magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Semjén nem keresztény!

Az eretnek ultraferencista Perinta szégyelli kereszténységét. Mert gonosz emberek mint Semjén beszennyezték a szót!

A kereszténység nagy lehetősége lett volna, hogy mozgósítsa a népet a ballibaizmus mellett, ezzel szemben a populizmust támogatja - ez pedig bűn. Mert a populizmus gyűlölködés.

Persze vannak azért jó emberek, pl. Libeeró Miklós, de kevesen vannak. Ők ugyan lelkes ballibák, de eltörpülnek a hatalomnak hajbókolók között.

Aki nem ballib, az nem keresztény - ezt mondja Jézus. Mert Jézus nem beszélt a homokosok ellen, azaz a homokosság jó dolog! (Gyönyörű demagóg logikai bukfenc ez, már Perinta avatárjának, Lukácsi Kattinkának is feltettem "Jézus nem beszélt soha az állatkínzás ellen, tehát az állatkínzás jó?", mire annyit tudott válaszolni, hogy troll vagyok.)

Kb. ez a lényege a 40-perces halandzsázásnak:

Reméljük, most hogy közeledik az új római pápa megválasztása, ott is peresztrojka lesz, mely elsöpri ezt az egész szennyet.

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9718814202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madarász Henrik 2025.03.13. 08:01:47

PR pont olyan álkeresztény mint a nyugati katolikus és protestáns egyházak vezetői, támogatja a homokosokat és a bevándorlást, nem véletlenül egy osztrák katolikus egyetemen rontja a levegőt.

kiskisutca 2025.03.13. 08:22:51

A Szentírást nem váltotta le az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozata.
Aki keresztény, az nem az utóbbit választja.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.03.13. 09:26:51

Szegény, nemrég írta, hogy miképp abuzálják a szegény nőket mindenféle kézcsókokkal a toxikus férfiak.
Hát ha tudná, hogy például még a mai lengyel lányok többsége bemutatkozáskor amikor kezet nyújtanak férfinak, amikor a férfi átveszi a kezüket, térdbókot is csinálnak.
Süt az a rohadt tesztoszteron.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.03.13. 09:41:08

@Deak Tamas:

A multikulturalisták mindig leleplezik magukat: valójában egyetlen kultúrát akarnak, az övékét.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.03.13. 10:18:54

jaj, el is felejtettem mondani, hogy a fent írt térdbókos abuzálás bizonyos korszakokban egyértelműen pedofil jelleggel bírt !

youtu.be/OGSKLQZNUEs?t=191

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2025.03.13. 11:27:21

Egy matematikus ismerősöm tartott előadást a logikáról a jogi egyetemen. Megkérdezte az elején, hogy mi az, nem fehér. Egyből rávágták, hogy fekete. Ugye mi tudjuk a választ: az összes nem fehér szín, azaz a piros, kék, fekete stb. Előadta a halmazos ogikai előadását, aztán megkérdezte, hogy mi az a nem fekete. Rávágták, hogy fehér. :-)))))))))

Ez az érvelés max. általános iskolában menne el (meg a választóknál :-) ), egyébként szégyen. Nulla tudás, maximális propaganda.

Boldeone2 2025.03.13. 11:32:21

@fofilozofus: Ha megnézed éppen Orbán erősít rá erre a "dichotómikus" világrendre: "most béke és háború között választunk" - mikor tudja, hogy hazudik
Vagy rájátszik a látens társadalmi fruszrációkra : legyen Pride vagy ne legyen. Nyilván a gyermekek azzal soha nem sérültek, de hisztériakeltésre, megosztásra jó

Boldeone2 2025.03.13. 11:38:51

Mert a populizmus gyűlölködés." - Birca most rátapintott a lényegre: a populizmus valójában nem keresztényi kommunikációs rendszer. Pl keresztényi szemponból nézve emberiesnek kell lenni, vagyis befogadni a rászorulókat, nem üldözni az " eltévedő kisebbséget" a háborúban a kisebb, a gyengébb, a támadott fél mellé állni!

Orbán lelkiekben nem lehet keresztény, mert ott az altruizmus fő szerepet kap és nem a "saját tengely körül kell forogni"

Boldeone2 2025.03.13. 11:43:33

Paradox helyzet: ma a baloldal már keresztényibb, mint a " jobb" Nem a balosok fogadták süteménnyel a menekülteket, vagy fogadtak be inkább ukrán családokat?
Orban azt mondja: "legyetek önzők!", mi is azok vagyunk!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.03.13. 11:58:03

@Boldeone2: a migránsok nem menekültek, az ukrán családokat befogadásánál pedig szóba sem került eddig, kik fogadták be őket te barom, amúgy jellemzően a magyarok.
A baloldaliak keresztényibbek, te szarvasmarha állat, te, hát persze.

blobs.alfahir.hu/sites-default-files/kepek/2016_06/gyalazas.jpg

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.03.13. 12:03:23

Ha már ez a szarvasmarha felhozta, én egyébként be akartam volna fogadni ukrán családokat, volt valami oldal, ahol lehetett erre jelentkezni. Nagy szerencsémre valamiért félbehagytam a regisztrációt, pár óra múlva pedig szemfelnyitó módon kinyitotta a száját Ljubov Nepop, ha még emlékszünk rá, ki is volt az.

Boldeone2 2025.03.13. 12:09:57

@Deak Tamas: Két anarchista homokos mennyire releváns ide? Ők lennének a baloldal? Ez olyan, mintha egy Hitler képet hoznál példának a jobboldalra.
Az, hogy mit mondott egy nagykövet, nem releváns! Keresztényi alapon támogatni kell a rászorulókat! Ferenc pápa is így tesz!

kiskisutca 2025.03.13. 12:19:14

@Boldeone2:

"a háborúban a kisebb, a gyengébb, a támadott fél mellé állni!"

Mint pl. az ATO-zott donbasszi oroszok.
"Anti-Terrorist Operation"

Tapi2021 2025.03.13. 12:54:50

Már eleve AHOL ezeket elmondja! Klub Rádió.

Meg megy szolidálni a Pride-ra, a bűnök MELLETT!...
Ahelyett, hogy hirdetné nekik az evangéliumot és a szabadulást a bűnökből (ezekből is!), ami a dolga lenne, ha már "katolikus teológus"!!!

Kell még több, hogy tudjuk hová tartozik???

Tapi2021 2025.03.13. 13:17:45

@Boldeone2: "Keresztényi alapon támogatni kell a rászorulókat! Ferenc pápa is így tesz! "

És ezt tesszük! Nézz utána hogyan és mennyit költünk az ukránokra itthon - a rengeteg nekik ingyenes szolgáltatás "árát" is beleértve - és mennyi támogatást küldünk!

És csak mi nem öletjük őket értelmetlenül három éve!

Tapi2021 2025.03.13. 13:19:26

@kiskisutca: @Boldeone2:

Igen, és alap esetben meg a mellé, akinek igaza van. Ez sokszor nem a kisebbik fél...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.03.13. 13:26:06

@Boldeone2: ők a baloldal, így van. Hitler képeket én nem hozok a jobboldalra, te fasisztázol állandóan meg delirálsz nácizva.
A kereszténység pedig nem feltétel nélkül segít, ezt is leírták már itt a blogon is ezerszer, szivacsos agyvelővel viszont nem lehet felfogni.

Tapi2021 2025.03.13. 13:29:24

Erről jutott eszembe Fegyír, aki felszólította a magyar Operaházat, hogy ne engedjen fellépni egy orosz származású énekesnőt.

Csak mert orosz! És ez az ukránoknak nem tetszik.

És magától értetődőnek tartja, hogy nekünk is akkor gyűlölnünk kell az oroszokat. Az oroszokat, akik továbbra sem tettek ellenünk vagy bármely EU tagállam ellen SEMMIT!

De az ukránok, akik egyértelműen felelősek abban, ami velük történik, mindenkitől elvárnák, sőt, kizárólagosnak gondolják, hogy mindenki csakis velük érthet egyet.

Mondjuk erre van alapja Fegyírnek is, hiszen a demokratikus és haladó nyugaton pontosan így reagáltak és tettek a háború kitörése után az oroszokkal, legyenek politikusok, üzletemberek vagy balerinák.

Tapi2021 2025.03.13. 13:41:55

@Deak Tamas: Az a gond a "nyugati" keresztényekkel, hogy ma már náluk előrébb van az "emberségesség", jelentsen ez éppen bármit, meg az ember által kitalált emberi jogok, mint az Istentől kapott jogok és törvények.

Ezért várják tárt karokkal Perintát is ott, adnak neki munkát, miközben a kereszténységgel SZEMBEN nyilvánul meg egyértelműen.

És ezért látják az LMBTQ vonulásokat is egy pogány fieszta és a bűnök ünneplése helyett (ami valójában), valamiféle humanitárius, "emberi jogi" megnyilvánulásnak. Amit szerintük keresztényként támogatniuk kell.

Csak, hogy ez nem így van.

Náluk már az történik, hogy a sok évszázados ateista, materialista átnevelés után - beleértve a teljes iskolarendszert is, amelyből száműzték Istent, vagy csak sima tantárgyként van jelen -, már nem a kereszténység, nem a keresztény lét az "operációs rendszer", hanem más. A kereszténység pedig már csak egy applikáció, amit elővesznek, ha éppen elmennek mondjuk egy héten egyszer templomba. Vagy már oda sem.

Ennek következménye, hogy már nem a kereszténységhez mérnek minden mást, nem a kereszténység alatt futtatnak minden más programot, hanem a kereszténység "app" fut, ha fut a szekularizált, sőt, elpogányosodott, "emberi" oprendszerük alatt.

Tapi2021 2025.03.13. 13:44:31

@Deak Tamas: Sokszor elgondolkodom azon, hogy egyébként kik lehetnek ezek az emberek, akiknek ma, a kétezerhúszas években is még mindig, mindenről Hitler, a nácik, a fasiszták jutnak az eszükbe? Akik, amik régen nem léteznek.

Kriptaszökevény volt komcsik, szocik? Vagy ezek által tovább mérgezett fiatalok?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.03.13. 13:57:50

@Tapi2021: A turul és Terebesfejérpatak (és ez csak amiről tudunk, ki tudja mennyiről nem) óta az ukránoknak kulturális kérdésekben mifelénk udvariasan hallgatni kellene, nagyon hallgatni.
Netrebkót meg a mellékelt putri helyeken tűrik meg 2022 óta :

www.youtube.com/watch?v=5sWv16dyyh0&ab_channel=TeatroReal

A hitlerezéshez részben az utolsó bekezdésed a helyes válasz, illetve ez felépített brand hogy erőszakot alkalmazhass a neked nem tetszőkkel szemben. A munkaszolgálatos századból megszökött zsidó Szabad György lefasisztázása a legjobb illusztráció.

vergyula 2025.03.13. 15:24:52

Úgy van ez, hogyha a baloldalt bizarr jelmezes büszke felvonulók illusztrálják, akkor a jobboldal számára Hitler legalább annyira Jogos.
Mindkettő ökörség.
A szélsőséges értelmezés elég sok problémát okoz. A Főfilozófus által hozott "nem fehér = fekete"-példa tökéletes erre.

Tapi2021 2025.03.13. 17:39:18

@vergyula: Annyiban más a két dolog, hogy mi nem állunk be egy nemzetiszoci menetbe, Hitler képek alá, hogy demonstráljuk a támogatásunkat!

Míg a ballibek ugye...

vergyula 2025.03.13. 17:52:48

@Tapi2021: És talán az összes balos beáll prájdolni? És ha be is áll, vajon a szivárványreverendát is támogatja?
Azt is érdemes észben tartani, hogy a szocializmus kifejezetten homofób volt.

Wildhunt 2025.03.13. 22:36:40

@vergyula: filozófus példája meg lepergett rólad.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása