magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Mocskos pribék velünk van!

Egyenesben néztem a Nomentum hétfő délutáni kabaréműsorát.

A hatalmas kampánnyal meghirdetett eseményre még a Facebookon is alig 350 ember jelezte a részvételt. Aztán ténylegesen kiment 150, de ebből 120 csak bámészkodott.

Sajnos Kaleta is lemondta a részvételt, pedig várták.

Kb. 30 aktivista tüntetett ténylegesen. Két fő üzenetet hallottam:

  • "Magyar rendőr velünk van!" (a rendőrök felé kiabálva),
  • "Mocskos pribékek!" (megint a rendőrök felé kiabálva);

szóval a következtetés: "Mocskos pribék velünk van!".

Maga az egész hőzöngés olyan volt - a jelképek alapján -, mintha az ukrán homokosok szervezték volna. Csak a nyelvből lehetett arra következtetni, hogy ez magyar tünti.

A magyar liberális faj minősége csúnyán romlik. Az előző nemzedék még vezető értelmiségiekből állt. A mostani - a gyerekek nemzedéke - már tenyérbemászó pofázatú véglényekből.

De őrült jó a műsor, nehogy abbahagyjátok!

177 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr6518839652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery1987 2025.04.15. 12:26:24

Keresztény konzervatív gondolatok ismét.

Nem baj, ez már a gyengeség és kétségbeesettseg jele nem a biztossage...

Nyuszitsenek csak a konzik.

Minden boffene, gyuloletea szó újabb százalék a Tiszanak..

Lám, nem jött össze az "öszödözes" sem...

Gery1987 2025.04.15. 12:30:42

"A magyar liberális faj minősége csúnyán romlik. Az előző nemzedék még vezető értelmiségiekből állt. A mostani - a gyerekek nemzedéke - már tenyérbemászó pofázatú véglényekből."

Birca mi lenne ha bevallanad hogy fasiszta vagy?;) Mindenkinek jobb lenne. Könnyíts a lelkeden.

Nem kell kereszténykedni meg normalitasozni...

Lehetsz végre Macák:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 13:06:34

@Gery1987:

Ha az lennék, bevallanám. Egyébként az voltam 1993-1999 között és be is vallottam. De ennek ehhez mi köze?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 13:07:52

@Gery1987:

A kisember sose esik kétségbe,

A keresztény kisember meg végkép soha.

Mi a legrosszabb, ami történhet velem? - erre kell mindig gondolni.

IdomitottFoka 2025.04.15. 13:30:09

@Gery1987: Igazi kultúrfölény, na. Joggal érzi h mennyire felette áll a libsi csürhének.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 13:37:51

@IdomitottFoka:

Ez nem fölény, hanem a dolgok átlátása.

Szeretnél olyan országot, ahol a Nomentum elvei érvényesülnek? igen/nem - ennyi az egész

Serény Vélemény 2025.04.15. 13:58:52

Most éppen miért tüncikéztek?

Gery87 2025.04.15. 14:20:30

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hát akkor nem sokat változtál azóta.
Ez a köze.

Gery87 2025.04.15. 14:22:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De a kisember bizony kétségbe szokott esni, olyankor szoktak fröcsögve kikelve magukból vagdalkozni.
Kereszténységhez semmi közöd.

Ez a cinikus proli hőbölgés meg gúnyolodás ez puszta lumpen macákoskodás.

Gery87 2025.04.15. 14:25:20

@IdomitottFoka:

igen, mindig vicces amikor Macákok húzzák ki magukat, majd azzal a lendülettel befosnak és jót röhögöknek rajta.

Gery87 2025.04.15. 14:25:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:D
Áhh....te? Sose:)
Csak egy komplett blogod van rá.

Gery87 2025.04.15. 14:30:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Volt egy hívő kollégám, na ő keresztény volt....
Becsületes, jó szándékú, erkölcsös, nem fúrt senkit, nemtett keresztbe senkinek., tényleg úgy élt ahogy elképzeled jó érelemben a keresztényt.

Ilyen gyűlölködő, fröcsögő, kétbt szart amit előadtok itt fideszesek, soha nem produkált volna.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.15. 14:40:43

@Gery87:

Azt mondod, a keresztény ember nem foglalkozhat politikával?

gigabursch 2025.04.15. 15:27:49

Ezeknek legfeljebb az állampolgársága magyar.

Ők inkább csak magyarországiak.
Bár inkább internácik.

Mondjuk a hohol rongy az nem tudom mit keresett ott.
De a magyar zászló sem.

Gery87 2025.04.15. 15:46:53

@gigabursch:

Ne gondolkodj, nem megy az neked.

Zsidózzál egyet inkább, az jól fog esni.

Nevem senki. 2025.04.15. 17:23:28

@Gery87: Nem minden Fideszes keresztény, mint ahogy nem minden keresztény Fideszes.

Gery1987 2025.04.15. 17:52:42

@Nevem senki.:

Birca annak mondja magát, meg van még itt jó pár fideszes, keresztényseggel joemberkedő alak.

Wildhunt 2025.04.15. 20:02:32

@Nevem senki.: könnyebb összevonni mindent, amit gyűlöl, egy személybe. Lásd még O1G aki zsírdisznó, korrupt, cigány, náci, mindenkit átver és végtelenül buta. Meg persze pedofilokat mosdat miközben veri a feleségét.

Wildhunt 2025.04.15. 20:03:32

@Gery1987: keresztényseggel joemberkedő

Azt sem tudod, hogy mit írtál ide.

Gery87 2025.04.15. 21:00:52

@Wildhunt:

Pontosan tudom, nektek a kereszténység, a nemzet csak köpönyeg amit felöltötök, semmi más.

Wildhunt 2025.04.15. 21:30:17

@Gery87: mész holnap tüntetni, te következetesek gyöngye?

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.16. 00:00:26

@Nevem senki.: "mint ahogy nem minden keresztény Fideszes" - igen, van egy amelyik nem.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.16. 00:02:11

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Sose voltam fanatikus hívő, most se vagyok az." - nem vagy az, csak pont úgy csinálsz, mintha az lennél.

gigabursch 2025.04.16. 07:45:50

Azért ez a „magyar rendőr velünk van" mondat az alábbi fotó alapján nyer igazi értelmet:
uploads.disquscdn.com/images/6e3e79df10e390ee67abeaac6b95cf0f5680f5537a9c10faa3f600de038c50bc.png?w=320&h=303

Gery1987 2025.04.16. 07:58:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Te akarsz állandóan atomot dobni a satanistakra, meg klerikalis feudalizmust!

Gery1987 2025.04.16. 08:11:39

@gigabursch:

Nagyszerű. Következőnek találd meg a képen a zsidót.

Gery1987 2025.04.16. 08:51:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A politika nem, csak ahogy politizálsz meg amit vallást, az igen.

Tapi2021 2025.04.16. 09:49:00

Már nem találom a Facén, de tegnap feldobott egy bejegyzést. A fotón egy rendőr éppen megakadályoz egy nőt valamiben. (Olyan Orosz Anna kinézetűt.) A szöveg alatta, így dúl a DIKTATÚRA és így bánik az "orbáni rendőrség" az ANYÁKKAL!!!

Vajon ha ez a diktatúra rendőrsége, mit írhatott ez a fasz(i) 2006-ban??????

gigabursch 2025.04.16. 10:14:18

@Tapi2021:
Mit?

Azóta se tudják az alábbi szavakat megkülönbözteti:
- megemlékezők
- tüntetők
- odaküldött rendbontók.
Az előző kettő közös jellemzője, hogy a harmadik csoportba nem tartoznak.

Ezen kívül nem tudják megkülönböztetni az alábbi lényeket:
- magyar rendőr
- magyar rebiszes
- nem magyar és nem rendőr, akik mind magyar rendőri ruhába voltak öltöztetve.
Ez utóbbi csoport jellemzői: Gátlástalanul fejre céloztak, mindenkit ütöttek-vágtak, ukrán beszéd; Jiddis beszéd, továbbá néhány héttel korábban tetemes részük épp a Dunaferrben "csinált rendet" a hohol tulajdonosi kör megrendelésére, amihez Fletóék tapsikoltak.
Majd utána ehhez is.

Hozzá kell tenni, a jelen lévő rebiszesek jól mérhető hányadával a Jóisten irányításával Szent Mihály rendesen elbánt.
Volt köztük öngyilkos (ott is befigyelt a sávjci frank), sokan rákban, keringési problémában döglöttek meg, No és ott vannak még azok, akiket a saját családjuk közösített ki és totális alkoholisták. Meg vannak jópáran tolókocsisok (ki ezért, ki azért). Egy ilyen utóbbi kategóriás mocsokról én is tudok.
Kicsit olyan érzésem van vele, mint amikor a pártközpontba betelefonál valaki állandóan, hogy:
- Kérem kapcsolják Sztálin elvtársat.
- Sztálin elvtárs meghalt
Ez még lemegy vagy tízszer, mire a hölgy már rászól a telefonálóra, hogy mit nem ért?
Mire az ember:
- Tényleg meghalt Sztálin elvtárs? Olyan jó hallani.

Azt a szennyet is olyan jó látni, hogy rottyon van. Van Istenítélet.

Visszatérve a ballib bérretegő agyhalottakhoz:
Lassan húsz éve játsszák a hülyét és nem veszik észre azt, hogy pont olyan átlátszó a hazudozásuk és terelésük, mint az összes többi.
Előbb-utóbb egyébként ők is mind megmihálylanak.

Boldeone2 2025.04.16. 10:25:51

@gigabursch: Lassan húsz éve játsszák a hülyét és nem veszik észre azt, hogy pont olyan átlátszó a hazudozásuk és terelésük, mint az összes többi."

- Lassan 20 éve megy a közpénz- százmilliárdokból fenntartott, hazug kormánypropaganda. A lakosság fele, agyhalott, agymosott ; csont nélkül beveszik a kormány hazugságait

Gery1987 2025.04.16. 10:37:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Amit művelsz meg amit a fidesz csinál, az egyáltalán nem kereszténység kompatibilis...
Ennyit mondtam.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 10:51:20

@Gery1987:

Mi olyat tettem, ami ellentétes a kereszténységgel?

Hogy a Fidesz nem keresztény? Persze, hogy nem az. Na és?

Tapi2021 2025.04.16. 10:54:27

@gigabursch: Tele vagyunk ilyen labancokkal. Lásd azt az ocsmány munkát., amit az EU-ban (is) végeznek, a HAZÁJUK ELLEN!
A minél rosszabb az EMBEREKNEK, annál jobbak az esélyeink elv alapján!

És ezt még ma is a megkérdezettek több mint negyede HELYESLI!!!

Ilyen mocskokkal van tele az ország.

Tapi2021 2025.04.16. 11:01:56

@Wildhunt: Persze, tüntetnek, aztán indulnak a frontra...
Hiszen kiállnak az "értékeik" mellett!

Gery1987 2025.04.16. 13:05:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Hát ha a fidesz nem keresztény, és te 99%ban egyetértesz minden gyűlölködő kirekesztő ketbit budosbunko fassagukkal akkor te sem vagy az...

Azon kívül hogy írsz a kereszténységről meg annak mondod magad...én semmi keresztényt nem látok a megnyilvanulasaidban.

Gery1987 2025.04.16. 13:06:48

@Tapi2021:

Te se tudsz szöveget értelmezni.

A fidesz ellen vannak, az meg nem a haza.
Nem mondta senki hogy a forráshiány és a elszegényedés jó, csak azt hogy ennek következménye az egyre népszerűbb ellenzék.
Ennyi.

Gery1987 2025.04.16. 13:09:35

@Tapi2021:

Annak idején amikor Grúzia volt Putyin célpontja oszetia kapcsán akkor te miért nem mentél a frontra?
Akkor ugyanis Orbán meg ellenezte az orosz agressziót.
Tudod: "a szabadság nyugatról jön..." Szövege.

Egyebkent szintén meg a putyinosodas előtt Orbán is azt mondta, nem szabad forrásokat adni olyan kormányoknak mint most a fidesz...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 13:10:30

@Gery1987:

Igen, Orbán lassan döbbent rá az igazságra, ebben igazad van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 13:12:34

@Gery1987:

Keresztény az ember lehet vagy vallási szervezet.

A Fidesz egyik se, hiszen politikai párt.

Azzal értek egyet a Fidesszel, hogy jelenleg ők azok a magyar politikai párt, mely a helyes irányba kormányozza az országot.

Sok konkrét cselekedetükkel meg nem értek egyet.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 13:13:19

@Gery1987:

"semmi keresztényt nem látok a megnyilvanulasaidban"

Milyen egy keresztény megnyilváénulás, pl. politikai kérdésben?

Gery1987 2025.04.16. 13:22:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor a kdnp mi?
Vannak kereszténysegen alapuló pártok, hogyne lennének ..
Más kérdés hogy valóban azok e.

Tapi2021 2025.04.16. 13:22:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az Orbán kormány most is elítélte az orosz agressziót!

Emellett minden helyzet más. Mivel pl. az ukrán esetben napnál világosabban látható volt, hogyan tolták el az oroszokat SZÁNDÉKOSAN a ballépésig.
Tehát egy simán elkerülhető háborút hoztak össze. Amiben az oroszok csak az egyik felelős fél.

Az, hogy az EU ne támogassa azokat, akik HAZUDNAK az EU-nak is (és ez KIDERÜLT!), szintén nem ugyanaz, mint amit most csinál az EU a hazaáruló magyar ellenzékkel karöltve.

Gery1987 2025.04.16. 13:24:12

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mondjuk nem nézi el a lopást, hazugságot, a megélt homoszexualitást stb.
A másik gyalazasat, kirekesztést, karaktergyilkolaszasat, az állandó ellenségkép krealast.

Gery1987 2025.04.16. 13:25:15

@Tapi2021:

Persze szóban lehet elítéli, de a gyakorlatban meg Putyin érdekei mentén ügyködik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 13:26:45

@Tapi2021:

2008-ban Szíjjártó - akkor ő volt a Fidesz ifjú tagozatának a vezére - állt az orosz követség előtt és a nyugati propagandát nyomta, hogy Oroszo. megtámadta "Georgiát", miközben semmi ilyen nem történt.

Én örülök, hogy azóta megváltoztak, de a múltat ne tagadjuk le.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 13:29:04

@Gery1987:

Az kereszténydemokrácia, ami egy konzervatív-liberális POLITIKAI eszme, nem vallás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 13:30:24

@Gery1987:

Nem lehet nem hazudni a politikában. Ahogy az ellenségkép is kötelező. A karatktergyilkolás meg miért gond? Ez csak vita.

Lopás meg nincs.

Gery87 2025.04.16. 14:38:05

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem mondtam hogy vallás, hanem azt hogy a keresztényeket, kereszténységet képviselik.

Gery87 2025.04.16. 14:40:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem, ez hazugság hogy csak úgy lehet politizálni ahogy Orbán.
Be ne magyarázzuk már hogy mindenhol NER van!

"A karatktergyilkolás meg miért gond?"

Na, látod ezért nem vagy te semennyire keresztény!

Hogy szerinted rendben van hogy akár civilek, akár politikusok, gyerekek életét összemocskolják, hazugságokat terjszetenek róluk..

pl Vona buzi, a diákcsaj meg bukott és egyébként kis ócska proli és kurva...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 14:54:03

@Gery87:

Próbálják a liberális eszmét kiegészíteni keresztény erkölcsi elvekkel, de ez nem a vallás képviselete.

Tapi2021 2025.04.16. 15:23:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Ahogy számos alkalommal leírtam, egy politikai választáson nem lelkivezetőket választunk, hogy képviseljék a politikai, közéleti terepen az érdekeinket, értékeinket, hanem erre jelentkező politikusokat.

Azokból is azokat, akik erre rendelkezésre állnak.

Vagy NEM LENNE politikai képviseletünk.
Pl., ha a földre szállt angyalokra várnánk.

A nem keresztény ellenfelek persze EZT VÁRNÁK EL!!!

És komolyan hiszik, hogy az ilyen "de hát nem keresztények, meg ti sem vagytok azok, ha rájuk szavaztok" ócska dumákkal le tudnak minket választani azokról, akik képviselnek minket. jól-rosszul, de legalább.

Itt a Tisza. Mit is ajánl a keresztény-konzi választóknak???

Beállnak a Fidesz-KDNP helyére?
NEM!

Akkor?
Mégis kit választunk, ki lenne SZÁMUNKRA jobb?
Senki.

Gery87 2025.04.16. 15:39:46

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem, ezek a fidesz "szabályai".
Leszállították a politikát a kocsma, a talponálló szintjére.
Hazugság hogy mindig ilyen volt.

Gery87 2025.04.16. 15:41:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Amit te csinálsz az sem.

"A magyar liberális faj minősége csúnyán romlik. Az előző nemzedék még vezető értelmiségiekből állt. A mostani - a gyerekek nemzedéke - már tenyérbemászó pofázatú véglényekből."

Nem túl keresztényi...
Inkább fasiszta múltat idéző, olyan Macákos.

Gery87 2025.04.16. 15:44:51

@Tapi2021:

Mitől lenne ez ócska duma?
Ócska duma a következetesség meg a hitelesség elvárása?
Az igen, ássátok csak tovább a gödör alját.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 16:34:24

@Gery87:

Mi ebben a fasiszta?

Vagy nálad a fasiszta egy általános szitokszó?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.16. 16:52:29

@Tapi2021: @Gery87:

A klereszténység ellenségei ravaszak, azt állítják, a keresztény legyen tökéletes ember, imádkozzon egy sarokban, s ne szóljon bele semmibe, mert ha megteszi, akkor bepiszkolja magát.

Az egész célja: csak a kereszténység ellenségei legyenek a politikában.

A keresztények azonban átlátnak a sátáni csapdán. Áldozatot hoznak. S eleve nem lenne keresztény tett kivonni magunkat a közéletből.

GyMasa 2025.04.16. 17:20:24

Megnyugodtam, ha ezek a "szuper-értelmiségi" támogatói Hadházynak, akkor Orbánnak semmi félnivalója nincs :-D
Amúgy, valaki el tudja mondani nekem, hogy mi az a "kínai arcfigyelö rendszer", amiröl beszél?

Gery87 2025.04.16. 18:33:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

MI ebben a "fasiszta"?

A "magyar liberális faj" "tenyérbemászó pofázatú véglényekből."

faj, véglény...
Oké, ez részedről egy geciskedő cinikus nyuggerkedés, de nem véletlen hogy ezekkel élsz.
A fidesz eszköztára ez. Olyan Mentzer/Macákos.

vergyula 2025.04.16. 18:34:23

@Gery87: "Leszállították a politikát a kocsma, a talponálló szintjére."
Kapnak is támogatást. Mondjuk nálunk egy sincs. Szégyen.

Gery87 2025.04.16. 18:34:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

"a keresztény legyen tökéletes ember, imádkozzon egy sarokban, s ne szóljon bele semmibe, mert ha megteszi, akkor bepiszkolja magát."

Ezt senki nem mondja.
Az elvárás hogyha már hívő akkor viselkedjen is úgy és várja is el azoktól akiktől keresztény politizálást vár!

Gery87 2025.04.16. 18:35:23

@GyMasa:

Orbánnak nem is tőlük kell félnie:D

Vége van kicsi.

Gery1987 2025.04.16. 19:46:02

@vergyula:

Beszédes hogy a munkásmozgalom, a "büdös komcsik" tudod 150 éve színházat, kultúrát, sportolási lehetőségeket stb adtak a melosoknak...

Ezek meg a parkok, közterek, utak, iskolák, kórházak helyett bazmeg a kocsmák adnak fillérekért...merthogy az a közösségi tér...ott jól be lehet baszbi és Mentzerkwdni nézni az m1-et és a kurva anyjába elküldeni a libsiket:)

Ennyit érnek, ennyit gondolnak a vidékről meg az emberekről.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.16. 20:19:23

@Gery1987: parkok, közterek?
nem térköveztek még eleget az orbánbányából?

vergyula 2025.04.16. 22:01:20

@Gery1987: Ott van a magyarok lelke, vagy valami ilyesmi. :D

Gery1987 2025.04.17. 08:28:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Vezerkultusz..
Tekintelyelvuseg
Hagyomány és tradíció alapusag
Ellenségkép
Kirekesztés "mi és ők" jó és rossz
Antidemokracia
Populizmus, nacionalizmus
Dicső múlt narrativa...
Militarizmus.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 08:32:46

@Gery1987:

Azt várod el a kereszténytől, hogy ne azt tegye, amit egy adott terület megkövetel.

Pl. ne hazudjon, miközben a politika nem lehetséges hazugság nélkül.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.04.17. 08:42:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hát azért gond, inkább valós teljesítmény alapján kellene ítélni.

Gery1987 2025.04.17. 08:54:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mi a fontosabb? Isten vagy a politika?

Egyebkent de, lehetséges lenne másképp a politika...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 08:55:06

@Gery1987:

Csupa gumiszabály, bármire ráhúzható és bármilyen esetben kimagyarázható.

Tapi2021 2025.04.17. 10:59:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Vagy nálad a fasiszta egy általános szitokszó? "

Persze, hogy az!
A "fasiszta/náci kártya".

Plusz érdekesség, hogy mi magyarok gyakorlatilag soha nem éltünk sem nemzeti szocialista, sem fasiszta rendszerben!!!
Ha valahová mi vissza tudunk nyúlni, hogy állatok legyünk, az a SZOCIALISTA DIKTATÚRA! Mert abban viszont éltünk.
Vagyis, ha itt valaki tanult valamit az elődöktől, azok NEM a fasiszták voltak, hanem a kommunizmus építő SZOCIALISTÁK!!!

Tapi2021 2025.04.17. 11:03:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Az egész célja: csak a kereszténység ellenségei legyenek a politikában."

Egyértelmű. Ezt írom én is mindig.

A gond az, hogy sokakat el tudnak téríteni ezekkel a dumákkal. És így nyerhetnek.

Gery1987 2025.04.17. 11:09:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez nem igaz, megint próbálsz bagatellizálni ha nincs más.
Nem húzható rá bármire.
Ez hazugság.

Gery1987 2025.04.17. 11:10:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Lehet, csak nem olyan mint ami szerinted a politika. Amiről még korábban mondtad hogy nem keresztényi.

Gery1987 2025.04.17. 11:12:56

@Tapi2021:

Te meg komcsizol hülyegyerek!
Ráadásul az a marhaság.

Mondjuk volt kitől tanulni: Orbán is megmondta hogy "a liberális, az a diplomás kommunista".

Ennyi eszetek van.

Ketbit.

Gery1987 2025.04.17. 11:15:25

@Tapi2021:

A nyilas uralom fasiszta volt, abba a halmazba tartozik a hungarizmus.
A Horthy rendszer nem, az mai szóval élve választási autokraciat volt, ebbe mentünk vissza...

Gery1987 2025.04.17. 11:16:22

@Tapi2021:

Marhaság. Nem a kereszténységről szól ez.
Birca is megmondta a fidesz nem keresztény.

Tapi2021 2025.04.17. 11:19:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Pl. ne hazudjon, miközben a politika nem lehetséges hazugság nélkül. "

Én elvárom, hogy ne hazudjanak.

A legutálatosabb éppen az az ellenzékben, hogy szinte folyamatosan hazudoznak mindenről.
Az erkölcsi többlet éppen az, ha a mieink nem csinálják!

Gery felsorolása a fasizmusról pontosan illik a szocialista diktatúrákra! Amiről van valós tapasztalatunk. Kivéve a hagyományok, a család... tiszteletét. Ami meg éppen egy jó pont lenne.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 11:21:39

@Tapi2021:

Nem lehet nem hazudni hadászatban, diplomáciában, politikában.

Tapi2021 2025.04.17. 11:36:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Van különbség elhallgatás, SZÜKSÉGSZERŰ megtévesztés és a szimpla hazudozás között!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 11:37:58

@Gery1987:

Persze, hogy nem.

A kereszténységnek NINCS politikai rendszere. Ez a fontos ellentét az iszlámmal szemben, melynek VAN.

Azaz keresztény politika nem létezik.

Olyan politika van, mely valamely keresztény értékeket igyekszik elősegíteni és olyan mely ezek ellen van.

Lásd pl. keresztény érték a házasság védelme, a szülés védelme, míg nem keresztény érték a homokos álházasság és az abortusz védelme.

Ilyen értelemben persze van keresztény politika, de ez téves szóhasználat. Valójában nincs, ez csak egyes értékek védelme.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 11:40:01

@Tapi2021:

Nyilván így van.

Ha a szándék aljas az más, mintha nemes célból hazudunk.

Egy dolog átverni valakit pénzügyi haszonszerzés céljából. Más dolog a "finom az ebéd?" kérdésre "igen" választ hazudni, mikor nem is volt finom, de célunk a vendéglátó nem megbántása.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 11:43:23

@Gery1987:

Dehogynem.

Vedd bármelyiket, pl. "dicső múlt narrativa".

Minden politikai erő beszél a múltról, s annak valamely részét példaképnek tekinti. Pl. a magyar jobboldal Horthyt és a Monarchiát tartja jónak, a baloldal meg Károlyit és az 1946-os köztársaságot. A komcsik meg Kun Bélát, a nyilasok Szálasit. Stb. Mindenki kiválaszt valamit, s neki az a dicső múlt.

Ugyanaz a többi is: bármit bele tudsz magyarázni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 11:46:24

@Tapi2021:

Az egyik kutyámnak 2 napig fájt a hasa, félig folyékony széklete volt.

Előtte az utcán felkapott egy darab kidobott csontot, s nem tudtam időben reagálni, elvettem tőle, de már megrágta egy részét.

Szóval fasiszta csont lehetett az...

Tapi2021 2025.04.17. 11:51:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ugyanaz a többi is: bármit bele tudsz magyarázni. "

Persze. A tradíciók és más emberi értékek tiszteletén kívül az összes pont tökéletesen ráillik a szocialista diktatúrákra.

Nem tudom egy (báb)kormányzat, amely 1944. október 16-a és 1945. május 1-je között működött, és a szovjetek által megszállt területen a hivatalos (de jure) betiltására 1945. február 26-án került sor, mennyire számít rendszernek, főleg társadalmi rendszernek, amiről mondhatjuk, hogy abban éltünk és abból eltanultuk a rosszat? Pl. a "fasizmust"?

vergyula 2025.04.17. 11:53:18

@Tapi2021: "SZÜKSÉGSZERŰ megtévesztés és a szimpla hazudozás között!"
Írnál ezekre példát?

Tapi2021 2025.04.17. 11:59:20

@vergyula: Birca írt: pl. háborús helyzetben nyilván nem ismerhetik el, hogy nem állunk készen egy támadás kivédésére. Vagy arra a kérdésre, hogy holnap lesz-e államcsőd, nem szokták azt mondani, hogy hát lehet. Mert akkor azonnal államcsőd lenne... Stb.

Az ezekre adott helyes válaszok, általában/lehet, hogy nem igazak, de mindenképpen szükségszerűek.

vergyula 2025.04.17. 12:02:44

@Tapi2021: Attól, hogy szükségszerű, még mindig szimpla hazugság.

Gery1987 2025.04.17. 13:08:31

@Tapi2021:

Nem illik rá pontosan, csak részben, pont ezért nem az államszocializmus listája..hanem a jobboldali fasizmuse.

Gery1987 2025.04.17. 13:09:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ugyanarról beszélünk, csak te megint nem fogadsz el valamit annak ami,és ami mások szerint még az.

Gery1987 2025.04.17. 13:11:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azért a politika több mint egy baráti ebed...
És nem múlik rajta semmi, max legközelebb nem mész el oda vendégségbe mert szar a húsleves...
A politika ennél jóval több, és következményei vannak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 13:22:05

@Gery1987:

Ha nem lenne szabad élni a politika eszközeivel, akkor csak gátlástalan emberek lehetnének politikusok.

alöksz róz 2025.04.17. 13:24:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de neked ez mindegy, hisz a fideszes politikusok most is gátlástalanok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 13:28:03

@alöksz róz:

Én nem ezt látom.

Láthatóan a Zorbánnak eszmei tervei vannak, nem céltalanul politizál.

GyMasa 2025.04.17. 13:30:55

@Tapi2021:
"Gery felsorolása a fasizmusról pontosan illik a szocialista diktatúrákra!"
Azt' hogy visítanak mindig, amikor lefasisztázom őket, hiszen, pontosan őgy viselkednek és azokat az elveket vallják, amik a fasiszmus jellemvnoásai!

Gery87 2025.04.17. 14:48:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Most vannak gátlástalan emberek a politikában:)
Pont a hazudozás, terelés, ferdítések miatt.

Gery87 2025.04.17. 14:49:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az egyetlen terve hogy hatalomban maradjon és az számára egyre inkább gátak nélküli legyen.
Ennyi.

Gery87 2025.04.17. 14:50:25

@GyMasa:

Ez hazugság, de hát mit várunk egy fideszestől.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.17. 16:23:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Én nem ezt látom." - ez nem csoda. hiszen bulgáriában élsz. és tájékozódásképpen politikai videókat nézel, de azt is csak azért, hogy tudj min sivalkodni. ami nem igazol téged, arról egyszerűen tudomást sem veszel.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.17. 16:23:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Láthatóan a Zorbánnak eszmei tervei vannak, nem céltalanul politizál." - az agymosottak szerint.

láthatóan teljesen opportunista.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 16:25:28

@Alöksz Róz Unbanned:

HA így lenne, nem csinálná azt, amit csinál.

Az opportunisták nem szoktak veszélyes csatákat felvállalni.

Tapi2021 2025.04.17. 16:56:01

@vergyula: "Attól, hogy szükségszerű, még mindig szimpla hazugság. "

De facto, az.

De ugye te sem mondanád el egy háborús szituációban, mondjuk újságírói kérdésre, hogy már csak két töltényünk van, és ha az ellenség most támadna, legyőzne minket?

Vagy igen?

Vagy képzeld magad oda mondjuk Izraelbe, amikor a muszlim gyilkosok betörtek. Te egy apa vagy, a házban éppen annyi időd volt, hogy egy rejtekajtó mögé bezárd a gyerekeidet.
Bejön a gépfegyveres terrorista a házba, aki már végig lőtte, ölte az utcátokat.
Megkérdi, csak te vagy a házban?

Erre te:

1. Igen csak én. (Aztán vagy lelő vagy elhurcol.)
2. Nem, a gyerekeim ott vannak amögött a rejtekajtó mögött. (Minden következménnyel, ami ezzel jár.)

Melyiket választanád?

Hazudnál vagy igazat mondanál?

Tapi2021 2025.04.17. 17:02:47

@GyMasa: Ami nem véletlen, mert közeli tesók! Egy sárkány különböző fejei mind!
Csak ezt szeretik elmaszatolni, elhazudni.

Látod, a nemzeti szocialisták sem voltak szocialisták, a német munkáspárt sem munkáspárt volt... Mert csak. Nem illik a képbe.
Vagyis TÚL JÓL ILLIK és ez a baj!!!

Tagadni kell a rokont.

vergyula 2025.04.17. 17:15:59

@Tapi2021: Természetesen hazudnék, de még csak nem is céloztam ennek ellenkezőjére.
Csak annyit mondtam, hogy a szükségszerű hazugság is hazugság.
Birca kajás példájára a kegyes hazugság a megfelelő frázis.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.17. 18:57:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "HA így lenne, nem csinálná azt, amit csinál." - HA így lenne, pont azt csinálná, amit csinál.

de szoktak azok is.

és nem is túl veszélyes, most mi lesz, a megbukninál jobb pár szezonig elhadakozni itten az eu-val, amíg szét nem hordanak mindent. valami rossz opportunista észrevette, hogy a mimagyaroktól származik a hatalma, azzal nem hadakozik. és észrevette, hogy az eu-tól nem származik hatalma, azzal hadakozhat hogy a mimagyarokat megvédje.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.17. 19:15:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A valóság engem igazol: a liberális polgári demokrácia zsákutca." - hát igen, de ezt nem is vitatta senki, még fukuyama se :-)
hiszen mindegyik zsákutca a végén, amikor már nincs hova fejlődni.

te egy sokkal szűkebb és büdösebb zsákutcát szeretnél egy sokkal szarabb és veszélyesebb környéken?

Gery87 2025.04.17. 19:46:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A politikában? Jellemzően igen.
Főleg a nertársaid.

Gery87 2025.04.17. 19:52:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Dehogynem!
Orbán pontosan érti hogy az amit akar (egy ország fogjul ejtésea saját és családja feltőkésítéséhez, saját hatalmának és személyes kaliberének csúcsra járatása) csak egy autoriter jobboldali maffia rendszerrel érhető el.
Ezért nem "kényelmesen" bológató libsi vagy bármi egyéb...

Kockázat? Mit kockázatott?
Évtizedek óta vagyonos ember, sosem dolgozott, vannak kapcsolatai, ha nem jött volna be a NER max azt csinálja mint Gyurcsány...végig pofázza és hazudja és elkövetkező évtizedeket...és ennyi.

Ezek a férgek mit kockáztatnak? Semmit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 20:52:00

@Gery87:

Egy opportunista nem így viselkedik. Az nem vállal felesleges kockázatot, s nem megy szembe az erősekkel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 20:56:57

@Alöksz Róz Unbanned:

Normalitást akarunk. A polgárok kisöprését, a perverzek likvidálását.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 08:02:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de, teljesen logikus.

az egyikkel muszáj harcolni, ha egyszerre a kettőnek nem lehet megfelelni. tudomásom szerint olyan opportunizmust még nem találtak fel, ami egyszerre teljesít két ellentétes dolgot.
amiből az egyik az a követelés, hogy a hatalmából engedjen. akkor logikus hogy azzal szembeszáll, ha hatalmon akar maradni...

nebassz már hogy ilyen hülye vagy...

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 08:16:39

@Gery87: "Orbán pontosan érti hogy az amit akar (egy ország fogjul ejtésea saját és családja feltőkésítéséhez, saját hatalmának és személyes kaliberének csúcsra járatása) csak egy autoriter jobboldali maffia rendszerrel érhető el." - és erről beszélt a tegnapi interjúban is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.18. 08:24:39

@Alöksz Róz Unbanned:

Pedig nagyon nem jellemző ez egy opportunistára.

Ha Orbánt a pénz motiválná, azt elérhette volna színliberálisként is.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 10:12:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: dehogy. időben felismerte, hogy nem lett volna belőle semmi, csak egy be nem teljesült ígéret, kormányra se került volna, sőt a parlamentből is rég kiesett volna...

max esetleg véleménycikkeket írna mint a fodorgabika :-)))

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 10:17:14

birca szerint az opportunizmus: hatalmat akarok, de ha azt mondják nem lehet, akkor nem akarom :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.18. 10:32:13

@Alöksz Róz Unbanned:

Pártvezér, majd kormányfő. Mögötte Soros és a nyugat nagy része.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.18. 10:34:11

@Alöksz Róz Unbanned:

3 féle politikus van:
- pénzt akar,
- hatalmat akar,
- be akar kerülni a történelemkönyvbe.

A Zorbán egyértelműen a 3. típus.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 10:55:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és olyanról hogy időrendiség, hallottál-e már? pártvezér és kormányfő is eleve úgy tudott lenni, hogy szembefordult a liberálisokkal, sorossal.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 10:58:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: 3. az már régen volt... de akár igaz is lehet, a fiatal kezdő politikusok nagy többsége tényleg azt hiszi, valami nagy dolgot hajtanak ők végre, ami a történelemkönyvek szebbik oldalára kívánkozik :-)))

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 11:00:56

@Alöksz Róz Unbanned: "pártvezér és kormányfő is eleve úgy tudott lenni, hogy szembefordult a liberálisokkal" - persze csak egy bizonyos mértékig.

bizonyos téren, varga miska barátjával együtt, liberálisabb az európai liberálisok nagy többségénél.

Gery87 2025.04.18. 11:10:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez nem hangzik normálisan.

Azt sem tudod miről beszélsz...
Tartalom nélküli lózung.

Gery87 2025.04.18. 11:14:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Marhaság.

15 éve van hatalmon, amit egyre jobban tágít, növel és akkor jössz ezzel a fassággal amit mosogatás közben találtál ki hogy "jó hát most sok hatalma van, de őő...a..ő izé NATŐ főtitkát, az lenne ha nem lenne street fighter bézikli junó!!"

Hagyjuk már...

Gery87 2025.04.18. 11:18:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Attól még hogy egy út nem jó, attól még egy random másik út sem lesz ettől jó!

Lásd 100 éve a fasizmust, az is válasz volt egy válságra, és hát bammeg az sem lett jó megoldás...
de kurva érdekes.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.18. 13:03:21

@Gery87:

Máskor meg azt mondod, minden az.

S persze nyilván nem minden az, de ez az.

Aki a kapitalista, felvilágosult, polgári rendet tekinti jónak, az nyilván azt mondja, amit te. Aki meg rendszerkritikus, az mást mond.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása