő.

Egy csomó nicket használ, és sajátmagának helyesel más-más nicken.

No és persze maguknak is.

És hogy továbbra is kommentel itt is más néven.

Külön kínos volt maguknak a sunyi hazudozása amikor lebukott és próbálta megmenteni a "Zalaveta" nickjét.

Ámde Táska. 2024.05.03. 14:12:59

@ZorróAszter: Ön te mért írja hogy ő a Zavaléta ? Amikor tudod Ön, hogy én vagyok az.
Noha azt sem hiszed Ön, hogy anno a nolblogon télleg nem írtam neked Önnek semmit sem.
De azt nem tűrtheten hogy Ön te azt állítsd más a Zavaléta.

ZorróAszter 2024.05.03. 14:17:15

@gigabursch:

@Deak Tamas:

Például megkeresheti, hogy Radu Deacu (Tomás Deak) hol kezdett kurvaanyázni és megpróbálhatja bizonyítani, hogy mégis én kezdtem és nem ő.

Borítékolom: nem fogja.

Mellesleg azt hazudja kitudja hányadszorra, hogy nem látja a kommentjeimet mert szűrőre tett.

Erről mi a véleménye?

Muhahaha!!!

:o)

Ámde Táska. 2024.05.03. 14:31:18

@ZorróAszter: keressen te Ön, neked a feladata, ahol Ön ordító tudatlanságot látsz, fogsz korrigáljon.

(Eszméletlen jó humorom van, még a végén megelőzöm Teddyt. www.youtube.com/watch?v=Ncft-jrrrL8 )

alöksz róz 2024.05.03. 16:33:29

@ZorróAszter: úriember ez, csakis álarcban kurvaanyázik.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása