magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Önlistázás

Vicces hír. Ma már nem kell listázni kik állnak liberális zsoldban. Megteszik ezt ők önként is.

Jó hír: a "harmadik kamuoldal", azaz a Soros Magyar Hangja ma már egyenrangú tagja a ballibbantak gittegyletének. Ezért küzdöttek a G-nap óta: elérték!

216 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr5818805748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IdomitottFoka 2025.02.28. 20:15:21

@Digitális_Fater: igyekeznie kell putlernak, mert viki már védené az önkorik pénzét. Valszeg a bangszámlák is eszébe jutnak nagymarcinak előbbutóbb. Amúgy a jobberek mért az állammal tartatják el a szennylapjaikat? Annyira azért nem szeretik? Btw előfizettem már egy két lapra, te is nyugodtan égesd a saját pénzed, köszi.

Tapi2021 2025.02.28. 20:16:27

@Gery1987: "Ja a propagandistak TV2 kap 20 milliárdot az RTL meg 4 et..."

Arányos. Én sem adnék többet annak, aki meg akar buktatni. Te?

"A közmédia fenntartása állami feladat valóban csak épp nem arra való hogy partpropagandat toljon. "

Amennyiben a szükséges kormányzati tájékoztatás = pártpropagandával.

Szerintem nem.

Boldeone2 2025.02.28. 20:18:09

Trump súlyos elmebeteg

Tapi2021 2025.02.28. 20:21:42

@Gery1987: Bárki adhat bárkinek pénzt. Nem az adó lesz ügynök vagy "hazaáruló", hanem aki elfogadja és ügynökösködik, hazát árul. Washingtonnak, Brüsszelnek...

Orbán pl. egészen biztosan nem adott ilyen pénzeket arra, hogy amerikai újságírók fúrják a Biden kormányt az USA-ban! Vagy bárkinek Európában, hogy próbálják megbuktatni a saját országuk nem szimpatikus, de MEGVÁLASZTOTT kormányát!!!

Tapi2021 2025.02.28. 20:23:50

@Gery1987: "de a 2000-es évek közmédiaja nem volt ilyen retek állampárti szar mint ma. "

Dehogy nem, csak az akkor nem tűnt fel neked. Biztosan másik oldalról nézted!

Digitális_Fater 2025.02.28. 20:40:10

A sarokba szorított patkány igen veszélyes, és most rengeteg van belőlük Ukrajnában. Európa és Magyarország számára az lenne a legjobb, ha az USA és az oroszok közösen megszállnák és demilitarizálnák az országot.

Tapi2021 2025.02.28. 20:51:14

@Boldeone2: A hülyeségért a legtöbbször fizetni kell, vagy a balekságért.

És még várd ki, megússza-e ennyivel? Vagy később az ukránoknak fog eszébe jutni, hogy ki vitte őket az értelmetlen pusztulásba bele? Ki(k) a felelős(ök) ezért?

Az érdekesebb lesz.

Boldeone2 2025.02.28. 20:53:41

@Tapi2021: Nem lesz béke!

Az EU teljes erővel Zelenszkij mögött...

Boldeone2 2025.02.28. 20:55:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Hogy lesz így béke? Zelenszkij azt mondta, hogy nem köt békét Trump szája íze szerint, az EU meg beleálllt
..Most jön a 3,7 milliárd eurós ukrán segélycsomag...

Tapi2021 2025.02.28. 20:55:42

Most nézem a cikket az indexen, még a fotó is durva, ahogy az elnök és az alelnök ugyanazzal a mozdulattal oltja Zsét.
Tényleg kemény.

index.hu/kulfold/2025/02/28/haboru-orosz-ukran-konfliktus-washington-donald-trump-volodimir-zelenszkij-talalkozo-feher-haz-beketargyalas/

Tapi2021 2025.02.28. 20:56:45

@Boldeone2: Azt hiszed, az EU háborús bohócai nem lesznek leoltva?

Figyelj!

Tapi2021 2025.02.28. 20:58:08

@Boldeone2: "..Most jön a 3,7 milliárd eurós ukrán segélycsomag... "

Mert osztozni akarnak Zselé sorsában! Fognak is!

Tapi2021 2025.02.28. 21:06:53

"A CNN fehér házi tudósítója szerint Trump kérte meg Zelenszkijt a távozásra, mert nincsen tárgyalási pozícióban;"

Jujj. Azért ez ott van a szeren. Szinte már sajnálom Zselét (persze nem, önként járta be ezt az utat).

Az EU népeinek pénzével hazárdírozók, azt hűtlenül kezelők is sorra kerülnek majd, remélem.

élveteg 2025.02.28. 21:34:17

@Boldeone2:

Megbaszhatod Ahogy a 3,7 milliárdos segélycsomagot is Ha Musk lekacsolja a STarlinket Az Amerika katona műholdakról meg nem jönnek a felderitési adatok Akkor a következő nap az ukrán hadsereg megsüketül és megvakul

Boldeone2 2025.02.28. 21:40:45

@Tapi2021: Hülyeségeket beszélsz! Túl sok orbáni propagandát olvasol! Az ÖSSZES európai ország Ukrajna mellett áll!
Németország megkerüli az adóságféket, azaz: pénz is lesz

Tapi2021 2025.02.28. 21:42:13

@élveteg: "
Megbaszhatod Ahogy a 3,7 milliárdos segélycsomagot is"

Ne de ki kérdezett meg engem, meg a többi európait, hogy a pénzünket odaadjuk-e erre a célra????
Hogy még több fegyver legyen belőle, még több ukrán (és orosz) haljon meg... főleg már most, miközben mások azon dolgoznak, hogy végre vége legyen és ne haljon meg több ember ÉRTELMETLENÜL?!

Mit nem ért az EU háborúpárti vezetése???

Boldeone2 2025.02.28. 21:42:20

@Tapi2021: Egy 450 milliós, erős nemzetekből álló közösséget nem lehet legyőzni!
Az EU beleáll

Tapi2021 2025.02.28. 21:43:15

@Boldeone2: Ezért kell majd bíróságra, majd börtönbe vinni őket!

Tapi2021 2025.02.28. 21:44:37

@Boldeone2: Sok van belőletek háborús fanatikusokból, sajnos, de nem hiszem, hogy 450 millió. Én pl. nem vagyok benne.

Boldeone2 2025.02.28. 21:45:16

@Tapi2021: Az európaiak többsége támogatja Ukrajnát, Orban njncs abban a helyzetben, hogy beleszóljon

Ti a kisebbség vagytok!

Majd Merz, Macron és Ursula döntenek

Tapi2021 2025.02.28. 21:46:09

@Boldeone2: "Majd Merz, Macron és Ursula döntenek "

A periratokban is ezek a nevek lesznek. Remélem.

Boldeone2 2025.02.28. 21:46:54

@Tapi2021: Ezért kell majd bíróságra, majd börtönbe vinni őket!"

- Az európai többség meg akarja állítani Putyint. Ukrajna ha elesik, akkor úgyis az EU jön...

Putyinnal nincs esély békére

Boldeone2 2025.02.28. 21:47:53

@Tapi2021: periratokban is ezek a nevek lesznek. Remélem."

Vagy: Magyar Péter "út a börtönbe program..."

Boldeone2 2025.02.28. 21:54:16

@Tapi2021: Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke: „Az önök méltósága az ukrán nép bátorságát dicséri. Legyetek erősek, legyetek bátrak, legyetek rettenthetetlenek. Ön soha nincs egyedül, kedves Zelenszkij elnök úr. Továbbra is együtt fogunk dolgozni önnel az igazságos és tartós békéért”.

IdomitottFoka 2025.02.28. 22:23:07

@Tapi2021: Mármint milyen bíróságra? Érdekesen új megközelítés, mert amúgy minden nemzetek feletti joghatóságot tagadtatok eddig.

Wildhunt 2025.02.28. 22:43:12

@Boldeone2: majd hajtogatnak belőle papírrepülőt.

Wildhunt 2025.02.28. 22:44:13

@Boldeone2: azt tudod, hogy egy évre 15 kell, hogy egyáltalán működni tudjanak?

Gery87 2025.03.01. 00:37:40

@Tapi2021:

Ne nézz hülyének.
Orbán a Gyurcsány alatt is bement a közmédiába és elmondta amit akart.
Ahogy ő látja, magáról, bármiről...

Ma a felszopó egyensenki elmondja hogy "az ellenzék sorosék kottájából játszik, eladnák a magyar szuverenitást.." stb.

Gery87 2025.03.01. 00:40:28

A fasizmus 10 pontja:

A mitikus múlt

„Mi” egy dicsőséges, patriarchális múltból származunk, „ők” ezt az örökséget fenyegetik.

Propaganda

A demokratikus elképzelések nyelvét korrumpálják, ellentétes jelentéseket hoznak bele. Korrupt politikusok indítanak korrupcióellenes kampányokat, a szólásszabadságra hivatkozva korlátozzák mások megszólalásait.

Értelmiség-ellenesség

Az egyetemeket mint a liberalizmus, a marxizmus vagy a feminizmus keltetőjeként állítják be. A szakértőségnek nincs többé értéke.

Valószerűtlenség

A tényeket aláássák, és a valóságról alkotott közös fogalmak nélkül az észszerű vita lehetetlenné válik.

Hierarchia

A fasiszta politikusok igazolni akarják, hogy természetes megosztottság van „köztünk” és „köztük”.

Áldozatiság

Minden előny a kisebbségek számára („ők”) veszteség a „számunkra”.

Törvény és rend

„Ők” bűnözők, árulók, idegenek, nem a nemzet tagjai, természetüknél fogva törvényen kívüliek, és szükség van a rendőri ellenőrzésükre.

Szexuális szorongás

„Mi” támogatjuk és megvédjük a családokat, „ők” deviánsok és fenyegetőek.

Szodoma és Gomora

„Mi” vidékről, a nemzet gerincéből származunk, „ők” a városokban élnek

Arbeit macht frei

„Ők” lusták és alulteljesítenek, „mi” keményen dolgozunk.

Digitális_Fater 2025.03.01. 00:53:30

@Gery87: Nincs semmi, ami titokzatosabb lenne, mint a vér. Paracelsus szerint a vér összesűrűsödött fény. Jómagam úgy vélem, hogy a feltevése igaz az árja, hüperboreai vérre - de ez a vér nem az aranyló nap fényét tartalmazza, és nem is egy galaktikus napét, hanem a fekete nap, a zöld sugár fénye van benne.

vasútihíd 2025.03.01. 15:57:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Boldeone2: zeller nem csak bűnrossz stratéga de most a kamerák előtt demonstrálta hogy csapnivaló politikusnak is. az erős béke új világrendje a történelem szivárványos sírjába sodorja.

Gery1987 2025.03.01. 18:57:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Orosz béke...egy ideig, aztán megint folytatják amíg itt nem lesznek a seggunkben.
Jön Moldova...

Gery1987 2025.03.01. 19:06:24

@vasútihíd:

Ez nem igaz.
Elmondta hogy a tárgyalás és a fegyverszünet feltétele a garancia arra hogy nem támadják meg őket újra! Ezt el kell érni.
Trump meg erre annyit mondott hogy a garancia az hogy O az elnök, meg hogy Putyin megbízható...ami nem igaz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.01. 19:59:28

@Gery1987:

Ezért kell igazságos béke. Mely figyelembe veszi az orosz érdekeket.

Gery87 2025.03.01. 21:34:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az orosz érdek hogy Ukrajna legyen megint pufferzóna, ne legyen érdemi katonai ereje, ne legyen se NATO se U tag és veszítsen területet....

Hitler megállt a Szudétavidéknél? Nem.

Ukrajnának garanciák kellenek arra hogyha most területet veszít, akkor vége, ennyi, itt befagynak a határok és nem lesz orosz befolyás...

Putyin ezt elfogadná? Nem hiszem.

Gery87 2025.03.01. 21:36:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Putyin világosan megmondta Ukrajna egy kreált valami, ukrán nép, nyelv, kultőra, nemzet nincs.
Mit várunk ettől az embertől? Méltányos igazságos rendezést?
Hülye vagy?

vasútihíd 2025.03.01. 21:55:48

@Gery1987: nem tudom melyikre mondod hogy nem igaz. de az elsőből egyenesen következik a második. azaz amikor csak nyomort és halottakat meg füstölgő romokat hagyva maga után ukrajnában zöldikét nemsokára elnyeli a történelem süllyesztője nehéz lesz még a mostani támogatóinak is azt mondani rá hogy jó stratéga kiváló politikus volt.

Gery87 2025.03.02. 00:16:58

@vasútihíd:

Zelenszky lehet nem a legjobb vezető, politikus, de látja azt hogy egy bármi áron való fegyverszünet csak időt nyer Putyinnak, és semmi ha nem garantálja hogy eddig és netovább, akkor újra támad.
Mert a célja egy demilitarizált oroszbarát Ukrajna.
Lukasenka mintájára.

Ez nem európai érdek.

vergyula 2025.03.02. 06:33:49

Milyen "garancia" vagy "biztosíték" képzelhető el Ukrajna jövőbeli biztonságára?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 07:55:09

@Gery87:

Ezt ő se gondolja komolyan azonban.

Nyilván széles értelemben az ukrán egy orosz résznép, dehát nem azonos az orosszal. Ahogy a belarusz se.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 07:55:53

@Gery87:

Olvasd el őket. Semmi értelmük. Mindenre jók és semmire is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 08:02:02

@Gery87:

A nyugat kezdte ezt. Ukrajnából oroszellenes államot akartak csinálni.

Nem kellett volna. Ennyi az egész. Tudni lehetett:
- egyrészt az oroszok nem engedik, csak háborúval tudja ezt a nyugat kikényszeríteni,
- másrészt a nyugat nem akar háborúzni, nincs meg hozzá a morális ereje.

Meghalt vagy súlyosan megsebesült 1 milió ember, hatalmas rombolások: és a nyugat nem érte el célját. Sőt, a béke most csak kedvezőbb lesz az oroszok számára.

Megérte? Soroséknak nyilván az emberélet nem számít.

S közben az amerikai elitben kialakult egy olyan vonal, melynek ez az egész nem érdeke. Arra jutottak, hogy Sorosék érdeke nem azonos Amerika érdekével. Ezért teheti Trump azt amit tesz.

GyMasa 2025.03.02. 10:08:31

@vasútihíd:
Az a baj, hogy az USA "szabad" sajtó az egészet őgy adetda elő, mint az USA törénelmének legnnagyobb szégyenét, mert Trump és Vance megalázták azt az arany embert...
Persze, odáig nem ragadtatták maguket, hogy ők is mondjanak le, de Rubionak meg Walz-nak ezt javasolták...
Pedig, aki látta az egészet, az másodlagos szégyent érzett szinte végig Zselé helyett is...

GyMasa 2025.03.02. 10:27:21

@Gery1987:
Ez két okból is butaság:
- Putyin tudja, hogy jelenleg nem lenne képes a NATO ellen egy hagyományos háborúban győzni. Nézd meg, Ukrajnában sem jutott túl messzire 3+ év alatt.
(Igen, elfoglalt valami 40-80km-es sávot, de kellett neki olyan 2,5 év, hogy felőrölje az ukrán hadsereget. Hátra van még nekik olyan jó 1000-1200 km a lengyel határig (plusz a Dnyeper is, ami magában egy kihívás és egy remek természetes védelmi vonal). Ha elosztod a két számot, akkor egyből láthatod, hogy neked már nem kell amiatt aggódnod, hogy egy ilyen esetleges háborúban részt fogsz venni...)
- Ahhoz, hogy elfoglalja és megszállva tartsa egész Európát, a mai katonai doktrina szerin nagyjából a megszálló csapatoknak a helyi lakosság 1-10%-a kell, hogy legyen. Az EU 500 millió ember, ebből következik, hogy csak a megszállva tartáshoz kellene az oroszoknak 5-50millió katona.
Ha ehhez hozzáveszed, hogy EZEN felül kell még haderő magához a hódításhoz is, aminek illik a védekező csapatok 3x-osát kitennie, kell hadiipar, amelyik mindezt ellátja megfeleő mennyiségű hadianyaggal és kell a társadalmi támogatottság a hátország részéről, ami jelenleg megvan, hiszen az ukrán konfliktust Putyin el tudta azzal a szlogennel adni otthon, hogy az nem az ő hódítási hóbortja, hanem az USA és a NATO rejtett eszköze az orosz deintitás és ország megsemmisítésére, és az ország "gyarmattá tételére", az erőforrások kiszipolyozására.
Egy Európa elleni háborút semmiképpen nem tudna így eladni.
Szóval, ennek a tervnek az elkövettkező 5-10 évben egészen NULLA valószínűsége van.
10+ éves távlatban is nulla egész Európát tekintve.
Az valóban elképzelhető, hogy lesznek további villongások, meg kisebb csetepaték (ahogy írtad, Moldávia felkészül, hiszen az ottani helyzet egy kicsi Ukrajna V2.0) esetleg a Balti államok, de annál tovább nem hiszem, hogy lenne bármekkora kockázata ennek.)
- +1: Jelenleg Kína az oroszok mögött áll. Egy Európa elleni aggresszió viszont nagyon nem az érdekük, hiszen az EU az USA után a legjövedelmezőbb piacuk. Egészen biztosan nem fogják engedni Putyint, hogy beleszarjon ebbe az üzletbe.

GyMasa 2025.03.02. 10:29:26

@Gery1987:
Az Ukránoknak egyetlen dolgot kellene csinálniuk, hogy az oroszok békén hagyják őket:
- Abbahagyni a náculást. Azaz visszavonni az összes, a kisebbségek ellen irányuló törvénykezést, és aggressziót.
A jelenlegi kisebbségi törvények Ukrajnában a lehető legtávolabb állnak attól, ami az EU norma.

GyMasa 2025.03.02. 10:32:06

@vasútihíd:
AMi rsézéről egyfajta "sikernek" mondható az az, hogy még mindig nincsenek az oroszok Kijevben.
Viszont ezzel meg az a gond, hogyha megnézzük, hog ymekkora árat fizettet a népével ezért a "sikerért" egyből nem tűnik az akkora sikernek.
Ha tényleg elkezdik bedarálni a 18-25 éves korosztályt, Ukrajnának vége van.
(Szerintem már most is határeset, de akkor egészen biztosan nem lesz visszaút nekik...)

Gery87 2025.03.02. 10:50:02

@GyMasa:

Ne légy ennyire naiv.

Gery87 2025.03.02. 10:53:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez mióta garancia?

A történelem nem azt mutatja hogy "nem csinálok semmit, nem ártok senkinek" akkor békén hagynak.

Ez nem így működik.

A szuverenitáshoz több kell.
1, csatlakozni valamilyen erős szövetséghez
2 elég erősnek, elrettentőnek lenni ahhoz hogy ne érje meg megtámadni bennünket
3 ezek elegye.

A "széttárom a seggem és jó fiú leszek" taktika majd pont a kibaszott Putyint fogja meghatni....

Gery87 2025.03.02. 10:54:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Orbán se gondolja komolyan hogy a legnagyobb probléma ma a buzikkal van mégis basztatja őket...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 10:56:10

@Gery87:

Szimpla tény: amíg Ukrajna betartotta a budapesti memorandumot, még a Krímet se vette el Moszkva, pedig a krímiek el akartak szakadni Ukrajnától már 1991-ben. De az orosz politika az: ha az ország nem ellenséges, akkor nem lépünk fel ellene, még a helyi oroszok érdekében se.

Sorosék felcukkolták az ukrán elit egy részét, s ebből lett a háború.

Gery87 2025.03.02. 10:56:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem érte meg az egész nyilván.

De most már ez van, ezt kell megoldani valahogy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 10:58:01

@Gery87:

Meg lesz oldva. Új határokkal, mert most már Oroszo. nem egyezik bele akorábbi helyzet visszaállításába. Túl sok ember halt meg, fizetnie kell ezért az ukrán elitnek.

Gery87 2025.03.02. 11:04:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A történelem nem áll meg, az ukrán érdek más lett, közeledni akartak az EU-hoz, Janukovics meg visszalépett, annak ellenére hogy a parlamenti többség ezt támogatta, ez tiltakozásokat váltott ki és az egész folyamat elindult....

Értem én a nedves orosz álmokat egy örökre semleges és oroszbarát "közelkülföldről", hogy mindenhol legyen Lukasenka majd idővel....de hát nem várható el hogy mindenki örökre az orosz érdekekhez kösse az országát.

Megpróbálták, nem jött be, de hogy nekünk miért kéne ennek örülni, és most kárörvendeni...azt nem értem továbbra sem.

Gery87 2025.03.02. 11:25:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Neked minden baromság.

Én értem hogy fasizálódik a világ és neked ez kell de pont ezért tagadod, de hát nincs igazad...ez van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 12:05:35

@Gery87:

Igen, fasizálódik. Meg komcsik veszik át a hatalmat. Plusz mindenki pedofil.

Gery87 2025.03.02. 12:12:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Most mit tagadod, ennek örülsz...mondtad.
A libsik visítanak. Nem jó?

Gery87 2025.03.02. 12:14:56

A "demokrácia és a fékek ellensúlyok stb hülyeség, erős vezetők kellenek", ez történik...örüljél baszod!
Már nem kell tagadni a nyilvánvalót a libsi véleményterror és erkölcscsőszködés miatt.
fel lehet vállalni, nyugodtan....könnyíts a lelkeden!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 12:22:56

@Gery87:

Gondold végig: egy győztes, erős, euroatlantista, liberális Ukrajna a szomszédban!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 12:25:29

@Gery87:

Mindig jó jel, ha a Szalon mérges.

A Szalon a kisemberek ellensége.

Gery87 2025.03.02. 12:31:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Gondold végig: egy Lukasenka féle, autoriter, rendőrállam, orosz bábállam a szomszédban, ahol orosz csapatok állomásoznak...

Jó tudom te erre kivered, de nekem nem hiányzik.

Gery87 2025.03.02. 12:34:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hát ha mélyebben nézem, akkor van amit mondok, weimari idők vannak, és elindultunk a fasizálódás felé, de sehol egy Churchill vagy Roosevelt...sajnos. Csak sok pici meg most már két három nagy autokrata faszkalap.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 12:35:30

@Gery87:

Ez jó hír.

A felvilágosodás zsákutcájának vége felé járunk. A polgárok immár képtelenek ellenállni a normalitás forgószelének.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 12:36:54

@Gery87:

Te ultraliberális euroatlantista vagy. Azt szeretnéd, ha progresszív nagytőkések diktálnának, s 120 gender lenne elismerve.

Gery87 2025.03.02. 12:37:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A buta, változni nem akaró, frusztrált, bizonytalan tömeg ellensége.

A "szalon" legalább nyitva van, be lehet menni meg be lehet kukucskálni és jól nem egyetérteni....a "szivarfüstös szobákba" (amit akarsz) nem látsz be és azt se tudod hol van...

Gery87 2025.03.02. 12:38:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:)
Tudod jól hogy nem így van, kár erőlködni.

Jó értem én hogy kétbit világodba ez a két opció van, de hát had szarjam már le mit képzelegsz...

Gery87 2025.03.02. 12:40:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:)
Jól van papi.
ha majd jön a meseautó, akkor meg majd vinnyogsz...

Gery87 2025.03.02. 13:45:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ezzel is mi bajod? Te mondtad hogy a kisebbik rosszat lehet választani.

A nyugati liberális demokrácia a kisebbik rossz a putyini FSB-s autoriter gecizmus mellett!

Ez van, sajnos.
Hogy ettől Amerika távolodik, kurva sajnálatos...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 14:08:13

@Gery87:

Szerintem nem.

A nyugati elit egy része felismerte a zsákutcát. Ennek az eredménye Trump.

vasútihíd 2025.03.02. 15:22:28

@GyMasa: egyrészt lényegtelen hogy adja elő a libbancs sajtó ezeket mert már nincs igaz súlyuk és befolyásuk a valós politikára. másrészt nem meglepő hogy soros és a megmaradt de omladozó médiabirodalma kapálózik-rugdalózik-tiltakozik. tegye-tegyék. legalább látjuk mi kisemberek hogy milyen marhák. a saját sírjukat ássák. és nem utolsósorban birkának további kiváló anyagokat szolgáltatnak a blogjához.

vasútihíd 2025.03.02. 15:25:35

@Gery1987: pont ebből látszik hogy brutál rossz politikus. semlegességgel és nato-nembelépéssel megtarthatta volna a területeket mindenféle úgymond biztonsági garancia nélkül és ebbe a szükségtelen háboruba és a sok-sok emberéletbe sem került volna.

vasútihíd 2025.03.02. 15:40:58

@GyMasa: ez nem zeller idézőjeles sikere hanem a nyugat pénzelte fegyvereké és cia ügynököké. amit bármilyen libsi ukrajnai politikusnak megadtak volna. és amik-akik eleve azért voltak ott mert ukrajnát már jópár éve megszállták a liberális háttérhatalom emberei hogy oroszországellenes aknamunkájukat tudják végezni. azaz zöldike segítségével kijev már akkor elesett. egyenesen bele a pöcegödörbe. de most ki lesz takarítva.

vasútihíd 2025.03.02. 15:53:24

@Gery87: a liberális ferdehajlamú nyugat a mindenféle erkölcstelen devianciát meg szivárványcsaládokat és az ateista erkölcstelenséget képvisali. a putyini oroszoroszág pedig a hagyományos értékeket és családokat és az isteni hatalmat. azaz a normalitást és a természetes jót.
egyértelmű nekünk kisembereknek melyiket választjuk.

Gery1987 2025.03.02. 17:16:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Felismerték hogy a tultolt woke baloldal ellensegkepet fel lehet használni a jogállam leépítésére és így hatékonyabban lehet lopni és működtetni a vadkapitalizmust.

GyMasa 2025.03.02. 17:50:45

@vasútihíd:
Igen ez igaz, amit leírsz. én csak azt írtam meg, amit hallok mindenféle Youtube csatornákon amerikei Youtuberektől.
Éa, ők ia mind azt mindják, hogy a demokraték nem tanultak a novemberi eredményekből és lapot júznak 19-re azzal, hogy nem állnka le ezzel a stratégiával.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 20:42:20

@Gery87:

A mostani helyzethez képest mindenképpen javulás. Ez a lényeg.

Gery87 2025.03.02. 23:59:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Javulás a faszod az....te kétbit bazmeg.
Szerencsétlen.

Szopni fogsz, kínlódni, neked is szar lesz, csak képtelen vagy felfogni.
Akkorát fogsz koppanni mint kisember mint a kurvaanyja.

Majd rájössz vagy értetlenkedve megcsömörlötten fogod szidni "a bárki más a hibást"...mert ennyi eszed van.

Nem sajnállak.

Minden hülye autoriter, messiásváró birka, fasiszta szimpatizáns azt hiszi hogy érte van és épül a rendszer!
Aztán jön a kiábrándulás, a meseautó vagy a romeltakarítás.

Imádkozz hogy az utóbbi, és akkor mellettem leszel a lapátolásban....és bár nem érdemled meg ....de ismeretlenül is a vén hülye fasz kétbit anyádatpicsájával fogok egy jobb világot építeni és takarítani...és nem kérdezek!

Alöksz Róz Unbanned 2025.03.04. 20:52:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A nyugati elit egy része felismerte a zsákutcát. Ennek az eredménye Trump." - én ennél sokkal pesszimistábbat mondok: a nyugati elit egy része felismerte trumppal a lehetőséget hatalmának minden korábbi mértéket meghaladó növelésére.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása