magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

A tüntiológia fejlődése

A ballib tüntikezés fejlődése komikus.

Egyrészt a Nomentum a múlt heti pénteki tüntijére már több embert tudott összetrombitálni: 15 helyett 40 embert. Persze még most is látványos, hogy a rendőrök és az újságírók alkotják a tömeg 80 %-át:

Tanultak a nyugati progresszív antifa gyakorlatból, íme egy drogos bekente magát piros festékkel, mintha megverték volna a rendőrök:

Ami viszont nagyon új: át lett véve a 2010 előtti szélsőjobb eszköztára. Ha nekem valaki azt mondta volna mondjuk 2000-ben, hogy 25 évvel később ballibek palesztín kendőkkel és zászlókkal fognak tüntetni, nagyon nevettem volna. S lám, megvalósult:

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr5218832854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasútihíd 2025.04.07. 06:29:48

tökéletes. soros pénzén segítik a libsi rendszer bedöntését.

GyMasa 2025.04.07. 08:59:08

@vasútihíd:
Hát, ha Soros ilyen 100 alatti számú embert tud/akar csak megfizetni, akkor elég mély lehet a fekália...

Serény Vélemény 2025.04.07. 09:26:48

A lexebb az egészben, hogy elmentek tüncikézni a TV elé, hogy Viktor ne tudjon a RÁDIÓBA menni...

GyMasa 2025.04.07. 10:17:59

@Serény Vélemény:
Igen...
Nem ök a legszínesebb zsírkréták a dobozban.
De, nincs itt semmi meglepetés.
Sose voltak ennél jobbak...

Tapi2021 2025.04.07. 10:43:24

@GyMasa: Így van. Itt ez a szint.

Gery87 2025.04.07. 10:51:49

" íme egy drogos bekente magát piros festékkel, mintha megverték volna a rendőrök:"

Le merném fogadni hogy nem azért kente be magát, de már megint hergelni kell meg drogosozni, még tett hozzá hogy lezbi és soros...úgy az igazi.

És még kikéred magadnak hogy nem tolsz propagandát.

Gery87 2025.04.07. 10:56:23

@GyMasa:

Ezt most itt mi fizetjük közpénzből.
A 100 fő ok hogy a Momentum és a teljesen jelképes "blokád" ennyi embert érdekel.

Az engem jobban zavar hogy 100 milliárdokért az én adómból az állami propaganda elmondja hogy én és a fél ország hazaáruló és sorosista, brüsszelita, libsi, drogos, komcsi poloskák vagyunk stb...
Kérem vissza a pénzem!

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2025.04.07. 11:52:53

@GyMasa: "Hát, ha Soros ilyen 100 alatti számú embert tud/akar csak megfizetni, akkor elég mély lehet a fekália"

Sajnos az a baj, hogy Soros (illetve a háttérhatalom) nem akarja megfizetni a momentumosokat, mert rájött, hogy kontraproduktív, ők polospeti mögött állnak most. És nagyon sok szavazójuk lesz jövőre. SZerintem nem fogják behúzni, de nagyon kemény lesz.

GyMasa 2025.04.07. 12:45:51

@Gery87:
"Ezt most itt mi fizetjük közpénzből."
Igen, mi fizetjük, mert ez a demokrácia.
Annak ellenére, hogy ilyen szaralakok, nekik is jár a szólás, meg a gyülekezési szabadság!
Ezt vitatod el tölük?

"A 100 fő ok hogy a Momentum és a teljesen jelképes "blokád" ennyi embert érdekel."
Szerintem meg pont fordítva van:
Azért vannak csak 100-an, mert az emberek pont leszarják öket.
Ez annak a következménye, hogy a mai ellenzéknek egyszerüen fogalma sincs róla, mi a valós helyzet az országban. Így képtelenek megmozgatni elég embert.
A megoldás, tehát egyszerü:
Olyan témákban kell tüntikézni, amelyikekben LÉtezik a széleskörü elégedetlenség a nép részéröl.

"Az engem jobban zavar hogy 100 milliárdokért az én adómból"
Igen, mert egy kommunista vagy.

" az állami propaganda elmondja hogy én és a fél ország hazaáruló és sorosista, brüsszelita, libsi, drogos, komcsi poloskák vagyunk stb..."
Ahogy én látom, te nem tekinted Magyarországot a hazádnak, szóval nem értem miért vagy meglepödve azon, ha mások is csücskösen fogalmaznak veled kapcsolatban?

"Kérem vissza a pénzem!"
Ez nem így müködik!
El lehet menni, ahogy gyurcsány fogalmazott, vagy lehet tudomásul venni, hogy müködik a demokrácia.
Én is becsülettel befizettem a szocik alatt a szuperbrutto fizetésem kb 80%-át adóba, pedig, hidd el, jobbam esett volna, ha mondjuk a családomra tudom azt a pénzt költeni.

GyMasa 2025.04.07. 12:53:33

@fofilozofus:
Szeirntem az nem baj, ha nem akarják megfizetni.
A mai magyar ellenzék legjava annyira alacsonyan áll szinvonalban, hogy érthetö, ha nem akarnak beléjük fektetni.
Szerintem MP-be fektetni is pont ugyanolyan pénzkidobás, mint bármelyik, másik ellenzéki formációba.
És, szerintem sem fognak nyerni jövöre.
Én nem látom a széleskörü elégedetlenséget a kormánnyal szemben.
Attól, hogy MP sikeresen összevonta maga aa az eddigi ellenzék többségét, az nem jelenti, hogy a fidesz szavazók közül is elvitt volna armennyit.
- Vannak a hívö fidesz szavazók. Öket nem lehet szinte semmivel elvinni (pont, mint a DK kemény magját)
- Vannak az anyagierdekböl a fideszre szavazók (családi adókedvezmény, CSOK, rezsivédelem, anak szja mentessége. - ök is a fideszre fognak szavazni, hiszen ezek összesegeben havont súlyos százezrekkel jelentenek többet a családi bevételekben, amit nem akarnak elveszíteni.
- Ott vannak a gyurcsány-ellenesek. Öket talán el lehet csábítani, ha CSAK gyurcsánnyal van bajuk.

Nos en ezeket a fidesz szavazókat látom. Ha van még több kategória, azt szívesen veszem.

Tapi2021 2025.04.07. 13:30:17

@GyMasa: És fontos kérdésekben SUNNYOGÓ Petit még jobban is meg lehetne smirglizni. Van kihagyott kommunikációs lehetőség bőven.

(Mondjuk az ukrán EU csatlakozásról szóló népszavazásra buzdító szöveg pont egy alapos melléfogás. Még mindig spórolnak a megfelelő szakembereken.)

GyMasa 2025.04.07. 13:36:53

@Tapi2021: nem "még mindig", hanem most már kénytelenek!
Mármint akkor, ha MP CIA eszköz...
Azért Trump beiktatása óta eléggé takaréklángon üzemel.
Bár, egyre erösebb bennem a gyanú, hogy MP és Orbán csúnyán felültették Bidenéket is, meg az ellenzéket is, és dobtak egy Simicska v2.0-t...

vergyula 2025.04.07. 13:43:36

@Tapi2021: Ha már kommunikáció, vajon Kósát miért engedik mikrofon közelében?

"Mondjuk az ukrán EU csatlakozásról szóló népszavazásra buzdító szöveg pont egy alapos melléfogás."
Mi a baj vele? Talán kétszer hallottam a rádióban, de nem igazán emlékszem.

vergyula 2025.04.07. 13:46:14

@GyMasa: "nem "még mindig", hanem most már kénytelenek!
Mármint akkor, ha MP CIA eszköz...
Azért Trump beiktatása óta eléggé takaréklángon üzemel."
Szerintem félreértetted, Tapi a Fidesz kommunikációjára céloz.

"Bár, egyre erösebb bennem a gyanú, hogy MP és Orbán csúnyán felültették Bidenéket is, meg az ellenzéket is, és dobtak egy Simicska v2.0-t..."
Nem értem.

Gery1987 2025.04.07. 14:01:34

@GyMasa:

A momentumrol pont azt mondtam mit te...

És igen, elvárom hogy a pénzemert legalább ne írjanak ki a nemzetből!!!

Serény Vélemény 2025.04.07. 14:19:38

@GyMasa: @Gery87:
""Kérem vissza a pénzem!"
Ez nem így müködik!"

tényleg nem. Bevállalsz három gyereket, és egyből egy csomó szja-t visszakapsz.

GyMasa 2025.04.07. 14:22:55

@Serény Vélemény:
De ö nem _úgy_ akarja vissza a pénzét ;-)

GyMasa 2025.04.07. 14:24:33

@vergyula:
"Szerintem félreértetted, Tapi a Fidesz kommunikációjára céloz."
Szerintem ne, de majd tisztázza, ha úgy ítéli meg.

"Nem értem."
Mit nem értesz?

Tapi2021 2025.04.07. 14:40:08

@GyMasa: Én nem hiszem, hogy MP és OV összejátszanak.
MP magától ilyen.

Tapi2021 2025.04.07. 14:48:15

@vergyula: Az a baj vele, hogy puszta anyagi kérdésnek állítja be. És úgy tünteti fel a magyarokat, mint faszari, anyagias embereket, akik azért zárnának ki egy népet az EU-ból, akik egyébként megérdemelnék a tagságot (persze nem, de mondhatják mások), mert sajnálják a kieső pénzeket. Szóval, mert kevesebb lenne a pénz, és/vagy még nekünk kéne fizetni érte, nettó befizetőként.

Ez persze igaz, de az ukránok GYORS és a korábban mindenkire érvényes feltételek alóli részben, egészben való MENTESSÉG melletti csatlakozása, vagyis valójában a feltételek NEM TELJESÍTÉSE az igazi ok és az igazi probléma, amiért nem akarjuk, hogy ÍGY csatlakozzanak.

A pénzügyi extrém teher csak plusz következmény lenne.

Szóval számomra visszás, hogy lebutították ezt anyagi kérdéssé. Na meg a szöveg és a mód, ahogyan ezt előadják...
Szóval nem az én ízlésem.

Tapi2021 2025.04.07. 14:55:37

@Serény Vélemény: Amúgy is, a "nemzetből kiírás" nem pénz kérdés, hanem hozzáállásé!
A hozzáállását pedig mindenki maga választja, ergo magát "írja ki a nemzetből", ha van egyáltalán ilyen.

Erről újra Hegedűs hadnagy jutott eszembe, aki mondhatta volna, hogy ő jót akart, ő jó magyar, és egyébként is még az adót is fizeti.

Tapi2021 2025.04.07. 14:57:57

@GyMasa: Igen, a Petivel szembeni kormányzati/Fidesz kommunikáció kihagyott lehetőségeire gondolok. :-)

2025. 2025.04.07. 15:00:42

A tünciző diplomás hülyegyerekek, Pest intellektuális "krémje", értelmiségi jelene és jövője, már a modern balliberális eszméket vallják. Az illegális muzulmán migrációt támogató nemzetközi balliberalizmus időközben váltott, átstrukturálódott, letette a voksát az arab világ mellett, és eme fordulatnak értelemszerűen már a bűnös szerepében tetszelgő Izrael az áldozata.

Életkoruknál fogva ennek az ideológiának itthon a momentumos szivárványliberális és a mércés kommunista szardarabok a legfőbb megtestesítői. Természetesen magyarpéter agyhalott Soros-ügynök EP-képviselői is mindent megtesznek amit várnak tőlük, és a DK nyomorultjai is kiveszik a részüket az ideológiai hadviselésből, de akiket az utcán látunk hidakat foglalni, azok az előbbiek.

alöksz róz 2025.04.07. 15:21:33

@2025.: a hatvanas-hetvenes években ment ez a stílus a komcsi pártújságokban :D

alöksz róz 2025.04.07. 15:29:57

nyilván azt remélték, hogy itt is össze lehet trombitálni egy csomó drogos fiatalt, mint belgrádban.
de budapesten a drogos fiatalok nagy része fidesz-szavazó: aluliskolázott kisebbségi aki a cigány tesvérére szavaz...

vergyula 2025.04.07. 15:38:53

@GyMasa: ""Bár, egyre erösebb bennem a gyanú, hogy MP és Orbán csúnyán felültették Bidenéket is, meg az ellenzéket is, és dobtak egy Simicska v2.0-t...""

Ugye akkor egyrészt MP és Orbán összejátszanak. Másrészt Simicska jól ki lett ebrudalva, szóval ez ellentmondás, ezt nem értem.

vergyula 2025.04.07. 15:40:59

@Tapi2021: Hát, szerintem az emberek nagyrészét leginkább anyagi indokokkal lehet megfogni. (nemcsak itthon)

Nem a te ízlésed, de nem te vagy az átlagszavazó.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása