magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Az év vicce

Vicc: az européerek háborúzni akarnak.

Nem tűrik, hogy az USA békét szeretne, az EU bolondomir vezetése nem hagyja annyiban.

Szerencsére mindez csak vicc. Az EU-t senki se kérdezi mit akar.

74 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7518796226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.02.15. 11:09:34

Leírhatná már valamelyik Mr f@sz, hogy pontosan mire gondol amúgy tételesen. Meg lenne lepődve, hogy hogyan is nézne ki a valóság tükrében. Jó lenne tudni, hogy mit szívnak, mert nagyon erősnek tűnik. A gazdasági deficitből akarják finanszírozni az ukrajnokat, és a politikai jelentéktelenségükkel akarnak nyomást gyakorolni az oroszokra. Most biztosan mindenki meg lett rémülődve.

Tapi2021 2025.02.15. 11:34:23

Sőt!

Ilyenek történnek. Csak hát a régi garnitúra - nyilván, mert hát ők kúrták el, amikor túl mélyre csúsztak Biden seggébe!, és ennek következtében egy olyan háborúba amihez Európának semmi köze nem lett volna - nem akarja érteni a jelzéseket. Ide kell jönni az alelnöknek, hogy szemtől szembe is belemondja az arcukba.

"Vance beszédében főleg Európát kritizálta, amiért szerinte az öreg kontinensen haldoklik a szólásszabadság, Európára a legnagyobb veszélyt pedig szerinte nem Oroszország, hanem a belső ellenségeik jelentik. Az amerikai alelnök emellett arra is utalt, hogy Európa antidemokratikusan működik, mivel a migrációellenes szélsőjobboldali pártokkal nem hajlandóak együttműködni."

index.hu/kulfold/2025/02/15/nemetorszag-olaf-scholz-j.d.-vance-egyesult-allamok-szolasszabadsag-demokracia-muncheni-biztonsagi-konferencia/

Avagy:

"A hét közepén még Magyarországon járt Alice Weidel, az Alternative für Deustchland (AfD) elnöke, de pénteken már az amerikai alelnökkel, J.D. Vance-szel találkozott és egyeztetett a német belpolitikáról és az ukrajnai háborúról. Az alelnök éles kritikát fogalmazott meg az európai országok vezetőivel szemben a müncheni biztonsági konferencián, ahol utalt az AfD-vel szembeni tűzfalra is. ...

Az alelnök szerint a legnagyobb veszélyt jelenleg nem Oroszország vagy Kína jelenti, hanem az európai kormányok. Példaként említette a Romániában elmaradt választásokat és az Egyesült Királyságban egy abortuszellenes aktivistával szembeni bánásmódot. Vance a migrációt jelölte meg Európa legnagyobb feltételezett biztonsági kockázataként. A nemzetközi biztonságpolitikáról viszont alig tett említést.

Az amerikai alelnök ehelyett az európai parlamentekben a szélsőjobboldali pártok elhatárolódásáról beszélt. „Nincs helye a tűzfalaknak” − mondta. „A demokrácia azon a szent elven alapul, hogy a nép hangja számít. Ezt az elvet vagy betartják, vagy nem.”"

index.hu/kulfold/2025/02/15/nemetorszag-alice-weidel-j.d.-vance-talalkozo-megbeszeles-munchen-biztonsagi-konferencia/

Tapi2021 2025.02.15. 11:43:44

"szélsőjobboldali pártokkal nem hajlandóak együttműködni.""

Ja, és ahogy én látom nem Vance használta a szélsőjobboldali bélyeget/elnevezést, hanem az ÚJSÁGÍRÓK.
Akik meg a gazdáiktól vették át... Mert hát szélsőjobbozni, azaz magyarán nácizni kell az AfD-t és minden nemzeti, konzi pártot, amely veszélyes a fennálló hatalomra!
És nem a népekre.
(A szélsőjobb náluk a náci, csak kicsit kódolva.)

Vagyis az "újságírók" ezzel maguk is nyíltan MANIPULÁLNAK!!!

Boldeone2 2025.02.15. 11:44:06

@Tapi2021: Az alelnök szerint a legnagyobb veszélyt jelenleg nem Oroszország vagy Kína jelenti, hanem az európai kormányok. Példaként említette a Romániában elmaradt választásokat"

- Látod, ilyen az amikor egy degenerált hülye hatalomba kerül! Tehát nem Oroszország a veszélyes, amely szabotázsakciókat hajt végre Európában, atomfegyverrel fenyeget, megölt több százezer ukránt, hanem Ursula...

Boldeone2 2025.02.15. 11:45:33

@Tapi2021: Remélem, legyőzik a nácizmust, az AfD putyinpincsi párt pedig nem jut hatalolmra !

Boldeone2 2025.02.15. 11:51:00

A Trump kormány ajánlata - Európa és Ukrajna kihagyásával a béketervből - teljesen elfogadhatlan. De, meglátjuk a későbbieket...Nehéz 4 év jön, mert látható, hogy komplett elmebetegek kerültek az USA- ban hatalomra...

Egy dologban Bircának igaza lehet: Trump bevégzi a nyugatot, kutyavilág jön! Csakhogy MINDENKIRE

Egy dologban lehet bízni: csak a pofája nagy, de majd racionálisabban cselekszik és visszatáncol

Tapi2021 2025.02.15. 11:53:25

@Boldeone2: Nem, ilyen az, amikor a tengerentúlon is pontosan azt látják, amit én, meg itt sokan - beszéltünk itt is róla eleget -, hogy a román választást a ballib erők ELCSALJÁK!

Arra a nevetséges érvre hivatkozva, hogy TikTok hirdetésekkel az OROSZOK avatkoztak be. Ez még Vance szerint is nevetséges:

"Ezután ismét visszatért ismét a romániai választásokra, és azt mondta, bizonyos titkosszolgálati értesülésekre alapozva gondolták egyesek úgy, hogy külföldi internetes beavatkozás történt, és ezért annulálták az elnökválasztást. Hát akkor mennyire erős ott a demokrácia, ha attól kell tartani, hogy néhány tízezer online hirdetésekre költött pénzből meg lehet buktatni?"

..."J. D. Vance korábbi személyes müncheni vizitjeinek felelevenítésével kezdte beszédét, majd az európai biztonságpolitikával folytatta. Európára a legnagyobb veszélyek belülről leselkednek, példaként a sikertelen romániai elnökválasztást hozta fel. Felhívta a figyelmet a közös demokratikus értékekre, amelyeket Európának ugyanúgy kell követnie, mint az USA-nak.

Szerinte a hidegháborúban az egykori kommunista országok azért maradtak alul, mert akkori vezetőik alábecsülték a szabadságot. Hasonló dolgokra készülnek mostanában Brüsszelben is, ahol korlátozzák a közösségi média szólásszabadságát. Az Egyesült Királyság is megkapta a magáét, mégpedig amiatt mert őrizetbe vettek egy abortuszellenes aktivistát. Példákat hozott Skóciából is, azt állítva, hogy Európában a szólásszabadság nagyon nagy bajban van.

Míg a Biden-adminisztráció megpróbálta elhallgattatni az ellentétes véleményeket, addig ennek az ellenkezőjét teszi majd a Trump-kormányzat. Vance úgy véli, hogy az új vezetés tervezte és bejelentett lépések visszahozzák a valós szólásszabadságot az USA-ba is."

index.hu/kulfold/2025/02/14/usa-j-d-vance-alelnok-beszed-munchen-biztonsagi-konferencia-kulpolitika/

Tapi2021 2025.02.15. 11:56:18

@Boldeone2: Persze, hogy nem Oroszország az igazán veszélyes ránk nézve, hanem az olyan fanatikusok, mint ti.

Tapi2021 2025.02.15. 11:59:01

@Boldeone2: Nehéz négy év jön nektek. Megértem, hogy ez az újabb vereség (Trump győzelme) nagy csapás nektek. Értem a mélyülő frusztrációt.

Boldeone2 2025.02.15. 12:07:35

@Tapi2021: Magyarország már kvázi orosz-függő állam, de Európára veszélyes Oroszország. Nézz utána, milyen szabotázs akciókat követtek el, mivel fenyegetnek

Gery87 2025.02.15. 12:10:20

Trump is pont azt mondja mint az EU:

"Fegyverekkel, ha kell amcsi katonákkal, szankciókkal fogjuk rákényszeríteni Putyint a tárgyalásokra"

Boldeone2 2025.02.15. 12:10:59

@Tapi2021: Megértem, hogy ez az újabb vereség (Trump győzelme) nagy csapás nektek"

- A világnak, enbloc. Elkezdődött a külpolitikai ámokfutás:
- Vámháború, fenyegetések
-Grönland annektálása
- Panama csatorna
- Palasztinok kitelepítése, akik több ezer éve ott élnek a Biblia szerint is " filiszteusok"

Most pedig az ukrán " béketerv"

vergyula 2025.02.15. 12:35:42

@Boldeone2: Trumpnak máris vannak eredményei. Pl. a Mexikói-öböl már Amerikai-öböl.

Tapi2021 2025.02.15. 12:49:51

Mondjuk Zselé is tudja, hogy kell barátkozni: "Volodimir Zelenszkij: Vlagyimir Putyin Donald Trumpot csak egy kelléknek használja"

Trump bizonyára ilyeneket szeret hallani magáról.

Tapi2021 2025.02.15. 12:52:19

@Boldeone2: Senkire nem veszélyes, aki nem folytat ellene háborút, és nem provokálja.
Ha ettől veszélyessé válik az KÖVETKEZMÉNY.

Nem kellett volna, nem kellene ezt csinálni. Az USA is baromira veszélyes, ha basztatják. Sőt, akkor is ha nem, csak sérül a hatalmi érdeke. Hány országban háborúzott az utóbbi években?

vergyula 2025.02.15. 13:00:30

Nesztek művészet:
youtu.be/S_bqJPhkRqg?si=NDqeA4FpFlFMZvSY

Az ilyen színvonalas alkotás a magamfajta háborúpárti, hazaáruló hrivnyalibsit is azonnal átrugdossa a béketáborba.

Boldeone2 2025.02.15. 13:18:11

@Tapi2021: és nem provokálja"

- Ez a gyilkosok örök érve tetteikre:

- Miért ölte meg?

- Szidta az anyámat

Hány ilyen Kék fény adást láttam kisgyermekkoromban...

A bűbözők mindig azzal legitimálják bűneiket, az erőszakot, hogy úgymond "provokálták őket"...

Putyu: Oroszország nem akart támadni, de nem tehetett mást" ...- nem a fast nem...

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2025.02.15. 15:36:37

Egy haverom még nagyon rég azt mondta, hogy egy normális világban leülne Putyin meg Merkel, kidolgoznák a megoldást, aztán behívnák Porosenkot, hogy itt kell aláírni. Most is kb. ez lesz, csak közben meghalt 500 ezer ember és megnyomorodott ugyanennyi.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.15. 15:59:30

@Gery87:

Ha igazad lenne, nem lennének most pánikban az européerek.

vergyula 2025.02.15. 16:33:54

@fofilozofus: És ha Porosenko/Zelenszkij nem írja alá? Utána az ő hibája minden?

vasútihíd 2025.02.15. 16:40:12

a hanyatló széteső woke-libsi eu meg nato egy ordító egér miért kérdezné őket bárki is.

Boldeone2 2025.02.15. 16:51:56

@Tapi2021: Ajánlom neked Magyar P. évértékelőjét...Zseniális a pali! Le fogja váltani Orbánt!

Tapi2021 2025.02.15. 16:59:17

@Boldeone2: Az ellenségeivel. Előfordul.
Nehéz barátkozni, ha előbb semmibe vesznek, majd rád ugranak.

Tapi2021 2025.02.15. 17:01:16

@Boldeone2: Álmodni lehet.
Egy év sok idő. Hátha sok ma még elvakult, mindenszarista, és mindenjobb, csak ne az Orbán-ista, is magához tér.
Hogy ez azért nem így van.

Boldeone2 2025.02.15. 17:11:00

@Tapi2021: Nem álom ez! Hidd el, most a Fidesz - bagázs fog pofáraesni! Magyar az egész magyar társadalmat tudja tematizálni, győzni fog! Jóval fiatalabb mint Orbán és okosabb is, plusz van olyan demagóg

Boldeone2 2025.02.15. 17:11:54

@Tapi2021: Ajánlom a beszédet, minden magyarnak- zseniális!

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.02.15. 17:17:28

@vasútihíd:
"woke-libsi eu meg nato egy ordító egér"
- Tökéletes megközelítés. Az a film maga a prognózis. Van még néhány hasonló, pl.: Hülyék paradicsoma.

@Boldeone2: "Zseniális a pali! Le fogja váltani Orbánt!"
- Ja, leváltották már néhányan, csak számot kell húzni. LOL

@Tapi2021: Tisztelet a türelemért. Néha nehéz eldönteni, hogy a kezelés, vagy a helyeslés célravezetőbb. Ha már gyógyítani nem lehet, legalább ne okozzunk felesleges fájdalmakat. OV bukni fog.

Boldeone2 2025.02.15. 17:23:50

@F.M.J.: valószínű le fogja váltani, mivel az ország állapota nagyban indokolja; illetve a Tisza is más, mint az eddigi kihívók...
A fideszes elbizakodottság is a Tiszának kedvez, plusz a növekvő problémák...
Orbán kiöregedett, csúfság lenne, ha 20 évig kormányozna...

Boldeone2 2025.02.15. 17:26:24

Az ilyen hosszú kormányzásokat már rendszernek mondják, vagy inkább rezsimnek, rámutatván azokra a torulásokra, amit az ilyesmi okozhat

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.02.15. 17:35:29

@Boldeone2:
"Zseniális a pali! Le fogja váltani Orbánt!"
- Értem, szóval már csak valószínűleg. Alakul ez.

"az ország állapota nagyban indokolja"
- Én a számok embere vagyok. Sajnos a meggyőzésemhez nem elegek lózungok. Tudnom kell, hogy milyen adatok szerint és milyen kontextusban értelmezve. MIlyen állapotban van az ország, és milyenben lehetne olyan körülmények alapján, amilyeneket MP tudna biztosítani. Az eddigiek nem túl meggyőzőek.

"a Tisza is más, mint az eddigi kihívók..."
- Egyetértünk. Ez még ránézésre sem normális. Az egyetlen dolog amiben MP-nek igaza van, hogy a környezete totál idiótákból áll.

"Orbán kiöregedett"
- A legtöbb nyugati politikus ebben az életkorban kerül észrevehető pozícióba. A politika nem olimpiai sportág. Nem a has mérete jelöli ki a lehetőségeket. Szerintem valamit nagyon benéztél.

Tapi2021 2025.02.15. 17:55:53

@Boldeone2: Hát, ha ez a nép bedől Magyarnak, tényleg veszek egy kis házat az Adriánál és hátra sem nézek. :-)

Tapi2021 2025.02.15. 17:59:34

@Boldeone2: " a Tisza is más, mint az eddigi kihívók...
A fideszes elbizakodottság is a Tiszának kedvez, plusz a növekvő problémák..."

Na ez igaz. Ezért pofázom annyit, hogy sürgősen át kell alakítani a viszonyt és az egész kormányzati kommunikációt.

Csak, hát innen az egérlyukból... :-(

Tapi2021 2025.02.15. 18:33:19

@vergyula: A Tiszához, MP-hez (és főleg a Tiszára szavazni készülőkhöz!!!) való viszonyt, avagy ezek megfelelő kezelését.

Mert amit most csinálnak, az nulla hatásfokú.

élveteg 2025.02.15. 18:39:15

Marad az Orbán, mert a Bolden már biztos benne hogy leváltja Nála a Harris is vezetett :)))

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.02.15. 18:40:38

@Tapi2021:
"amit most csinálnak, az nulla hatásfokú"
- Ezt hogyan gondolod? Bármi, amit csinál még véletlenül sem nulla. Elég erősen mínuszos. Ott tartunk, mint MZP-nél. Minél többet beszél, annál többen jönnek rá, hogy betto idióta. Az idő majd megoldja. Az egyetlen veszély OV-ra, hogy idő előtt lenullázódik, és 2026 előtt még jöhet egy újabb "megváltó", akinek nem lesz ideje hülyét csinálni magából.

Rodney2 2025.02.15. 18:43:07

@Boldeone2: Európát az olyan utolsó rohadt aljas gazemberek fenyegetik, mint amilyen te is vagy. A Soros-embertipus. Erre már nagyon ki kellene találni valami végső megoldást :(

Tapi2021 2025.02.15. 18:48:35

@Boldeone2: Elolvastam az Index összefoglalóját. Ha MP-ből is csak ez a tömény gyűlölködő demagógia tud/fog jönni még egy évig (fény és sötétség küzdelme, irány a börtön program, mindenszar, de minden jó lesz...stb.), - lényegében, amit ti is toltok évek óta -, akkor nagyon nem kell félni tőle.

Ha még erre jönne a Fidesz/kormány részéről VÉGRE egy felkészült csapattól származó kezelés is, akkor pláne.
A szél még mindig kifogható MP vitorlájából.

MP eddig semmi mást nem csinált, mint újracsomagolta a már unalomig ismert ellenzéki lózungokat, hazugságokat, vágyakat és vádakat. Mindent, amivel hergelni lehet egyes választói csoportokat.
Mivel azt mondja, amit ezek hallani akarnak, ez demagógia.

Az meg, hogy neki odaadnák a pénzt a brüsszeliek, eddig is tudtuk, láttuk kik ölelgetik ott, de azok Dobrevnek is odaadták volna! JÚDÁSPÉNZNEK.
Tusk is megkapta.

Tapi2021 2025.02.15. 18:52:26

@F.M.J.: A kormányzati kommunikáció.

Tapi2021 2025.02.15. 18:59:44

Vance után itt az újabb "kapsz egy sallert, igazodj":

"Amerika kijelentette, Európa nem vesz részt az ukrajnai béketárgyalásokon

Hiába követel az Európai Uniónak helyet a tárgyalóasztalnál Ursula von der Leyen és Volodimir Zelenszkij is, az Egyesült Államok kijelentette, Európával maximum konzultálni fognak az ukrajnai béketárgyalások során. Keith Kellogg, Donald Trump ukrajnai különmegbízottja a Müncheni Biztonsági Konferencián nyilatkozott az amerikai béketervről, ami szerinte heteken, hónapokon belül megvalósulhat."

index.hu/kulfold/2025/02/15/egyesult-allamok-keith-kellogg-donald-trump-vlagyimir-putyin-volodimir-zelenszkij-ukrajnai-haboru-beketargyalas/

Tapi2021 2025.02.15. 19:17:23

És "Európa", már mint azok akik éppen kisajátítják, nem képesek a döglött lóról leszállni továbbra sem, pedig már szaga van. Következetesen kitartanak az elhibázott stratégiájuk és eddigi döntéseik mellett. (Ezért kell őket LECSERÉLNI!!!!)

Míg az új USA vezetés ezt mondja (amit mi három éve!):

"Kellogg: Harccal nem lehet kijönni ebből a háborúból (Lásd: a háborúnak nincsen megoldása a csatatéren - magyar kormány)

A Müncheni Biztonsági Konferencián az ukrajnai béketárgyalásokról szóló panelbeszélgetésen Kellogg kicsit jobban részletezte az amerikai álláspontot: elmondta, hogy Amerika támogatja azokat, akik a szuverenitásukért küzdenek, az America first, azaz Amerika első politika sosem jelentette azt, hogy Amerika egyedül venne részt valamiben.

Az ukrajnai különmegbízott szerint azonban harccal nem lehet lezárni a háborút, mivel Ukrajnának három év alatt több volt a vesztesége, mint Amerikának a koreai, valamint a vietnámi háborúkban.

Emiatt szerinte le kell állítani a vérontást, ennek a helye pedig a tárgyalóasztalnál van. Kellogg szerint olyan békét kell kötni, ami mindkét fél számára lemondásokkal jár – Ukrajna esetében ez területről való lemondás lenne, ugyanakkor Oroszország kapcsán a panelbeszélgetés kapcsán nem mondott konkrét példát, azonban aláhúzta, hogy Oroszország ellen az orosz olaj- és gáz elleni szankciók megroppantanák az orosz gazdaságot, mivel szerinte kizárólag katonai biztonsági garancia nem működne Putyinnal szemben. "

Erre az európai háborús keménymag:

"A béketervével egyébként nem mindenki értett egyet: Radoslaw Sikorski lengyel külügyminiszter szerint Putyin egy klasszikus területfoglaló háborút folytat, és kivéreztetéssel lehet tárgyalóasztalhoz ültetni, ezért Ukrajnát tovább kell támogatni és felfegyverezni és szankcionálni Oroszországot."

Értitek Oroszország KIVÉREZTETÉSÉVEL! Reális.

A másik lángelme kontráz:

"David Lammy brit külügyminiszter szerint a legfőbb probléma, hogy Putyin nem akar békét, eddig a tárgyalóasztalhoz csak abban az esetben lett volna hajlandó leülni, amennyiben Kijev kapitulál. "

Mikor is volt szó ukrán kapitulációról??? ...
Nem fordítva akarták a fenti urak és országaik?

Tapi2021 2025.02.15. 19:22:56

Ja, és ki, kik nem hagyták 2022-ben, hogy Ukrajna tárgyaljon és aláírjon egy akkor még sokkal kedvezőbb helyzetben egy megállapodást?????

Na ki? Kedves Lammy. Ne hazudj már, hogy Putyin.

Boldeone2 2025.02.15. 20:07:24

@F.M.J.: Értem, szóval már csak valószínűleg. Alakul ez."

- A legnagyobb esély arra van, hogy leváltja, az ország állapota a kormányváltást kívánnak

Én a számok embere vagyok. Sajnos a meggyőzésemhez nem elegek lózungok"

-Európarekord infláció, megélhetési válság, lemaradás a közvetlen riválisokhoz, 4 éve gyakorlatilag nulla gazdasági fejlődés..
A tényekkel hadilábon állsz!

Ez még ránézésre sem normális"

- Miért? Mert ezt hazudja a milliárdokból kitartott lakájmédia??

Ki kellene dugni a fejed a véleményburokból!

Boldeone2 2025.02.15. 20:10:35

@F.M.J.: Az egyetlen veszély OV-ra, hogy idő előtt lenullázódik, és 2026 előtt még jöhet egy újabb "megváltó", akinek nem lesz ideje hülyét csinálni magából"

Wishful thinking!

telex.hu/belfold/2025/01/28/republikon-intezet-kozvelemeny-kutatas-tisza-part-fidesz-kdnp-dk-momentum-mi-hazank-kutyapart

hvg.hu/360/20241128_Median-kozvelemenykutatas-november-Tisza-Magyar-Peter-Fidesz

Ilyen még soha nem voltk mióta Orbán- rezsim van

Boldeone2 2025.02.15. 20:16:09

@Tapi2021: MP eddig semmi mást nem csinált, mint újracsomagolta a már unalomig ismert ellenzéki lózungokat, hazugságokat, vágyakat és vádakat. Mindent, amivel hergelni lehet egyes választói csoportokat."

- A tényeket mondta, a reális magyar helyzetet, mint pl azt, hogy nincs önálló EÜ minisztérium; Pintér hogy került oda vezetőnek?

Hallgasd meg a beszédet! Minden szava igaz!

Nyilván annak akinek az agyát átmosta a több száz milliárból műkődtetett kormánypropaganda , az semmit nem hisz el...

Rosszabbak vagytok, mint a kommunisták voltak!

Gery87 2025.02.15. 20:32:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azért pánikolnak mert a szankciók szankciók és Trump ugyanúgy nem hagyja magára Ukrajnát?

Gery87 2025.02.15. 20:42:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Minek húzod az időt!
Nyögd már ki mi a faszt akarsz most mondani.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.02.15. 20:49:58

@Boldeone2:
"az ország állapota a kormányváltást kívánnak"
- Ez még mindig csak lózung. Mi az állapot? Milyen lehetne, milyen feltételek mellett?

"Európarekord infláció, megélhetési válság, lemaradás a közvetlen riválisokhoz, 4 éve gyakorlatilag nulla gazdasági fejlődés.."
- Ha talán nem az USAID által finanszírozott mediából informálódnál, akkor más lenne a "tudásod".

"Ez még ránézésre sem normális" - Miért?"
- Nem kell különösebben indokolni, de azért a kedvedért részben megteszem. Mégis mennyire tekinthető érett gondolkodásnak, hogy valaki közszereplést vállal, pontosan tudja, hogy vaj van a fején, de még annyi esze sincs, hogy legalább egy jól hangzó, és viszonylag nehezen ellenőrizhető magyarázattal készüljön egy újságírói kérdés megválaszolására. Itt most nem a tartalmi szempontokat veszem, az a nyomozók dolga, hanem a puszta tényt, hogy még egy baráti média is lejáratja, mint azt a hasonlóan hülye Fegyőrt. Ez egy alkalmassági kérdés. Már most megbukott.

"Ki kellene dugni a fejed a véleményburokból!"
- Érdekes felvetés. Nos én a balos médiát szoktam szemlézni, és az ott olvasottakat átszűröm. A szűrő lényege, a korábbi hírek, és későbbi igazolódásuk, valamint az eurostadt, IMF és Világbanki adatok összevetése a közölt értékekkel. A jobbos sajtót legfeljebb szórakozásként olvasom, mert a saját véleményemmel magamtól is tisztában vagyok, nincs szükségem megerősítésre. Ezzel ellentétben te ugyan azokkal a nyilvánvalóan deformált információkkal érvelsz, amik amúgy soha semmilyen körülmények között sem szokták kiállni a valóság próbáját. Akkor ki leledzik véleménybuborékban?

"Ilyen még soha nem voltk mióta Orbán- rezsim van"
- Dehogy nem, csak gyenge a memóriád. Pontosan ugyan így jósolták győztesnek a Jobbikot, a Momentumot, az ellenzéki összefogást, Karigerit, MZP-t, és most ugyan úgy fog elhasalni MP is. Kár, hogy erre a prognózisra te már akkor nem fogsz emlékezni, mert épp egy új kakaómarcit fogsz sztárolni. Szegénykém.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.15. 21:11:02

@Gery87:

Komolyan hiszed, hogy Trump folytatja Biden Oroszország-politikáját?

Boldeone2 2025.02.15. 22:04:58

@F.M.J.: Dehogy nem, csak gyenge a memóriád. Pontosan ugyan így jósolták győztesnek a Jobbikot, a Momentumot, az ellenzéki összefogást, Karigerit, MZP-t, és most ugyan úgy fog elhasalni MP is"

- Nem, a memóriád neked gyenge! Soha nem mértek egyetlen ellenézi pártot sem az elmúlt 15 évben ilyen magasra, a kormánypárthoz képest, mint most a Tiszát ( 7-10% )
Nem fog elhasalni, sőt , egyre inkább ő fogja uralni a közbeszédet! Nyilván ideges a kormánypárt, különben nem folyna ekkora mértékű, aljas, lejárató kampány ellene!

Boldeone2 2025.02.15. 22:07:57

@F.M.J.: Európarekord infláció, megélhetési válság, lemaradás a közvetlen riválisokhoz, 4 éve gyakorlatilag nulla gazdasági fejlődés.."
- Ha talán nem az USAID által finanszírozott mediából informálódnál, akkor más lenne a "tudásod"*

- Kettőnk közt a különbség, hogy én a tényeket mondom, te meg az agyhalottak kormánypárti médiájából tájékozódsz!

444.hu/2025/02/11/egy-fantasztikus-ev-kezdete-ismet-a-magyar-inflacio-a-legmagasabb-europaban

Ha az elmúlt 5-6 évet néznénk, kb ott is az elsők között lennénk!

Boldeone2 2025.02.15. 22:12:12

@F.M.J.: Ezzel ellentétben te ugyan azokkal a nyilvánvalóan deformált információkkal érvelsz, amik amúgy soha semmilyen körülmények között sem szokták kiállni a valóság próbáját. Akkor ki leledzik véleménybuborékban?"

-Nem a lófaszt nem! Minden amit írok, tényeken alapszik:

www.economx.hu/nemzetkozi-gazdasag/immar-a-roman-netto-atlagber-is-utolerte-a-magyart.799693.html

www.erdely.ma/a-roman-atlagnyugdij-vasarloertekben-is-beerte-a-magyart

Vitázz akkor ember! Lehet, hogy vannak hátulütői a román fejlődésnek is, de 15 éve még kb. a felét keresték!

Erre mit lépsz?

Boldeone2 2025.02.15. 22:16:20

@F.M.J.: A szűrő lényege, a korábbi hírek, és későbbi igazolódásuk, valamint az eurostadt, IMF és Világbanki adatok összevetése a közölt értékekkel."

- Mi az az "eurostadt"??:) Lehet, én is elírom, de én már 3 sör után vagyok, szombat este van...

De, akkor itt van egy "eurostadt " hír, vagyis abból írt cikk:

444.hu/2024/06/19/bulgaria-beelozott-a-magyarok-fogyasztanak-a-legkevesebbet-az-eu-ban

Gery87 2025.02.16. 11:23:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem, én úgy gondolom az eszközei amit használni tud, azonosak.
- szankciók, fegyverek, katonák.

És nem fogja csak úgy odadobni Ukrajnát a ruszkinak, úgy taktikázik hogy elmondhassa ő jött ki ebből nyertesen, akkor is ha Putyinnal emiatt konfrontálódik.

Tapi2021 2025.02.16. 12:30:22

@Boldeone2: Fel sem tűnik - ahogy FMJ is írta, helyesen -, hogy kizárólag az elfogult ballib forrásokból idézel?

Amelyek a valóság egy OLVASATÁT, tehát egy saját NARRÁCIÓT tolnak!
Ami nem a valóság maga! Csak egy választott látószög, a legtöbb esetben szimpla VÉLEMÉNY!

Pl. annak semmi jelentősége, hogy éppen van-e külön néven működtetve Egészségügyi Minisztérium egy PLUSZ miniszterrel és sleppjével, vagy egy másik központ felügyeli. Mivel az eü. munkát a rendszer működtetését így sem úgy sem a miniszterek végzik.
Hanem az az alrendszer, amely a minisztériumok alatt van.

Ergo, hogy nincsen külön egy vízfej, valójában TAKARÉKOSSÁG.

Külön minisztériumokkal is ugyanígy működnének, ugyanennyi forrásból. Stb.

Szóval MP dumája merő DEMAGÓGIA volt!

Főleg az olyanok, hogy ők a fény, Orbánék meg a sötétség... stb. Annyira PRIMITÍV!!!! DE hát igazodik hozzátok.

Barmok mondókája, erre fogékony barmoknak!

A gond az, hogy OV-ék még mindig nem találják az ilyeneket JÓL kezelni tudó szakembereket. Ezért (is) nyílik ekkora tér az aktuális fődemagógnak.
(Akit az se zavar, ahogy a híveket sem, hogy maga is abból a fészekből jött, maga is évtizedeken át a HASZONÉLVEZŐJE volt! És nem teljesen önként távozott onnan!!!
Tehát - igaza van Menczernek - ő maga is mehetne a sor elején a börtönbe!

Vagy annak, akik átáll minden meg van bocsátva?

Úgy tűnik.

Tapi2021 2025.02.16. 12:34:44

@Boldeone2: Mi bajod azzal, hogy végre a románok is kezdenek felzárkózni?

Tapi2021 2025.02.16. 12:35:45

@Boldeone2: Már ha igaz a statisztika. Mert éppen nyakig vannak az adósságban, jönnek a durva megszorítások Romániában.

Tapi2021 2025.02.16. 12:40:14

@Gery87: Most úgy áll az "alku", hogy Ukrajna keményen FIZETNI fog, minden amerikai támogatásért, de olyan szinten, hogy évtizedekig adós csicskák lesznek.

Trumpot ez érdekli és nem az, hogy hol lesz a határ. Ahhoz meg, hogy elkezdhessenek fizetni, meg ráugorhassanak az amerikai cégek Ukrajnára, az ukrán erőforrásokra, BÉKE KELL. Akkor megy jól a tejelés.

Boldeone2 2025.02.16. 17:06:57

@Tapi2021: Amelyek a valóság egy OLVASATÁT, tehát egy saját NARRÁCIÓT tolnak!"

-Ezek a statisztikai hivatal adatai, vagyis a rezsim adatai az országról, azt csak elfogadjátok, nemdebár?

Elképesztő agymosottság kell nem látni, hogy majdnem minden fontos makroadat rossz most Magyarországon, ezt még az értelmesebb kormánypártiak is elmismerik!

. annak semmi jelentősége, hogy éppen van-e külön néven működtetve Egészségügyi Minisztérium egy PLUSZ miniszterrel és sleppjével, vagy egy másik központ felügyeli"

- El vagy tévedve! Szakembereknek kellene vezetni az EÜ minisztériumot, ami persze nincs...
Pl a mi életünkről is belügyes rezsimszolgák döbtenek minden évben, a vállalkozásunkról

Szóval MP dumája merő DEMAGÓGIA volt!"

- Amit elmondott, az sajnos igaz volt, igaz, a demagógia határán mozgott, de Magyarország ! Ide olyan DEMAGÓG vezető kell, mint Orbán, aki a demagógiában " világbajnok"

Tapi2021 2025.02.16. 18:53:16

@Boldeone2: Egyrészt a statisztikák általában egy pillanatnyi állapotot mutatnak, nem trendeket. Másrészt nem tárják fel - esetleg elvétve - az OKOKAT.

Harmadrészt, nincs azzal gondom, ha mások felzárkóznak hozzánk. Ha valamiért lemaradunk, az valóban rossz, de annak is érdemes tudni az OKÁT? Hogy megítélhessük, ez pl. kormányzati hiba vagy a körülményeké (háború, járvány, elhibázott szankciós EU-s politika, stb.), esetleg olyan bűnözőké, akik jogtalanul ki akarják anyagilag véreztetni a nekik nem tetsző kormányt..., stb.

Negyedszer, minden azt igazolja hosszabb távon, hogy csak számok nem írják le egy ország valós helyzetét.
Ott van bezzeg Románia. "Elhúztak" sok számadatot tekintve az elmúlt években, most meg jönnek a megszorítás hegyek.

Szóval érdemes tíz években, de legalább ciklusokban megnézni és értékelni dolgokat.

+1: számunkra nem minden a számok meg a pénz! Sok dolog van, ami ezektől sokkal fontosabb.

Tapi2021 2025.02.16. 18:57:38

@Boldeone2: "
- El vagy tévedve! Szakembereknek kellene vezetni az EÜ minisztériumot, ami persze nincs..."

Koránt sem! A minisztérium nem maga az egészségügyi intézmény, ahová eü. szakemberek kellenek nyilvánvalóan. A minisztériumok POLITIKAI INTÉZMÉNYEK, ahová politikusok kellenek!

A legtöbb honvédelmi miniszter is politikus, akik sosem voltak katonák! Nézz szét Európában, a világban!

Tapi2021 2025.02.16. 19:00:48

@Tapi2021: "Szóval érdemes tíz években, de legalább ciklusokban megnézni és értékelni dolgokat. "

Természetesen a "kontextussal" együtt.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.17. 09:56:55

@Boldeone2: na, milyeneket követtek el az oroszok szarvasmarha? Felrobbantottak pl. gázvezetéket?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.17. 09:58:26

@Boldeone2: mi a gondod a kietelepítéssel szarvasmarha? Magad írtad, hogy Csehszlovákiából ki kellett telepíteni a magyarokat mert nacionalizmusuk háborús veszélyt jelentett.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.17. 10:00:52

@Boldeone2: pedig szarvasmarha, már azt is tudja kik lesznek a 2030-as és 2034-es Fidesz kormányban.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.17. 10:07:50

@Boldeone2: ebben pedig már segítettem neked anno. Abból indulj ki hogy hülye vagy, tehát ha te, mint hülye, normálisnak látsz valamit, annak eséllyel a fordítottja igaz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.17. 10:10:52

@Boldeone2: a múltkor azt hazudtad, nem iszol szeszt. Így mostmár minden érthető !
Írj rá a Zórrókára, ő mit szokott szedni amikor iszik, akkor talán írásjelek is lesznek a mondat végén.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása