magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Elemző elemzése

Neves bolgár elemző elemzi a magyar választásokat. Sajnos nem működik az automata fordítás, de a lényeget vázolom pár mondatban.

Az elemző történész. Jól ismert név az alternatív baloldali körökben, elsősorban mert civilben saját videoblogot üzemeltet, melyen aktuális kérdéseket elemez. Sok tekintetben oroszpárti, antiliberális, a volt kommunista rendszert is támogatja részben, bár nem kritikátlanul.

Azt mondja itt, a kulcs a "szabadság" fetisizálása. A nyugati hatalmi központok sikeres projektje a "szabadság" keretezése, mely szerint egyrészt van a szabad nyugat, másrészt mindenki más, s ez a mindenki más automatikusan a szabadság ellensége. Kelet-Európában a fő célpontja ennek a nyugati propagandának a nagyvárosi lakosság, azon belül is elsősorban a fiatalok.

Magyarország esetében, mondja, is ennek a sikeres működését láthattuk Orbán bukásában. Sikerült Orbánt és rendszerét a szabadság ellenségének táborába pozícionálni, majd ezzel aktivizálni a fiatalokat.

S ami legjobban mutatja, hogy az USA mint állam nem tényező az, hogy hiába Trump támogatása Orbánnak, ez semmit se jelentett: azaz a jelenlegi amerikai kormányzat nincs hatalmon nyugaton, a valós hatalom teljesen független az amerikai kormányzattól.

Magyarországon ez az egész hadművelet ment szimpla pszichológiai eszközökkel, de a nyugati hatalom ennél keményebb fegyvereket is bevetett volna, ha szükséges, a román példa alapján, ahol a román nép "hibás" szavazása után egyszerűen az egész választást törölték, majd a nép választottjának megtiltották a részvételt a választásokon.

sajnos nem működik az automata fordítás

177 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr2519088479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasútihíd 2026.04.27. 06:11:49

nem tudok bolgárul de azt esetleg nem mondja el hogy mit lehet az ilyen nyugati propaganda ellen tenni. hatékonyan.

Serény Vélemény 2026.04.27. 06:39:28

Márk 15:11
A főpapok azonban felindíták a sokaságot, hogy inkább Barabbást bocsássa el nekik.
Márk 15:12
Pilátus pedig felelvén, ismét monda nekik: Mit akartok tehát, hogy cselekedjem ezzel, akit a zsidók királyának mondotok?
Márk 15:13
És azok ismét kiáltának: Feszítsd meg őt!

Tulajdonképpen ez - mármint hogy Jézus Krisztust is demokratikus szavazás útján szavazták halálba - is mindörökké intő jel mindenfajta demokrácia végső kimenete - mondhatni outputja - szempontjából.
(Egy héttel korábban még ugyanez a sokaság ovációval és határtalan lelkesedéssel, hozsannázva kísérte be Jeruzsálembe. )
Ha a messiás ellen a (sátán által vezérelt) propaganda egy hét leforgása alatt olyan közhangulatot tudott teremteni, hogy féktelenül, valódi vádak megfogalmazása nélkül - őrjöngve követelték, hogy “feszítsd meg” - akkor mire számíthatna másra egy ember politikus, aki a sátáni rendszer ellen próbált meg küzdeni?

Gery1987 2026.04.27. 07:59:48

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Vergodjetek csak, irany az 5%.

Orban a szabadsag ellensege, vilagosan megmondta hogy ami neki nem tetszik, az brusszel, poloska, hazaarulo, ugynok, ukran...stb.
Innen ugatni hogy mindenki hulye meg at van verve, hat szanalmas.

Jo Dekasodast.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 08:04:15

azzal nem foglalkoznak, hogy mekkora lehetett a tisza győzelmének hatása az új bolgár párt sikerére?

és hogy lehet, hogy hiába örülnek európa-szerte a mainstream pártok, a nagyarányú tisza-győzelem a bolgár választás tükrében nem feltétlen az ő sikerhullámukat vetíti előre

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.04.27. 08:06:16

@Gery1987:

Sose lehet 5 %. Mindig akad egy 10-20 %-os tábornyi kuruc, ez a tapasztalat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.04.27. 08:07:36

@Alöksz Róz Unbanned:

Nemigen lehet kapcsolat. Radevet inkább helyi Orbánként emlegették, azaz a vesztesként.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.27. 08:09:31

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: itt valószínű a képességtelen a Fidesz-KDNP nevű valamire gondol, annak meg legyen csak a vége a 0%.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.27. 08:17:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: érdekesen jó fogalmazás ez a szabadság fetisizálása. A latin ismerőseim között tökéletesen jelen van. Most április 25 okán nagyot megy ennek a bejegyzésnek egyfajta rövidített változata:

www.facebook.com/paulo.marques.7393/posts/s%C3%B3-para-n%C3%A3o-esquecerantes-de-abril-de-1974-durante-a-longa-noite-do-fascismo-por/10243452257547861/

Szerencse hogy már hazajöttem, ha ezt kinn meglátom, és az Estado novo helyett Kádárt képzelem, valószínű elröhögöm magam hangosan.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.04.27. 08:31:30

@Deak Tamas:

Nem veszi észre, hogy nem fideszesek vagyunk, hanem a nemzeti oldal hívei.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 09:11:55

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: dehogynincs hatás, édesmindegy, hogy emlegették.
nem feltétlenül úgy hatnak egymásra az események, ahogyan azt sokan szeretnék látni.
az akármilyen új erő legyőzi a régi, a kisembert magára hagyó elitet stb.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 09:13:07

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: "Nem veszi észre, hogy nem fideszesek vagyunk, hanem a nemzeti oldal hívei." - hamar tiszás lettél...

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 09:47:14

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: azaz a nemzeti oldal.

nem ti, hitgyülis, ortodox (meg ki tudja milyen) valláskárosultak meg szélsőjobboldali konteósok vagytok a magyar nemzet.
mi, magyarok vagyunk a magyar nemzet, és ezt 71 százalékos többséggel deklaráltuk.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2026.04.27. 09:51:38

Amit szabad Jupiternek...
:-)

Megnéztem volna, hogy mi lett volna, ha a magyar alkotmánybíróság megsemmisíti a választások eredményét külföldi befolyásolás miatt... :-) :-) :-) :-) :-)
Akkor tényleg tankokkal jöttek volna. Egyébként jó, hogy nyert a Tisza, mert akkor egyre durvultak volna, a végén az uki hadsereg jött volna. El kell felejteni ezt a függetlenesdit, csak az európai birodalom létezik, és eltaposnak mindenkit, aki ellene mond. Jön a IV: Birodalom, legalább Hitler örülhet részben (mondjuk ő nem arabokkal meg négerekkel meg buzikkal gondolta :-) ). ELvesznek minden valós jogkört, a magyar kormány majd megmondhatja a mászóka színét a játszótereken kb.

fofilozofus · http://megmondomhogymihulyeseg.blog.hu/ 2026.04.27. 09:53:24

@Gery1987:
"Orban a szabadsag ellensege"

Tudjuk, az igazság hazugság, a szabadság rabság. Csak olvasni kellet az 1984-et. Ti vagytok a birodalom légiósai. Phej.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.04.27. 09:57:10

@Alöksz Róz Unbanned:

Nem, ti européerek vagytok, s már nem kell sokat várnotok, indul a Szivárvány tv-tek.

Unalmas Pofázás · https://unalmaspofazas.blog.hu/ 2026.04.27. 10:06:02

@Alöksz Róz Unbanned: Volt egy osztrák festő aki azt mondta, hogyha 1000 fő aki tudja mit kell tenni, akkor az az 1000 fő a nemzet. Úgy látszik megint itt tartunk. De mi van akkor ha az igaznemzet igazmagyar része meg akarja magát semmisíteni azáltal hogy a globalistákat juttatja hatalomra?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.27. 10:06:33

@fofilozofus: a fenét nem próbálta arabokkal :) Europawoche, 1941. november. A jeruzsálemi főmufti Hitlernél.

www.youtube.com/watch?v=6AyF9nB_E30

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 10:21:13

@Unalmas Pofázás: "Volt egy osztrák festő aki azt mondta, hogyha 1000 fő aki tudja mit kell tenni, akkor az az 1000 fő a nemzet." - és több tízmillió halott igazolja a szavait.

egy francia csóka pedig állítólag azt mondta, hogy "az állam én vagyok." orbán ezt annyira komolyan vette, hogy ő is saját magát tekintette az államnak.
meg a nemzetnek is saját magát tekintette, meg a magyarságnak is.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 10:22:48

@Unalmas Pofázás: "De mi van akkor ha az igaznemzet igazmagyar része meg akarja magát semmisíteni azáltal hogy a globalistákat juttatja hatalomra?" - na mi van akkor?

én nem tudom, most a nemzeti oldalt juttattuk hatalomra.

Unalmas Pofázás · https://unalmaspofazas.blog.hu/ 2026.04.27. 10:28:12

@Alöksz Róz Unbanned: Hogy igazolja ez a szavait?

Az Óóóbán legalább néha próbált úgy csinálni mintha törődne a nemzettel, tényleg kormányzott és voltak jó intézkedései, de elsodorták a botrányok. Bütyök még adja ezt az orbán 2.0 karaktert, de valójában mindenben a globalistákat fogja szolgálni, ha eljön az idő.

Unalmas Pofázás · https://unalmaspofazas.blog.hu/ 2026.04.27. 10:28:57

@Alöksz Róz Unbanned: na mi van akkor?

Valószínűleg nemzethalál hosszútávon.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.27. 10:29:03

@fofilozofus: túlbecsülöd a képességeit, ez csak egy barom proli. Most benesezik mert a telex benesezik neki, amúgy simán tolja a benesista hungarofób propagandát.
Ha kell, beöltözik magyarkába, mert a messiása abban van, ha Gyurcsány visszatér - márpedig visszatér - akkor majd arra is lesz ideje, mint a becses nejének, hogy a bocskaiviseletet szapulja és ki is öltözik belőle.
Félelmetes egyébként, mennyire analóg ez a felemelkedés Szálasival, Ábrahám Róbertnek van egy jó cikke, hogy mintha 44-ben lépnénk be a háborúba Hitler oldalán.
Hát, nem mintha, most a sok hülye megcsinálta 1944. október 15-ét.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.27. 10:32:41

@Unalmas Pofázás: csak abban az esetben ha az MHM nem találja meg az új Bethlent és Klebelsberget mihamarabb, bár már igazad lehet, hogy most is késő.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 10:33:51

@Unalmas Pofázás: "Hogy igazolja ez a szavait?" - természetesen sehogy :-)

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 10:44:11

@Unalmas Pofázás: "Az Óóóbán legalább néha próbált úgy csinálni mintha törődne a nemzettel, tényleg kormányzott és voltak jó intézkedései, de elsodorták a botrányok." - csak kár, hogy egészen véletlenül minden intézkedés az ő saját javát szolgálta :-)

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 10:57:24

@fofilozofus: kifejezetten jól parodizálod a fideszeseket, de ez már túlzás.

még mindig ez a nevem senki 2026.04.27. 11:21:30

montam má e
a fidesz nem bomlik
ha nem kihal

2026. 480 a benzin 2026.04.27. 15:08:39

"Sikerült Orbánt és rendszerét a szabadság ellenségének táborába pozícionálni, majd ezzel aktivizálni a fiatalokat."

Már 2010-11-ben, a Milla tüncik idején Orbán és a NER a szabadság ellenségének volt kikiáltva, csak a fiatalok tömeges és sikeres agymosásának technikai feltételei voltak anno korlátozottak. A FB gyerekcipőben járt, a Tik Tok talán nem is létezett, vagy itthon nem volt ismert. Még nem volt social média-nemzedék. És ez az egész nyugati nyomulás (hivatalos politika, média, NGO-k, társadalmi szervezetek, Antifa, stb.), a "valós hatalom", amiről a történész beszél, sem zajlott 10-15 évvel még olyan hévvel, mint már egy jó ideje és manapság.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 15:39:56

@Deak Tamas: "csak abban az esetben ha az MHM nem találja meg az új Bethlent és Klebelsberget mihamarabb" - akkor húzzanak bele, mert nagyon messze járnak. eddig csak gödény györgyöt sikerült megtalálniuk :D

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 15:44:13

@2026.: hát igen, a fiataloknak fingjuk nincs, agymosottak.
de hát ők a hülyék, miért nem tájékozódtak a valóságról... ahogyan azt megtette a sok demens és analfabéta
:D

még mindig ez a nevem senki 2026.04.27. 16:12:27

A leköszönő kormányfőt követte Bánki Erik, Semjén Zsolt, Latorcai János és Soltész Miklós, vasárnap pedig Kósa Lajos. Egy hétvége alatt hat fideszes és KDNP-s vezető jelentette be, hogy nem veszi át a Fidesz–KDNP listájáról szerzett parlamenti mandátumát.

mán nema magyar családok véd elme a topprior számukra e

még mindig ez a nevem senki 2026.04.27. 16:19:04

Pöcs János keserédes hangulatú búcsúvideóval zárt le egy korszakot
Pöcs János bejelentette, hogy kiürítette jászberényi irodáját, és egy videóban búcsúzott. A politikus jókívánságokat fogalmazott meg utódainak, majd bezárta maga mögött a képviselői irodaház ajtaját.
a „Zsír akció” videójával, amelyben egy levágott, megperzselt disznó szerepel, rajta a következő felirattal: „Ő volt a soros, Romulusz”. De sokan emlékezhetnek az „Országot keressél magadnak, te takony” kijelentésére, amit a Tisza Párt Jászapátiban induló képviselőjének mondott egy szóváltást követően. A kampány során Pöcs János nem kímélte Magyar Pétert sem, a lejárató videók elkészítéséhez elég kreatív ötletei támadtak, mint például a Tisza Párt elnökéről készült emberméretű kartonfigura, amit túlzás nélkül magával vitt mindenfelé.

zsírtakonypöcs

entrpnr 2026.04.27. 16:58:53

@Gery1987:
"Vergodjetek csak, irany az 5%."
"Jo Dekasodast."

Látom nagyon megy tiszás körökben a vágyvezérelt gondolkodás.

Azért ha esetleg úgy alakulna, hogy mégsem lesz minden felhőtlen a Tisza számára, annak a nagyon sokfajta érdeknek mégsem sikerül megfelelni, akikből összejött a többség, szóval majd akkor térjünk majd vissza erre a "vergődésre", meg "dékásodásra".

A Tisza egyelőre azt mutatta meg, hogy tud választást nyerni, azt meg még nem, hogy tud kormányozni, sőt jól kormányozni . Ráadásul olyan nemzetközi környezetben, amilyen körül vesz.

entrpnr 2026.04.27. 17:09:08

@Alöksz Róz Unbanned:

"mi, magyarok vagyunk a magyar nemzet, és ezt 71 százalékos többséggel deklaráltuk."

Te most komolyan a Fidesz "vívmányával", a 2011-es módosított rendszerrel arcoskodsz? :)
Hihetetlen vagy!

44% szavazott valódi jobboldali programmal rendelkező pártokra - listás szavazatokat nézve.
54% szavazott a "ne a Fidesz", valójában "senkisemtudjapontosanmilyenprogramra"

Ezek a tények, a többi a te vágyaid és gondolataid.

entrpnr 2026.04.27. 17:21:39

@Deak Tamas: "itt valószínű a képességtelen a Fidesz-KDNP nevű valamire gondol, annak meg legyen csak a vége a 0%."

Értem amit mondasz, lehet amúgy igazad is van, de nem tudom.

Értem én is, hogy a "Fidesz", mint keret megkopott, hitelességében erodálódott. Ami még 2010-ben akár jól hangozhatott (én akkor még ellenük voltam), az mára már "megfáradtabb", "boomeresebb" lett.

Lehet, hogy már csak a név miatt is érdemes lenne új pártban gondolkodni. :)

Még, amin elgondolkodtam, hogy ami mostanában a baloldalon dívik - hogy a választás előtti utolsó pár hónapban (1-2 évben) alakul csak konkrét párttá a mozgalom -, hogy ezt vajon lehetne-e valahogy adoptálni a jobboldalra.
Lehet persze, hogy nem, mert más a szavazóréteg. A program is adott. Nem zsákbamacskát árul a jobboldal, világos elvei vannak.

A baloldali "sikerpártok" is csak a választásig voltak sikertörténetek, ahogy Birca írt is róluk pár napja.
Ennek ellenére vajon tanulhatna valamit ezekből a jobboldal is? Jó kérdés.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 17:34:46

@entrpnr: "Lehet, hogy már csak a név miatt is érdemes lenne új pártban gondolkodni." - lehetne a neve balaton part

2026. 480 a benzin 2026.04.27. 17:38:23

@entrpnr: Mennyi az a 2022-ben a Fideszre leadott 3,06 millió voks a 8 millió választópolgárhoz képest? - szólt az ellenzéki fáma négy évvel ezelőtt.

Hát mennyi az a 3,4 millió Pöti-szavazat a 8 millió választpolgárhoz képest? Alig több, de a selejtes tiszarokat ez utóbbi már nem zavarja, mint ahogyan a kétharmad sem.

vergyula 2026.04.27. 17:41:17

El kéne végre dönteni, hogy jó-e a jelenlegi választási rendszer, ami a Fidesznek több 2/3-ot is hozott, legutóbb pedig a Tiszának egy még nagyobb 2/3-ot.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.27. 17:52:34

@entrpnr: egyetértek azzal amit írsz, de megismételném a hasonlatomat: ez nem a berni 3:2 ahonnan ezüstéremmel ért haza a csapat (aka 2002) ez a 7:1. A 7:1 után sem akartunk abból a bandából senkit sem látni.
Már évek óta ordítanak a fidesz közeli értelmiségiek, hogy nincs nemzet és iszonyat baj lesz. Nincs nemzet, iszonyat baj lett.
Vannak a törtélemben jelek, akár hisszük akár nem. Vitya - ahogy Gyulánk hívja - 2015-ben megkapta a jelet, amikor a határainkon megjelent egy kulturálisan összetartó, fanatikus motivált, eszmeileg elkötelezett tömeg. Ez volt a jel. Nem értette meg.
De az egész banda nem. Pár éve Temesváron az a hülye Georg Spöttle elkezdte fel.pni Szíjjártót, hogy milyen jó külügyminiszter. Elkértem a mikrofont és megkérdeztem, hogy azontúl, hogy a magyarok fogyása mellett nem érzem az azeri olajat sikernek, értik-e ők ott a külügyben - ahogy Izrael nagyon is érti - : nekünk mindig az az alapfeladat, hogy el kell rabolni Churchillt és Berlinbe kell vinni, és ennél csak nehezebbek vannak.
Annyira nem értette meg a kérdést, hogy valami olyasmit okoskodott vissza, hogy ő nem ás ki senkit a sírból.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.27. 17:53:29

@vergyula: teljesen jó a választási rendszer, alkalmas arra, hogy a vak ló kategóriájú választóopolgár a saját kárán tanuljon, ha másén nem tud.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 18:00:00

@2026.: "Hát mennyi az a 3,4 millió Pöti-szavazat a 8 millió választpolgárhoz képest?" - a 71 százaléka :D

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 18:01:13

@Deak Tamas: a zsidók elrabolták és berlinbe vitték churchillt? na de minek?

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 18:05:41

@Alöksz Róz Unbanned: jav.:
a zsidók elrabolták és berlinbe vitték churchill holttestét? na de minek?

még mindig ez a nevem senki 2026.04.27. 18:11:28

jó látni a vergődést
144/199 lol
ruszkik haza

vergyula 2026.04.27. 18:16:39

@Deak Tamas: Miért kell bántani a szegény Fidesz-szavazókat?

még mindig ez a nevem senki 2026.04.27. 18:25:18

Balogh Levente lemondta az erdélyi előadásait, mert „nagyon sok fenyegetést” kapott. Az üzletember kijelentette, nem akar kockáztatni, hiába csalódott a döntés miatt.

A vállalkozó úgy véli, Erdélyben „sok buta ember” tekint istenként Orbán Viktorra, és szerintük aki rosszat mond rá, az áruló

entrpnr 2026.04.27. 18:50:33

@Deak Tamas: azt hiszem értem. Azért 1:7-nek nem nevezném, legalábbis "nemzeti" vagy jobboldali éretelemben semmiképp. Hogy a Fidesznek, mint pártnak 1:7-e, azt nem tudom, lehetséges, meglátjuk. "Soha ne mondjuk, hogy soha" szerintem. :)

A Fidesz "nemzet-fogalom" kritikájával sok tekintetben egyet tudok érteni.
Emlékszem a Margit-szigetes Békemenetre. A beszédek 80-90%-ban teljesen rendben voltak, sőt! De közben mégis arra gondoltam, hogy ha a "nemzetet" ilyen szűken értelmezik (kb. aktív jobboldali, aki leginkább a Fideszre szavaz), akkor itt van egy nagy félreértés.

A kérdés, hogy ebben a helyzetben, hogy a jobboldali értelmiség hogy reagál. Megvert seregként viselkedik vagy aktivizálja magát, megpróbálja átvenni a kezdeményezést. Erre önmaguk a legjobb példa. A 2006-2010 között időszak nekem úgy maradt meg, hogy valójában a Fidesz irányított. Náluk volt a kezdeményezés. Az MSZP utóvédharcot folytatott. Nyilván kellett ehhez az őszödi beszéd. Mindenesetre nem lehetetlen ellenzékből irányítani a narratívát.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 19:04:29

@entrpnr: "A kérdés, hogy ebben a helyzetben, hogy a jobboldali értelmiség hogy reagál." - örülnek a fidesz bukásának, hiszen a tiszára szavaztak.

entrpnr 2026.04.27. 19:24:23

@Alöksz Róz Unbanned: Értékelem a humort! :)

De miért is tartod magad jobboldalinak és nemzetinek? Nem elvitatásképpen, hanem komolyan kérdezem. Számodra mit jelent a magyarság, mikor érezted az összetartozást?

Mondok egy példát: buszon hazafelé a portugál-magyar után valaki így foglalta össze az aznapot: "erdélyi gyerek vagyok, ma éreztem igazán magyarnak magam."

Neked volt ilyen élményed?

entrpnr 2026.04.27. 19:26:29

@entrpnr: Pontosítok, ezt mondta: "Erdélyből származom, székely gyerek vagyok. Ma éreztem igazán magyarnak magam."

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 19:32:09

@entrpnr: nem vagyok jobboldali.

nekem nem volt ilyen élményem, hiszen a székely gyerekkel ellentétben én mindig is igazán magyarnak éreztem magam.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 19:37:19

@entrpnr: de persze hasonló focis élményt tudok mondani: amikor megvertük az osztrákokat és a tömeg az utcán ünnepelt, akkor jó érzés volt köztük magyarnak lenni.

de nem éreztem jobban magyarnak magam. abba a szituációba nem is tudom beleképzelni magam.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 19:39:23

@entrpnr: ez pont nem humor volt egyébként.

a humor az a balaton part volt.

entrpnr 2026.04.27. 19:41:01

@Alöksz Róz Unbanned: legyen.

Mindenesetre nekem, aki mindig az országban élt, annak is a közepén, az agglomerációban, Erdélyig, Székelyföldig kellett mennem, hogy átérezzem mit jelent valójában magyarnak lenni.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.27. 20:01:34

@entrpnr: akkor lehet nem értetted meg a székely gyereket, akinek a magyar mellett a székely is identitása.

én tudok különbséget tenni a valójában és az igazán között.

vasútihíd 2026.04.27. 21:11:45

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: azért ez a blog sem semmi. a normalitás szigete. és még azt is megkockáztatom hogy egy korábbi véleményemmel ellentétesen lehet jó hogy nem nagyobb vagy hatékonyabb. mert akkor mégkeményebben elnyomna a háttérhatalmi liberálpropaganda.

még mindig ez a nevem senki 2026.04.27. 21:43:13

Nem kerül át ideiglenesen a Szent Korona az Országház plenáris üléstermébe az új Országgyűlés alakuló ülésére, mert a Szent Korona Testületben nem alakult ki az ehhez szükséges támogató többség.

oh
nem esküdhet fel kakadú petya

Gery1987 2026.04.28. 07:38:52

@entrpnr:

Szerencsere a fidesz megmutatta, es annal csak jobb lehet.
Hogy mi lesz a tiszaval nem tudni, de azert a nepfront addig allni fog amig az elszamoltatas ugye egyben tartja.

Gery1987 2026.04.28. 07:40:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Nincs "nemzeti oldal". Jobboldal van, nackok, faskok, sovinisztak, konzik...
A nemzet meg mindenki.

Ebbe buktak bele, higy ezt nem hajlandoak tudomasul venni.

Gery1987 2026.04.28. 07:41:26

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Europeer de nem libsi.

A valosagtagadas buktahoz vezetett.

Gery1987 2026.04.28. 07:42:12

@fofilozofus:

Igen ezt toltatok 16 evig...

Gery1987 2026.04.28. 07:43:29

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Az is olyan lesz mint a pride...ket reteg fogja nezni a buzik meg faskok:D

Gery1987 2026.04.28. 07:50:52

@entrpnr:

Ha nem megy a kupi, nem a butorokat kell kicserelni.

Gery1987 2026.04.28. 07:53:28

@entrpnr:

4 ev mulva 500.000-el kevesebb fideszes lesz es 300000 uj szavazo, fiatal...
Bukta van.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2026.04.28. 07:56:03

@Gery1987:

Mindig lesz egy réteg, mely egyetért velünk. Ha más nem, akkor a lázadó fiatalság.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 08:12:11

@entrpnr: akivel beszélsz, egy troll proli fasz, csak az időd, és a diskurzus normalitását fenntartólag mondom.

Serény Vélemény 2026.04.28. 08:18:05

@Gery1987: 32-33-ban halt meg a Krisztus Jézus, 2030-2040 körül ennek lesz a kettőezer éves évfordulója.
Alapvetően és radikálisan meg fog változni a világ.
3-4 milliárd ember nemsokára meghal.

( egyébként elmélkedtem azon, hogy hiába szodomita valaki, még megtérhet. Akár MP is. )

még mindig ez a nevem senki 2026.04.28. 08:18:44

„A miniszterelnöknek nem kellett volna így elhízni. Ezt nagyon őszintén mondom. Tehát versenyképességet kell mutatni” – többek között így sikerült Dopeman-nek megfejtenie a választási vereség okait

no tessék dodo tudja
má csak a többi értelmessiégi nek mög mondni
feró: viktor túl sokat ittál
lölövich: túl szörény voltál
gyűzike: minden el loptá

még mindig ez a nevem senki 2026.04.28. 08:21:23

@Serény Vélemény: ez benne van a fidesz biblijába is
és látóasszony is meg álmodta

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 08:27:22

@entrpnr: a második bekezdésed eléggé téves benyomáson alapul. A Fidesz vagy az MHM vagy bárki más nem azért nevezi ezeket a - magyar - nemzethez nem tartozóknak mert nem rájuk szavaz, hanem mert azok minden tettükkel és szavukkal demonstrálják a hungarofóbiát és a hazaárulást.
Amikor az EP parlamenti képviselő azt mondja, hogy minél jobb nekik az, ha a magyarok rosszul élnek. Amikor a "magyar" honvédelmi miniszer ukrán náci köszöntéssel zárja a mondókáját. Amikor a megvásárolt újságíró az állam konkrét működését instabilizáló anyagot szór a nyilvánosságba miképp az esküszegő milliomossá vedlő "nyomozó" és "katona" meg a 19 éves fideszes pénzen hízlalt hülyegyerek.
A székely gyerekes példát sem hinném többes identitásnak sokkal inkább annak, hogy a szerencsétlen örült a sok lerománozás és vereség után valamifajta sikerélménynek.
Emlékezni vélek a nickedre, szerintem jómagad is erdélyi vagy és arra is emlékezni vélek, hogy pár éve volt vitád az ezt a blogot állandóan környezetszennyező gety87 nevű gecigörénnyel. Ő az idegen ügynök tipikus példája. Itt benesezik orrvérzésig, mialatt az akkori vitátokban is a benesista hazugságokat szajkózta veled szemben.

még mindig ez a nevem senki 2026.04.28. 08:37:14

@entrpnr: dejszen te erdélyi vagyol
meg monta a szárga szak állú

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 09:12:46

@vergyula: ha netán a b. nejedet megörvendezteti majd valami afganisztáni szír és a tinédzser gyereked majd csinál valamit magával mert a pubertáskori zavarait Csirke Józsikával akarja javítani, semmiképp se gondolj a Fidesz szavazókra, csak arra hogy KÖZPÉNZ illetve hogy a Zorbán már nem lop, sőt lopik.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 09:20:25

@Deak Tamas: ímé, a diskurzus normalitása
:D

még mindig ez a nevem senki 2026.04.28. 09:21:44

és le csirkézte szájer pubit
xd

Gery1987 2026.04.28. 09:29:04

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

:D

Ja, ti meg a lazado fiatalok....latjuk:)

Igen, mindig lesznek laposfold hivok is.

Gery1987 2026.04.28. 09:30:04

@Deak Tamas:

Te meg a diskurzus normalitas:D

Latom a gyaszmunka meg nem kezdodott el.

entrpnr 2026.04.28. 10:04:12

@Deak Tamas: nem azokra gondoltam, akik aktívan dolgoznak a közös érdekek ellen. Hanem pl. azokra, akiknek van némi jogos sérelmük, amit túlreagáltak és ezért a másik oldalra szavaztak. Akik a nagy dolgokban amúgy egyetértenek (határzár, lmbt-ellenesség), de a helyi szintjükön nem tudnak jobboldalra szavazni, mert megkérdőjelezik a hitelességüket és így tovább.
Ezt a réteget elidegenítheti, ha a fentieken túl még a nemzethez tartozásukat is elvitatják.

A többivel kapcsolatban, valóban, pár éve viszonylag sűrűn jártam erre a blogra. Erdéllyel kapcsolatban is többször beszélgettünk. Nem ott élek, 4x voltam kint 1-1 hétig, ennyi.

entrpnr 2026.04.28. 10:13:37

@Gery1987: "a nepfront addig allni fog amig az elszamoltatas ugye egyben tartja."

Nem akarok senkit elkedvetleníteni, de ez az elszámoltatás dolog a történelemben nem igazán működött. Általában vagy elmaradt, elhalt (pl. magyar rendszerváltoztatás, jelenleg USA-ban Epstein-ügy) vagy eltorzították, másokat büntettek meg / bosszúra használták (pl. Sálemi perek 17.századi USA).

Magyar Péter maga mondta egyébként, hogy ezt nem kell túl komolyan venni, "politikai termék" volt csupán.

Unalmas Pofázás · https://unalmaspofazas.blog.hu/ 2026.04.28. 10:21:56

@Alöksz Róz Unbanned: Akkor mit karattyolsz összevissza? Egyik hozzászólásod üti a másikat, egyszerűen csak fölényeskedni akarsz.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 10:22:04

@entrpnr: hát, az első bekezés tipikus példája a Gyula aki meg szokott lepődni a valóságokon, és ezért szavaz oda ahová. Dehát erre mondtam neki többször, hogy aki nem a teljesítmény vagy bármi más racionális dolog alapján dönt, hanem az óriásplakátok meg a netes portálok alapján, az inkább ne szavazzon.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 11:14:41

@Unalmas Pofázás: "egyszerűen csak fölényeskedni akarsz." - akár még ez is lehet :-)

vergyula 2026.04.28. 11:38:44

@Deak Tamas: Ne gondolkodj ilyenekben, én sem kívánok neked semmi rosszat.

Az viszont nyilvánvaló, hogy szerintetek a "magasabb jó" érdekében (pl. migráns- és LMBTQGFDSHJFGR-ellenesség) el kell nézni a lopást. Hát szerintem nem.

vergyula 2026.04.28. 11:42:10

@Deak Tamas: Esetleg kommentáld ezt a cikket.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 11:43:51

@vergyula: nincs lopás, az a helyzet, általánosságban is kevés lopás van, de abban az interpretációban amiben hiszel abban végképp nincs.
Majd lesz olyan időszak amikor hárommillió ember valósága fog elolvadni.
Én rosszat alapvetően csak annak kívánok aki nekem is ezt akarja, de amit én írok, az nem kívánság vagy egyéb, hanem nagyon is reális eljőhető következmény.

vergyula 2026.04.28. 11:43:58

@Deak Tamas: Ja, hát én aztán óriásplakátok alapján döntök.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 11:45:53

@vergyula: azt nem hiszem, hiszen a telex.hu, 24.hu, 444.hu alapján döntesz.

vergyula 2026.04.28. 11:46:15

@vergyula: Akkor szerintem a DK-ra szavaztam volna, a környékünkön tán abból volt a legtöbb.

vergyula 2026.04.28. 11:48:38

@Deak Tamas: Nem csak, néha nézek Csörtét a HírTV-n, hallgatom a MTI híreit a rádióban, meg ide a blogra is leginkább azért járok, hogy tájékozódjak.

vergyula 2026.04.28. 11:50:13

@Deak Tamas: A ME veje, az apja illetve a gyerekkori barátja. Teljesen felesleges ezt ezredszer is elkezdeni.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 11:56:21

@vergyula: mint ahogy Schröder meg az összes többi a művelt nyugaton, tényleg kár elkezdeni, hiszen képtelen vagy felfogni. Neked elhangzanak a fenti kulccszavak plusz még a KÖZPÉNZT és system halted.

Serény Vélemény 2026.04.28. 12:30:46

@vergyula: egyébként szerinted a 10 parancsolatban melyik van előbb? A ne lopj, vagy a ne paráználkodj? És ha mind a kettő benne van, akkor miért probléma az egyik, és miért nem a másik?

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 12:43:27

@Serény Vélemény: az, hogy a paráználkodás van előrébb, nem azt jelenti, hogy ha nem paráználkodsz, akkor lophatsz :D

vergyula 2026.04.28. 14:20:18

@Deak Tamas: "mint ahogy Schröder meg az összes többi a művelt nyugaton"
Biztos szerették is érte. Vagy szó nélkül hagyták? És akkor hagyjuk mi is szó nélkül?

vergyula 2026.04.28. 14:25:48

@Serény Vélemény: Rengeteg kérdést felvet a hozzászólásod.
- Nem vagyok vallásos, mi közöm a 10 parancsolatodhoz?
- Nemtom, melyik van előbb, de megkockáztatom, hogy a sorrend nem feltétlenül jelent fontossági különbséget is.
- A paráználkodás az esetek többségében remélhetőleg felnőtt emberek konszenzusán alapszik, a lopás során viszont mindenképpen történik károsodás.
- Miért nem zavar a lopás, ha a paráználkodás igen?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 14:34:36

@vergyula: nem is, ne hagyd szó nélkül, szavazzál arra aki még ennek az általad utált rendnek teljesen nyilvánvalóan a legselejtebb reprezentánsa, aki fostos nadrággal vodkaszódával hűtögeti magát az Ötkertben tinilányokkal. Ugye a rongyrázás meg az urizálás, ugye.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 14:35:41

@vergyula: az első kérdésed jusson eszedbe majd amikor az afganisztáni szírekkel történő első talid esetleg nem a vártnak megfelelően sül el. Vagy be. Vagy ki.

vergyula 2026.04.28. 14:38:05

@Deak Tamas: Botrány, baszki, Lázár összevonná a szemöldökét ilyen luxizás láttán.

vergyula 2026.04.28. 14:39:13

@Deak Tamas: Most itt az ukrán lövészárokban kuporogva pont ezen morfondírozom.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 14:45:00

@vergyula: nemsoká megoldódnak ezek a felesleges morfondírozásaid vallásosságról meg egyebekről, jobban ki fogod tudni használni az idődet.

vergyula 2026.04.28. 14:48:51

@Deak Tamas: Hát egy korkedvezményes nyugdíjra nehezen mondanék nemet.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 15:00:27

@vergyula: azt majd megkapod majd, már arról is rebesgetnek, hogy a kedvezményest akár már 69 éves korodban is igénybe veheted majd.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 15:00:31

@vergyula: "de megkockáztatom, hogy a sorrend nem feltétlenül jelent fontossági különbséget" - nem feltétlenül.
de sok kereszténynek teljesen hibásan, az alapvető emberi erkölcstől (a természetes jótól :D) eltérően mégis ez jelenti az erkölcsi hierarchiát.

Serény Vélemény 2026.04.28. 15:33:25

@Deak Tamas: Ja, egyébként nagy kuss van a manyupokban maradtakról.

Gery1987 2026.04.28. 17:05:28

@entrpnr:

Nem mondott ilyet, max az m1-en a lropik szerint, de azt meg ki nem szarja le.

Gery1987 2026.04.28. 17:07:50

@Deak Tamas:

De hat te mindenkinek aki nem te vagy roszat akarsz ezen a blogon minden arrol szol feloled hogy a masik miert nem magyar es rohadjon meg..

Gery1987 2026.04.28. 17:08:53

@Deak Tamas:

Lopas a fejetekben nincsen, a valosagban meg volt.
Ezt lapatljak ki most serenyen...ha nincs lopas akkor nem tennek.

A zsolti bacsira meg hamarosan feny derul.

Gery1987 2026.04.28. 17:09:17

@Deak Tamas:

Te meg a propaganda alapjan.

Gery1987 2026.04.28. 17:12:21

@Deak Tamas:

A 100 millios taska, a paradicsom karoval hadonaszas meg a oesofil nosdatas nem verte ki nalad a biztositekot de higy egy felnott ember hetero modra bulizik nőkkel, az igen..

Erdekes, erdekes...

Irigy vagy, vagy buzi?

vergyula 2026.04.28. 17:20:34

Birca, igazán írhatnál egy cikket a győzteshez-húzás jelenségéről, mert én kis naiv, libsi, gyehennára való gané ezt nem értem.

De azt sem értem, hogy egyes Fidesz-szavazók azt róják fel a Fidesznek, hogy félre lettek vezetve a fideszes felmérésekkel. "Azért nem mentünk el szavazni, mert biztosak voltunk a győzelemben", és őrjöng. Hogy viselkedhet így egy politikailag aktív ember??? Miapicsáért olyan nehéz elmenni szavazni? A feleségemnek és nekem kb. 20 perc volt háztól házig, pedig külön kellett bemennünk, hogy mindig legyen valaki a gyermekkel.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 17:27:23

@vergyula: pl. dolgozik vasárnap, és a biztos győzelemre számítva nem vett ki szabadnapot.
tök máshol tartózkodik, mint ahova a bejelentett lakcíme szól.

vergyula 2026.04.28. 17:31:51

@Alöksz Róz Unbanned: Szerintem az egy aprócska hányad. Amúgy én is ügyeltem aznap, bár csak 10:30-tól. De szükség esetén simán szerzek helyettest, pláne figyelembe véve a lengyel főnököm szavait, aki már csütörtökön figyelmeztette a magyarokat a fontos eseményre. Aztán vasárnap késő este gratulált.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 17:39:41

@vergyula: és nem egy aprócska hányad őrjöng, hogy azért nem ment el szavazni, mert azt hitte, úgyis nyernek? :-)

valamiért nem vagy hajlandó felfogni, hogy nem mindenkinek olyan egyszerű ezt megoldani, mint neked.

vergyula 2026.04.28. 17:41:19

@Alöksz Róz Unbanned: Hát tényleg nem, de kezdem elhinni, hogy ez az én hibám.

vergyula 2026.04.28. 17:42:49

@vergyula: De azért nem is nyivákolnék a helyükben.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 17:44:03

@vergyula: egyébként a meló miatt százezrek laknak albérletben.
szintén százezrek dolgoznak vasárnap a gyárban, lidliben stb.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 17:52:16

@vergyula: valahogy le kell vezetni a vereség miatt érzett feszültséget.
aki nagyon akart, elmehetett volna szavazni.
csak nem mindenkinek olyan egyszerű megoldani, mint neked.

én pl. nem tudtam előre a beosztásomat az átjelentkezés határidejéig, így hát át se jelentkeztem, nehogy már elbasszam a hosszú hétvégémet.

aztán nem olyan lett a beosztás, de ez már nem érdekelt, nem akadályozhatott meg senki abban, hogy az állampolgári jogommal éljek :-)

vergyula 2026.04.28. 18:00:44

@Alöksz Róz Unbanned: "aki nagyon akart, elmehetett volna szavazni"
Pontosan így, de aztán ne sírjon, aki mégsem akarta eléggé.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 18:05:59

@vergyula: nekem igen élénk a fantáziám, azt is el tudom képzelni, hogy valaki adott pillanatban jobban akarja, hogy ne veszítse el a munkahelyét, mint azt, hogy a pártja ne veszítse el a választást...
hogy aztán később megbánja ezt az érthetetlen ragaszkodását ahhoz a szarhoz :D

még mindig ez a nevem senki 2026.04.28. 18:10:39

@vergyula: 12.ker lengyel cég?
női termkékek?
aztat ösmerem

vergyula 2026.04.28. 18:20:40

@Alöksz Róz Unbanned: Na igen, de ez aztán tényleg ritka lehet.

még mindig ez a nevem senki 2026.04.28. 18:36:55

@vergyula: cosmetics hungary
frank világcég poland ke center hungary képviselet
informatics
nem köll rosszra gond olni

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.28. 18:52:41

@Serény Vélemény: és ha minden igaz, már lenne olyan aki onnan kap. Most Rodney olvtársunk felejtős, mert ő tehetős :)

Serény Vélemény 2026.04.28. 19:22:22

@Alöksz Róz Unbanned: milliók fognak. ( albérletben lakni).
Mint fejlettnyugaton.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 19:54:00

@Serény Vélemény: nem is vagyunk annyian :-)

de egyébként igen. mert piaci alapon a lakhatást nem lehet normálisan megoldani.
ezen a területen radikális baloldali fordulat kell. pl. első lépésben korlátoznám tulajdonolható lakóingatlanok számát.

Serény Vélemény 2026.04.28. 20:24:19

@Alöksz Róz Unbanned: ilyen már volt. Ebbe pukkant le Budapest a szocialista érában.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 20:42:21

@Serény Vélemény: :D
a szocialista időkben építették a lakások nagy többségét. nem is volt szinte lakás budapesten, szétlövették az oroszokkal a szellemi elődeid.

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.28. 20:46:12

@még mindig ez a nevem senki: marhaság.
csak még jobban feljebb kúrnád vele az albérletárakat.
erre is gondolni kell.

valis47 2026.04.28. 21:53:53

@Alöksz Róz Unbanned: Jó kommunista erre is tudja a megoldást: lakbérstop...
Max. majd 300-an fognak jelentkezni egy bérlakásra, mint Berlinben egy időben.

Gery1987 2026.04.29. 07:05:17

@Alöksz Róz Unbanned:

Ugy tudom a munkaltatonak kotelessege elengedni ilyenkor a szavazas idejere...

Gery1987 2026.04.29. 07:10:29

@Alöksz Róz Unbanned:

Radikalis baloldali fordulat kell mindenhol.
Nem elheto vilag az ahol valami kettyos ven hulye a lobbierok meg a pedofil botranyban valo esetleges erintettsege miatt eltereleskent szetbassza az ellatasi lancot te meg sziv mert draga lesz minden meg hiany...
Jo kurva anyjat azt a tokes geci faszkalapjanak.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.29. 07:20:59

Anita férje is milyen okos, ő volt a Publius álnéven a féltudású magyar elitről okoskodó.

telex.hu/gazdasag/2026/04/28/orban-krisztian-magyar-gazdasag-helyzete-jovoje-ner

Alöksz Róz Unbanned 2026.04.29. 07:37:41

@Gery1987: persze, csak ha az ország másik végén laksz, akkor ez két napot jelent :-)))

sokan eljárnak valami céges járattal 30-50 kilométerre a falujuktól valami gyárba folyamatos műszakba 12 órázni, szar vasárnapi közlekedéssel. szóval könnyen előfordulhat, hogy ez csak elméleti lehetőség, hogy köteles elengedni a munkáltató.

Serény Vélemény 2026.04.29. 10:38:03

@Deak Tamas: és ezek jönnek, mint a talajvíz. Exportálni akar, miközben a teljes magyarországi ipar exportra termel. Kettő percenként készül el egy Mercedes Kecskeméten)

“ Jelentősen lehet majd növelni a költségvetési mozgásteret, mert Orbán számításai szerint eddig 2500-3000 milliárd forint mehetett a rezsim fenntartására évente,”

Tehát: vagy van pénz, és akkor eddig hazudtak, vagy nincs pénz, és akkor most.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.29. 11:06:44

@Serény Vélemény: hazudnak is, ostobák is. Balogh Levente a fényes, szép beszédével, a boldog kilencvenes éveket kedves stílusával a legjobb példa.
Félelmetes hogy ezek ennyire megmaradtak, és még mindig nem értik sokan, miért akar az értelmesebb ember külföldi cégnél dolgozni. Ott se sokkal jobb, de legalább az a tudat nyugtat, hogy a külföldi tahó nem a honfitársad (nem mintha ezek annyira nagyon azok lennének.)

Serény Vélemény 2026.04.29. 12:39:39

@Deak Tamas: A legszomorúbb az, hgoy úgy tesznek, mintha nem Magyarország teljes gyarmatosításáról volna szó, "szabadság" fedősztori alatt.
É s - mondom - mi még jobban jártunk, mint az ugyanerre a sorsa milliók véráldozatával is megszívatott ukrajna.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.04.29. 12:53:44

@Serény Vélemény: Ukrajna hallgatott Boris Johnsonra, akire értelmes kételemis szabolcsi testvérházasságból származó cigánygyerek nem hallgatna már csak kinézet alapján.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.05.01. 10:10:01

@vergyula: a morfondírozgatásodhoz kis update. Respekt az orvosnak hogy ezt így ki merte mondani.

index.hu/belfold/2026/05/01/szivmutet-legimentok-vertranszfuzio-szigetujfalu/

A légimentők speciális képzésben részesülnek a szívtájéki szúrt sérülések ellátására, de az ilyen riasztások rendkívül ritkák. A szakemberek szerint nyugatabbra többször fordulnak elő ilyen jellegű sérülések, ezért ott nagyobb tapasztalat áll rendelkezésre.

vergyula 2026.05.02. 07:10:56

@Deak Tamas: "Respekt az orvosnak hogy ezt így ki merte mondani."
Mit? Hogy nyugaton ez gyakoribb? Szurkálnak a migránsok?

Respekt az orvosnak a szakmai bravúrért.

Serény Vélemény 2026.05.03. 07:07:08

@vergyula: igen, azt. Hogy szurkálnak a migránsok - akiket eddig Orbán Viktor politikai bravúrja tartott távol a hazánktól.

vergyula 2026.05.03. 08:01:07

@Serény Vélemény: Reméljük nem szaporodik el nálunk a szurkálás továbbra sem.

"akiket eddig Orbán Viktor politikai bravúrja tartott távol a hazánktól"
Jaja. "No migration!" Tényleg bravúros.

Serény Vélemény 2026.05.03. 08:12:27

@vergyula: a brüsszeli pénzek megkapásának feltétele.
A) Petink lemond a pénzekről,
B) jönnek a szurkálók.
Érted, miért volt ostobaság megválasztani?

vergyula 2026.05.03. 09:13:18

@Serény Vélemény: Vitya az A-t választotta. Ha Petya is azt választja, nem volt nagyobb ostobaság megválasztani, mint megtartani Vityát.

A B-ben nem hiszek. Nem vagyunk célország, ráadásul az elvárás nem ezrek befogadása, csak a korrekt eljárás lefolytatása.

Serény Vélemény 2026.05.03. 09:18:48

@vergyula: nem hit kérdése. Ahogy a gravitáció sem.

vergyula 2026.05.03. 10:15:36

@Serény Vélemény: Egyelőre magad is csak jóslatokkal riogatsz.
Miért zavarnának a migránsok, ha úgyis az ukrán fronton leszünk?

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.05.03. 16:10:51

@vergyula: szokásos ismerethiányos tévedéseid egyike.

www.consilium.europa.eu/hu/policies/eu-migration-asylum-reform-pact/

Segítek, hogy ne kelljen morfondírozni :

"a tagállamok közötti méltányos tehermegosztás biztosítását"

vergyula 2026.05.03. 16:25:48

@Deak Tamas: Meglátjuk. Mindenesetre nem érzem rosszabbnak, mint a sokmillió eurós büntetést.
Most jöhet a szokásos riogatás.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.05.03. 16:31:47

@vergyula: így van, ez mind riogatás. A németországi meg az összes többi bűnügyi statisztika is mind riogatás.

vergyula 2026.05.03. 16:46:57

@Deak Tamas: Ha nálunk is bekövetkezik, majd megkövetlek.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.05.03. 16:52:24

@vergyula: az lesz akkor a legkisebb gondod, egyébként sem tartok rá igényt.

még mindig ez a nevem senki 2026.05.03. 18:27:14

méltányos tehermegosztás

ez még mindég nemérti xd

Németország GDP: ~4 300–4 500 milliárd USD
Magyarország GDP: ~200–230 milliárd USD

minden 22dik migráncs jut na ide
ha nem Magyar lenne a führerű
ígye kevesebb

Alöksz Róz Unbanned 2026.05.03. 19:12:41

@még mindig ez a nevem senki:
bejött 2015-16-ban minimum 2 millió.
annak a 22-ed része minimum 90 ezer.
kb székesfehérvárnyi muszlim hon foglaló.

Serény Vélemény 2026.05.04. 12:49:35

@még mindig ez a nevem senki: és ha Niger és vagy Nigéria is elindul, akkor a minden 22. is több millió lesz.
A leghülyébbek azok, akik azt mondják, hogy “dehátmagyarországnemcélország.”
Mert ezek a nagyon hülyék nem tudják, hogy semeddig nem tart a szociális rendszert úgy szétkúrni, hogy már célország legyen.

Billy Hill 2026.05.04. 13:22:37

@Serény Vélemény: Alapból nem célország, de amikor nyugatról kitoloncolják az illetőt, akkor már lehet, hogy jobbnak ítéli meg itt héderezni, mint visszamenni az - amcsi idézet következik - shithole-ba, ahonnan eljött.

Deak Tamas · http://valtozomult.blog.hu 2026.05.04. 14:11:47

@Serény Vélemény: @Billy Hill: illetve egyébként van az EU-nak egy olyan szervezete, amely méltánytalanul kevés figyelmet kap, pedig eléggé szerepet játszhat ha a helyzet kissé rosszabbodna.
Ez az EUGENDFOR amely az EU hivatalos katonai őrtestülete, dedikáltan arra van, hogyha zavar támadna az erőben, akkor lőhessen. Ha például itt néhány katona rájönne, hogy meg voltak kissé vezetve, az EUGENDFOR kedves hívásra szívesen érkezik és lő.

vergyula 2026.05.04. 14:29:43

@Alöksz Róz Unbanned: Az nem jó, pont onnan származom, és jelenleg is a környékén lakom.

vergyula 2026.05.04. 14:32:51

@Serény Vélemény: "Mert ezek a nagyon hülyék nem tudják, hogy semeddig nem tart a szociális rendszert úgy szétkúrni, hogy már célország legyen."
Nyilván ezt nem szabad megtenni.
A lényeg, hogy a migráció elleni védekezésnek nem Vitya (volt) a letéteményese.

még mindig ez a nevem senki 2026.05.04. 16:39:16

@Alöksz Róz Unbanned: "jut na ide
ha nem Magyar lenne a führerű
ígye kevesebb "

olvasd végig a mesteröt
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása