Mintha a szovjet propaganda idejébe mentünk volna vissza a Mércében:

Az "antifasizmus" szó egyébként kommunista találmány, s soha nem jelentett valódi antifasizmust, azaz a fasizmus ellenzését.
Kezdetben jelentése az volt: "mindenki aki nem kommunista".
Aztán, amikor Sztálin elvtárs meghirdette a népfrontos politikát, új jelentése lett: "mindenki aki kommunista, vagy nem kommunista, de hajlandó együtt működni a kommunistákkal".
Majd a háború után ismét változott a jelentése, immár "mindenki aki kommunista, vagy nem kommunista, de hajlandó együtt működni a kommunistákkal, vagy nem kommunista és nem hajlandó együtt működni a kommunistákkal, de csak mérsékelten antikommunista".
A világkommunizmus megszűnése óta a szót átvette a progresszív baloldal és a liberálisok, azóta már azt jelenti: "mindenki és minden, aki nagyon nem tetszik nekünk". Így lett pl. a Tesla autó fasiszta pár hónapja, míg korábban a zöldprogresszív eszme jelképe volt.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Gery1987 2025.04.01. 06:39:28
Ja a ner sajtóban.
Egyebkent a Tesla elleni rongálások jelképesnek, sokaknak nem tetszik hogy az fehér-afrikai tőkés geci karlenditett...
Az antifasizmus meg indokolta válik, nem a demokrácia felé megy a világ..
"Mindenki aki nem autoriter illiber seggfej és jobbagya"
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.01. 08:43:58
Antifasizmus = harc minden ellen, ami nem tetszik a hatalmasoknak.
IdomitottFoka 2025.04.01. 08:44:10
Ja megvan, április 1.
GyMasa 2025.04.01. 09:49:30
Nem, teljesen érthetö az egész!
Ha már itt vagy közöttünk, okosként, pl. egyböl el is magyarázhatnád, hogy a Tesla miért is náci autó???
Mert, annak ellenére, hogy azért napi szinten követem a Youtube.on ezt a kérdést, erröl valahogy senki nem beszél ilyen részletességgel, csak mutogatják a transzparenseket...
SZóval, _TÉNYLEG_ érdekelne, hogy milyen mentális gimnasztika áll emögött a "következtetés" mögött...
ez a nevem senki 2025.04.01. 10:19:41
magyarnemzet.hu/kulfold/2023/10/robert-fico-az-ukrajnai-haborut-a-fasiszta-ukranok-inditottak-el-nem-az-oroszok-video
IdomitottFoka 2025.04.01. 10:19:58
"Mert, annak ellenére, hogy azért napi szinten követem a Youtube.on ezt a kérdést, erröl valahogy senki nem beszél ilyen részletességgel, csak mutogatják a transzparenseket..."
De ráér vki...
GyMasa 2025.04.01. 10:26:29
Szerintem sem az.
De miért mondják rá, hogy az?
HA pedig nem az, akkor miért kell Molotov koktéllal kezelni öket?
Tapi2021 2025.04.01. 10:27:09
Nekem az antifasiszta mindig is a szocializmus kommunista ágát és hozzátartózóit jelentette. Valójában ők hívták magukat antifasisztáknak.
A fasisztaságot meg kenik mindenkire, aki velük szemben áll. Tehát a fasisztaság sem azt jelenti nekik, amit valójában jelentett ott, ahol volt, Olaszországban.
GyMasa 2025.04.01. 10:28:02
"De ráér vki..."
Mi van, irigykedsz?
A gyerekek megnöttek, cica, teknöc már van.
De, szerintem neked is van naponta 30 perced megnézni 2 Youtube video-t.
Én TV-t nem ezek, helyette Youtube-ot.
Tapi2021 2025.04.01. 10:31:12
Ezek itt tartanak agyilag.
Meg persze a szokásos: dögöljön meg, mert gazdag.
IdomitottFoka 2025.04.01. 10:58:00
Tapi2021 2025.04.01. 11:21:53
És ilyenek után csodálkoznak, hogy annak tartjuk a hazugokat, amik. Gátlástalan, politikai agitpropagandistáknak.
index.hu/velemeny/2025/04/01/iskola-diakok-kamaszok-mentalis-egeszseg-influenszer/
vergyula 2025.04.01. 11:32:10
"És ilyenek után csodálkoznak, hogy annak tartjuk a hazugokat, amik. Gátlástalan, politikai agitpropagandistáknak."
Én azon csodálkozom, hogy a Fidesz részéről ezt nem veszed észre.
Boldeone2 2025.04.01. 11:42:33
hvg.hu/itthon/20250401_Elfogtak-ferfit-Kelenfold-akasztas-fenyegetes-Tisza-onkentese-C-Jozsef-ebx
Elég már az orbáni fasisztoid rezsimből!
Gery1987 2025.04.01. 11:50:34
Harc minden ellen ami autoriter posztfasiszta hatalom.
Gery1987 2025.04.01. 11:53:47
Ez nem a kocsiról szól, hanem muskrol.
Mint amikor szőrmebundat festekeznek össze az állatvédők, meg kozmetikai cég állatkísérletekben folytat vagy gyerekekkel dolgoztat...és a termékeiket bojkottálják.
De nem annyira hülyeség minthogy minden ami nem fidesz az kommunista meg soros.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.01. 11:54:29
Ez ugyanaz más szavakkal.
Gery1987 2025.04.01. 11:56:06
A fasizmus gyujtőfogalom, rég nem csak az olasz agár jelenti.
Egyebkent a fidesz és a kemény mag meg mindenkit lekommunistaz...
Lásd legutóbb a Tisza standot rugdalo alkoholista fogyatékosokat...
Gery1987 2025.04.01. 11:56:51
Nem ugyanaz.
A kínai meg eszek koreai autoriter rezsimeket ki fasisztazza le? Senki.
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2025.04.01. 12:46:12
Szóval az antifasiszta már eleve egy baromság elnevezés, eleve nácit akrtak mondani helyette.
De mint minden a világon, ez is marketing. Mindegy mit jelentett addig a fasiszta, ők bevezettek egy terméket, az antifasizmust, ami egy brand, és nyilván a márkatulajdonos határozza meg, hogy mire lehet használni. Olyan ez, mint a szimfonikus zenekar: senki sem tudja a pontos definícióját, de azt tudja, hogy sokan fújnak meg húznak valamit, oszt szól.
Szóval igaza van a cikkírónak, nem jelent semmit ez a szó, de majdnem mindegyikkel így van, ami nem mérnöki vagy matematikai fogalom. Maradjunk abban, hogy ami nem természettudományos.
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2025.04.01. 12:49:09
gigabursch 2025.04.01. 13:00:37
Tapi2021 2025.04.01. 13:03:41
Három gyerekem jár iskolába, a feleségem pedagógus, elég jó a rálátásom, hogy ezek a vádak egyszerű rossz szándékú baromságok. A szokásos, ellenzéki hazudozás, mindenszarizmus.
Ja és nyilván a gyerekek egymás basztatása is azért van, mert Orbán...
Erre annyit lehet mondani, hogy ne hazudozz Horn!
Tapi2021 2025.04.01. 13:04:42
És ők mit hazudtak?
Tapi2021 2025.04.01. 13:06:28
Gery1987 2025.04.01. 13:18:08
Hogy lett volna a fasizmus lajtos kommunizmus mikor elutasította az osztályharcot és nem lépett fel a tőke ellen?
Beszéltek hülyeségeket.
Az antifasizmus minden autoriter jobboldali vezérelvű antidemokratikus rezsim, politika ellenzeset jelenti.
Ez nem kreált, ez egy valódi álláspont.
Az hogy cikkeznek vele hát istenem...mivel nem ott a náci kártya is meg a komcsizas, ugynokozes.
Gery1987 2025.04.01. 13:18:46
Sajnos nem, sajnos ennyi propagandával agymosott kretén van.
GyMasa 2025.04.01. 13:44:18
Nem panaszkodok miatta, csak megpróbálom megértetni a hozzád hasonló, tájékozatlan, de ennek ellenére túlságosan is magabiztos alakokkal, akik lófaszt sem tudnak az itteni viszonyokról, de nagyon alapos véleményük van róla, hogy mi a téma.
EZ azért is furi, mert ti osztjátok folyamatosan az észt, hogy mennyire jó nekem, meg én csak kussoljak, mert nem otthon élek.
Pedig, valószínüleg, én sokkal többet járok és költök Magyarországion, mint, amennyit ti Németországban.
Érdekes, hogy magatokkal szemben nem vagytok ilyen szigorúak.
Amúgy, neked is sokkal jobb lenne, ha idönként jobban körülnéznél a világban, mert sokkal kevesebb ember nevetne rajtad és nem veled.
Én, pl rendszeresen nézek balos/ellenzéki és demokrata videokat is. így látom mind a két oldalt.
De, ugye alapvetöen azt csinálsz, amit akarsz.
www.youtube.com/watch?v=RSS6TFkDM7o
GyMasa 2025.04.01. 13:47:29
Azon kívül, hogy tele van csúsztatásokkal, mert féligazságokkal?
Semmi.
vergyula 2025.04.01. 13:48:33
Az az igazi, ahol együtt vannak, és vitáznak. Sajnos ilyenből kevés van.
GyMasa 2025.04.01. 13:56:24
"Ez nem a kocsiról szól, hanem muskrol."
Akkor miért is nem Muskot gyújtogatják?
Miért kell pont azokat büntetni, akik a te oldaladonallnak?
Hiszen a Tesla vásárlói köre elsösorban pont a tehetösebb demokrata réteg.
Ennél ostobább és kontraproduktívabb ötletet én el sem tudok képzelni.
Arról már nem is beszélve, hogy ez az egész gyújtogatósdni pontosan lefedi a terrorizmus szótári definícoját.
(politikai célok érdekében fizikai eröszakot alkalmazni)
"Mint amikor szőrmebundat festekeznek össze az állatvédők, meg kozmetikai cég állatkísérletekben folytat vagy gyerekekkel dolgoztat...és a termékeiket bojkottálják."
Igen, ezek is elítélendö dolgok.
Meg, nem mellesleg roppant szánalmasak is.
Tudod, akinek van pénze megvenni egy 500 000 USD-s bundát, az egy ilyen után venni fog még egyet, és csak a legritkább esetben fog elgondolkozni rajta, hogy ne tegye. Hiszen, akinek van ennyi pénze egy bundára, az nem a szájától vonja el a falatot, hogy azt megvegye.
"De nem annyira hülyeség minthogy minden ami nem fidesz az kommunista meg soros."
Nemcsak, hogy sokkal nagyobb hülyeség, hanem közveszélyes, és roppant kártékony.
Szerintem kb. egy szinten van a BLM balhékkal.
Aztán, majd, amikor a tárgyalások elérnek abba a fázisba, hogy emberek kapnak 20 éveket a gyújtogatásért, akkor majd lehet pislogni, mint hal a tepsiben.
Jah, és erös a gyanú, hogy emögött az akció mögött valóban Soroshoz köthetö szervezetek állnak felnbujtóként és finanszírozóként. De, ezt majd az BFFBI kideríti pontosan...
GyMasa 2025.04.01. 13:57:26
Baszki, téged teljes joggal kommunistáznak le!
Minden megszólalásod arra utal hogy az vagy.
GyMasa 2025.04.01. 13:58:56
Figyelj csak!
Menj vissza ideológiai tanácsért ahhoz, akitöl kapod az utaitásokat!
A múltkor, amikor a woke-okat fasiztaztam, megkaptam, hoyg csak a nácik fasiszták.
Erre most te is azt mondod, amit én?
GyMasa 2025.04.01. 14:02:31
Igen, ez egy érdekes szempont...
Eltelt a fidesz elsö 14 éve kb. ugyanebben a hangulatban, és pont most, Péter megjelenésével, (de sokkal inkább a lendülétenek a megtorpanásával) jelenik meg ezek elszigetelt esetek...
Addig örüljünk, amíg a CIA (vagy álljon bárki is emögött) nem ragadtatja maat addig, hoyg egy valódi polgárháborút robbantson ki itthon...
GyMasa 2025.04.01. 14:03:33
Én, pedig a Német oldalát tudom cáfolni a cikknek.
Itt is megvan a helyzet sajátossága és nem a jó irányba.
GyMasa 2025.04.01. 14:04:11
?
Gelimtrtrddddd 2025.04.01. 14:05:02
vergyula 2025.04.01. 14:10:05
Tapi2021 2025.04.01. 14:11:32
Hiszen a Tesla vásárlói köre elsösorban pont a tehetösebb demokrata réteg."
Hát mert ahogy írtam már: OSTOBÁK!
GyMasa 2025.04.01. 14:18:01
Együtt nem sokat lesznek.
Most nem nyilváitok véleményt, hogy mii miatt, de itt is szépen látszik, hogy egy olyan vita, ahol mind a két fél jelen van, nem vezet nagyon elöre.
vergyula 2025.04.01. 14:23:33
Dehogynem, simán. Asszem kettőt már elkaptak, egyikük már el is kezdte letölteni a korábban felfüggesztett büntetését. De a szájukat tartják, és vállalják a börtönt, biztos sok pénzt kaptak.
vergyula 2025.04.01. 14:26:05
Olyat én sem nagyon láttam, hogy a 2 fél megegyezik, esetleg az egyik meggyőzi a másikat. De a lényeg, hogy van vita, a felek érvelésre kényszerítik egymást.
GyMasa 2025.04.01. 15:03:31
Igen, mi ezt értjük csak a másik oldalnak nem esik ez le.
Az, hogy pont az ilyenek miatt 21% a demokraták "approval rate"-je az USA-ban.
Miközben, a demokrata sajtó szerint Trumpé rettenetes...
A maga, kb. 55%-ával.
GyMasa 2025.04.01. 15:04:10
Az olyan az úgynevezett hírforrás.
Teljesen más, mint egy vita.
vergyula 2025.04.01. 15:13:49
Én ide is leginkább azért járok, hogy megismerjem mindenféle ember véleményét a mindenről.
Gery87 2025.04.01. 15:57:08
"Akkor miért is nem Muskot gyújtogatják?"
:D
most komolyan?
Mert Tesla autóval találkoznak, Muskot gyújtogatni meg gyilkosság...
"Miért kell pont azokat büntetni, akik a te oldaladonallnak?
Hiszen a Tesla vásárlói köre elsösorban pont a tehetösebb demokrata réteg."
Akiknek nagyon nem tetszik hogy Musk átment idióta méregzöld libsiből, idióta faszkalap "náciba"..
"Ennél ostobább és kontraproduktívabb ötletet én el sem tudok képzelni."
A véleménynyilvánítás része évezredek óta hogy ha valakivel baja van az embernek akkor a hozzá köthető terméket, árut, boltot, jelképeket stb tüntetlőg bojkottálja vagy rongálja..
"Arról már nem is beszélve, hogy ez az egész gyújtogatósdni pontosan lefedi a terrorizmus szótári definícoját.
(politikai célok érdekében fizikai eröszakot alkalmazni)"
jaj hagyjuk már...max bűncselekmény.
"Nemcsak, hogy sokkal nagyobb hülyeség, hanem közveszélyes, és roppant kártékony.
Szerintem kb. egy szinten van a BLM balhékkal."
NA, na, na....dehogy is.
A többség simán rak egy matricát a kocsira hogy "nem értek egyett Musk-al" és ennyi.
Gery87 2025.04.01. 15:58:28
Nem vagyok komcsi, csak radikális baloldali.
Ez olyan mintha egy nacionalistának azt mondanád hogy joggal van nácizva.
Jobban kéne ismerni a baloldalt, ha már ennyire utáljátok!
"ismerd meg ellenséged.."
Gery87 2025.04.01. 15:58:58
Ne magadból indulj ki:)
Én nem kapok utasítást senkitől.
Gery87 2025.04.01. 16:00:21
A woke mai formájában rasszista/öngyűlölő maximum, nem fasiszta.
Gery87 2025.04.01. 16:02:39
:D
Azért az "öntámadásos" konteónak van egy jó oldala: azt jelenti hogy ezek az alkesz, betépett meg pávaproli kisvállalkozó retardáltak még a fideszes keménymag egy részének is kurva ciki:)
GyMasa 2025.04.01. 16:07:16
"Persze, csak a hírforrásra a másik oldal csípőből ráfogja, hogy hazudik."
És, szerinted, ki hotelesebb ezügyben?
- Aki veszi a fáradtságot, és megnézi a másik oldal állításait, meg híreit is
VAGY
- Aki csak a saját oldalának a híreit (illetve a másik oldallal kapcsolatos híreket a saját oldalának a megmondóemberei által fogyasztja?
" A vitában viszont megismerhetőek mindkét oldal érvei, állítás, kontrázás, fokozás amíg csak a műsoridő engedi."
Ez igen, de a két dolog akkor sem egyenrangú.
Föleg, ha bármelyik oldal úgy kezd el "érvelni", hogy nem ismeri az adott eset körülményeit.
(pl. meg sem nézte az adott Trump interjút, csak a CNN/MSNBC hírei alapján kezd el vitatkozni.)
De, pont ugyanez, amikor valaki nem járt Németországban 10 ßeve, és ennek ellenére elkezdi nekem magyarázni, hogy:
- Itt kolbászból van a kerítés
- Mindenki milliomos
- Itt minden IS olcsóbb, mint otthon (mondjuk, pl. 2 hete, amikor otthon voltam 2 hétig üzleti úton, azt észrevettem, hogy pl. a szölö otthon 2x annyi, mint itt. És a szittyó is sokkal drágább.) De ez nem azt jelenti, hogy ez MINDENRE igaz lenne.
- Itt szabadság van. (nincs, bmeg, ha a rendörök nyugdijas nagymamákat bevisznek egy olyan Facebook poszt miatt, miszerint a Habeck egy tehetségtelen fasz. Amúgy tényleg az volt. Ö volt az a gazdasági miniszter, aki nem tudta, hogy mit jelent a csöd... csak, hogy jobban érezd, mire gondolok: Otthon, ha valaki Deutsch Tompikára, vagy Lézer Janira írná a Facebookon, hogy egy fasz, akkor arra még az illetök sem húznák fel a szemöldöküket, de eszükbe sem jutna rendört hívni miatta. Akik pedig, kormánypártiként mégis ráglmazási pereket indítottak, azokat rendre elbukták azzal a bírói ítélettel, miszerint, ök közsszereplök, így jobban kell türniük a csücskösebb véleményt.) Nem tudom, sikerült-e megvilágítanom, a szerintem öles különbséget a két ország között.
- A DB egy csoda. -Hát egy szart! A DB egy vicc, a Máv jobb szolgáltatást nyújt, sokkal olcsóbban.
- Itt nincs korrupció. De van. Csak itt EUR-ban mozognak az otthoni HUF összegek megfeleöi.
- Itt senki nem mondaná, hogy "annyit érsz, amennyid van!"- Nem mondják, hiszen ez itt evidencia.
"Én ide is leginkább azért járok, hogy megismerjem mindenféle ember véleményét a mindenről."
Ne a véleményt akard megismerni, hanem a híreket!
A vélemények torzítanak. Pl. én sem emlékszem mindig minden számra, eseményre vagy személyre pontosan, így, ha bármire hivatkozom, az lehet téves. Aztán, ha ismered az eredeti híreket, akkor lehet megnézni, hogy a másik oldal mit gondol arról, amit te láttál?
vasútihíd 2025.04.01. 16:14:53
pumuklipeti dörzsöltebb annál minthogysem közvetlenül fizetne a standfelrúgóknak. vannak jól bevált módszerek amivel megoldható a dolog anélkül hogy lekövethetően pénzügyi kapcsolatba kellene kerülni velük. mondjuk kicsit előhergelni kell őket a felvételen kívül pár sarokkal arrébb. a standot üzemeltetők tudta nélkül. modern influenszertaktika. magyarul petiék jó provokátorok.
Tapi2021 2025.04.01. 16:17:52
Igen, ezek is elítélendö dolgok.
Meg, nem mellesleg roppant szánalmasak is.
Tudod, akinek van pénze megvenni egy 500 000 USD-s bundát, az egy ilyen után venni fog még egyet, és csak a legritkább esetben fog elgondolkozni rajta, hogy ne tegye."
Egyébként meg miért is ne???
Állatokat tenyésztünk százmillió számra étkezési célra is, meg munkára, meg szórakoztatásra... Most, ha a gereznájukból meg bunda, kesztyű, cipő... készül, mi a gond?
Az állatbőr természetes anyag, 100%-ban lebomlik, nem szennyezi a környezetet... és körforgásos gazdálkodásban újratermelhető.
Ezzel szemben az összes műbőr, műszőrme..., mind MŰANYAG! Amely súlyosan káros a környezetre, nem kerül újrafelhasználásra, nem termelhető korforgásosan, megújuló erőforrásként, tele a világ a kis mikro darabkáikkal..., stb.
Akkor miért is jobb a műszőrme? A műbőr kabát, a műbőr cipő???
GyMasa 2025.04.01. 16:18:54
":D
most komolyan?
Mert Tesla autóval találkoznak, Muskot gyújtogatni meg gyilkosság..."
Jah, a terrorizmus, meg okés akkor?
Különben is, mi a faxomat röhögsz ezen?
AZt ugye tudod, hogy egy 40 milliós Tesla-t, ha valaki felgyújt, akkor nem fizet a biztosító, hanem neked kell leperelned a tettesröl az árát?
Szerinted ez olyan vicces???
"Akiknek nagyon nem tetszik hogy Musk átment idióta méregzöld libsiből, idióta faszkalap "náciba"..
Te is ezzel jössz, te idióta!
MIÈRT NÁCI MUSK, áruld már el nekem, te értelmi fogyatékos???
Te is kapsz egy ilyet:
www.youtube.com/watch?v=RSS6TFkDM7o
"A véleménynyilvánítás része évezredek óta hogy ha valakivel baja van az embernek akkor a hozzá köthető terméket, árut, boltot, jelképeket stb tüntetlőg bojkottálja vagy rongálja.."
Kurvára nem az, legaabbis nem a "szabad" résznek...
Ez közönséges bünözés.
Akkor lenne _talán_ része, ha az illetö aSAJÁT Tesláját gyújtja fel, a saját tulajdonú területén, és az összes felmerült költséget is fizeti (tüzoltás, takarítás, veszélymentesítés)
Pl. anno a Bud Light tiltakozáskor a jobbosok pont ezt csinálták:
Elmentek, vettek egy 6-pack sört, majd szétlötték a saját birtokukon a saját fegyvereikkel.
Amit most ez a söpredék csinál, az pont olyan, mintha bemennél a Tesco-ba, és elkezdenéd összetörni a sört a polcokon.
Ha nem érted a különbséget, akkor súlyosan antiszociális alak vagy.
"jaj hagyjuk már...max bűncselekmény."
Ezt nem te döntöd el.
Ha az USA igazságügyminisztere nyilatkozza, hogy terrorizmusként fogják kezelni, akkor nek
"NA, na, na....dehogy is.
A többség simán rak egy matricát a kocsira hogy "nem értek egyett Musk-al" és ennyi."
Igaz, ott meghalt vagy 25 ember is. itt meg _MÉG_ senkinek nem esett baja.
Csak elégett pármillió USD értékü Tesla, meg pár kereskedés....
Tapi2021 2025.04.01. 16:20:40
GyMasa 2025.04.01. 16:20:45
Nos, ha nem csipázod a magántulajdont, akkor kommunista vagy.
Márpedig nem bírod.
Attól, hogy nem vagy elég tökös, hogy kihúzd magad, és vállald, mi vagy, nem a a mi problémánk.
Pont úgy totyogsz meg hápogsz, mint egy kacsa...
GyMasa 2025.04.01. 16:21:20
De fasiszta is, mert meg akarja mindenkinek mondani, hogy mit gonodljon, érezzen és tegyen.
GyMasa 2025.04.01. 16:23:21
Vagy csak keverni a tüskéjükbe olyan vegyi anyagot, amitöl bersekrenek meg legyözhetetlennek érzik magukat. Senki nem fog toxikológiát csinálni rajtuk, mielött kiürül a szervezetükböl az anyag...
Tapi2021 2025.04.01. 16:23:53
GyMasa 2025.04.01. 16:24:07
Oh, most megint olyanokat mondasz, amiket _ezek_ nem is értenek meg...
GyMasa 2025.04.01. 16:27:26
Nemcsak a lendület fogy, hanem pénz is, meg a spindoktorok....
Merugye, pénzt tud odatenni az EU (Lásd Daniel Freund látogatását), de a spindoktoroknak ugye tehetségesnek kell lenniük.
Ezek a provokációk is arra utalnak, hogy kezdik levenni a kesztyüt.
Valszeg tényleg fogy az idejük, és frusztráltak, hogy nem sikerül semennyit haladniuk...
Hogy is volt a mondás?
"Nem közvéleménykutatást kell nyerni, hanem választást!"
Tapi2021 2025.04.01. 16:32:53
index.hu/kulfold/2025/03/31/egyesult-kiralysag-oktatasi-miniszterium-homofobia-transzfobia-altalanos-iskola/
És akkor Le Pen és a román legesélyesebb elnökjelölt eltakarításáról az útból, a demokrácia és a jogállamiság nagyobb dicsőségére, már ne is beszéljünk!
vasútihíd 2025.04.01. 16:35:02
Tapi2021 2025.04.01. 16:41:32
Mert ugye VALAKI Teslája NEM a MUSK Teslája!
Hanem egy másik ember MAGÁNTULAJDONA!
De proletárokat ez mit érdekli?
Nekik jogos mások tulajdonát felgyújtani. Meg az utcán viperával megverni másokat... stb. Ezért veszélyesek.
vasútihíd 2025.04.01. 16:42:35
ezeknek a degeneráltaknak pár hónappal korábban kellett volna gyújtogatniuk. akkor szenilbiden örökbe fogadta volna őket és kegyelemben részesítette volna mindegyiküket mint családtagot.
Tapi2021 2025.04.01. 16:46:11
Gery87 2025.04.01. 17:26:42
Pár hónapja Musk még nem volt a jobboldal kedvence és nem lendítgette a karját...
Miért gyújtottak volna fel Teslákat?
Sokkal nagyobb kára az, hogy esnek a részvények is!
Musk kurvára mellé lőtt ezen a téren, a E-autó egy "libsi" trend, életérzés...a redcneckek nem fognak Teslát venni.
Nem tudom hogy gondolta ezt hogy "én vagyok a világterraformáló E és techguru főfasz atyaúristen Vasember, de közben meg a republikánus konteós bunkóknak karlendítek"
GyMasa 2025.04.01. 17:59:36
Meg pont elég amúgy is zakkantakat keresni, akiknél nem kell túl nagy lökés, hogy átessenek az őrület határán...
GyMasa 2025.04.01. 18:05:58
Én azt nem értem, amit le is írtam: Ha kommunista valaki, akkor ki kell húzni magát, és kiállni, és vállalni...
Tapi2021 2025.04.01. 18:36:50
Ezért akar a kacsa másnak látszani.
Hiába hápog és jár úgy.
Látod, most sem száll le arról, hogy Musk náci karlendítéssel üdvözölt valakit az elnöki beiktatáson (!!!). Hát mi más lehetett volna az a karemelés? Biztos nem véletlen és csak egy szögből úgy nézhet ki - meg hát bele is kell ezt abba MAGYARÁZNI -, vagy biztosan nem Ave Ceasar volt...
Ők TUDJÁK, hogy ez csakis NÁCI KARLENDÍTÉS lehetett! Tehát JOGOS, hogy felgyújtják az elvtársak más emberek Tesláit!! ...
Ezek így gondolkodnak.
Boldeone2 2025.04.01. 19:24:38
- Persze hogy nem. Gyurcsány elmúlt, kb 20 éve...Magyar viszont fiatal, zsivány, veszélyes; ezt azért érzékelik a provokátorok...
Fiatal, fittnek tűnik, jól öltözik, " selyem majom" a nőknek tetszik...Ez idegesítő lehet...
Orbán örgecske, pohos, néha igénytelen; vele könnyebb azonsulni az átlagnak, 60 körül...
GyMasa 2025.04.01. 19:57:59
Az tök jó, mert Walz is csinűlt pont ilyet:
x.com/AzevedoAlves/status/1882122716268126418
Nem is egyszer?
x.com/RandomParkShots/status/1881673492107837541
Meg még pár másik demokrata is...
ornerydragon.com/wp-content/uploads/2025/01/Nazi-salutes.jpg
Gery87 2025.04.01. 20:09:27
"Nos, ha nem csipázod a magántulajdont, akkor kommunista vagy."
Te meg kétbit és nem ismered a baloldalt!
Inkább ne mondj akor semmit!
"Attól, hogy nem vagy elég tökös, hogy kihúzd magad, és vállald, mi vagy, nem a a mi problémánk."
Mit nem vállalok észlény?
Nem én tehetek róla hogy annyira kétbit vagy hogy a baloldalon belül nem ismersz mást csak hogy "komcsi!"
"Pont úgy totyogsz meg hápogsz, mint egy kacsa..."
Ezek szerint azt te is csak képen láttad, amit egy 3 éves rajzolt.
Gery87 2025.04.01. 20:14:30
"Szerinted ez olyan vicces???"
Szerintem az vicces hogy nem érted miért csinálják és hogy most hogy Musk az illiber gecik mellé állt már helyette is sajnálod a kocsijait.
Szervilizmus ON.
"Akiknek nagyon nem tetszik hogy Musk átment idióta méregzöld libsiből, idióta faszkalap "náciba".."
"Te is ezzel jössz, te idióta!
Anyád az idióta. Direkt tettem idézőjelbe ha nem tűnt volna fel, nem gondolom hogy náci, csak egy büdös drogos troll.
"Kurvára nem az, legaabbis nem a "szabad" résznek..."
NEm mondtam hogy mindig helyes, csak azt hogy része!
Értelmezz!
"Ez közönséges bűnözés"
Az.
"Ha nem érted a különbséget, akkor súlyosan antiszociális alak vagy."
De értem, én csak a jelenségről beszélek agytröszt.
"Ha az USA igazságügyminisztere nyilatkozza, hogy terrorizmusként fogják kezelni, akkor nek"
terrorizmus ja....miért is?
"Igaz, ott meghalt vagy 25 ember is. itt meg _MÉG_ senkinek nem esett baja.
Csak elégett pármillió USD értékü Tesla, meg pár kereskedés...."
Ez is igaz. Van ilyen is.
Gery87 2025.04.01. 20:14:58
Ez még nem a fasizmus definicója!
Gery87 2025.04.01. 20:15:50
Nem hinném hogy ezek kizárólag antifák meg balosok lettek volna!
Már megint vetítesz.
Gery87 2025.04.01. 20:16:33
Ha nem az, akkor meg nem kell.
Én meg azt nem értem hogy hogy lehet valaki ennyire kétbit.
GyMasa 2025.04.02. 09:46:02
"Te meg kétbit és nem ismered a baloldalt!
Inkább ne mondj akor semmit!"
Látom máris kifogytál az érvekböl és elkezdtél szemelyeskedni.
Látom, vicces lesz a hozzászólás többi része is...
"Mit nem vállalok észlény?
Nem én tehetek róla hogy annyira kétbit vagy hogy a baloldalon belül nem ismersz mást csak hogy "komcsi!"
Pontosan tudom, hogy néz ki a a baloldal.
És te semennyire nem vagy mérsékelt baloldali.
Akik a magántulajdon bármilyen formában történö korlátozását, vagy elvételét támogatja az eleve szélöséges, és az elvetöl függöen vagy szocialista (föleg a termelöeszközök állami tulajdonba vételle) vagy kommunista (a magántulajdon teljes, személyekre kiterjedö erös korlátozása vagy akár tiltása).
Mivel te folyamatosan arról beszélsz, hoyg kiktöl kellene mit és hgyan elvenni, te nyilvánvalóan a kommunista kategóriába esel.
"Ezek szerint azt te is csak képen láttad, amit egy 3 éves rajzolt."
Nem, ez egy vicces párhuzam volt, egy popkultúrális utalás a Monty Python, Gyaloggalopp címü filmjére.
Tapi megértette.
Lehet, te túl fiatal vagy hozzá, de érdemes megnézni, mert egy remek film.
GyMasa 2025.04.02. 09:58:01
"Szerintem az vicces hogy nem érted miért csinálják és hogy most hogy Musk az illiber gecik mellé állt már helyette is sajnálod a kocsijait."
Hogyne érteném, miért csinálják!
Pont ugyanolyan értelmi fogyatékos, a valóságra meröleges kis hópihék, mint amilyen te vagy.
Attól hogy _úgy érzitek_, igazatok van, még nem lesz.
"Szervilizmus ON."
Nálad
"Anyád az idióta."
Anyám halott, szóval, ha kérhetném soha többet ne merd a szádra veni a nevét te gyökér!
" Direkt tettem idézőjelbe ha nem tűnt volna fel, nem gondolom hogy náci, csak egy büdös drogos troll."
Akkor miért mondod, hogy náci, te fasz?
ráadásul, olyan helyen szívja a füvet, ahol az teljesen legális.
A fü pedig semennyivel nem veszélyesebb,mint mondjuk az alkohol.
Szóval, ha te is iszol odönként, eszerint, te i egy "büdös drogos" vagy
"NEm mondtam hogy mindig helyes, csak azt hogy része!
Értelmezz!"
Nem kell semmit értelmezni!
NEM része a dolgnak, pont ugyanúgy nem, mint, a ti oldalatok buzeráns kitétele a "gyülöletbesedröl".
Amit ezek a faszok most csinálnak, az eröszakra felbújtás es eröszak alkalmazása a politikai céljaik elérésére.
(gy.k. meg akarják buktatni Trumpot, és ebben a folyamatban Musk csak járulékos veszteség.)
"Az."
Végre, valami amiben egyet e´rtünk!
"De értem, én csak a jelenségről beszélek agytröszt."
Nincs itt semmiféle "jelenség" a magántulajdon szent dolog, a t´rsadalmunk egyik alapja.
Annak a védelme ugyanolyan fontos, mint a szólásszabadság védelme.
"terrorizmus ja....miért is?"
Már leírtam. nem fogom még egyszer.
"Ez is igaz. Van ilyen is."
Pedig, nem szabadna ilyennek lenni.
Mert, ha megengeded, akkor a következö te lehetsz...
Nem tudom, mit szólnál, ha a Samsung telefonod miatt leégetnék a lakásodat?
vergyula 2025.04.02. 10:11:52
vergyula 2025.04.02. 10:13:19
Az EP-választás előtt is ezt csinálta.
vergyula 2025.04.02. 10:14:41
Elhiszem, őszinte embernek tartalak.
vergyula 2025.04.02. 10:18:19
Miért írsz olyat, amit nem értesz? :D
Tapi2021 2025.04.02. 10:44:57
Ezeket helyben kellene letartóztatni és vinni a böribe, hiszen nagy értékre követték el a BŰNCSELEKMÉNYT!
Csak hát láttuk a "demokraták" által szervezett korábbi balhékat, ahol Amerika és városszerte égtek autók, üzletek, ment a rablás, fosztogatás és az anarchia (pl. a BLM balhék idején), kb. NULLA következménnyel!
A kormányok nem mernek ezekhez a balos, komcsi, anarchista, antifa, meg ki tudja milyen álnevek alatt futó és bűnöző egyedekhez és SZERVEZETEKHEZ nyúlni!
Sőt, láttuk, az olaszok még az EP-be is beszavazzák az ilyeneket!
Akkor mit várunk?
Gery1987 2025.04.02. 11:43:51
Erveim vannak, csak unalmas már elmondani újra és újra kifejteni a radikális baloldal különböző ágait.
Az hogy mérsékelt lennék, sose mondtam. Figyelni kéne, vagy nem hazudozni.
Így valóban nehéz lesz kommunikálni.
Hogy kepzelegtek meg vetítették.
Ha ismered a különbséget szoci és komcsi között es figyeltel arra mit mondtam, akkor miért komcsizol?
A filmet láttam csak épp már annyira közszájon forog hogy nem koti mindenki alapból a filmhez...
Gery1987 2025.04.02. 11:48:11
Lehet hogy hopihek csak épp nem az volt a téma, hanem hogy miért csinálják. Hogy most belevetited hogy én támogatom őket ebben az a te bajod.
Én nem szoktam kocsikat gyűjtögetni..
Azért mondom hogy "náci" mert ez a popkulturális címke amit aggadtak rá és memesult te fasz.
Azt veszek a számra akit akarok ha jdiotazol. Ne legyél hopihe...dedosok szoktak az anyazas miatt direkt megsertodni.
Te is tudod hogy ilyenkor nem az anyáddal van bajom...
Gery1987 2025.04.02. 11:48:49
Musk nem csak fuvezik! Keményebben tolja.
Gery1987 2025.04.02. 11:52:18
Nincs itt nagy politikai felbujtás...ezek szélsőséges reakciók Musk palfirdulasara.
Organikusan.
Nem a demokrata párt gyujtogat.
Annak ellenére amit a magántulajdon ről gondolok (bar ha pontosak akarunk lenni egy kocsi az személyi tulajdon, amivel a baloldalnak nincs baja!) én se helyeslem hogy bárki kocsiját felgyujtsak.
Csak értem a jelenség okát...
Többet ebbe belelátni nem kell.
Gery1987 2025.04.02. 11:54:21
Egyebkent a magántulajdon (gazdasági értelemben) nem szent.
Már 250 éve megmondták: a tulajdon csak a társadalmi hasznosságon alapulhat!
Gery1987 2025.04.02. 11:55:57
"Azt sem akarja érteni - de ez a baloldalon teljesen normális -, hogy egy eladott Tesla NEM a MUSKÉ! Hanem egy normál másik ember saját TULAJDONA! Tehát NEM Muskot szívatják meg azzal, hogy valaki autóját felgyújtják"
De pontisan értem csak nem tudsz szöveget értelmezni aranyhal.
De már megszoktuk.
Gery1987 2025.04.02. 11:57:22
Mutass forrást arra hogy szervezett baloldali libsi antifa szoci anarchista stb elemek utasításra gyujtogatnak.