magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Feminináci hisztizés

A feminizmus fő célja a családrombolás.

Így minden adandó alkalommal fellép abszurd üzenetei közvetítése céljából.

A szöveg: "Minden nőnél fennáll a lehetőség, hogy a következő nőnapon nem a kezébe, hanem a sírjára kerül majd a virág.". Ez ugyanaz a logika, mint a pedofília-hisztéria, mely lassan azt akarta csúcspontján elhitetni az emberekkel, hogy a férfiak zömének titkos vágya a gyerekkel való szex, s eleve minden sarkon áll legalább 2-3 pedó támadásra készen. Miközben a valóságban a pedofil szexuális orientáció, a kutatások, szerint az emberek kb. 0,1 %-ára jellemző, azaz nagy ritkaság egy pedofillal találkozni.

Ez itt ugyanaz. Nyilván létezik családon belüli erőszak - bár a legtöbb esetben a nő az agresszor -, dehát ebből azt levonni, hogy kb. minden nő halálos veszélyben él teljesen abszurd.

A cél a házasság és a család befeketítése. A szándék érezhetően a homoklobbi szagát hordozza. A ki nem mondott üzenet: csak a leszbikus kapcsolat biztonságos, minden más esetben a nők az életükkel játszanak.

Az aljas politikai szándék is azonnal látszik: mindenki azonnal a genderista Isztanbuli Egyezményre tereli a szót.

86 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr718792556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IdomitottFoka 2025.02.11. 06:57:12

Ezt most nekünk kéne megírni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.11. 07:10:24

@IdomitottFoka:

A Zorbán titkársága elfelejtette élesíteni a cikket. Lesz prémiummegvonás...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 08:21:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: érdekes a negyedik bekezdés, a kétezres évek közepéig egyértelműen a családon belüli erőszak fő elkövetői férfiak (betudható a szocializmus eszmei erőszakkultuszos örökségének, a lényegesen súlyosabb szenvedélybetegeknek, a nem kikupált lényegesen magasabb számának) és azóta, köszönhetően mindannak amit a cikk ír, valóban fordulni látszik a trend.
Az Ibériai-félszigeten állandó médiabullshit a családon belüli erőszak.lásd a két képet az elmehibbantakról lejjebb, de én még senkivel nem találkoztam, aki ezt átlagon felüli problémának érzékelte volna.

www.rtve.es/noticias/20200308/feminismo-resiste-coronavirus-calles-machismo-mas-peligroso-mata-mas/2006321.shtml
www.elmundo.es/baleares/2020/03/08/5e654550fdddffe99d8bf69a.html

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.11. 08:34:19

@Deak Tamas:

Nekem tanárom volt az egyik fő magyar családierőszak-kutató. Ez egy nő. Ő mutatta ki: a legtöbb erőszakot nők követik el.

Persze többször súlyosan megfenyegették.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 08:50:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: simán hihető, ma már pláne, amikor egy jól kivitelezett perrel simán kiszedhetsz egy férfit a vagyonából. Mert amúgy ez a egész téma jórészt erről szól.
Nekem amúgy a konkrét esetben nem világos, mit kellett volna tenni a két nem magyar állampolgár ügyében és egyáltalán hogy kerültek ezek Butapestre.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.11. 09:03:18

@Deak Tamas:

A nő elemzésében vicces dolgok is voltak.

Pl. a neten szereztek "tanúkat", hogy erőszak áldozatai.

Serény Vélemény 2025.02.11. 09:18:55

Persze ha a nő az anyukája méhében van, akkor szabad meggyilkolni, lehetőleg az állam ölje meg ingyen a lehetőleg legváltozatosabb eszközökkel. Például esemény utáni tablettával, ami lehetőleg legyen vény nélkül kapható.
Ezért küzd a patent egyesület.

Serény Vélemény 2025.02.11. 09:19:36

@Deak Tamas: Az biztos, hogy orbánahibás, ha egy ír megöl egy japánt.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 09:20:40

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ó a hamis tanú régi kárpátaljai trükk. Egészen addig ment, amíg valaki rá nem jött, hogy például ha három hamis tanú állítja, hogy nem fizettem a kölcsönt, akkor szerezni kell négyet, aki azt állítja, hogy fizettem :)

gigabursch 2025.02.11. 09:36:21

Mivel a nemzetközi zoltánnap egy cionista szarkavarás, így egy dolog biztos.
Aznap nő tőlem semmit nem kap..., ami bármiféle ajándék lenne...

A másik túltolt baromság az a Bálint nap.

gigabursch 2025.02.11. 09:38:07

@Deak Tamas:
"...a méltán elhíresült máramarosi tanúk..."

ez a nevem senki 2025.02.11. 09:39:20

hiszti
kéznek a rendők
ök

Gál Kristóf, az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) szóvivője az egész magyar rendőrség nevében kért elnézést az emberektől.

www.police.hu/hu/hirek-es-informaciok/legfrissebb-hireink/helyi-hirek/bocsanatot-kerunk

Fegyelmi eljárás indult három rendőr ellen a halott japán nő ügyében

index.hu/belfold/2025/02/07/csaladon-beluli-eroszak-emberoles-tuz-rendorseg-fegyelmi-eljaras-belvaros-budapest/

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 10:15:30

@Serény Vélemény: a tabletta ráadásul még a hormonháztartást is erősen boríthatja.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.11. 10:31:17

@Deak Tamas:

Ott konkrétan oyan eset leírások voltak, hogy a beírta egy feminista csoportba "Meguntam a pasimat, lapátra akarom tenni, de nem akarok anyagilag rosszul járni. Tanúk kellenek, hogy rendszeresen abuzál engem." - s jöttek a tanácsok, meg a felajánlkozások.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 10:35:10

@Serény Vélemény: meg akkor is amikor egy ír megöl egy szadomazokedvelő, amúgy felelősségteljes kanadai lányt.
Most a Till- illetve Huszti szomorú ügyek kapcsán a régi joghallgató és krimiológus érdeklődésem élénkülésével megnéztem pár esetet, és rájöttem, hogyha az Amerikai Egyesült Államokban feltalálható genetikájú nép eltűnne, ez a világ sokkal boldogabb hely lenne. Pár eset mutatóba:
- Egy BSDM kedvelő házaspár elrabolt egy tizenéves tinit, akit azzal zsaroltak, hogyha beszél vagy szökni próbál, a Cég Ami Figyeli Minden Lépését, likvidálja. Miután ezt a lány négy évig (!!!) beszopta, megengedték neki, hogy felhívja a szüleit akik nem értesítették a rendőrséget (!!!). A lánynak 12 (!!) év elteltével lett gyanús, hogy a Cég talán nem egészen létezik.
- Egy véres gyilkossági ügyben alig 18 év múlva tűnt fel valamelyiknek, hogy a labor nem elemezte a vért, hívén az az áldozaté. Egy napon belül meglett a gyilkos.
- Eltűnt egy gyerek valami tipikus hosszú amerikai utcában, majd darabokban előkerült két várossal odébb egy katonai légibázis határában. 30 évvel később lett meg a tettes DNA egyezéssel, aki az áldozat szomszédja volt és a légibázison szolgált.
- Ugyancsak a szomszéd volt a tettes egy sikoltozásos gyilkosságnál is, ahol eleve nem hallgatták ki a szomszédokat, merthogy a sikoltozás halkult, és azt a következtetést vonták le, hogy az áldozat a tettessel távozott a lakásából (ahol reggel ott találták megolve.)
- Ugyancsak alig harminc évvel később tűnt fel valamelyiknek, hogy a gyerekgyilkos, aki saját maga jelentette be áldozata eltűnését, és a szó szoros értelmében a gyerek zokniján lévő mintázatot is megadta a bejelentléskor, arra a kérdésre, hogy mikor látta utoljára a gyereket, azt válaszolta, hogy nem látta már régen.

Hihetetlen. Ennyi eszük van.

Gery87 2025.02.11. 10:35:46

"A cél a házasság és a család befeketítése."

Nem, a cél az hogy a feminista szervezetek munkatársai el tudják magukat adni és továbbra is meg tudjanak élni abból hogy "nincs egyenlőség, elnyomás van, patriarchátus" stb.
Persze vannak valóban normális, hasznos munkát ellátó szervezete is amik bántalamazó kapcsolatból menekülő nőket szállásol el vagy egyedülálló fiatal anyáknak segít...
A nyugaton lévő feminizmus viszont mára túltolta a biciklit, ez tény.

@gigabursch:

Bazmeg, nálad mindig van lejjebb:)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 10:43:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: az a baj, hogy volt az az újságírónő, akinek napokig elhitték azt a meséjét, hogy a Dunaparton a nemtomki ugyanezt csinálta vele, míg ugyebár a végén előkerült a CCTV ahol látszott, hogy bódult tudatállapotban botorkálja körbe a partot - és neki semmi komolyabb büntetése nem lett, pedig ez hamis vád és hatóság félrevezetése.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.11. 10:50:11

@Deak Tamas:

Dollár Árpád megmondta: bizonyítékot keresni vagy bármit vizsgálni áldozathibáztatás!

Boldeone2 2025.02.11. 10:51:59

Valószínű, hogy nemcsak hisztizésről van szó, hanem ilyen - szar - az Orbán- rendszer. Ezt a problémát nem kellő módon rendezik az aktuális törvények, nem biztosítanak kellő védelmet a nőknek, pl a távolságtartás elrendelése a gyakorlatban nem működik, így egyre több az áldozat:

atlatszo.hu/adat/2024/04/02/ot-ev-alatt-megduplazodott-a-kapcsolati-eroszak-aldozatainak-szama-gyakoribbak-a-szexualis-buncselekmenyek-is/

A másik bűnös, az egyre inkább anakronisztikusabbá váló társadalmi rendszer, amely a neveléstől a kultúrán át mindent áthat...

Az orbáni rezsim nem ratifikálta az isztambuli egyezményt sem...

Boldeone2 2025.02.11. 10:58:13

@Deak Tamas:
index.hu/belfold/2025/02/07/csaladon-beluli-eroszak-emberoles-tuz-rendorseg-fegyelmi-eljaras-belvaros-budapest/?token=e1a189e33b09fb9b6faf85902ffe6ff8

- A rendőrség ebben az esetben sem avatkozott be időben...Miért? Mert az anakronisztikus társadalom elnéző a családon belüli erőszakkal. Szigorúbb törvényekre lenne szükség!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.11. 11:00:22

@Boldeone2:

Ha a rendőrség folyton bevatkozna, akkor ugyanezek a "civilek" azt mondanák, hogy Zorbán rendőrsége zaklatja a családokat.

ez a nevem senki 2025.02.11. 11:00:37

@gigabursch: egy maflást sem?
csak a vak komondort előtte kösd ki korbáccsal

Boldeone2 2025.02.11. 11:07:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Lehetőség van a macsó kultúra megváltoztatására is:

youtu.be/19IgogB6glI?si=9NL7iRu8zr5tnGWf

Egy 18 éves lányt megerőszakoltak Spanyolországban, amire olyan erős meteoo mozgalom indult, amely törvényi változásokat indukált

Magyarországon nincs macsó kultúra, de valami nagyon nincs rendben!

vergyula 2025.02.11. 11:11:34

@Boldeone2: "Magyarországon nincs macsó kultúra"
Ó, dehogynincs.

Boldeone2 2025.02.11. 11:21:52

@vergyula: Nőügyekkel nem foglalkozom!:):)

vergyula 2025.02.11. 11:22:45

@Boldeone2: Én viszont szoknyák mögé bújok. :)

Tapi2021 2025.02.11. 11:55:12

Na erre varrjon gombot Zselé:

" Donald Trump: Lehet, hogy egy napon Ukrajna orosz lesz, de Washington pénzét vissza akarom kapni

Ukrajna elveszítheti szuverenitását Oroszországgal szemben – többek között erről is beszélt Donald Trump amerikai elnök a Fox Newsnak adott interjújában, amelyben kijelentette, kompenzációt vár Washington segítségéért cserébe Ukrajnától, függetlenül attól, hogy a háború hogyan ér véget.

Lehet, hogy Ukrajna alkut köt. Lehet, hogy nem kötnek alkut. Lehet, hogy egy nap oroszok lesznek, de az is lehet, hogy nem lesznek oroszok. De az összes pénzünk ott lesz Ukrajnában, és én azt mondom, hogy vissza akarom azt kapni

– fogalmazott az amerikai elnök"

vergyula 2025.02.11. 11:59:24

@Tapi2021: Szerintem Zselé tudja, hogy Amerika kizárólag akkor számíthat a pénzére, ha Ukrajna a nyugati érdekszféra része lesz.

Tapi2021 2025.02.11. 12:06:14

A pogányság mindig is harcolt a maga jogaiért. Mostanában pláne, amikor extrém nagy hátszelet kaptak. (Ami épp kicsit fogyóban van.)

A buzi nőknek ez sem tetszik:

"
Kétnapos látogatásra érkezik Budapestre Alice Weidel, az AfD kancellárjelöltje, hogy Orbán Viktorral tárgyaljon. A találkozó nem mindenkinek nyerte el a tetszését, a Labrisz Leszbikus Egyesület nyílt levelet fogalmazott meg a német politikusnak, aki egyébként vállaltan leszbikus. A szervezet szerint Weidel a látogatásával egy olyan klubhoz csatlakozik, amelynek „fasiszták, diktátorok, bűnözők, szélhámosok és tömeggyilkosok” a tagjai.

„Orbán és homofób elvtársai, politikai érdekeiket szem előtt tartva, bizonyára diszkréten elnézik majd Önnek, hogy Ön leszbikus. Ön pedig diszkréten nem gondol majd élettársára és két gyermekére, miközben a kamerákba mosolyog Orbánnal kézfogás közben” – áll a Labrisz Leszbikus Egyesület nyílt levelében, amit Alice Weidelnek, az Alternative für Deutschland (AfD) társelnökének és kancellárjelöltjének címeztek, aki a napokban érkezik Budapestre, hogy Orbán Viktorral találkozzon."

Meg ez sem:

"A Labrisz szerint Weidel, bár „nyíltan leszbikus, és bevándorló hátterű élettársával két gyereket nevelnek”, mégis egy olyan pártnak az elnöke, amely „elutasítja a szivárványcsaládokat, támogatja Putyint, és Németországot kiléptetné az Európai Unióból”, továbbá „vezető politikusai nemzetiszocialista retorikát használnak, relativizálják a holokausztot, és egy olyan világot képviselnek, amelyben az emberi jogok és a társadalmi sokszínűség nem léteznek”.

Üdv egy olyan országban, ahol a leszbikusok nem vehetnek részt mesterséges megtermékenyítőprogramokban, nem fogadhatnak örökbe gyerekeket, ha pedig már van gyerekük, csak az egyikőjük gyakorolhatja szülői jogait

– áll a Labrisz Facebookon közzétett nyílt levelében."

index.hu/belfold/2025/02/11/alice-weidel-afd-labrisz-leszbikus-egyesulet-orban-viktor-talalkozo-kancellarjelolt/

vergyula 2025.02.11. 12:09:33

@Tapi2021: „nyíltan leszbikus, és bevándorló hátterű élettársával két gyereket nevelnek”, mégis egy olyan pártnak az elnöke, amely „elutasítja a szivárványcsaládokat, támogatja Putyint, és Németországot kiléptetné az Európai Unióból”, továbbá „vezető politikusai
nemzetiszocialista retorikát használnak, relativizálják a holokausztot, és egy olyan világot képviselnek, amelyben az emberi jogok és a társadalmi sokszínűség nem léteznek”.
Ha ez nem fura, akkor semmi sem.

Tapi2021 2025.02.11. 12:10:21

@Tapi2021: "„fasiszták, diktátorok, bűnözők, szélhámosok és tömeggyilkosok” "

Ilyeneket írnak azokról, akik mást gondolnak a buziságról, pl., hogy bűn, - ez minden keresztény, muszlim..., vagyis több, mint a fél világ homofóbnak van bélyegezve! - aztán csodálkoznak, ha visszaleng a történelmi inga, és jöhetnek olyanok, akik ezekért majd pofán vágják őket.

ez a nevem senki 2025.02.11. 12:14:53

friss
a sanya is hisszti
tézik

Megvannak a rendőrségi felelősök a meggyilkolt japán nő ügyében

A belső vizsgálat mérlege: hat fegyelmi, egy áthelyezés, egy felmentés, az admint leváltották.

Tapi2021 2025.02.11. 12:20:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: " Ő mutatta ki: a legtöbb erőszakot nők követik el."

Nem beszélve arról, hogy a fizikai erőszakot általában egy verbális erőszak ELŐZI meg! A fizikai erőszak általában következménye a verbális, lelki erőszaknak!
Amikor elszakad a cérna.

Csak ezt "jótékonyan" elválasztják egymástól, mármint az ok és okozatot! Éppen úgy, mint az ukrán háborúnál.
Ok nem is volt. Erőszak meg csak a fizikai. Lásd még Puzsér maflását.

Tapi2021 2025.02.11. 12:29:22

@Boldeone2: "Az orbáni rezsim nem ratifikálta az isztambuli egyezményt sem... "

És pontosan tudjuk miért nem!

Ahogy azt is, hogy a magyar törvények erősebb védelmet adnak a NŐKNEK, mint amit az egyezmény előír!

De Bircanak igaza van, ez az egész arra megy ki, hogy minél többeket riasszon el a normális házasságtól, mert minél többekkel basznak ki, sokszor HAMIS vádakkal, annál inkább nő a félelem, hogy ezt bármikor velem is megcsinálhatják.
Ergo, inkább nem házasodom, inkább nem kell gyerek!!!

Tapi2021 2025.02.11. 12:33:31

@Boldeone2: " A rendőrség ebben az esetben sem avatkozott be időben...Miért?"

Mert nem rendőrállamban élünk. Az embereknek joguk van veszekedni, joguk van a saját konfliktusaikhoz. A felek meg nyilván másképp mesélik el.

Nem lehet minden családba, minden kúráshoz kiküldeni egy rendőrt! Ezért igen, néha megtörténik a baj.

Tapi2021 2025.02.11. 12:37:31

@vergyula: Már teszi is a jobbnál jobb ÜZLETI ajánlatokat! Így kell eladni egy országot a SEMMIÉRT! Csak mert kurvára kemény nacionalisták vagyunk!

Megéri?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 12:40:55

@Tapi2021: és ugye ezzel - mivel ez társasjáték - legalább egy másik ember is egyedül marad, tekintve hogy a nemek aránya közel 50% a modern társadalmakban.

Tapi2021 2025.02.11. 12:43:01

@vergyula: "Ha ez nem fura, akkor semmi sem. "

De erről dönteni ugye nem egy leszbika szervezetnek kell, hanem neki.
Neki valamiért jó így.

Két eset lehetséges:

- a nő hülye és saját maga ellen dolgozik egy ŐT GYŰLÖLŐ párt élén,
- mások hazudoznak, például az AfD-ről is, hogy milyen "homofób", meg náci, miközben simán lehet egy leszbi az elnöke.

Valaki téved, valahol ellentmondás van!

Vajon a nő hülye vagy vak, vagy mások hazudoznak az AfD-ről, Orbánékról..., stb.?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 12:46:49

@Boldeone2: hülye vagy te teljesen. Japán az áldozat, ír az elkövető, sőt még az is lehet, hogy mindkettő tagja az isztambuli egyezményednek - a magyar társadalom anakrönisztikusságára jutsz el ebből?
Ezért vagytok a szopórolleren és amíg ennyit tudtok, meg utána is maradjatok sokáig.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 12:49:33

@vergyula: @Tapi2021: nekem nem világos, minek kéne furának lenni. A homoszexualitás és a szélsőséges gondolkodás nem zárja ki egymást, sőt.

Tapi2021 2025.02.11. 12:53:16

@Deak Tamas: Pontosan. Azonban akik egyedül maradtak, azok ritkán élnek cölibátusban. Tehát a pogány cél teljesül: az emberek szexeljenek "szabadon", minden megkötés nélkül!
Vagyis minden erkölcsi, hitbeli gát nélkül.
Vagyis dobják ki pl. a kereszténységet, a keresztény erkölcsöt, amely ezt gátak közé szorítaná, a felek (és a gyerekek!) érdekében.

Ez szépen belesimul a fogamzásgátlás módjainak és az abortusz szabadságának propagálásába is (ami lényegileg teszi "szabaddá", következmény nélkülivé a szexet!), hiszen mind egy célt szolgál. A szex "felszabadítása" által megszabadulni a kereszténységtől is.

Boldeone2 2025.02.11. 13:07:43

@Tapi2021: Ahogy azt is, hogy a magyar törvények erősebb védelmet adnak a NŐKNEK, mint amit az egyezmény előír!"

-Ezt főleg ti mondjátok...

24.hu/belfold/2020/05/18/isztambuli-egyezmeny-orszaggyules-btk-csaladon-beluli-eroszak-sandor-zsuzsa-elemzes/

Megint más a magyar joggyakorlat...

vergyula 2025.02.11. 13:09:18

@Tapi2021: "De Bircanak igaza van, ez az egész arra megy ki, hogy minél többeket riasszon el a normális házasságtól, mert minél többekkel basznak ki, sokszor HAMIS vádakkal, annál inkább nő a félelem, hogy ezt bármikor velem is megcsinálhatják.
Ergo, inkább nem házasodom, inkább nem kell gyerek!!!"
Édes Istenem. Kinek lenne ez jó?

MEDVE1978 2025.02.11. 13:11:58

@Boldeone2:
Szerintem ez tévedés és nem jogszabályi kérdés. A rendőrség nyilvánvalóan nettó kapacitáshiánnyal küzd és ezért nem tud rendesen közbeavatkozni ezeknél az eseteknél.
Magyarul nincs kapacitás arra, hogy mindegyik családon belüli erőszak helyzetnél folyamatos védőőrizetet kapjon a nő, illetve valószínűleg arra sincs elég hely, hogy az összes ezt megsértő elkövetőt börtönbe rakják.

Boldeone2 2025.02.11. 13:12:40

@Tapi2021: Vagyis dobják ki pl. a kereszténységet, a keresztény erkölcsöt, amely ezt gátak közé szorítaná, a felek (és a gyerekek!) érdekében."

Régen nem keresztény, hanem szekularizált társadalomban élünk! A kereszténység a TI magánügyetek! Ezzel szemben a társadalomnak a maximális szabadságra van szüksége! Az állam ne szóljon bele semmibe, amely a magánélethez kapcsolódik

vergyula 2025.02.11. 13:13:23

@Deak Tamas: Mondjuk az, hogy valaki szivárványcsaládban élve a szivárványcsaládok ellen kampányol.

vergyula 2025.02.11. 13:17:32

@Boldeone2: "Az állam ne szóljon bele semmibe, amely a magánélethez kapcsolódik"
Kivéve pl. a családon belüli erőszakot.

Érdekesen hullámzik ez a beszélgetés.

Boldeone2 2025.02.11. 13:19:58

@MEDVE1978: igazad lehet, de én azért látom a nagypolitika oldaláról felszüremleni a régi patriarchális szemléletet is
A másik ok valószínű a kapacitáshiány lehet...
Miért rossz a MÁV? Kb azért, mert éppen olyan általános válságjelek vannak az országban, mint a rendszerváltás előtt...

A szociológiai okok sincsenek kibontva...Miért növekszik a kapcsolati erőszak ma Magyarországon? Mi az, ami itt félrement?
A polgárosodás mellett van egy lecsúszó, "proli "réteg is, bár ezen sajnálatos esetek pont külföldiekhez kötődnek...

Boldeone2 2025.02.11. 13:23:43

@vergyula: Fogalmazzunk akkor úgy: minél kevesebb dologba, az erőszak más kérdés...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 13:25:55

@vergyula: ezt tudjuk valami eredeti matériával is bizonyíani, vagy csak a 444-ben meg a telexben olvastuk?

vergyula 2025.02.11. 13:27:58

@Deak Tamas: Még csak ott sem, én Tapi hozzászólásában olvastam, asszem az Indexről szedte.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 13:29:43

@vergyula: épp ma találkoztam egy gazdag volt osztálytársammal, jött ki a rehabról a második szívinfarktusa után. Két házassága volt, épp csakhogy meg tudta akadályozni, hogy kiforgassák a nejei mindenből. Szinte szó szerint ezt mondta, mint Tapi.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 13:31:30

@vergyula: ami ugye a Labrisz állításait idézte csak.
Amúgy én nem látok semmi olyat, hogy mért ne lehetne valaki olyan mozgalomban leszibiként ami az ellen van. A kommancsok (elvileg) utálták a magántulajdont, 1945-49 között mégis egy West-Orient Kft nevű magáncéggel mosták tisztára a pénzeket.

vergyula 2025.02.11. 13:33:10

@Deak Tamas: Ami rettenetes, de én erre gondoltam:
"hogy minél többeket riasszon el a normális házasságtól"

És egyébként attól, hogy vannak hamis vádak, már nem is lehetnek igaz vádak is? Küzdeni kell mindkettő ellen.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 13:34:49

@Boldeone2: az az oka, hogy uszítotok. A mostani faszfej idolotok is egy olyan csákó, aki a terhes feleségét ijesztette halálra, tudta nélkül lehallgatta, a saját gyerekeit volt arca intézettel fenyegetni ok nélkül.

vergyula 2025.02.11. 13:36:20

@Deak Tamas: "Amúgy én nem látok semmi olyat, hogy mért ne lehetne valaki olyan mozgalomban leszibiként ami az ellen van."
Ha sikerül betiltania a szivárványcsaládokat, mehet az övé is a lecsóba....
Tán megunta őket.

"A kommancsok (elvileg) utálták a magántulajdont, 1945-49 között mégis egy West-Orient Kft nevű magáncéggel mosták tisztára a pénzeket."
Pedig az összes kommancs mély meggyőződéssel rendelkezett.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 13:36:54

@vergyula: de lehetnek, mért ne lehetnének. Csak akkor mért kezeljük tényként ha le se ellenőrizzük?

yikes.tolna.net/hoax

vergyula 2025.02.11. 13:43:26

@Deak Tamas: Csak annyit kezelek tényként, hogy mindkettő létezik.

vergyula 2025.02.11. 13:45:41

@Deak Tamas: Pedig az igazi férfi arról ismerszik meg, hogy még a vejét is kistafírozza.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 13:53:26

@vergyula: de a második bekezdésben megint tényként kezelünk valamit, amiről nem tudjuk az-e.

vergyula 2025.02.11. 14:13:34

@Deak Tamas: "Pedig az összes kommancs mély meggyőződéssel rendelkezett."
Erre gondolsz? Amolyan szarkasztikus megjegyzés.

vergyula 2025.02.11. 14:13:58

@Deak Tamas: Nekem a kocsmában mesélték.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 14:22:39

@vergyula: az jó, az nagyon jó az hiteles. Azért szavazni ne járj amíg ez a forrás nem fejlődik.
Az se haszontalan tudás amit az ember a kocsmában szed fel, csak annak nem a politikában, hanem az egészségügyben kéne lecsapódnia.
A második bekezdés a tényként kezelt véleményállítás volt a szivárványizéről.

vergyula 2025.02.11. 14:37:30

@Deak Tamas: "az jó, az nagyon jó az hiteles. Azért szavazni ne járj amíg ez a forrás nem fejlődik.
Az se haszontalan tudás amit az ember a kocsmában szed fel, csak annak nem a politikában, hanem az egészségügyben kéne lecsapódnia."
Beugrottál, kis falunkban nincs is kocsma (hihetetlen)
Magad mondtad, hogy Vitya köreinek gazdagodásával már nyert is nálad a Fidesz egy X-et. (vagy azzal, hogy guruló bármikből "lejárató" film készült ellenük?)
Ha akarod, indíts róla vitát, de ne óvatoskodj.

Hogy esetleg a meglévőket nem bántják, de újakat már nem lehet alkotni? Mert kb. ez és az előző értelmezés lehetséges.

vasútihíd 2025.02.11. 16:06:20

jól kell tudni házasodni. vannak még szerény nők akiknek nem probléma a háztartásbeliség és a férj és a család előtérbe helyezése. persze jó ha a férfi fel tud mutatni ehhez pénzt-paripát hogy az assszony az otthoni háttérre és a gyerekekre tudjon koncentrálni. azaz hogy elkerülhető legyen a kétkeresős modell normalitást romboló hatása. persze a liberális homok-háttérhatalom mindent bevet ez ellen beleértve a feminácizmust is. nem hagyjuk.

vergyula 2025.02.11. 16:29:19

@vasútihíd: Arányaiban nagyon kevés család engedheti meg magának az egykeresős modellt.

Tapi2021 2025.02.11. 16:32:42

@vergyula: Azoknak, akik ideológiai/kultúrharcot folytatnak a hagyományos - értsd zsidó-keresztény gyökerű és hagyományú - társadalmi berendezkedés és szokások ellen. Vagy ahogyan Birca szokja írni, a normalitás ellen.

vergyula 2025.02.11. 16:35:23

@Tapi2021: És nem akarják, hogy gyerekek szülessenek?

vasútihíd 2025.02.11. 16:40:39

@vergyula: igen ez baj jelenleg. a mi családunk a kivételek közé tartozik. a normalitás előretörésével mindez változni fog.

vergyula 2025.02.11. 16:51:08

@vasútihíd: Most épp a miénk is, feleségem gyesen/gyeden/alamizsnán van. Az egész család ragyog a normalitástól.

Tapi2021 2025.02.11. 16:54:07

@vergyula: ""Az állam ne szóljon bele semmibe, amely a magánélethez kapcsolódik"
Kivéve pl. a családon belüli erőszakot."

Meg még millió dolgot. Egy ennyire összezárt, egymásra utalt közösségben nem lehet nem szabályozni a magánéletet is. Beleértve, hogy mi a törvényes házasság, mi nem? Mik a házasfelek, a gyerekek jogai, mi nem? Elismerjük-e a férfiakat nőnek bemondásra, és attól kezdve indulhat-e nőként az olimpián..., stb.

Ez csak Boldinak tűnik egyszerű kérdésnek.

Tapi2021 2025.02.11. 16:56:10

@Boldeone2: "Miért növekszik a kapcsolati erőszak ma Magyarországon? Mi az, ami itt félrement?"

Növekszik vagy csak most többen jelentik fel egymást?
Pl., hogy a válásnál jobban járjanak? ...

Tapi2021 2025.02.11. 17:08:13

@vergyula: Nehezen születnek buzik között.

Meg a gyerek csak nyűg az individualistáknak.

vergyula 2025.02.11. 17:18:03

@Tapi2021: Jogos kérdések. Az "Elismerjük-e a férfiakat nőnek bemondásra, és attól kezdve indulhat-e nőként az olimpián"-kérdést a woke egyik szélsőséges megnyilvánulása indikálja teljesen érthető módon, nyilvánvaló muníciót adva a másik félnek.
Ha már itt, én sajnálom a transzokat. (Kicsit olyan lehet ez az állapot, mint amikor valaki úgy érzi, az egyik végtagja nem az övé)
Nyilván férfiligában bármelyik indulhat. Vagy meg kell értenie, hogy olyan döntést hozott, ami bizonyos dolgokból kizárja.

vergyula 2025.02.11. 17:21:25

@Tapi2021: "Nehezen születnek buzik között.
Meg a gyerek csak nyűg az individualistáknak."
Értelek, csak az ilyen irányú szándékban kételkedem. Nem hinném, hogy bármilyen szervezet a kihalásunkat akarná.

Tapi2021 2025.02.11. 17:33:05

@vergyula: Miért ne? Ők már nem halnak ki, mert volt aki vállalta, hogy megszüli őket. Hogy utánuk meg mi lesz...

Vannak szélliberálisok, akik a "túlnépesedést" is a népesség radikális csökkentésével oldanák meg. A hogyanról nem beszélnek világosan...

Nézd meg, milyen ideológiát követők vállalnak inkább és vállalnak több gyereket?!

vergyula 2025.02.11. 18:02:51

@Tapi2021: "Vannak szélliberálisok, akik a "túlnépesedést" is a népesség radikális csökkentésével oldanák meg."
Ha szélliberálisozol, szélilliberálissá válsz. Amúgy bizony vannak túlnépesedett területek. A megoldás a földrajzi terjeszkedés (hova?), vagy a szaporulat visszafogása. Szomorú, de ez van.

"Nézd meg, milyen ideológiát követők vállalnak inkább és vállalnak több gyereket?!"
Hol nézzem meg?
Amúgy Nagy Ádám, az influenszertüntetés egyik szervezője, a Fókuszcsoport vezetője jutott eszembe, 3 gyereke van.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 19:17:27

@vergyula: nem értem a költőt. Én azt kérdezem, hogy honnan tudni, hogy a férfiasság jele a vej staffírozása, erre jött a kocsmázás, én pedig erre mondtam, hogy így inkább nem kéne szavazni, mert a kocsmai infók végeredménye rendszerint Nagyfa.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.11. 19:19:56

@ez a nevem senki: az afrikai nők nagyon kedves, odaadó, bensőséges szeretők, tapasztalatból tudom.

vasútihíd 2025.02.11. 19:31:26

@Deak Tamas: de ez állítólag sri lankai. egyébként persze izlés dolga de ahogy birkának sem nekem sem jöttek be szexuálisan a fekete nők. mondjuk nekem igazi férfiként felállt arra is ha éppen nem volt más. de az már elég régen volt.

Alöksz Róz Unbanned 2025.02.11. 20:05:26

@vasútihíd: "de az már elég régen volt." - mármint hogy felállt?
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása