magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Amikor Sátán megkísért

Amikor Sátán megkísért, a legjobb megoldás kitalált zöld buborékokkal bombázni őt.

Tapasztalati tény, hogy a zöld buborékok vizualizálása és kilövése meghátrálásra készteti a sátáni erőket. A dolog pontos hatásmechanizmusát nem tudom, de empírikusan biztos tény, hogy a módszer igaz.

A nyílt kísértést viszonylag könnyű visszaverni. A probléma sokkal nagyobb, ha közvetett módon történik. Úgy tapasztaltam, hogy ezt borzasztó nehéz felismerni és elhárítani. Az egyik leggyakoribb mód az agressziógenerálás. Azt hiszed, hogy jogosan lépsz fel, s agresszívvá válsz, s csak később döbbensz rá: csapda volt.

Címkék: élet
5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4015985888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabi 2013.05.02. 21:56:23

Saját tapasztalatom alapján, csak annyit tennék hozzá érdemes az elején, amint az agresszivitást, gyűlöletet, irigységet, kapzsiságot, gőgöt.... észleljük magunknál, segítségért kiáltani. Nálam, valahogy így megy: Nem, nem akarom Uram! Ha ekkor nem távozik, akkor jön egy Mária ének, na erre már elmenekül (szerintem olyan szörnyűen énekelek, hogy ez még a sátánnak is sok):

Max Birca 2013.05.02. 22:18:55

Igen, ez helyes és pozitív hozzáállás.

2013.05.07. 22:09:42

Szia Max Birca. Egy offtopic. Azt hiszem az ÖrülünkVincenten beszélsz arról, hogy csináltattál vérvonalvizsgálatot. Kérlek segíts nekem abban, hogy hol is kell ezt. Én is szeretnék csináltatni. Itt várom leveledet: mystes@freestart.hu Köszönöm! :)

2013.05.07. 22:22:06

Ja, azért írok ide, mert a Vincentről ki vagyok tiltva. Ismered, tudod milyenek :)

Geri 2013.07.07. 10:42:39

Én is erre a következtetésre jutottam.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása