magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Miért utálom Farkas Bertalant?

A rendszerváltáskor gyerekkorúak maradandó élménye a Kacsamesék megszakítása.

Én ehhez képest az eggyel korábbi nemzetékhez tartozom. Ahhoz a nemzedékhez, mely a mai napig nem tudta kiheverni az Aelita-megszakítást.

Éppen adták a tévében 1980 májusának végén Alekszej Tolsztoj Aelita című sci-fi regénye szovjet megfilmesítését, amikor megszakították és bejelentették, hogy Farkas Bertalan felment az űrbe, s onnantól órákon keresztül Farkas-műsor volt Aelita-műsor helyett.

12 éves voltam akkor, most 45, de legbelül még most is picit utálom Farkas Bertalant emiatt.

Címkék: farkas bertalan
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr8315985860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.09.15. 23:14:26

Javítsd, nem szovjet, magyar. Egyébként ma újranézve, ritka gyenge feldolgozás.

Max Birca 2013.09.15. 23:34:20

Lehet, nem emlékszem már erre.

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.09.16. 00:48:20

Akkor miért írsz róla? Feltöltöttem, megnézheted a youtube-on. http://youtu.be/YdC7WTrMgio

Max Birca 2013.09.16. 00:52:05

Kösz, igyekszem holnap időt szakítani rá.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása