magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Önlistázás

Vicces hír. Ma már nem kell listázni kik állnak liberális zsoldban. Megteszik ezt ők önként is.

Jó hír: a "harmadik kamuoldal", azaz a Soros Magyar Hangja ma már egyenrangú tagja a ballibbantak gittegyletének. Ezért küzdöttek a G-nap óta: elérték!

216 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6518805748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez a nevem senki 2025.02.28. 12:17:23

pogányok!

remélem bayer úr tud róluk

Gery87 2025.02.28. 13:06:15

Szóval megint az a nóta hogy szerintetek kb a komplett liberális/ellenzéki sajtó "soros zsoldos ügynökökből" áll?

Annyira kibaszottul Rákosista már ez az egész, a nagy "antikomcsik", sztálinista dumákat nyomnak, listáznak, fenyegetnek, kitiltanak, guruló dollároznak, ügynököznek...

Szégyen.

Nem kapcsol be ilyenkor valami vészcsengő hogy "háááát azért na, ez így talán még sem igaz!"

Most tényleg bazmeg ennyi éves korodra erre jutottál hogy ez a jó meg ez biztos így van?

"Listázzunk" bazmeg, tiltsunk, ez az....jó lesz..."Éljen Rákosi!"

Apátok faszát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.28. 13:18:10

@Gery87:

A nyugatos liberális médiák ilyenek, s nagy részben TÉNYLEG idegen pénzből működnek.

Digitális_Fater 2025.02.28. 13:25:19

El kell zárni a külföldi csapokat, fizessenek a paypig libsik, adják oda a fizetésük felét a szabad sajtra, vegyenek Uj Péternek még egy nyaralót. (És jelezném, nem érdekel a NER mennyit költ a saját médiájára. Többségében az is szar, de legalább nem magyarellenes szar.)

Nevem senki. 2025.02.28. 13:49:46

A teljeség igénye nélkül láthatunk a felsorolásban néhány balos libsi médiát és ezek pofáznak hogy egyoldalú a tájékoztatás, meg hogy ők elvannak nyomva. Vannak ezek a lófaszt! Menjenek a picsába akkor lesznek ezek elnyomva.

Nevem senki. 2025.02.28. 13:54:30

Egyébként nekem ez a Stumpf már akkor gyanús volt mikor még Fidesz közeli volt. Hajráfos buzinak tartottam. Gyorsan meg is találta a helyét.

Tapi2021 2025.02.28. 13:55:08

A Magyar Hang elhajlása igen szomorú. Bejárták kb. az egykori Jobbik útját, jobbról balra.

Nevem senki. 2025.02.28. 14:01:01

@Gery87: Jössz ezzel a listázással. Olvasd már el! Ezeket nem kell listázni. Próbálod itt védeni őket. Kik ezek neked? Ivócimboráid?

IdomitottFoka 2025.02.28. 14:02:37

Mindig is attól félt a legjobban a nerzeti oldal h van néhány ember aki megmutatja milyen aljas dolgokat tesznek, és h ne tehessék hasonlóan aljas húzásokat tesznek.

@Digitális_Fater: csak tudnám mitől olyan magyarellenes dolog felhívni a köz figyelmét h a külpolitikánk a kreml érdekei mentén haladnak, a belpolitikánk az h a leggazdagabbak viki barátja és veje legyen, az identitáspolitikánk az h szuverének csak a buzikkal szemben vagyunk, de ha esetleg a nemzeti ünnepünket fasisztának bélyegzik, akkor kussolunk. én ilyen ergya, beszari jobboldalt még sose láttam, hópihébbek vagytok bármilyen transzgender muszlimnál...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.02.28. 14:07:52

Stumpf ravasz az elírt nevével. Majd azt fogja mondani, hogy ez nem is ő, valahogy majd úgy, ahogy a Kulcsár Attila emlegette Gyurcsányi is valahogy ködben ragadt vagy 22 éve már.

Tapi2021 2025.02.28. 14:11:36

Tegnap este volt egy kis időm tv-t nézni. Az ATV-n volt egy beszélgetős műsor Ceglédivel, Konokkal, ... ahol jól kivesézték a kormányt, Orbánt, Ukrajnától a prájdig.
Nem mondom, hogy minden hülyeség volt, de egy objektív vitához ordító módon hiányzott ott is a MÁSIK OLDAL.
Persze a Hír Tv is ezt csinálja. Kár.

Egy másik műsorban két zenész vitázott arról, hogy milyen gáz már - az ellenzéki szerint! - nyilvánosan felvállalni, hogy egy zenész/művész egyetért a kormánnyal.
Hű, ez tényleg gáz, nem?

A másik próbálta érzékeltetni, hogy mindenkinek van SAJÁT véleménye, szimpátiája, miért nem ugyanolyan gáz teljes mellszélességgel kiállni (beállni) az ellenzék mellett? ... Stb.
Sőt, ma sokkal nagyobb bátorságra van szükség a nyílt térben felvállalni a kormány szimpátiát, mert azonnal dühödt támadások kereszttüze jön! (És ebben igaza van.)

De itt is fájóan kiderült, hogy az ellenzékiek sokkal erőteljesebben tudják tolni a maguk állítását, sorolva a 90%-ban HAZUG "érveiket".
Az egyszerű jobboldali, kormánnyal valamiben egyetértő művészek nem feltétlenül jó debattőrök.

Emberünk sem ütötte le a magas labdákat, hagyta, hogy az ellenzéki kolléga olyanokat mondjon, hogy pl. kormányprogram a gyűlölködés. És nem kért erre konkrét példákat. Hogy ezt vajon mire alapozza a kolléga? ...

De ért egy kellemes, már-már furcsa élmény is. Mégpedig az HBO csatornán, ahol főműsoridőben leadták a Lélekkovácsok című keresztény filmet.
Amikor odakapcsoltam, már ment. Nem akartam elhinni, hogy ez valóban RENDES keresztényekről szól, az HBO-n.
Ahol évek óta az ezzel ellentétes szenny folyik.

Egészen a végéig vártam, mikor jön a fordulat, hogy ezek valójában buzik, álkeresztények, pénzimádók... vagy valami.
Ahogy az HBO-n szokott.

És nem jött!

Trump...?

Gery1987 2025.02.28. 14:13:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És ebből következik az is hogy ügynökök?

Nem már Kósa is beegett ezzel, ne eroltesd...

Gery1987 2025.02.28. 14:14:01

@Digitális_Fater:

Rendben de akkor egy fillér se menjen a közmédia partpropagandajata sem!!!!

Gery1987 2025.02.28. 14:15:16

@Nevem senki.:

Nem őket védem személy szerint.

vergyula 2025.02.28. 14:16:43

@Tapi2021: "Nem mondom, hogy minden hülyeség volt, de egy objektív vitához ordító módon hiányzott ott is a MÁSIK OLDAL.
Persze a Hír Tv is ezt csinálja. Kár."
CSATT - ott mindig 2 ilyen, meg 2 olyan vitázik.

Tapi2021 2025.02.28. 14:23:21

@IdomitottFoka: "Mindig is attól félt a legjobban a nerzeti oldal h van néhány ember aki megmutatja milyen aljas dolgokat tesznek, és h ne tehessék hasonlóan aljas húzásokat tesznek.

@Digitális_Fater: csak tudnám mitől olyan magyarellenes dolog felhívni a köz figyelmét h a külpolitikánk a kreml érdekei mentén haladnak"

Hát látod, te hoztad a példát rá, hogy éppen EZÉRT! Mert HAZUDTOK!
És, ha már hazudoztok, legalább saját erőből tegyétek, ne azért és úgy, hogy ezért még fizet is nektek az ebben a hazudozásban, kormány feketítésben, buktatási szándékban..., ÉRDEKELT külföldi kormányok, erőközpontok!!!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.02.28. 14:23:32

@Gery1987:

Ők kezdték ezt. Lásd mindenkit Putyin fizet, aki mást mond, mint ők.

Tapi2021 2025.02.28. 14:26:19

@Gery1987: Akit fizetnek a "véleményéért" - és csak egy bizonyos, meghatározott véleményért! - és azért, hogy ezt közzé tegye, az bizony ügynök.

Tapi2021 2025.02.28. 14:29:35

@Gery1987: Látom továbbra is nehézséget okoz neked, nektek a külföldi, idegen érdekek képviselete, meg az ezért kapott külföldi pénz, és a hazai, MEGVÁLASZTOTT KORMÁNY kommunikációja, és a rá - jogosan, és felhatalmazással! - elköltött saját pénz között különbséget tenni, látni. :-(

Tapi2021 2025.02.28. 14:31:05

@vergyula: Akkor az üdítő kivétel. :-)

Billy Hill 2025.02.28. 14:46:27

@vergyula: Illetve legalább 0,5-ös súllyal az ellenzéki latba még beleszámít a műsorvezető is. :-)

vergyula 2025.02.28. 14:49:44

@Billy Hill: Nem cáfolom, bár régebben visszafogottabb volt.

vergyula 2025.02.28. 14:56:19

@Tapi2021: Arra kéne emlékzni, hogy egy (igazi) demokráciában még 2/3-dal sem teljhatalmú egy kormány, de a jelenlegi úgy viselkedik. Szinte csak a kormánykritikus sajtó maradt az egyetlen "ellenőrző szerv". Ha pl. pályázaton nyernek némi pénzt, és vesznek új kamerát, meg mikrofont, én nem bánom.
De ezt már megbeszéltük.

Tapi2021 2025.02.28. 15:07:10

@vergyula: Hát meg.
Tartom, hogy továbbra sem dolga, és igen aggályos, hogyha idegen kormányok fizetnek magyar újságírókat, szerkesztőségeket.
Mer' ugyan miért teszik?

Szívjóságból netán?

Gery1987 2025.02.28. 15:12:35

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

És akkor dedozni kell?

Jaj ők kezdték bruhuhuuu...

Hagyja ma.

Tapi2021 2025.02.28. 15:14:19

@vergyula: Csak, hát akkor lényegében sehol sincsen kormánykritikus közmédia!
Én legalábbis nem látom, hogyan megy neki a ZDF pl. vagy a többi közmédium a német vagy bármely helyi közmédium a helyi kormánynak?!

A németeknél (is) konkrétan a totális és szervilis kormánykiszolgálást látjuk. (Különösen, amikor stabil kormányzat volt, Merkel idején! Most talán már szurkálgatnak, de annak egy oka van, hogy harmatgyengék a kormányzati szereplők. Ilyenkor könnyebben gágognak a libák.) Mint nálunk is. De máshol sem az ellenzékiség példái a közmédiumok.

Mégsem veszik ott sem jó néven, hogyha amerikaiak, oroszok... pénzelik az "ellenzéki" sajtót. Ezt valahogy egyik szuverén, magára adó kormány sem nézi jó szemmel. Miért tenné?

De, ha cáfold, talán elhiszem. :-)

Gery1987 2025.02.28. 15:14:22

@Tapi2021:

Másik oldal...ja mondjuk egy Deák Dániel:D
Az kurvara kellett volna, egy beszélő fej..

Gery1987 2025.02.28. 15:16:19

@Tapi2021: ll,q@vergyula:

Ja mondjuk sík értelme nincs a fideszes oldalnak.
Felmondják a propagandát, nulla kormány kritika, terelés, tagadás...

vergyula 2025.02.28. 15:16:21

@Tapi2021: "Szívjóságból netán?"
Mondhatnám naívan, hogy az idegen kormánynak esetleg fontos a sajtószabadság. :)

Nézz meg pl. influenszereket, a semmiből kezdték, mondták a magukét. Ha egyszercsak nyernek valami külföldi pályázaton, aztán továbbra is mondják ugyanazt, akkor már ügynökök? Ugyanez igaz pl. a Telexre is.

Gery1987 2025.02.28. 15:17:22

@Tapi2021:

Deák Dániel tehát ügynök meg a huth geri meg a Bayer...meg az egész megafon és a köztv?

Gery1987 2025.02.28. 15:19:43

@Tapi2021:

Látom nehezedre esik bazmeg különbséget tenni a partpropagandat közpénzből finanszírozása az ellenzék arulozasa...es a valódi közmédia között ahol mindkét oldal képviselve van nem reszrehajloan.

Mondtam már neked: az én adókból aruloznak le, az rosszabb mint külföldről pénzt kapni kormány kritikára!!!

vergyula 2025.02.28. 15:20:01

@Tapi2021: Nem ismerem a külföldi közmédiát, de nem is a közmédiáról beszéltem, az egy másik kérdés. Feltehetjük így: Nem elég, hogy a közmédiát leuralja a kormány?

vergyula 2025.02.28. 15:21:11

@Gery1987: "Felmondják a propagandát, nulla kormány kritika, terelés, tagadás..."
Meglehet, de szeretem, ha van vita. És vannak értelmesebb alakok is, pl. Kacsoh Dániel.

Gery1987 2025.02.28. 15:26:22

@vergyula:

A témák miatt én is megnézem, de a fideszes meghívottak nulla mértékben tesznek hozzá bármit, az ellenzékiek legalabb kritikusak az ellenzékkel szemben is szinte mindig...

vergyula 2025.02.28. 15:30:00

@Gery1987: Azt szerettem, mikor Csintalan és Pesty ültek szemben. A többiek nyugodtan hátradőlhettek. :)

Gery1987 2025.02.28. 15:36:54

@vergyula:

Pesty medvebocs László nagy kitalalasat azóta is várjuk...

Tapi2021 2025.02.28. 15:52:22

@vergyula: Ha arra nyerik/kapják, hogy a regnáló kormány ellenfelei legyenek, akkor igen.
Sőt, nyilván eleve ezért kapják!

És nyilván csak akkor, amikor nem elvtársi a kormány.

Tapi2021 2025.02.28. 15:54:52

@Gery1987: "Deák Dániel tehát ügynök meg a huth geri meg a Bayer...meg az egész megafon és a köztv? "

Őket idegen kormányok fizetik, hogy támadják a demokratikusan megválasztott magyar kormányt? Mert az nekik éppen útban van?

vergyula 2025.02.28. 15:56:01

@Gery1987: Ahogy ismerem, már elfelejtette, mit ígért.

Tapi2021 2025.02.28. 16:01:05

@Gery1987: Az ellenzék MINDEN híre lejön a közmédiában!
Nem nézed, honnan is tudnád?!

Akkor tehát, amikor a ZDF (és társai) csontig nyalta Merkelt és magasztalta a Willkommenskultur-ért, az illegális migráció TÁMOGATÁSÁÉRT, és készítettek pl. egy Orbánt lejárató áldokumentum filmet kormányrendelésre, amikor nem merték bemondani a "sajnálatos kölni eseményeket", amíg Merkelék el nem mondták, hogy lehet és mit..., az is pártpropaganda volt?

Ahogy az egész migrációs és ukrán történet SÚLYOSAN egyoldalú prezentálása is, szorosan megfelelve az adott kormányok ÁLLÁSPONTJÁNAK????

Tapi2021 2025.02.28. 16:03:29

@Gery1987: "Mondtam már neked: az én adókból aruloznak le"

Mondtam már neked, ez a te döntésed! És mindenkinek a sajátja, hogy hol áll, mit csinál.

Akinek meg nem inge...!!!!

Tapi2021 2025.02.28. 16:05:13

@vergyula: " Nem elég, hogy a közmédiát leuralja a kormány? "

Mit ural még?

vasútihíd 2025.02.28. 16:07:37

@Gery1987: a propaganda a politka része

Tapi2021 2025.02.28. 16:07:57

@Gery1987: "A témák miatt én is megnézem, de a fideszes meghívottak nulla mértékben tesznek hozzá bármit"

Ez súlyos gond, ha így van. Mióta mondom már. Szar a kommunikációnk. A jó kommunikációhoz meg megfelelő szakemberek/emberek kellenek.

vergyula 2025.02.28. 16:10:43

@Tapi2021: Az egész nyilvánosságot akarja. Ellehetetleníteni a kormánykritikus sajtót.

Tapi2021 2025.02.28. 16:10:49

@Gery1987: "Pesty medvebocs László nagy kitalalasat azóta is várjuk... "

Meg a többi gazemberét, akik ígérgették az "atomot", ide értve az ellenzék új messiását Magyar Pétert is!

Most akkor mind szaremberek, akiknek csak a hazug pofájuk nagy, vagy nincs mit kitálalni.

Boldeone2 2025.02.28. 16:12:18

@Tapi2021: Ezt olvasd el!

Dr Pósán László, történész!!!! Fideszes országgyűlési képviselő:

"mai neomarxista liberálisok nem tűrik az övéktől eltérő gondolkodást, világlátást, ahogyan a kommunisták se tűrték. Aki nem osztja a mai baloldali nézeteket, az ő szemükben éppúgy illegitim, mint 60-70 évvel korábban a kommunisták szerint. Az EU az elmúlt másfél-két évtizedben olyan politikai struktúrává vált, amelyre a választások (emberek akarata) érdemi hatást nem gyakorolnak."

Hogy lehet valaki akkora demagóg, hogy a mai EU- t - szabadon ki lehet lépni- szabad választáson megválasztott képviselők vannak, a kommunistákhoz hasonlítja!

Ekkora hülyeséget! Sok képviselő még sem született akkor, vagy gyerek volt....A kommunista lemez, egy ezeréves, lejárt lemez már

vergyula 2025.02.28. 16:12:37

@Tapi2021: Azért csak nézz bele. Néha ott van az Origo főszerkesztője is, a portál színvonalához képest egész emberi.

Boldeone2 2025.02.28. 16:15:37

@Tapi2021: Akkor ennyi erővel én meg fasiztázhatom Orbánt?:) mert ő inkább fasiszta, mint Ursula - a német arisztikrata- kommunista...

Orbánék még viccnek is rosszak...ki veszi be ezt a hülyeséget még ?

vergyula 2025.02.28. 16:16:13

@Tapi2021: Ha már szarember, mit szóltál Vitya reakciójához, amikor Hadházy szembesítette a fiatal Vitya dumájával keletről és nyugatról?

Tapi2021 2025.02.28. 16:21:29

@vergyula: Nem gondolnám, hogy így van.

Rengeteg ellenzéki és kormánykritikus médium van, komoly elérésekkel.

Nem hiszem, hogy az, hogy a belpolitika maradjon magyar BELpolitika, mindenki itthoni versenyző legyen benne, és ne valamely más kormány vagy nemzetközi erőközpont "embere", pártja, szerkesztősége, azt jelentené, hogy el akarják az ellenzéki médiumokat lehetetleníteni.

Ha az ellenzéki médiumra van valós BELFÖLDI, tehát MAGYAR VÁLASZTÓI igény, akkor fenn is tud maradni.

Továbbra sem értem, miért amellett álltok ki, hogy idegen kormányok befolyásolják a magyar belpolitikát és a választásokat?????

Amikor meg egy kormány által IRÁNYÍTOTT TITKOSSZOLGÁLAT egy választás két fordulója között benyögi, hogy az oroszok! ismeretlen módon, de bizonyosan TikTok hirdetéseket fizettek egy KORMÁNNYAL KRITIKUS (tehát ELLENZÉKI!!!!) román elnökjelöltnek, akkor meg megy a hűha, a jajj, hogy az oroszok befolyásolni akarták a román belpolitikát és a választást.
És simán semmissé is teszik a román emberek választását!

Érted, hogy mi a gond ezzel, ugye?

vasútihíd 2025.02.28. 16:25:21

igan a magyar hang már magyarellenes hang. abból is tudható hogy szivárványos kirúgott pressman az amerikai libsi médiában konkrétan védelmébe vette ezt a kiadványt.

Tapi2021 2025.02.28. 16:28:57

@Boldeone2: Pedig pontos. Az attitűdjük ugyanolyan, csak a nevük más.

Miért? Tűrik az ellentmondást, az eltérő véleményt, a más politikát?

Nem hisztériával, lejárató sajtó hadjáratokkal, pénzek visszatartásával, kormánybuktató szándékkal reagálnak?
De.

vergyula 2025.02.28. 16:30:10

@Tapi2021: "Ha az ellenzéki médiumra van valós BELFÖLDI, tehát MAGYAR VÁLASZTÓI igény, akkor fenn is tud maradni."
Erről őket kéne megkérdezni. Én hajlok rá, hogy a nagyobb portálok meg tudnak élni - ha nehezen is, mondjuk lopott kamerákkal - olvasói támogatásból meg reklámból.

"Továbbra sem értem, miért amellett álltok ki, hogy idegen kormányok befolyásolják a magyar belpolitikát és a választásokat?????"
Én amellett állok ki, hogy a külföldi támogatás nem ezt jelenti.

A román ügyet nem ismerem eléggé, az én hibám.

Tapi2021 2025.02.28. 16:33:09

@Boldeone2: "Sok képviselő még sem született akkor, vagy gyerek volt....A kommunista lemez, egy ezeréves, lejárt lemez már "

Ahogy a holokauszthoz sincs már a ma élőknek semmi köze! Ugye? (Utalok ezzel egy korábbi beszélgetésre.)

Pósán azonban másról beszél: arról, amit MA CSINÁLNAK Brüsszelben és a nyugat nagy részén. Pl. ellenünk.
És ez a MAI hozzáállás hasonló a korabelihez. És ez igaz.

Tapi2021 2025.02.28. 16:38:27

@vergyula: "Én amellett állok ki, hogy a külföldi támogatás nem ezt jelenti."

Hanem?

Miért nincs a listán pl. az Új Ember katolikus hetilap? Miért nem adtak nekik is pénzt az amerikai "demokraták"?
Csak nem azért, mert az Új Ember nem az ő szekerüket tolja, nem az ő ÉRDEKEIKET segíti?

"A román ügyet nem ismerem eléggé, az én hibám. "

Jajj. Dávid Ibolya: Én nem értek a focihoz...!

De azt csak érted, amit kérdeztem?
Hogy ha az a helyes, amit te mondasz, akkor miért lett SÚLYOS ügy a román TikTokos?
Ha egy külföldi kormány nyugodtan fizethet és befolyásolhat újságírókat, szerkesztőségeket, művészeket... bárkit, aki POLITIKAI BEFOLYÁSOLÁST végez!

IdomitottFoka 2025.02.28. 16:40:22

@Tapi2021: "Ha az ellenzéki médiumra van valós BELFÖLDI, tehát MAGYAR VÁLASZTÓI igény, akkor fenn is tud maradni."

Esetleg próbálja ki a kormánypárti h közpénz és állami hirdetés nélkül fennmarad-e. Végülis ők kormánypártiak, kell a pénzecske lölőnek, ne sajnálják már tőle, arra itt vagyok én.

Tapi2021 2025.02.28. 16:43:09

@vergyula: "Ha már szarember, mit szóltál Vitya reakciójához, amikor Hadházy szembesítette a fiatal Vitya dumájával keletről és nyugatról? "

Nem láttam. Meg van valahol? Tudod linkelni?

Tapi2021 2025.02.28. 16:45:15

@IdomitottFoka: Sokat voltak ellenzékben ők is! Már próbálták!!!

vergyula 2025.02.28. 16:53:31

@Tapi2021: Elismerem, hogy Dávid Ibolyásat mondtam, de ez van. Egy erdélyi újságíró másfél órás magyarázatát megnéztem róla, sok volt. Nemtom, milyen befolyásolás volt, hogy is tudnék érvelni.

Fenntartom, hogy a külföldi támogatás nem egyenlő az idegen érdekek szolgálatával.

vergyula 2025.02.28. 16:57:54

@Tapi2021: "Nem láttam. Meg van valahol? Tudod linkelni?"
Bázzeg, telón vagyok, de majd igyekszem.

Tapi2021 2025.02.28. 17:07:44

@vergyula: Gyula!
Azért dávidibolyázol, mert nem akarod elismerni, hogy igazam van. :-)
Hogy nem más az, amikor az oroszok fizettek hirdetéseket, bejegyzéseket a TikTokon (HA így volt. Erős kétségeim vannak.), hogy előmozdítsák a nekik megfelelő politikus kampányát, és az, amikor az amerikaiak fizetnek UGYANEZÉRT magyar újságíróknak, szerkesztőségeknek.

Az oroszok IS a saját érdekeiket akarják így előmozdítani és az amerikaiak (EU) IS.

Tehát vagy mindkettő rendben van (nincs), vagy egyik sem.

vergyula 2025.02.28. 17:24:07

@Tapi2021: "Az oroszok IS a saját érdekeiket akarják így előmozdítani és az amerikaiak (EU) IS.

Tehát vagy mindkettő rendben van (nincs), vagy egyik sem."

Egyetértek. De továbbra sem ismerem a román ügyet eléggé. Ezen a blogon én vagyok az, aki a leginkább elismeri, ha nem tud valamit.

Gery1987 2025.02.28. 17:29:22

@Tapi2021:

A hatalom ügynökei, propagandistak.

Nevem senki. 2025.02.28. 17:29:57

@vergyula: Nem a CSATT. Ahol Ceglédy meg Konok van, az az ÖT. A 2 ilyen 2 olyanos CSATTnak a Hír tv-s változata a Csörte.

Gery1987 2025.02.28. 17:30:44

@Tapi2021:

Tehát ha nem a hatalom oldalán állsz akkor áruló vagy, értem.
Na ez fasizmus látod.

Gery1987 2025.02.28. 17:32:01

@Tapi2021:

Az ellenzék híre lejon persze. Úgy hogy árulok, árulást kivettek el megint Brüsszel, soros...

Sajnos látom elég sokszor.

vergyula 2025.02.28. 17:32:32

@Nevem senki.: Ööö, ja, meglehet, de én a CSATTról írtam.

Gery1987 2025.02.28. 17:32:50

@Tapi2021:

A német híreket nem nézem, de hát nem itt élek.
Az hogy máshol is szar nem érv már mondtam.

Gery1987 2025.02.28. 17:33:45

@vasútihíd:

Az értelmiségnek nem része, attól is értelmiség.
Érdekes módon a fidesz nem mára nem igen van ilyenje, csak propagandistak.

Gery1987 2025.02.28. 17:34:20

@Tapi2021:

Pesty is áruló lett?:)

Gery1987 2025.02.28. 17:38:40

@vergyula:

Amíg képernyőn volt látszott rajta hogy totálisan be van baszva..

Tapi2021 2025.02.28. 17:40:06

@Gery1987: "A hatalom ügynökei, propagandistak. "

Kik? A közmédiások?

De akkor is jobb, ha magyar ügyek ügynökei, mintha idegen ügyekéi, idegen hatalmakéi! Nem?

Szerintem de.

Gery1987 2025.02.28. 17:41:03

@Tapi2021:

A fő kérdés hogy a támogatás nyilvános e.
A magyar liberális média el tud számolni a külföldi penzekkel, nyilvánosan és hogy kitől van.

Gery1987 2025.02.28. 17:43:42

@Tapi2021:

Bazmeg...
A lakosság fele nem fideszes...minimum.

Mégis közpénzből csak a fideszes narrativa megy, ráadásul aljas lejárató propagandistak módon.

Ha ezt nem érted, hogy ezzel mi a baj akkor veled van a bibi.

A 444 ellenzéki, ellenzéki narrativat től, na de nem is közpénzből működik....nem fizet érte a fideszes kormánypárti egy fillért sem ha nem akar.

Gery1987 2025.02.28. 17:45:35

@Tapi2021:

Ja és a fidesz nem egyenlő a magyarsággal már mondtam.

Tapi2021 2025.02.28. 17:46:29

@Gery1987: "Tehát ha nem a hatalom oldalán állsz akkor áruló vagy, értem.
Na ez fasizmus látod. "

Ezt te mondod!

Én meg azt, hogy aki IDEGEN kormány, IDEGEN hatalom, erőközpont, szervezet... oldalán áll, az FIZETI, hogy az Ő ÉRDEKEIT mozdítsa elő Magyarországon, AZ lehet áruló.

Ugye érted a különbséget?

Vagy úgy véled a román elnökválasztást sem kellett volna elszabotálni arra hivatkozva, hogy - állítólag - oroszok fizették a TikTOK hirdetéseket?

Tehát a románok JOGÁLLAM ELLENESEN akadályozták meg az egyik ELLENZÉKI jelöltet abban, hogy esetleg rá szavazzanak és nyerjen a regnáló HATALOMMAL SZEMBEN!?

Gery1987 2025.02.28. 17:54:35

@Tapi2021:

Faszt érdekelnek a románok, nem ismerem én se az ottani helyzetet.
Most arról beszélünk ami nálunk van.

A liberális sajtó nem idegen kormányokat és hatalmakat szolgálnak hanem más liberális és demokrácia parti nemzetközi zervezetektől kapnak támogatást.

Ahogy azzal se lenne baj ha nemzetközi jobboldali szervezetek támogatnak a magyar jobboldali sajtót.

Sőt Orbán közpénzből támogat külföldi szeljobbereket!

Kurvara nem érted hogy a közpénz nem arra van hogy kormánypropagandat toljon és a nép felé ellen hergelejen.
Ez kurvara fasiszta tempó.

Tapi2021 2025.02.28. 17:55:33

@Gery1987: A ZDF sem kérdezte meg Orbánt az illegális bevándorlókat és Merkelt népszerűsítő áldoksiban, csak "beszéltek róla"!
Ahogy a német híradókban is!!!

Ehhez képest a magyar közszolg. médiumokban lejönnek ők is élőben.
Az, hogy hülyeségeket beszélnek, meg hazudoznak és ezzel beégnek, nem a közmédia sara!
Ez a hazudozásból adódik!

Csak a közmédiában nem kapnak olyan körítést, hogy igaznak látsszon a hazudozás. Hát ez van.

Ha én lennék ott, oda-vissza törölgetném fel velük a padlót. Mert a sánta kutyát könnyű utolérni!!!

Gery1987 2025.02.28. 17:56:34

@Tapi2021:

Tehát ha nem a hatalom oldalán állsz akkor áruló vagy, ez a narrativa 15 éve, megértettük. Így állunk akkor hozzátok, hogy ezt gondoljátok...

Tapi2021 2025.02.28. 17:57:19

@Gery1987: Tudjuk, hogy neked kizárólag az érv, ami neked jó.

Gery1987 2025.02.28. 17:57:40

@Tapi2021:

:D

Persze, árulok csak tagadják...ne nézz hülyének.
Propagandát tolnak. Ez tény.

Tapi2021 2025.02.28. 17:59:45

@Gery1987: "Pesty is áruló lett?:) "

Nem hiszem. Pár nap hőzöngés, nagyot mondás után eltűnt. Kifogyott a gőz.

Talán rájött - ő legalább -, hogy az egyéni sérelmek nem feltétlenül közügyek.

Gery1987 2025.02.28. 17:59:57

@Tapi2021:

Az erveid szarok.
Azzal jössz hogy az ellenvélemény helytelen, árulás... ezért nem lehet tere a kozmediaban....aljunk at.

Gyakorlatilag az adófizetők felé helyett eldöntik mit és hogyan kell érteni.

Tapi2021 2025.02.28. 18:00:48

@Gery1987: "Propagandát tolnak. Ez tény. "

Ki nem?

Tapi2021 2025.02.28. 18:04:44

@Gery1987: "A fő kérdés hogy a támogatás nyilvános e."

Egyáltalán nem. A fő kérdés az, ki, kinek az ÉRDEKEIT tolja? Pénzért.

Ha idejönne Putyin és kamerák kereszttüzében, tehát nyilvánosan adna egy táska pénzt egy szerkesztőségnek, hogy toljon - a ti értelmezésetekben - orosz propagandát, akkor az rendben volna, mert nyíltan csinálták?

Tapi2021 2025.02.28. 18:09:49

@Gery1987: "A lakosság fele nem fideszes...minimum.

Mégis közpénzből csak a fideszes narrativa megy, ráadásul aljas lejárató propagandistak módon."

Az MSZP-SZDSZ.. kormányok alatt meg a másik fele nem volt kormánypárti. És? Mit toltak a közmédiumok?
Na ugye.

Mivel nem nézed, hallgatod, olvasod a "propagandamédiát", honnan is tudod ezt? Hogy mit tolnak?

Egyébként nem, nem a lejáratókampányt. Elég simán bemutatni miket csinálnak, vagy mondanak az ellenzékiek, kommentár nem is kell, és lejáratódnak.

Most nem lejáratják őket, hanem nem fedik el! a hülyeséget. És így az jól látható. Mondom, elég simán hagyni, hogy beszéljenek!

Tapi2021 2025.02.28. 18:12:56

@Gery1987: "Ja és a fidesz nem egyenlő a magyarsággal már mondtam. "

Senki sem állított mást.

Hogy jön ez ahhoz, hogy a magyar ellenzéket ne fizesse idegen hatalom???
Ezzel súlyosan befolyásolva a magyar BELPOLITIKÁT és a VÁLASZTÁSOKAT???

Tapi2021 2025.02.28. 18:15:08

@Gery1987: "Faszt érdekelnek a románok, nem ismerem én se az ottani helyzetet.
Most arról beszélünk ami nálunk van."

A másik dávidibolya.
Most éppen a faszt érdekelnek a románok, amikor romba dől tőlük az érvelésed!

Tapi2021 2025.02.28. 18:18:01

@Gery1987: "Tehát ha nem a hatalom oldalán állsz akkor áruló vagy, ez a narrativa 15 éve, megértettük. Így állunk akkor hozzátok, hogy ezt gondoljátok... "

Most visszhangzol? Egyszer ezt a TE SAJÁT hülyeséget leírtad, én meg válaszoltam is rá!

Idézem:

""Tehát ha nem a hatalom oldalán állsz akkor áruló vagy, értem.
Na ez fasizmus látod. "

Ezt te mondod!

Én meg azt, hogy aki IDEGEN kormány, IDEGEN hatalom, erőközpont, szervezet... oldalán áll, az FIZETI, hogy az Ő ÉRDEKEIT mozdítsa elő Magyarországon, AZ lehet áruló.

Ugye érted a különbséget?

Vagy úgy véled a román elnökválasztást sem kellett volna elszabotálni arra hivatkozva, hogy - állítólag - oroszok fizették a TikTOK hirdetéseket?

Tehát a románok JOGÁLLAM ELLENESEN akadályozták meg az egyik ELLENZÉKI jelöltet abban, hogy esetleg rá szavazzanak és nyerjen a regnáló HATALOMMAL SZEMBEN!? "

vergyula 2025.02.28. 18:18:23

@Tapi2021: "Mert a sánta kutyát könnyű utolérni!!!"
Lali, te vagy az?

Gery1987 2025.02.28. 18:21:00

@Tapi2021:

Közpénzből más nem. Ne ertetlenkedjel már...

Gery1987 2025.02.28. 18:21:58

@Tapi2021:

Orbánnal rendben volt ugye mikor nyilvánosan adott pénzt külföldre?

Tapi2021 2025.02.28. 18:22:30

@Gery1987: "Az erveid szarok."

Nyilván.

"Azzal jössz hogy az ellenvélemény helytelen, árulás... ezért nem lehet tere a kozmediaban....aljunk at."

Ezzel megint csak TE JÖTTÉL! Én nyomokban sem írtam még hasonlót sem!

Te egy nagy szalmabábmester vagy!!!

Kitalálsz magadnak dolgokat, ránk fogod, és azokkal vitázol ádázul. Én vagyok a hülye, hogy asszisztálok hozzá.

Gery1987 2025.02.28. 18:23:10

@Tapi2021:

Emlekszem rá...nem ilyen volt a közmédia. Orbán meg a fidesz ki be járkált a közmédia a,elmondhatta a saját narrativajat.

Gery1987 2025.02.28. 18:24:02

@Tapi2021:

De ezt állítod.aljak át és akkor tetszeni fog a propaganda...és akkor nincs probléma.

Gery1987 2025.02.28. 18:25:02

@Tapi2021:

Miért dőlne romba? Mit változtat ez a hazai helyzeten?

Digitális_Fater 2025.02.28. 18:25:05

@IdomitottFoka: A jól tartott libsi zsurnaliszta előrébb való, mint a gyerek, feleség, háziállát. Ezekben a vészterhes időkben őszintén azt javaslom, utald át nekik a havi fizetésed felét támogatásként, mert ha ők nincsenek, jön Putler, és ő teszi rá a mocskos medvemancsát a pénzedre.

Tapi2021 2025.02.28. 18:30:01

@Gery1987: "Közpénzből más nem. Ne ertetlenkedjel már... "

Én a Népszavában és az RTL-en is szoktam látni kormányzati hirdetéseket.

És újra: a közpénzek fölött/felől a demokratikusan MEGVÁLASZTOTT kormányok rendelkeznek. Ez a törvényes JOGUK.
Tehát, amikor a köz által megválasztott közkormány, fenntartja a közmédiát, az teljesen rendben van.

Ahogy az is, hogy abban nemigen szokott kormányellenes propaganda menni sehol a világon.

Tapi2021 2025.02.28. 18:32:37

@Gery1987: "Orbánnal rendben volt ugye mikor nyilvánosan adott pénzt külföldre? "

Persze. Hiszen mindkét országban TÖRVÉNYES VOLT!

De a lényeg nem az, hogy ki akar adni? Hanem az, hogy ki FOGADJA EL! És mit ad CSERÉBE!

Tapi2021 2025.02.28. 18:36:55

@Gery1987: Hát az emlékek... Antall meg bemehetett a taxis blokád idején, hogy lenyugtassa a népet. Ja, nem.

Tapi2021 2025.02.28. 18:39:05

@Gery1987: Csak azt mondom, ne légy áruló, ha nem akarod, hogy annak hívjanak.

Sok ember nem ért egyet Orbánnal, és ettől nem lesz külföldi érdekeket toló ügynök.

Tapi2021 2025.02.28. 18:40:20

@Gery1987: "Miért dőlne romba? Mit változtat ez a hazai helyzeten?"

Szóval folytatod a dávidibolyázást. Nem értesz a focihoz...

Gery1987 2025.02.28. 19:14:10

@Tapi2021:

Nem tudom mi az davidibolyazas, de nem is érdekel....

Gery1987 2025.02.28. 19:15:41

@Tapi2021:

Ja a propagandistak TV2 kap 20 milliárdot az RTL meg 4 et...

A közmédia fenntartása állami feladat valóban csak épp nem arra való hogy partpropagandat toljon.

Gery1987 2025.02.28. 19:17:10

@Tapi2021:

Vagyis Orbán adjon külföldre közpénzből lóvét szeljobberekenk..

De a nyugati libsi szervezetek ne adjanak pénzt a hazai libsiknek.?

Gery1987 2025.02.28. 19:18:02

@Tapi2021:

Antallra már nem emlékszem...de a 2000-es évek közmédiaja nem volt ilyen retek állampárti szar mint ma.

Gery1987 2025.02.28. 19:19:12

@Tapi2021:

Értem én sokadjára is. aki nem fideszes az áruló.
De változhat.
A közmédia meg a fideszesekert van mindenki pénzéből... értjük.

Digitális_Fater 2025.02.28. 19:42:35

@Gery1987: Valóban, nem állampárti volt, hanem világállampárti. A totális liberális világállamot szolgálta.

Gery1987 2025.02.28. 19:57:11

@Digitális_Fater:

Orbán meg az illiber világrendet.

Digitális_Fater 2025.02.28. 20:08:46

@Gery1987: Pont ezért szavazunk rá (de csak addig, amíg Hitler nem tér vissza az antarktiszi titkos bázisról.)

Tapi2021 2025.02.28. 20:13:27

@Gery1987: "Nem tudom mi az davidibolyazas, de nem is érdekel.... "

A mellébeszélés. De te sokkal jobban csinálod!

IdomitottFoka 2025.02.28. 20:15:21

@Digitális_Fater: igyekeznie kell putlernak, mert viki már védené az önkorik pénzét. Valszeg a bangszámlák is eszébe jutnak nagymarcinak előbbutóbb. Amúgy a jobberek mért az állammal tartatják el a szennylapjaikat? Annyira azért nem szeretik? Btw előfizettem már egy két lapra, te is nyugodtan égesd a saját pénzed, köszi.

Tapi2021 2025.02.28. 20:16:27

@Gery1987: "Ja a propagandistak TV2 kap 20 milliárdot az RTL meg 4 et..."

Arányos. Én sem adnék többet annak, aki meg akar buktatni. Te?

"A közmédia fenntartása állami feladat valóban csak épp nem arra való hogy partpropagandat toljon. "

Amennyiben a szükséges kormányzati tájékoztatás = pártpropagandával.

Szerintem nem.

Boldeone2 2025.02.28. 20:18:09

Trump súlyos elmebeteg

Tapi2021 2025.02.28. 20:21:42

@Gery1987: Bárki adhat bárkinek pénzt. Nem az adó lesz ügynök vagy "hazaáruló", hanem aki elfogadja és ügynökösködik, hazát árul. Washingtonnak, Brüsszelnek...

Orbán pl. egészen biztosan nem adott ilyen pénzeket arra, hogy amerikai újságírók fúrják a Biden kormányt az USA-ban! Vagy bárkinek Európában, hogy próbálják megbuktatni a saját országuk nem szimpatikus, de MEGVÁLASZTOTT kormányát!!!

Tapi2021 2025.02.28. 20:23:50

@Gery1987: "de a 2000-es évek közmédiaja nem volt ilyen retek állampárti szar mint ma. "

Dehogy nem, csak az akkor nem tűnt fel neked. Biztosan másik oldalról nézted!

Digitális_Fater 2025.02.28. 20:40:10

A sarokba szorított patkány igen veszélyes, és most rengeteg van belőlük Ukrajnában. Európa és Magyarország számára az lenne a legjobb, ha az USA és az oroszok közösen megszállnák és demilitarizálnák az országot.

Tapi2021 2025.02.28. 20:51:14

@Boldeone2: A hülyeségért a legtöbbször fizetni kell, vagy a balekságért.

És még várd ki, megússza-e ennyivel? Vagy később az ukránoknak fog eszébe jutni, hogy ki vitte őket az értelmetlen pusztulásba bele? Ki(k) a felelős(ök) ezért?

Az érdekesebb lesz.

Boldeone2 2025.02.28. 20:53:41

@Tapi2021: Nem lesz béke!

Az EU teljes erővel Zelenszkij mögött...

Boldeone2 2025.02.28. 20:55:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Hogy lesz így béke? Zelenszkij azt mondta, hogy nem köt békét Trump szája íze szerint, az EU meg beleálllt
..Most jön a 3,7 milliárd eurós ukrán segélycsomag...

Tapi2021 2025.02.28. 20:55:42

Most nézem a cikket az indexen, még a fotó is durva, ahogy az elnök és az alelnök ugyanazzal a mozdulattal oltja Zsét.
Tényleg kemény.

index.hu/kulfold/2025/02/28/haboru-orosz-ukran-konfliktus-washington-donald-trump-volodimir-zelenszkij-talalkozo-feher-haz-beketargyalas/

Tapi2021 2025.02.28. 20:56:45

@Boldeone2: Azt hiszed, az EU háborús bohócai nem lesznek leoltva?

Figyelj!

Tapi2021 2025.02.28. 20:58:08

@Boldeone2: "..Most jön a 3,7 milliárd eurós ukrán segélycsomag... "

Mert osztozni akarnak Zselé sorsában! Fognak is!

Tapi2021 2025.02.28. 21:06:53

"A CNN fehér házi tudósítója szerint Trump kérte meg Zelenszkijt a távozásra, mert nincsen tárgyalási pozícióban;"

Jujj. Azért ez ott van a szeren. Szinte már sajnálom Zselét (persze nem, önként járta be ezt az utat).

Az EU népeinek pénzével hazárdírozók, azt hűtlenül kezelők is sorra kerülnek majd, remélem.

élveteg 2025.02.28. 21:34:17

@Boldeone2:

Megbaszhatod Ahogy a 3,7 milliárdos segélycsomagot is Ha Musk lekacsolja a STarlinket Az Amerika katona műholdakról meg nem jönnek a felderitési adatok Akkor a következő nap az ukrán hadsereg megsüketül és megvakul

Boldeone2 2025.02.28. 21:40:45

@Tapi2021: Hülyeségeket beszélsz! Túl sok orbáni propagandát olvasol! Az ÖSSZES európai ország Ukrajna mellett áll!
Németország megkerüli az adóságféket, azaz: pénz is lesz

Tapi2021 2025.02.28. 21:42:13

@élveteg: "
Megbaszhatod Ahogy a 3,7 milliárdos segélycsomagot is"

Ne de ki kérdezett meg engem, meg a többi európait, hogy a pénzünket odaadjuk-e erre a célra????
Hogy még több fegyver legyen belőle, még több ukrán (és orosz) haljon meg... főleg már most, miközben mások azon dolgoznak, hogy végre vége legyen és ne haljon meg több ember ÉRTELMETLENÜL?!

Mit nem ért az EU háborúpárti vezetése???

Boldeone2 2025.02.28. 21:42:20

@Tapi2021: Egy 450 milliós, erős nemzetekből álló közösséget nem lehet legyőzni!
Az EU beleáll

Tapi2021 2025.02.28. 21:43:15

@Boldeone2: Ezért kell majd bíróságra, majd börtönbe vinni őket!

Tapi2021 2025.02.28. 21:44:37

@Boldeone2: Sok van belőletek háborús fanatikusokból, sajnos, de nem hiszem, hogy 450 millió. Én pl. nem vagyok benne.

Boldeone2 2025.02.28. 21:45:16

@Tapi2021: Az európaiak többsége támogatja Ukrajnát, Orban njncs abban a helyzetben, hogy beleszóljon

Ti a kisebbség vagytok!

Majd Merz, Macron és Ursula döntenek

Tapi2021 2025.02.28. 21:46:09

@Boldeone2: "Majd Merz, Macron és Ursula döntenek "

A periratokban is ezek a nevek lesznek. Remélem.

Boldeone2 2025.02.28. 21:46:54

@Tapi2021: Ezért kell majd bíróságra, majd börtönbe vinni őket!"

- Az európai többség meg akarja állítani Putyint. Ukrajna ha elesik, akkor úgyis az EU jön...

Putyinnal nincs esély békére

Boldeone2 2025.02.28. 21:47:53

@Tapi2021: periratokban is ezek a nevek lesznek. Remélem."

Vagy: Magyar Péter "út a börtönbe program..."

Boldeone2 2025.02.28. 21:54:16

@Tapi2021: Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke: „Az önök méltósága az ukrán nép bátorságát dicséri. Legyetek erősek, legyetek bátrak, legyetek rettenthetetlenek. Ön soha nincs egyedül, kedves Zelenszkij elnök úr. Továbbra is együtt fogunk dolgozni önnel az igazságos és tartós békéért”.

IdomitottFoka 2025.02.28. 22:23:07

@Tapi2021: Mármint milyen bíróságra? Érdekesen új megközelítés, mert amúgy minden nemzetek feletti joghatóságot tagadtatok eddig.

Wildhunt 2025.02.28. 22:43:12

@Boldeone2: majd hajtogatnak belőle papírrepülőt.

Wildhunt 2025.02.28. 22:44:13

@Boldeone2: azt tudod, hogy egy évre 15 kell, hogy egyáltalán működni tudjanak?

Gery87 2025.03.01. 00:37:40

@Tapi2021:

Ne nézz hülyének.
Orbán a Gyurcsány alatt is bement a közmédiába és elmondta amit akart.
Ahogy ő látja, magáról, bármiről...

Ma a felszopó egyensenki elmondja hogy "az ellenzék sorosék kottájából játszik, eladnák a magyar szuverenitást.." stb.

Gery87 2025.03.01. 00:40:28

A fasizmus 10 pontja:

A mitikus múlt

„Mi” egy dicsőséges, patriarchális múltból származunk, „ők” ezt az örökséget fenyegetik.

Propaganda

A demokratikus elképzelések nyelvét korrumpálják, ellentétes jelentéseket hoznak bele. Korrupt politikusok indítanak korrupcióellenes kampányokat, a szólásszabadságra hivatkozva korlátozzák mások megszólalásait.

Értelmiség-ellenesség

Az egyetemeket mint a liberalizmus, a marxizmus vagy a feminizmus keltetőjeként állítják be. A szakértőségnek nincs többé értéke.

Valószerűtlenség

A tényeket aláássák, és a valóságról alkotott közös fogalmak nélkül az észszerű vita lehetetlenné válik.

Hierarchia

A fasiszta politikusok igazolni akarják, hogy természetes megosztottság van „köztünk” és „köztük”.

Áldozatiság

Minden előny a kisebbségek számára („ők”) veszteség a „számunkra”.

Törvény és rend

„Ők” bűnözők, árulók, idegenek, nem a nemzet tagjai, természetüknél fogva törvényen kívüliek, és szükség van a rendőri ellenőrzésükre.

Szexuális szorongás

„Mi” támogatjuk és megvédjük a családokat, „ők” deviánsok és fenyegetőek.

Szodoma és Gomora

„Mi” vidékről, a nemzet gerincéből származunk, „ők” a városokban élnek

Arbeit macht frei

„Ők” lusták és alulteljesítenek, „mi” keményen dolgozunk.

Digitális_Fater 2025.03.01. 00:53:30

@Gery87: Nincs semmi, ami titokzatosabb lenne, mint a vér. Paracelsus szerint a vér összesűrűsödött fény. Jómagam úgy vélem, hogy a feltevése igaz az árja, hüperboreai vérre - de ez a vér nem az aranyló nap fényét tartalmazza, és nem is egy galaktikus napét, hanem a fekete nap, a zöld sugár fénye van benne.

vasútihíd 2025.03.01. 15:57:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: @Boldeone2: zeller nem csak bűnrossz stratéga de most a kamerák előtt demonstrálta hogy csapnivaló politikusnak is. az erős béke új világrendje a történelem szivárványos sírjába sodorja.

Gery1987 2025.03.01. 18:57:52

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Orosz béke...egy ideig, aztán megint folytatják amíg itt nem lesznek a seggunkben.
Jön Moldova...

Gery1987 2025.03.01. 19:06:24

@vasútihíd:

Ez nem igaz.
Elmondta hogy a tárgyalás és a fegyverszünet feltétele a garancia arra hogy nem támadják meg őket újra! Ezt el kell érni.
Trump meg erre annyit mondott hogy a garancia az hogy O az elnök, meg hogy Putyin megbízható...ami nem igaz.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.01. 19:59:28

@Gery1987:

Ezért kell igazságos béke. Mely figyelembe veszi az orosz érdekeket.

Gery87 2025.03.01. 21:34:49

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az orosz érdek hogy Ukrajna legyen megint pufferzóna, ne legyen érdemi katonai ereje, ne legyen se NATO se U tag és veszítsen területet....

Hitler megállt a Szudétavidéknél? Nem.

Ukrajnának garanciák kellenek arra hogyha most területet veszít, akkor vége, ennyi, itt befagynak a határok és nem lesz orosz befolyás...

Putyin ezt elfogadná? Nem hiszem.

Gery87 2025.03.01. 21:36:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Putyin világosan megmondta Ukrajna egy kreált valami, ukrán nép, nyelv, kultőra, nemzet nincs.
Mit várunk ettől az embertől? Méltányos igazságos rendezést?
Hülye vagy?

vasútihíd 2025.03.01. 21:55:48

@Gery1987: nem tudom melyikre mondod hogy nem igaz. de az elsőből egyenesen következik a második. azaz amikor csak nyomort és halottakat meg füstölgő romokat hagyva maga után ukrajnában zöldikét nemsokára elnyeli a történelem süllyesztője nehéz lesz még a mostani támogatóinak is azt mondani rá hogy jó stratéga kiváló politikus volt.

Gery87 2025.03.02. 00:16:58

@vasútihíd:

Zelenszky lehet nem a legjobb vezető, politikus, de látja azt hogy egy bármi áron való fegyverszünet csak időt nyer Putyinnak, és semmi ha nem garantálja hogy eddig és netovább, akkor újra támad.
Mert a célja egy demilitarizált oroszbarát Ukrajna.
Lukasenka mintájára.

Ez nem európai érdek.

vergyula 2025.03.02. 06:33:49

Milyen "garancia" vagy "biztosíték" képzelhető el Ukrajna jövőbeli biztonságára?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 07:55:09

@Gery87:

Ezt ő se gondolja komolyan azonban.

Nyilván széles értelemben az ukrán egy orosz résznép, dehát nem azonos az orosszal. Ahogy a belarusz se.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 07:55:53

@Gery87:

Olvasd el őket. Semmi értelmük. Mindenre jók és semmire is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 08:02:02

@Gery87:

A nyugat kezdte ezt. Ukrajnából oroszellenes államot akartak csinálni.

Nem kellett volna. Ennyi az egész. Tudni lehetett:
- egyrészt az oroszok nem engedik, csak háborúval tudja ezt a nyugat kikényszeríteni,
- másrészt a nyugat nem akar háborúzni, nincs meg hozzá a morális ereje.

Meghalt vagy súlyosan megsebesült 1 milió ember, hatalmas rombolások: és a nyugat nem érte el célját. Sőt, a béke most csak kedvezőbb lesz az oroszok számára.

Megérte? Soroséknak nyilván az emberélet nem számít.

S közben az amerikai elitben kialakult egy olyan vonal, melynek ez az egész nem érdeke. Arra jutottak, hogy Sorosék érdeke nem azonos Amerika érdekével. Ezért teheti Trump azt amit tesz.

GyMasa 2025.03.02. 10:08:31

@vasútihíd:
Az a baj, hogy az USA "szabad" sajtó az egészet őgy adetda elő, mint az USA törénelmének legnnagyobb szégyenét, mert Trump és Vance megalázták azt az arany embert...
Persze, odáig nem ragadtatták maguket, hogy ők is mondjanak le, de Rubionak meg Walz-nak ezt javasolták...
Pedig, aki látta az egészet, az másodlagos szégyent érzett szinte végig Zselé helyett is...

GyMasa 2025.03.02. 10:27:21

@Gery1987:
Ez két okból is butaság:
- Putyin tudja, hogy jelenleg nem lenne képes a NATO ellen egy hagyományos háborúban győzni. Nézd meg, Ukrajnában sem jutott túl messzire 3+ év alatt.
(Igen, elfoglalt valami 40-80km-es sávot, de kellett neki olyan 2,5 év, hogy felőrölje az ukrán hadsereget. Hátra van még nekik olyan jó 1000-1200 km a lengyel határig (plusz a Dnyeper is, ami magában egy kihívás és egy remek természetes védelmi vonal). Ha elosztod a két számot, akkor egyből láthatod, hogy neked már nem kell amiatt aggódnod, hogy egy ilyen esetleges háborúban részt fogsz venni...)
- Ahhoz, hogy elfoglalja és megszállva tartsa egész Európát, a mai katonai doktrina szerin nagyjából a megszálló csapatoknak a helyi lakosság 1-10%-a kell, hogy legyen. Az EU 500 millió ember, ebből következik, hogy csak a megszállva tartáshoz kellene az oroszoknak 5-50millió katona.
Ha ehhez hozzáveszed, hogy EZEN felül kell még haderő magához a hódításhoz is, aminek illik a védekező csapatok 3x-osát kitennie, kell hadiipar, amelyik mindezt ellátja megfeleő mennyiségű hadianyaggal és kell a társadalmi támogatottság a hátország részéről, ami jelenleg megvan, hiszen az ukrán konfliktust Putyin el tudta azzal a szlogennel adni otthon, hogy az nem az ő hódítási hóbortja, hanem az USA és a NATO rejtett eszköze az orosz deintitás és ország megsemmisítésére, és az ország "gyarmattá tételére", az erőforrások kiszipolyozására.
Egy Európa elleni háborút semmiképpen nem tudna így eladni.
Szóval, ennek a tervnek az elkövettkező 5-10 évben egészen NULLA valószínűsége van.
10+ éves távlatban is nulla egész Európát tekintve.
Az valóban elképzelhető, hogy lesznek további villongások, meg kisebb csetepaték (ahogy írtad, Moldávia felkészül, hiszen az ottani helyzet egy kicsi Ukrajna V2.0) esetleg a Balti államok, de annál tovább nem hiszem, hogy lenne bármekkora kockázata ennek.)
- +1: Jelenleg Kína az oroszok mögött áll. Egy Európa elleni aggresszió viszont nagyon nem az érdekük, hiszen az EU az USA után a legjövedelmezőbb piacuk. Egészen biztosan nem fogják engedni Putyint, hogy beleszarjon ebbe az üzletbe.

GyMasa 2025.03.02. 10:29:26

@Gery1987:
Az Ukránoknak egyetlen dolgot kellene csinálniuk, hogy az oroszok békén hagyják őket:
- Abbahagyni a náculást. Azaz visszavonni az összes, a kisebbségek ellen irányuló törvénykezést, és aggressziót.
A jelenlegi kisebbségi törvények Ukrajnában a lehető legtávolabb állnak attól, ami az EU norma.

GyMasa 2025.03.02. 10:32:06

@vasútihíd:
AMi rsézéről egyfajta "sikernek" mondható az az, hogy még mindig nincsenek az oroszok Kijevben.
Viszont ezzel meg az a gond, hogyha megnézzük, hog ymekkora árat fizettet a népével ezért a "sikerért" egyből nem tűnik az akkora sikernek.
Ha tényleg elkezdik bedarálni a 18-25 éves korosztályt, Ukrajnának vége van.
(Szerintem már most is határeset, de akkor egészen biztosan nem lesz visszaút nekik...)

Gery87 2025.03.02. 10:50:02

@GyMasa:

Ne légy ennyire naiv.

Gery87 2025.03.02. 10:53:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez mióta garancia?

A történelem nem azt mutatja hogy "nem csinálok semmit, nem ártok senkinek" akkor békén hagynak.

Ez nem így működik.

A szuverenitáshoz több kell.
1, csatlakozni valamilyen erős szövetséghez
2 elég erősnek, elrettentőnek lenni ahhoz hogy ne érje meg megtámadni bennünket
3 ezek elegye.

A "széttárom a seggem és jó fiú leszek" taktika majd pont a kibaszott Putyint fogja meghatni....

Gery87 2025.03.02. 10:54:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Orbán se gondolja komolyan hogy a legnagyobb probléma ma a buzikkal van mégis basztatja őket...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 10:56:10

@Gery87:

Szimpla tény: amíg Ukrajna betartotta a budapesti memorandumot, még a Krímet se vette el Moszkva, pedig a krímiek el akartak szakadni Ukrajnától már 1991-ben. De az orosz politika az: ha az ország nem ellenséges, akkor nem lépünk fel ellene, még a helyi oroszok érdekében se.

Sorosék felcukkolták az ukrán elit egy részét, s ebből lett a háború.

Gery87 2025.03.02. 10:56:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem érte meg az egész nyilván.

De most már ez van, ezt kell megoldani valahogy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 10:58:01

@Gery87:

Meg lesz oldva. Új határokkal, mert most már Oroszo. nem egyezik bele akorábbi helyzet visszaállításába. Túl sok ember halt meg, fizetnie kell ezért az ukrán elitnek.

Gery87 2025.03.02. 11:04:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A történelem nem áll meg, az ukrán érdek más lett, közeledni akartak az EU-hoz, Janukovics meg visszalépett, annak ellenére hogy a parlamenti többség ezt támogatta, ez tiltakozásokat váltott ki és az egész folyamat elindult....

Értem én a nedves orosz álmokat egy örökre semleges és oroszbarát "közelkülföldről", hogy mindenhol legyen Lukasenka majd idővel....de hát nem várható el hogy mindenki örökre az orosz érdekekhez kösse az országát.

Megpróbálták, nem jött be, de hogy nekünk miért kéne ennek örülni, és most kárörvendeni...azt nem értem továbbra sem.

Gery87 2025.03.02. 11:25:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Neked minden baromság.

Én értem hogy fasizálódik a világ és neked ez kell de pont ezért tagadod, de hát nincs igazad...ez van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 12:05:35

@Gery87:

Igen, fasizálódik. Meg komcsik veszik át a hatalmat. Plusz mindenki pedofil.

Gery87 2025.03.02. 12:12:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Most mit tagadod, ennek örülsz...mondtad.
A libsik visítanak. Nem jó?

Gery87 2025.03.02. 12:14:56

A "demokrácia és a fékek ellensúlyok stb hülyeség, erős vezetők kellenek", ez történik...örüljél baszod!
Már nem kell tagadni a nyilvánvalót a libsi véleményterror és erkölcscsőszködés miatt.
fel lehet vállalni, nyugodtan....könnyíts a lelkeden!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 12:22:56

@Gery87:

Gondold végig: egy győztes, erős, euroatlantista, liberális Ukrajna a szomszédban!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 12:25:29

@Gery87:

Mindig jó jel, ha a Szalon mérges.

A Szalon a kisemberek ellensége.

Gery87 2025.03.02. 12:31:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Gondold végig: egy Lukasenka féle, autoriter, rendőrállam, orosz bábállam a szomszédban, ahol orosz csapatok állomásoznak...

Jó tudom te erre kivered, de nekem nem hiányzik.

Gery87 2025.03.02. 12:34:00

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hát ha mélyebben nézem, akkor van amit mondok, weimari idők vannak, és elindultunk a fasizálódás felé, de sehol egy Churchill vagy Roosevelt...sajnos. Csak sok pici meg most már két három nagy autokrata faszkalap.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 12:35:30

@Gery87:

Ez jó hír.

A felvilágosodás zsákutcájának vége felé járunk. A polgárok immár képtelenek ellenállni a normalitás forgószelének.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 12:36:54

@Gery87:

Te ultraliberális euroatlantista vagy. Azt szeretnéd, ha progresszív nagytőkések diktálnának, s 120 gender lenne elismerve.

Gery87 2025.03.02. 12:37:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A buta, változni nem akaró, frusztrált, bizonytalan tömeg ellensége.

A "szalon" legalább nyitva van, be lehet menni meg be lehet kukucskálni és jól nem egyetérteni....a "szivarfüstös szobákba" (amit akarsz) nem látsz be és azt se tudod hol van...

Gery87 2025.03.02. 12:38:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:)
Tudod jól hogy nem így van, kár erőlködni.

Jó értem én hogy kétbit világodba ez a két opció van, de hát had szarjam már le mit képzelegsz...

Gery87 2025.03.02. 12:40:02

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:)
Jól van papi.
ha majd jön a meseautó, akkor meg majd vinnyogsz...

Gery87 2025.03.02. 13:45:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ezzel is mi bajod? Te mondtad hogy a kisebbik rosszat lehet választani.

A nyugati liberális demokrácia a kisebbik rossz a putyini FSB-s autoriter gecizmus mellett!

Ez van, sajnos.
Hogy ettől Amerika távolodik, kurva sajnálatos...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 14:08:13

@Gery87:

Szerintem nem.

A nyugati elit egy része felismerte a zsákutcát. Ennek az eredménye Trump.

vasútihíd 2025.03.02. 15:22:28

@GyMasa: egyrészt lényegtelen hogy adja elő a libbancs sajtó ezeket mert már nincs igaz súlyuk és befolyásuk a valós politikára. másrészt nem meglepő hogy soros és a megmaradt de omladozó médiabirodalma kapálózik-rugdalózik-tiltakozik. tegye-tegyék. legalább látjuk mi kisemberek hogy milyen marhák. a saját sírjukat ássák. és nem utolsósorban birkának további kiváló anyagokat szolgáltatnak a blogjához.

vasútihíd 2025.03.02. 15:25:35

@Gery1987: pont ebből látszik hogy brutál rossz politikus. semlegességgel és nato-nembelépéssel megtarthatta volna a területeket mindenféle úgymond biztonsági garancia nélkül és ebbe a szükségtelen háboruba és a sok-sok emberéletbe sem került volna.

vasútihíd 2025.03.02. 15:40:58

@GyMasa: ez nem zeller idézőjeles sikere hanem a nyugat pénzelte fegyvereké és cia ügynököké. amit bármilyen libsi ukrajnai politikusnak megadtak volna. és amik-akik eleve azért voltak ott mert ukrajnát már jópár éve megszállták a liberális háttérhatalom emberei hogy oroszországellenes aknamunkájukat tudják végezni. azaz zöldike segítségével kijev már akkor elesett. egyenesen bele a pöcegödörbe. de most ki lesz takarítva.

vasútihíd 2025.03.02. 15:53:24

@Gery87: a liberális ferdehajlamú nyugat a mindenféle erkölcstelen devianciát meg szivárványcsaládokat és az ateista erkölcstelenséget képvisali. a putyini oroszoroszág pedig a hagyományos értékeket és családokat és az isteni hatalmat. azaz a normalitást és a természetes jót.
egyértelmű nekünk kisembereknek melyiket választjuk.

Gery1987 2025.03.02. 17:16:28

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Felismerték hogy a tultolt woke baloldal ellensegkepet fel lehet használni a jogállam leépítésére és így hatékonyabban lehet lopni és működtetni a vadkapitalizmust.

GyMasa 2025.03.02. 17:50:45

@vasútihíd:
Igen ez igaz, amit leírsz. én csak azt írtam meg, amit hallok mindenféle Youtube csatornákon amerikei Youtuberektől.
Éa, ők ia mind azt mindják, hogy a demokraték nem tanultak a novemberi eredményekből és lapot júznak 19-re azzal, hogy nem állnka le ezzel a stratégiával.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.02. 20:42:20

@Gery87:

A mostani helyzethez képest mindenképpen javulás. Ez a lényeg.

Gery87 2025.03.02. 23:59:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Javulás a faszod az....te kétbit bazmeg.
Szerencsétlen.

Szopni fogsz, kínlódni, neked is szar lesz, csak képtelen vagy felfogni.
Akkorát fogsz koppanni mint kisember mint a kurvaanyja.

Majd rájössz vagy értetlenkedve megcsömörlötten fogod szidni "a bárki más a hibást"...mert ennyi eszed van.

Nem sajnállak.

Minden hülye autoriter, messiásváró birka, fasiszta szimpatizáns azt hiszi hogy érte van és épül a rendszer!
Aztán jön a kiábrándulás, a meseautó vagy a romeltakarítás.

Imádkozz hogy az utóbbi, és akkor mellettem leszel a lapátolásban....és bár nem érdemled meg ....de ismeretlenül is a vén hülye fasz kétbit anyádatpicsájával fogok egy jobb világot építeni és takarítani...és nem kérdezek!

Alöksz Róz Unbanned 2025.03.04. 20:52:13

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A nyugati elit egy része felismerte a zsákutcát. Ennek az eredménye Trump." - én ennél sokkal pesszimistábbat mondok: a nyugati elit egy része felismerte trumppal a lehetőséget hatalmának minden korábbi mértéket meghaladó növelésére.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása