Azt mondja a fanatikus tiszás liberális, hogy hívő ember nem szavazhat a Fideszre, mert a Fidesz még a tízparancsolat pontjait sem tartja be.

Konkrétumot persze nem tudtam kihúzni az aktivistából. De mint téma érdekes.
Legyünk megengedőek, s menjünk el azok mellett a tények mellett, hogy a Fidesz egy szervezet, a tízparancsolatot pedig egyének tudják megszegni vagy betartani.
S vegyük ki az első 4 parancsolatot, hiszen ezek szigorúan vallásiak (1. ne legyen más istened, 2. ne imádj idolt, 3. ne mondd ki Isten nevét feleslegesen, 4. tartsd a szombatot).
Marad tehát az 5-10. parancsolat.
El se tudom képzelni mivel sérti meg a Fidesz az ötödiket, lásd szülők tisztelete.
A hatodik, az ölés tilalma is ilyen, nem tudom itt mire utalhat a liberális kolléga.
A hetedik könnyű, ez a szexuális tisztaság szabálya. Nyilván arra utal, hogy vannak fideszesek, akik megsértik. De innentől bukfenc van, hiszen azt kellene bizonyítani, hogy maga a szervezet ezt helyesli.
Jön a lopás tilalma. Itt persze könnyű, a liberális elvek szerint a hazai tőke helyzetbe hozása már önmagában lopás.
Jön a hamis tanúskodás és - utolsóként - a másének akarása, mármint ennek tilalma. Azt hiszem itt se lehet rámutatni valós példára.
Kiderül: egyedül a lopás esetében tudnak példákat felhozni, azonban itt is egy eleve elfogult liberális keret narratíva szükséges.
Szóval egyszerűen nem igaz, hogy "a Fidesz még a tízparancsolat pontjait sem tartja be".
Tágabban nézve persze el kell ismerni, nyilván akadnak fideszes egyének, aki nem tartják be ezt vagy azt a parancsolatot. Ez azonban nem érv, míg a bűnös nem büszke bűnös, azaz míg a bűn tudatában sért szabályt. A baj akkor kezdődik, ha egy ember vagy szervezet azt kezdi hirdetni, hogy az adott bűn nem is bűn.
Ami pedig a szavazást illeti, a keresztény ember nem a tökéletes párt keresi, ilyen eleve nem is létezik, hanem azt, mely a legközelebb áll értékrendjéhez, ez jellemzően a kisebbik rossz.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vasútihíd 2026.03.05. 06:32:14
Gery1987 2026.03.05. 07:06:13
Maga a part pedig fedezi, mosdatja a szexualis vetket, pedokat es buzeransokat.
A lopas meg hat lopas, ha atnevezed akkor is.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.03.05. 07:21:41
Logikád alapján nem szabadna kapitalizmust építeni, hiszen erős benne a lopás elem.
A mosdatás pedig nem tény, pont az ellenkezője történt. Lásd Kaleta, aki eleve nem is volt "fideszes".
_Neville 2026.03.05. 07:45:48
Új sztori a szentmártonkátai független alpolgármester, aki balhéba keveredett, ő is fideszes lett a híradásokban, hiába nyilatkozta le a párt, hogy sose volt tagjuk, és az érintett is, hogy sose támogatta a Fideszt. Igazából MINDENKI fideszes szerintük, aki nem az O1G kórus oszlopos tagja, és nem azzal kel és fekszik, hogy fúj Orbán.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.03.05. 07:56:15
Ráadásul Kaletát megbüntették.
Gery1987 2026.03.05. 08:47:12
Lofasz buntetes nem volt az.
Gery1987 2026.03.05. 08:48:11
"Logikád alapján nem szabadna kapitalizmust építeni, hiszen erős benne a lopás elem."
:)
Mirol is beszelek evek ota?
Jo reggelt.
Gery1987 2026.03.05. 08:49:07
Es szajerrel mi van?
Kaleta nem volt fideszes, ok, akkor minek mosdattak?
Gery1987 2026.03.05. 08:54:40
Az higy valaki nem parttag, nem jelenti hogy nincs bekotve a fideszbe, fideszes maffiaba..
Nektek meg mindenki brusszelita soros hazaarulo baloldali libsi ugynok aki nem fideszes, de egyben komcsi is:)
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.03.05. 08:59:55
Úgy hagytam őket ott, hogy ezt az információt próbálták meg feldolgozni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.03.05. 09:26:27
Mosdatták? Megbüntették, kirúgták.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.03.05. 09:26:49
Szájer meg lemondott.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.03.05. 09:27:37
A szokásosat kapta.
Tapi2021 2026.03.05. 10:32:31
Ez egy manipuláció.
És csak erről szól.
Ha a keresztény-konzi-nemzeti választókat sikerül kifaroltatni az őket támogató politikai erők mögül, akkor a másik oldal, a másik - nem keresztény, nem konzi, nem nemzeti - erők GYŐZNEK!
Ez a játék csak erről szól.
Minden tele van ezzel a leválasztást célzó manipulációval, hazudozással a HVG-től a Szemlélekig.
Gery1987 2026.03.05. 10:34:56
Lofasz bunretes volt.
Mintha bicikli lopason kaptak volna, sot annyi se.
Gery1987 2026.03.05. 10:36:31
Miutan nyilvanossagot kapott a dolog.
Egyebkent koraban leszartak.
Azt ne mond nekem higy nem tudtak rola hogy gyakorlo buzi.
Gery1987 2026.03.05. 10:37:07
Ami szinten problema.
Ha libsi lett volna, akkor is ugyanez a velemenyem.
Tapi2021 2026.03.05. 10:37:19
És sajnos nagyon sokan beveszik, hogy az a jó nekik, ha az ellenségre szavaznak, amely minden mást képviselni és támogatni fog, csak a keresztény-konzi-nemzeti érdekeket nem.
Családban is látom, hogy sosem volt ennyire világos és egyértelmű, hogy ki, mit néz, olvas, és ebből kifolyólag ki tudja jobban manipulálni, arra fordul a gondolkodása is!
És még arra sem képesek már, hogy legalább olvassák mindkét oldal sajtóját, posztjait.
A buborékok bezárulnak. :-(
Gery1987 2026.03.05. 10:37:54
Persze, persze..
Ezt csak almodtad.
Nem mersz te ilyenekhez hozzaszolni ven hukye.
A tevevel veszekedsz maximum.
Gery1987 2026.03.05. 10:39:23
Teljesen megbuggyantal a valasztasi hajrara mi?
A fidesz az nem hazudik mi....aztakurva.
Teljes agyrohadast csinalt nalatok a propaganda.
Gery1987 2026.03.05. 10:40:39
Minden szarrol, mocskos dologrol az ellenzeki media szamolt be, leplezte le, nyonozta ki.
A szar propaganda mediakon mult volna egyikrol se tudunk...
Tapi2021 2026.03.05. 10:43:19
Teljesen felesleges tényekkel cáfolni bármit, lepattan minden.
Tapi2021 2026.03.05. 10:44:37
Írnál néhány példát? Ami nem agitprop műbalhé?
Gery1987 2026.03.05. 10:48:00
Szolo utca, göd..csak ez a ket utobbi mutatja mar eleve a rendszer milyenseget.
Tapi2021 2026.03.05. 10:48:05
És?
Az nem magánügy?
Meg nem "emberi jog"?
Gery1987 2026.03.05. 10:48:53
Nagyon jo peldaja vagy annak amikor az wllenfelet vadolod azzal ami te magad vagy.
Gery1987 2026.03.05. 10:50:42
De, ha libsi vagy akkor persze semmi gond, egy szdsz tol nem is vartam volna hogy barmit tegyen ellene...
De a kereszteny konzi ertekrendet vallo part eseteben mar problemas.
Hisz gyakorlo buzi, ami nekik bun.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.03.05. 11:00:45
Milyen büntetés járna passzív pedóságért?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.03.05. 11:01:29
Persze, amíg Szájer meg tudta ezt őrizni ezt a 4 fal között,
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.03.05. 11:02:21
Ez a szokás.
Mégse kaphat 5 év fegyházat ezért, hogy gyüjtött illegális képeket.
Tapi2021 2026.03.05. 11:03:09
A Szőlő utcát, amint kiderült, vagyis eljutott az infó a kormányhoz is, intézték. Műbalhé.
És melyiknek van hatása a nemzet jelenére vagy jövőjére?
Kitaláltok demagógiákat, hazgságokat aztőán tpényként hivatkoztok rájuk. Vagy, ha találtok egy igaz ügyet, az teljesen alaptalanul extrapoláljátok a kormányra, mintha a kormány ott lenne az ország minden zegében-zugában, ahol éppen valaki visszaélés vagy búűnt követ el.
Nincs ott.
Ez kb. olyan hamisság, mint felelőssé tenni a belügyminisztert, amikor valaki Kutykurutty falván feltör egy autót.
És megint csak a mérték és a nagyságrend keverése. Csupa egyéni és az ország működése, sorsa szempontjából értelmezhetetlen jelentőségű ügyet citáltok, hogy azzal igazoljátok, milyen rossz a kormány, miközben ezekhez képest nagyságrendekkel fontosabb ügyekkel foglalkozik egy kormány valójában.
Miközben ég a világ körülöttünk, miközben pl. biztosítani kell hogy legyen mivel fűteni, közlekedni..., az ellenzék egy iskolai vagy böntetésvégrehajtási ügyön lovagol, meg, hogy van-e XY-nak otthon zebrája.
És miért? Mert ezekre rezonálnak a "prolik"!!!
Akik világpolitikát, geopolitikát, magasabb összefüggéseket nem látnak át, nem is értik, nem is akarják érteni.
Van-e zebrája a GAZDAGNAK? Valahol egy világtól ELZÁRT intézményben egy tanár/őr visszaélt a hatalmával... A kormány hibája! Mondjon le a kormány! Eddig terjed a tudatotok.
Mintha képtelenek lennétek súlyozni az ügyeket, dolgokat.
Siralmas.
Tapi2021 2026.03.05. 11:07:31
Tapi2021 2026.03.05. 11:10:24
Ezek egymás mellé leírt szavak. Igazold, hogy így van! Én mindig konkrétan elmondom, hol a gond veletek.
Ez meg csak egy random odavetett mondat. Valós igazolás, érvek helyett.
Tapi2021 2026.03.05. 11:17:45
Így van, de akkor is magánügy! Amíg nem befolyásolja a közéleti, politikai munkáját. Pl. nem kezd el lobbizni a melegházasságért. Vagy arról handabandázni, hogy a kereszténység valójában megengedi... Stb.
Szájer nem akarta a bűnét legalizáltatni a pártjával vagy másokat ebbe bevonni.
Elszámolással meg Isten felé tartozik vele. Ahogy mások is.
Szóval a kérdés csak annyi, befolyásolta-e a buzisága a politikai munkáját, befolyásolta-e a Fidesz abban, hogy támogatója legyen a magyar keresztényeknek, egyházaknak, a konzi-nemzeti érdekeknek vagy sem?
Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.03.05. 13:50:27
alöksz róz 2026.03.05. 14:19:43
és nem sült ki a szemed, amikor ezt a kurva nagy hazugságot leírtad?
alöksz róz 2026.03.05. 14:21:01
alöksz róz 2026.03.05. 14:23:53
ha nem fideszesek, akkor a fideszeseknek tartoznak elszámolással.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.03.05. 14:37:04
Hol a hazugság?
Gery87 2026.03.05. 14:38:48
"Ha Magyar Péter kerül hatalomra, háborúba megyünk!"
Gery87 2026.03.05. 14:39:36
kereskedett velük bazmeg!
egyébként hol nem szarom le hogy ez a szokás, 19.000 gyerekpornó kép az már kereskedelmi mennyiség...
Gery87 2026.03.05. 14:41:13
Magyarul megtűrünk magunk között egy buzit de azért a könyveket takarjuk le meg ne legyen pride...
Nem jön össze ez Birca, kár erölködni.
ha én egy "komcsi párt tag" vagyok, akkor nem rejtegetek a pártban tőkés geciket akik titokban nlger gyerekekt dolgoztatnak a gyémántbányájukban és még tudok is róla.
Mi a faszt nem értesz ezen?
Gery87 2026.03.05. 14:41:54
honna tudod hogy passzív?
19.000 pornókép az olyan mintha találnának nálad 1 tonna kokaint....be nem adod senkinek hogy saját célra kell.
Gery87 2026.03.05. 14:42:19
"Gödön nem került ki mértéken felüli szennyezés. Műbalhé!"
Ezt mondja neked a propaganda te meg el akarod hinni!
Gery87 2026.03.05. 14:42:48
elmondod a hülyeségedet igen.
De attól még hogy a tiéd, attól még hülyeség.
Gery87 2026.03.05. 14:43:59
De azért Vonát nagyon fontos volt összebuzizni.. akkor is ha egyébként."nem befolyásolja a közéleti, politikai munkáját. Pl. nem kezd el lobbizni a melegházasságért. Vagy arról handabandázni, hogy a kereszténység valójában megengedi"
Tapi2021 2026.03.05. 14:54:26
"Az energiajogász:
Kulja Doktornak segítek, aki, miként a hazai globalista média, maga is kritika nélkül osztja meg a nyilvánvaló horvát hazugságot. Ez nemhogy ferdítés, de egyenesen az ellenkezője igaz.
Most túl azon, hogy mennyire öngól az ukránok tranzitdíj-emeléseire hivatkozniuk velünk szemben, mintha mi tehetnénk a nyerészkedésükről, tényszerűen is hazugság mindez. A valóságban közel kétszer annyiba kerül a szállítás az Adria vezetéken, mint a háború sújtotta ukrán vezetéken, vagyis: a Barátságon. Tudom, látom. Azt már szinte mondani is felesleges, hogy a horvát tranzitdíj az EU-s átlag ötszöröse, és míg a harmadik ország Ukrajnára az EU-nak jogi értelemben nincs ráhatása a tagállam Horvátországra lenne, de érdekes módon ilyenkor a közös piac felett oly ádáz szemekkel őrködő EU-s versenyjog elegánsan félrenéz.
Másrészt, ha már tranzit: amikor azt mondják, hogy a horvát tranzit 12 euró tonnánként, a keleti meg 21 euró tonnánként (amúgy a számok nem igazak, de mindegy is), az körülbelül olyan, mint azt állítani, hogy egy 120 forint kilométerenkénti stoppal olcsóbb eljutnom Budapestről Szegedre mint egy 210 forintos kilométerenkéntivel Budapestről Vecsésre.
Ott ferdít ugyanis a horvátokat visszhangzó idegenvezérelt sajtó, hogy nemcsak a tömeg, hanem a távolság is számít, amit az olaj megtesz a vezetékben. A Barátság kőolajvezeték majdnem háromszor hosszabb, mint az Adria-vezeték, így a távolságra vetített szállítási díj, még az egyébként valótlan horvát számokkal is sokkal magasabb az Adria-vezetéken.
Na de kedves Kulja Doktor, a gond még csak ezután jön. Az Adria-vezeték esetén ugyanis az omisalji betáplálási pontig hajókkal kell hozni az olajat, az sajnos nem Omisaljban terem meg, hanem például az arab országokban. A tengeri szállítás a vezetékesnél mindig sokkal-sokkal, lényegében nagyságrendekkel drágább, az tehát hozzájön a szállítási költségekhez a horvát irányból, míg keletről: nem.
Illetve még valami. Ha Kulja doktor, a 24hu vagy bárki megnézi az urals olajat, nos az 18%-kal olcsóbb mint a Brent, ám azt (jogellenesen!) nem továbbítanak a horvátok.
Tehát összefoglalom: a horvát tranzit DRÁGÁBB (200%); + eleve a csőig eljuttatni is DRÁGÁBB (tengeri szállítás, a másik irányból nincs!), + a nemorosz olaj önmagában is DRÁGÁBB (+18%, a horvátok csak nemorosz olajat továbbítanak). Ez a valóság, de kit zavar, amikor van horvát / ukrán / mélyállami propaganda is kéznél, igaz, Kulja Doktor?
Legyen elég tehát mára ennyi; azt direkt mellőzöm most, hogy (i) a régió finomítóiba egy bizonyos bekeverési arányban műszakilag elengedhetetlen az urals olaj, hogy (ii) a horvátok vezetéke sosem hozott még 2 millió tonnánál többet, mikor nekünk 15 millió kell és hogy (iii) pont most, az iráni háborúval meg a Hormuzi-szoros körüli eseményekkel nagyon nem mindegy, hogy nem jön az orosz olaj és nem az olcsóbb beszerzési irány van nyitva.
De ezeket ne nyissuk ki, mert a horvát meg ukrán propi ilyen kritkátlan tolása már így is bőven minősített hazaárulás."
Tapi2021 2026.03.05. 15:02:26
Mi vagyunk a rosszak, mert sikerült legalább ezt a kettőt kiszabadítani!
A "magyar" ellenzék an block gyűlölködik ezért és egy az egyben álltak be az UKRÁN narráció mögé! Amely szerint nem, hogy nem volt jogunk nekünk magyaroknak magyarokat kiszabadítani, de még megsértettük a Genfi Egyezményt is!!!
És ezek a "magyarok" is ezt az ukrán nótát fújják!!!
Élen pl. a Válasz Online-al, amely kételkedik abban, hogy nem fizettünk értük semmit, mert egyszerűen hihetetlen számukra, hogy ENNYIT JELENT A JÓ KAPCSOLAT, a korrekt viszonyra törekvés.
Szégyen hová süllyedt a Válasz Online is, amely egykor jobbról indult. Most túltesznek simán a legvéresebb balos agitpropokon, mint a 444 vagy a Telex.
Tapi2021 2026.03.05. 15:06:20
Mindenki a saját bűneivel Istennek számol el. A politikaiakkal pedig a választóknak és az egész országnak, avagy a történelemnek.
Ez utóbbi is fontos, mivel látható, hogy a választókat milyen könnyű manipulálni. Tehát a választók is tévedhetnek és ez csak később, a történelemből derül ki.
Avagy a KÖVETKEZMÉNYEKBŐL!
Tapi2021 2026.03.05. 15:10:42
Jövőre vonatkozó hazugság?
Honnan tudható, hogy nem így lesz? Tekintettel a Néppárt, a NATO és az EU vezetőnek nyilatkozataira.
"Őszre hazajövünk." Mondták 1914-ben a háborúba indulók. Nem mentek.
Ez is egy jövőre vonatkozó hazugság volt.
Kérlek olyat írj, amiről már tudható, hogy az, ha az.
Tapi2021 2026.03.05. 15:14:20
Nem jön össze ez Birca, kár erölködni."
Mi az ellentmondás?
Tapi2021 2026.03.05. 15:15:51
Tapi2021 2026.03.05. 15:18:04
Ó, dehogy nem!
Mit gondolsz a komcsikat, anarchistákat, antifákat kik pénzelik, kik védik be pl. az EP-ben is???
A magyar balosokat talán nem a magyar és külföldi vállalkozók, "tőkések" pénzelik? Akkor KI????
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.03.05. 15:19:06
Hát mire kell?
Ezek az emberek csereberélnek, megosztanak, stb. Ez egy szenvedély.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.03.05. 15:19:46
Toleránsok vagyunk a betegekkel, ennyi az egész.
Tapi2021 2026.03.05. 15:24:15
Vagy a bevándorlás által gerjesztett konfliktusokat? Vagy az ügyesen újraindított fegyverkezési hajszát?...
Avagy a pornófüggő diplomatához, Szájer magánéletéhez, a zebrákhoz... hasonlóan fajsúlyos ügyeket, mint a fentiek és társai?
Ezek nyilván egy súlycsoport, nem?
Tapi2021 2026.03.05. 15:27:35
Tapi2021 2026.03.05. 15:28:47
Tapi2021 2026.03.05. 15:29:43
Tapi2021 2026.03.05. 15:38:27
"A közösségi oldalán foglalt állást a gödi polgármester a hétfőn kirobbant Samsung-ügyről. Közleményét lényegi változtatás nélkül közreadjuk.
Polgármesterré választásom után – korábbi ígéretemnek megfelelően – azonnal gondoskodtam a szükséges forrásokról, hogy megkezdhessük az akkumulátorgyártás technológiájához illeszkedő kibocsátások levegőben és talajvízben mérhető koncentrációjának ellenőrzését, valamint a Samsung-gyár zajának mérését is.
Közbeszerzési eljárásban kiválasztottuk azokat a szakembereket, akik a mintavételezést és a minták elemzését akkreditált körülmények között végzik. A munkát Göd Város Önkormányzata rendelte meg, tehát saját adatok állnak rendelkezésünkre – így nem a másoktól kapott értékek alapján hozzuk meg a szükséges döntéseket.
A hat kútból álló városi talajvízmonitorig-hálózat kiépítése során 25 helyen végeztek próbafúrásokat, talaj- és talajvízmintákat vettek, ezek kielemzése is megtörtént. A levegőminőséget évszakonként, fűtési szezonban és azon kívül is heteken át ellenőriztettük. Az országban először – tavaly ősszel – Gödön mértek akkreditált módon a levegőből NMP-koncentrációt.
Összefoglalva: az elvégzett vizsgálatok során a megbízott szakemberek egyszer sem találtak a gyár működéséhez köthető szennyeződést sem a gödi talajban és talajvízben, sem a város levegőjében.
A levegőben kizárólag olyan enyhébb egészségügyi határérték-túllépés fordult elő, amit télen elsősorban az ingatlanok fűtése során keletkező gázok okoznak, ezek a tökéletlen égés melléktermékei.
Ígéretünknek megfelelően Göd idei költségvetése biztosítja a forrást arra, hogy olyan állandó mérőállást építsünk ki, ami a hét minden napján, a nap 24 órájában ellenőrzi a gödi levegő minőségét, és a mért adatokat az illetékes szakhatóságoknak valós időben továbbítja.
A gödi levegő minőségét utoljára idén január 14-től 24-ig ellenőriztettük, a város talajvizét felügyelő kutakból pedig február 9-én vettek mintát a szakemberek. A minták laboratóriumi kiértékelése után a friss eredményeket a god.hu oldalon közzétesszük."
vergyula 2026.03.05. 15:53:25
Linket, légyszi.
alöksz róz 2026.03.05. 16:20:17
és az vajon mit bizonyít, hogy a gödi fideszes polgármester mit hazudik?
Gery1987 2026.03.05. 16:39:01
Faszt eedekel a fideszes polgarmester, majd biztos beismeri hogy a kormany a partja elbaszta.