magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Gyermektelen macskás nők

Hörög a halivúdi celebvilág Trump alelnökjelöltjének kijelentése miatt, hogy „gyerektelen macskás nőknek” és "gyermektelen emberek" irányítják Amerikát.

Pedig a kijelentés teljesen igaz. Aki nem képes normál családot létrehozni, az miért akar társadalmat irányítani? Ez alól csak az képezhet kivételt, aki önhibáján kívül nem rendelkezik családdal.

Mert egyébként semmi gond, ha valaki szereti a háziállatokat, sőt ez egy plusz. De aki gyerek helyett szeret háziállatot, az közveszélyes beteg.

Mondom ezt mint nagy háziállat-barát. Macskából is három darabom van:

Bár egyébként kutyapárti vagyok.

90 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7018456495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasútihíd 2024.08.25. 06:52:01

igaz de az önhibáján kívülieknek sem szabadna társadalmat irányitaniuk. vakok sem vezethetnek autót attól függetlenül miért vakultak meg.
de mindez végsősoron lényegtelen abból a szempontból hogy semmi kétség nem fér ahhoz hogy trump fog nyerni.

vergyula 2024.08.25. 07:42:23

@vasútihíd: Ahogy a házasság intézményét személyesen nem ismerő katolikus papok sem adnak házassági tanácsokat...... :O

vasútihíd 2024.08.25. 08:13:20

@vergyula: a természetes jó isteni kottájából játszva még egy vak pap is utat tud mutatni eltévedt látóknak

Gelimtrtrddddd 2024.08.25. 09:16:37

„gyerektelen macskás nőknek” és "gyermektelen emberek" irányítják Amerikát
--------------------
Magyarul: barbnalosza göndörök, emberek rekkik Amerikát.

A gyerek egy bullshit hang, barna, ona barna az ősmagyar. Az irányít túl hosszú, raktajang van, de rekkni.

Hát ilyenek ezek a macskás göndörök, stak ne másnak az életét basznák szét!

Gelimtrtrddddd 2024.08.25. 09:17:49

@vergyula: házasság intézményét személyesen nem ismerő k
----------------
A házasság egy libernyák-pógári hang, dúrgeni. Az intez izé hang bullshit z-vel van, dúrgerni, nem is rakem, hogy most integetnek? He? Személy is egy libcsi hang így.

Gelimtrtrddddd 2024.08.25. 09:18:59

@vasútihíd: is utat tud mutatni
-------------
Magyarul: rakut rak rekkni.

Gelimtrtrddddd 2024.08.25. 09:21:47

Aki nem képes normál családot létrehozni, az miért akar társadalmat irányítani?
-----------
1. A társadalom egy libernyák hang, rejálisan is libcsizmus, úgyhogy a macskás göndörnek ott van a laguja, hogy totál libernyák szoci.

2. Nem képes, hanem ernya: nem ernya staladot lerakni. Nem hoz, hanem bírong, a lé hangot nem rakem. Nem irány izé, hanem rekk.

Gery87 2024.08.25. 09:35:03

"Pedig a kijelentés teljesen igaz. Aki nem képes normál családot létrehozni, az miért akar társadalmat irányítani? "

Hülyeség, gyereket összehozni elég könnyű, elég sok hülye sajnos meg is teszi, ettől még nem lesz alaklausabb semmire, sokszor szülőnek is csapnivalóak...

"Ez alól csak az képezhet kivételt, aki önhibáján kívül nem rendelkezik családdal."

És melyik erkölcsrendészet állapítja meg hogy az illető nem hibás vagy épp retardált?

"Mert egyébként semmi gond, ha valaki szereti a háziállatokat, sőt ez egy plusz. De aki gyerek helyett szeret háziállatot, az közveszélyes beteg."

??
Nem gyerek "helyett" szeret, hanem bőven elég neki egy állatról gondoskodni, a gyerekkel járó felelősség nem kell és ha így érzi jól is teszi, ez inkább felelős döntés mint betegség.

"Mondom ezt mint nagy háziállat-barát. Macskából is három darabom van:"

:)

"Bár egyébként kutyapárti vagyok."

Senki sem lehet tökéletes...

Egyébként a kutyások a panelközeg istencsapásai.
Be kéne tiltani.

Olyan mint disznót vágni az erkélyen, nem való oda.

Gery87 2024.08.25. 09:36:39

@vasútihíd:

Szóval egy vak macskás gyermektelen lezbi de azt nem megélő nő is lehet családügyi miniszter ha hivő?
Értem.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.25. 09:56:35

@Gery87:

Meddőség, sterilitás, kifejletlen méh, stb. Ezek orvosi k3rdések.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.25. 09:58:05

@Gery87:

Mi a bajod a panel kutyákkal? Kifejezetten emberibb környezetet teremtenek.

Boldeone2 2024.08.25. 10:33:00

Végül is ezek jó hírek, hiszen - nézve a közvéleménykutatási adatokat- Trumpék egyre népszerűtlenebbé válnak...

Sok embernek nem lehet gyermeke, hiszen nincs párja. Vagy van, de első a karrier. Vagy egészségügyi probléma áll fenn..

Ezzel sok embert sikerült megsérteniük...

Nekem sincs gyerekem, de macska (1) az van...De nem a lakásomban tartom, külön "családi háza" van...:) a kérdés az, hogy mi lesz vele később, ha kész lesz...
" Macskás ház kiadó" vagy "ház macskástól kiadó" :)

vergyula 2024.08.25. 11:20:44

Kutya panelban:
- Megfelelő fajta
- Elegendő sétáltatás
- Ne zavarja a viselkedése a lakókat
- Szedd össze, amit a parkban produkál

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.25. 11:33:19

@vergyula:

Minden fajta megfelel mindenhová.

Nyilván sok mozgást kedvelő fajta és keveset mozgó fajta. Az előbbit hosszabban kell sétáltatni.

Minden lakó zavar más lakót valamivel. Engem pl. zavar a sárgaborsófőzelék készítése meg a rossz zene hallgatása.

vergyula 2024.08.25. 11:40:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Na igen, de a fajtaválasztás kombinálva a megfelelő mennyiségű sétával a gazda felelőssége.

Persze, egy társasházban nem kell kutya a feszültséghez. De nem mindegy, hogy valakit csak a kutya puszta (jelen)léte zavar, vagy a blöki mondjuk egész nap ugat és/vagy bepiszkítja a lépcsőházat.

gigabursch 2024.08.25. 11:48:15

A család nem egyenlő azzal, hogy valaki összeköszörül egy gyereket egy nő két lába között.

Tehát az, aki felelőtlensége teljes tudatlanságában ide-oda potyogtatott/ellett nem jelenti azt, hogy következésképpen van család vagy társadalomtudata.
Természetesen az nem jó dolog, ha egy házasság válással végződik, de van olyan mozaik család is, ahol - szerencsére - rendeződtek a dolgok példaértékűen és még a bontóperhez se kellett egyik oldalról ügyvéd. (sajnos ez a ritkább - ha már muszáj)

Szintén ugyanide tartozik, hogy az, aki hivatása mellett nem vállalhat családot (ilyenek a római katolikus felekezetű papok, apácák, de azért van még néhány hasonló munkakör a titkosszolgálatoktól kezdve a teljesen aszexuális férfiak és nők sokaságáig) , akik ugyan családtalanok (max szülők és testvérek), de nem gondolnám azt, hogy társadalmi szerepvállalásra alkalmatlanok lennének.
Értelemszerűen az imént felsoroltak és a celeb picsák/hímringyók véletlenül sem emlegethetők egy lapon. Amíg az előbbieknek fontos szerepvállalása van, addig az utóbbiak csak károsítani tudnak.

Elég csak arra gondolni, hogy pl a dévai ferencesek mennyi magyar lelket és gyereket mentettek meg, ami kimagasló társadalmi szerep és ezzel szemben a tengernyi konzumidióta, akiknek az élete az, hogy esetleg elmegy tüncikézni, meg mobilvakut villogtatni, de még életében egy homokzsákot nem tudott megmozgatni és egy idős embert nem segített feljutni az aluljáró lépcsőin.
Úgy vélem mindenki számára elég világos az alaptétel.
S ebből következően az is kiderül, hogy lehet valakinek a fogyatékossága ellenére is fontos társadalmi szerepe, s lehet elvbene egészséges és teljesértékű ember valaki és mégis a társadalom szemete és hulladéka.

vergyula 2024.08.25. 12:05:38

@gigabursch: Nagyjából egyetértek, de ezt sok esetben nehéz eldönteni. Pl. ha a jelölt önéletrajza aszongya, hogy 20 éve házas és 3 gyermeke van, abból nem lehet megtudni, hogy példás családapa, vagy egy alkesz asszonyverő. Az ilyesmi inkább a kampányban kerül elő, mikor a jelöltek kiteregetik egymásról a vélt vagy valós szennyest, aztán erre majd a szavazok valahogyan rezonálnak. Persze ilyenkor a hangerő sajnos többet számít, mint a hitelesség.

Gelimtrtrddddd 2024.08.25. 13:46:29

@gigabursch: Hogy a faszem ez az új-ónemmagyar halandzsa? Új-ónemmagyar halandzsán libcsi zagyvaság!

gigabursch 2024.08.25. 14:51:46

@vergyula:
Nyilván nem nehéz találni mindegyikre jó és rossz (ellen)példát.
De nem is ez volt a célom, hanem hogy az alapvető rendezőelvre értelmes irányt adjak.

Nevem senki. 2024.08.25. 14:57:25

@vasútihíd: "semmi kétség nem fér ahhoz hogy trump fog nyerni."

Hacsak nem kelnek fel éjfélkor a halottak és lesavaznak kamula hamulára.

Gelimtrtrddddd 2024.08.25. 15:28:54

@gigabursch: célom, hanem hogy az alapvető rendezőelvre értelmes irányt adjak.
--------
Magyarul: remuem, hanem hogy rakurakta rengyórakványra raknivaló raktajangot rejjem.

Gelimtrtrddddd 2024.08.25. 15:29:36

@Gelimtrtrddddd: Jah, de ez totál már, az új-ónemmagyar libcsi halandzsa.

0dzsud0 2024.08.25. 15:42:11

@vasútihíd: "semmi kétség nem fér ahhoz hogy trump fog nyerni"

Azért csak várjuk meg a választási eredményeket, semmi sem lefutott még.

vasútihíd 2024.08.25. 15:46:54

@Nevem senki.: bizonyára behúzzák a temetői tábor támogatását de csicsikovék nem tudnak összehozni annyi holt lelket hogy felülkerekedjenek a fölényesen vezető trumpon. aki minden kétséget kizáróan elsöprő gyözelmet fog aratni.

vasútihíd 2024.08.25. 15:47:43

@0dzsud0: de láthatóan lefutott trump fog nyerni erre mérget vehetsz. a számok neki kedveznek.

0dzsud0 2024.08.25. 15:52:34

@Gery87: "Hülyeség, gyereket összehozni elég könnyű"

Direkt azt írta, hogy *normális* családot, hátha te is megérted...nem sikerült.

"ez inkább felelős döntés mint betegség."

Ugyanilyen felelősen beláthatná azt is, hogy nem muszáj pont neki politikai hatalomra törekedni, aminek elég fontos része a társadalmak meghatározó elemeit jelentő családok életét is befolyásoló döntéseket hozni. Az pedig sajnos nagyon jól látszik, hogy tényleg mennyi gyermektelen ember törekszik ilyen pozíciókba, ami nem lenne gond, ha inkább a kivétel, mintsem az általános lenne.

"Egyébként a kutyások a panelközeg istencsapásai.
Be kéne tiltani."

Nagyon támogatom, elképesztően beteges dolognak látom a tipikus városi kutyatartást én is. Kertes ház kivétel természetesen.

0dzsud0 2024.08.25. 15:54:14

@vasútihíd: Én nagyon szeretném, ha így történne, de az utolsó pillanatig nem lefutott semmi. Ezzel csak ennyit akartam mondani. Előre nincs ünneplés (nem mintha bármi ünnepelnivaló lenne egyáltalán, bárki is nyer végül).

vasútihíd 2024.08.25. 15:58:23

@Gery87: hanmár az ember panelban van semmi gond azzal hogy a kutya vele van ott is. a gond inkább azzal van hogy az ember nem igazán való panelba de még csak társasházba sem. a természetes élettérér közege a saját ház vagy méginkább birtok amit egy erős családfő vezetésével népsít be annak sok gyereke. igazi hagyományos család igazi hagyományos magyar földön.
persze ha csak penalre futja a kisember ott is tudja a természetes jót képviselni és mivel sok kisember kényszerül hasonló kompromisszumra még akár hitelesebb is lehet ilyentén.

vasútihíd 2024.08.25. 16:02:55

@0dzsud0: ez nem előre ünneplés csak a számok alapján a tények. trump egyértelműen vezet és győzni is fog. egy dolog akadájozhatja meg ezt. ha egy úgymond magányos merénylő legközelebb nem téveszti el. mert persze csicsikovék próbálkoznak ezzel is. de szerencsére ez sem fog nekik sikerülni.

Boldeone2 2024.08.25. 16:18:20

@vasútihíd: ez nem előre ünneplés csak a számok alapján a tények. trump egyértelműen vezet és győzni is fog."

- Ez butaság! Az összes kövéleménykutatónál Kamala vezet, még a Fox News- nál is 44,4% vs 41,6% az állás, a Demokrata koncenció óta meg még inkább!

Trump nem lesz többet elnök, de még a háttérhatalomnak sem kell közbeavatkoznia, nincs esélye

Boldeone2 2024.08.25. 16:31:24

@vasútihíd: Kamala elsepri Trumpot, már 7% - al vezet a legutöbbi felmérések szerint. Jobb a kommunikációja mint Trumpnak és jobb a programja is: előnyben a középosztály, megerősíteni Amerikát

Trumpra főleg a buta, fehér öregek fognak szavazni, hiszen Trump csak a gazdagok zsebét tömögeti adókedvezményekkel, vagyis rossz választás
Amerikát meg úgysem tudja körbekeríteni, egyébként is demagógia az egész! Azért van 3 dolláros hamburger az USA- ban, mert több tímillió illegális fillérekért robotol...

Csak a full ostobák szavaznak Trumra, aki egy tehetségtelen senki, aki végighazudta a vagyonáról az életét, piti bűncselekmények sorozatát követte el, adót csalt, feleséget csalt..

Egy big no! Akkor inkább Kamala, ő már letett valamit az asztalra, nem pedig egy bohóc!

vasútihíd 2024.08.25. 16:32:54

@Boldeone2: pár hónapja utánanéztem de te is tudod hogy amerikában nem az ország egésze választ hanem igazából csak egy pár állam.
ott pedig a számok trumpnak kedveznek mert mindig is alulmérik őt. a közvéleménykutatók ezen államokban eddig minden választáson akár hét nyolc százalékkal is alulbecsülték őt ez pedig a számok alapján a biztos győzelmét jelenti.

vasútihíd 2024.08.25. 16:40:07

@Boldeone2: persze amerika vezetőtől függetlenül a liberális háttérhatalom birodaloma de trumppal az élén legaláb egykicsit befelé fordul és kevésbé fog bekavarni máshol. és ukrajna jelenlegi vezetése is hamarabb jut megérdemelt sorsára.

Boldeone2 2024.08.25. 16:51:32

@vasútihíd: Biden egy hónapja mondott le, Kamala azóta van és swing state- ek ben is egyre jobb, mondom: egy hónap

Szerintem nem fog győzni Trump, felmelgítve már a bableves sem jó! A varázs elmúlt..

Én ugye Oroszország és Putyin bukásáért drukkolok, vagyis nekem a Kamala győzelme a jobb, meg a nyugatnak - aminek minis része vagyunk - jobb egy demokrata kormány

Trump csak szétverne mindent a hülyeségeivel... No meg csak béke van nagyjából, bár most a palesztinpártiak lázonganak...

Viszont ha a négerek tiltakoznak, az nem vicc! Tehát Kamala a legjobb opció

Boldeone2 2024.08.25. 18:28:01

@Nevem senki.: Van 3 diplomája: jogász, politológus, közgazdász, ledoktorált
Rengeteg bűnözőt bebörtönzött államügyészként, harcolt a bűnszervezetek ellen, fellépet a nőket ért erőszak ellen, a gyermekbántalmazás ellen
Az elnöki programcélja is jó: a középosztály felemelése, jobb oktatás és eü

Gelimtrtrddddd 2024.08.25. 19:42:30

@Boldeone2: 3 diplomája: jogász, politológus, közgazdász, ledoktorált
------------------------
Jogász? Vagyis, jogyár, így ökör? A jog az Joch.
A köz hangot dúrgerni, gazdát akasztani, garázdár van és örjedés.

Gelimtrtrddddd 2024.08.25. 19:44:59

@Boldeone2: bűnözőt bebörtönzött államügyészként, harcolt a bűnszervezetek ellen, f
--------------
1. Bűnöző? Fossák vagy szarják? Ezt a hangot dúrgerni kellene, nem rakjuk, stak annyit rakunk, hogy az, akit a libcsik nem bírnak.
2. Állam eg ylibernyák hang, rejku van.
Ühgyibügyi? Ezt a hangot is dúrgerni, ezzel a systemmel dolgunk, nem van, ha mondjuk Thaifelden is van Staatsanwaltschaft, vagyis aljan, idegen.
3. A szervezet hangot dúrgerni, stak ynelvkakilás, nem ellen, az alna, de inkább anta.

Gelimtrtrddddd 2024.08.25. 19:47:08

@Boldeone2: nőket ért erőszak ellen, a gyermekbántalmazás ellen
---------
Nőket? Azok nem nők, stak macskás göndörök.
Ért? Stak er és ár van. Szaku kés.
Nem gyermek, barno, ona, kölyök is oké.
Bántalmaz? Bullshit z-s hang, nakta, elég stak bántelni, a bán-tól, germán bán, ettől germán bánt.

0dzsud0 2024.08.25. 19:59:30

@Boldeone2: "Az elnöki programcélja is jó"

Cukik ezek az érzelemmentes, tárgyilagos elemzések. :)) Ráadásul egy programcél alapján, mintha nem minden demokrata jelölt hazudta volna azt mindig, hogy hát ő tulajdonképpen a megtestesült, természetes jó, és nyilván azt fogja képviselni, hogy minden jó legyen.

A közvéleménykutatók hogy mit jeleznek, az egy dolog. 2016-ban például kivétel nélkül azt jelezték, hogy Clinton győz. Olyanok, mint itthon. Nem mérnek, hanem politizálnak. Befolyásolnak és szurkolnak. Mindig a ballibeknek. :)

0dzsud0 2024.08.25. 20:08:11

@Boldeone2: "Trump csak szétverne mindent a hülyeségeivel..."

A valóságban a demek hoztak káoszt, épp csak Trump nem. Annyira nem lenne meglepő, ha ezt az amerikai választók többsége is látná.

"No meg csak béke van nagyjából"

Boldi szokás szerint vak. Végül is csak a harmadik világháború küszöbén egyensúlyozunk épp napjainkban is, konkrétan Kamala csapatának köszönhetően. Tökre profi volt az afganisztáni kivonulás, Nancy Pelosi már Taiwanon próbálta támadásra ugrasztani Kínát, az oroszokat már sikerült is belerángatni egy konfliktusba, hadd gyengítsék magukat, plusz Izrael. Mind, kivétel nélkül demokrata politika eredménye. Trumpról nem csak feltételezni tudjuk, hogy békésebb időket is hozhat ennél, hanem konkrétan láttuk is, hogy az ő elnöksége idején így volt. Ez a mi érdekünk is, nem pedig a demek világuralmi törekvéseinek támogatása.

gigabursch 2024.08.25. 20:30:12

@0dzsud0:
Boldit sose zavarta a mantrázásai közben, hogy csak ő nem lát át rajtuk...

Ami meg Pelosi-t illeti:
Azt hiszi magáról, hogy ő a néhai Róma Líviája.
Csak egyrészt nincs akkora politikai érzéke, másrészt nincs olyan fasza méregismerete...
(szépirodalomban jártasoknak => Robert Graves: Én, Claudius, illetve a folytatása, Claudius az Isten.)

gigabursch 2024.08.25. 20:32:30

@0dzsud0:
Azért azt hozzá kell tenni, hogy amíg a republikánusok valójában a cionista hatalmat támogatják, addig a demokraták meg a világuralmi háttérhatalom (deep state) feltétlen kiszolgálói.
Valahogy mind a kettő végén ugyanazok állnak.

Gery87 2024.08.25. 21:00:32

@gigabursch:

Valahogy ti jobberek mindig a zsidókhoz lyukadtok ki:)
De hogy a Döbrögi címzetes Urak ugyanilyen dolgai nem szúrja soha a szemeteket az hihetetlen...Mondjuk ennyi ésszel nem csoda.

Gery87 2024.08.25. 21:01:56

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az hogy nem talál párt, vagy nem akar, vagy mert nem érzi magát késznek az anyaságra, apaságra meg nem az...

Gery87 2024.08.25. 21:07:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Emberibbet?
Ugatnak mint ha az életük múlna rajta, ha találkoznak egy macskával, egy másik kutyával, idegennel, akkor a gazdi ráncigálja, meg kiabál vele, tiszta kabaré, a fél életük a szaratással meg az utasítgatással megy el....össze szarnak, hugyoznak mindent...vagy felszedik, vagy nem.

A kutya az egy nagy birtokra való kinn a halál faszán mindentől távol...haszonállatnak, házőrzőnek, vadásznak, terelésre...
Mindenhol másol irritáló "tájidegen" dög.

Gery87 2024.08.25. 21:08:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Dehogy fele meg minden fajta.

Amelyik néma és macska méretű még talán-talán...de annak meg semmi értelme:)
Akkor tartsál macskát.

Gery87 2024.08.25. 21:10:45

@0dzsud0:

"Az pedig sajnos nagyon jól látszik, hogy tényleg mennyi gyermektelen ember törekszik ilyen pozíciókba, ami nem lenne gond, ha inkább a kivétel, mintsem az általános lenne."

Orbánnak van egy rahedli gyereke, nagycsaládos, aztán mégis tönkre baszta a magyar családok jövőjét, az országgal együtt.

Gery87 2024.08.25. 21:16:07

@0dzsud0:

Kertes házba se való minden kutya és ott is szigorítani kéne.
Adót kivetni rá pl, szájkosarat sétáltatásnál betartatni, kötelező magas kerítés, oltás...

Amelyik háznál a kutya ugat rendszeresen, azt csendháborításért megbírságolni, ha nem változik semmi akkor elvitetni a kutyát, eltiltani a tartásától.

Sajnos a vidék állattartási kultúrája kimerül abban hogy Bodri be van zárva, talán még láncra is verve, vagy egy kenelben vegetál és ugat egész nap, megoldásként meg óbégatnak vele.
Mert ennyi esze van a hülyéjének hogy napi össz fél órán át "hagassá má e.." hangzik el a szájából.
Csodálatos élet.
Szavazni is hasonló előrelátással szoktak.

Boldeone2 2024.08.25. 22:11:50

@0dzsud0: közvéleménykutatók hogy mit jeleznek, az egy dolog. 2016-ban például kivétel nélkül azt jelezték, hogy Clinton győz."

- Csakhogy Clinton több szavazatot kapott 2016- ban is, ne feledjük, sőt, a 90- es évek óta mindig többet kapnak a demokraták!
Egyszerűen több szavazójuk van most is a fiatalok között..
Ráadásul a "háttérhatalom "sem akarja Trumpot

Végül is csak a harmadik világháború küszöbén egyensúlyozunk épp napjainkban is, konkrétan Kamala csapatának köszönhetően. Tökre profi volt az afganisztáni kivonulás"

- Nem "egyensúlyozunk a világháború küszöbén", az kamu narratíva! A muszka támadja Ukrajnát, azok meg védekeznek
A nyugat pedig támogatja őket -helyesen! Ennél olcsóbban nem lehet egy korábbi világhatalmat, egy agresszor államot földre kényszeríteni!
Ràadásul nyer vele az ipar és a gazdaság

Boldeone2 2024.08.25. 22:28:02

@0dzsud0: Nekem mint európainak, de korábban az USA- ban élt emberbek 2 dolog számít:

1. Legyen jó, a középosztályt támogató elnöki program

2. Az USA legyen USA- tehát basson oda az agresszor, antidemokratikus országoknak

Lehet szidni a "Pax Americanát"- csakhogy jobbat nem látok

Ha értelmesebb rebublikánus jelölt lenne, mint Trump, vagy Reagan, azzal bajom sem lenne. Azok tudták amerika dolgát!

Valakinek őrködni kell a nemzetközi jogrenden, és nyilván az USA kritizálható, kivonja a nemzetközi ítélkezés alól magát stb, de mégegyszer mondom: nem látok jobb opciót

Époen azért kellene progresszív többség, hogy az amerikai hülyeségek megváltozzanak. A fegyverviselés szigorítása, stb

Azt viszont egy zsidó államtól nem lehet elvárni, hogy ne támogassa Izraelt, de azt sem, hogy teret engedjenek az orosz háborúnak Európában

Az USA még mindig nagyon erős állam, gyengévé csak Trump tehetné...Európának egy stabil, demokratikus Ukrajna az érdeke és Putyin bukása, RU demokratizálódása, ennyi, kb

Együtt erősebbek vagyunk az USA- val, mint külön- külön. Trump izolacionista politikája totális tévút, ezt egy gyerek is belátja

Billy Hill 2024.08.26. 00:18:14

@Gery87: Elég ritkán értek egyet az álláspontoddal, de a kutyatartással kapcsolatban látok közös pontokat... :-)

Sajnos általában az emeletes házban való ebtartásról amolyan "sollen" jelleggel nyilatkoznak sokan, illetve a néhány létező pozitív kivételre mutogatnak virtuálisan, pedig a "sein" teljesen más; amint írod is, nagyon sokan egyáltalán nem alkalmasak erre a szerepre. Mármint az emberek oldalán. 100W csöves Marshall fej sem való panelba, mert nem tudod kizenélni belőle a potenciált, ugyanígy nagytestű kutya sem való a tizedik emeletre, mert nagyon valószínű, hogy nem sétáltatják ki belőle a napi X kilométert, amit kellene. Csak a gazdák kisebb része tudja/akarja megtenni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.26. 04:25:42

@Gery87:

Nme értesz hozzá.

Valójában minél kisebb egy kutya, annál jobban ugat. Az óriási fajták nyugodtabbak.

S minden probléma megoldható neveléssel. A kutya lételeme a gazda, nagyon meg akar felelni neki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.26. 04:27:22

@Gery87:

A kutya mindent megszok, a gazdája a fő szempont neki.

Van egy csomó eleve városi kutya, mely kis lakásba való.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.26. 04:29:43

@Gery87:

Az, hogy nem érzi készen magát az már a polgári-liberális kultúra romboló hatása.

Serény Vélemény 2024.08.26. 09:31:43

@Boldeone2: Az az ember, akit nem tudnak lelőni 130 méterről egy ar-rel, az Isten oltalma alatt áll. Az amerikaiak egy jelentős része még mindig keresztény, (a progresszív agymosás ellenére) - és ezt a tényt értékelni fogja a választások során. Egyébként meg a progresszív amerikai marxista baloldal kb olyan, mint a nácikba oltott szovjet bolsevikok, csak egy kicsit rosszabb.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.26. 12:14:39

A macskás gyerektelen picsák azért sokkal veszélyesebbek mint gondolnánk. Ne felejtsük, pédául ezek itézték el - ha már olimpia - hogy az öttusából kikerüljön a lósport, csak azért, mert Tokióban a hülye japppppánok annyit sem értenek a lóhoz mint a libbantak a valóságérzékeléshez.

Gery87 2024.08.26. 14:32:30

@Billy Hill:

Kutya nem való lakásba, meg nem való sok embernek sem, ennek ellenére van, mert gondolom lehet kinek parancsolgatni meg egyfajta pótlék, is, a szociális életnek meg a gyereknek.

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"Nme értesz hozzá."

Látom amit látok, és sokan szintén nem értenek hozzá, de velem ellentétben sajnos tartanak kutyát!

"Valójában minél kisebb egy kutya, annál jobban ugat."

Magyarán mutáns kis dögök rengeteg genetikai hibával, túltenyésztett kis szarok.
Nem valók semmire.
Az ugatása is hasztalan mivel azon kívül hogy idegesítő, semmi szerepe, hisz akkora mint egy macska, jön az "idegen, betörő" és felrúgja...nem beszélve arról hogy mivel minden szarra ugatnak, olyan mint "farkast kiáltani".

"Az óriási fajták nyugodtabbak."

Lehet de azok meg pláne nem valók lakásba...

"S minden probléma megoldható neveléssel. A kutya lételeme a gazda, nagyon meg akar felelni neki."

De nem érted hogy nem nevelik meg!
Maga ez a fajta ember nem tud viselkedni, meg felelős döntést hozni (panelban tartás) nemhogy még a kutyáját oktassa.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2024.08.26. 14:41:08

@Gery87:

A kutyatartás az olyan, mint a vadászat: vagy tetszik vagy nem, de nehezen győzhető meg bárki is erről vagy arról az álláspontról.

Gery87 2024.08.26. 14:52:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azok a kutyák az életre sem valók:)
Nem való egy olyan közösségbe, ahol egymás seggében élnek az emberek, egy ilyen kis korcs, meg minden szarra ugat.

"Az, hogy nem érzi készen magát az már a polgári-liberális kultúra romboló hatása."

Az, de ezzel nem tudsz mit csinálni ebben az individualista egyénközpontú tőkés rendszerben.

1, a fiatalságukat már kevesen akarják beáldozni 2-3 gyerekért, az meg minimum 30 év a mai világban mire mindegyik felnő és kirepül...
Addigra már öreg lesz és pénze se lesz több.
2, Dolgoznia kell mindkét szülőnek, munkahelyen. mert egy fizetésből a többség nem él meg + a nők már nem akarnak függeni a férjüktől anyagilag sem, pláne ha elválnak ebből lehet gond...

Két megoldás van szerintem, úgy hogy "ne menjünk vissza a középkorba":
1, leváltani ezt az önző individualista szemléletet meg fiatalságkultuszt.
Népszerűvé kell tenni az anyaságot mint identitást és szerepet.
Ez a tőkés rendszerrel nem fog menni, mert az profitot akar meg önző fogyasztót...

2, az anyaságot, háztartásbeliséget meg kell fizetni úgy hogy kvázi egy főállású jövedelem legyen belőle, függetlenül a férjtől, apától, saját számlával.
A nőket ki kell vezetni a termelői, piaci munka világából.

("Szerencsére" az igazán szép és gazdag nők, akik megtehetik hogy termékenységük egész szakaszában csak "Palvinbarbiskodnak" meg instanyaralnak és kurválkodnak, faszról faszra járnak, kevesen vannak, a többség átlagos és egy másfajta szemléletű társadalomban simán férjhez menne hamar és gyereket vállalna, háztartásbeli lenne, ha ez nem jelentene anyagi nehézségeket és a házastársnak, apának egzisztenciális kiszolgáltatottságot.....vagyis a munka/karrier meg az anyaság azonos szintű alternatíva kell legyen.
A férfiak többségére ugyanez vonatkozik, a legtöbb férfi legbelül családfő akar lenni, fő kenyérkereső, számítani akar, de a mai világban "ki vannak herélve", hát sose nőnek fel, "gyerekek maradnak", a gyerek meg nem csinál gyereket hanem játszik meg szórakozik).

Gery87 2024.08.26. 14:53:51

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Kutyát tartania a mai világban annyira se kötelező mint vadászni.
Így nyugodtan lehet korlátozni s nem minden alkalmatlan hülyének megengedni és pláne bárhol!

Gery87 2024.08.26. 14:55:06

@Deak Tamas:

Nálad, tanyán élő szőrőstalpú sovén, Macák ksinyilas faszkalapnál nem veszélyesebbek.

Gery87 2024.08.26. 14:59:04

@Serény Vélemény:

"Az az ember, akit nem tudnak lelőni 130 méterről egy ar-rel, az Isten oltalma alatt áll."

Az a republikánus szimpatizáns, aki meg meghalt a lelátón ártatlanul, meg nem.
(Vele mi dolga volt istennek?)
Hát én nem szeretnék egy ilyen isten "oltalma" alatt lenni...totál nem normális az öreg.

"Az amerikaiak egy jelentős része még mindig keresztény, (a progresszív agymosás ellenére) "

Sajnos:)

"- és ezt a tényt értékelni fogja a választások során."

Nincs is jobb mint a vallás alapján húzni az X-et, isten nevében...mondjuk a robbantgatásnál meg késelésnél egy fokkal jobb.

" Egyébként meg a progresszív amerikai marxista baloldal kb olyan, mint a nácikba oltott szovjet bolsevikok, csak egy kicsit rosszabb."

És egyik se létezik csak jobber fejekben.

gigabursch 2024.08.26. 16:06:43

@Deak Tamas:
Nem, ott nem ez történt.

Adott volt az UIPM elnöke, aki német.
A lánya öttusazott, de sose tudott rendesen megtanulni lovagolni és történetesen nála erős lutri volt, hogy milyen lovat húz a kalapból (nem volt egy Balczó vagy Mizsér kvalitása).
Ezek után a hülye picsa átrendezte Tokyoban a pályát.

Apuci - aki szintén nem volt túl jó lovas, sőt igazából öttusázó sem - meg ezen felbuzdulva, a hirtelen brintegrált afrikai nemzeti szövetségek szavazataival megölte az öttusát.

gigabursch 2024.08.26. 16:13:21

@Serény Vélemény:
Szeretném egyszer megérteni, hogy a baloldali csürhe mitől progresszív, (előre)haladó?

Honnan a halál retkes f#§áról jön ez a szókaocsolat?
Mi az előremutató, előrehaladó, hogy a franciaországi japán kubikos elődjeikkel együtt bő két évszázada csak pusztítanak és rombolnak, tombolnak?

Ez is egy ugyanúgy tönkretett tartalmú szó, mint a buzik által sérelmezett buzi, ratyi, mert ők "meleg"-ek.
A lóf@§t melegek. Az továbbra is egy minőségjelző szó, amit hőmérsékleti állapotra használunk.

gigabursch 2024.08.26. 16:16:57

@Boldeone2:
Azért a 2. pontoddal elmész ám a pokolba!
Áruld már el! Ki a bánatos heródes töke hatalmazta fel ezeket a pofátlan jenkiket, gringókat hogy világrendőrséget játsszanak?
Senki!

Inkább tanuljanak meg viselkedni, mert azt nem tudnak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.26. 17:02:53

@gigabursch: azért a virsli, Sonny Boy, amit alá adtak, az sem volt semmi. Főleg úgy, hogy a torna összes öttusázója többször jelezte, hogy a virsilnek baja van, ingerlékeny, ideges, a csaj már vagy a hatodik volt, akit ledobott a versenyek alatt, és az edző adott a lónak egy pofont (minden parasztember mindmáig így tesz az engedetlen lóval) és erre tört ki a botrány, hogy merte pofánverni a virslit, kérjen bocsánatot. A világ szégyenére és gyalázatára ez meg is történt, az edző meg az öttusázó csaj részéről is, akkor voltak hangosak a macskás gyerektelen picsák.
Tönkretéve egy sportoló karrierjét meg a sportélményt is.

Boldeone2 2024.08.26. 17:10:55

@gigabursch: Áruld már el! Ki a bánatos heródes töke hatalmazta fel ezeket a pofátlan jenkiket, gringókat hogy világrendőrséget játsszanak?"

- Ez az amerikai eszme küldetése: az egész világot szabaddá, liberálissá tenni. Ha ennél jobbat tudsz, szólj! Néha hibáznak, néha viszont jól lépnek közbe...Nekünk magyaroknak addig jó, amíg erős "Amerika" , ha már/még az EU nem erős...

MEDVE1978 2024.08.26. 17:12:38

Nem hinném, hogy a gyerekszám egyértelmű jelző lenne a politikusoknál. Viktor kvalitásairól lehet vitázni, ahogy Ursula van der Leyenéről is (asszem 6 vagy 7 gyereke van) mégis egy csőd. Macronnak nincs gyereke és Frau Merkelnek sem volt. Putyinnak van gyereke, meg Zelenszkijnek is.

Annyira sokat ez nem mond el egyikük politikájáról sem.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.26. 18:03:20

@gigabursch: egy Poultney Bigelow nevezetű valaki 1900 táján.. Emígyen hangzik ez Boldili anyanyelvén :

archive.org/details/sim_new-york-times_1903-02-15_52_16571/page/n3/mode/2up

a jobb oldalon a kép tetején,, a Warning against.... cikkben, így kezdődik :

We want tie markets of the world, and we want the earth beeause we believe that we have more intelligence and enterprise than any one We have exterminated the Indian, and by doing this came monument of ‘the servival of the fittest.

gigabursch 2024.08.26. 18:10:52

@Deak Tamas:
Ezért mondom Mizsér esetét.
Ugyanazzal a lóval hány pontot ment Rizsa, ill a másik két versenyző.
Illetve Rizsa hogy ült bele abba a szőrdízelbe, hogyan fegyelmezett meg és hogyan ment vele pályát.

Van aki tud lovagolni, van akinek még csak a kétforintos ló működik.

gigabursch 2024.08.26. 18:12:50

@gigabursch:
Sajnos a TeCsőn nem leltem fel.
Iskolaértékű Rizsa lovaglása.

gigabursch 2024.08.26. 18:15:25

@Boldeone2:
Tehát senki.
Csak a pofátlansag és az aljasság. Ami a sajátjuk. A gátlástalansággal karöltve.

Hasonló a hasonlónak örül.
Te ennek örülsz.
Ez mindent elmond a jellemedről.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.26. 18:21:02

@MEDVE1978: Frau Merkel esetében épp a gyermektelensége zúdította a jelenlegi katasztrófát Európára, hiszen a lenti jelenet megtörténte után gyakorlatilag minden észbeli kontrollját elvesztette.

www.youtube.com/watch?v=9qaxoX9MF0M

www.youtube.com/watch?v=iWPZuZU5t44

Németország kancellárját a gyermektelenségéből fakadó eq hiánnyal átverték úgy ahogy a csenyétei hetipiacon nem lehetne átverni már egy ma született csecsemőt. A kislány ugyebár hamar kiesett a mainstream pikszisből a szobája falán tartott térkép miatt, de Merkelt ez sem állította meg, a Wir scaffen Das egészen pontosan ennek az érzelmi, értelmi és politikai hiányosságnak megnyilvánulása, ezzel végveszélybe sodorva Európát.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2024.08.26. 18:22:50

@gigabursch: persze, teljesen igazad van. Ezért mondtam, hogy ott a jappppán "lószakértők" nem vették észre a virslin, hogy versenyeztetésre teljesen alkalmatlan.

vergyula 2024.08.26. 20:00:37

@gigabursch: Senki, ahogy mondod.
Hajdanán, mikor Amerika épp azért vegzált egy országot (talán Iránt), mert azok esetleg atombombát fejlesztenek, gyerekként (de legalábbis igen fiatalon) arra gondoltam, hát miért ne lenne szabad nekik is? Másoknak, köztük Amerikának is van.
Azóta rájöttem, minden ország úgy védi az érdekeit, ahogy tudja. Az ezzel járó cécót pedig mindenki a saját világnézete szerint ítéli meg. Szubjektív az egész kurwaélet. Itt van pl. az én véleményem: Iránnak a jelenlegi vezetéssel ne legyen atomfegyvere. Ha kell, az USA csapjon oda. És ne, Putyin ne akarjon terjeszkedni. És Kim Dzsong-Un bassza meg.

gigabursch 2024.08.26. 20:16:37

@vergyula:
Tudod az átkosban volt egy kérdéskör a hülye fokozására:
Hülye, hülyébb, leghülyébb, postás, vasutas, rendőr, segédrendőr, önkéntes rendőr.

No ebbe a sorba illik bele az AEÁ.
Aki a legvastagabb arcbőrrrel terjeszkedik mindenhol, idiokráciákat erőltetve.

Amúgy meg Izrael fékentartásához se ártana, ha körülötte lenne másnak is cumója.

Boldeone2 2024.08.26. 21:32:41

@gigabursch: Te dichotóm világrended jókra és rosszakra oszlik, holott nagyon nincs így! Többé- kevésbé minden állam a saját érdekei, vagy a vélt érdekei szerint politizál, az USA is

Én nem azt mondtam, hogy az USA a nagyságos jóisten, hanem azt, hogy nem tudok jobbat, mint az USA a nyugat által kialakított világrend
Kína eleve egy kommuista, diktatórikus állam, Oroszország meg ruszofasiszta, szintén diktatórikus

Egyedül a nyugat vállal fel konfliktust az elnyomó hatalmakkal, de az is inkább csak a múlt!

Pont az a baj, hogy kevés a beavatkozás, szerintem: Irán, Jemen, Afganisztán - ezek minimum megregulázandó államok , bár a tálibok mostanában meghúzzák magukat...meg mostanában az oroszok jelentenek a békére veszélyt...

Izrael az egyetlen demokratikus állam a Közel- Keleten

0dzsud0 2024.08.26. 21:44:17

@Gery87: "Orbánnak van egy rahedli gyereke, nagycsaládos, aztán mégis tönkre baszta a magyar családok jövőjét, az országgal együtt."

Igen, ez a tipik ballib álláspont. Egy fideszes meg mondjul lehet az, hogy lám, a nagycsaládos Orbán nem is baszott úgy tönkre soha semmit, mint ami gyermektelen kortársai EU-s károkozásához lenne fogható. És bár ez is elfogult vélemény, egy kicsit mégis közelebb jár az igazsághoz, mint te. :)

0dzsud0 2024.08.26. 21:52:46

@Boldeone2: "2. Az USA legyen USA- tehát basson oda az agresszor, antidemokratikus országoknak

[...]

Valakinek őrködni kell a nemzetközi jogrenden, és [...] nem látok jobb opciót"

Hahaha úristen, de egy sötét proli vagy te, boldi bazmeg. :))

"Époen azért kellene progresszív többség, hogy az amerikai hülyeségek megváltozzanak. A fegyverviselés szigorítása, stb"

Ez is cuki, hogy te innen meg akarod változtatni Amerikát. :)

"Azt viszont egy zsidó államtól nem lehet elvárni, hogy ne támogassa Izraelt, de azt sem, hogy teret engedjenek az orosz háborúnak Európában"

Utóbbit végül is csak épp ő csinálja egyedül, de megint ne zavarjon a valóság...asszongya nem lehet elvárni, hogy teret engedjen. Hát az USA az úgy nem enged teret, hogy konkrétan kikényszeríti, te vakegér, te. :D

"Az USA még mindig nagyon erős állam, gyengévé csak Trump tehetné..."

Ha én is olyan sötét barom lennék, mint boldi, akkor erre most úgy érvelnék, hogy hát hogy tenné már gyengévé pont az a Trump, akinek a kampánya az, hogy MAGA. :)) Ugye, milyen nevetséges és infantilis lenne? Na ez a te viszonyod Kamalához, az ukránokhoz, meg úgy nagyjából mindenhez...álmodozó nyolc éves gyerekek értelmi szintje.

"Együtt erősebbek vagyunk az USA- val, mint külön- külön. Trump izolacionista politikája totális tévút, ezt egy gyerek is belátja"

Milyen cuki az is, amikor a pórázon vezetett öleb azt hiszi, hogy valamiféle egyenrangú, szövetséges felek a gazdival. Merthogy a viszonyotok ilyen, ezt egy gyerek is belátja (csak te nem). Te csak pitizz nyugodtan, de a normális emberektől azért ezt ne várd el! :)

0dzsud0 2024.08.26. 22:01:18

@Boldeone2: "Nem "egyensúlyozunk a világháború küszöbén", az kamu narratíva! A muszka támadja Ukrajnát, azok meg védekeznek"

Te, szerinted más nem tudja elolvasni a Soros-híradó szalagcímeit? Tényleg azt gondolod, hogy az az igazság felfedezése, hogy megnyitod a 444-et? És nekem, aki szintén látja ezt, csak még lát sok mást is akarod megmondani, hogy nem, nincs is erdő, csak az az egy fa, ami előtt te állsz? :)

Mikor a NER-ről van szó, minden kis balfék belát a felszín mögé és fejből tudja a komplett K-Monitort, de aki nem a szögegyszerű oroszrossz és ukránjó egybitet nyomja, azt megvezette a fideszpropaganda. De primitív lelkek vagytok. :)

0dzsud0 2024.08.26. 22:06:30

@Gery87: "Kertes házba se való minden kutya és ott is szigorítani kéne.
Adót kivetni rá pl, szájkosarat sétáltatásnál betartatni, kötelező magas kerítés, oltás..."

Tökre egyetértek.

"Amelyik háznál a kutya ugat rendszeresen, azt csendháborításért megbírságolni"

Ezzel már nem, mert ez már komplexebb annál, hogy rossz gazdi kutyája egész nap ugat, jó gazdi kutyája meg csendben van. Vagy lehet kioperálni a hangszálait, vagy olyan nyakörvet venni rá, ami az ugatás frekvenciájára árammal sokkolja szerencsétlent, de talán ezeket sem kéne inkább.

vasútihíd 2024.08.26. 22:44:04

@Gery87: van ez így. a jóisten trump győzelmének érdekében a természetes jóért folytatott harc oltárán feláldozta a lelátón lévő szimpatizánst.

Rodney2 2024.08.27. 05:14:22

@Boldeone2: Tudod kik a megregulázandó államok? Az USA meg Izrael. Pont ők azok akik összevissza bombázzák azokat akiket csak elérnek, simán népirtanak. A nekik nem tetsző politikusokat lehetőleg a családjukkal együtt likvidálják. Népeket, népcsoportakat lázítanak fel a kormányok ellen aztán nagy kegyesen odamennek "rendet csinálni" és persze maradnak jólelkűen,
Te mekkora debilitásig agymosott fasz vagy??? Nyilván csak zsidók képesek ennyire hülyék lenni és ezt a szar propagandát nyomni

Rodney2 2024.08.27. 05:16:40

@0dzsud0: Jól kiakadtál boldira, de nehéz úgy olvasni a degenerált baromságait, hogy az ember ne váljon egyből antiszemitává.
Tényleg, fel kellene jelenteni boldit, hogy a kommentjeivel gyűlöletet kelt a zsidóság ellen :))))

vergyula 2024.08.27. 07:30:47

@vasútihíd: Ilyenkor úgy kell fogalmazni, hogy a "nagyobb jó érdekében".
Nem mintha a szerencsétlen áldozat a halálával megmentette volna Trumpot.

0dzsud0 2024.08.27. 12:44:36

@Rodney2: Mivel Boldiról van szó, még így is túl visszafogott voltam. Teljes debilitás, amit mutat szegény. :)

Billy Hill 2024.08.27. 13:39:01

@0dzsud0: Plusz még minket hisz debilnek (Birca olvasók, Téveszmék olvasók stb). Ami hittérítést a blogokon végez, azokat a szövegeket ab ovo ismerjük; nincs szükség leírni még tízszer, hogy mi a hivatalos prog álláspont, szerintem mindannyian tudjuk, olvassuk azt is, tájékozódunk, szintetizáljuk az ismereteket. Ilyen erővel minden bejegyzés alá bemásolhatná az Egri csillagok cselekményének összefoglalóját is, az is kb. annyi új infót tartalmazna...
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása