A ballibek nagyon jól csinálják ezt: ha nem vesztenek éppen, kreálnak maguknak vesztes ügyet.
A képmutatás magasiskolája egyébként ez az ügy: mindenki tudja miről van szó, de egyesek - politikai okokból - úgy tesznek mintha nem értenék mi van.
Pedig elég lenne, ha a legtöbb ember visszaemlékezne saját diákkorára.
Az iskola lényege, amióta létezik ez az intézmény, a kényszer: azaz a társadalom által fontosnak gondolt ismeretek kényszerű átadása a gyerekeknek, hogy aztán azok integrálódni tudjanak, felnőtt korukat elérve, a társadalomba.
Mivel kényszer az egész, így a természetesen szabadságvágyó gyerek igyekszik kibújni alóla. Az iskola pedig ez ellen hat, erre van az egész iskolai rend, az alárendeltség a tanárnak, s minden egyéb hasonló eszköz.
Az ellenzők mindezt nem veszik tudomásul, s úgy tesznek mintha az iskola azt jelentené, hogy hatalmas tudásvágyú gyerekek alig várják a tanítást, s feszülten figyelik tanáraik szavait, mert életcéljuk a tanulás. Persze akad ilyen diák, de egyrészt ők egy törpe kisebbség, másrészt az ilyen erősen tudásvágyó gyerek se rendelkezik univerzális tudniakarással: akit pl. nagyon érdekel a fizika, azt jelemzően nem érdekli az irodalom. Plusz probléma: a nagyon tudásvágyó gyerekek hajlamosak függetlenül az iskolától tanulni, sokszor többet tudnak a tananyagnál, így egyszerűen unalmas nekik az óra.
Az az érv, hogy "az eszközök tiltása helyett integrálni kéne őket" tehát teljesen hazug. Mintha az órán mobilozó gyerek arra használná a telefonját, hogy éppen utána néz az éppen tanult témának, s nem arra, hogy játsszon és cseteljen tanulás helyett.
A hazugság fokozása is jelen van e témában ballib vitaműsorokban. Ott hazudós megmondóemberek előadják: a Zorbán informatikai analfabétákat akar csinálni a gyerekekből ezzel a tiltással. Mintha úgy lenne bárkiből informatikailag művelt ember, hogy órán tanulás helyett mobilozik!
Természetesen a liberálisok tiltakoznak. Ez azt jelenti: az új szabályozás jó.
A globális liberalizmus régi célja az oktatás lerohasztása. Primitív tantervekkel, áltudományos elméletekkel (pl. "ne magoljon, hanem tanuljon gondolkodni"), nyíltan sátánista rituálékkal (lásd Waldorf és társai). A cél világos: írni-olvasni éppen csak tudó, könnyen irányítható tömeg létrehozása.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vergyula 2024.08.19. 12:21:15
Waldorfban milyen sátánista rituálék zajlanak?
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 12:31:09
-----------------
1. A cél egy libcsi jevevényhang, magyarul remu van, ez az ősmagyar, az ar-ra-re stumától, ettől remni, germán remn, ramen, ettől remerni, ahogy remélni. ettől mondták az ősmagyarok. De terv hang se van, ez is nyelvkakilás, magyarok ide is remut mondtak, de a remi nem úgy cél, ahogy a cél, se nem úgy Plan ahogy a Plan.
2. Az oktat egy bullshit hang, dúrgerni, a tan totál mást rekk magyarul. Elmélet hang nem van.
3. Te már újra kevered a szezont a fazonnal. Attól, hogy az iskola egy libernyál institut, fingrizmus, idegen, aljan, fingrsita, libcxsák diktatúra részje. A libcsi nem vágyná leróhasztnai, attól, hogy úgy annyi a libcsizmusnak.
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 12:35:15
-------------------
1. Nem gondol, stak a libcsi gondol, magyar rakand. Nem kényszer, ezt nem rakem, hanem dúrong. Nem ad, hanem rejni, a gyerek nem ősmagyar, ősmagyar ona barna.
2. Dehát ez az! A társadalom egy libernyákizmus! A társadalom egy libernyák system, az vágya magaját fenntartani, de Trug ung Lüge! Valóságosan ideológia, libcsi ideológia, a libcsi systemre, vagyis nem is valós, úgy ahogy a magyar nyelv nem fingár nyelv, hanem indogermán és germán nyelv.
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 12:38:47
----------------
Remu bolo: ....könyenn rekkni való dumuly... A lét hangot nem rakem...
Te újra kevered a szezont a fazonnal! Az iskola van erre, ahogy a műviség, a nem rejalitás, a fingrizmus. Az iskola a libcsizmus, ha nem volna, úgy a primitív visszajenne, dúrgerné az új-ónemmagyar makogást és egyebeket. Ideológia az iskola, libernyák insitut.
Ez is felesleges, dúrgerni kellene.
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 12:43:09
------------
Az iskola bé de ennek anta tesz...
A rend hangot kevered újra a libcsizmussal. A rend az ar-ra-re stumától ered, racionálitás, logosz, dolga nem van azzal, ahogy te beszéled a rend hangot, te libcsizmusként rakod.
A rend logosz, nem a libcsi közbiztonság, de a köz hangot dúrgerni kell, ahogy a rend nem a hierarchia, stak részint, attól, hogy a rend, a ráció Scott őrmester dúrgerja a másik universal soldiert, hogy lője agyon a humanoidot, attól, hogy agyonlőni rengyó, de ő, a rend, Scott őrmester agyonlője a felettesjét, attól,hogy Scott őrmester a logosz, a rend.
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 12:52:07
Rakvány: az iskola ab ovo, Mária Teritől egy libernyák institut volt.
Az iskola totál felesleges, dúrgerni kell, enteredve az egyetemekkel. Az iskola is stak a libernyák-kapcsi systemet rekkja, tartja fenn. Hát szopjanak le! Van akinek ettől nem bírtavál barna(geboren), attól, hogy obligat az iskola, vagyis ha jennének hogy az enyémet basszák oda, hát TEK-es döglene. Na igen, én nem vagyem integrálva, ősmagyarként, primitívként, illiberálisként a libernyák társadalomina, társadalomba.
De totál felesleges is, attól, hogy az iskola sok píz, vagyis a béresja melózzon is arra, hogy iskolába menjen a kölyök, ez is egy örjedés, attól, hogy így marad fenn a libcsi-kapcsi system, a system tartja, rekkja fenn magaját stak, de ránk valóüsan liberáliákat basz, attól, hogy az iskola nem illiberália, hanem liberália.
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 12:54:32
Stakhogy a barnommal se beszélem majd új-ónemmagyarul.
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 12:59:36
-----------
A könnyen rekkni való dumuly már régen itt van, te is részje vagy ennek. Ahogy az egész liberális ideológia hazudja a múltat, átír ideológialg mident, nem ismerik a primitívet, tagadják, az ősit, az már arra megy, hogy egy libernyák artát tenyészenek ki, dehát ez már 1000 éves, enteredve a kreténységtől, az obligat templomlátogatástól, ahogy a magyarokat oda verték, erre a libernyák ideológiák, ahogy butaká és egyebek. Már régen stak állatok vannak, de nagyon régen, stak unterbewusst van a primitív, az ősi.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.19. 13:01:52
"Az utolsó mondatot épp a Fidesz számlájára szokták írni a kritikusai."
Nyilván mindenki ezt a másikra mondja. De tényszerűen a Fidesz tágította a nyilvánosságot.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.19. 13:02:17
"Waldorfban milyen sátánista rituálék zajlanak?"
Az egész walfordista eszme ezen alapszik.
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 13:27:41
-----------------
Alna, egész wold...rakandmány erre rakód.
Hát oké, oké, Steiner buzi volt, úgy sátánista, vagyis jézusos, attól, hogy a keresztény az buzi. Nekem Steiner túl keresztény is, túl buzi is. :D
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 13:34:27
A társadalomat, az új-ónemmagyar makogást stak a libsi diktatúra tartja, rekkja fenn.
ZorróAszter 2024.08.19. 13:37:28
Ha az elit valóban hinne saját kiválóságában, akkor nem bástyázná körül ezt a státuszt mindenféle alja trükkel. Fizetős elitiskolákkal, a pórnépnek szánt lepusztult gladiátorképzőkkel, kapcsolati hálónak nevezett korrupcióval és egyebekkel.
Az oktatás azért pocsék általánosságban, mert a középkori egyházi, teológia oktatás technológiájára épül. Még a 45 perces óra 15 perc szünet is onnan van.
Ahelyett, hogy használnák és továbbfejlesztenék az oktatástechnológiát, vizsgálnák hogy hogyan értik meg az anyagot a leghatékonyabban a gyerekek, hogyan kell kezelni a gyerekek közötti különbségeket felfogóképesség, érdeklődési kör és egyebek tekintetében.
Ezek hiánya évszázadok óta világosan mutatják, hogy mi a valódi, ki nem mondott cél.
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 14:04:10
-------------------
????? What the fuck? Hát igen, de új-ónemmagyaron, a te nyelveden nem megy.
Oktat hangot dúrgerni. Nem vizsgál, hanme rekk. Ért nem van, rakni verstehen, anyag az ana go, hatéony bullshit hang, nem gyerek, hanem ona barna, nem kezel, hanem rakel, a kép egy libcsi hang, ernyeszu, nem között, hanem innento....
vergyula 2024.08.19. 14:26:35
Gery1987 2024.08.19. 14:37:24
Ez így van.
"...az ilyen erősen tudásvágyó gyerek se rendelkezik univerzális tudniakarással: akit pl. nagyon érdekel a fizika, azt jelemzően nem érdekli az irodalom. "
Persze, engem pl nagyon érdekelt a történelem meg a földrajz, irodalom, de a zene vagy a kémia nem igen.
"Plusz probléma: a nagyon tudásvágyó gyerekek hajlamosak függetlenül az iskolától tanulni, sokszor többet tudnak a tananyagnál, így egyszerűen unalmas nekik az óra."
Én is így voltam, már nyár végén elolvastam a törikönyvet, meg persze más sajátot, vagyis semmi újat nem tanultam egész évben.
"Természetesen a liberálisok tiltakoznak. Ez azt jelenti: az új szabályozás jó."
Ettől függetlenül jó, a mobil a diáktársak és a tanárok bullingolásának eszközve lett + valóban elvonja a figyelmet.
Semmi digitális analfabetizmus nincs ebben.
TV-t meg rádiót se vittek be régen az órákra csak azért mert már volt ilyen technológia!
"A globális liberalizmus régi célja az oktatás lerohasztása. Primitív tantervekkel, áltudományos elméletekkel (pl. "ne magoljon, hanem tanuljon gondolkodni"), nyíltan sátánista rituálékkal (lásd Waldorf és társai). A cél világos: írni-olvasni éppen csak tudó, könnyen irányítható tömeg létrehozása."
A NER célja pontosan ugyanez.
Ostoba, makogó, szervilis összeszerelő munkásokat, képzetlen, műveletlen prolikat nevelni akik bekajálják a kétbit demagóg dumákat.
Gery1987 2024.08.19. 14:39:02
"Az utolsó mondatot épp a Fidesz számlájára szokták írni a kritikusai."
Nem véletlenül.
"Waldorfban milyen sátánista rituálék zajlanak?"
Semmilyen, csak a szokás bircás túlzás, csúsztatás, hazudozás...mint mikor lepedózza a buzikat.
Vagy lekomcsiz valakit.
Gery1987 2024.08.19. 14:39:28
Min?
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 14:55:35
Waldorf=Rudolph Steiner.
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 14:56:38
-----------------
Te is stak egy libcsi vagy, ahogy látem.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.19. 15:17:15
Felnőtteknek szóló antropozófiai tanfolyamokon magam is voltam jópárszor, ott már eleve a résztvevők alapattitűdje jó volt.
Ami a Waldorfnál nagyobb katasztrófa lehet az a Montessori. Nagyképű, saját fontosságuktól eltelt mindazon kevés akit én ismerek és onnan való.
A Sjöld-tanfolyamokat kellene visszahozni ha már annyira alternatív iskola kell, ámbár az én legminőségibb munkatársaim még mindig a kemény egyházi iskolákból jönnek.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.19. 16:31:49
Szektás izé, teozófia és társai.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.19. 16:38:50
Ilyen: minden lehet, higgy magadban, egyesülés az univerzummal, varázslat, morgás a sarokban, éneklés a szorzótábláról, álhindu marháskodás.
Digitális_Fater 2024.08.19. 17:00:00
Gelimtrtrddddd 2024.08.19. 17:40:07
-------------------
A varázs hangot rosszl beszéled, de ez hosszú volna, így stak annyit, hogy így nem rakem.
Hát azon a felden bullshit is, de én pogány vagyem, úgy nem, nekem egyéb is bullshit.
0dzsud0 2024.08.19. 18:26:54
Persze, hiszen retardáltak.
alöksz róz 2024.08.19. 18:53:46
g7.hu/adat/20240612/nincs-fideszes-tobbseg-ahol-a-lakossag-legalabb-60-szazaleka-erettsegizett/
g7.hu/kozelet/20220408/15-ciganyfaluban-is-95-szazalek-felett-kapott-a-fidesz/
telex.hu/belfold/2023/02/03/median-felmeres-szavazasi-szandek-fidesz-ellenzek-valasztas
a fideszre a retardáltak és a demensek szavaznak.
alöksz róz 2024.08.19. 18:55:40
0dzsud0 2024.08.19. 19:53:40
De fogadjunk már, hogy az összes meghatározó ellenzéki párt esetében is így van! :)
Abba meg már bele sem megyek, hogy a gyűjtésed vajon hogy támasztaná azt alá, hogy a Fidesznek kifejezett célja hülyén tartani a lakosságot. Pont olyan egybites debilként, mint amennyire azok azok, akik ezt a feltevést évek óta szajkózzák. Milyen eredeti gondolat, tényleg nem hallottuk még a fejlett világ bármely kormánya felé címzett kritikaként minden évben, hogy átlát már a magyar ballib a szitán! :))
alöksz róz 2024.08.19. 20:12:02
meg az is teljesen mindegy h neked mennyire nem tetszik, hogy szinte már csak a demens nyuggerek, a félanalfabéta cigányok meg a tanulatlan ostobák szavaznak a fideszre, hogy ezekkel tartozol egy táborba... tény h ezekkel tartozol egy táborba.
ami egykor a comedy central gusztustalan kampányának indult, az mára valósággá lett. tényleg onnan lehet tudni ki a hülye, hogy ki szavaz a fideszre.
aki meg véletlenül nem hülye, az kapott a lopott pénzből, kinevezték őt vagy valakijét valami intézményvezetőnek, stb.
te melyik vagy?
alöksz róz 2024.08.19. 20:14:29
élveteg 2024.08.19. 20:55:17
Gery87 2024.08.19. 21:14:05
"Unalomig ismételt téma. Az ellenzék nagyon szereti, ha okosnak és tanultnak hiheti magát, amiért nem a Fideszre szavaz."
Most akkor a linkelt adatok fasságok vagy csak "nem számít, mert a valóság a fejünkben van"?:D
"akkor az 50% felett hozó párt szavazói közt se nagyon lesznek többségben a diplomások, ehhez például nem kell diploma. :)"
De ahhoz se hogy megértsd, attól még hogy egy párt pl 10%-ot kap és nem 50%-ot, még lehet a szavazóinak iskolázottsága hasonló arányú!
De itt nem ez a helyzet, a Fideszesek hátrányára.
"..minél nagyobb a legfeljebb általános iskolai végzettségűek aránya a 15 évesnél idősebb felnőtt népességben egy adott településen, annál valószínűbb a Fidesz magas listás támogatottsága.
Tehát a több érettségizett vagy azután is tovább tanuló felnőttel egy adott településen alacsonyabb Fidesz-támogatottság jár együtt, és fordítva."
Mondtam én is régóta: a Fideszre a nyuggerek meg a cigányok szavaznak, ezért mi, az "átlagos középkorú dolgozó kisemberek" nem találkozunk a való életben fideszessel!
Ezért sincs nekem se a látókörömbe Döbrögi rajongó, mert se nyugger, se cigány, se tanulatlan suttyó ismerősöm nem igen van (utóbbiaknál inkább a MHM jellemző).
0dzsud0 2024.08.19. 21:19:18
Kicsit olyan, mintha Gery barátoddal elakadtatok volna valahol a középiskolai matekban. Nyilván nem egyetemi tanárokkal, orvosprofesszorokkal van tele az ország, így közülük nem tud kikerülni a Fidesz szavazóinak túl nagy része, ettől még ezek ugyanúgy ott vannak a Fidesz szavazói közt is.
0dzsud0 2024.08.19. 21:28:47
Sem a linkelt adatok, sem te nem cáfoltál vagy mondtál nekem ellent, ez a helyzet.
"De ahhoz se hogy megértsd, attól még hogy egy párt pl 10%-ot kap és nem 50%-ot, még lehet a szavazóinak iskolázottsága hasonló arányú!"
Csak kicsit valószínűtlen, nemde? Egy 100 szavazóval bíró pártnak az összes szavazója is lehet gond nélkül diplomás (lásd Párbeszéd), ha viszont megszerezted a szavazatok 50%-át, olyan sokat, ahány diplomás nincs az országban, akkor egy picit már megbukott az elméleted. Meg asszem te is. :D
"Mondtam én is régóta: a Fideszre a nyuggerek meg a cigányok szavaznak, ezért mi, az "átlagos középkorú dolgozó kisemberek" nem találkozunk a való életben fideszessel!"
Nem öreg, ezzel csak annyit mondasz, hogy azon tanulatlanokkal találkozol, akik fideszesek, azon tanultakkal, akik ellenzékiek, és elsősorban úgy találkozol tanult fideszesekkel, hogy nem tudod azokról, hogy fideszesek. Kicsit unalmas már amúgy, hogy elemi szintű logikát tanítok neked visszatérően, de ha megnézed, hogy hány szavazója van a Fidesznek, képtelenség, hogy abból te ne találkozz eggyel sem, de nem hibáztatlak. Ez visszatérő elem a ballibeknél, totál hülyére tudjátok venni magatokat. Amúgy IRL például rólam sem tudnád, hogy szavaztam valaha is a Fideszre, de azt sem, hogy egyetértek velük bármiben. Elárulom, hogy egy csomó ilyen van a te környezetedben is, akkor is, ha ezt nem tudod elfogadni. :D
Billy Hill 2024.08.19. 23:54:20
(Amúgy nem szabad csüggedni, pl. az USA-ban sikerült a demokratáknak sokáig magukhoz láncolni a fekete szavazókat. Ott ők a jó párt, és ők a jó társadalmi csoport, szóval lehet menni tanulmányútra, a nyomda mestere biztosan segít kijutni és jegyzetelni.)
alöksz róz 2024.08.20. 00:01:06
ahol sok a retardált cigány meg az ostoba tanulatlan nyugger.
ez a fidesz szavazóbázisa, az ország leghülyébb egymillió lakosa. ezen nincs mit magyarázni.
Billy Hill 2024.08.20. 00:04:19
alöksz róz 2024.08.20. 00:05:27
aminek egy oka van, a cigány testvérükre szavaznak.
míg rá nem jönnek, hogy átbassza őket.
de retardáltak, lehet sose jönnek rá.
Billy Hill 2024.08.20. 00:30:13
Ez a lényeg, hogy az MSZP-s Komjáthi Imre (aki már le is mondott) mellett nincsen az ellenzéknek egy anti-Szilárd figurája. Hogy egy "baloldalnak" nincs 1-2-5-10 "nép embere" típusú politikusa, akit hetente nyomat a nyilvánosságban, az számomra érthetetlen.
U. i. Önmagában a cigány szavazatok nem elegendők egy választás megnyeréséhez vagy elvesztéséhez. Vagy ha igen, akkor vissza lehet keresni a régi MSZP-s cigány vezetőket is, és őket fegyverbe hívni. Már ha tényleg ennyire egyszerű a végső képlet.
Gery87 2024.08.20. 10:57:35
Ha nem lenne különbség iskolázottságban a különböző pártok szavazói között akkor az érettségizettek meg a 8 általánost végzettek között is ugyanannyi lenne a Fidesz szavazónak aránya.
"ha viszont megszerezted a szavazatok 50%-át, olyan sokat, ahány diplomás nincs az országban, akkor egy picit már megbukott az elméleted."
:)
Úgy is össze lehetne ám hozni 50%-ot hogy a diplomás, érettségizettek fele rájuk szavaz...a másik fele meg az összes többire....de nem ez történt. Az arány itt a lényeg, nem a mennyiség, ( persze hogy a többség nem diplomás). Mit nem értesz?
Nem bukott meg semmi, gyakorlatilag a Fidesz úgy hozott össze 50%-ot hogy az "összes" hülye rászavazott mert lement a propaganda kétbitbe meg buszoztatják a "krumplis" cigányokat szavazni!
Erre nem lennék büszke.
" képtelenség, hogy abból te ne találkozz eggyel sem,"
Nem képtelenség ha olyan halmazban vannak amire nincs rálátásom és nem vagyok benne.
Márpedig itt "a dolgozó emberek buborékjában" bevallottan fideszessel én még nem találkoztam, de ahogy hallom más se.
Most vagy az van hogy szégyellik és kussolnak.
Vagy nincsenek ebben a buborékban.
vergyula 2024.08.20. 17:17:59
Gery1987 2024.08.20. 17:39:42
Nem lep meg:)
vektortér 2024.08.21. 08:18:47
Neked mit kamuztak a papírodra, mihez értesz?
Egyetemnek csúfolt melegedőhelyekről papírral jöttetek ki az elmúlt 20 évben funkcionális analfabétaként, nemhogy érettségi..
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.08.21. 09:29:07
Olvassátok el az Áttöréseket. Karikó Katalin ilyen diák volt. :-)) Nem tudtam röhögés nélkül elolvasni ezt a részt. Vannak ilyenek, de ritkán.
Olvassátok el a könyvét, elképesztő, lehetne a cím az is, hogy Az akarat diadala. :-))))))
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2024.08.21. 09:30:18
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ősi, sokat mantrázott baromság. Mindig kiver víz ettől. Mármint hogy ekkora butaságból meg lehet élni. Ennyi tudnak a "szakértők".
alöksz róz 2024.08.21. 09:39:48
a nagyvárosiak pedig mintha már kezdenének kicsit kiábrándulni, de ez csak személyes benyomás kis minta alapján
"Vagy ha igen, akkor vissza lehet keresni a régi MSZP-s cigány vezetőket is, és őket fegyverbe hívni. Már ha tényleg ennyire egyszerű a végső képlet." - az nem ugyanaz, a fideszben a nagyfőnök a cigány. orbán gyakorlatilag cigánykirály.
alöksz róz 2024.08.21. 09:42:42
hanem kizárólag primitívet
Tapi2021 2024.08.21. 13:34:02
A 45 perces órák tapasztalati úton jöttek létre.
És azt számonkérni, hogy nem foglalkozik pedagógus külön-külön minden egyes gyerekkel..., hát. Miközben megy a rohadjon meg az "elit", amely ezt meg is tudná fizetni...
Gery87 2024.08.21. 17:15:09
Az "értelmiség" is olyan pártok közül szavaz mint a többi, csak kisebb arányban a Fideszre meg a DK-ra, jellemzően KFKP, aktuális zöld párt vagy régen a liberálisok.
A fiatal egyetemisták radikálisabb része meg MHM-ra, mert a fideszt tolvajnak, nemzeti értékekben hazugnak és nem elég elit kritikusnak tartják.
vektortér 2024.08.21. 17:19:43
Tapi2021 2024.08.21. 17:59:51
Ezért sem mindegy, ki, miből "fogyaszt"!
Tapi2021 2024.08.21. 18:03:51
Ostoba, makogó, szervilis összeszerelő munkásokat, képzetlen, műveletlen prolikat nevelni akik bekajálják a kétbit demagóg dumákat. "
Mivel három gyerekkel vagyok érdekelt a kérdésben, három különböző iskolában, talán hitelesen mondom, hogy ez ellenzéki BULL SHIT!
Tapi2021 2024.08.21. 18:16:03
Ezt párszor már tisztáztuk. Azoknak, akikre 95%-ban a diplomások szavaznak, még a parlamenti küszöb is magas!!!
Lehet persze dicsekedni vele, hogy ránk nem szavaznak a bunkó szakmunkások, a nem diplomások, újabban már a nem érettségizettek sem - vagyis A NÉP! -, tehát mi vagyunk az "elit". De hát ennyi boldogságuk, -gotok legyen!
A NÉP oda tesz titeket, ahová kell. Ezért kormányoz a Fidesz-KDNP.
A nép nélkül nem lehetne. Akiket ti meg tendenciózusan lenéztek, bunkóztok, mucsaiztok.
Csak így tovább!
Tapi2021 2024.08.21. 18:18:04
Tapi2021 2024.08.21. 18:21:57
Már amennyiben hátrány a tömegpárti lét és a sorozatos választási győzelem!
alöksz róz 2024.08.22. 12:00:20
régi poénom a témában: a rafkós zsidók világuralomra törtek, és csak a legokosabb magyarok tudták ezt :-)
vergyula 2024.08.22. 14:09:48
Gery87 2024.08.22. 16:53:14
Aki a fideszre szavaz az meg drogosokra, újgazdag prolikra, meg Döbrögikre szavaz:)
Gery87 2024.08.22. 16:54:20
Igen, látszik is hogy a fidesz szavazók is pont olyan cinikus büdösbunkók mint a gazdáik, vagy álomvilágban élő sötét nyuggerek vagy kiszolgáltatott megvett cigók.
vergyula 2024.08.22. 16:55:15
Gery87 2024.08.22. 16:56:16
Nem kell hozzá 3 gyere hogy az ember lássa hogy nem az.
Gery87 2024.08.22. 16:58:07
Pont arról beszélünk, nem mindegy mivel nyersz és hogyan.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.23. 14:13:15
Gery87 2024.08.23. 17:29:58
Legyen, a fideszesek képmutató gecikre szavaznak.
vergyula 2024.08.23. 20:29:53