Érdekesek ezek a Ballib Szigeten drogozó fiatal nyugatiak. Rendkívül műveltek, tájékozottak.
Itt pl. az angol - legalábbis kiejtése alapján angol - csaj fel van dúlva, hogyan lehet Zorbán 14 éve miniszterelnök, mivel demokráciákban korlátozott a mandátum.
Van egy kis gond ezzel: Angliában se korlátozott a mandátum! Ezek szerint Anglia nem demokrácia?
Tulajdonképpen Nyugat-Európában egyetlen ország van, ahol a politikai vezető mandátuma korlátozott: ez Franciaország, ahol az elnök legfeljebb kétszer választható meg. Egész Nyugat-Európa diktatúra?
Dehát ez van, az européer fiatalok a világ csúcsai így is. Butaságban, drogozásban és perverzióban mindenképpen.
Aztán kiderül: a csaj nem angol, hanem dél-afrikai - a dél-afrikai angol ejtés nagyon hasonlít a britre -, szóval nem européer, hanem afrikéer, de ez a lényegen nem változtat.
A világban sokféle kormányzati rendszer létezik, de ahol van külön államfő és kormányfő, s a kormányfő az ország vezetője, ott nincs korlátja a kormányfői mandátumnak, ez alól egyetlen kivétel van: Thaiföld. Azaz teljesen téves erre hivatkozni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Gery87 2024.08.15. 14:25:21
Ó, édes istenem...kezdődik.
"drogozó fiatal nyugatiak."
Persze, mert aki 50 alatt van és nem jobber az drogos, meg soros, tudjuk.
"Rendkívül műveltek, tájékozottak."
Hát ha azt nézzük hogy tudtak egyáltalán egy távoli kis ország belpolitikájáról, EU-s szerepéről bármit, akkor igen, ahhoz képest hogy "neveletlen hülye drogos fiatalok", igen azok.
"Itt pl. az angol - legalábbis kiejtése alapján angol - csaj."
Mint majd te is rájössz, nem az, de akkor meg minek írod le?
"Tulajdonképpen Nyugat-Európában egyetlen ország van, ahol a politikai vezető mandátuma korlátozott: ez Franciaország, ahol az elnök legfeljebb kétszer választható meg. Egész Nyugat-Európa diktatúra?"
Nem kell a szar duma, a terelés megint, a másokra mutogatás!!!
Attól még hogy "máshol sincs" még gondolhatja azt a csaj hogy a korlátozás önmagában jó és helyes, kár hogy nincs és kéne hogy legyen, függetlenül attól hol van ilyen és hol nincs!
"Dehát ez van, az européer fiatalok a világ csúcsai így is. Butaságban, drogozásban és perverzióban mindenképpen."
Jól van papó....vess keresztet aztán irány a gyógyszered...mára elég lesz:)
"Aztán kiderül: a csaj nem angol, hanem dél-afrikai - a dél-afrikai angol ejtés nagyon hasonlít a britre -, szóval nem européer, hanem afrikéer, de ez a lényegen nem változtat."
De, mivel ott van idő korlátozás elmondása szerint, kár volt azzal érvelni az elején hogy náluk sincs.
"A világban sokféle kormányzati rendszer létezik, de ahol van külön államfő és kormányfő, s a kormányfő az ország vezetője, ott nincs korlátja a kormányfői mandátumnak, ez alól egyetlen kivétel van: Thaiföld. Azaz teljesen téves erre hivatkozni."
Attól még az időkorlát lehet jó.
És úgy látja hogy jó.
Pont.
Én is.
Max 4-8 év, aztán lehet menni vissza a balettba ugrálni.
Egyébként kiragadtál valamit, hogy terelj, miszerint "micsoda hülyék ezek a drogosok" hogy azt mondják "Orbánnal az a baj hogy sokáig minielnök"...
Elhangzott még ott más probléma is, de persze ezen a véleményen kell rigózni mert:
1, a legkevésbé ez a gond Orbánnal
2, megint lehet másokra mutogatni
Tapasztalt egy "propagandista" vagy te:)
Gery87 2024.08.15. 14:29:31
Nem is tudom melyik nerednyik fasszopó, talán a megafosos "látens buzi és gyerekkúró" Trombi volt egy ilyen ballib drogos fesztiválon a VIP-ben és mondta hogy "valaki megteheti..."
Most akkor mégse ballib buli ez, vagy arra étette hogy aki neres fasszopó, az a faszszopásal végül is bebocsátást nyer a drogos köcsögök közé?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 14:32:38
"Attól még hogy "máshol sincs" még gondolhatja azt a csaj hogy a korlátozás önmagában jó és helyes, kár hogy nincs és kéne hogy legyen, függetlenül attól hol van ilyen és hol nincs!"
De ő nem ezt mondja.
Vedd észre, nem ugyanaz:
- "Szerintem a zsebtolvajok kezét le kell vágni"
- Felháborító, hogy Zorbéán nem vágja le a zsebtolvajok kezét, pedig az igazi jogállamokban ez így szokás"
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 14:34:09
Ez alapvetően liberális életforma, erre utaltam.
Digitális_Fater 2024.08.15. 14:38:33
www.youtube.com/watch?v=iMD_7DwuQDY
ZorróAszter 2024.08.15. 15:09:47
Így abban se lehetünk biztosak valódi ellenzék és valódi ellenőrzés hiányában, hogy kik nyerik a választásokat.
Lehet hogy valójában 2010 óta minden választást a Kétfarkú Kutyák nyertek csak ők se ugatnak, mert az ő pofájuk is be van fogva.
Gelimtrtrddddd 2024.08.15. 15:25:18
De talán nem szar, hogy így együtt vannak, már stak egy kis ciángáz, ciándohonszta...
Gelimtrtrddddd 2024.08.15. 15:30:42
-------------
1. Nem lehet, hanem volna.
2. Elnök? most fossák vagy szarják ezt a libernyák hangot? Hát ha nem Öboa, stak illiberális rakó. Stak Öboa védja a libcsi seggüket a náciktól, az ősmagyaroktól, az illiberálisoktól.
Ezeknek is úgy kellene ahogy a Szemlosza Gellértnek, a seggükön felhúzni a keresztet.
Ez itt magyar feld, ki a libernyákokkkal, a túristákkal, a liberáliákkal. Hol van az Alkoholizálmány védelem? hát nem látják, hoigy ezek imperialista kémek?
Gelimtrtrddddd 2024.08.15. 15:33:44
-----------------
Stakhogy ez nem magyar!
1. Krümmunja stak a libcsinek van, a magyarnak regerda.
2. Rendszer? rendraku.
3. Létez? Ezt a bullshit hangot stak nem rakem.
4. Állam? Nyelvkakilás! Rejku van.
5.Országtagadó vagyem, nekem rejku van, ez az ősmagyar.
5. Fő? Bullshit hang ide, ősmagyarul rakó van, vagyis rejkurakó, Reichsrex, ahogy regerdarakó, Regierungsrex.
Gelimtrtrddddd 2024.08.15. 15:38:17
Diktatúra van, libernyák diktatúra!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 15:57:57
Ezek szerint a kétfarkúak a német nagytőke emberei???
vasútihíd 2024.08.15. 16:18:56
Gery87 2024.08.15. 16:26:46
Náluk ez van, neki ez tetszik, szerinte ez jó mert a demokratikus, ha más országban lenne 14 évig egy elnök, azt se helyeselné valósíznüleg.
Ennyi a lényeg.
Kár ezt arra kihegyezni hogy "fújj hülye drogos libsik szerint itt nincs demokrácia mer zorbán...."
"Ez alapvetően liberális életforma, erre utaltam."
Nem, nem erre utaltál, hanem arra hogy ez "a hülye libbantak fesztiválja, más nem jár ilyen drogos buzi helyre szórakozni..."
Trombi nyilván libsi meg buzi és drogos is ezek szerint meg úgy a teljes nerednyik újgazdag elit is élén az eresztény alkotmányozóval.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 16:27:45
Azzal bezzeg nincs bajuk, hogy Soros 50 éve basáskodik!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.15. 16:28:50
Trombival másban se értek egyet.
Pl. azt írta tavaly, hogy az eretnek római pápa rendes, keresztény ember. Ez pedig nyilváén tévedés.
ZorróAszter 2024.08.15. 19:40:48
"Ezek szerint a kétfarkúak a német nagytőke emberei???"
Magyaroszág gyarmatosítása a teljes médiapaletta felvásárlásával kezdődött.
Azóta csak olyan hazaáruló kerülhet a politika, média közelébe is, aki kész gátlástalanul kiszolgálni a gyarmatosítóinkat.
Aki nem ilyen, arról azóta azt se tudhatjuk meg, hogy létezik. Legfeljebb valami csoda folytán. De azt is rövid úton kicsinálja a kollaboráns gépezet.
vasútihíd 2024.08.15. 20:19:33
Gery87 2024.08.15. 22:30:20
Nos, ezt nem tudjuk, mivel nem kérdezték.
@vasútihíd:
:D
Igen és mennek majd szépen a fonóba, meg 16 évesen szülni:)
F1őr 2024.08.15. 22:34:43
ZorróAszter 2024.08.16. 13:17:37
"Mért kell azt 8 év után leváltani egy félresikerült másolatra?"
Mert ezek nem "elfogadott vezető"-k, hanem mupettfigurák, megcsinált emberek.
Túlságosan kilógna a lóláb.
Majd nézze meg amikor Orbánnal a gazdái elmondatják az öszödi beszédét ha valamiért túl gyorsan kell eltüntetni a hatalomból.
Gery87 2024.08.16. 14:29:03
"Azt nem értem néhány országnál, ha talál a nép egy elfogadott vezetőt, az mért nem maradhat 20 - 30 akár 40 évig? "
Mert az esetek többségében aki ilyen hosszú ideig van hatalmon azt nem a nép választja, vagy csak a kezdeti időszakban és pont azért van ennyi ideig mert már nem választás kérdése.
És amúgy sem valószínű hogy ennyi ideig a legjobb, legalkalmasabb lenne bárki a vezetésre.
"Mért kell azt 8 év után leváltani egy félresikerült másolatra?"
Ki mondta hogy félresikerültre kellene?
" Aki ahogy az lenni szokott elkúr mindent, amit az elődje felépített. "
Ha valóban népuralom lenne, - és nem 4 évente kérdeznének meg demagóg és hazug fasságokkal - ha valóban állandó népi ellenőrzése lenne a képviselőknek, akik nem ilyen Döbrögik, mamelukok lennének hanem kb közös képviselő szintű "népi küldöttek".. akkor eleve nem lenne ilyen probléma mert kurva gyorsan menne a picsába.
Ma azért lehet elkúrni egy kormányzást, mert ha megválasztod akkor ez van, 4 évig azt nézed ahogy jól csinálja vagy ahogy elkúrja a dolgokat és csak válság, belső puccs tudja kimozdítani.
Ez nem valódi demokrácia, ez elit pártokrácia.
alöksz róz 2024.08.17. 12:33:06
drogoznak mint az állat, rengeteg köztük a buzi, bedrogozva összevissza hadoválnak mindenféle agyament propagandafaszságokat.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.17. 14:14:53
Nincsenek erről adataim. Kik buzik, kik drogosok, mennyi az arányuk?
alöksz róz 2024.08.17. 15:35:44
alöksz róz 2024.08.17. 15:37:09
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.17. 19:54:56
20 % homokos, 90 % drogos.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.17. 19:55:16
Nem hinném.
alöksz róz 2024.08.17. 21:22:02
(ahogy egyébként bármilyen elitben is ami üzleti szférához kapcsolódik.)
fel nem foghatom, miből gondolod, hogy ezek különbek...
Gery87 2024.08.18. 08:28:43
"20 % homokos, 90 % drogos."
:D
Igen, na ilyen az amikor "nyugdíjasok bolgárból" megfejtik a fiatalokat:)
"Ezek a mai a fiatalok", bezzeg a mi időnkben...(ja a 70-es 80-as években nem volt kokó, heroin, fű meg a hippiket, punkokat, rockereket - a mai nyuggereket - se drogosozták le...áhh) .
"Bezzeg a mi elitünk...."
Hát egy se buzi, kokós, kurvás....dehogy.
Gelimtrtrddddd 2024.08.18. 09:18:14
----------------
Hát a drogos nem eg yolyan nagy probléma, de mondjuk a Sziget izé egy liberália, egy Urlaub, az már nagyob probléma, ahogy az is, ahogy itt olvasva, hogy te is fennrekked, fenntartod ezt a liberáliát, attól, hogy a melód libcsi nonplusultra. Ökomókikusan te is részje vagy a Szigetnek.
F1őr 2024.08.18. 13:25:08
F1őr 2024.08.18. 13:43:40
"És amúgy sem valószínű hogy ennyi ideig a legjobb, legalkalmasabb lenne bárki a vezetésre."
Mért ne, semmi sem lehetetlen.
"Ki mondta hogy félresikerültre kellene?"
Senki, de nézd meg milyen jelölteket állítottak ki Obama után. Obama sem volt tökéletes, de Biden vagy Harris-hez képest... azért van egy kis különbség. Akkor már inkább Obamával 24 év.
Vagy ott a francia példa. Chirac után jön Sarkozy. Már egy minőségvesztés, de még nem tragikus. Aztán jön Hollande és Macron és látjuk mivé züllött Franciaország. Ha Chirac maradhatott volna, ma nem itt tartanának.
Mondj egy országot ahol kevesebb mint 4 év egy mandátum.