magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Vicces a bácsi

Levezeti legújabb alkotmányozási rémálmát a kamuprofesszor.

Rónának fél évente van újabb és újabb alkotmányjogi találmánya.

A mostani azon alapszik, hogy az Országgyűlés szuverenitása abszolút, azaz azt nem lehet semmivel se korlátozni, se kétharmados törvénnyel, se alkotmánybírósági határozattal. Azaz minden megválasztott parlament egyszerű többséggel felülírhatja bármely jogszabályt.

Vicces az egész halandzsázás. Természetesen minden szavai szakmailag marhaság.

Nem is kell túlságosan magyarázni miért marhaság. Ha igaza lenne, megszűnne azonnal minden minősített többség, sőt minden törvénylassítási vagy felülvizsgálati eljárás is. S persze az alkotmány is egy bármikor szabadon változtatható jogszabállyá süllyedne le.

a 26. perctől

97 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2519036051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gelimtredfd 2026.01.28. 06:16:24

S persze az alkotmány is egy bármikor szabadon változtatható jogszabállyá süllyedne le.
--------------------
S persze az alkoholmány is regeltán vándelni való raktaregályvá süllyedne le.

Az alkoholmány nyelvkakilás, nem szabadon, hanem regeltán, a jog a Joch, rakta van, a szabály libcsi, regály van.

Az alkoholmány vagy a fecni illegitim, attól, hogy a nyelvje egy halandzsa, zagyvaság, kreol bullshit, de az ungarisch nyelv nem fingár ab ovo, hanem indogermán és germán, ettől illegitim, attól is, hogy a zagyvaság új-ónemmagyar egy sklavenaufstandi halandzsa.

Gelimtredfd 2026.01.28. 07:42:33

Természetesen minden szavai szakmailag
-----------------------
1. Természetesen egy bullshit németista töltelékhang, de a természet egy kretény hang, stak bölvány és eredő van.
2. A szó jevevényhang, zátemi, dúrgerni.

3. A szakma nyelvkakilás, de ide mondjuk, hogy jüdisch. A probléma, hogy a jog az Joch, rakta van, stakhogy, hogyan is mondjem, a habubsd, Jurisprudenz, zsidó. Ahogy Nietzsche mondja, alnát, mindent az életfeltételre kell rekkni, úgy a Jude életfeltétlje a habubsd, nem más, ahogy az absztrahált Begriffek, erre rakta példa a Werbőczy. A habubsd így valósan zsidó-libcsi, úgy Orbán is libcsi, zsidó-örmény. Például a náci és a nietzschei nyelvkonstrukció tagadja a Begriffeket, ettől is az ungarisch nyelv indogermán és germán nyelv. Olyan is zsidó-libcsi volt, ahogy mondjuk Carl Schmitt, attól, hogy olyanról beszél,a hogy a nyelvkakálta állam, és ennek a pensumja a baratár és fájand( baratár nem szláv, hanem germán), stakhogy ez nem egy az ősungarisch Stammesrechtvel, ahogy látni van a béke hangon az indogermán bé éd beid stumától, vagyis a libcsi államnak stak ott nem van dolga, hogy makogja, hogy ki a baratár és a fájand, attól, hogy ez Privatsache, ahogyan mondjuk az ősungarisch Mayans-nak és Sons of Anarchy-nek.
Ennan már stak egy lépés, ahogy az amcsi államtagadóknál vissszalépni a Stammesrechtekre(Felix Dahn).

A habubsdászokat valósan zsidó-fingristáknak kell mondani, fel kell az összeset akasztani, nonszensz, hogy a libcsizmusra emelik a lóvét és terrorizálják az embereket az absztrahált Begriffekkel.

Az alkoholizálmány illegitim.

Gelimtredfd 2026.01.28. 07:46:53

hogy az Országgyűlés szuverenitása abszolút,
---------------
Országtagadó vagyem, nekem rejku van.

Az egyedüli szuverén Kirgen, a nyelv, de nem a nyelvkakálta zagyvaság az utolsó senkiktől a Sklavenaufstandnál, hanem az, hogy az ungarisch nyelv indogermán és germán nyelv.
A rakta felső instanciája így a nyelv, raktát a nyelvtől rakunk ki, az eredetitől írjuk meg a raktát.

A szuverén a nyelv, az eredeti állapotja, nem a Sklavenaufstand.

Gelimtredfd 2026.01.28. 07:48:07

a kamuprofesszor.
------------------
Ahogy az Öboád, az is egy zsidó köcsög. Az is habubsdász, vagyis egy Werbőczy zsidó.

GyMasa 2026.01.28. 07:57:53

Oh, Istenem... Már megint?

Gelimtredfd 2026.01.28. 08:06:31

@GyMasa:
Gott ist tot, úgy ez egy raktalosza frazeológia, zombitöltelék!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 08:24:24

Barátunk hülye, feltehetően a holland alkotmányt olvasta félre, csakhogy abban az van: mivel a NÉP szuverenitása korlátlan és ezt a választott képviselői útján gyakorolja, így azt más eszköz - alkotmánybíróság - nem korlátozahatja.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 08:46:47

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: nem akarnám meghallgatni, ha télleg ez mondja a balfasz, az nyilván sületlenség.

alöksz róz 2026.01.28. 08:47:22

vannak hülyeségei már így vénségére... de én még emlékszem arra, amikor jókat mondott.
pl a kamatszintekről vagy a devizahitelezésről annak idején.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.28. 08:52:43

@Deak Tamas:

Pedig vicces, hogy mekkorra agresszívitással nyomja a baromságot.

GyMasa 2026.01.28. 08:57:01

@Gelimtredfd:
MI a csudáról beszélsz?

Gelimtredfd 2026.01.28. 09:00:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Pedig vicces,
---------------
Vicces=Witz, vizsgál, vigyáz, ész, vagyis raktája van. Raktaloszán regyed, beszéled, ha már vicces, úgy fennáll, raktája van.

Aha, persze ezen a zsidó alkoholizmányon fennakad, de azon nem, sőt tapsol, hogy Trump róbja Madurot.

Sajnos ennél a bullshit temetikánál is fennáll ahogy írtál arról. Ennyit erről. Nekem a kettő egy kutya, attól, hogy nem ismerem a nepperszuverentitást és a democsokrácia stak Sklavenaufstand.

Hol van itt a különbség? Sehol.

Gelimtredfd 2026.01.28. 09:01:18

@GyMasa: Írva studáról, nem szláv, hanem germán, steu indogermán stumától.
Studulás, ahogy studieren is egyek.

De he?

GyMasa 2026.01.28. 09:02:22

@Deak Tamas:
De, itthon is úgy van, hogy az alkotmánybíróság nem az alkotmányt farigcsálja, hanem a törvények összeférhetőségét vizsgálja az alkotmánnyal...
Az alkotményt csak a parlament változtathatja meg, arra, ha jól rémlik csak a Köztársasági elnöknek van egy kevés ráhatása. =1x visszaküldheti a törvényt a parlamentnek "megfontolásra", de, ha ugyanúgy ismét elfogadja a parlament, akkor alá kell írnia.

Gelimtredfd 2026.01.28. 09:09:41

@GyMasa: törvények összeférhetőségét vizsgálja az alkotmánnyal..
-----------------
Törvény=tarvány, szántott feld.
Vizsgál= libcsi hang, indogermán ueid-től, empirikus hang, így libcsi, nem racionális.
Alkoholizálmány= dúrgerni való libcsi hang. Az alkot egy németizmus volna, nem az indogermán el stumától ered, ahogy hajlít. De egal, dúrgerni kell, az alkotás egy libcsi hang, németizmus vagy jevevényhang.

Gelimtredfd 2026.01.28. 09:11:34

@GyMasa: a Köztársasági elnöknek van
------------------
Köz hangot dúrgerni, társ szláv, dúrgerni, elnök nyelvkakilás, dúrgerni.

Zsidó bullshit! Halandzsa! Menjél inkább néz Micimackót és monopolizál, úgy ahogy ennyi az egész habubsd, idióta bullshit libcsi zsidóizmus!

Azon voltem, hogy tapsolunk Trumpnak, hogy ilyen bullshitek már nem vannak. Vagy nem?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 10:10:02

@GyMasa: igen, de a holland azt mondja, hogy a nép szava isten szava. Ott például a Bokros-csomagot nem semmisítették volna meg: őket választottátok, viseljétek a következményeket.

Boldeone2 2026.01.28. 10:10:03

Rendes úriember! Lehettem volna valamikor az " Ökopolisz " alapítványa vezetője, mert majd mindenkit ismertem a kuratóriumban, csak nem akartam Budapestre menni, dolgozni...

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2026.01.28. 10:10:44

Eléggé rossz kedvem lett ezektől a sarlatánoktól. Ha nyernek, ezek tényleg diktatúrát fognak csinálni. A kommunisták is azt mondogatták, hogy ha nyernek, akkor proletáridiktatúra lesz, és az lett. Ezek is meg fogják csinálni, de annak nagyon messze menő következményei lesznek. Pl. az hogy ezek tuán minden új kormány telibe fogja szarni az alkotmányt, az összes féket és ellensúlyt (amit a libsik annyira szeretnek), mert ezek szerint ha meg lehet magyarázni, akkor bármit meg lehet tenni. Duma az ingyen van, bármire bármit rá lehet mondani. Bár ha a román megismételt választást meg LePen kizárását meg lehetett tenni EGY BÜDÖS európai tiltakopzás nélkül, akkor ezt is meg lehet majd.

Nem véletlenül beszélnek ezek a kutyák ennyit erről.

Boldeone2 2026.01.28. 10:14:03

@fofilozofus: Orbán is telibe szart eddig mindent...M

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 10:16:17

@Boldeone2: azaz Fleck meg az osztályharc, demokratikus jogállam felfüggesztése a demokratikus jogállamért, meg az sem tudja, hogy alakul egy kormány, a te szinted.

Boldeone2 2026.01.28. 10:17:07

@fofilozofus: Sőt, egyszer azt is elmondta hogy nem nagy híve "a fékek ellesúlyoknak", csak akadályt lát benne...
Lehet mondani, hogy egy autokráciában élünk, azaz több minden megengedett, hogy lebontsuk!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 10:18:55

@Boldeone2: veled ellentétben valszleg azt is tudja, hogy a checks and balances fékek és egyensúlyoknak értendő.

GyMasa 2026.01.28. 10:32:22

@Deak Tamas:
Igen, mekkora sikertörténet is a Holland államiság! Stabil, kiszámítható kormányzatuk van, amelyik a nép érdekében cselekszik...
Oh, wait...
Van egyáltalán most kormányuk?

valis47 2026.01.28. 10:32:59

@fofilozofus: Nem újdonság, már Karácsony is arról beszélt 2018-ban, hogy ha győznek, az Alaptörvény érvénytelennek lesz tekintve. 4 éve is már házalt Fleck az alkotmányos puccsal, nyilván MZP is benne lett volna (hát hogyne, ő még ennél is radikálisabb, pl. betiltaná a Fideszt és tagjait eltiltaná a választhatóságtól meg ilyeneket szokott időnként delirálni).

Szóval igen, ha ezek jönnek, akkor jön a Fleck-féle "jogfolytonosság-szakadás" minden következményével együtt, ha másképp nem tudnak teljes szabad kezet kapni. Ehhez képest az orbáni "fülkeforradalom" nudli lesz. Ők egyszerű többséggel akarják magukra átírni az egész rendszert tetszésük szerint, ha kell.

GyMasa 2026.01.28. 10:34:19

@fofilozofus:
A különbség csak annyi lesz, hogy egy MP kormányak az EU tapsikolni fog hozzá, míg Orbánéke tizedannyiért (sőt, ugye, mint látjuk a semmiért is) b*szogatni fogják...
SZánalom...

GyMasa 2026.01.28. 10:37:34

@valis47:
Megemlíteném ismát, hogy a magyar honvédség az alkotmény védelmére esküdött fel, és nem a mindenkori kormány védelmére.
EZ azt jelenti, hogy jogukban (sőt a kötelességük) áll katonai puccsot végrehajtani, ha a woke-fasisták nekiállnak kisebbségből alkotmányozni.
Őszintén remélem, hogy erre nem kell, hogy sor kerüljön...
(mondjuk, inkább most, mint akkor, amikor már lesz EU haderő, mert az biztos, hogy iylen esetben úgy szállnák meg az országot, hogy csak lehetne pislogni...)

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 10:40:19

@GyMasa: a holland államisággal semmi gond, a választási rendszerük tűnhet rossznak, de mivel Hollandia gyakorlatilag nemesi vármegyerendszer, sok kár nincs. Amúgy is ott van a király, majd az intézkedik ha kell.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2026.01.28. 10:45:44

@Boldeone2:
"Orbán is telibe szart eddig mindent"

Ezzel áltatjátok magatokat, hogy ti ezért nektek is szabad. De persze semmilyen szabályt nem hágott át. Mégis, mesélnél, hogy milyen írott, alkotmányos szabályt vett semmibe?

Boldeone2 2026.01.28. 10:48:30

@Deak Tamas: De, igen mondott, amikor megkérdezték az Alkotmánybíróság kiherélése után

A "balance "az új jön létre a mérlegen, ha van ellensúly, másképp felbillen

Boldeone2 2026.01.28. 10:52:03

@fofilozofus: Papíron nem, de effektíve igen. Pl a korábbi, széles körű utólagos normakontroll visszaszorult, az AB-t rezsimszolgákkal töltötték fel, pl

valis47 2026.01.28. 10:52:20

@GyMasa: A katonák nem fognak puccsolni, nálunk nincs ilyen katonatiszti réteg, amely adott esetben kész kezébe venni a dolgokat. A többségük nem rajong a jelenlegi kormányért, és alapvetően NATO-elkötelezettségre van nevelve, tehát a Nyugat az igazodási pont, ha a Nyugat nem mondja, hogy ez alkotmányellenes puccs, akkor elfogadja, hogy nem az.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2026.01.28. 11:14:53

@Boldeone2:
"Papíron nem"

Látod, ez a nagy különbség. Ti papíron is. Orbán várt 20 évet arra, hogy meglegyen a kellő felhatalmazása. Mert az emberek annyira elégedetlenek voltak, hogy azt mondták, hogy ez nem mehet tovább, csináljatok valami mást.

Na mármost annyira nem mennek szarul a dolgok idehaza, hogy ti ekkora felhatalmazást kapjatok. De ti puccsolni akartok, leszarjátok, hogy kaptok-e ilyen felhatalmazást. Na, ezt hívják diktatúrának.

Serény Vélemény 2026.01.28. 11:49:41

@Deak Tamas: ja. 18-ban összeköltöztettek egy csomó migránst, meg egy csomó diákot.
Az eredmény?

index.hu/kulfold/2026/01/27/hollandia-amszterdam-integracios-program-nemi-eroszak-menekultek/

Csodás.

Gelimtredfd 2026.01.28. 12:03:53

@Deak Tamas: mesi vármegyerendszer, sok kár nincs. Amúgy is ott van a király,
--------------------

Olyan nem van, hogy vármegye, a vár inkább őrdu volna, de a megye az Mitte, ott élnek az Ungarok, a polis-pisinél a libcsik.
A király egy libcsi jevevényhang, dúrgerni kell, rakó volt ősungarischul, a rak-tól, de az más ahogy a libcsi király.

Ma király nem van, úgy a könyvektől is dúrgerni kell ezt a hangot, nem akceptálni van, ősungarisch rakó van.

Libcsi vagy, libcsi vagy!

Gelimtredfd 2026.01.28. 12:05:18

@Deak Tamas: Horthy kell !
----------------

Az kell, a segge a nyelvedre, pici, pici libernyákoskám.

A kommcsik faszáságja volt, hogy dúrgerték az olyanokat, hogy ispán, király, vármegye.

Ezek libcsizmusok.Aki ezekre vágyik az libcsi. Horty egy libernyák volt.

Gelimtredfd 2026.01.28. 12:06:53

@valis47: A katonák nem fognak puccsolni,
----------------
Katonák? Muahaha, libcsi jevevényhang. Öreszor az ősungarisch hang és a 21. századi is.

Libcsi katona vs. öreszor.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 12:25:05

index.hu/belfold/2026/01/28/csercsa-balazs-tisza-part-magyar-peter-ellenzek/

Félelmetes szellemi állapot.

"Olyan egyházpolitikai programot tettem le az asztalra, amely az egész társadalom számára igazságos, egyaránt képviseli a hívő és nem-hívő polgárokat, biztosítja a lelkiismereti szabadságot, és ebben a keretben az egyházak javát is szolgálja, hozzájuk megbecsüléssel fordul."

csak a Haza, az minden után.

valis47 2026.01.28. 12:27:25

@Deak Tamas: Autokratikus, lekezelő és agresszív? Ki gondolta volna ezt róla? Döbbenet. :)

Boldeone2 2026.01.28. 13:02:32

@Deak Tamas: Ócska, lejárató, propaganda- moslék! Az Index fideszes szennyportál lett!

Tapi2021 2026.01.28. 13:26:53

Komoly teher már az országnak a sok kivénhedt, lejárt szavatosságú "szakértő".

Ideje lenne már minden oldalon újak, fiatalok és valódi szakértők után nézni!

Ezek az un. szakértők sima propagandisták. Rónától kezdve Tarjányiig. Be sem kellene őket egy stúdióba engedni. Csoda, hogy nincs megújulás, ha az új műsort a régi színészekkel játszatják?

(Közben az Indexen morgok magamban, amely újságíróinak minden "luxus". Most azt írják tűz volt egy francia LUXUS sípályán. A múltkor a kiégett svájci, átlagos, retro pincebár volt nekik a luxus bár... Úgy tűnik az Indexnél is csupa proletár dolgozik!?)

Tapi2021 2026.01.28. 13:36:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Az agresszivitás fokozódása az ellenzéknél egyenesen arányos a nem hatalmon töltött napok számával!

Tapi2021 2026.01.28. 13:39:44

@fofilozofus: Bizony. Létfontosságú az EGÉSZ népnek, hogy NE NYERJENEK!!!!

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 13:42:38

@valis47: olvashatod fentebb, ez csak szimpla fideszes propaganda, a Tóni fizeti ezt a csávót is. Értékeljük hogy Boldili olyan jellem hogy nincs az a Tóni aki fizetne neki.

Tapi2021 2026.01.28. 13:43:57

@GyMasa: A csodás holland népről mindig ez ugrik be azonnal:

"Johan de Witt (Dordrecht, 1625. szeptember 24. – Hága, 1672. augusztus 20.) holland államférfi, aki 1653 és 1672 között a Holland Egyesült Tartományok főminisztere volt. Michiel de Ruyter tengernaggyal a holland flotta újjászervezőjeként, a holland történelem egyik legnagyobb államférfiaként tartják számon.[13]
Élete

Édesapja Dordrecht polgármestere volt, majd miután az egyetemen matematikai tanulmányokat folytatott, ő is inkább politikai pályára lépett. Huszonnyolc évesen egészen a „raadpensionaris” pozícióig vitte az államigazgatásban, vagyis lényegében miniszterelnök lett. Háromszor is újraválasztották, 1658-ban, 1663-ban és utoljára 1668-ban.

A gond akkor keletkezett, amikor az ekkor kereskedelemben jól prosperáló Holland Egyesült Tartományok hadikiadásait de Witt lecsökkentette, hogy inkább a kereskedelmi hajóflottát finanszírozza. 1672-ben, a francia–holland háború kitörésekor ebből súlyos problémák származtak, az országot súlyos katonai vereségek érték, területének jelentős része francia megszállás alá került. A monarchiapártiak Orániai Vilmos kormányzó utasítására Johan de Wittet a fivérével, Cornelisszel együtt meggyilkolták, így Vilmos szerezte meg a korlátlan főhatalmat az Egyesült Tartományokban. Cornelist hazaárulás vádjával börtönözték be, itt látogatta meg bátyja, Johan 1672. augusztus 20-án, hogy elbúcsúzzon száműzetésre ítélt öccsétől, de ekkor egy királypárti milícia betört a börtönbe, és ott helyben meglincselték a de Witt fivéreket.

A legenda szerint a testvérek agyonlőtt és összekaszabolt holttesteit ezután egy rögtönzött bitófán kibelezték és állítólag fogyasztottak is belőlük, mások szerint viszont nem történt kannibalizmus, a felkoncolt holttestekből csupán „szuvenírként” vettek magukhoz darabokat egyesek. A bizarr esetet Alexandre Dumas is megírta A fekete tulipán című 1851-es regényében.[14] "

hu.wikipedia.org/wiki/Johan_de_Witt

Tapi2021 2026.01.28. 13:48:15

@valis47: Csakhogy a "fülkeforradalom" az SZABÁLYOS, demokratikus SZAVAZÁS volt!
Egy napon sem említhető azzal a JOGTIPRÁSSAL, amire az ellenzék MÁR MEGINT készül!!!

Tapi2021 2026.01.28. 13:51:26

@GyMasa: Ha 1. nyerünk újra áprilisban, 2. az EU-t nem sikerül visszarángatni a józan ész útjára, akkor KI KELL LÉPNI sürgősen! Mert különben elnyomnak és eltipornak minket és minden nemzetállamot, különösen, ha a birodalom vezetőivel nem értenek egyet!!!

Sajnos, hogy ide jutott az EU.

Tapi2021 2026.01.28. 13:58:56

@Boldeone2: "Papíron nem, de effektíve igen. Pl a korábbi, széles körű utólagos normakontroll visszaszorult, az AB-t rezsimszolgákkal töltötték fel, pl "

Bull shit! Ti - és az EU - hazugságokkal próbáltok jogalapot kreálni a saját törvénytiprásotokra, amire készültök! Illetve amit az EU már évek óta csinál.

Tapi2021 2026.01.28. 14:01:48

@Deak Tamas: Valisnak ebben igaza van. A magyar ember sem az a könnyen puccsolós, hőbörgő típus, a katonáink sem.

Tapi2021 2026.01.28. 14:04:27

@Boldeone2: Onnan tudni, hogy valami igazság, hogy fáj nektek, hőbörögtök, és aki mondja, legyen az cső balos is, akár korábbi elvbarát, az már "fideszes".

Tapi2021 2026.01.28. 14:18:24

Rónához: ki lehet nyitni a törvénytelenség, meg a politikai bosszú Pandora szelencéjét, csak nem érdemes.

Mert onnan kezdve PRECEDENS!!!

Az inga meg ugye leng...

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 14:45:10

@Tapi2021: ismerve a hollandokat, ez az eset abszolút így történhetett. Nem véletlen nyomják ám ők észnélkül Anna Frankot se.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 14:46:31

@Tapi2021: de ő nem is puccsra gondol, ami nagyon rossz szó ide, alkotmányvédelem jobb lenne.

Serény Vélemény 2026.01.28. 15:00:49

@Deak Tamas: “ Az egyházügyi munkacsoportba választottak, amelynek akkor én voltam az egyetlen tagja. Ilyen feladatkörömben ismerkedtem meg a közösség szinte valamennyi prominens személyiségével, belső és külső tanácsadóival.”

Hát… egy egy személyes munkacsoport. Naggyon demokratikus.

Gelimtredfd 2026.01.28. 15:08:05

@Deak Tamas: gondol, ami nagyon rossz szó ide, alkotmányvédelem jobb lenne.
-----------------------
Rakand, ana raktalosza ordu volna ide, koholmányvédelem vélább volna.

Az stak libcsi alkholizálmány, koholmány, nem is az kellene, hanem micimackóvédelem.

Te szent szar! Jessz itt a libcsi micimackóizmussal.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.28. 15:18:04

@Tapi2021: amúgy ez sajnos épp 1944 októberében nem volt így, a katonáink jórésze és a tiszjeink jórésze úgy felejtette elfele a kormányzóra és nemzetre tett esküjét, hogy ihaj. Ugyancsak nyugati trend miatt.

valis47 2026.01.28. 15:29:06

@Deak Tamas: Ez nem meglepő. Nekünk nem volt természetes a fegyvertárs hátba döfése, mint a románoknak, nem fért bele a magyar szellembe.

Gelimtredfd 2026.01.28. 15:29:56

@Deak Tamas: Katona dúrgerni, libcsi, öreszor van. A tiszt hangot is dúgerni, a felejt hangot is, antomány van. A kormányzo hangot is, bullshit, libcsi, rekkár van. A nemzet hangot is dúrgerni, az eskü egy blm-s libcsi hang.

He? Hogy makogsz a Betriebskapitalról? Ezek stak Sklave-zombitöltelék voltak, nem az Umbrella Corporation részjei.

Gelimtredfd 2026.01.28. 15:31:10

@valis47: mint a románoknak, nem fért bele a magyar szellembe.
---------------

Hát magyar szellem nem van, attól, hogy az stak egy nyelvkakilási hang, de attól függlosza is bullshit, hogy az ungarisch nyelv nem fingár, de halandzsa, stakhogy nem attól halandzsa, hogy fingár volna.

Gelimtredfd 2026.01.28. 15:34:09

@Serény Vélemény: Az egyházügyi munkacsoportba
----------------
Egyház hangot dúrgerni, a munka hangot is.

Ezek a tiszások ilyen libcsik, hogy ilyen kretény szekciójuk is van? Ez kérem már a 21. század, a templomokat fel kell gyújtani. Gott ist tot, der Mensch muss uberwunden werden.
Hoch lebe der Kapitlismus! Hoch lebe die Umbrella Corpartion!

Tapi2021 2026.01.28. 15:34:23

Ez a Csercsa csávó már korábban sem volt normális:

"Csercsa Balázstól megtudtuk, hogy a Márki-Zay Péter által vezetett ellenzéki összefogás kampányában is aktív volt:

Amikor – a Tisza vezetőinél jóval korábban – megláttam a Fidesz–KDNP-állampárt vezetésének súlyos visszásságait és visszaéléseit, már a 2021–2022-es kampányban Márki-Zay Péter ellenzéki erejéhez csatlakoztam, és kampánykoordinátor voltam Komárom-Esztergom megyében. Akkor mindenkit hideg zuhanyként ért a választási eredmény, és emiatt Magyar Péter feltűnését friss szellőnek, új reménynek láttam."...

Ő egy Lukácsi Kati pasiban!

Gelimtredfd 2026.01.28. 15:41:00

@Deak Tamas: épp 1944 októberében
------------------

Kimaradt az értelmetlenségiek agyonlövésje, attól, hogy illegitimek, hogy az ungarisch nyelv indogermán és germán nyelv, stak az értelmetlenség szétstesztaja(szétcsesz).

F. Szabó 2026.01.28. 16:17:44

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Mondhatnál már valamit erről a Gelimtrdfd-ről. Sem te, sem más hozzászóló soha semmit nem reagál az értelmetlen halandzsájára. Ami érthető volna, mert hiszen miért is reagálna bárki is értelmetlen halandzsára? Viszont nem is tiltod le. Miért? Hacsak ő nem egy általad, forgalomnövelési céllal működtetett chatbot kreálmány. De akkor miért jó, hogy értelmetlen halandzsát nyomatsz vele?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.28. 16:18:42

@F. Szabó:

Nem akarok tiltási precedenst teremteni.

Csak a nikkhamisítókat tiltom ki.

Gelimtredfd 2026.01.28. 16:32:02

@F. Szabó: nem reagál az értelmetlen halandzsájára.
-------------------
Oké mentem, stak néha írem majd ide. Stak annyi, hogy ért hang nem van, stak indogermán er és ár stuma, verstehen rakni. Nekem bagoly mondja verébnek, attól, hogy a te nyelved egy halandzsa, egy zagyvaság, az új-ónemmagyar az én meg racionalista vagyem.

Ne keverd a szezont a fazonnal. Valósan ezen az új-ónemmagyaron megekett bulslhitek a halandzsák és sajnos irracionálisak.

Yorg 2026.01.28. 16:39:23

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: És az neked fontosabb, mint az olvasóid többszörös, rendszeres kérése?

Gelimtredfd 2026.01.28. 16:51:38

@F. Szabó: értelmetlen halandzsát nyomatsz vele?
---------------
Onto: a nyom is indogermán, de lagujára van rakni dúreka, foru és amál.

Stak annyit, hogy a halandzsa sajnos a democsokráciásoknál van, nem nálem és a sklavenaufstandiaknál, akik mekegik az új-ónemmagyart.

De ennyit.

Yorg 2026.01.28. 17:01:19

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: És az nem érdekel, hogy mindenki más szerint igen?

Gelimtredfd 2026.01.28. 17:18:14

@Yorg: És az nem érdekel,
---------------
Érdek nem van, de egal.

Oké, oké, mentem, stak néha jövem ide, oké.

valis47 2026.01.28. 18:55:18

@Yorg: Az illető egy troll, úgyis visszajönne mindig másik nickkel, ha tiltaná, gondolom ezért. Az "eredetije" komolyan elmebeteg volt, és hitte is azokat a "nyelvészkedő" hülyeségeket, amit írt, de ez csak egy másolója, aki valamiért szórakoztatónak tartja, amit csinál (bár akkor ő sem százas), talán vagy csak rombolni akarja a neki nem tetsző blog.hu-s blogok kommentszekcióját szemeteléssel.

valis47 2026.01.28. 19:05:04

@Tapi2021: Nincs nálunk olyan katonatiszti kaszt, amelyet tisztel a társadalom, és amelynél hagyomány lenne beavatkozni a politikába, a nemzet érdekében. Ilyen Latin-Amerikában, Thaiföldön, a közelmúltig Törökországban stb. létezik/létezett.

Yorg 2026.01.28. 19:07:42

@valis47: "Az illető egy troll, úgyis visszajönne mindig másik nickkel, ha tiltaná, gondolom ezért."

Sajnos nem. Ha így lenne, akkor azt írná. Birca nem szokott hazudni. És nem troll, hanem elmebeteg.

Gelimtredfd 2026.01.28. 19:21:24

@valis47: eredetije" komolyan elmebeteg volt, és hitte is azokat a "nyelvészkedő" hülyeségeket
---------------
Erre stak írem, reagálem, de mondtem, hogy nem jövem.

1. Nem komoly, hanem ernyeszta, a komoly szláv, ungarisch ernyezsta.
2. Elme hang nem van, és ahogy fel kellene fogni, úgy az is vagyem, hogy nem vagyem libcsi.

3. Vélem vagy rakem, a hit hangot dúrgerni. Sajnos vélem is azt ahogy írem, nem hülyeség, hanem a nyelved a hülyeség. Ez a nyelvészkedő naknama bullshit, a nyelvészet pejoratív hang, fingirzmus.

Gelimtredfd 2026.01.28. 19:26:00

@Yorg: És nem troll, hanem elmebeteg.
------------------
Troll hangot a libcsik szokták mondani, egyéb szubkútúrális hangokkal, ettől az van, hogy a troll egy dicső hang, aki kibeszél a konszenzustól.

Elmebeteg? A hangval van probléma, hogy az elme az el vagy al partikeltől ered, egy nyelvkakilási hang, azt mondja, hogy az izé, az elme absztrahált Begriffeket szar ide, én meg Begrifftagadó vagyem. Az elme egy libcsi hang A beteg laguján, ana indogermán be-ba hangmímelő stumáktól ered, rekkésje ütődött, ahogy betű, vélem kerenka(krank) hang. Kerenka-nak az elmés libcsiket vélem.

Gelimtredfd 2026.01.28. 19:30:17

@valis47: úgyis visszajönne mindig másik nickkel, ha tiltaná,
-------------------------------
Nem, engedném, hogy éljenek az álmuknál, de stak álom marad, respektől, hogy itt is trollok vannak, akik kibeszélnek úgy ahogy a konszenzustól.

Gelimtredfd 2026.01.28. 19:32:15

@valis47: hitte is azokat a "nyelvészkedő" hülyeségeket,
-------------
Nem hisz, ez németizmus, kei indogermán partikeltől, ettől a hű is.

Nem hülyeség, hanem ez a nyelv, a hülyeség a fingrizmus. A nyelvészkedő ahogy írtem dúrva, attól, hogy az pejoratív. A hülyeség a nyelved, az új-ónemmagyar, de erről ne is.

Gelimtredfd 2026.01.28. 19:46:07

@Yorg: hazudni. És nem troll, hanem elmebeteg.
----------------------------

Már régen kommenteltem itt, már több hónapja volt, ennyit erről. A hazud egy bullshit latin hang, dúrgerni. Előbb onnantól nézem a blogot, hogy birca fingárnak mondott egy indogermán és germán nyelvet, nekem ez már betegség.

Gelimtredfd 2026.01.28. 19:47:29

@valis47: rombolni akarja a neki nem tetsző blog.hu-s blogok
------------------
Én bírem ám a blogot, habár kevés a valódi trollkodás, vagyis kibeszélés a konszenzustól, Birca stak áltroll, valóságosan nem beszél ki a konszenzustól.

Gelimtredfd 2026.01.28. 19:49:33

@valis47: aki valamiért szórakoztatónak tartja,
----------------
Nem tart hanem rekk, a szórakoztat németizmus dúrgerni. A probléma itt annyi, hogy ez az új-ónemmagyar makogás egy sklavenaufstandi halandzsa hang, ha valahogy írném, úgy ki kell rakni, interpretálni a hangot, vagy annak lagujára tenni egy másikat, attól, hogy egy hang nem egyenlő egy másikkal.

A valódi lingvisztikai kommentek meg ernyeszták.

Gelimtredfd 2026.01.28. 20:00:32

@valis47: katonatiszti kaszt, amelyet tisztel a társadalom, és amelynél hagyomány lenne beavatkozni a politikába, a nemzet érdekében.
-----------------------------------
Stak erre röviden: katona, tisztel, társadalom, hagyomány, nemzet, érdek hangokat dúrgerni. Öreszor, borzong, nem tisztel, társadalom sklavenaufstandi, léhma, bölga, folykó.

Vannak nekünk libernyáksmasszerjeink, ahogy voltak Gyurcsánynál, de gyengék, a primitívek anta nem mennek szarra se.

Gelimtredfd 2026.01.28. 20:02:18

@valis47: olyan katonatiszti kaszt,
-------------------
Öreszorok vannak, de ez a kaszt dúrva, sajnos, olyan artelés ez itt, hogyha azt mondanád hogy van pógár és más. A perspektívád itt pógári.

De van nekünk libernyáksmasszer kasztunk.

vasútihíd 2026.01.28. 20:12:48

@Yorg: nem mindenki más szerint. engem nem zavar. könnyen átugorható. pláne ha senki nem reagál rá.
az igaz probléma a mi-vel generált automatizált provokációk. az ellen jóval nehezebb küzdeni és észrevenni sem könnyű. de mindenhol ott van. itt is.

alöksz róz 2026.01.28. 20:51:24

@vasútihíd: így van, mindenki nagyon nézze.

aki nem lát egyet se, az az mi-vel generált provokáció.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása