magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Viccesek a szivárványsrácok

A bukott Nomentum Párt vezetője, Tompatlan Márti kétségbeesetten kapkodik. Az européer fiatal magyar ballibbantak - szivárványsrácok és abortuszcsajok - korábban agyonreklámozott pártja már sehol sincs, pedig egykor minden második vezetőségi tagjuk még "év embere" volt.

Valahogy csak rá akarnak kapaszkodni a Soros-Talpramagyar expresszre. Új ötletük: legyen magyar törvény, mely szerint nem lehet Magyarországon politikus olyan személy, aki nem tetszik Soros gazdának! Hiszen az amerikai Magnitsky Act ezt jelenti: ha valaki nagyon nem tetszik az amerikai elitnek, akkor ráteszik erre a listára.

Vicces eleve a törvény neve: Magnyitszkij egy amerikai tőkealap vezető alkalmazottja volt, mely orosz vagyonok kisíbolásával foglalkozott nyugati befektetők érdekében. Ennek a folyamatnak a leállítása - de legalábbis erős fékezése - a putyini gazdaságpolitika fontos eleme volt. Nyilván ez nagyon nem tetszett Soroséknak, így törvényt neveztek el Magnyitszkijről, annak halála utána.

130 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7618770726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2025.01.08. 12:24:52

Amerika jelenlegi vezetése a kultúra látszatától is igyekszik minél messzebb kerülni.

Gery1987 2025.01.08. 12:29:18

@megamovieboy:

Talán Putyin nem?

Mindegyik elitista rohadék ezt csinálja évszázadok óta.

Gery1987 2025.01.08. 12:31:59

Egyébként teljesen felesleges kepeszteni ilyen kamu kezdeményezésekkel meg javaslatokkal - pláne a ner felé. - mivel nyilván a saját emberuket nem fogják megingatni még kitessekelni.
Haladunk tovább az Orbán álltal is tízen éve meghatározott demokrácia nélküli többpártrendszer élve mentén.

vergyula 2025.01.08. 12:36:57

Gondolom itt fontos részlet, hogy Biden számára már semminek semmilyen tétje sincs.

vergyula 2025.01.08. 12:38:54

@Gery1987: "mivel nyilván a saját emberuket nem fogják megingatni még kitessekelni"
Mérlegelnek, ahogy az nyilván a két hölgynél is történt. Persze szerintem Tóni nem fog úgy járni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.08. 12:56:28

Érdekes. Tehát ők a magyar belügyeket egy külföldi állam meghatározta keretek szerint akarják korlátozni.
Csak emlékeztetnék : pontosan ilyenért tört ki az első világháború.
Bár amit ez a csicska banda csinál nem az első eset, Gyurcsányi is felajánlotta már a szlovák rendőrségnek, hogy nyomozhat és letartóztathat itt is.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.08. 13:19:27

Magnyitszkij házastársának a neve gondolom csak véletlen egybeesés, az is gondolom, hogy tökvéletlen, hogy egy 2009-es Amerikához köthető eset után 2010-ben oda utaznak mindenféle hasonló nevű emberek.

Gery87 2025.01.08. 14:09:35

@vergyula:

Tóni a rendszer egyik alapja, nem fogják kibaszni.

vergyula 2025.01.08. 14:14:27

@Gery87: Így van, jön Trump, és kitünteti.

ez a nevem senki 2025.01.08. 15:05:28

Az Európai Unió nem hagyja, hogy más nemzetek megtámadják a határait – jelentette ki szerdán Franciaország külügyminisztere, ezzel reagált Donald Trump megválasztott amerikai elnök Grönland elfoglalására vonatkozó megjegyzéseire, amiben nem zárta ki a katonai erő alkalmazását.

vergyula 2025.01.08. 15:11:38

@ez a nevem senki: Donald trollkodásával biztos érdekesebb lesz az amerikai politika.

_Neville 2025.01.08. 15:41:15

Amúgy szerintetek mi értelme ennek a műsornak? Tippre kb két hétre lesz a listán Rogán, amíg le nem köszön a demokrata vezetés.

vergyula 2025.01.08. 15:46:00

@_Neville: Szerintem szimbolikus, bár a "kicsinyes bosszú" (GM) is jól hangzik.
Állítólag elég hosszú, bürokratikus folyamat, mire valaki lekerül a listáról.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.01.08. 15:51:32

@_Neville:

Ez jellemzően egy jelzés, semmi más.

Van több bolgár is a listán.

Egyébként kellemetlen dolog a listán lenni, mert van pár nehézség miatta.

vasútihíd 2025.01.08. 16:02:10

@_Neville: ez úgy látszik az amerikai rendszer sajátossága. mármint hogy a leköszönő kormány több mint két hónapot kap hogy megpróbálja aláásni az utána jövőt.
a szenilis biden esetében ez pláne így van ő gyuri bácsival kettesben jól szimbolizálják a liberális előtér- és háttérhtalom haláltusáját.

vergyula 2025.01.08. 16:10:45

@vasútihíd: "ez úgy látszik az amerikai rendszer sajátossága. mármint hogy a leköszönő
kormány több mint két hónapot kap hogy megpróbálja aláásni az utána jövőt."

Nem úgy, mint a leköszönő polgármesterek errefelé.

Tapi2021 2025.01.08. 19:37:36

@Gery1987: "Mindegyik elitista rohadék ezt csinálja évszázadok óta. "

Mármint minden birodalom!

Tapi2021 2025.01.08. 19:49:13

@Gery1987: "mivel nyilván a saját emberuket nem fogják megingatni még kitessekelni."

Amit ettől az amerikai "még utoljára, halál előtti agóniánkban is belétek rúgunk szemetek, akik nem hódoltatok be nekünk", tényleg oltárira ízléstelen faszkodástól FÜGGETLENÜL is meg kéne tenni jó ideje.

Rogán komoly ballaszt már, minél később tolják hátra, annál tovább olvasztja a szavazóbázisunkat.

Egyrészt, valóban teljesen gátlástalanul hasznáélja ki a kínálkozó lehetőségeket, és nem csak ő, hanem a semmirekellő elvált felesége is.
Ebből tényleg elege van már a "jobboldalon" is mindenkinek.

De ami még nagyobb baj, hogy NEM TUDJA KEZELNI A FIDESZ-KDNP kormány kommunikációját! A legalapvetőbb álláspontjaikat sem volt képes úgy kommunikálni, hogy azt itthon és pláne külföldön MEGÉRTSÉK! Már akinek ez szándéka. (Pressmannek például bizonyosan nem ez a szándéka. Ő pontosan érti, hogy az ellenzék HAZUDIK? csak nekik ezekre a hazugságokra volt, van SZÜKSÉGÜK, a be nem hódoló kormány ELLEN! Lásd még Brüsszelt!)

Szarvashibák sorát vétették, csak a pedofil nélküli pedofil üggyel és azóta is.

Rogánékkal nem lehet egy év múlva győzni. MP-t SEM tudják kezelni!

Tapi2021 2025.01.08. 20:01:04

@vergyula: "Gondolom itt fontos részlet, hogy Biden számára már semminek semmilyen tétje sincs. "

Egyrészt. Másrészt viszont eleve ezzel a durva - SZÖVETSÉGESSEL (ráadásul egy kicsivel, jelentéktelennel) szemben példátlan - arroganciával KEZDTÉK az uralkodásuk elején már a "kapcsolatépítést". Értsd: diktálni akarást.

Már önmagában az egy SZÁNDÉKOS kesztyűdobás volt, hogy kereszténydemokrata szövetségeshez egy szélliberális homokost küldtek nagykövetnek!!!

Miért is? Véletlenül? Aligha.
Még az sem volt véletlen, hogy nem pl. egy lett, német, latin vagy akár fekete homokost...!!!!

Szóval a Biden kormányzat egyből hadüzenettel nyitott!

Isteni szerencse, hogy a történelem négy év rombolás után, amit itt és a világban csináltak, elsöpörte őket.

Sajnos a dög azért még ide-oda szarik mielőtt elföldelik. De ez egyáltalán nem meglepő ettől az aljas bandától.

Tapi2021 2025.01.08. 20:06:29

@Deak Tamas: Minden ország, minden nép közel fele mindig "labancokból" állt és áll.
Ritka pillanatoktól eltekintve. Ha egyáltalán.

1848-ban egység volt? A Rákóczi szabharckor?

Mindig ott voltak a megalkuvók, árulók, külföldet kiszolgálók. "Másként gondolkodók". ...
Akiknek tökéletesen jó volt a Habsburg uralom is, a szocialista-komm. uralom is, a francia vérgőzösök majmolása is...

Ez ma sincsen másképp.

Tapi2021 2025.01.08. 20:12:13

@ez a nevem senki: @vergyula: Hozzá kell szokniuk, hogy Trump ugyanúgy fog "ötletelni" a Fehér Házban is, mintha a golf pályán lenne a haverokkal.
És nem úgy, mint a többi "profi" politikus, akiknek hatszor átrágja egy stáb még azt is, hogy köszönjenek.

Tapi2021 2025.01.08. 20:14:21

@_Neville: Egyszerűen PITIÁNEREK!

Tapi2021 2025.01.08. 20:17:02

@vergyula: "Állítólag elég hosszú, bürokratikus folyamat, mire valaki lekerül a listáról. "

Kivéve, ha a titkosszolgálat talál egy névtelen e-mailt, ami igazolja, hogy az oroszok miatt van, akik a kínai Tik-tokon befolyásolták a Pénzügyminisztériumot!!!

A román recept!

Tapi2021 2025.01.08. 20:23:00

@vasútihíd: "ez úgy látszik az amerikai rendszer sajátossága. mármint hogy a leköszönő kormány több mint két hónapot kap hogy megpróbálja aláásni az utána jövőt."

Jó meglátás. Ez szerintem is eléggé problémás. Kellene ott is egy lista, hogy vereség után már mihez NEM nyúlhat a bukott kormány! Pl. a külpolitikában is.

Tapi2021 2025.01.08. 20:27:57

@vergyula: "Nem úgy, mint a leköszönő polgármesterek errefelé. "

Itt a saját csontvázak és terhelő bizonyítékok eltüntetésére, és a számok kozmetikázására, meg a belső kör új állásainak megtalálására kell az idő!

vergyula 2025.01.08. 20:32:03

@Tapi2021: Azért olyan is előfodult, hogy az elvesztett választás után gyorsan kiszórtak némi pénzt, adósságot hagyva az utódra, illetve csökkentették a polgármesteri jogköröket.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.08. 20:38:53

@Tapi2021: a fele egészen biztosan nem. Egészséges országokban, mint Szerbia a labancnak először mondjuk leszúrták a lovát, hátha abból ért. Ha nem sikerült, égett a háza. Ha az sem, akkor alakult meg a Hírszerzési és Különleges Műveleti Intézet.

Tapi2021 2025.01.08. 21:03:46

@Deak Tamas: Hát nem tudom, ha nem lennének közel a feléhez az arányok, hogyan jönnének sorra ilyen "identitású" kormányok Európában? És nálunk is?

Ehhez időnként szavazattöbbség kell. Amit most is számos országban megkaptak, kapnak. Pedig láthatóan nem az egyes népek érdeke az, amit aztán csinálnak. Legyen szó az illegálisak tömeges betelepítéséről, az ezzel együtt járó iszlamizációról (ami a következő vallásháború alapja lesz!), vagy arról, hogy a pénzünket százmilliószámra költik el MÁSOK HÁBORÚJÁBAN, az EU-n KÍVÜL!!! Stb.

Sőt, még hitelt is MI veszünk fel rá! ...

Akkor lelkében, agyában, mentalitásában nem "labanc" a népek legalább fele?

Gery87 2025.01.08. 21:06:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Biden meg a saját fiának adott kegyelmet, szóval ez tőlük eléggé hiteltelen. Képmutató elitista férgek.

Tapi2021 2025.01.08. 21:06:26

@Deak Tamas: Szerintem, ha valaki nem hazafi az kizárásos alapon "labanc". Még, ha egyébként önmagában jó szándékú ember is.

Gery87 2025.01.08. 21:08:17

@vasútihíd:

Trump meg akkora egóbajnok retek troll pofátlan fasz hogy a szövetségesét fenyegeti alig burkoltan hogy tessenek eladni Grönlandot mert baj lesz.

Nárcisztikus beképzelt faszkalapok ülnek lassan mindenhol a nyakunkon.

Gery87 2025.01.08. 21:09:22

@Tapi2021:

Nem kell hozzá birodalom hogy egy ország élén szemétládák legyenek.

Gery87 2025.01.08. 21:12:26

@Tapi2021:

"Rogán komoly ballaszt már, minél később tolják hátra, annál tovább olvasztja a szavazóbázisunkat.
Egyrészt, valóban teljesen gátlástalanul hasznáélja ki a kínálkozó lehetőségeket, és nem csak ő, hanem a semmirekellő elvált felesége is."

:) De kis naiv vagy!
Ez a NER lényege 14 éve, amit ezek művelnek, erre megy ki az egész!
A rokonok, haverok, exek, koleszos szobatársak felpumpálására!!! Nerednyikké, nerednyivákká tételre...

:D
Jó reggelt.
Mit toljanak hátrébb? Saját magukat? Mondjanak le?
:)

"Ebből tényleg elege van már a "jobboldalon" is mindenkinek."

Talán ezért is mennek a Tiszába majd még többen.

Tapi2021 2025.01.08. 21:13:55

@Gery87: Elég megnézni két politikáról szóló amerikai filmet és tudható, hogyan működik ez náluk. És ezután még van kérdés?
Ugyan már?

Nem is értem, hogy miután az USA-ban nyíltan bemutatják - igaz, mindig utólag - a saját kormányaik legaljasabb húzásait is szerte a világon, - hogyan lopnak, csalnak, vesztegetnek, zsarolnak, indítanak háborúkat, pénzelnek terroristákat, felkelőket, diktátorokat, likvidálnak megválasztott elnököket, politikusokat, tartanak fenn illegális börtönöket, megszegik az összes létező nemzetközi törvényt és szabályt, például a foglyok tartása, kínzása, stb. terén...., simán élnek tovább és a politikusaik is simán csinálják ezeket tovább!

Érdekes nép ez. :-(

élveteg 2025.01.08. 21:15:55

"Súlyos korrupciós gyanú fenyegeti a spanyol monarchiát"

index.hu/kulfold/2020/07/24/sulyos_korrupcios_gyanu_fenyegeti_a_spanyol_monarchiat/

Nem tudom az öreget rátették a listára ?

Tapi2021 2025.01.08. 21:18:43

@Gery87: "Nem kell hozzá birodalom hogy egy ország élén szemétládák legyenek"

Valóban, de azok érdektelenek. Egyik sem fog világháborút csinálni vagy bedönteni a nemzetközi gazdaságot, kibaszni másokkal. Mert kicsik.
A nagyok igen, ők képesek erre, már megcsinálták párszor.

Gery87 2025.01.08. 21:20:44

@Tapi2021:

Putyin sem különb. ÉS Trump se lesz az.
Szóval nem igen tudok mit kezdeni ezzel a nagy alterjobb ellenforradalommal.
Semmi nem fog változni.
Sőt.

Gery87 2025.01.08. 21:22:13

@Tapi2021:

Eleve királyoknak nem szabadna már létezniük...

Gery87 2025.01.08. 21:22:47

@Tapi2021:

"Valóban, de azok érdektelenek."

Ja, azt a picit tényt leszámítva hogy a benne élőknek azért kurvára nem;)

Tapi2021 2025.01.08. 21:27:59

@Gery87: "Talán ezért is mennek a Tiszába majd még többen. "

Aki egy aljas ember mögé áll át, akitől eddig azt láttuk, hogy a NER hercegeként élt, havi öt millából, GOND és egyetlen egy érdemi KRITIKA NÉLKÜL, amíg ki nem esett a csecs a szájából, aki már erre nyilván készülve hónapokkal korábban felvételeket készített TITOKBAN a feleségéről, amit gond nélkül fel is használt ellene..., akit csak a revans és a bosszú fűt..., stb., szóval az, azok a magyar társadalom LEGALJA!

Ettől még egy hithű DK nyugdíjast is többre tartok.

Tapi2021 2025.01.08. 21:35:24

@Gery87: "Ja, azt a picit tényt leszámítva hogy a benne élőknek azért kurvára nem;) "

Nyilván mindenkinek a maga baja.

Itt is megtörténhet, hogy előbb-utóbb jön egy újabb "labanc-kormány". Akár tiszás, vagy más. Akár már 26-ban. Semmi sem tart örökké.
És, ahogy kívülről látjuk, sajnos a legjobb verziók is elkopnak idővel. Főleg, mert nem újulnak meg menet közben. Ahogy a Fidesz sem.
Pl. azzal, hogy a ballasztokat, mint arogán, kidobja időben és ÚJ EMBEREKET hoz helyzetbe, illeszt a rendszerébe. Ez nincs.

Ha buknak, főleg ezért buknak, nem azért mert Rogánnak van vagyona, cége? az USA-ban.

vergyula 2025.01.08. 21:40:07

@Gery87: "Biden meg a saját fiának adott kegyelmet"
Az egy elgondolkodtató eset. Egyrészt érthető, hogy egy apa megmenti a fiát, másrészt nem igazán etikus. Tán az lehetett volna egy workaround, ha a kegyelem után lemond. (Bezzeg nálunk, ugye. Itt mindennek van következménye.)

vergyula 2025.01.08. 21:44:56

@Tapi2021: Aljasságért Vitya sem megy Indiába, de nem menjünk bele ezredszer is.
Azt kell megérteni, hogy sokaknak nem tesztik a Fidesz "kormányzása", és egyre kevésbé számít, hogy ki váltja le.

Tapi2021 2025.01.08. 21:47:59

@Gery87: "Semmi nem fog változni.
Sőt. "

Az a nem mindegy, hogy az aktuális birodalom (vagy birodalmak) ellened van-e vagy sem?

A birodalom mindig a saját érdekét fogja nézni, csak ne akarjon közben OK NÉLKÜL eltiporni akkor is ha a szövetségese vagy! Pláne nem azért, mert máshogyan állsz a f..z szopás jogához.

Mert kb. ezzel nyitottak.

Ukrajna később jött. Azt még meg is értem, hogy nem esik jól, ha nem tapsolunk ahhoz, hogy az ő geopilitikai hatalmuk megszilárdításához meg kell hallnia pár százezer ártatlan embernek. Mert ezt most az oválisban így látták jónak. Rosszkor éltek, a rossz helyen. Ezt értem.
Egy birodalom elvárja, hogy a hatalma növelésében a szövik támogassák.

De azt már nem értem, hogy miért kellett nekünk jönni identitási, szexuálpolitikai, és lényegében ideológiai okokból és nyíltan lépéseket tenni a szövetséges megválasztott kormányának megdöntésére???
Ezzel nehéz a szövetségeseket, jóakarókat megtartani! (Miközben valódi diktatúrák sorával kebelbarátok!!!!)

vergyula 2025.01.08. 21:49:52

@Gery87:
"Ez a NER lényege 14 éve, amit ezek művelnek, erre megy ki az egész!
A rokonok, haverok, exek, koleszos szobatársak felpumpálására!!! Nerednyikké, nerednyivákká tételre..."

Egy viszonylag friss interjúban Lázár kimondja, hogy a magyar vállalkozók feltőkésítése 2010-2022 között megtörtént, most már lehet az országért dolgozni.

vergyula 2025.01.08. 21:52:29

@Tapi2021: "lényegében ideológiai okokból és nyíltan lépéseket tenni a szövetséges megválasztott kormányának megdöntésére???"
Olyat pl. Vitya is csinál ám, hogy támogatja pénzzel a neki tetsző jelöltet külföldön. Hadd ne mondjam, kinek a pénzével.

"Miközben valódi diktatúrák sorával kebelbarátok!!!!"
Ja, ismerek ilyet.

Tapi2021 2025.01.08. 21:53:00

Tudjátok miért kellett ez az utolsó napokban gyorsan még tető alá hozni?

Azért, mert szó szerint ezeken a vádakon alapul MINDEN brüsszeli faszkodás IS a pénzeink körül!!!

Ezek a VÁDAK soha nem lettek igazolva! DE pont az ilyenekkel lehet azt a látszatot kelteni, hogy ezek valósak!!!

Nézzétek meg! Pressman és a Pénzügyminisztérium tényleg SZÓ SZERINT idézi UGYANAZOKAT az ELLENZÉKI hamis vádakat, amiket Brüsszel is! Amire alapozva Brüsszel is megpróbálja azt Orbán-kormányt bedönteni!!!!

Akkor hol is írták ezt a forgatókönyvet!???

vergyula 2025.01.08. 21:56:04

@Tapi2021: "Ezek a VÁDAK soha nem lettek igazolva! DE pont az ilyenekkel lehet azt a látszatot kelteni, hogy ezek valósak!!!"
Szerintem az EU-ügyészség segíthetne tisztázni Tónit, meg az egész kormányt, csak csatlakozni kéne.

Tapi2021 2025.01.08. 22:00:01

@vergyula: "és egyre kevésbé számít, hogy ki váltja le. "

A hülyéknek, az ön- és közveszélyeseknek!

Kurvára nem mindegy, kik és MI jönnének, jönne utána!
Csak fatalisták, vagy őrültek adják úgy a kormányt egy ember kezébe, hogy azt sem tudják tud-e vezetni? Miközben száguldunk egy kanyargós úton.

NEM MINDEGY mi jönne Orbánék után! Neked sem!

vergyula 2025.01.08. 22:03:52

@Tapi2021: "Kurvára nem mindegy, kik és MI jönnének, jönne utána!"
Persze, hogy nem, de sokak szerint rosszabb nem jöhet.

"Csak fatalisták, vagy őrültek adják úgy a kormányt egy ember kezébe, hogy azt sem tudják tud-e vezetni?"
Ezt senkiről nem tudod, ha még nem volt kormányon.

Tapi2021 2025.01.08. 22:04:38

@vergyula: "Egy viszonylag friss interjúban Lázár kimondja, hogy a magyar vállalkozók feltőkésítése 2010-2022 között megtörtént, most már lehet az országért dolgozni. "

Ezt nem ismerem. De óriási dolog lenne, ha igaz. Ilyen rövid idő alatt behozni közel 80 év lemaradást.
Sajnos szerintem csak sokkal jobb lett a helyzet, már vannak és labdába rúgnak magyar vállalkozások is a külföldiek mellett, legalábbis itthon.

Tapi2021 2025.01.08. 22:07:34

@vergyula: "Persze, hogy nem, de sokak szerint rosszabb nem jöhet."

Igen, ezért baj, hogy az elvakult hülyék is szavazhatnak.

"Csak fatalisták, vagy őrültek adják úgy a kormányt egy ember kezébe, hogy azt sem tudják tud-e vezetni?"
Ezt senkiről nem tudod, ha még nem volt kormányon. "

De akiről MÁR tudod, hogy szar ember..., annak miért adod oda a kormányt???
Fatalizmusból?

Csak azért is basszunk ki mindenkivel? Mert akkor legalább XYZ-vel is ki lesz baszva?

vergyula 2025.01.08. 22:08:56

@Tapi2021: Félve kérdezem, de nem inkább a közszolgáltatások színvonalában kellett volna behozni némi lemaradást?

vergyula 2025.01.08. 22:12:01

@Tapi2021: "Igen, ezért baj, hogy az elvakult hülyék is szavazhatnak."
Ajjaj, te szelektálnád, hogy kik szavazhatnak? Hol a demokrácia? És nem hiszed, hogy mások szerint esetleg te vagy "elvakult hülye"?

"De akiről MÁR tudod, hogy szar ember..., annak miért adod oda a kormányt???"
Igazad van, annak még egyszer nem adnám.

Tapi2021 2025.01.08. 22:12:10

@vergyula: Pontosan tudod te is, hogy az EU ügyészség csak egy újabb eszköz lenne ahhoz, hogy a sorba be nem állókat kinyírják!

Az elmúlt évek tanulsága, hogy a szuverenitás egyetlen kis molekulájáról sem szabad a továbbiakban lemondani! És bármennyi hatalmat átadni magunk fölött IDEGEN kezekbe! Mert azok az idegen kezek NEM A MI ÉRDEKEINKET szolgálják. Soha nem is fogják.
Hanem az aktuális erősekét. Mindig.

vergyula 2025.01.08. 22:17:28

@Tapi2021: Wikipédia:
Az Európai Ügyészség feladata az EU költségvetéssel szemben elkövetett csalásokkal és más az EU pénzügyi érdekeit sértő bűncselekményekkel, úgy mint az EU pénzügyi alapjait érintő 10 000 eurót meghaladó csalások, vagy a határokon átnyúló ÁFA csalások kapcsolatos nyomozás és vádemelés.

24 EU-tagállam benne van.

Tapi2021 2025.01.08. 22:17:47

@vergyula: De elhiszem. Ezért nem azt kell nézni, ki, mit picsog, hanem győzni kell és nem engedni a másiki oldal hülyéit kormányhoz!
Ez egy harc. Az ellenfél sem egy bárban sörözik közben.

vergyula 2025.01.08. 22:19:06

@Tapi2021: Igazad van, a saját oldal hülyéje a jó hülye.

Tapi2021 2025.01.08. 22:29:10

@vergyula: Mint írtam, ez, hogy az EU/EP felhasználja az egyes intézményeit ELLENED, mint tagország ellen, (egyértelműen visszaélve az EREJÉVEL!), csak mostanában derült ki számunkra is. Amíg a sorban állsz és teszed, amit szabad, nem is fogsz szembesülni ezzel!

Mi gond volt a "migránsválság" előtt? Vagy Ukrajna előtt? ... Semmi.

Éltünk az európai rózsaszín álomban, hogy mind egyenlőek vagyunk, a tagországi jog- és hatáskörbe tartozó dolgokba nem szól bele az EU...
Aztán. Kiderült, ami kiderült.

Például, hogy eszközként ELLENED fordítja az intézményeit, ha más politikát akarsz, mint az erősek, mint a mainstream!
Ez elég keserves tapasztalat.

A 24-nél ez addig nem lesz probléma, amíg együtt menetel mindenki a mainstream-mel. Amint majd ott is valami mást akar valamelyik, mint a többi....

Ha az EU nem élt volna vissza az erőfölényével, a magyar (és lengyel) kormánnyal folytatott vitáiban, más lenne a helyzet. De kimutatták a foguk fehérjét.
Innen már, ahogy a balosok mondanák: no pasarán!

Védjük, ami még védhető.

Gery87 2025.01.09. 00:03:29

@Tapi2021:

"Aki egy aljas ember mögé áll át, akitől eddig azt láttuk, hogy a NER hercegeként élt, havi öt millából, GOND és egyetlen egy érdemi KRITIKA NÉLKÜL,"

Eddig ez nem volt probléma nektek, sőt, aki ma is Orbán seggében van, azzal sincs.

" amíg ki nem esett a csecs a szájából, "

A seggről le nem csúszott a nyelve, fogalmazzunk inkább így..

"aki már erre nyilván készülve hónapokkal korábban felvételeket készített TITOKBAN a feleségéről, amit gond nélkül fel is használt ellene..., "

Egy rendes fideszes ezt csinálja nem? Jól megtanulta...

"akit csak a revans és a bosszú fűt..., stb., szóval az, azok a magyar társadalom LEGALJA!"

A fideszesek?

"Ettől még egy hithű DK nyugdíjast is többre tartok."

A NER-nél többre tartod? Akkor miért nem vagy DK-s?

Gery87 2025.01.09. 00:06:23

@Tapi2021:

"Nyilván mindenkinek a maga baja."

ja, hát dögöljön meg a szomszéd tehene, leszarom?

"Itt is megtörténhet, hogy előbb-utóbb jön egy újabb "labanc-kormány". "

Még az is jobbb lenne...

"Akár tiszás, vagy más. Akár már 26-ban. Semmi sem tart örökké."

Reméljük.

"És, ahogy kívülről látjuk, sajnos a legjobb verziók is elkopnak idővel. Főleg, mert nem újulnak meg menet közben. Ahogy a Fidesz sem."
Pl. azzal, hogy a ballasztokat, mint arogán, kidobja időben és ÚJ EMBEREKET hoz helyzetbe, illeszt a rendszerébe. Ez nincs."

A Rogán félékre alapul és a Rogán félékért él a rendszer, csak mondom.

"Ha buknak, főleg ezért buknak, nem azért mert Rogánnak van vagyona, cége? az USA-ban."

Arzét buknak mert képmutató, hazug, tolvaj, belterjes, nagypofájú, büdösbunkó, újgazdag proli, szar szemét alakok, akik elszakadtak a valóságtól.

Gery87 2025.01.09. 00:09:35

@Tapi2021:

Én meg azt nem értem 14 éve, hogy attól még hogy támadják a kormányt olyanok akik szintén nem makulátlanok, attól az a kormány jó és arátlan?
Biztos ideológiailag nem vagyok elég képzett...

De nálam az a szar amit egy másik szar fikáz, még nem lesz igazgyöngy.

Gery87 2025.01.09. 00:11:39

@vergyula:

"Egy viszonylag friss interjúban Lázár kimondja, hogy a magyar vállalkozók feltőkésítése 2010-2022 között megtörtént, most már lehet az országért dolgozni."

:D
Azta büdös...
És nem szakadt rá az ég...

Ennek is akkora egója, meg pofája van hogy a 200 milliárdos MÁV székházba nem fog beférni.

Gery87 2025.01.09. 00:12:24

@Tapi2021:

Istenem de kibaszott naiv vagy...

0dzsud0 2025.01.09. 03:41:45

@Tapi2021: "NEM MINDEGY mi jönne Orbánék után! Neked sem!"

Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy ők sokkal jobban gyűlölik Orbánt, mint amennyire szeretik a hazájukat. :)

vergyula 2025.01.09. 08:31:16

@Gery87: "Ennek is akkora egója, meg pofája van hogy a 200 milliárdos MÁV székházba nem fog beférni."

600 milliárd lesz az..... :)

vasútihíd 2025.01.09. 16:07:01

@Gery87: @vergyula: trump valamit valamiért típusú üzletember. ha orbán-szíjjártó megkéri hogy vegye le rogánt a listáról akkor majd valamit kér cserébe.

Gery87 2025.01.09. 19:14:46

@vasútihíd:

Ja, most éppen vámokkal fenyegeti Dániát.
Ez egy bolond.

Wildhunt 2025.01.09. 20:05:35

@vergyula: Ha így lenne, fegyvert fognál ellenük, vagy csak posztolnád tovább a mémeket?

Gery87 2025.01.09. 20:10:00

@vergyula:

Trump ezzel is bizonyította hogy nem demokrata és szarba se veszi a népszuvereitást.
Ezek gecik.

GyMasa 2025.01.09. 21:17:57

@ez a nevem senki:
Őőőő, bocsi, de Trump nem azt mondta, hogy katonai erővel elfoglalja, csak annyit, hogyha Dánia nem képes/akarja megvédeni Grönlandot, akkor majd neki kell.
Mondjuk Grönlandnak nincs tól sok oka pattogni, hiszen éventee 500 millió EUR-t tol bele Dánia abba, hogy nullás legyen a költségvetésük.
SZóval, Grönland kifejezetten nem járna jól egy függetlenedéssel...
Mert, akkor maradna az, hogy eladják az USA-nak jó pénzért a természeti kincsek bányajogait, amit a mostani, EU felszopó, balos miniszterelnök nyilván nem akar, vagy marad az adóemelés.
FIgyelembe véve, hogy Grönlandon 57000 ember él ÖSSZESEN, az az 500 millió EUR egy egészen durva emelét jelentene.

GyMasa 2025.01.09. 21:18:43

@vergyula:
Szerintem már az is sokkal érdekesebb, hogy a következő elnök képes lesz önmaga is cselekedni.

GyMasa 2025.01.09. 21:21:18

@_Neville:
AZ az értelme, hogy a demokraták most mindent nmegtesznek, hogy előre keresztbe tegyenek Trumpnak. ROgán még hosszú hónapokig fent lesz azon a listána tippem szerint!
ELhiheted, hogy trumpnak nem az lesz az első dolga, hogy lehúzza onnan.
Azt el tudom képzelni, hogy a CIA "Buktassuk meg Orábnt" projektje az tényleg 20án vagy 21-én le lesz állítva, hiszen ők nagyon jóban vannak.

GyMasa 2025.01.09. 21:23:31

@vergyula:
Az idei választás különleges volt, mert eddig külön volt az EU parlamenti, meg az önkormányzati, Most ugyanezt a kormány összevonta, hogy csak 1 választást kelljen megszervezni, meg kifizetni.
De, te megtaláltad ebben is, hogy ez miért jó!
Komolyen, mint egy fürdős kurva...

GyMasa 2025.01.09. 21:27:36

@Tapi2021:
Jól mondod! Pressmannak ez egy utolsó "szívesség" volt, mielőtt kiteszik.
Az ellenzék egyetlen "sikere" az Novák és Varga megbuktatása volt az elmúlt 14 évben.
AMint látod, azóta surban próbálkoznak be fideszes embereknél, csak, Orbán pedig megtanulta aleckét, és nem enged nekik, hiszen, ha mindig csak "bemondásra" lemondatná az illetőket, hamar összeesne a kormány.
Ez a listára felkerülés csak arra kellett, hogy az ellenzéki sajtó tudjon valamire hivatkozni.
Azért azt mégsem lehet leírniuk, indoklás ként, hogy "most éppen az ő nevét húztuk ki a kalapból"

GyMasa 2025.01.09. 21:30:01

@Tapi2021:
AZt hiszem, hogy az USA helyzet engem elégg emlékeztet a 2010-es magyarra.
A libernyákok addig rázták a pofonfát, amíg le nem esett a "termés".
Ha Trump most jól csinálja, és Vance-t is előtérben tawrtja 4 évig, akkor simán jöhet még 8 év Vance elnökség, utána meg 8 év Tucker Carlson.

GyMasa 2025.01.09. 21:33:40

@Tapi2021:
AZért az érdekes volt, hogy pl. 8 éve Trumpot már a beiktatása előtt is lehazaárulózták, mert, talán felhíva Putyint, és az már "külügyi akciónak számított, és azt csak az elnök, vagy annak megbízottja teheti meg, tehát Trump hazaáruló"
AZtán, 4 éve, amikor Biden csinálta ugyanezt, akkor az teljesen rendben volt...
Szerencsére, most is rendben van...
Igaz, most mindenki lapít, aki pofázhatna, mert könnyen lehet, hogy elbukik egy 16/80 millió USD-s rágalmazási pert, amit hirtelen a nyakában talál...

GyMasa 2025.01.09. 21:34:48

@vergyula:
Igen, Karigeri ebben is óriási profi! Ő már a választások előtt fél évvel csődbe vitte BUdapestet.
Szerintem a legjobban ő lepődött meg, hogy győzött.

GyMasa 2025.01.09. 21:40:18

@vergyula:
Nos az öreg egészen világosan VÉGIG azt hangoztatta, hogy SOHA nem fog kegyelmet adnia fiának, mert az USA-ban mindenki egyenlő és senki nem áll a törvény felett.
Ennek a fényében ekézik az öreget, aki csúnyán segget csinált a szájából.
És ezt értsd úgy, hogy rengeteg volt vagy akár jelenlegi demokrata is elítéli ezért!
Arról nem is beszélve, hogy már az is egy durva beavatkozás volt az előző választásba, amikor a demokrata közeli sjató meg közösségi média mélyen elhallgatta a Hunter Biden ügyet.
Ha azt nem teszik, Most Trump lenne a leköszönő elnök.

GyMasa 2025.01.09. 21:43:09

@Tapi2021:
AMúgy ezt hívjuk "körkörs érvelésnek"...
Amikor az USA tiltó listára teszik RUgánt, hiszen az EU meg az ellenzék is ezt mondja, az USA-ra hivatkozva.

GyMasa 2025.01.09. 21:46:43

@vergyula:
Nem tisztázniuk kellene, hanem az elmúlt 14 évben BIZONYÍTANIUK az éállításaikat.
Tudod így működik a római jogrend!
Nem a vádolt bizonyítja az ártatlanságát, hanem a vádló a bűnösségét, az ártatlanság vélelmének alapelvét figyelembe véve.
Azaz az EU szemenköpi 14 éve a jaját alapelveit.
(ugyanis, ha az EU annyira betartotta volna a demokrácia, meg a jogállamiság szabályait, akkor ugye ebben a sorrendben mentek volna, aza először bizonyítják, hogy Magyarországon diktatúra van és UTÁNA veszik el a pénzeket. De, valamimiatt nem így tettek...)

Digitális_Fater 2025.01.09. 21:51:32

@vergyula: "Igazad van, a saját oldal hülyéje a jó hülye."

Pedig ez tűpontos megfogalmazás. Én szívesebben látok egy buta skinheadet a parlamentben, mint egy TGM-féle kártékony könyvmolyt.

GyMasa 2025.01.09. 21:52:05

@vergyula:
"Ezt senkiről nem tudod, ha még nem volt kormányon. "
Gyurcsány már volt kormányon.
MP előtt ő volt a legesélyesebb jelölt Orbán leváltására. (Mert, legyünk már őszinték, ha te komolyan elhiszed, hogy Gyurcsányné Klárika NEM GYF lett volna, akkor te igazá és nagyon naív vagy!

GyMasa 2025.01.09. 21:56:06

@Tapi2021:
Hát, nem tudom, azért a családom és a baráti köröm keretein belül azt látom, hogy még totál orbánfóbiásoknak is azért az elmúlt 15 éveben valahonnan termett 100+milliós igatlanvagyon (és, ez NEM a saját lakásiuk/házuk, hanem a befekteési célból fett 5-10 lakás), meg pár évente új, 20+ milliós autók, meg a világ körbeutazása...
Miközben mindegyiktől csak azt hallom, hogy O1G.
És, nem értik meg, amikor felhívom a figyelmüket, hogy azt ugye tudják, hogy egy kormányváltás esetén ők lennének az elsők, akiket az új kormány a halálba adóztatna...

GyMasa 2025.01.09. 21:58:24

@vergyula:
Melyik közszolgáltatás esetén gondolod, hogy be kellene hozni a lemaradást?
És, az a kérdés, hogy miért kell Orbáéknak "behozni" 50 éves lemaradást, pedig csak 14 éve vannak kormányon?
Nem-e gondolod, hogy kurvára igazságtalan vagy, és egy oltári kettős mércével mérsz?

GyMasa 2025.01.09. 22:00:28

@Tapi2021:
EZ még (itteni demokrácia féltők) a demokrácia melegágynak tartott USA-ban is úgy van, hogy a szövetségi kormánynak nincs túl sok joga az államok felett.
Akkor az EU-ban miért akarják ezt fordítva csinálni?

GyMasa 2025.01.09. 22:34:32

@0dzsud0:
"Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy ők sokkal jobban gyűlölik Orbánt, mint amennyire szeretik a hazájukat. :) "

... vagy mondjuk saját magukat, a családjukat, vagy a barátaikat...

vergyula 2025.01.10. 07:26:02

@GyMasa: Esetleg a "megválasztott önkormányzat munkájának aláásása a leköszönő által" kapcsán valami? Mert ez lenne a lényeg.

vergyula 2025.01.10. 07:28:30

@GyMasa: Ami nem szép dolog, de én legalább mindkét oldalt elítélem ezért.

vergyula 2025.01.10. 07:31:48

@GyMasa: Az USA tiltólistás ügy esetében ez a Magnyitszkij-cucc sajátossága. Mi is kitilthatnánk Pressmant valami hasonlóval.

vergyula 2025.01.10. 07:36:33

@GyMasa: Igazad van, de Fletó most nincs képben.

vergyula 2025.01.10. 07:39:08

@GyMasa: "Hát, nem tudom, azért a családom és a baráti köröm keretein belül azt látom, hogy még totál orbánfóbiásoknak is azért az elmúlt 15 éveben valahonnan termett 100+milliós igatlanvagyon (és, ez NEM a saját lakásiuk/házuk, hanem a befekteési célból fett 5-10 lakás), meg pár évente új, 20+ milliós autók, meg a világ körbeutazása..."
Igen, tuti ez az általános.

vergyula 2025.01.10. 07:45:23

@GyMasa: "Melyik közszolgáltatás esetén gondolod, hogy be kellene hozni a lemaradást?"
Melyik esetén nem?

"És, az a kérdés, hogy miért kell Orbáéknak "behozni" 50 éves lemaradást, pedig csak 14 éve vannak kormányon?"
Mennyit hoztak be a 14 éve alatt? Figyelembe véve, hogy pl. némely vasútvonalon a megengedett sebesség most alacsonyabb, mint 14 éve.

"Nem-e gondolod, hogy kurvára igazságtalan vagy"
Nem.

"és egy oltári kettős mércével mérsz?"
Kit kéne még jelenleg kritikával illetni az elmúlt 14 évért? (Az "elmúlt 8 év" már anno megvolt)

Gery1987 2025.01.10. 10:31:35

@GyMasa:

Figyelmébe ajánlanám hogy az első Vh alatt ubokateso uralkodók álltak egymással hadban...még azonos uralkodó családok tagjai csak más más trónon.
Az hogy "joban vannak" a geopolitikában kb annyit sem ér mint a rokonság.
Érdekek vannak. És pont.

Gery1987 2025.01.10. 10:49:07

@GyMasa:

Ez a te meg a környezeted buboreka.
Semmi több.
A nepesseg 5%-a.

Azért nem értik, mert talán vannak élvezik.
Nem lehet őket megvenni.

Az meg hogy kormányváltás esetén mi lenne. Nem tudhatod.

Gery1987 2025.01.10. 10:51:40

@GyMasa:

Ja aztán eltelik 50 év és akkor még 100 évről fogtok beszélni...
Mindig van ürügy hogy mer szar valami.

Azért szar mert basznak rá.
14 év rengeteg, lehetett volna sok mindennel kezdeni valamit.
Régiós összevetésben kell nézni, és akkor látszik hogy nulla amit művelnek.

Digitális_Fater 2025.01.10. 13:23:18

@Gery1987: Az átlagműveltség vagy úgy általában a műveltség fetisizálása rohadt unalmas. A Szovjetunióban kétségkívül magasabb volt az átlagműveltség, mint a cári Oroszországban a XX. század elején, mégis sokkal szörnyűbb rendszer volt a benne élőknek. Abban az országban, ahol a családom, rokonaim, barátaim többsége él, nem szeretném, hogy okos és művelt komcsik uralkodjanak. Ha ennek disznóvágás, pálinka és Kálmán filmjei jelentik az árát, ám legyen. Nem kötelező disznóvágásra járni, nem kötelező pálinkát inni, és Kálmán remekművei helyett le lehet tölteni a teljes filmtörténet.

vergyula 2025.01.10. 14:27:45

@Digitális_Fater: A műveltség bolsevista trükk!

Gery87 2025.01.10. 14:30:35

@Digitális_Fater:

"Az átlagműveltség vagy úgy általában a műveltség fetisizálása rohadt unalmas."

Senki nem fetisizálja, csupán a példád szar.
Egy hülye skinhead bármikor kártékonyabb mint egy pofázó, moralizáló TGM.
Ha TGM nem tetszik, nem kell olvasni, ha egy bőrfejűnek nem tetszel, esetleg pofánbasz...

"A Szovjetunióban kétségkívül magasabb volt az átlagműveltség, mint a cári Oroszországban a XX. század elején, mégis sokkal szörnyűbb rendszer volt a benne élőknek."

Erre nem vennék mérget.
A SZU sztálini, lenini érája, bő 30 évig tartott....
A cári rendszer meg 400 évig és előtte se volt leányálom Európa majd utolsó jobbágyrendszerében és abszolút monarchiájában élni.
Ugye pont ezért is tört ott ki a bolsevik forradalom...

Másrészt nincs ilyen összefüggés.
A rendszer elitje nem a művelt szovjet középosztály volt, hanem a pártbüro.

Gery87 2025.01.10. 14:31:44

@vergyula:

Ezért baszik Orbán az oktatásra.

Tapi2021 2025.01.10. 14:45:49

@GyMasa: Körkörös, mert ezek egy HÁLÓZAT!

Ha megnézed, még a szavak is pontosan egyeznek, Washingtonban, Brüsszelben és az itthoni ellenzéknél.
Ezek UGYANAZOK a hazugságok! És ITTHON találták ki őket. A hálózat meg - mivel éppen ilyen vádakra van szüksége a kormány ellen! - átvette és HASZNOSÍTJA!!!!

Tapi2021 2025.01.10. 14:51:28

@Gery87: "Ezért baszik Orbán az oktatásra."

Baszik a fenét. A gyerekeim mind iskolások, és teljesen rendben megy az egész. Különböző iskolákban.

Ez is egy rohadék ellenzéki hazugság.

Arról nem beszélve, hogy 600 000 bruttó alatt már nincsen pedagógusi fizetés! És ez a gyakornoké!
Én több évtizedes újságírói múlttal ennél jóval kevesebbért dolgozom. Meg még hányan az országban.

Az iskolákban minden meg van, ami kell a tanuláshoz.

vergyula 2025.01.10. 15:03:29

@Tapi2021: Mér nem mész el tanítani?

Tapi2021 2025.01.10. 15:06:22

@GyMasa: "Miközben mindegyiktől csak azt hallom, hogy O1G."

Az emberek 90%-a érzelmi alapon látja a világot. Nem a realitások alapján.
Így érzelemből is szavaznak.

Ezért nem mindegy, mit, hogyan kommunikál a kormány, mert a kommunikációval lehet a legjobban érzelmileg is "eladni" valamit!

És ezt nem csinálják jól.

Nekem is van barátom, akit rossz irányba befolyásol a felesége. Miközben mindenük meg van, már ő is állandóan Mészárosozik, meg, hogy kinek, milye van...

Aztán, ha megkérdezem, ha nem Mészáros kapna pénzeket, hanem egy másik kormány embere, de akkor sem ő, az mennyivel lrenne neki jobb? Meg ilyeneket. De neki is szar minden, bukjanak. Őt sem érdekli, hogy neki ettől nem lenne jobb, sőt!

De nem érdekli! Mert ÉRZELMILEG átadta magát az agyatlan gyűlölködésnek, irigykedésnek.
És érzelemből is fog szavazni. Az ész érvek LEPEREGNEK róla is.
(Mert velem ritkán beszél, a feleségével meg ugye... minden nap. Az meg ezeket tolja neki.)

Tapi2021 2025.01.10. 15:19:47

@vergyula: Mert nem elég a diploma, pedagógus végzettség is kellene. Még a szakmám, (kommunikáció) tanításához is. :-(

Digitális_Fater 2025.01.10. 16:08:57

@vergyula: A mai világban tényleg az.
Másrészt a közoktatás minden modern államban szükséges rossz - ballib álmodozó, aki ennél többet gondol mögé.

vergyula 2025.01.10. 16:09:22

@Tapi2021: "Miközben mindenük meg van, már ő is állandóan Mészárosozik"
Akinek mindene megvan, attól automatikusan kormánypárti szavazatot várunk?

"Aztán, ha megkérdezem, ha nem Mészáros kapna pénzeket, hanem egy másik kormány embere, de akkor sem ő, az mennyivel lrenne neki jobb?"
Semennyivel. Senki se "tőkésítse fel" pofátlan mértékben a haverját, földijét, rokonát, szobatársát.

"Mert velem ritkán beszél, a feleségével meg ugye... minden nap"
Csapd le az asszony kezéről!

vergyula 2025.01.10. 16:10:53

@Digitális_Fater: Itt kéne Finnországozni egy jót....

Digitális_Fater 2025.01.10. 16:18:46

@vergyula: A magyar nyelv nem fingár, hanem indogermán, és germán, germagyar nyelv. Vagy nem erre gondoltál?

Digitális_Fater 2025.01.10. 16:29:05

Azt egyébként elismerem, hogy a jobboldal is hülyeségeket beszél a közoktatásról, de legalább nyílt lapokkal játszik, nem tagadja le az oktatás erőszakos jellegét, az indoktrinációt, a hierarchiát, a teljesítménykényszert stb. A baloldal nem a rosszat számolja fel az oktatásban, hanem mindent elkövet az elleplezésére.

Digitális_Fater 2025.01.10. 16:34:29

Ha a jobbos oktatás egy merev, szemellenzős, de tisztességre törekvő katonatiszt, a balos egy passzív-agresszív, szenvelgő, alattomos vágyaktól fűtött homokos.

Tapi2021 2025.01.10. 16:50:48

@Digitális_Fater: Kár ezt túlragozni. Volt a ballib kezében is az oktatás. Mi volt más vagy jobb? Semmi!

Nekik egy gondjuk van: most nem az ő kezükben van (az ország) és nem ők szabják meg a feltételeket.

vergyula 2025.01.10. 16:57:40

@Tapi2021: "Kár ezt túlragozni. Volt a ballib kezében is az oktatás. Mi volt más vagy jobb?"
Le is lettek váltva, hogy jobb legyen.....

ez a nevem senki 2025.01.10. 18:28:01

@Tapi2021: az asszonyállatokat hely
re kell tenni nem zeti módon

Gery87 2025.01.10. 21:46:34

@Tapi2021:

"Baszik a fenét. A gyerekeim mind iskolások, és teljesen rendben megy az egész. Különböző iskolákban."

Németbe?:)
Vagy az a másik nerednyik?
Tökegyformák vagytok...

"Ez is egy rohadék ellenzéki hazugság."

Persze, mindenki vak a valóságra csak a fideszatyaúrsitenszekta nem.
Meg ne magyarázd már hogy rosszul látunk!

"Arról nem beszélve, hogy 600 000 bruttó alatt már nincsen pedagógusi fizetés! És ez a gyakornoké!"

Remek, akkor lehet venni krétát, új padokat, kifesteni...
Ugye érzed hogy a tanársztrájk meg a bérkövetelés csak egy csepp volt a magyar oktatás vérző kelésein?

Én elmondtam régebben is: az oktatás nem lesz csak attól jobb hogy megtömjük a tanárok zsebét.
Ahogy elmondtam ezt az EÜ-ről is.
Azok is jól keresnek.
Jobb lett?
Nem, mert egy feudális posztkádári szar az egész rendszer orvosbárókkal, meg háziorvos-Döbrögikkel....akiknek 3 óra rendelésért is könyörögni kell...meg vinni neki a kacsát mint 73-ban....

"Én több évtizedes újságírói múlttal ennél jóval kevesebbért dolgozom. Meg még hányan az országban."

Mer ilyen hülye vagy:)
Valami megyei szar lapnál nyomod a kibaszott pártpropagandát, de még büszkén szenvedsz is.
Aztakurva, inkább hallgatnál róla.

"Az iskolákban minden meg van, ami kell a tanuláshoz."

Remélem ezt nem egy iskola plafonja alatt mondtad!

vergyula 2025.01.10. 21:56:50

@ez a nevem senki: Így van, át ne essenek egy komondoron.

Tapi2021 2025.01.11. 23:07:37

@Gery87: Amit ti csináltok az a ballib, ellenzéki "mindenszarizmus"!
A tények és a valóság teljes figyelmen kívül hagyásával. Hiszen az bezavarna a mindenszarizmusba.

Billy Hill 2025.01.12. 01:08:49

(Volt egy remekbe szabott, akár tercier szégyent is kiváltó ATV-s vitaműsor tegnap erről a kitiltós témáról, amelyben minden-voltam-már-csak-akasztott-ember-még-nem Csinti és a-jobboldalból-hitelesen-kiábrándult-Dévényi valami példaszerűen mondták fel a kelet-európai kisember hozzáállást:

A Nagy Baráti Ország lecseszett "minket" mint kis országot, ezért mindent meg kell "tennünk", hogy újra megfelelően tudjunk tetszeni Nagy Baráti Országnak.

Mindegy, hogy ki az, Habsburgok vagy 3. birodalom vagy Szovjetúnió, ezek bő nyállal, azonnal tövig szeretnék bevenni, és rögtön meg is kérdeznék, hogy miként pucsíthatnánk még jobban be az aktuális nagyvadnak. Mert különben nem fog minket szeretni, márpedig mi szeretetre meg törődő apukára vágyunk, mert nagyon szerencsétlenek, bátortalanok, de egyben jóravalók is vagyunk...

Gusztustalan. De közben megy teli pofával, hogy miért dörgölőzik Orbán az oroszokhoz. Na bumm, hát azért, amiért ők (most éppen) az amcsikhoz. Pont azért, de nem esik le. Szánalom, a műsorterelgetővel együtt.) :-)

Gery87 2025.01.12. 01:17:57

@Tapi2021:

Nem vagyok ballib te nagyon hülye.

Billy Hill 2025.01.12. 01:23:08

@Billy Hill: Mindeközben:

"David Pressman leköszönő amerikai nagykövet a hírrel kapcsolatban tartott sajtótájékoztatóján arról beszélt, Rogán Antal minisztersége alatt visszaélt hatalmával, hogy a saját, illetve a kormányzó párthoz lojális személyek vagyonát gyarapítsa"



"On December 1, 2024, during his lame-duck period, President Joe Biden issued a "full and unconditional pardon" to his son Hunter Biden who had been convicted on federal gun and tax evasion charges. The pardon also included any potential federal crimes that Hunter Biden may have committed "from January 1, 2014 through December 1, 2024". This was a reversal of his previous promises that he would not use his clemency powers for his son. In his statement, he said that Hunter had been "selectively, and unfairly, prosecuted."

"Kell még valamit mondanom, Ildikó?" :-) Hogy b+ ennyi érzékük ne legyen az időzítéshez legalább...

GyMasa 2025.01.12. 13:26:34

@vergyula:
És, gondolom, szerinted nem hogy jobb nem lett, de egyenesen a csúnya patásorbán armageddont csinált az oktatásból is, ugye?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.01.15. 13:56:08

@Tapi2021: Európának már a fele kulturálisan idegen migráns. Már Lisszabont is elérte a jószerencse, vasárnap volt erőszakos csetepaté a belvárosban, csak ezt ugye a magyar média elhallgatja.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása