magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Akin nem fog a ballib karcolás

Nekem a fideszes vezetőségből a három kedvencem egyike.

Ráadásul ő - ellentétben a másik kettővel - valóban hívő keresztény ember.

Valamennyire ismerem is, találkoztam vele 3-szor.

Ami érezhető benne az a hit. Emiatt képes kiállni és ellenséges környezeteben is bármire válaszolni, mindenféle idegeskedés nélkül.

Itt is látható, mindkét videóban: az ellenséges újságírók képtelenek bármit elérni, még csak ki se tudják zökkenteni. Mert hívő ember, erős támasza van, s ez magabiztosságot ad.

Amikor pár éve megtámadták kamu plágium vádakkal doktorija kapcsán megint ez volt: kicsúszott a legrafináltabb trükkökből is.

84 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr9918914956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery87 2025.07.28. 12:39:43

"az a hit. Emiatt képes kiállni és ellenséges környezeteben is bármire válaszolni, mindenféle idegeskedés nélkül."

Csakhogy ettől még nem feltétlen lesz igaza!
Semjén ájtatos tekintettel tud Dr-Miniszterelnök úr valagába jó mélyen bebújni és felismételni ugyanazt bullshit szart mint a többiek...ezt valóban tudja.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.28. 13:39:10

Hű nemsoká mekkora szájszag lesz itten, de vastag jó hosszú.

MEDVE1978 2025.07.28. 14:45:10

Semjén egy büdös bunkó. A legújabb lépése a Tiszás nő szimpla lekurvázása volt. Persze bunkón is lehet kereszténydemokrata, majd legfeljebb meggyónja. Semjén gondolkodásmódjából az tűnik ki, amit fiatalon is legjobban gyűlöltem a politikusokban és az egyházban. A döjfös, autokrata, tekintélyelvű fos ömlik a szájából.

Számos tekintetben Semjén sokkal rosszabb, mint Orbán Viktor vagy Lázár János. Ő ugyanis azt állítja egyben magáról, hogy katolikus és egy vallási alapokon nyugvó párt vezetője.

Én ismerek hívő katolikust, aki aszerint él és a megszólalásai is olyanok, mint egy Jézus tanítását követő hívő embernek. (Egyébként FIDESZ-es, de ez mindegy is). Moralitásában, viselkedésében nagyon különbözik Semjénről.

Persze kérdéses, hogy mi a jobb: Róka Réka, aki a testét adta el pénzért vagy Semjén Zsolt, aki az elveit...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.28. 16:12:23

@MEDVE1978: a dölyf nem szép dolog, a tekintélyelv pedig egyáltalán nem negatív dolog. Sokkal jobb elfogadni a jó tekintélyt vagy azt amin nem tudsz változtatni, lelkileg jobb az.
A gravitáció sosem fog a tekintélyéből engedni.

gigabursch 2025.07.28. 16:45:03

@MEDVE1978:
Miért?
Egy selejtes, ipari kurvát minek nevezzünk?

Calkuttai Szent Teréz anyának tán mégse kéne hívni?

Az egy tetves kurva.
Ne legyen már gond az, hogy nevén nevezzük a valóságot!
Amúgy az ördög mindig a mismásolásban (is) rejlik.
Szó se róla, én se rajongok Semjénért, de néha van úgy, hogy "Állj és ne tovább!".

vasútihíd 2025.07.28. 16:51:51

persze tudom kell a gonosz és valóságtól elrugaszkodott ellenség folyamatos pellengérre állítása mert az is hozzásegít újra a kétharmados fideszes győzelemhez de azért jó hogy végre egy pozitív emberi példáról és nem valami rohadék libsi műsorról meg prüszkölpetikről és puzsérokról szólt most a poszt.

jónévez 2025.07.28. 17:27:51

@MEDVE1978:
Arról a tiszas nőről momdta, aki valóban kurva volt (pornós. Penzert baszták) ?
Akkor jol mondta, nem tévedett.

Gery1987 2025.07.28. 17:38:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nagyon vastagbőrrel mondja ugyanazt a bullshitet, társulva a vakhittel Orbán iránt...
Nem látok nagy különbséget.

Gery1987 2025.07.28. 17:40:13

@MEDVE1978:

Ugyanezt mondtam bircanak, ezek nem keresztények, akit én ismertem keresztényt, ő nem ilyen volt.

vasútihíd 2025.07.28. 17:45:05

@Gery1987: az hogy ki keresztény nem a te ateista megitélésed alapján dől el. ezt már többször kifejtette neked birca is.

Gery1987 2025.07.28. 17:45:51

@vasútihíd:

Nem csak az en megítélésem alapján..

vasútihíd 2025.07.28. 17:54:09

@Gery1987: kérdés ki a mérvadóbb ebben. a ti ateista-álkeresztény vonalad vagy birca és azok akiknek a véleményére ő ad.

Gery1987 2025.07.28. 18:34:31

@vasútihíd:

Birca sem keresztény, szóval pont annyit ér a szava.

jónévez 2025.07.28. 18:44:14

@Gery1987:
Ezt írják ott, ahonnan szeretsz tájékozódni.
De a konkrétumot kérdezték. Tehát: ki hazudott, mit hazudott, hol lopott, mennyit lopott?
Ne újságírók dumáját idézd be, tudod: konkrétum...

vasútihíd 2025.07.28. 18:55:42

@Gery1987: birca harcos-erős keresztény. ami a puhány-woke-libbant perhinta féle ál-keresztényekkel szemben tényleg képviseli az isteni igazságot.

jónévez 2025.07.28. 18:59:45

@Gery1987:
Nem kell okvetlen személyre vetíteni -pláne, hogy nem értesz hozzá.
Sem te, sem én nem tudhatjuk, ki valóban keresztény. Az, hogy az elveket is megveted, az nem vezet sehová. A blaszfémia pláne nem jön indoklásszámba -még időben szólok, míg oda nem keveredsz (ismét)

jónévez 2025.07.28. 19:02:20

@vasútihíd:
(...ezt a rossz dumát... kár)

vasútihíd 2025.07.28. 19:07:07

@jónévez: az tényleg nem tudható hogy egy hangosan keresztény elveket hangoztató valaki belül tényleg a hit igaz követője. viszont aki nyíltan a keresztény alapelvekkel szemben álló téziseket hangoztat mint a porhinta féle woke-libbant mozgalom az egyértelműen nem keresztény.

jónévez 2025.07.28. 19:11:57

@vasútihíd:
(Csakhát a nem tudhatót nem karhoztathatuk azért, mert nem tudjuk.
A valóban aljasokat -mint írtad- látjuk)

vasútihíd 2025.07.28. 19:13:25

@jónévez: a nem tudható csak emberileg nem tudható. őket ha kell majd a jóisten kárhoztatja.

jónévez 2025.07.28. 19:23:16

@vasútihíd:
Például.
De: ykkor nem hívők *pedig én sem vagyok az) hogy gondolják, hogy megállapíthatják, ki a VALODI keresztény/zsidó/muszlim?
Én nem teszem.

Gery1987 2025.07.28. 19:51:38

@jónévez:

O is a fidesz vezető tagja látja mi megy.
És nem érdekli.
Ukrajna esetében is elmondja a fassagot, micsoda katasztrófa lenne, miközben a kanyarba sincs, meg hogy jönnének a migránsok, ahol nincs ner ott se jönnek a régióban...háborúba vinnének minket...ez se igaz, senki nem küld katonákat...stb.
Fassagokat beszél.

Gery1987 2025.07.28. 19:52:27

@vasútihíd:

Keresztény nem fenyegetőzik atommal, nem fantazial Európa kiírásáról.

Gery1987 2025.07.28. 19:52:58

@jónévez:

Azok alapján amiket mond, nem az.
Csak joemberkedik vele.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2025.07.28. 19:57:36

Aztarohadt. Ezt az embert nem hallottam már egy évtizede. (Nem az ő hibája, nem követem szorosan az eseményeket, pontosabban a szócsatákat). Nem elmékeztem, hogy ennyire okos és mértékadó.

jónévez 2025.07.28. 20:07:03

@Gery1987:
Megintcdak felmondtad a kötelezőt
Persze, a NER-t se hagytad ki -bár mar a nagybetükre sem tettel hangsúlyt.
Jobb szeretem, amikor saját gondolagokat látok.

jónévez 2025.07.28. 20:11:31

@Gery1987:
Ezt miből gondolod? Keresztenyek (az en apai családomban is -azaz apam családjában római katolikusok) nem vetik meg az önvédelmet, az emiatti háborút. Anyam családja (erősen titkoltan) valószínűsíthetően izraelita. Na, ők sem.
Mi, hitetlenek mi jogon beszélnén Katiba a gyereket? Bizony ők tudják, nem te mondod meg nekik.

Serény Vélemény 2025.07.29. 11:05:38

@Gery1987: "Az egész ner kamu keresztény."

És akkor mi van?

a lényeg, hogy nem ellenségesek sem a kulturális-politikai, sem a valódi kereszténységgel szemben. És ez még egy kis mozgásteret biztosít a valódi keresztény életvitel számára is.

Ha olyan sátánista figurák kerülnének hatalomra, mint a Klárika, vagy mint az MP, akkor igazi hitvalló keresztényként sokkal nehezebb lenne élni Magyarországon, mint ahogy most lehet.

Gery87 2025.07.29. 11:11:10

@Serény Vélemény:

"És akkor mi van?"

Az van hogy kurva szégyen hogy itt tart a morális állapotod!
Hazudnak neked, ezt tudod is, de leszarod, mert elég a látszat....
húú bazmeg.

"a Klárika, vagy mint az MP, akkor igazi hitvalló keresztényként sokkal nehezebb lenne élni Magyarországon,"

bullshit.
Ki nem tudta megélni a keresztény hitét az mszp-szdsz alatt?

Gery87 2025.07.29. 11:11:34

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

a valóság szerint, de tudjuk hogy nektek ahhoz semmi közötök.

Gery87 2025.07.29. 11:12:14

@jónévez:

ezt mondta szombaton, elismételte.

Gery87 2025.07.29. 11:13:30

@jónévez:

Ez nem önvédelem amit Birca ideböfög időnként a pusztuljon Európa fasságát,, hanem pusztán egy megkeseredett, vénember fröcsögése a monitor előtt.

Serény Vélemény 2025.07.29. 11:47:37

@Gery87: "Az van hogy kurva szégyen hogy itt tart a morális állapotod!"

Előtte nem loptak? Vagy az nem számított?

Mit gondolsz honnan van klárikának meg a voltférjének háromneged milliárdja?

"Ki nem tudta megélni a keresztény hitét az mszp-szdsz alatt?"

Klárika találta ki a gendersemleges óvodai pedagógiát. Én értem, hogy demokráciailag egy kissé furán gondolod a dolgokat, de ez tény.

1) semmi köze nem volt a kormányhoz, azon kívül, hogy ő volt a főelkúró felesége,
2) ennek ellenére egy olyan ideológiát akart az óvodákban bevezetni, amit a mai kormányunk - Istennek hála - nem enged teljesen szabadjára.

A keresztény életvitel azt jelenti, hogy ha keresztény nőgyógyász vagyok, akkor nem kell részt vennem abortusz végrehajtásában. Vagy hogy ha anyakönyv-vezető vagyok, akkor nem kell buzikat összeadni. Vagy ha tanár, akkor nem kell genderideológiát tanítani a gyerekeknek. És így tovább. Én értem, hogy a teljesen gyökereit és identitását veszített generáció és egyén csak egy olyan tömegben érzi jól amgát, ami tömegben senki semmilyen erkölcsi értéket nem tud, és nem is akar képviselni, mert nem rendelkezik semmilyen ilyennel - de próbálj meg egy kicsit toleráns lenni azokkal, akik nem akarják az emberi mivoltukat levetkőzni!

vergyula 2025.07.29. 12:06:17

@Serény Vélemény: "Klárika találta ki a gendersemleges óvodai pedagógiát."
Ez komoly? Van valami linked?

Én jártam már "keresztény" gyógyszertárban, ahol emiatt nem árultak fogamzásgátlót.

Serény Vélemény 2025.07.29. 12:17:07

@vergyula: Szerintem a g.. direkt nem dob fel találtatot nekem, csak mondjuk ezt: index.hu/belfold/2010/07/30/ujra_a_nemiseg_megelesere_nevelnek_az_oviban/

Nagyon érdekes egyébként, hogy a cikkben azt is kiemelik, hogy a Fletóék a bevándorlók integrálását sem támogatták, már az óvodai foglalkozások során sem.

Annál is érdekesebb, mert a nagy migrációs válság csak 2015-ben jött el, ami - ha akkor nem a fidesz kormányoz, akkor mára bedöntötte volna a teljes magyar társadalmat.

EZEK meg már előtte 5-6 évvel készültek arra, hogy Magyarország ismét muszlim meegszállás alá kerüljön, ráadásul minél simábban...

Serény Vélemény 2025.07.29. 12:17:58

@vergyula: És? Van másik gyógyszertár, ahol árulnak?

vergyula 2025.07.29. 12:20:52

@Serény Vélemény: Persze, hogy van. Nem kritikából írtam, csak kiegészítettem a felsorolást.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.29. 17:10:12

@Serény Vélemény: az utolsó bekezdés egyik példájához annyit kiegészítenék, hogy az anyakönyvvezető épp deklaráltan szekuláris, polgári törvények definiálta esemény közreműködője, tehát itt az említett szempontja neki nem lehet (egyébként éppen ez is ellenérv volt 1893-94-95-ben, a polgári házassági törvény vitájában, érdemes utánaolvasni.) kb. úgy működik ez, hogyha nem akarsz ölni, akkor ne lépj be a zsoldos hadseregbe.
Egyébként nagyon sokáig hívő házasfelek meg is tagadták a polgári anyakönyv aláírását, pl. Sztankay István görkat pap édesapja is.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.29. 17:12:18

@Serény Vélemény: "Az új rendelkezés szerint "a hazájukat elhagyni kényszerülő családok gyermekeinek óvodai nevelésében biztosítani kell az önazonosság megőrzését, ápolását, erősítését, társadalmi integrálását, az emberi jogok (...) védelmét."

Ez jópofa. Erdélyben ez tudva vagyok az nagy szép Rományiában ?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.29. 17:19:24

@vergyula: amikor olvasol valami érdekeset magadtól nem szoktál utánakeresni?

vergyula 2025.07.29. 17:34:34

@Deak Tamas: Néha muszáj, de beszélgetni jobb.

Gery1987 2025.07.29. 17:37:23

@Serény Vélemény:

Ha előtte loptak mások, akkor már lehet?
Akkor már nem bűn.

Nekem előtte is gond volt, mindegy hogy ki csinálja, de most a ner van.

Azt hogy karika találta volna ki a gendersemleges óvodát..
Nem hinném.
Van ilyen? Nálunk?

És ha van akkor már nincs lopás?
Mire érv?

Gery1987 2025.07.29. 17:40:46

@Serény Vélemény:

"De próbálj meg egy kicsit toleráns lenni azokkal, akik nem akarják az emberi mivoltukat levetkőzni!"

felolem gondolkodhat valaki máshogy, lehet keresztény, csak akkor legyen hiteles és ne lopjon és ne alszenteskedjen..

Gery1987 2025.07.29. 17:43:28

@Serény Vélemény:

Lehet azért nem dobja fel, mert nincs ilyen.

Ha a NER én múlt volna az ország migrancs ozonvize meg a muszlimozacio...
Akkor hogyhogy a többi sorosista NER nélküli régiós országban sincs migri cunami?

Gery1987 2025.07.29. 17:44:28

@Serény Vélemény:

"EZEK meg már előtte 5-6 évvel készültek arra, hogy Magyarország ismét muszlim meegszállás alá kerüljön, ráadásul minél simábban..."

Ekkora fassagot!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.29. 17:47:55

@vergyula: Ezekből melyiknek néznél utána:
- Gyurcsányi egy kecskével !
- Zorbán egy kecskével !
- Gyurcsányi nem lop.
- Zorbán nem lop.

vergyula 2025.07.29. 17:58:00

@Deak Tamas: A kecskéknek mindenképp. Ha nincs találat, jöhet az AI.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.29. 18:07:58

@vergyula: tehát a lényegtelen baromságoknak igen, a fontosnak nem.

Gery1987 2025.07.29. 19:14:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Tagadod a valóságot, mondjuk bulgariabol könnyebb is.

vergyula 2025.07.29. 22:18:10

@Deak Tamas: Hmm, hát, szerintem egy toppolitikus egy kecskével nem annyira lényegtelen. (reméljük a kecske nagykorú, és beleegyezett)

Azt mindenki tudja, hogy a politikusok lopnak. Akkor is, ha felétek ezt "nemzeti tőke építése"-ként eufemizálják. Na ez a baromság, ha nem is lényegtelen.

Gery1987 2025.07.30. 14:08:21

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Látom amit látok, te meg onnan bulgariabol akarod megmondani nekünk hogy kaprazik a szemünk...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.30. 14:12:06

@vergyula: és azt meg honnan tudod, hogy a cím arról szól amit kihámoztál belőle jelen példáddal, a nagykorú kecskéssel, utánanézés nélkül? Ha nem nézed meg és esetleg úgy folytatódik, hogy Gyurcsányi egy kecskével, a velke popovicei ismert sörmárka herendi porcelánból megformázott címerállatával szelfizett amit ajándékba adott a sörgyárnak, akkor mi van?
A politikusi példa is jó, hiszen mind lop, pláne amelyiket utálom, meg se nézem mert NER, Lölő meg Vitya meg a hadiipari izé amit áthogyishívjákoltak a haveroknak.
Köszönöm szépen az egybites O1G antifidesz tiszaszavazó archeotípusának bemutatására tett kísérletemben a sikeres közreműködést.

vergyula 2025.07.30. 14:18:49

@Deak Tamas: Isten hozott az irónia világában te sokbites fideszes géniusz!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.30. 15:01:19

@vergyula: az irónia nem volt percepcionálható minthogy téves az én fideszességem vagy bármiságom is természetesen.

vergyula 2025.07.30. 15:08:34

@Deak Tamas: Jaja, csak az én tiszásságom biztos.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.30. 17:27:35

@vergyula: abszolút az vagy. Magad írtad le azt a két kulcsideológiai momentumot, ami miatt rájuk szavaznál. Az elsőt már minősítettem, az EU ügyészségnél még annyi érdekelne, hogy mi abban a vonzó, mivel például a tisztakezű Kalili bőröndjeit is a belga rendőrség piszkálta ki, nem ők. Ja, és jó lenne ha tényeket írnál, a "felmondja az orbáni propagandát" meg a "Vitya nem lopna" nem lenne elégséges.

Gery1987 2025.07.30. 19:41:24

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nem itt élsz, és ez láthatóan párosulva a vakhittel nem segít.

vergyula 2025.07.30. 22:01:52

@Deak Tamas: Kb. minden ellenzéki a 2 "kulcsideológiai momentum" mellett van (szerintem az ideológiai kulcsmomentum magyarosabb), talán a Mi Hazánkat leszámítva (amennyiben ők tényleg ellenzékiek).
Hogy mi az EU-ügyészségben a vonzó? Hátha a nagyobb kontroll segítene a pé'zek korrektebb elköltésében. Amik (a másik momentum) most nem jönnek, pedig állítólag ezért rohadnak a kórházak.
A tényeket meg itt keresd: tenyek.hu/
Velük nem tudok versenyezni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.31. 09:01:29

@vergyula: nem a momentum a fontosabb, hanem az ideológia, azért áll a "kulcs" kifejezés előtte, egyébként a Munkáspárt - tehát a valódi ellenzékiek - se áll mellette.
Diszkréten azért megkapva a propagandaszöveget, újfent megkérdezném, hogy tudnál-e mondani egy tényt, amivel az EU Ügyészség szerintem jobban tudná "kontrollálni" a "pénzek elosztását" (amit egyébként egy magára valamit adó államnak élből vissza kell utasítaia.)
Az EU Ügyészség egyébként egészen biztosan azzal foglalkozna, hogy kontrollálná a pénzek elosztását, politikai nyomást véletlenül sem gyakorolna, közéleti szereplőket véletlen sem iktatna ki gyanúokok alapján. Ha esetleg nem olvastál volna róla, meg a lengyel főnököd se mesélt volna róla, kies Lengyelhonban épp azután, hogy győzött az igazság, jogállamiság meg az EU ügyészéghez való csatlakozás vágya, köztisztviselőket tartóztattak le, a média elnökét rendőri karhatalommal, erőszakkal dobták ki a hivatalából, mentelmi joggal rendelkező képviselőket vegzálnak tökéletesen törvényellenesen.

vergyula 2025.07.31. 11:26:39

@Deak Tamas: Eszembe jutott Thürmer, de nem érzem tényezőnek.

Kik a nemvalódi ellenzékiek?

Az EU-ügyészség tudtommal ellenőrzi, hogy a támogatások szabályosan lettek-e felhasználva. Ez bizony ráférne kishazánkra. Érdekes, hogy a tagállamok többségének nincs vele baja.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2025.07.31. 11:55:02

@vergyula: igen, a ballib buborék szerint valóban, hiszen egy szinten vagyunk Dániával és Írországgal (szintén nem tagok) ott meg aztán csak korrupció van.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása