magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Mocskos pribék velünk van!

Egyenesben néztem a Nomentum hétfő délutáni kabaréműsorát.

A hatalmas kampánnyal meghirdetett eseményre még a Facebookon is alig 350 ember jelezte a részvételt. Aztán ténylegesen kiment 150, de ebből 120 csak bámészkodott.

Sajnos Kaleta is lemondta a részvételt, pedig várták.

Kb. 30 aktivista tüntetett ténylegesen. Két fő üzenetet hallottam:

  • "Magyar rendőr velünk van!" (a rendőrök felé kiabálva),
  • "Mocskos pribékek!" (megint a rendőrök felé kiabálva);

szóval a következtetés: "Mocskos pribék velünk van!".

Maga az egész hőzöngés olyan volt - a jelképek alapján -, mintha az ukrán homokosok szervezték volna. Csak a nyelvből lehetett arra következtetni, hogy ez magyar tünti.

A magyar liberális faj minősége csúnyán romlik. Az előző nemzedék még vezető értelmiségiekből állt. A mostani - a gyerekek nemzedéke - már tenyérbemászó pofázatú véglényekből.

De őrült jó a műsor, nehogy abbahagyjátok!

185 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr618839652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery1987 2025.04.17. 08:28:10

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Vezerkultusz..
Tekintelyelvuseg
Hagyomány és tradíció alapusag
Ellenségkép
Kirekesztés "mi és ők" jó és rossz
Antidemokracia
Populizmus, nacionalizmus
Dicső múlt narrativa...
Militarizmus.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 08:32:46

@Gery1987:

Azt várod el a kereszténytől, hogy ne azt tegye, amit egy adott terület megkövetel.

Pl. ne hazudjon, miközben a politika nem lehetséges hazugság nélkül.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.04.17. 08:42:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: hát azért gond, inkább valós teljesítmény alapján kellene ítélni.

Gery1987 2025.04.17. 08:54:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mi a fontosabb? Isten vagy a politika?

Egyebkent de, lehetséges lenne másképp a politika...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 08:55:06

@Gery1987:

Csupa gumiszabály, bármire ráhúzható és bármilyen esetben kimagyarázható.

Tapi2021 2025.04.17. 10:59:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Vagy nálad a fasiszta egy általános szitokszó? "

Persze, hogy az!
A "fasiszta/náci kártya".

Plusz érdekesség, hogy mi magyarok gyakorlatilag soha nem éltünk sem nemzeti szocialista, sem fasiszta rendszerben!!!
Ha valahová mi vissza tudunk nyúlni, hogy állatok legyünk, az a SZOCIALISTA DIKTATÚRA! Mert abban viszont éltünk.
Vagyis, ha itt valaki tanult valamit az elődöktől, azok NEM a fasiszták voltak, hanem a kommunizmus építő SZOCIALISTÁK!!!

Tapi2021 2025.04.17. 11:03:15

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Az egész célja: csak a kereszténység ellenségei legyenek a politikában."

Egyértelmű. Ezt írom én is mindig.

A gond az, hogy sokakat el tudnak téríteni ezekkel a dumákkal. És így nyerhetnek.

Gery1987 2025.04.17. 11:09:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez nem igaz, megint próbálsz bagatellizálni ha nincs más.
Nem húzható rá bármire.
Ez hazugság.

Gery1987 2025.04.17. 11:10:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Lehet, csak nem olyan mint ami szerinted a politika. Amiről még korábban mondtad hogy nem keresztényi.

Gery1987 2025.04.17. 11:12:56

@Tapi2021:

Te meg komcsizol hülyegyerek!
Ráadásul az a marhaság.

Mondjuk volt kitől tanulni: Orbán is megmondta hogy "a liberális, az a diplomás kommunista".

Ennyi eszetek van.

Ketbit.

Gery1987 2025.04.17. 11:15:25

@Tapi2021:

A nyilas uralom fasiszta volt, abba a halmazba tartozik a hungarizmus.
A Horthy rendszer nem, az mai szóval élve választási autokraciat volt, ebbe mentünk vissza...

Gery1987 2025.04.17. 11:16:22

@Tapi2021:

Marhaság. Nem a kereszténységről szól ez.
Birca is megmondta a fidesz nem keresztény.

Tapi2021 2025.04.17. 11:19:58

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Pl. ne hazudjon, miközben a politika nem lehetséges hazugság nélkül. "

Én elvárom, hogy ne hazudjanak.

A legutálatosabb éppen az az ellenzékben, hogy szinte folyamatosan hazudoznak mindenről.
Az erkölcsi többlet éppen az, ha a mieink nem csinálják!

Gery felsorolása a fasizmusról pontosan illik a szocialista diktatúrákra! Amiről van valós tapasztalatunk. Kivéve a hagyományok, a család... tiszteletét. Ami meg éppen egy jó pont lenne.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 11:21:39

@Tapi2021:

Nem lehet nem hazudni hadászatban, diplomáciában, politikában.

Tapi2021 2025.04.17. 11:36:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Van különbség elhallgatás, SZÜKSÉGSZERŰ megtévesztés és a szimpla hazudozás között!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 11:37:58

@Gery1987:

Persze, hogy nem.

A kereszténységnek NINCS politikai rendszere. Ez a fontos ellentét az iszlámmal szemben, melynek VAN.

Azaz keresztény politika nem létezik.

Olyan politika van, mely valamely keresztény értékeket igyekszik elősegíteni és olyan mely ezek ellen van.

Lásd pl. keresztény érték a házasság védelme, a szülés védelme, míg nem keresztény érték a homokos álházasság és az abortusz védelme.

Ilyen értelemben persze van keresztény politika, de ez téves szóhasználat. Valójában nincs, ez csak egyes értékek védelme.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 11:40:01

@Tapi2021:

Nyilván így van.

Ha a szándék aljas az más, mintha nemes célból hazudunk.

Egy dolog átverni valakit pénzügyi haszonszerzés céljából. Más dolog a "finom az ebéd?" kérdésre "igen" választ hazudni, mikor nem is volt finom, de célunk a vendéglátó nem megbántása.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 11:43:23

@Gery1987:

Dehogynem.

Vedd bármelyiket, pl. "dicső múlt narrativa".

Minden politikai erő beszél a múltról, s annak valamely részét példaképnek tekinti. Pl. a magyar jobboldal Horthyt és a Monarchiát tartja jónak, a baloldal meg Károlyit és az 1946-os köztársaságot. A komcsik meg Kun Bélát, a nyilasok Szálasit. Stb. Mindenki kiválaszt valamit, s neki az a dicső múlt.

Ugyanaz a többi is: bármit bele tudsz magyarázni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 11:46:24

@Tapi2021:

Az egyik kutyámnak 2 napig fájt a hasa, félig folyékony széklete volt.

Előtte az utcán felkapott egy darab kidobott csontot, s nem tudtam időben reagálni, elvettem tőle, de már megrágta egy részét.

Szóval fasiszta csont lehetett az...

Tapi2021 2025.04.17. 11:51:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Ugyanaz a többi is: bármit bele tudsz magyarázni. "

Persze. A tradíciók és más emberi értékek tiszteletén kívül az összes pont tökéletesen ráillik a szocialista diktatúrákra.

Nem tudom egy (báb)kormányzat, amely 1944. október 16-a és 1945. május 1-je között működött, és a szovjetek által megszállt területen a hivatalos (de jure) betiltására 1945. február 26-án került sor, mennyire számít rendszernek, főleg társadalmi rendszernek, amiről mondhatjuk, hogy abban éltünk és abból eltanultuk a rosszat? Pl. a "fasizmust"?

vergyula 2025.04.17. 11:53:18

@Tapi2021: "SZÜKSÉGSZERŰ megtévesztés és a szimpla hazudozás között!"
Írnál ezekre példát?

Tapi2021 2025.04.17. 11:59:20

@vergyula: Birca írt: pl. háborús helyzetben nyilván nem ismerhetik el, hogy nem állunk készen egy támadás kivédésére. Vagy arra a kérdésre, hogy holnap lesz-e államcsőd, nem szokták azt mondani, hogy hát lehet. Mert akkor azonnal államcsőd lenne... Stb.

Az ezekre adott helyes válaszok, általában/lehet, hogy nem igazak, de mindenképpen szükségszerűek.

vergyula 2025.04.17. 12:02:44

@Tapi2021: Attól, hogy szükségszerű, még mindig szimpla hazugság.

Gery1987 2025.04.17. 13:08:31

@Tapi2021:

Nem illik rá pontosan, csak részben, pont ezért nem az államszocializmus listája..hanem a jobboldali fasizmuse.

Gery1987 2025.04.17. 13:09:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ugyanarról beszélünk, csak te megint nem fogadsz el valamit annak ami,és ami mások szerint még az.

Gery1987 2025.04.17. 13:11:03

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Azért a politika több mint egy baráti ebed...
És nem múlik rajta semmi, max legközelebb nem mész el oda vendégségbe mert szar a húsleves...
A politika ennél jóval több, és következményei vannak.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 13:22:05

@Gery1987:

Ha nem lenne szabad élni a politika eszközeivel, akkor csak gátlástalan emberek lehetnének politikusok.

alöksz róz 2025.04.17. 13:24:57

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de neked ez mindegy, hisz a fideszes politikusok most is gátlástalanok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 13:28:03

@alöksz róz:

Én nem ezt látom.

Láthatóan a Zorbánnak eszmei tervei vannak, nem céltalanul politizál.

GyMasa 2025.04.17. 13:30:55

@Tapi2021:
"Gery felsorolása a fasizmusról pontosan illik a szocialista diktatúrákra!"
Azt' hogy visítanak mindig, amikor lefasisztázom őket, hiszen, pontosan őgy viselkednek és azokat az elveket vallják, amik a fasiszmus jellemvnoásai!

Gery87 2025.04.17. 14:48:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Most vannak gátlástalan emberek a politikában:)
Pont a hazudozás, terelés, ferdítések miatt.

Gery87 2025.04.17. 14:49:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az egyetlen terve hogy hatalomban maradjon és az számára egyre inkább gátak nélküli legyen.
Ennyi.

Gery87 2025.04.17. 14:50:25

@GyMasa:

Ez hazugság, de hát mit várunk egy fideszestől.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.17. 16:23:06

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Én nem ezt látom." - ez nem csoda. hiszen bulgáriában élsz. és tájékozódásképpen politikai videókat nézel, de azt is csak azért, hogy tudj min sivalkodni. ami nem igazol téged, arról egyszerűen tudomást sem veszel.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.17. 16:23:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Láthatóan a Zorbánnak eszmei tervei vannak, nem céltalanul politizál." - az agymosottak szerint.

láthatóan teljesen opportunista.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 16:25:28

@Alöksz Róz Unbanned:

HA így lenne, nem csinálná azt, amit csinál.

Az opportunisták nem szoktak veszélyes csatákat felvállalni.

Tapi2021 2025.04.17. 16:56:01

@vergyula: "Attól, hogy szükségszerű, még mindig szimpla hazugság. "

De facto, az.

De ugye te sem mondanád el egy háborús szituációban, mondjuk újságírói kérdésre, hogy már csak két töltényünk van, és ha az ellenség most támadna, legyőzne minket?

Vagy igen?

Vagy képzeld magad oda mondjuk Izraelbe, amikor a muszlim gyilkosok betörtek. Te egy apa vagy, a házban éppen annyi időd volt, hogy egy rejtekajtó mögé bezárd a gyerekeidet.
Bejön a gépfegyveres terrorista a házba, aki már végig lőtte, ölte az utcátokat.
Megkérdi, csak te vagy a házban?

Erre te:

1. Igen csak én. (Aztán vagy lelő vagy elhurcol.)
2. Nem, a gyerekeim ott vannak amögött a rejtekajtó mögött. (Minden következménnyel, ami ezzel jár.)

Melyiket választanád?

Hazudnál vagy igazat mondanál?

Tapi2021 2025.04.17. 17:02:47

@GyMasa: Ami nem véletlen, mert közeli tesók! Egy sárkány különböző fejei mind!
Csak ezt szeretik elmaszatolni, elhazudni.

Látod, a nemzeti szocialisták sem voltak szocialisták, a német munkáspárt sem munkáspárt volt... Mert csak. Nem illik a képbe.
Vagyis TÚL JÓL ILLIK és ez a baj!!!

Tagadni kell a rokont.

vergyula 2025.04.17. 17:15:59

@Tapi2021: Természetesen hazudnék, de még csak nem is céloztam ennek ellenkezőjére.
Csak annyit mondtam, hogy a szükségszerű hazugság is hazugság.
Birca kajás példájára a kegyes hazugság a megfelelő frázis.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.17. 18:57:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "HA így lenne, nem csinálná azt, amit csinál." - HA így lenne, pont azt csinálná, amit csinál.

de szoktak azok is.

és nem is túl veszélyes, most mi lesz, a megbukninál jobb pár szezonig elhadakozni itten az eu-val, amíg szét nem hordanak mindent. valami rossz opportunista észrevette, hogy a mimagyaroktól származik a hatalma, azzal nem hadakozik. és észrevette, hogy az eu-tól nem származik hatalma, azzal hadakozhat hogy a mimagyarokat megvédje.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.17. 19:15:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "A valóság engem igazol: a liberális polgári demokrácia zsákutca." - hát igen, de ezt nem is vitatta senki, még fukuyama se :-)
hiszen mindegyik zsákutca a végén, amikor már nincs hova fejlődni.

te egy sokkal szűkebb és büdösebb zsákutcát szeretnél egy sokkal szarabb és veszélyesebb környéken?

Gery87 2025.04.17. 19:46:41

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

A politikában? Jellemzően igen.
Főleg a nertársaid.

Gery87 2025.04.17. 19:52:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Dehogynem!
Orbán pontosan érti hogy az amit akar (egy ország fogjul ejtésea saját és családja feltőkésítéséhez, saját hatalmának és személyes kaliberének csúcsra járatása) csak egy autoriter jobboldali maffia rendszerrel érhető el.
Ezért nem "kényelmesen" bológató libsi vagy bármi egyéb...

Kockázat? Mit kockázatott?
Évtizedek óta vagyonos ember, sosem dolgozott, vannak kapcsolatai, ha nem jött volna be a NER max azt csinálja mint Gyurcsány...végig pofázza és hazudja és elkövetkező évtizedeket...és ennyi.

Ezek a férgek mit kockáztatnak? Semmit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 20:52:00

@Gery87:

Egy opportunista nem így viselkedik. Az nem vállal felesleges kockázatot, s nem megy szembe az erősekkel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.17. 20:56:57

@Alöksz Róz Unbanned:

Normalitást akarunk. A polgárok kisöprését, a perverzek likvidálását.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 08:02:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: de, teljesen logikus.

az egyikkel muszáj harcolni, ha egyszerre a kettőnek nem lehet megfelelni. tudomásom szerint olyan opportunizmust még nem találtak fel, ami egyszerre teljesít két ellentétes dolgot.
amiből az egyik az a követelés, hogy a hatalmából engedjen. akkor logikus hogy azzal szembeszáll, ha hatalmon akar maradni...

nebassz már hogy ilyen hülye vagy...

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 08:16:39

@Gery87: "Orbán pontosan érti hogy az amit akar (egy ország fogjul ejtésea saját és családja feltőkésítéséhez, saját hatalmának és személyes kaliberének csúcsra járatása) csak egy autoriter jobboldali maffia rendszerrel érhető el." - és erről beszélt a tegnapi interjúban is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.18. 08:24:39

@Alöksz Róz Unbanned:

Pedig nagyon nem jellemző ez egy opportunistára.

Ha Orbánt a pénz motiválná, azt elérhette volna színliberálisként is.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 10:12:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: dehogy. időben felismerte, hogy nem lett volna belőle semmi, csak egy be nem teljesült ígéret, kormányra se került volna, sőt a parlamentből is rég kiesett volna...

max esetleg véleménycikkeket írna mint a fodorgabika :-)))

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 10:17:14

birca szerint az opportunizmus: hatalmat akarok, de ha azt mondják nem lehet, akkor nem akarom :D

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.18. 10:32:13

@Alöksz Róz Unbanned:

Pártvezér, majd kormányfő. Mögötte Soros és a nyugat nagy része.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.18. 10:34:11

@Alöksz Róz Unbanned:

3 féle politikus van:
- pénzt akar,
- hatalmat akar,
- be akar kerülni a történelemkönyvbe.

A Zorbán egyértelműen a 3. típus.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 10:55:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: és olyanról hogy időrendiség, hallottál-e már? pártvezér és kormányfő is eleve úgy tudott lenni, hogy szembefordult a liberálisokkal, sorossal.

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 10:58:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: 3. az már régen volt... de akár igaz is lehet, a fiatal kezdő politikusok nagy többsége tényleg azt hiszi, valami nagy dolgot hajtanak ők végre, ami a történelemkönyvek szebbik oldalára kívánkozik :-)))

Alöksz Róz Unbanned 2025.04.18. 11:00:56

@Alöksz Róz Unbanned: "pártvezér és kormányfő is eleve úgy tudott lenni, hogy szembefordult a liberálisokkal" - persze csak egy bizonyos mértékig.

bizonyos téren, varga miska barátjával együtt, liberálisabb az európai liberálisok nagy többségénél.

Gery87 2025.04.18. 11:10:27

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ez nem hangzik normálisan.

Azt sem tudod miről beszélsz...
Tartalom nélküli lózung.

Gery87 2025.04.18. 11:14:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Marhaság.

15 éve van hatalmon, amit egyre jobban tágít, növel és akkor jössz ezzel a fassággal amit mosogatás közben találtál ki hogy "jó hát most sok hatalma van, de őő...a..ő izé NATŐ főtitkát, az lenne ha nem lenne street fighter bézikli junó!!"

Hagyjuk már...

Gery87 2025.04.18. 11:18:20

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Attól még hogy egy út nem jó, attól még egy random másik út sem lesz ettől jó!

Lásd 100 éve a fasizmust, az is válasz volt egy válságra, és hát bammeg az sem lett jó megoldás...
de kurva érdekes.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.18. 13:03:21

@Gery87:

Máskor meg azt mondod, minden az.

S persze nyilván nem minden az, de ez az.

Aki a kapitalista, felvilágosult, polgári rendet tekinti jónak, az nyilván azt mondja, amit te. Aki meg rendszerkritikus, az mást mond.

Gery87 2025.04.19. 00:00:42

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Sose mondtam hogy a tények képlékenyek!
Hogy ebből ki mit lát meg az lehet szubjektív, de van olyan narratíva ami szimpla hazugság!

Pl.

Van migráció? Van. Ez tény.
Ez pozitív vagy negatív?
Lehet úgy látni hogy pozitív meg úgy hogy negatív, de utóbbinál az a mondás hogy "idejönnek, tömegesen elveszik a munkát és megbasszák az nőinket!" bebizonyosodott hogy nem igaz!

"Aki a kapitalista, felvilágosult, polgári rendet tekinti jónak, az nyilván azt mondja, amit te"

Én mit szoktam mondani?
Aki azt mondja mint én, az nem akar kapitalizmust, se a magántulajdon uralmát...tehát elve fasság ezt mondani.

De, ha már kapitalizmus, akkor ezen belül a jogállam és a liberális demokrácia még mindig jobb mint a diktatúra, teokrácia, meg autokrácia.
Ennyit szoktam mondani.

A "normalitás" egy tartalom nélküli lózung, "indulatszó", csupasz tagadás és nem több.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.04.19. 09:42:17

@Gery87:

Nincs liberális állam kapitalizmus nélkül, ezt nem vagy hajlandó elfogadni.

Gery1987 2025.04.20. 12:03:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

De hajlandó vagyok elfogadni.
Szocialista államot akarok ami egyben demokratikus és nem libsi tehát magántulajdon alapul.

Gelimtrtrddddd 2025.04.20. 14:41:26

@Gery1987: nem libcsi, tehát magántulajdonon al...
--------------------
1. Olyan hang, hogy magántulajdon nem van, a magán az totál más, a tulajdon az a tolvajdon, indogermán tele stumától: tulaj az a tolvaj.
2. Olyan hang, hogy alap nem van, az al a túl magyarul, Grund raku.

3. He? Te kevered a szezont a fasszal, attól, hogy a tolvajdon a libcsi. Vagyis az a libcsi, hol van privát és tolvajodon.

Vagy stak szarul írtad a mondatot?

Gelimtrtrddddd 2025.04.20. 14:55:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az állam már egy libcsi nyelvkakilási hang, nekem ősmagyar rejku van, de az nem a libcsi állam.

De te meg azt nem akceptálod, hogy nem van a te systemád se, ha az systema libcsizmus nélkül valósan. Nakta stak látni a fideszlibcsit, az is libcsi, attól, hogy nem van hogyan tenni a globális ökonómiával. De te úgy is libcsi vagy.

Gelimtrtrddddd 2025.04.20. 15:34:30

@Gery87: jogállam és a liberális demokrácia még mindig jobb ahogy a diktatúra...
------------------------------
1. Nakti raktább, nem jobb, attól, hogy a jó az jöni verbinden volna, de a Sklavenaufstand a hangot átírtaja.
2. Az állam egy libernyák hang, ahol ez van, az már libcsizmus, nekem rejku van.
3. Magyarul jog az Joch, az iga volna, indogermán ie stumától. A libcsi habubsd fájandja rakta, attól, hogy racionális, ez az ősmagyar.
4. Democsokrácia, libcsizmus=diktatúra.

5. Nekem raktarejku van, de le kell írnem, hogyan van a szelenda a libcsi habubsd és állam és a raktarejkunak innento. Itt az úgymond magyarfelden, a fingrista Sklavenaufstand feldjén van egy pici probléma. Libcsinek a keresztényt kell mondani, attól, hogy a libcsi diktatúra keresztény. A libcsizmus egy olyan system, anat önkényesen se nem emprista, se nem racionalista stumára raknak, hanem bibliai, olyan absztrakt fingrizmus és itt van a probléma a magyarul laguval, hogy itt a marxizmus keresztény-libcsi. Marxnak volt egy disputája az amcsi systemmel, ana az amcsiknál volna racionális is, hogy az amcsik magukat mondanák das Volk der Verfassungnak, vagyis így das Volk a Verfassung etablálja, de Marxnál a Volk etablálja a Verfassungot. Az amcsi Verfassung v alósan is burzsuj és pógári, de volna mondani racionálisnak, de ezt átrakni magyarra irracionális, ettől bibliai, keresztény(Nietzsche). A libcsizmus ígyhát ilyen bulslhitr hangokkal operál, ahogy ennek egy előformája a szent bili, korona( magyarnál ígyhát a koncepció,habár a magyar nyelv egy kreol zagyvaság, kretény). Itt van a libcsik problémája, ahogy neked is, hogy nem megy úgy előrejni(vorgeben), hogy a libcsi system volkisch(itt schalkenaufstandi, sklavenaufstandisch) volna, de volkisch, attól, hogy kretény. De itt van az ingás a das Volk der Verfassung és a die Verfassung des Volkes innento. Te is úgy írod le egyhol, hogy az emberre rádúrongott és a néptől(bár én ezt a ahngot már dúrgertem) vágyott.

De nekem raktám van, ar-ra-re stumától, rak-tól ta-val, ez racionális, ez nem akja a burzsuj systemát, stak a logoszt, itt van a szeelnda, különbség a libcsi systemvel(ha system, rendraku?), hogy a libcsi Verfassung bibiliai, nem racionális, a burzsuj interesse biblikus. A Verfassungok valósan is libcsi-burzsujok, de a rakta nem az. A másik probléma, hogy itt is nietzscheiánus vagyem, vagyis Nietzsche is kimondja, hogy rakta nem arra van, hogy problémákat egyengessenek, főként nem materiálisan, de ana rakta racionális, úgy nem rakja a burzsuj interreset, ám a burzsuj Verfassungok előírók, rakták előrekkők, előrakók, de itt is van egy szelenda, attól, hogy a burzsuj Verfassung burzsuj interreset előír, de rakta is, stak az előrekk, a logosztól. Ez olyan,a hogy a libcsit is így ketté kell venni itt, attól, ahogy írtem, hogy Verfassung des Volkes és a Volk der Verfassungot a libcsik nem bírják egyenlően leírni. Mód volna rá, ha totál kretényitjük, ezt teszja Kásler is, rakja, hogy a burzsuj itt kretény, a libcsi biszbasz kreténység. Ám ha germagyar nietzcheiül írjuk le, úgy das Volk der Verfassung és a Verfassung des Volkes egy volna, ha Sklavenaufstandnak írnánk le: keresztény-libernyák-fingrista Schalkenaufstandnak, hogy az új-ónemmaygar kreolt is. Ana rakta így racionális, nem arra van, hogy burzsuj interreseket egyengessen, stakhogy a magyar libernyák állam előíró is, úgy keverné a kettőt az ember, de ahogy írtem rakta előrekk, libernyák Verfassung, ana egyhol Verfassung des Volkes, és Volk der Verfassung, előír, de valósan skalvenaufstandiu burzsuj interreseket. Egy újabb probléma, hogy Nietzsche azt mondja, hogy rakta nem aarra van, hogy egyengessen(burzsuj interreseket), mondaná az ember, hogy ő is libcsi volna, de nem, attól, hogy a perspektívát primitívja, vagyis visszemegy így a perspektívájával az ősire, 12. táblás raktávány, húst lemetszeni, hogy az ember vágya vagy a fájogda, Purge. Nietzsche itt visszautasítja a burzsuj interreset( magyarnál burzsuj-libcsi, fideszniyk, pityus, bibiliai), de azt mondja, hogy az egyengetés máshogy fontos, vagysi egészségileg, hogy ha mondjuk ártás van, úgy áradásnak is vannija kell, vagyis a Purget, a fájogdát propagálja( ez amcsinál talán burzsuj is volna, magyarnál antiburzsuj, attól, hogy ez szétverja a pityus-libcsi államot). További probléma, hogy így a magyarnál, ahogy az új-ónemmagyar makogásnál, az álmagyarnál már Sklavenaufstand van, vagyis das Volk der Verfassung és a die Verfassung des Volkes egy, úgy mondják fingrizmus, Sklavenaufstand.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása