Horthy rossz példáját akarná megvalósítani a Tisza Párt.
Teljesen nyíltan kimondják: lemondanak minden nemzeti önállóságról, szuverenitásról, teljesen alárendelnék az országot az EU-nak és a NATO-nak.
Kinek jó ez? Egyedül a liberális nagyuraknak.
Horthy rossz példáját akarná megvalósítani a Tisza Párt.
Teljesen nyíltan kimondják: lemondanak minden nemzeti önállóságról, szuverenitásról, teljesen alárendelnék az országot az EU-nak és a NATO-nak.
Kinek jó ez? Egyedül a liberális nagyuraknak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 08:41:00
Szuverenitásból például 1956 október 24-én Hegedűs András óhajtott volna engedni, amikor az ideiglenesen hazánkban állomásozó testvéri haderőt kérte meg az ellenforradalmi csürhe felszámolásához.
ThunderDan 2026.01.29. 08:51:09
Akkor már inkább Szálasi (a két figura között is van némi hasonlóság), vagy a komcsik. Bár a mostani Messiás terhére értékelendő, hogy nincs katonai megszállás alatt az ország.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.29. 08:52:42
A háborúba belépés Horthy sara.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 08:58:59
Amúgy a parlament megszavazta a hadüzenetet szeptemberben, a szocdemek is, innentől nincs miről beszélni.
Egyébként történelmi távlatban lényegtelen a kérdés, lásd Bulgária, Lengyelország, Csehszlovákia.
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2026.01.29. 09:03:02
Ugye a kommunizmusban és utána a libsiktől is ez ment, hogy mocskos Horthy, miért nem maradt ki a világháborúból.
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
A mostani események ezekre csattanós választ adnak: egy sokkal gyengébb, kretén EU-nak is milyen nehéz nemet mondani. Gondoljuk el, hogy Hitlernek hogy lehetett volna. :-)
És akkor is ott voltak a szélsőjobbosok, a nyilasok, akik belülről, választás útján is meg akarták szerezni a hatalmat, hogy azt utána a németek kezébe adják. A mai libsik pont a nyilasokra hasonlítanak ebben.
De tudjuk, hogy csak 2 út lehet itthon:
megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/2021/08/15/magyarorszagon_nincs_jobb-_es_baloldal
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.29. 09:05:31
Kimaradni teljesen nyilván nem volt lehetőség. De csökkenteni lehetett volna a részvételt.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.29. 09:06:32
Szerintem Horthy hibásan mérte fel a helyzetet, azt hitte, a német győzelem biztos.
_Neville 2026.01.29. 09:10:31
_Neville 2026.01.29. 09:11:45
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.29. 09:12:34
Példa az egyoldalúságra.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 09:13:51
"Az elmondottakból következik, hogy a Szovjetúnió megsegítésének emlegetése inkább csak a propaganda céljait szolgálja. A vörös arcvonal kiterjedésének és egyben a német támadó erõ hatásosságának megfelelõ segítségnyujtás lehetetlen.A hadihelyzet további alakulását az eddigi német eredmények alapján nem volna nehéz megjósolni. Szentpétervár (Leningrád) eleste nem késhetik soká. Lehet, hogy mire ezek a sorok napvilágot látnak, Moszkvát már össze bombázták a német légi erõk és a legfontosabb orosz iparterületek: az ukrajnai Dnyeper mente és a Donec vidék erõ- és gyártelepei már a légi támadások hatása alatt romokban hevernek. De ha mindez még nem történt volna meg, bizonyos az, hogy a bolsevizmus felszámolását emberi erõ már nem akadályoz hatja meg. (Lezártuk 1941 július 14-én.)
JULIER FERENC"
A szovjet hadbalépés körülményei mindmáig tisztázatlanok, ez is úgy tűnik, hogy szerencsétlen Bárdossy pörögte túl ezt is.
De mondom, történelmi szempontból holtmindegy, a lengyelek kifejezetten nem drukkoltak a németeknek a főkormányzóság alatt, mégis ugyanazt kapták mint mi vagy a csehszlovákok. Bulgária meg milyen jól járt, hogy nem harcolt a szovjet ellen, így 1945 februárjában az összes urat belelőhették a szovjetek a meszesgödörbe amire az alöksz most jól ki is izélné örömében.
_Neville 2026.01.29. 09:14:22
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.29. 09:18:01
A jövő szempontjából ez jobb lett volna, nem?
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 09:24:21
A Kállay-kormány puhatolózásai idején a maritim hatalmak megüzenték: az elvárás az, hogy minél nagyobb zavar legyen a németek hátában és ezért jutalomképp nem ígérünk semmit. Ilyet felelős háborúban álló kormány így nem fogadhat el. Deák István amerikai történész foglalkozott ezzel vagy húsz éve a Históriában.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.29. 09:27:20
Akkor nem lett volna a sok szöveg, hogy a magyarok milyen gonosztevők. Mnden felelősség ment volna a kollaboráns bábkormányra.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 09:34:32
A bábkormányos megállapítás pedig 2022 óta, amióta kisült hogy Bandera meg Suhevics angyalkák voltak, ugyancsak nem releváns már.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.29. 09:40:57
Na igen, ez tény.
Most volt valamelyik holokauszt nap. Ennek kapcsán egy szerencsétlen leírja kommentben, hogy az úgy zajlott, hogy pl. a ronda magyarnak megtetszett a zsidó lakása, ezért feljelentette a csendőrségen, mire a zsidó családot vitték Auschwitzba. Ez a marhaság teljes komolysággal kifejtve.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 09:42:57
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.29. 09:46:02
Neki volt kb. 50 mániája, ennél viccesebbek is.
A konkrét ügyet illetően, hiába mondtam neki, hogy az anyai nagyapám akkoriban pénzügyőr volt, s apénzügyőrség végezte a zsidó vagyon leltárját, s azt csak úgy elvenni nem lehetett, azaz nme igaz a "szomszédok széthordták a kirabolt zsidó holimiját" mítosz, de ez se segített.
_Neville 2026.01.29. 09:48:52
gigabursch 2026.01.29. 09:50:21
+1
Itt Birca szerintem is nagyon mellélőtt.
_Neville 2026.01.29. 09:50:37
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.29. 09:50:48
Dehát ez a lényeg: jól jött volna aztán áldozatnak lenni.
Gelimtredfd 2026.01.29. 09:52:33
--------------------
1. A komoly szláv, ungarisch ernyeszta. Ausdrücken artelni. A marhát marokjuk.
2. Sajnos ez így volt, attól, hogy ez volt a magyar antiszemitizmus, ahogy már Eichmann is mondtaja, hogy annyi Untermenschet, ahogy a magyarok, sohase látott.
Más a magyar, vagyis a sklavenaufstandi antiszemitizmus, ahogy a germán.
A másik probléma, hogy a németek engedték, hogy a német antiszemitizmus itt a Privateigentum-nak, anta volt,a tolvajlásnak, tulajdonolásnak. A német antiszemizmus tagadja a habubsdot, ana a Judék egy előfeltételje, rakandjunk stak a germánra, egy Graf-ra Gregor von Tours-nál, aki kútba dobja a zsidókat, hogy ne fizessen nekik.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 09:54:44
Gelimtredfd 2026.01.29. 09:55:01
----------------
Nem ország, országtagadó vagyem. Sajnos ennek az entitásnak a fennállásja, ahogy a nyelvkakiló hang, az államnak illegitim, hogy az ungarisch nyelv egy kreol sklavenaufstandi halandzsa, de indogermán és germán nyelv volna.
Nem németek, hanem nácik. Az más.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 09:55:38
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 09:57:36
Gelimtredfd 2026.01.29. 10:04:31
----------------------
Ranakeredők bölgája, folykája. A követ jevevényhang. A probléma, hogy más és más így a náci és a sklavisch, magyar, antiszemitizmus. A probléma itt a motiváció, a Sklavok, a magyarok tettének ranakeredvája(következmény, de ez nyelvkakilás) pozitív, de a motivációja negatív. Ez egy etikai probléma, itt keverve van Nietzsche és Kant, vagyis a nácik Nietzschetől írják újra Kantot, vagyis a tettnek raktaga motivációja a raktaga, jó, de ranakeredvailag a Sklavok is rakták, hogy következményileg jó, raktaga a tett.
Gelimtredfd 2026.01.29. 10:07:43
-----------------------
Olyan, hogy magyarság nem van! A probléma, hogy fingárnak mondják az ungarisch ynelvet, de nulla N haplocsoport van, a másik, hogy nem fingár, hanem indogermán és germán, hangkincsje olyan, ahogy a genetikája, 99 százalékosan indogermán. A probléma, hogy egy halandzsa nyelv, valósan Sklavok ma már, az eredeti germánoktól nem folyónyi van.
Magyarság nem van, stak szláv-, Sklavenaufstand.
Boldeone2 2026.01.29. 10:09:04
Őt és Kapitány Istvánt elfogadja a nemzetközi közvélemény is, tehát visszaállhat az ország nemzetközi tekintélye is
Az oroszokkal is leszámolhatunk, végre. Az orosz energiával, természetesen...
Gelimtredfd 2026.01.29. 10:11:33
-------------------
Gonosz= nem szláv, az németizmus volna, de a bősz az bősz, indogermán indogermán gheu stumától ered, ahogy göb, gömb, göndör és egyéb hangok. A gonosz így a wrong mondjuk vagy a kenka, kinky.
Sajnos az a tett, ana brutális agresszivtástól folyik le, nem rossz, hanem raktaga, attól, hogy a bolondo dühoro teszja. Az antandája a raktalosza.
Boldeone2 2026.01.29. 10:12:15
Ziobróékat visszaadjuk:
telex.hu/kulfold/2026/01/13/zbigniew-ziobro-lengyel-volt-miniszter-politikai-menedekjog-magyarorszagon
Elmegy Kievbe is, bocsánatot kérni, Orbánék miatt...
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 10:22:54
Gelimtredfd 2026.01.29. 10:32:32
-------------
A probléma, hogy kúthúrálisan te vagy a csicska köcsög, aki nyalogatja este(nem nyugat) seggjét, ahogy fáziskéséssel, ilyen a fidesz is, fáziskéséssel él.
Politikailag talán Boldili, de az stak egy gyenge fantazma, ahogy úgy a politika egy bullshit.
Nekem folyton az jen le valósan, ettől a szuverenitás bullshittől végboljokva, tekintve, hogy te nyalogatod folyton az este, a nyugat seggét. Ez a bullshit tematika is, hogy szuverenitás olyan ájróper bullshit. Horty seggnyalás? Az is inkább a nyugat seggét nyalásja.
Gelimtredfd 2026.01.29. 10:36:10
------------------
A nácik, nem németek. A német és a náci nem egy és ugyanaz. A német degenerált, a náci már nem.
A németek nem kértek egy Sklavot se, attól, hogy Sklavek, nullák, stak arra vannak hogy kovácsoljanak, hogy Sklave-degeneráltak.
Stak zombitöltelékek voltak, nem több.
Boldeone2 2026.01.29. 10:50:45
Serény Vélemény 2026.01.29. 10:54:44
Serény Vélemény 2026.01.29. 10:57:02
alöksz róz 2026.01.29. 11:04:01
akkor járnának, ha a feltételeknek megfelelnénk.
Serény Vélemény 2026.01.29. 11:05:16
ThunderDan 2026.01.29. 11:10:13
Na ne röhögtess.
Egyetlen feltétel van: Brüsszeli helytartótanács.
Ott a lengyel példa. Abban a PILLANATBAN az összes "feltétel" "teljesült", hogy Tuskék megnyerték a választást.
alöksz róz 2026.01.29. 11:13:39
ahogy az is csak egy mese a hülyéknek, hogy orbán megakadályozza a háborút. nincs semmi ráhatása, max csak feszenghet ott.
az első világháborút viszont részünkről el lehetett volna kerülni.
alöksz róz 2026.01.29. 11:16:11
majd ha ott tartanak a csatlakozási folyamatban
alöksz róz 2026.01.29. 11:29:30
gumiszabályok nyilván, de csak magának tehet szemrehányást orbán, hogy nagy vagányan kiment ultizni brüsszelbe, aztán ilyen gumiszabályt írt alá. hallgatnia kellett volna lengyelekre.
de akár gumiszabályok, akár nem, az állampárti rendszerrel igen nehéz lenne az eu előírásoknak megfelelni.
meg a közpénz baráti magánzsebekbe csatornázának rendszerével is.
alöksz róz 2026.01.29. 11:30:51
alöksz róz 2026.01.29. 11:39:54
pl. természetes szövetségeseink a lengyelek, viszont a németek a legnagyobb, 1100 éves történelmi ellenségeink.
alöksz róz 2026.01.29. 11:43:15
alöksz róz 2026.01.29. 11:46:35
hullából így se lett kevesebb, pusztításból se.
nemi erőszakból és szovjet fogolytáborba hurcoltból sokkal több lett.
Gelimtredfd 2026.01.29. 11:47:54
---------------------
1. Természet hangot dúrgerni, kretény-libcsi, bölvány és eredő van.
2. Az ellen is germán, de eredetileg alna, így inkább anta, antanda, de inkább a fáj-tól a fájand a Feind.
3. Sajnos ez egy bullshit, hogy az ungarisch nyelv indogermán és germán nyelv, de a lengyelek szlávok, vagyis Sklavek, a lengyelek így fájandok, attól, hogy tőlük ered a Sklavenaufstand.
4. Talán neked fájandod a német, attól, hogy valósan egy szláv vagy, vagy fingrista Sklave, stakhogy a német, de inkább mondva a náci baratár.
Gelimtredfd 2026.01.29. 11:49:31
---------------------
Raku remu visszarekkenteni ena rejkut.
Országtagadó vagyem, ez egy habubsdi person és libcsi, aki erről a szarról makog az egy libcsi.
Gelimtredfd 2026.01.29. 11:52:36
-------------------
Németek ahogy fingristák és keresztények, de nem a germánok, ahogy a nácik.
A német nyelv védja az ungarisch nyelvet, hogy indogermán és germán nyelv, a német nyelvvel vissza van germánosítani, az reknán, könnyen megy.
A nácik szövetségesek voltak a Sklavenaufstand-nak anta, ennek a rekkési, empiristán vizsgálási területje ez a feld, hogy hogyan is rakódik ki az ungarisch nyelv.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 12:08:13
Boldeone2 2026.01.29. 12:13:40
Ráadásul az ország 1/3 - a német felmenőkkel bír
Most itt vannak német menedzserek a BMW beruházás kapcsán, és elég hosszan beszéltem az egyikkel, hogy úgymond hová érdemes utazni...
Azt mondta, hogy ő a cseheket és lengyeleket sem kedveli. Magyar- és Olaszországot igen
A Habsburgok egyik kedvence is Magyarország, itt van birtokuk, ha jól tudom, Sóskúton
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2026.01.29. 12:27:33
"Tamássy altábornagy személyében. " :-) :-) :-) :-)
Egy közeli ismerősöm őse. :-)
Boldeone2 2026.01.29. 12:28:20
Budapest ma is " nyugat" a vidék meg sok szempontból évzázados, " áporodott" provincializmus. Még a feudális "csökevények " is visszajöttek, mimt a vármegyék és az ispánok
Bendek Elek mesése jut eszembe, a "Bolond Istók"...."Leszek én főispán, leszek én főispán"! Kiabálta a hordóba ült nemes úr, akit Istók maga helyett csalt oda..
Gelimtredfd 2026.01.29. 12:31:02
-------------------
Ad hangot dúrgerni, indogermán ad-tól, de ősungarisch rejni, ahogy országtagadó vagyem, rejku van.
Bullshit, attól, hogy az ungarisch nyelv indogermán és germán nyelv, ahogy az ősungarok germanoidák, vagyis bolondo dühorok voltak.
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2026.01.29. 12:32:01
" szolga vagy, csahos nyugatseggnyaló."
Nevezzük néven: labanc.
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2026.01.29. 12:32:36
"úgy jobb lehet a sorsunk."
Most sem rossz.
Gelimtredfd 2026.01.29. 12:33:15
----------------
Köz hangot dúrgerni, társaság hangot is, sklavischak, ahogy a monarchikus system is.
Sajnos egy libcsi vagy, sírsz a libcsizmus után, ana itt a degenerált múlt. Az ember sohase jen vissza, stak nedves fideszlibcsi álmoknál, habár ősungarisch rakó az jah.
Tapi2021 2026.01.29. 12:33:47
fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2026.01.29. 12:36:33
" áporodott" provincializmus.
Kész, erre már nem is kellene válaszolni. Jancsó-filmekből és kommunista történelemkönyvekből szerezted a tudásod. :-)
A provincializmus felétek azt jelenti, hogy nem az történik, amit az emelkedett, hihetetlen nagy tudással rendelkező nép irányít. Akkor az már mucsa. :-)
Pedig milyen jó ötleteik is voltak! Ott van pl. mindjárt Trianon, aztán meg a Rákosi-korszak. De ahogy Rodolfo mondta: van másik, és előhúzott még egy nyulat a kalapból.
Tapi2021 2026.01.29. 12:37:22
Ne viccelj már.
alöksz róz 2026.01.29. 12:38:18
lenéznek és hülyére vesznek.
Tapi2021 2026.01.29. 12:41:46
Ez csak UTÓLAGOS okfejtés és vád volt! És ez sem lett volna, ha utána nem egy szocialista-szovjet diktatúra jön! Amelynek nyilván ez a narráció kellett.
De ma már nem kéne ezt tovább fenntartani.
alöksz róz 2026.01.29. 12:42:03
Tapi2021 2026.01.29. 12:45:23
Nálunk az volt a gond, hogy a háború után a szovjet (szoci-komm.) narráció volt az egyetlen igaz és kötelező változat!!!
Gery87 2026.01.29. 12:46:45
Értsd: "semmi ilyet nem mondott, de ezt kell nyomatni mert ez a fideszes propaganda"
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.01.29. 12:51:58
Pedig de, ezt mondta.
Tapi2021 2026.01.29. 13:24:49
Mikor mit akarnak "látni".
Tapi2021 2026.01.29. 13:27:34
Mivel az ő embereik, akik velük kollaborálnak!
Akiket évtizedeken át a nemzetközi nagytőke FIZET és tart jól, azok vajon kiket fognak igazából szolgálni???
Tapi2021 2026.01.29. 13:30:36
Miért? Mit tettek ellenünk az oroszok? Vagy miért nem jó az olcsóbb, környezetbarátabban szállított, és versenyképesebb energia? Vagy a diverzifikált beszerzés?
Az nem diverzifikált, ha az orosz csöves földgázról, átálltok az amerikai hajós gázra!
Csak, ha MINDKETTŐ marad.
Tapi2021 2026.01.29. 13:31:51
Kérdezem négy éve.
GyMasa 2026.01.29. 13:34:38
AZ a szomorú, hogy Orbánt csak vádolják itt lopással, Zselé és csapata meg konkrétam le is bukott vele már...
Tapi2021 2026.01.29. 13:34:45
Mocskos, gerinctelen, antimagyar hazátlan szar és csicska aki ezt megteszi.
Egy se magyar. Csak szolga.
GyMasa 2026.01.29. 13:36:42
AZ az Ötvös Zenebohóc volt,nem Rodoltó. Ő s "figyeljék e kezemet, mert csalok!" mondatot ismátelgette...
alöksz róz 2026.01.29. 14:00:12
viszont akik magyargyűlölő románokkal és szlovákokkal fognak össze, mint orbán bandája, azokra természetesen igazak a szavaid. (és rátok is igaz, akik ennek tapsoltok.)
de hát azt eddig is tudtuk, hogy a fideszeseknek nem hazájuk van, hanem bankszámlájuk.
Wildhunt 2026.01.29. 14:10:07
Gery1987 2026.01.29. 14:43:20
Jobb.
Lasd bolgarok.
Gery1987 2026.01.29. 14:46:02
Ja csak ok ugy lettek homogen nemzetallam hogy nem vesztettek teruletet.
Nagyon is jol jartak ebbol a szempontbol 45 utan
Tapi2021 2026.01.29. 15:24:08
vasútihíd 2026.01.29. 15:36:14
persze azért jó felhívni a figyelmet arra hogy milyen magyarellenesek de én nem aggódnék miattuk. azaz pontosítok. nem miattuk aggódnék.
alöksz róz 2026.01.29. 15:57:52
Boldeone2 2026.01.29. 16:21:23
-Az elmúlt 16 évben mit tett az Orbán- kormány, hogy diverzifikálja az energiabeszerzéseket? Legalább Paks 2- őt próbálták volna nem az oroszokkkal megcsináltatni! Ez nem a teljes függőség?
Egyébként az orosz energia mióta olcsóbb? Úgy tűnik, a legrosszabb időpontban szerződtünk, 2022 nyara, hosszú tàvra...Most meg már 2026 van...Titkosított szerződések vannak, valószínű túlázarva a gázt..
alöksz róz 2026.01.29. 16:29:35
se az olajat, meg lehet nézni a benzinárakat.
MAGYAR_PÉTER 2026.01.29. 16:44:09
Serény Vélemény 2026.01.29. 16:49:12
Pl vett egy gázterminálnak helyet adó kikötőt, így az éves 8-9 milliárd köbméter gázfogyasztásból már 1 milliárd köbméter azon keresztül jött
ez a nevem senki 2026.01.29. 16:51:21
95-ös benzin ár (≈ €/liter) 95-ös benzin (≈ forint/liter)
Magyarország ~1.50–1.51 €/l ≈ ~555–560 Ft/l (átlag, euró-forint árfolyamtól függ)
Ausztria ~1.46–1.55 €/l ≈ ~540–580 Ft/l (átlagos átváltással)
már megin meg szívták a ben zint a labaczok
alöksz róz 2026.01.29. 17:06:53
vettek egy kikötőt, de hogy minek, azt nem tudni.
hogy ki járt vele jól, azt lehet sejteni...
nincs lng terminál, értelemszerűen ott nem is jöhet semmilyen gáz. a horvátok kapacitásából foglaltunk le, rajtuk keresztül kapjuk azt az 1 mrd köbmétert.
alöksz róz 2026.01.29. 17:07:33
ez a nevem senki 2026.01.29. 17:40:45
máma mán ezt kell:
a Tisza elnöke etnikai zavargások kirobbantására készül.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 18:01:50
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 18:03:41
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 18:05:41
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 18:11:57
library.hungaricana.hu/en/view/KeletiUjsag_1941_06/?pg=182&layout=s
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 18:12:40
Gery1987 2026.01.29. 19:33:30
Es a benes dekretum nektek beleillik a narrativaba?
Tapi2021 2026.01.29. 20:33:11
"Ezért lett tiszás a gazdag szomszédod, vagy a rokonod.
Hadd meséljek el egy sztorit valakiről, akit ismerek és kedvelek. Tiszás lett, vagyis kommunista. Nem volt soha fideszes, vagy soha nem mondta, és még rettentő gazdag is, de most úgy érzi, hogy valami igazságtalan. Ez az ember szép helyen él, nagy autóval jár, eddig boldog volt. Már nem az, mert valaki a közéletben azzal a feladattal van köztünk, hogy ezt elhitesse az emberekkel. Épp, ahogy annak idején a kommunisták.
És hogy tudja ezt elérni egy kommunista egy olyan embernél, akinek minden megvan? Miért “O1G-zik” egy olyan ember, aki esetleg SZJA-mentes, aki a kormány által biztosított hitelek valamelyikéből vett otthont, sőt, még ami éppen van, az a bizniszének is jó, és még jól is keres?
Hát mert a kommunista sajnos sokakban ott szunnyad. Egy eredendő bűn, amit néhányan le tudnak vetkőzni, megölik már az elején, de vannak, akik sajnos nem. Ez a bűn az irigység. De ez az irigységnek is a legundorítóbb formája: mikor nem azt akarod, hogy neked is legyen, hanem azt, hogy a másiknak ne legyen, és ezt a saját károdra is vállalod.
Ezért kommunista a szomszédod.
És nézzük akkor meg ezt a fajta sátáni kommunizmust: a kommunista ember nem szegénységet akar megszüntetni, hanem különbséget. A különbség megszüntetése pedig náluk azt jelenti, hogy osztályokon belül minden maradjon: vagyis nekik legyen, neked meg ne. Ha nem érti ezt a kedves olvasó, akkor jó hírem van: ön nem kommunista.
A kommunista sosem azt kérdezi: „Miért nincs nekem is?”, hanem azt: „Miért van neki?”
A kommunista lélek nem a tulajdon ellen lázad, hanem a te tulajdonod ellen.
A kommunista nem házat akar építeni, hanem ledönteni a tiedet. A kommunista az, akinél nem az számít, hogy neki legyen, hanem hogy neked ne legyen.
A kommunizmus a sértettség ideológiája. A kudarc morálisan igazolttá válik, a tehetség bűnné, a lustaság pedig politikai erénnyé.
A kommunista az, aki nem képes felkapaszkodni, ezért inkább lerángat mindenkit a sárba, és közben forradalomnak nevezi a pusztítást.
A kommunizmus végső célja nem a bőség, hanem a vigasz. A vigasz, hogy senki sem jobb nálam. Tehát, ahol senki sem jobb, ott senki sem lehet rosszabb sem – a végső kommunista utópia tehát nem a bőség, hanem a tökéletes üresség – ahol mindenki egyenlő, mert senki sem maradt, aki kiemelkedjen.
Ezért a kommunizmus nem gazdasági rendszer, hanem kollektív lelkiállapot: az irigység intézményesítése. Egy rendszer, ahol a kudarc nem szégyen, hanem norma; ahol a siker nem inspirál, hanem provokál.
És meg is oldottuk a problémát: miért van az, hogy valaki tök jól él, élvezi a kormány által biztosított előnyöket, mégis tiszás: mert azt akarja, hogy csak neki legyen.
A kapitalizmus legalább megengedi, hogy próbálkozz. Hibázhatsz, tanulhatsz, buksz, de újrakezdheted. A kommunizmusban viszont mindenki egyszerre veszít — és ez a rendszer legfőbb erkölcsi vívmánya. Mert ha senki sem boldog, akkor végre „igazság van”.
Mert a kommunista álom végül mindig ugyanoda vezet: nem a közös jólétbe, hanem a közös semmibe.
Akiről szó van ebben a sztoriban, az nyilvánvalóan inkognitóban marad. A lényeg viszont nyilvánvaló.
A kommunizmus természetellenes, megöli a versenyt, a természetes különbségeket és a családot, hiszen ki akarná a gyerekét a szomszéddal egyenértékűként kezelni? Ki akarná az élete munkáját, a találmányát, a befektetését megosztani ismeretlenekkel? És éppen ezért erőszakos a kommunizmus, mert ezt valamivel mégiscsak el kell érnie.
De, erről talán máskor.
Na, ezért “erős” most Tisza. Mert ők azt akarják, hogy nekik legyen, neked meg ne.
És ezért kommunista tiszás a szomszédod, akinek Teslája van és nagy háza. Mert, ha neked is lesz, akkor ő már nem lesz különleges. "
Tapi2021 2026.01.29. 20:37:22
Egyrészt jó sokat. De hiába sorolnám, mert te is tudod ezeket csak nem érdekel.
Másrészt, mi, avagy a magyar kormány, abból indul, indulunk ki, hogy nekünk Oroszország NEM ELLENSÉGÜNK!!! MIÉRT lenne az???
Neked miért az???
Az EU-nak miért az???
Tehát mi szeretnénk mindegyik "irányban" továbbra is nyitottak lenni. Ez a diverzifikálás.
Tapi2021 2026.01.29. 20:38:04
Tapi2021 2026.01.29. 20:39:37
A hajós LNG-hez képest? Nem hiszem.
Tapi2021 2026.01.29. 20:41:29
A hétvégén az Auchan kúton 520 ft. volt a 95-ös. Máshol 560 körül.
Az Euro: 379 ft. ...
Mesélj még!
Boldeone2 2026.01.29. 20:42:10
Amíg Putyin hatalomban marad, addig fenn kell tartani a szankciókat
Boldeone2 2026.01.29. 20:45:21
- én meg Orbánnak nem hiszek! Nincs transzparencia. A NER - cimbik keresnek sokat rajta
Tapi2021 2026.01.29. 20:49:02
Tapi2021 2026.01.29. 20:52:10
És éppen erről szól a fenti kommunistás írás, hogy nektek ezzel van bajotok igazából. Hogy valaki más még nálatok is jobban jár az OV kormány alatt.
Tehát dögölne meg inkább.
Ez a "kommunista" egy mentalitás. A tiétek.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.29. 20:56:37
alöksz róz 2026.01.29. 21:27:06
alöksz róz 2026.01.29. 21:28:56
megdöbbentő lenne, ha nem lennél fidesz-szavazó, hogy ezt el kell magyarázni...
alöksz róz 2026.01.29. 21:32:31
ebből se jöttök ki jobban :-)
ez a nevem senki 2026.01.29. 22:15:36
iként 1945-1990 között folyamatosan
alöksz róz 2026.01.29. 22:26:14
"Ezért lett tiszás a gazdag szomszédod, vagy a rokonod.
Hadd meséljek el egy sztorit valakiről, akit ismerek és kedvelek. Tiszás lett, vagyis kommunista.>>
na eddig sikerült elolvasni (tovább nem is érdemes), de már ennyiből is látszik, hogy tényleg nagyon jó látlelet.
a fideszesek elmeállapotáról...
Gery87 2026.01.29. 23:04:12
Kommunista:D
Az bazmeg, az...
idióták.
Nálatok már nem csak a tényeknek de tényleg semminek még a szavak jelentésének sincs semmi jelentősége...
Aki nem fdeszes az egyszerre libsi komcsi, külföldi és hazaáruló, határontúli szlovák...
:D
Semmi értelme bazmeg, de nálatok nem a szavaknak van tartalma, jelntése hanem a kiejtésük közben fröcsögő indulat, gyűlölet, kivagyiság és ostobaság esszenciáját hordozó nyál és ételmaradék mennyiségének és színének...
Mint amikor leköptök valakit a tiszás pultnál ott sem számít hogy milyen a formája a pulcsin, hanem hogy megtörtént mert a suttyósághoz elég indulat társult és lőn az ejakuláció..
"Kommunista" "libsi"...ez nálatok csak a köpet kontúrja!
Istenbarmai.
Gery87 2026.01.29. 23:07:04
Mikor felosztották Lengyelországot, mikor elfoglalták a Baltikumot, mikor az volt a terv hogy a Monarchia helyén orosz hűbéres szláv államok lesznek orosz hercegekkel az élen, mikor Sztálin arra várt Hitler és a nyugat kivérezteti egymást és akkor támadja meg, mikor 45 után atomrakétákat telepítettek K-Európába, mikor Putyin pénzeli az európai széljobbot, te idióta!
Gery87 2026.01.30. 01:34:57
"A kommunizmus a sértettség ideológiája."
Meg a nagy büdös ostoba rosszindulatú cinikus buta fasz fejét annak aki ezt írta.
Ajánlom az illetőnek, meg minden hasonló amőbaagyú idiótának hogy vajon milyen körülmények között éltek az emberek akkor amikor a szocializmus/kommunizmus, a munkásmozgalom létrejött!
A gyárakban 12-16 órát veszélyes körülmények között robotoló munkások nyilván csak "irigyek voltak", hát persze...
Ekkora sötétséget bazmeg.
"A kapitalizmus legalább megengedi, hogy próbálkozz."
Ja, a kapitalizmus egy piramis aminek a tetején a fáraó áll és kiabál lefelé a tíz és százezreknek hogy
"gyertek fel, ha akartok és képesek vagytok rá!"..
Mondja ezt a csúcs fokán lábujjhegyen!
A piramis egy olyan építmény amin felfelé lépcsőzve egyre szűkebb a terasz...
Maga a rendszer tehát cinikus, hazug és képmutató hisz egyre feljebb egyre kevesebb a hely, így ha tudna sem léphetne feljebb mindenki!
Gelimtredfd 2026.01.30. 07:41:03
----------------------------------
1. A természet hang egy libcsi hang, keresztény, bullshit, ősungarischul bölvány és eredő, ahogy origo. A keresztény-libcsi felfogás munkarakujú, ennek anta mondjuk a bölvány nem. A bölvány volna az ősungarisch hang, ez agresszív, ahogy a görög hang a bú stumától, a bö stuma bú-s formájától,a hogy az ősungarisch ahngok, ahogy búta, búlt, búdé, ettől rekk például Nietzschnél mást a Natur, ahogy más a német Wort, ahogy Wille, attól, hogy az a görög ékon, az ungarisch akar-val egy.
2. Nem ellen, hanem anta, attól, hogy az ellen az alna volna, így: bölványantanda vagy inkább bölványfájand.
3. Verseny: a verseny egy libcsi jevevényhang, igenstak a latin versus-tól ered, nem ősi, az ősungarischnál nem volt verseny, stak fájogda, Fehde. A verseny egy libcsi hang, filozófiailg libernyák, habár például Nietzschénél ott van, de az ősi fájogdára és az Übermenschre leváltálja a versenyt:
- Purge.
- Umbrella Corporation.
4. Különbség? Inkább szelenta. Család? Az valósan stalad, germán hang, nem szláv, a szláv interpretáció már Sklavenaufstand. A stalád álladot rekk, nem a zembereket, ahogy a latin Familie is.
5. Kezel hang laguján rakel, érték hang nem van, sklavenaufstandi hang, stak indogermán er és ár stuma van. Nem gyerek, ez egy sklavenaufstandi hang, hanem ona vagy barno, a szomszéd laguján nakvabúra vagy nakvabaru.
A probléma, hogy Tacitusnál ilyen libcsizmus nem van, attól, hogy a germánnál a germán és a Sklave együtt nőnek fel. Nem akar volna ide a rendes hang, hanem vélés, Wille, attól, hogy akarni stak eredendőt van, vagyis ha az őszustand kommunizmus, úgy stak az van akarni, ékon, választani már mást.
6. A kapitalizmus a bölványfájand, Privateigentumval és munkával.
Gelimtredfd 2026.01.30. 07:48:05
----------------------
???????????????
A probléma, hogy ma kapitalizmus volna, de valósan Öboáddal kommcsizmus van, az alto, a régi, itt nem vannak próbák, a valóság hogy kommcsi, nem hallod, hogy munka és társadalom?
A hülye fideszkommcsi meg tapsol Trumpnak, aki zöld útat enged a kapcsizmus, a nonpluszultra kapcsizmusnak, Wille zur Machtval. Itt nem van kapcsizmus sajnos, hanem kommunizmus van stak keverve mondjuk az angolszászok bullshitjéval, ahogy a verseny, de azt is visszadúrongja a munkástársadalom
Gelimtredfd 2026.01.30. 07:52:39
kommunista ember nem szegénységet akar megszüntetni, hanem különbséget.
-----------------------------------------
Ne bírjon. A probléma, hogy ezzel probléma nem van, ezt kell felkarolni, attól, hogyha nem van szegény, gazdag se van, a két hang dúrgerni van a nyelvtől. Rekktava kell, egyenlőség, ezzel a libcsizmus vészejteni van és a liberália. Nincs Ibizi meg Hanna meg a Fanta.
A liberáliákat dúrgerni kell.
Gelimtredfd 2026.01.30. 07:56:41
A kommunizmus végső célja nem a bőség, hanem a vigasz.
---------------------
A cél egy libcsi jevevényhang, stak kapitalizmusnak van célja, stak ott akceptálem, ez az Übermensch.
A bőség hangot dúrgerni kell, a bő vagy bö stuma maradjon meg, az indogermán beu-tól, minterpretációja libernyák.
A vígasz itt egy halandzsa, bullshit, a víg, víga a vív vagy inkább a víh-től ered, germán hang, attól víg, víga vígr az ember hogy víh, vív, weigert.
A probléma, hogy a valós kommunizmus célja volt a munka abszolutizálásja, vagyis a Sklavenaufstand, a fingrizmus.
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.30. 08:08:25
Olyat mondj de faszarcú kecskefatty ami válasz a kérdésre ! Amikor az oroszok "Európa ellen" agresszorkodtak !
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.01.30. 08:11:00
Ved d má r be a gyógys zered és kérd a zápolód hogy szo rí t s on a szíjadon.
ez a nevem senki 2026.01.30. 08:16:01
valis47 2026.01.30. 10:13:50
Még reménykedtem benne, hogy a lengyelek példáját követve nem akarnak rohanni ezzel, de fontosabb nekik az ország szuverenitásának szándékos minél nagyobb szűkítése számukra, mint a racionalitás, meg persze a presztízs.
valis47 2026.01.30. 10:35:21
"A valódi kommunizmust még sosem próbálták ki" - hát persze, mert megvalósíthatatlan.
Persze ha győzött volna a Trockij által vágyott világforradalom, akkor lenne a megvalósult 1984, fasza lenne...
GyMasa 2026.01.30. 10:36:51
Az osztrák benzin az utóbbi időben mindig is olcsó volt...
Itt, Németországban, az "olcsó" benzin 1,64EUR. A drága pedig 1,80EUR és felette (Ezek a 95-ös E10 árak)
Serény Vélemény 2026.01.30. 10:37:53
Az EP egy részét meg az arab nagytőke pénzeli.
Serény Vélemény 2026.01.30. 10:41:04
valis47 2026.01.30. 10:44:14
Enélkül már bedőlt volna a költségvetés, de minimum a rezsicsökkentés tarthatatlanná vált volna.
Gery87 2026.01.30. 11:30:16
Értem, tehát ha valaki lehugyozza a kiskertedben a rózsákat az nem baj, mert a szomszédét is lehugyozta valaki más?
Serény Vélemény 2026.01.30. 11:34:00
alöksz róz 2026.01.30. 11:35:20
viszont te hazudtál róla? igen.
alöksz róz 2026.01.30. 11:37:44
Gery87 2026.01.30. 11:39:02
"felosztották segg, a szóban amit használsz, ha magyar volnál és értenéd is amit írsz,"
Hülyegyerek, attól még hogy más is benen volt még ők is részei voltak, sőt hát az egész XVIII.század arról szólt hogy kvázi orosz báb uralkodói voltak a lengyeleknek.
És korábban is minden orosz uralkodo célja az volt hogy visszaszorítsa őket és visszavegye a régi rusz földeket, kijáratot találjon a tengerre...
"már le is esne a lényeg. A Nyugattal állapodtak meg mindegyik esetben,"
jaj igen a kurva a nyugat, ők tehetnek erről is...szegény oroszok nem akarták bántani a kedves lengyeleket de hát muszáj volt, mert a csúnya nyugat..:D
"A monarchiás történetet meg az itteni őseid meg a hazaáruló fajtád "
Mondja ezt egy Fico szopkodó Benes bérencz labacz geczi:D
"A putyinos faszságod meg szóra sem érdemes,"
vagyis nem tudsz rá reagálni butaszar.
" ha a Nyugatnak szabad ágenst pénzelni, Putylernek is szabad."
Persze, értjük mi az erkölcsi morális defektjeiteket..
Ennyik vagytok...cinikus buta önző amorális suttyó gecik.
Akik a legersebb kutya faszát szopják és maguk alá élveznek a hatalom aurájától.
"Olyat mondj de faszarcú kecskefatty ami válasz a kérdésre ! Amikor az oroszok "Európa ellen" agresszorkodtak !"
Ott van, csak el kéne tudni olvasni meg értelmezni te segg.
A baltikum nem Európa? Lengyelország nem Európa? A Balkán sem az?
Sztálin és Putyin befolyásolási, beavatkozási, megosztási kísérleti nem azok?
A hidegháború alatti fegyverkezés, atomarzenál telepítése, Kelet-európa tartós megszállása, Európa lerohanásának tervei...nem azok?
Moszkovita vén hülye bazmeg.
vergyula 2026.01.30. 11:40:42
www.youtube.com/watch?v=Ke6mcQXfDXA
Gery87 2026.01.30. 11:41:44
Nem tudom, de hát ez neked mindegy hisz most mondtad hogy nem érdekesek ezek, mert máshol is ez van...más is ezt csinálja.
Akkor most mi a problémád ha van EU korrupció?
Mindenki korrupt aztán kész...
Egy igazi hazaffhy cinikus fidesz szavazó az nem foglalkozik ilyesmivel:)
Tapi2021 2026.01.30. 11:54:43
Sajnos. Én sem örülök ennek, hidd el.
Tapi2021 2026.01.30. 11:57:30
Egyrészt én nem köptem le senkit. Másrészt nem is támogatom az ilyen vandál viselkedést. Egyértelműen nem méltó hozzánk. De minden tömegbázisban vannak kevésbé kulturált egyének is.
Nálatok nincsenek?
Tapi2021 2026.01.30. 12:01:50
Csak azt nem értem, hogy miért a nagy düh azok ellen, akik végső soron ELTARTANAK titeket is?!
Gelimtredfd 2026.01.30. 12:04:31
------------------------
A magán hangot dúrgerni, a vállakozó egy bullshit hang, a gazdaság hangot is dúrgerni, a vállalkozás is sklavaufstandi hang.
A kapitalizmus megvan Unternehmung és Privateigentum nélkül is, ha a kapitalizmust Wille zur Macht-ként interpretáljuk.
Gelimtredfd 2026.01.30. 12:07:03
--------------------
Sajnos ez egy bullshit! De szelenteni kell a sklavenaufstandi kommunizmust, a judeo-szlávot, ahol a munka, a sklavisch hang a fontos, és az indogermán és ősungarisch komminizmust, ahol a róbás, a fosztogatástól ered a kommunizmus.
Sajnos az ősungarirsch állapot, nem a fingár, hanem a germán kommunista volt, attól is, hogy a tolvaj egy a tulajval.
Tapi2021 2026.01.30. 12:07:24
És Oroszország?
(Venezuela nem Amerika?...)
Tapi2021 2026.01.30. 12:09:04
Nem, ezt te fordítod így ki. Azért, hogy ne kelljen elismerned a kettős mércédet.
alöksz róz 2026.01.30. 12:09:07
alöksz róz 2026.01.30. 12:09:49
Tapi2021 2026.01.30. 12:13:30
Elég, ha egy kezelhető szint alatt marad az ilyen idegenszívűek száma, és ha lehetőleg nem kerültök hatalomra, mert akkor szétkúrjátok az országunkat.
Mivel a választás gyakorlatilag kétszereplős lett, világosan tudható, melyik választás hová vezet!!!
Nincs mentség, hogy én nem tudtam, hogy mit akar MP és a mögötte álló nemzetközi/EU-s/amerikai balib erők!
Tapi2021 2026.01.30. 12:14:08
alöksz róz 2026.01.30. 12:15:33
alöksz róz 2026.01.30. 12:18:25
inkább fordítva.
Gery87 2026.01.30. 12:24:13
"A "kommunista" ebben az értelemben "
Nem nincs ilyen hogy "ebben az értelemben"...egy értelme van, és az meg nem a liberális szinonimája....szóval ez egy baromság.
Ennyi erővel azt is mondhatnád hogy "mocskos fogkefék..."
Hülyeséget beszéltek, aztán megpróbálod megmagyarázni!
Arról van szó hogy bekattant nálatok 40 éve ez a komcsizás, aztán akit utáltok az "komcsi"...ez annyira béna ciki oda nem illő, nevetséges hogy beszarás.
Gery87 2026.01.30. 12:25:27
Biztos vannak az ellenzékben is ha ezt érted a "nálatok" alatt.
De nem ez a lényeg, csak egy példa volt arra mennyire nincs semmi jelentősége a valóságnak "nálatok"...
Gery87 2026.01.30. 12:26:50
Látom nem értetted megint a példát.
"Igazad van, a kapitalizmus/magánvállalkozókra épülő gazdaság nem a lúzereknek való. "
Még az imádott kapitalizmusod sem ismered:)
Ez a rendszer a többség kárán a keveseket jutalmazza.
alöksz róz 2026.01.30. 12:26:53
Gery87 2026.01.30. 12:29:36
Az is, de itt most nem a földrajzi értelemben vett Európáról volt szó.
vergyula 2026.01.30. 12:29:57
Gery87 2026.01.30. 12:30:07
Nincs mit kifordítani, ez a logikátok!
Én csak visszamondtam.
Gery87 2026.01.30. 12:31:34
Már a rendszerváltás óta komcsiznak bárkit aki nem ők.
alöksz róz 2026.01.30. 12:47:37
ilyen általánosan csak az utóbbi években terjedt el, amióta a fidesz egyik fő propaganda-csapásvonala a baloldalizás.
Gery87 2026.01.30. 13:13:56
Olyan értelemben hogy ezek a hibbantak tényleg mindenkit komcsiznak aki nem fideszes az valóban az utóbbi idők terméke.
Tapi2021 2026.01.30. 13:19:00
Csak kommunistaként képtelen vagy ezt belátni.
Nélkülük gyűjtögethetnél az erdőben.
alöksz róz 2026.01.30. 13:26:58
alöksz róz 2026.01.30. 13:27:36
Tapi2021 2026.01.30. 13:31:47
És ez szépen előjön nálad is, Alöxnél is. Lásd: nem azért van állása, mert valaki létrehozott egy működő vállalkozást, hanem azért van a vállalkozás, mert ő hajlandó ott dolgozni.
Tehát még ti tesztek szívességet annak, aki nem kis erőfeszítéssel és komoly kockázatot vállalva, létrehozott egy vállalkozást, ami - miután azt jól működővé tette - egyre több embernek tud munkát adni.
Hogy ezt hogyan látod, el is dönti, hová tartozol.
Csak ez olyan, mintha a kalapács (eszköz), amely minden második boltban kapható - lásd még: munkaerő piac -, állítaná, hogy miatta van a tetőfedő cég.
(Ami ugye nem egyenlő azzal az állítással, hogy ő is - mint eszköz - szükséges a tetőfedéshez. Ez két különböző dolog.)
És a kalapács sem veszi figyelembe, ahogy az öntudatos kommunista sem, hogy rá - avagy sok-sok hozzá hasonló, sőt vele azonos képességű társára - csak azért van szükség, mert kell a vállalkozáshoz. Ha nem lenne vállalkozás, a kalapács HASZONTALAN lenne. És ott feküdne hasztalan a bolt polcán.
Nagy kalapács öntudattal.
Gelimtredfd 2026.01.30. 13:32:55
------------------------------------
He? A tulajdonos a tolvaj, indogermán tele stumától, valósan ez a hang is egy sklavenaufstandi hang, de bírja, hogy a tulaj a tolvaj.
He? Dolgoz? A dolgoz hang is egy sklavenaufstandi hang, szláv.
A két hang sklavenaufstandi. Nem rakem, hogyan kell köszöni a dolgoz-t, a Sklavenaufstandot. Ahol dolgoz van, ott Sklavenaufstand van, ahol tulaj van, ott tolvaj van.
Gelimtredfd 2026.01.30. 13:36:26
- mint eszköz - szükséges a tetőfedéshez.
---------------------------
Falsch! A kalapács az kalapatja, germán hang, nem szláv, sklavenaufstandi hang, rokonja a kótog, kallog, kattan és egyéb hangok, ahogy kolompol.
A kalapács nem eszköz, hanem arma, az eszköz egy sklavenaufstandi hang, németizmus, de az egy arma, egy olyan arma, azzal fejet verünk szét, hogy germán hang.
Nem szükséges, hanem kerengla.
A tetőfedés ács, de az ács nem török, hanem indogermán, talán germán, az Axt-tól ered, ana egy arma der Zimmerleute.
A kalapácsval az ács fejét verjük szét.
alöksz róz 2026.01.30. 13:37:07
különben nem tudna létezni, ezt igen egyszerű belátni.
a korai kapitalista időkben egyenesen erőszakkal kényszerítették az embereket arra, hogy a gazdagok bányáiban és üzemeiben dolgozzanak.
Tapi2021 2026.01.30. 13:38:14
Amennyiben egy sikeresen elindított és naponta jól működtetett vállalkozás haszna jutalom. És nem a megérdemelt és a vállalkozó tehetségével megszerzett JOGOS jövedelem.
Kit "jutalmazzon" a gazdaság jobban? Azt, aki tehetséges és felépített egy vállalatot, ahol munkát ad x ezer embernek, vagy azt, akinek annyi a tehetsége, hogy egész műszakban "kalapál"?
Az a baj, hogy a kommunista/,marxista attitűd nem viseli el, hogy az előbbihez megy a több hasznon. Amúgy értelemszerűen.
Csak ettől ti frászt kaptok. És azért, mert irigylitek, dühít, hogy másnak több van. Ez az egyetlen okotok a vállalkozók iránti mély gyűlöletetekre.
Gelimtredfd 2026.01.30. 13:38:35
--------------------------------------
A haszon egy sklavenaufstandi hang, örmény, sajnos így rosszul artikeled. A kalapatja egy germán hang marad, hogy Heideggervel mondva a Vorhandseinja és Zuhandenseinja az, hogy a fejedet verjem szét, hogy egy germán eredetű hang.
Tapi2021 2026.01.30. 13:40:40
És igazoltuk is ezerszer, hogy kik azok. És miért.
Lásd most is fentebb!
alöksz róz 2026.01.30. 13:40:42
alöksz róz 2026.01.30. 13:42:13
Tapi2021 2026.01.30. 13:43:52
Amióta fontos lett, hogy az emberek lássák világosan, ki, hová tartozik és mit képvisel!
Ehhez kellenek kifejezések. Amik nem mindig száz százalékban fedik a tartalmat - ezért kell gyakran magyarázni, mint most is -, de szavak nélkül meg nem lehet jelölni semmit.
Tapi2021 2026.01.30. 13:47:47
Tegyél egy próbát! Lépj ki! És nézzük, bedől-e a vállalkozás nélküled?!
Ezért szoktam írni, hogy titeket komcsikat feketelistára kéne tenni, hogy egyik magánvállalkozásnál se kapjatok állást, mivel úgy is gyűlölitek a munkaadóitokat.
Aztán lássuk, mire mentek?!
Gelimtredfd 2026.01.30. 13:51:02
--------------------------------
Raktagán örökölt, nem működtet. A vállakozás hangot dúrgerni.
A probléma itt az utilitarizmus, de antiutilitarista vagyem, ahogy a tulaj az a tolvaj, úgy stak egy marad, ez az Übermensch. A kapitalizmus célja az Übermensch és nem az utilitarizmus.
alöksz róz 2026.01.30. 13:55:03
nem egy emberről van szó... tehát inkább tegyünk egy próbát és nézzük meg, hogy tudja emberek nélkül működtetni a cégét a vállalkozó.
de nem is kell ilyen próbát tennünk, megcsinálták már ezt, ott a történelmi példa.
ja hogy nem tanultál történelmet...
alöksz róz 2026.01.30. 13:56:19
majd az ura megmondja :-)
Gery1987 2026.01.30. 14:00:54
Mar ő is komcsi?:D
Bazzeg:)
Gery1987 2026.01.30. 14:02:26
Nem, ti mindenkit komcsiztok aki nem fideszes.
Tehat a fel orszag komcsi..
:)
Tapi2021 2026.01.30. 17:28:05
Látod, már csavarsz a dolgon. Csak nálam ez nem jön be.
Ahogy írtam, a bármikor mással pótolható munkaerő csak ESZKÖZ. Van sok. Könnyű pótolni. (Hamarosan robotra meg MI-re, mert azokkal nincs annyi baj, mint veletek. És nem fogják gyűlölni azt aki munkát ad nekik.)
A vállalkozó nem pótolható egy cégnél, mert ha nincs vállalkozó CÉG SINCS!
Ha cég nincs, az öntudatos marxista-leninista-erőspista... proletárnak sincs hol dolgoznia... Mehet a picsába, ahová való.
Tapi2021 2026.01.30. 17:37:00
Sajnos. Ez tűnik ki a Tisza és MP támogatottságából, és annak támogatásából, AMIT KÉPVISELNEK!!!
De nem azért komcsik, mert nem fideszesek. Hanem, mert olyan a mentalitásotok és a gondolkodásotok. Ahogyan itt mindig igazoljátok is.
Ott nyilván van összefüggés a politikai pártokkal is, hogy ki, hová húz. De egyik következik a másikból!
Komcsi mentalitású ember nyilván nem szavaz nemzeti, szuverenista, netán konzi, kereszténydemokrata pártokra.
Hanem pl. most legújabban a Tiszára. Más már nem is nagyon maradt.
Gelimtredfd 2026.01.30. 17:38:20
-----------------------------------
Dolgozni? Okés vagy? Sklavenaufstandi hang.
De hogyan is kellene dolgozni, hogy éljen az ember? Sehogy. A munka és a dolgoz sklavenaufstandi hangok.
A probléma hogy ez a 21. század, ezeket a libcsi izéket argumentálni kell. Valahogy nem látem a rakantát, az összefüggést a két tagmondat innento. Dehát Ungar vagyem, nem sklavenaufstandi.
Gelimtredfd 2026.01.30. 17:41:48
----------------------
Arma, nem eszköz. A probléma, hogy te is az vagy, de a Sklavenaufstandat ne bír nagyon, attól, hogy a kapitalizmus célja az Übermensch. Gott ist tot, der Mensch soll überwunden werden. A kopula soll itt logikus.
De a két tagmondat innento inkoherencia van: ha van cég van dolgoz, vagy soll arbeiten.
Ezt nehezen argumentálem, attól, hogy a munka és a dolog sklavenaufstandi hangok.
Gelimtredfd 2026.01.30. 17:45:26
--------------------
Fidesz=kommcsi.
A probléma annyi, hogy a fideszkommci überall kommcsi, stak egyet enged, a kapcsizmus angolszász apológiáját, ez az utilitarizmus és meg antiutilitarista vagyem, de kapitalizmus=Wille zur Macht.
Gelimtredfd 2026.01.30. 17:47:00
----------------------
A vállalkozó egy bullshit hang, dúrgerni. Könnyen pótolni van egy fejlövés után. Mészárost is könnyű pótolni egy fejlövés után.
Gery1987 2026.01.30. 18:11:08
O de hulye vagy te bammeg, mar bicsanat, azt se tudod ezek szerint mi az hogy komcsi:)
alöksz róz 2026.01.30. 18:59:56
a saját szemeteket kinyomnátok, nehogy beszűrődjön a fejetekbe valami fény...
Gery87 2026.01.31. 01:11:02
Ez nem normális.
"Ahogy írtam, a bármikor mással pótolható munkaerő csak ESZKÖZ"
Azt írja magáról: "szar melót tolok, szar fizuért."
Tehát ő egy eszköz, egy olcsó eszköz:D Annak tartja magát. Beszarok.
Öngyarmatosító idióta. Ennél még a lumpen is jobb, vagy a jobbágy.
Van ez a típus, ez a kabátfeladogató szolga, aki attól érzi különbnek magát hogy urak seggét nyalja és védi...bár maga is egy csicska, de "legalább öntudatosan az".
Ez a James Twelvetrees figura a Csengetett Milord?-ból:D
Gery87 2026.01.31. 01:11:39
www.youtube.com/watch?v=hedkBm3Ud3Q&t=15s
vergyula 2026.01.31. 07:10:16
:DDD
A másik poszt alatt Safraneket írtam, de James is találó. :)
Nagyon off, de most eszembe jutott egy jelenet, mikor Henry nyit ajtót Lord Shawcross-nak: "Hol van az a szemtelen komornyik, a nagyképű lakáj, meg az idióta szobalány?"
Gery87 2026.01.31. 10:53:18
Safranek legalább jó pénzért és pozícióért csinálja:D
- mi történ magával?
- borotválkoztam
- na de a keze...
- abban volt a borotva..
........
- ja és üdvözlöm a feleségét!
- Köszönöm uram, de évek óta önnel él..
vergyula 2026.01.31. 11:04:27
Imádom.
alöksz róz 2026.01.31. 11:18:24
az egy dolog, hogy a nagytőkés annak tartja az embereket, de hogy valakinek ennyi önbecsülése legyen... és még másoktól is elvárná, sőt még legyenek hálásak is érte :D
alöksz róz 2026.01.31. 11:27:02
viszont mindig beugrik tapiról a django elszabadulból samuel l. jackson karaktere
vergyula 2026.01.31. 14:40:24
Valami "Look at that! A nigger, on a horse!" ?
Gery87 2026.01.31. 21:10:36
Ó, tényleg, ő is egy jó példa:)
A házinéger:) Aki többnek képzeli magát az ültetvényes négernél..
Biztos van ennek egy lelki védelmező magyarázata, tulképp ez egy stockholm szindróma lehet.
"Ha már nem tudok helyzetemen változtatni, hát elfogadom, sőt, nagyon helyes hogy ott vagyok....ha nem tudom becsülni magam, hát magasztalom azokat akik felettem vannak"
"csodálatos"..
Felháborítóan gusztustalan, de megfejthető.
Ettől még persze semmirekellő szánalmas alakok.
alöksz róz 2026.01.31. 23:48:28
de inkább azt mondom, legyünk csendben, meg ne tudják a nagytőkések, hogy rosszat szólunk róluk, csak még rosszabb lesz.
inkább legyünk nekik hálásak a kevésért is, amit adnak.
alöksz róz 2026.01.31. 23:52:18
alöksz róz 2026.02.01. 11:23:37
nem sokáig marad így...
Tízezrével rúgják ki a dolgozókat a cégek – megkezdte pusztítását az AI
www.portfolio.hu/gazdasag/20260130/tizezrevel-rugjak-ki-a-dolgozokat-a-cegek-megkezdte-pusztitasat-az-ai-814806