magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Nehéz a pártépítés

Amint ismertté válnak a nevek, jönnek a problémák, szólt a jóslat.

S igen, ez így van. Most látjuk Brüsszel Péter pornószínésznős ügyét.

A felmérések szerint a férfiak 78 %-a szereti a pornót. Igenám, de ez nem jelenti azt, hogy ez a hatalmas többség minden helyzetben pozitívnak értékeli a pornózást. A jellemző magatartás: legyenek pornószínésznők, de ne az én feleségem és lányom legyenek azok.

Én ebben nagyon szerencsés vagyok, a pornót nem szerető 22 %-ba tartozom. Engem az egész kifejezetten taszít. Nagyon sok keresztény férfinek ez problémát okoz: bár a pornó egyértelműen a 7. parancsolat megszegése, képtelen nem fogyasztani pornót.

Itt is ez van: pornóst kb. senki se akar politikusnak.

Brüsszel Péter lehetetlen célt tűzött maga elé:

  • egyrészt ne legyen bázisdemokrácia, azaz a helyi szervezetek ne dönthessenek a képviselőkről - ami érthető, így az ellenséges pártok könnyedén beavatkozhatnak,
  • másrészt ne legyenek már ismert emberek, mert ezeknek van politikai múltjuk - ez is érthető, hiszen ez támadási felületet ad;

viszont ennek a következménye az, hogy hozzá nem értők lesznek politikusok, s ráadásul minden emberért felel a főnök egyszemélyben.

A normál pártépítés 2 módja ismert:

  • lassú építkezés, azaz önkormányzati tisztségekkel sikeresen bemutatkozott emberek kerülnek az országos politikába,
  • celebekre építkezés, aza húzónevekkel támogatás szerzése, de ez csak a kezdetben működik;

ilyesmitől csak rendkívüli helyzetekben lehet eltekinteni: lásd a magyar rendszerváltozást. Akkor az MSZP kivételével egyetlen pártnak se volt teljesítménye, az emberek teljesen a médiák alapján szavaztak: azaz aki cikkeket írt vagy megszólalt a tv-ben, az nyert.

A Fidesz az SZDSZ árnyékában volt 1990-ben, ahogy az MDF súlya is a KDNP ellen hatott, de mégis bekerült akkor a parlamentbe mind a Fidesz, mind a KDNP, mert akadtak ismert embereik, akikről az emberek tudomást szerezhettek.

Minden új párt elbukik, ha nem képes a kezdeti lelkesedést átváltani a szervezkedés szürke napjaivá.

Bulgáriában - ahol eddig kb. 5-6 "Tisza-párt" volt eddig - egyetlen ilyen pártnak sikerült eddig tartósan megmaradnia, ez Bojko Boriszov pártja, a GERB. Ugyanis ő is messiásként indult, de egy idő után rálépett a pártszervezés rögös útjára.

Persze teljesen jó, hogy Brüsszel Péter már most balekoskodik. Csak így tovább!

Szerintem most már folyamatosan csökkenni fog a támogatottsága jövő tavaszig.

33 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr7518910320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery1987 2025.07.22. 12:32:04

Önkéntes, nem vezető beosztású.

Egyebkent nem hinném hogy ez hiba vagy hogy raegne és szavazatot vinné el.

Szajer meg buzi, és orgian vett részt.
Mégse lett belőle annak idején probléma a fidesz szavazóknak ez.

Azt kell megérteni hogy a Tisza protest párt, én ék előnye hogy az ilyen ügyek nem lényegesek, a szavazók, szimpatizansok leszarjak.

Kar reménykedned.

GyMasa 2025.07.22. 12:41:04

POntosan ezt írtam itt le már többször...
Ismeretlen emberekkel nem fog menni, tapasztalt politikusok meg nincsenek (mármint, olyanok, akik eséllyel indulnának egy - akár évtizedek óta - politizáló, sőt, esetleg a helyi ügyeket jól kezelő, fideszes politikus ellen...). Ha lennének olyanok, akkor már eddig is le tudták volna győzni a fideszt.

valis47 2025.07.22. 12:45:32

@GyMasa: Sajnos ez nem így működik nálunk. Ha egy kupac szarba beletűznek majd egy Tiszás zászlót, akkor arra fognak szavazni.

Nálunk ogy. választáson semmit sem számít a jelöltek személye, csak a pártlogó.
Önkormányzatin lehet csak szerepe.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.07.22. 12:45:54

@Gery1987:

Én nem reménykedem semmiben, Isten szeretetét leszámítva.

A lényeg: a Tisza egy hangulatpárt, üres belül, s nem biztos, hogy kitart a hangulat a választásokig. Különösen ha folyton hibáznak közben.

Gery1987 2025.07.22. 12:55:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Ismert emberekkel nem mentek eddig semmire.
Pont hogy sokaknak elege van már majd 30 ev óta közpénz csecsen logo üres frazisokat puffogtato kaderekbol...
Dobrev, Gyurcsány...

Trump se volt politikus korábban...

A Tisza pont annyira populista mint a fidesz.
Sőt ezzel a Nemzeti liberalizmusnak egy új friss Irány.

A választásokig biztos kitart ugyanis nincs semmi már a fidesz kezében amivel fordítani tudnának.

Hibázni? Mit hibáztak eddig?
Ez a csávó már vagy harmadjára járja a vidéket, eddig semmi nem égett rá és azt se lehet mondani hogy a fidesz szavazók ellen hergelnenek, ebben nagyon óvatosak.

Ellenben folyamatosan megy a hergeles a fidesz részéről és mindig van valami rugdosni meg kopkodo barom, vállalkozó, polgi ami csak erősíti azt a képet hogy a fidesz bunkó, sutyerak emberekkel ad reakciót arra hogy gyengül....nem néz ki jól.

Az emberek már unják...ezt ketbit " magyar Péter ujranpaeti Ödön, mert bikát villantott egy parkban és felrenyelt egy 6 éves..."

Gery1987 2025.07.22. 12:56:50

@Gery1987:

*
:D
Marmint ukrán párti pedo...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.07.22. 13:02:23

@Gery1987:

Meglátjuk.

Láttam ilyet BG-ban sokszor. Ha sok az idő, akkor párolog a lelkesség.

Amint megvan ki a jelölt a körzetekben, mindenképpen baj lesz, mert ott már számít a szimpátia.

Gery1987 2025.07.22. 13:12:16

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Akkor tudom elképzelni hogy egy fideszes fölényesen nyer valahol helyben a tisztás jelölt ellen, ha eddig sem azért szavaztak rá mert fidesz, hanem mert elégedettek voltak vele...
De mindig ott van az hogy függetlenként is indulhat valaki ha már a fidesz terhes lenne számára, mondjuk pont a Tisza miatt.

Gery1987 2025.07.22. 13:19:50

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mitől parologna a lelkesseg?
2006 és 2010 között pl 4 év telt el, 4 év alatt Gyurcsány sem tudta visszaszerezni a bizalmat és rendbe tenni amit elkurt.
Sőt, akkor járt volna jobban hosszú távon ha akkor lemond amikor kitört a botrany...

Orbán még nehezebb helyzetben van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2025.07.22. 13:23:51

@Gery1987:

Jelenleg a valószínű az, hogy azokban a körzetekben, ahol nincs nagyváros, ott a Fidesz nyer. Márpedig a 106 körzetből 60 ilyen.

Ennek következménye: feles fideszes győzelem, mondjuk 105-110 mandátum.

Ha besegít a DK és a Kutyapárt, akkor pedig még jobb eredmény is lehet a Fidesznek.

Ez a mostani helyzet. Persze változhat jövő tavaszig mindkét irányban.

MEDVE1978 2025.07.22. 13:32:15

Anno még a legelején is ezt emlegettem, amikor MP ezt az egészet elkezdte. A lényeg akkor is az volt, hogy két választása van:
1. Megpróbál helyi személyiségeket is felépíteni és a párt arcává tenni. Ennek óriási kockázata van. Ezt eddig lehetett látni Ruszin-Szendi Romolusznál is, akire rászállt teljes mértékben a kormánysajtó a zsírleszívás és a villa miatt. (Egyébként nekem ebben az a vicces, hogy az ÁSZ vagy a KEHI, már nem emlékszem melyik, olyan jelentéseket ad ki, hogy a Honvédkórházban hamis TAJ számra írták ki RSZR műtétjét, ugyanakkor arról szó sem esik, hogy érintett nem utasíthatta a Kórházat.... Arról viszont nem hallani, hogy ha volt ilyen beavatkozás, akkor azt ki engedélyezte, utasította és felelősségre vonnák. Hasonlóan vicces a villa, ami pedig 100%, hogy nem történhetett a miniszter engedélye nélkül. Egy minisztérium nem úgy épül fel, hogy a vezérkari főnök villát épít magának, hanem erre van külön szervezeti egység, ami ezt felügyeli és feltehetőleg az sem a vezérkari főnök, hanem egy államtitkár vagy a miniszter alá tartozik). Ez tehát Ruszin-Szendinél, illetve a Brüsszelbe kiküldött nőnél (most nem jut eszembe a neve) egyértelműen megmutatkozott, mármint, hogy lehet múltjuk, amin a titkosszolgálatok / kormánypropaganda rögtön fogást talál, másrészt, hogy sebezhetőbbek, mint MP.
2. Végigtolja úgy, hogy ő a fókuszpont és szinte az egyetlen érdemi megszólaló, mivel rajta eddig nem nagyon fogott a kormánypropaganda.

Úgy tűnik, hogy az utóbbit választotta és most már így is fogja végigvinni. Erre a kormánypárti válasz általában az, hogy nem lehet regionálisan be nem ágyazott emberekkel választást nyerni, amiben ki fog derülni, hogy igazuk van-e. Véleményem szerint kis mértékben (mondjuk 1-3%) befolyásolhatja az eredményt a helyi ismertség. Nagyon-nagyon kevés figura esetében lehet ez akár döntő is, pl: Hadházy Ákos, az országos ismertsége miatt, a FIDESZ-eseknél esetleg Navracsics, Kósa. A fő tényező így is, úgy is a vezető marad, tehát Orbán vagy Magyar.

Jelenleg nagyon úgy tűnik, hogy MP lendülete kitart, persze még mindig nagyon sok van hátra. Igazából MP-t két dolog akaszthatja meg: 1. Ha én lennék Rogán, akkor lenne még egy ászom választás előttre. Ez egy olyan botrány, ami nagy tömegeket tud elérni és talonban van Tóniék széfjében, akik a választás előtt publikálják. Lehet ilyen mondjuk egy felvétel MP-ről, ahogy valami csajjal lekezelően vagy ordítozva beszél, valakiről gáz dolgokat mond stb. 2. A FIDESZ ismét extrém ajándékozásba kezdett. Immár egyértelműen látható, hogy a 3%-os hitel célcsoportja a vidéki városok (néhány felkapott térség pl: Debrecen, Győr stb. kivételével) középosztálya. Ezen kívül még jön majd pár intézkedés, pl: a nyugdíjasok kapnak majd juttatásokat stb.

Az, hogy egy 25. Tisza Párt aktivista igazából pornós, senkit nem nagyon érdekel. Ha jól olvasom egy megyei önkéntes koordinátor volt, nem képviselőjelölt vagy hasonlók. Nyilvánvaló, hogy ezután megköszönik neki a munkát vagy alacsonyabb szintre viszik egy ilyen botrány után.

GyMasa 2025.07.22. 13:46:13

@valis47:
Igen, vannak olyanok, akik ezt megteszik!
A kérdés már csak az, hogy:
- vannak-e elegen a kormányvltáshoz? (nincsenek)
- Mennyien vannak? (szerintem kb az az 1,9 millió léehet a pakliban, akik '22-ben az összefogásra szavaztak... Hiszen MP tulajdonképpen egy még jobban sikerült összefogás, mint az eddigiek. Csak, ezzel kapcsolatban meg ugye azért meg kell jegyezni, hogy az eddigi összefogásokkal kapcsolatban az a tapasztalat, hogy minél "jobban sikerült", annál szarabb eredményt ért el egy VALÓDI választáson...)

valis47 2025.07.22. 13:51:06

@GyMasa: Sajnos most szerintem mozgósítottak még több százezer embert azokon felül, nem "kiábrándult fideszeseket" (vagy csak jelentéktelen számban), inkább a politikától eddig távolmaradókat, meg persze olyan fiatalokat, akik talán még '22-ben sem szavazhattak még. De inkább a szocmédiás kampány mozgósított sok embert.
MP szexuális "kisugárzásának" hatása a 35-40 feletti nőkre sem elhanyagolható sajnos.

GyMasa 2025.07.22. 14:01:58

@MEDVE1978:
"1. Megpróbál helyi személyiségeket is felépíteni és a párt arcává tenni."
Ehhez, szerintem már bőven nincs elég ideje...
Főleg, ha egyedül akar mindent csinálni.
Ha ma elkezdené, akkor hetente kellene 3 választási körzetben kampányolnia.

" Ennek óriási kockázata van."
Az is, meg a matek sem jön ki már rá ennyi idő alatt.

" Ezt eddig lehetett látni Ruszin-Szendi Romolusznál is, akire rászállt teljes mértékben a kormánysajtó a zsírleszívás és a villa miatt."
Mondjuk, szerintem nem teljesen alaptalanul. Ezek köztörvényes bűncselekmények, amiért te vagy én valszeg sittre kerülnénk...
Szóval, kissé inkorrektnek tartom, hoyg ezt is megpróbálod a "Rogánpropaganda" köntösbe belebújtatni...

" (Egyébként nekem ebben az a vicces, hogy az ÁSZ vagy a KEHI, már nem emlékszem melyik, olyan jelentéseket ad ki, hogy a Honvédkórházban hamis TAJ számra írták ki RSZR műtétjét, ugyanakkor arról szó sem esik, hogy érintett nem utasíthatta a Kórházat.... Arról viszont nem hallani, hogy ha volt ilyen beavatkozás, akkor azt ki engedélyezte, utasította és felelősségre vonnák."
Ahogy én értettem, é volt az a személy, aki feleősségre vonhatta volna önmagát.

"2. Végigtolja úgy, hogy ő a fókuszpont és szinte az egyetlen érdemi megszólaló, mivel rajta eddig nem nagyon fogott a kormánypropaganda."
Ezt is lehet, de miből gondolod, hogy az emberek csak azért fognak 106 körzetben a TISZA jelöltre szavazni?
Ha elég lenne az O1G szlogen, akkor az összefogás jelöltjeinek is győznie kellett volna több helyen eddig is.

"Úgy tűnik, hogy az utóbbit választotta és most már így is fogja végigvinni."
Akkor, viszont NULLA esélye van egy kormáynváltásnak is, ( a 2/3-nak meg még annyi sem)

" Erre a kormánypárti válasz általában az, hogy nem lehet regionálisan be nem ágyazott emberekkel választást nyerni, amiben ki fog derülni, hogy igazuk van-e."
Valószínleg igazuk van.
Ha lehetne, akkor az összefogás jobb eredményeket ért volna el eddig is.

" Véleményem szerint kis mértékben (mondjuk 1-3%) befolyásolhatja az eredményt a helyi ismertség."
Hát országgyűlési választások esetén általában a szavazók a pártlistával megegyező jelöltre szavaznak, ha nem ismerik a jelölteket.
Azaz, mondjuk, 44% fidesz vs 33% TISZA esetén a fideszes jelölt fog jó eséllyel győzni.
És csak ott, ahol nem a fideszes jelölt nem egy ismert személy.
Nyilván egy Szíjjártó ellen valami igencsak nagyágyút kell indítani, ha le akarod győzni, amiben megegyeztünk, hogy nincs nekik.
És, vidéken nagyon nem a 44% vs 33% a támogatottság... Ott sokkal támogatottabb a fidesz.

" Nagyon-nagyon kevés figura esetében lehet ez akár döntő is, pl: Hadházy Ákos, az országos ismertsége miatt, a FIDESZ-eseknél esetleg Navracsics, Kósa. A fő tényező így is, úgy is a vezető marad, tehát Orbán vagy Magyar."
Pontosan.

"Jelenleg nagyon úgy tűnik, hogy MP lendülete kitart, persze még mindig nagyon sok van hátra."
A lendület nem lesz elég!
A jelenlegi "népszerűsége" csak a listás helyekre elég. Csak azokkal peidg nem lesz kormányváltás.

" Igazából MP-t két dolog akaszthatja meg: 1. Ha én lennék Rogán, akkor lenne még egy ászom választás előttre. Ez egy olyan botrány, ami nagy tömegeket tud elérni és talonban van Tóniék széfjében, akik a választás előtt publikálják. Lehet ilyen mondjuk egy felvétel MP-ről, ahogy valami csajjal lekezelően vagy ordítozva beszél, valakiről gáz dolgokat mond stb."
Szerintem ez esélytelen...
Ma MP-nek nincsenek olyan támogatói, akiket egy ilyennel meg lehetne ingatni...
Akik pedig eddig nem álltak be mögé, azok ezután sem fognak.

" 2. A FIDESZ ismét extrém ajándékozásba kezdett. Immár egyértelműen látható, hogy a 3%-os hitel célcsoportja a vidéki városok (néhány felkapott térség pl: Debrecen, Győr stb. kivételével) középosztálya. Ezen kívül még jön majd pár intézkedés, pl: a nyugdíjasok kapnak majd juttatásokat stb."
Igen, ez így igaz.

"Az, hogy egy 25. Tisza Párt aktivista igazából pornós, senkit nem nagyon érdekel. Ha jól olvasom egy megyei önkéntes koordinátor volt, nem képviselőjelölt vagy hasonlók. Nyilvánvaló, hogy ezután megköszönik neki a munkát vagy alacsonyabb szintre viszik egy ilyen botrány után. "
Szerintem meg ez is csak a "rossz hír is jobb, mint semmi hír!" elv alapján kreált műbalhé.

GyMasa 2025.07.22. 14:13:34

@valis47:
A politikailag passzív szavazók közül te nagyon többet már nem tudsz mozgósítani.
Annak a rétegnek a nagysága olyan 30% (kb 2,4 millió ember)
A'22-es választáson a részvétel közel 70% volt, amirekordmagasnak számít világszinten is.
A '22-es választáson a fidesz 3 millió szavazat felett kapott az összefogás pedig 1,9 milliót.
Azaz MP-nek valahonnan le kell akasztania 1,1-1,2 millió plusz szavazatot.
Mivel a passzívok kb- 50%-ának a mozgósítása nemhogy ambíciózus, de szerintem leginkább teljességgel irreális cél, ezért MP vagy:
- Elvisz 5-600 000 szavazatot a fidesztől ( lássuk be, ezt nem mutatja semmilyen közvéleménykutatás, ez a fidesz szavazók kb. 20%-a. Kizrt, hogy ezeket ne látnánk mostanra, de bérki, bárhol kérdezte)
- Valahogy meggyőzi a maradék pártokra szavazó, kb ekkora nagyságrendben mozgó szavazókat, hogy rá szavazzanak (8 milli-3,1 fidesz - 1,9millió összefogás -2,4 millió passzív = 600 000 szavazó ). Ezt én kizártnak tartom, mert pl. a Mi Hazánk szavazók kizárt, hogy MP-re szavazzanak. Vagy otthon maradnak (kevésbé esélyes) vagy a fideszre szavaznak.
- Az utolsó lehetőség, hogy minden Orbán terve szerint folyik, és a CIA, Trump hatalomra kerülésével csendben átadta a gyeplőt Orbánnak.

Tapi2021 2025.07.22. 14:38:13

@MEDVE1978: Rég mondom, hogy a kormánykommunikáció nagyon nem jó. Az ellenzéki labdák zömét nem ütik le, miközben hagyják, hogy ők tematizáljanak.
És, ahogy te is írod, ott próbálnak fogást találni MP-n, meg a Tiszán, ahol nincs.

"Az, hogy egy 25. Tisza Párt aktivista igazából pornós, senkit nem nagyon érdekel. Ha jól olvasom egy megyei önkéntes koordinátor volt, nem képviselőjelölt vagy hasonlók."

Mondjuk ezt árnyalja - ha igaz -, hogy többször kivitte magával Brüsszelbe!
Vajon minden 25. rendű önkéntest kivisz? ...

Tapi2021 2025.07.22. 14:39:46

Gerynek és Valisnak abban igazuk van, hogy sajnos nincs ez a verseny még lefutva. KORAI ma még a "biztosan győzünk" típusú lelkesedés, ami könnyen lehet önáltatás is!

GyMasa 2025.07.22. 14:49:29

@Tapi2021:
Különben is a csaj csak tolmács volt a pornóstúdiónal!!!!
;-)

Tapi2021 2025.07.22. 14:51:28

Az, hogy pornó színésznő, nem akadály. Lásd Cicciolina esetét az olaszoknál. Vagy szintén ott Salisét, aki egy bűnöző, aki azért ment egy másik országba, hogy az utcán ismeretlen, békés járókelőket verjen viperával! És ezt TUDJÁK RÓLA. És kit érdekelt? Így is megválasztották.

Ráadásul a Tiszás többség lényegében ballib vagy ahhoz közelálló "pogány", akik ugyanúgy kedvelik az LMBTQ bűnökben élőket, mint a pornósokat. Végül is a P is csak egy másik betű az LMBTQP+ sorban!!!

Esetleg néhány odahúzó, bizonytalan jobbos-konzit zavarhat.

És szintén igaza van többeknek: ez a választás protest szavazás lesz. Kizárólag azon fog eldőlni, ki, mennyire tudja felheccelni vagy megnyerni, aktivizálni a támogatóit. Esetleg bővíteni a táborát.

Nem értékekről, nem programokról, nem valódi és fontos, akár sorskérdésekről, csakis az "Orbán vagy nem Orbán" kérdésről.

És ekkora, összeállt ellenzékkel most először néz szembe a Fidesz. Létrejött az összefogás, csak nem az ellenzéki pártok, hanem azok (egykori) szavazói között!!!

Tapi2021 2025.07.22. 14:59:56

@GyMasa: "- Az utolsó lehetőség, hogy minden Orbán terve szerint folyik, és a CIA, Trump hatalomra kerülésével csendben átadta a gyeplőt Orbánnak. "

Mi a fa...? Vagy ez csak troll poén?

GyMasa 2025.07.22. 15:10:30

@Tapi2021:
Nem, szerintem ez egy teljesen lehetséges opció!
Orbán _TÚL nyugodt_ ahhoz képest, hogy milyen helyzetben van...

GyMasa 2025.07.22. 15:13:07

@Tapi2021:
És, a Simicska-féle "G-nap" után egyáltalán nem lenne sem meglepő, sem szokatlan, ha még egyszer meglépnék ezt.
Egyszerűen Trumpról nem tudom elképzelni, hogy az egyik saját példaképének tartott vezetőt, (aki kb az egyetlen volt a nyugati világban aki végig kitartott mellette), azt hagyná, hogy a saját maga által vezetett CIA megbuktassa.
Részéről sem esett egy szó sem erről a helyzetről.

Tapi2021 2025.07.22. 15:17:15

@GyMasa: Ez már tipikus konteó. Nem tényekből következteted ki és alapot adsz fantáziáláshoz.
További konteókhoz.

Gery87 2025.07.22. 15:22:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

El vagy tévedve, a Tisza nem egy DK, MKKP..hogy csak városokban népszerű!

vergyula 2025.07.22. 15:28:29

@Tapi2021: "Mondjuk ezt árnyalja - ha igaz -, hogy többször kivitte magával Brüsszelbe!"
De nem politizálni, csak filmet forgattak.

vergyula 2025.07.22. 15:29:23

@GyMasa: "Orbán _TÚL nyugodt_ ahhoz képest, hogy milyen helyzetben van..."
Azért ő mégiscsak egy profi politikus.

GyMasa 2025.07.22. 16:42:25

@Tapi2021:
Szerinted.
Simicskára is azt mondja mindenki, hogy meghülyült, holott, szerintem az egész "G-nap" egy eltervezett, fedett akció volt a Jobbik kicsinálására.

2025. 2025.07.22. 16:46:41

És akkor gondoljunk bele, hogy

- fideszes politikus terrorizálja és hallgatja le titokban a nejét, őt börtönnel, gyerekeit intézettel fenyegeti meg (gondoskodó családapa a petike, igen) és szervez utána nőjogi konferenciát
- fideszes politikus dörgölődzik fiatalkorú lányokhoz egy diszkóban
- fideszes politikust vezetnek ki ugyanonnan a nyakánál fogva
- fideszes politikus tántorog részegen az utcán
- fideszes politikus bennfentes kereskedik
- fideszes politikus veszi el másnak a telefonját és hajítja a Dunába
- fideszes politikus nevezi csimpánzoknak a magyar gazdákat
- fideszes politikus lesz egy pornósból
- fideszes rendezvényen lopják az áramot

...

Fideszes politikus helyett írhattam volna magát Orbán Viktort is.

Gery87 2025.07.22. 17:49:38

@2025.:

:D

A Fidesz ennek a hard változatát már megcsinálta.

"- fideszes politikus terrorizálja és hallgatja le titokban a nejét,"

Aki nem tett eleget a kötelezettségének és nem tett hivatalból feljelentést amikor egy nyilvánvaló bűncselekmény történt...

" őt börtönnel, gyerekeit intézettel fenyegeti "

mikor volt ilyen?

"- fideszes politikus dörgölődzik fiatalkorú lányokhoz egy diszkóban"

:D úrsiten....HETERÓ!!!!

"- fideszes politikust vezetnek ki ugyanonnan a nyakánál fogva"

meg még ezer másik viselkedni nem tudó részeg hülyét egy szezonban...gondolom én.

"- fideszes politikus tántorog részegen az utcán"

fideszes politikus részegen jachton kurvázik 2 teszkógazdaságos kurvával Fekete Pákóra zokniban:D

"- fideszes politikus bennfentes kereskedik"

igen, ez maga a NER! Egyébként erről a MP lejáratásról se hallani már semmit...mert valószínűleg kamu az egész.

"- fideszes politikus veszi el másnak a telefonját és hajítja a Dunába"

Ha a képembe nyomják és vegzálnak, pláne ha van bennem pia...szerintem mérgembe én is ezt tettem volna.
Pl lehet a kis trollgeci Farhát Ádámot úgy egészében szerintem megfürösztöttem volna...:)

"- fideszes politikus nevezi csimpánzoknak a magyar gazdákat"

ők csak jobbágyoknak szokták és paradicsomkaróval fenyegetőzni...ahogy Döbrögieknél szokás.

"- fideszes politikus lesz egy pornósból"

(Önkéntes, nem politikus a csaj) fideszes politikus fasszopó orgiázó buzeráns drogos tilalomszegő ereszen csúszkáló....!

"- fideszes rendezvényen lopják az áramot"

Pffff, amatőrök. A Fidesz szektorokat lop!

Jogtalanul önkormi lakásban élő pitiáner fideszes politikus meg konnektort és ajtófélfát:D

(egyébként ez is m1 fasság vagy tényként be lett bizonyítva!?)
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása