Vajon miért ragaszkodnak ennyire a szivárványos eszméhez az EU-ban?
Mert csak ez maradt.
Az EU modern történetének 4 nagy eszméje lett:
- a demokrácia,
- a migráció,
- a zöld eszme,
- a szivárványos eszme, azaz a genderizmus.
A demokráciát elkezdték feladni ők maguk, hiszen ellehetetlenítik az ellenzéket egyre több országban, az EU bólogatása mellett. Ezek után nemigen lehet erre hivatkozni.
A migrációt is feladták, hiszen rájöttek: egyrészt nem megoldás a világ Nyugat-Európába csődítése, másrészt ez megoldhatatlan bajokhoz vezet.
A zöld eszméről mostanában mondanak le. Kiderült: nem lehet energia nélkül fejlődni, s nem lehetséges zöld módon elegendő energiát termelni, egyszerűen a tudomány még nem talált megoldást.
Egyedül a szivárványos eszme maradt. S mivel csak ez maradt, ragaszkodni kell hozzá foggal-körömmel, hiszen immár nincs más.
Ha ez se marad, akkor miről szól az egész? Akkor az egész elitnek be kellene vallania, évekig hülyeségekkel foglalkoztak.

A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2025.04.10. 08:47:09
F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2025.04.10. 09:18:24
A demokrácia addig volt sikeres, amíg nem volt általános. Ha egy hülye véleménye annyit ér, mint egy professzoré, de két hülyéé már kétszer annyit, akkor eleve bukásra van ítélve minden társadalom, ahol általános demokrácia van, és több a hülye, mint a zseni.
A nyugat jólétének alapja mindig is a rajta kívülálló világ lerablása volt. Ha behozzuk a nincsteleneket, kiegyenlítődik az erőszakkal fenntartott torzulás. Szükségszerűen elbukik a felsőbbrendűség mítosza, és szembejön a fájdalmas valóság.
A zöld eszme még lehetne életképes, de természetesen ezt is sikerült rossz paradigmákkal "megoldani". Miközben vannak kiszámítható állandó ingyenes energiák, mint a geotermikus, vagy a geomágneses, esetleg az ár-apály, amire lehetne építeni, helyette a fejlesztések és kutatások a kiszámíthatatlan ad-hoc energiák begyűjtésére fókuszált, és úgy is sikerült.
A szivárványos eszmékkel kapcsolatban meg az jut eszembe, hogy az már csak egy bosszú. Ha már ők debilek, logikátlanok és élhetetlenek, hát dögöljön meg mindenki más is!
GyMasa 2025.04.10. 10:09:42
A demokráciával kapcsolatos résszel egyetértek.
A migráció két okból kellett:
- Egyrészt a németek meglépték ugyanezt mar 30 évvel ezelőtt a török vendégmunkásokkal! Akkor eljött az a pont, hogy a német szakszervezetek elérték, hogy a német munkaerőnek túl jó dolga lett, túl sokat kerestek, ezért a német iparmágnások nem gazdagodtak abban az ütemben, amit ÖK kívánatosnak tartottak volna...
Akkor sikerült a törökökkel letörni a melósokat.
- Ez 2015-re megismétlődött és kapva kaptak a szír helyzeten. Viszont nagyon hamar kiderült, hogy a szírek bizony egy dolgoz biztosan nem akarnak, az pedig a munka.
Ekkor lett a "B" terv, hogy majd jól oda érkezik meg mindenki, ök szépen kimazsolázgatják Német munkaérőpiacra a jól képzett és/vagy dolgozni akaró egyedeket, a maradék selejtet pedig szépen elkenik az egész EU-ban.
Ez 2 okból, szinte azonnal megbukott:
- A szírek legjava sem képzett nem volt,
- sem dolgozni nem akart.
Ekkor jött el az ideje a "rugalmas elszakadásnak":
- Papíron, meg kommunikációban a németek még mindig tárt karokkal vártak (volna bárki)
- dehát, "sajnos" az összes környező ország lezárta a határait, így azok csak nem jöttek...
Mindezeken tovább rontott Olaf, mert előtte Merkel mamának szoros együttműködése volt a német iparmágnások képviselőivel, akik rendszeresen megmondták neki, hogy mit kell gondolnia és tennie az országgal, hogy az elsősorban nekik, aztán, ha úgy alakul az ország népének is jó lesz.
Na, Olaf nem kért ebből a tanácsadásból.
A zöld átállással kapcsolatban , szerintem az a legnagyobb baj, hogy azok a zöldek viszik a zászlót, akik:
- még soha a büdös életben sehol nem hoztak semmilyen olyan törvényt, vagy szabályt, amelyik valóban a megoldás irányába mutatott volna. Amiket kiizzadtak magukból, az mind:
-- az eberek zsebében t´uraltak lásd mindenféle karbon adók, amiket SOHA nem fordítottak arra, hogy új megoldásokat kutassanak, vagy a jelenleg rendelkezésre álló megoldásokat finanszírozzanak belőlük
-- az emberek kényelmét csökkentették azaz "utazz tömegközlekedéssel, ne vegyél nagy autót (miközben pont a saját törvényeikkel pusztítják el a kisautót, mint kategóriát), ne repülj, stb...
--- Az emberek szabadságát csökkentik, mint a "15 perces város" koncepciója, ami alapvetően lehetne praktikus is, de, ha hozzáteszik, hogy büntetés jár azért, ha elhagyod a körzetedet és még jól nyomon is követik a mozgásodat, akkor az már nagyon nem frankó..
A full elektromos átállás egy zsákutca, és irdatlan erőfeszítésekét és összegeket emésztene fel, ha tényleg megpróbálkoznánk vele.
És, még akkor is legalább 100 év lenne, mire érdemi eredményeket el tudnánk érni vele.
Arról nem is beszélve, hogy nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán van elég lítium a Földön hozzá...
A hidrogén-átállás meg talán még nagyobb zsákutca, mint az akkus.
Az egyetlen életképes alternatívát a CO2 mentes átállásra az eFuel jelenthetné, amihez minden elméleti tudás a rendelkezésünkre áll, ki van hozzá fejlesztve a technológia, söt az ipari technológia is. CSakhát, az megoldaná a problémát, és akkor az összes zöld naplopónak más munka után kellene nézni.
Párduc oroszlán gorilla... Makákó! 2025.04.10. 10:34:36
Ezt magyarul úgy hívják hogy lakótelep csak amerikában azt hiszik feltalálták a kanálban a mélyedést és így nevezték el
"de, ha hozzáteszik, hogy büntetés jár azért, ha elhagyod a körzetedet és még jól nyomon is követik a mozgásodat, akkor az már nagyon nem frankó.."
Ilyet senki nem akar
Az egész csak arról szól hogyha akarod sétálási távon belül legyen minden közszolgáltatás
Serény Vélemény 2025.04.10. 10:48:51
Dehogynem. Csak még nem publikus. Az egész koncepció mögött pont ez van. Hogy te, ne menj önerőből (autóval) sehova. Ezért lőtte lábon magát a teljes európai gazdaság a villanyautókkal, és a többi hülyeséggel. (Minden villanyautót távvezérléssel le lehet kapcsolni, de ha most nem lehet lekapcsolni, akkor néhány éven belül majd le lehet.)
Serény Vélemény 2025.04.10. 10:52:10
Kínában vannak olyan városok, amelyekben már gyakorlatilag nincs belső égésű motorral szerelt jármű. Csakhogy kínában nincs greendeal, ott sorra építik a hagyományos (szén) erőműveket, meg a napelemparkokat, meg a szélerőműveket, meg mindent is, ami csak kell.
Európában nincs annyi réz, nincs annyi _semmi_ ami a villanyautógyártáshoz kellene, meg ahhoz, hogy árammal tölteni is lehessen. Kínában meg van. ezért ami nekik megy, az európában nem fog menni.
GyMasa 2025.04.10. 11:09:26
"Ilyet senki nem akar
Az egész csak arról szól hogyha akarod sétálási távon belül legyen minden közszolgáltatás"
A Covid alatt bizony belengették ezt a "kiegészítést" is a koncepcióhoz...
Serény Vélemény 2025.04.10. 11:09:36
1) közös nyelv.
2) közös vallás,
3) nagy területi kiterjedés.
Hála Istennek az európaiak egyik része legalább annyira utálja a másik részét, hogy a közös nyelv az nem fog menni. (Ja, majd a franciák megtanulnak németül? Vagy a németek franciául?) - Bár egyébként ennek kissé ellentmond az, hogy kb 21-22 éve voltam egy kiállításon, amin mercedes gépjárművek néhány műszaki rajzát is meg lehetett nézni, és ezek _angol_ nyelven készültek. (Akkoriban daimler-benz a chrislerhez tartozott, most nem tudom, hogy hova.) Dehát a németek mindig is csicskák voltak, ha azt mondják nekik, hogy balra át! Akkor nem az a válasz hogy meny a p-be, hanem az hogy azonnal mindenki balra fordul.
Szóval azé' a birodalmi nyelvként megjelenő angol eléggé hülyén veszi ki magát.
2) a közös vallás a rómaiaknál volt a legjobb, gyakorlatilag mindenki abban hitt, amiben akart, a rendelkezésre álló n+k darab isten közül ahhoz imádkozott, akihez akart, csak mondjuk amikor a keresztények azt mondták, hogy nekik egy láthatatlan, (kézzel nem markolászható) Istenük van, és - csak az - akkor arra egy kicsit (nagyon) megorroltak.
Na, ezt a közös vallást pótolják ezek a vallási fanatizmus szintjére emelt (süllyesztett) emberi ideológiák. (Most olvastam végig Mózes összes könyvét, és nagyon feltünő, hogy _mindent_ amit ember kéz csinált, Isten letiltott, mint amit imádásban lehetne részesíteni. Az eszmét meg ember találja ki, és emberkéz írja le, és pont olyan bálvánnyá, tud válni, mint a molok, meg az astóret, meg a többi gusztustalan kultusz. )
GyMasa 2025.04.10. 11:10:18
Tehát zsákutca...
Serény Vélemény 2025.04.10. 11:13:12
Valódi problémákat nem tudnak megoldani, ezért olyan problémákat keresnek, amelyeken lehet úgy csinálni, mintha dolgoznának rajta, de közben nem azt csinálják, csak pörgetik.
Nevem senki. 2025.04.10. 12:17:07
Serény Vélemény 2025.04.10. 12:27:29
Nevem senki. 2025.04.10. 12:39:44
kiskisutca 2025.04.10. 13:12:40
Liberálisok szerint igen, mert minden kisebbség védendő
Konzervatívak szerint minden kisebbség védendő, de a "szexuális kisebbségek" nem kisebbségiek, hanem bűnős paráznák.
Kb. az iszákosokkal vannak egy szinten az Újszövetség szerint.
GyMasa 2025.04.10. 13:29:42
Fél ÓRÁN belül meg lehetne hozni a döntést:
- Üdvözlöm az egybegyűlteket:
- Első napirendi pont: Eltéréljük az óraátálítást? Aki mellette van szavazzon!
- Az eredmány, igen.
- Második napirendi pont: A téli, vagy a nyri rend maradjon? Aki a télire szavaz, emelje fel a kezét!
- Tehát a nyári nyert.
- Az ülést berekesztem!
kiskisutca 2025.04.10. 13:47:24
"1) közös nyelv.
2) közös vallás,
3) nagy területi kiterjedés."
- Domináns nyelv, a Habsburg Birodalomban a német, az Orosz Föderációban az orosz, de szabad anyanyelv használat alsóbb szinten.
- Domináns vallás, a Habsburg Birodalomban a katolicizmus, az Orosz Föderációban az
ortodoxia, de mindkét birodalomban tolerált/ják a többi világvallás helyi képvelőit
- Közös piac, ez a legfontosabb, hogy a résztvevők érdekelve legyenek a közös sikerben.
Tapi2021 2025.04.10. 14:36:46
És tényleg. Nálunk most történt, hogy a kommentmező szerkeszti át a cikket!!!! ...
Tapi2021 2025.04.10. 14:41:04
Itt az is baj, hogy Európa vezető ereje csakis totálisan képes csinálni mindent.
Totális nemzeti szocializmus, totális háború, totális zöld átállás, totális váltás a keresztény múltból a pogányságba...
A németek semmit nem csinálnak félig, meg lassan, meg óvatos fokozatossággal.
Tapi2021 2025.04.10. 14:42:15
Tapi2021 2025.04.10. 14:50:17
vergyula 2025.04.10. 14:57:19
A félórás megoldás eszembe sem jutott. Tetszik.
Tapi2021 2025.04.10. 14:58:58
A rómaiak is készek voltak elfogadni a kereszténységet a többi, bevett vallás és kultusz MELLETT.
Ez keresztény oldalról nem volt elfogadható, járható út.
A lényeg a társadalmi stabilitás fenntartása, hogy ne legyenek az egyes csoportok között konfliktusok, netán háborúk.
Ez a "birodalmon belüli" érdek.
Ha azonban nincsenek domináns hitek, ideológiák, értékek, akkor lesz baj, mert a társadalom NAGY csoportjai szakadnak és tartanak más-más irányokba. Ha pedig egy társadalom nem képes egy irányba haladni...
gigabursch 2025.04.10. 17:18:14
Ezért van most idiokrácia.
A cenzusnak meg igenis van helye, szerepe.
Nevem senki. 2025.04.10. 17:35:31
Nevem senki. 2025.04.10. 17:37:30
GyMasa 2025.04.10. 19:22:33
Ha nem sikerül nekik elsőre, akkor megcsinálják nagyobbra...
GyMasa 2025.04.10. 19:23:17
OKés, legyünk nagyvonalúak!
élveteg 2025.04.10. 20:00:19
Tapi2021 2025.04.11. 10:10:59
A nyugati zöldek 99,9%-a konkrétan életképtelen lenne kint a zöldben!
Ha meg még fekete, földes lenne a kérges kezük is mindennap a "természetben" végzett munkától...
GyMasa 2025.04.11. 12:46:16
Igen, mert ezek az emberek csak TÉGED akarnak megrendszabályozni!
Nekik eszük ágában sincs bármit betartani abból, ami rád akarnak kényszeríteni.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.04.14. 09:46:54
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.04.14. 09:48:27
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.04.14. 09:49:44
GyMasa 2025.04.14. 11:48:54
Nem, egyáltán nem "bonyi"