Valójában semmi új: az ukránok hosszú ideje dezertálnak.
Én is ismerek személyesen ilyen embereket. A közelben dolgozik az egyik futárszolgálat irodájában egy teljesen egészségesnek kinéző, hadköteles korú ukrán ember, aki másfél éve menekült el hazájából.
De szófiai munkahelyemen is van több huszonéves srác. Egyszer leülve a pihenőrészben sikerült is kihallgatnom pár ember beszélgetését a témáról. Három ukrán lány és két ukrán fiú beszélgettek, persze oroszul (mert az a leggyakoribb nyelv Ukrajnában ma is), s azon sajnálkoztak a fiúk, hogy nem tudnak hazamenni szabadságra, mert akkor nem fogják őket többet kiengedni, hanem mehetnek a laktanyába párhetes kiképzésre, majd meg valahová a Donbasszba meghalni.
A leginkább figyelemre méltó az volt, hogy az 5 fiatal közül egy se akadt, aki bármilyen formában arra utalt volna, hogy most nemzeti élet-halál harc van és "sehonnai bitang ember, aki most, ha kell, halni nem mer". A hangulat a "szörnyű ez a háború, mikor lesz vége?" és a "szemét politikusok, miért háborúznak?" között ment. Olyan, hogy a két huszonéves srác miért nem megy harcolni fel se merült, sőt értékes tanácsokat kaptak a lányoktól mire legyenek óvatosak a bolgár hatóságok előtt.
Az egyik lány még "hazaáruló" kijelentésre is ragadtatta magát. Elmondta, úgy tűnik, már biztosan átkerül a határ másik oldalára Luganszk, ahová valósi, így bemegy a szófiai orosz követségre intézni az orosz papírokat. Mire a másik lebeszélte erről, azzal az érvvel, hogy akkor lehet, hogy baja lesz az EU-s tartózkodási engedéllyel, újra kell intéznie, szóval inkább várja ki a háború végét, majd csak akkor csináltassa meg az orosz útlevelét. Meg eleve addig felesleges, ukrán papírokkal is mehet haza, az orosz ellenőrzés alatti Luganszkba, csak Moszkván keresztül kell mennie.
Szóval semmi új ezekben a hírekben. Az új csak az, hogy kezdik őket megírni a liberális médiák.
Készítik elő a liberális közvéleményt a kijevi rezsim bukására. Ennyi az egész.

A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.08. 09:37:46
x.com/Chronology22/status/1874767357488582790
Remélhetőleg amúgy az itt írt mentalitás az általános, mert az ukrán sajtó a sokadik sanremói beszédet ugatja ellenünk.
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2025.01.08. 18:29:52
2. A kisember általában mindig így gondolkodik. Ha nem, akkor megszívja.
3. Kíváncsi lennék, hogy tudták-e, hogy tudsz oroszul? Azt persze nem tudom, hogy aki tud bolgárul, az automatikusan megérti-e az oroszt. Igazából az érdekelne, hogy tudták-e, hogy érted vagy nem?
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2025.01.08. 18:31:15
Ezek a vélhetően életerős fiatalok miért nem a fronon védik Ukrajnát? mit vonulgatnak?
gigabursch 2025.01.08. 19:27:54
gigabursch 2025.01.08. 19:28:22
Mert nem a hazájuk?
gigabursch 2025.01.08. 19:29:47
Igen. Ök azok az entellektüllek, akik katrlendítéssel shalomoznak...
Tapi2021 2025.01.08. 20:36:21
Akinek csepp esze volt, van dezertál.
Ha nincs az az egy tucat erkölcstelen senkiházi gyilkos, nincs is háború! Európa NEM a háború felé, hanem éppen ellenkező irányba tartott Oroszországgal!!!!
És hát éppen ez volt a baj...
Tapi2021 2025.01.08. 20:42:57
Ha azt látnám, hogy a saját kormányom addig kekeckedik Oroszországgal (az USA-val, Kínával... egy közeli, netán SZOMSZÉD nagyhatalommal), amíg az oda nem basz nekünk, és akkor a kormányom jönne, hogy induljak megdögleni a frontra, akkor elküldeném a jó K..va anyjukba őket! És, ha tehetném, a saját barom kormányomat vonnám ezért felelősségre!!!
Erre egyébként UTÓLAG is van lehetőség!!!! Ajánlanám ukránok figyelmébe!!!
Gery1987 2025.01.09. 06:04:08
Miért nem dezertálnak az oroszok?
Annak logikad alapján több értelme lenne mégis állandóan az ukránoktól várod el hogy hagyják megszállni a hazájukat.
Gery1987 2025.01.09. 06:06:08
Akkor 56-ban is elküldted volna a picsaba a felkelőket? És beálltak volna Kadarek mögé?
Tapi2021 2025.01.09. 12:54:13
Főleg, ha értelmetlenek és reménytelenek.
Arról meg, hogy hogyan lett 56-ban a mindenki által BÉKÉSNEK tervezett SZOLIDARITÁSI tüntetésekből fegyveres "felkelés", és hogy ez valójában hogyan is történhetett meg, és KINEK AZ ÉRDEKÉBEN, nem régen olvastam egy több mint érdekes írást.
Ha teheted olvasd el! Innen-onnan letölthető.
E. S. Fischer - A magyar forradalom titkos története.
Ez álnév, valójában dr. Szatmári Jenő István a szerzője. A lényege, hogy a békés magyar tüntetésből a szovjet titkosszolgálat csinált - provokátorokon keresztül, akik lövöldözni, ölni kezdtek - fegyveres felkelésnek tűnő valamit. Mégpedig azért, mert tudott arról, hogy Anglia, Franciaország és Izrael megtámadni készül a szuezi csatornát (amely akkor a nyugat szinte egyetlen olajforrásának útvonala volt).
Ebben ezek október 22-én hivatalosan is megállapodtak.
A magyar, békés és fegyvertelen szolidaritási tüntetésekre MÁSNAP, október 23-én került sor.
A "felek" azonban egymást mérlegelték. A nyugatiak azt, hogy mit tenne a SZU, ha ők megtámadnák a csatornát. A SZU azt, mi kell ahhoz, hogy amazok lépjenek? És akkor ők mint a jog helyreállítói léphessenek.
(Az USA-ban az elnökválasztási kampány hajrája volt, ilyenkor az ottani kormányzat béna kacsa, és magával van elfoglalva.)
A szovjeteknek tehát éppen kellett valami, egy elterelés, amivel elhitethették a nyugatiakkal, hogy ők is mással - egy komoly válsággal - vannak elfoglalva, Magyarországon.
Csak, hogy ehhez kellett egy jól eladható, és valóban a szovjet rendszert megrázni LÁTSZÓ válság! Ezért hát CSINÁLTAK egyet!
Valójában irányítva és több ponton beavatkozva, a "forradalomba", főleg, amikor az pár naponként nyugvópontra jutott, meg volt az új kormány, stb., nem volt miért folytatni.
Csak, hogy a nyugatiak még nem léptek!
Ilyenkor jött egy-egy új sortűz, vagy más erőszakos cselekmény a "semmiből", ami újabb lökést adott a zavargás folytatásához. ...
Közben már első nap annyi szovjet katona volt az országban, hogy max pár nap alatt akkor is le tudták volna verni a felkelést, ha történetesen nem "győz" és nem alakul meg a Nagy Imre kormány.... (Amint a nyugatiak "végre" megtámadták Szuezt november elején, ez AZONNAL meg is történt!!!!)
A lényeg, hogy '56-ról még sok érdekesség derülhet ki.
gigabursch 2025.01.09. 13:30:14
Hmmm...
56 korai Majdan volt?
Az, hogy közben ment párhuzamosan Szuez tiszta volt.
Az, hogy a rohadék ávósaink végtelenül aljasok voltak az is tiszta.
De az, hogy ezt így, megrendelésre, külföldi megrendelésre? — Nos, ebbe így sose gondoltam...
Gery87 2025.01.09. 19:09:49
"Már írtam, én alapból nem szeretem a felkeléseket, a zavargásokat, az emberöléssel járó politizálást."
Tudjuk, a forradalom csak a fülkékben zajlódjon:)
"Főleg, ha értelmetlenek és reménytelenek."
Ezt nem tudni előre, és sokszor az erkölcsi győzelem megvan.
És egy vereség ellenére is lehet hosszú távon pozitív hatása.
Gery87 2025.01.09. 19:13:28
"Arról meg, hogy hogyan lett 56-ban a mindenki által BÉKÉSNEK tervezett SZOLIDARITÁSI tüntetésekből fegyveres "felkelés", és hogy ez valójában hogyan is történhetett meg, és KINEK AZ ÉRDEKÉBEN, nem régen olvastam egy több mint érdekes írást.
Ha teheted olvasd el! Innen-onnan letölthető.
E. S. Fischer - A magyar forradalom titkos története."
Nem szeretem a konteós fasságokat.
Volt már 56 CIA akció, fasiszta felkelés, zsidó ellenes pogrom....stb.
mind mind marhaság.
Szóval Kádár óta van ez a duma hogy a forradalom külső erők manipulációja....a reakciós jobboldal átvette, mert valójában semmi köze 56-hoz.
Csak az áldozati pózt képes befogadni, minden más idegen tőle.
GyMasa 2025.01.09. 22:19:48
Mondjuk UKrajna kiürülése nagyon nem 3 éve kezdődött el.
Az adta meg neki az utolsó lökést.
GyMasa 2025.01.09. 22:24:44
Ezt most komolyan kérdezed?
Lehet, hogy azért nem, mert látják, hogy az USA meg a NATO meg úgy a "Nyugat" en bépc ténylegesen is az országuk elpisztítására törekszik, ahogy azt Putyin mindig is mondta?
Hiszen, mostanra már a "szabad" nyugati sajtó nyíltan kijelenti, hogy mindig is az orosz állam meggyengítése, de még inkább a teljes elpusztítása volt a _VALÓDI_ céljuk!
Nyáron, az oroszok ellen elkövetett terrotámadások után naponta 1500 önkéntes jelenkezett az orosz seregbe.
Ez a szám mostanára csengett le.
De az orosz hadsereg igen bőkezű a juttatások terén is, szóval, jelenleg nincsen ember problémájuk.
GyMasa 2025.01.09. 22:32:32
www.youtube.com/watch?v=EadAXT1Zrjk
A cikkben szereplő "Egy francia kiképzés", az az EGYETLEN, francia kiképzés volt, ahol a hirhedt 155. gépesített lövészdandár t9rténetét mondja el a mesélő.
60 ember dezertált, de csak azért, mert a franciák igazi Auschwitz-ot csináltak a kiképzőtáborból (szögesdrót, reflektorok, kutyás őrök éés folyamatos katonai rendészeti járőrőzés.
Eközben a dandár 2/3-át Ukrajnában képezték ki, ahonnan a 4000 emberből 926 ( nagyságrendileg 25%) dezertált.
És, itt egy másik video ugyanettől az embertől, az ukrán általános dezertálási helyzetről:
www.youtube.com/watch?v=g_8_p8Kyqb0
EZ egy remek csatorna. AZ ezeket megelőző videeoja pedig arróll, szól, hogy hogyan épített egy durvánerps sereget Oroszország.
Gery87 2025.01.09. 23:49:27
"Lehet, hogy azért nem, mert látják, hogy az USA meg a NATO meg úgy a "Nyugat" en bépc ténylegesen is az országuk elpisztítására törekszik, ahogy azt Putyin mindig is mondta?"
Logikád alapján ha a katonakorú nem akar a hazája szuverenitásáért küzden akkor miért akarna az orosz is?
"Hiszen, mostanra már a "szabad" nyugati sajtó nyíltan kijelenti, hogy mindig is az orosz állam meggyengítése, de még inkább a teljes elpusztítása volt a _VALÓDI_ céljuk!"
Nyíltan nem mondják ki.
Az ellenség Putyin rendszere.
"Nyáron, az oroszok ellen elkövetett terrotámadások után naponta 1500 önkéntes jelenkezett az orosz seregbe."
És mennyi az ukránba? 3 ukrán távol maradó fiatal nem mérvadó...
"Ez a szám mostanára csengett le.
De az orosz hadsereg igen bőkezű a juttatások terén is, szóval, jelenleg nincsen ember problémájuk."
Elég szomorú hogy valaki az életét teszi fel arra hogy anyagilag kicsit jobban álljon.
Nem jó kilátások.
Tapi2021 2025.01.10. 15:28:56
Például, hogy hogyan és miért lett egy békés demonstrációból vérfürdő? Ki lőtt először? És miért? (A tömegből egy ISMERETLEN fegyveres egy fegyvertelen tisztre.)
Kik lőtték a tüntetőket a tetőkről? Amikor már működött a Nagy-kormány? És miért kellett, hogy ez a kormány NE MŰKÖDJÖN jól? Kinek volt ez érdeke? ... Stb.
Ez a gyűjtemény sok lyukat betöm, és nagyon is érthetővé teszi, miért tartott közel két hétig a szovjet "töketlenkedés", hogy leverjék?
(Mert ki kellett várni az angol és francia támadást.) Stb.
Nagyon érdemes elolvasni!
Tapi2021 2025.01.10. 15:32:20
Ebben a gyűjteményben FORRÁSOK vannak, új módon összerakva. Nagyon is hihetően.
Tapi2021 2025.01.10. 15:46:02
Volt már 56 CIA akció, fasiszta felkelés, zsidó ellenes pogrom....stb.
mind mind marhaság."
Pont, hogy semmi konteó nincsen benne. Az általad felsoroltak egyike sem, sőt, a CIA-s lehetőséget is megvizsgálja és elveti, mert semmi nem támasztja alá.
A szovjet érdekű, szovjet machinációkat és beavatkozást annál inkább alátámasztják, mind az események, mind a motivációk, mind az, hogy fontos szereplőkről sosem derült ki, kik lehettek.
Sem a megtorlás alatt, sem később, pedig a rendszer még évtizedekig állt, lett volna idő kideríteni.
A káoszban komoly rend teremtődik azonnal, ha a rendező elv egy szuezi figyelemelterelő szovjet művelet.
Honnan lettek a fegyverek, amiket a Kálvin téren osztogattak? Hogyan lett a békés demonstrációból lövöldözés? Miért kellett a Köztársaságtéri ostrom, a lincselés és hogyan tudták, hogy ez lesz, azok, akik már reggel odahívták a nemzetközi sajtót?
Mi értelme volt a vidéki sortüzeknek, amikor már elvileg győzött a forradalom, működött az új kormány és a munkástanácsok...??? Stb.
Én egyben elolvastam a könyvet annyira érdekes és annyira összeáll.
Gery87 2025.01.10. 21:49:51
igen, tudjuk hogy ez nektek nagyon tetszik hisz alátámasztja a "56 egy felesleges esemény volt" narratívát.
Ellenforradalmi, reakciós jobberként nyilván ez az "igazság".
Tapi2021 2025.01.11. 22:58:19
Csak nyomod a balos, sértett dumádat. Pedig én nem bántom az '56-osokat.
A forradalmár attól még forradalmár, hogy közben egy birodalom titkosszolgálata az orránál fogva vezeti, FELHASZNÁLJA, és számos beavatkozással irányítja az eseményeket.
Sok forradalmár, forradalom járt már így.
Gery87 2025.01.12. 01:19:39
Minden "békepárti" gyávaságpárti propagandista szarságoddal gyalázod 56-ot !
Gery87 2025.01.12. 01:22:07
És pont.
"kinek drágább rongy élete, mint a haza becsülete".
De hát Petőfi is ugye csak egy "szabadkőműves, balos, republikánus, felvilágosodáspárti libis" volt ugyebár...szóval kit érdekel.
Gery87 2025.01.12. 01:26:09
Jármát megunva síkra lép
Pirosló arccal és piros zászlókkal
És a zászlókon eme szent jelszóval:
"Világszabadság!" "
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.12. 06:52:33
Ez jellemzően azt jelenti, rosszabb, elnyomóbb rendszer jön.
Kipróbáltuk, nem jött be.
Szóval az irány: vissza a normalitásba.
A pirosló arcúakat meg zászlóstól lágerbe!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.12. 06:53:55
Petőfi kora embere volt: komolyan elhitte, hogy a liberalizmus jó dolog.
Bolondos, naív srác volt.
Gery87 2025.01.12. 11:24:26
hagyd már a picsába ezt a "normalitást".
Te magad se tudod mit akar jelenteni és ezek a tolvajok mindenhová vezetnek csak jó fele nem!
Gery87 2025.01.12. 11:26:36
Remek, ez az, folytasd csak....
Csak eljutunk pár év alatt a nyílt ellenforradalmisághoz, az egész elmúlt magyar 250 év feleslegességéhez és tagadásához.
Magatok alatt vágjátok a fát ezzel.
Szóval csak így tovább.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.12. 13:26:43
Sokan még nem jutottak el ide. Az átlagos magyar jobbos máig hisz a 19. század liberális eszméjében.
valis47 2025.01.12. 16:08:16
Petőfi egy proto-bolsevik volt (vagy poszt-jakobinus), mindegy.
Mivel ti is szeretnétek gyilkolni, akasztgatni a "népellenséget", csak gyávák vagytok hozzá, így szimpatizáltok persze ezzel az eszmeiséggel.
Lásd, Haynau mészáros volt, de az áldozatai száma össze sem hasonlítható a különböző ribilliókéival, ahol tényleg az ilyen vörös zászlósok lettek a hangadók.
Ha győz a szabadságharc, a korabeli fejlettnyugat nem aktiválja ellenünk a korabeli NATO 5. cikkelyt, és nem hívja be a ruszkit (akkor tényleg azért jött csak, mert behívták), akkor feltehetően a józanabb hangok kerültek volna többségbe. Petőfi a képviselőválasztáson is elbukott, bár ezt csalásnak tulajdonította. Az "Akasszátok fel a királyokat" meg a "Dicsőséges nagyurak" című versei inkább botrányosnak számítottak akkor, mint népszerűnek, vagy az általános közhangulatot kifejezőnek.
Gery87 2025.01.12. 21:27:25
Reméljük sose jutnak olyan mélyre mint ti itt.
Gery87 2025.01.12. 21:29:09
"Ja, lett is 100 millió halottja ennek az eszmének
Petőfi egy proto-bolsevik volt (vagy poszt-jakobinus), mindegy."
Abszolutista tekintélyelvű reakciós ellenforradalmár jobbágyok vagytok, értjük.
ez a nevem senki 2025.01.13. 02:02:51
A hatalom célja a hatalom.
Ha valaki uralkodni akar, s uralmát folytonossá akarja tenni, értenie kell a valóságérzék kificamításához. Az uralkodás titka ugyanis az önmagunk csalhatatlanságába vetett hit párosítása a múlt tévedéseiből való tanulni tudással.
A párthűség nemgondolkodást jelent. Azt jelenti, hogy nincs szükség gondolkodásra. Párthűség egyenlő: tudattalanság.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.13. 08:07:00
Pedig előbb-utóbb fel kell ismerni, hogy a nacionalizmus a liberalizmus terméke.
Gery87 2025.01.13. 09:36:28
Mind a kettő a felvilágosodás korának terméke.
És akkor?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.13. 09:37:40
Káros eszmék.
Gery1987 2025.01.13. 19:56:35
Nektek mi sem káros...
Nem tudsz 250 évet visszaforgatni a rendi abszolutista jobbágy világba.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.14. 07:06:14
Nem is kell. A mostani polgári basáskodást és perverz rendet kell likvidálni lépésenként. Növelve közben a normalitást.
Gery87 2025.01.14. 13:23:42
Ez csak bla bla...
Senki nem képviseli ezt, főleg mert te magad sem tudod mi a jó büdös bánat lenne ez.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.14. 13:26:16
Szellemi irányzat ez. Most a rendszer leépítése a lényeg. Kevesebb liberális demokrácia - jobb jövő.
Gery87 2025.01.15. 00:20:23
"Szellemi" a faszod az.
Ez csak a semmitmondó, buta, céltalan büdösbunkóság, a szervilis jobbágylét, gyávaság, megalázkodás, a társadalmi gyereklétbe való visszavágyás ahol semmi felelősség mellé nulla szuverenitás jutott......maga a paternalista lófasz.
Ennyi.
Szobanövény státuszba vágyódás.
Gery87 2025.01.15. 00:26:25
Erre vágysz bammeg, hogy nézel ki a buta öreg fejedből a panel ablakán, este szól a propaganda a TV-ben, ahol megmondják miről mit kell gondolni.
Hétköznap robot a Uraság nagybirtokán.
Vasárnap templom, mert kötelező.
Aztán cserébe, mivel jó voltál....mint egy kibaszott gyerek...megtarthatod a termés egy részét, gyűjthetsz rőzsét az erdőben, meg a szentek ünnepén be lehet baszni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.15. 08:20:21
Én szakrális társadalomra vágyom, ahol a polgárok nem basáskodnak az embereken.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.15. 08:24:36
A pirosló arcú piroszászlósok vonuljanak be a rácsok mögé, a filantrógerek kezdjenek kubikos munkát, a kisemberek meg kapjanak szabadságot - röviden ennyi.
Gery87 2025.01.15. 10:12:00
Akkor bizony el kel menni egy iszlám országba, beállni Habib mögé aztán megcsinálni a kalifátust, mert itt nyugaton keresztényekkel/ateistákkal már ilyen nem lesz.
Gery87 2025.01.15. 10:12:25
A jobbágylét mióta szabadság baszod?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.15. 10:13:26
A jobbágyság több jogot ad a bérmunkásságnál. Sok tekintetben.
ez a nevem senki 2025.01.15. 11:02:00
ődsz afeu dalizmus ésa komm
unizmus köz
ött
dönt
sél már ne
köd melyik jó
oszt választhatsz irány k.afrika vagy é.kórea
Gery87 2025.01.15. 12:51:53
Mondjuk méltóságot pont nem.
Másrészt megint az van hogy a rosszat le akarod váltani egy rosszra..
Semmi értelme.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.15. 13:09:19
Ki akarna jobbágyságot? Csak te beszélsz róla.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 13:46:55
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 13:47:30
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 13:52:42
ok.ru/video/7342680115796
Gery87 2025.01.15. 22:02:40
Hát amiről beszélsz, a "normalitás" a rendi társadalom, a kötöttség, a személyi függés, a Döbrögik óvó keze...az egyház világi hatalma...
Mi más lenne?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.16. 08:05:36
A pénz alapú polgári társadalom nem jó, ez a lényeg.
Gery87 2025.01.17. 11:11:19
A rendi társadalom meg még rosszabb, ez a lényeg.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.17. 11:12:35
Szerintem jobb, ott nincs felesleges ember.
Gery87 2025.01.17. 12:29:23
Ennyi erővel legyen rabszolgaság megint...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.17. 13:38:03
Nem jobb, ha nincs?
De ne legyen egyenruhás piroslóarcú munkástanácskodás se.
Gery87 2025.01.17. 22:09:19
Persze hogy neked nem kell, te csak morogni akarsz a fényképezőgép mögött a hanyatló nyugat miatt, aztán döntsenek helyetted mindenben mások, mert lusta és cinikus vagy, aztán ha nem úgy alakul ahogy te szeretnéd, akkor meg vinnyogsz a buzik meg soros miatt..
Értem én a logikádat: legyen minden azok által eldöntve akiket most preferálsz.
De ha holnap nem úgy döntenek ahogy szeretnéd vagy már másképp gondolod, akkor meg fel lennél háborodva hogy nincsenek választások és el vagy hajtva a gecibe vagy a böribe...
Ott pislognál hogy "nem erről volt szó"
De kurvára erről lenne szó egy autoriter tekintélyelvű rendszerben!
Te megválasztod őket, hatalomra segíted őket, ők meg másnap már nélküled döntenek és ha nem tetszik, kapsz a pofádra!
Minden autoriter antidemokrata azt képzeli hogy "holnap" is azt gondolja amit ma....ezrét legyen örökre az amit most akar.
Aztán meg jön a sírás...
Értjük.