magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

2016. február 29. 13:13 - BircaHang Média

Hogyan lettem antiszemita?

Megtudtam: antiszemita vagyok.

Bár ez nem újdonság, hiszen már FSP bérblogger világosan megmondta nekem tavaly, hogy antiszemita vagyok, mert aki nem nem tapsol lelkesen a budapesti amerikai követség ügyvívőjének, az antiszemita, mégis kicsit meglepett ez a második megerősítés. Ráadásul ezúttal ez a jelzés sokkal fontosabb helyről, a Népszabadság szerkesztőségéből érkezett, így immár nem vehetem félvállról. A Népszabadság nevű egykor még olvasható napilap a tulajdonosváltás óta a ballib agytröszt egyik kőkemény fegyveréve nemesedett, azaz nem babra megy immár a játék.

Bevallom, amióta a Népszabadság átalakította NolBlog rovatát Rákosi-módszerű, ultraliberális agymosó szitokszóróvá, ahol manapság FSP és Gusztustalan Jehu típusú, magukból kivetkőzött és erősen agyament, levitézlett, balliberális nyugalmazott megmondóemberek az urak nagyon-nagyon ritkán kommentelek. Olyannyira ritkán, hogy emlékszem minden kommentemre. A legutolsó kommentem február 20-án volt Gusztustalan Jehu „blogger” egyik hányására - kb. egy mondatot írtam be, tartalma kb. az volt, hogy „Jehu, mára nem csak teljesen megbolondultál, de rosszindulatú is lettél”.

Február 27-én ismét benéztem a rovatba, s megint be akartam írni egy kommentet egy másik cikkhez, ekkor fogadott a következő üzenet:

 nolhu.jpg

Mivel korábban tudtam kommentelni, de már nem tudok, a következtetés nyilvánvaló: egy darab kommentem alapján sikerül kideríteni antiszemita nézeteimet. Nyilvánvaló tehát: Gusztustulan Jehu álblogger cikke elleni egyet nem értés antiszemitizmusnak számít.

Ha komolyan venném a szennylappá ledegradálódott Népszabadságot, akár sikerrel is perelhetném őket rágalmazás miatt, de én nem veszem komolyan őket, minek tenném? Legyenek csak meg saját bűzlő liberális okádékjukban FSP-vel és Gusztustalan Jehuval, simogassák egymást homokpedótoleránsan, vegyék be a liberális szexbe saját unokáikat is, aztán versenyezzen ki a nagyobb tahó és ki képes aljasabban rágalmazni másokat. Végülis jobb ez így nekünk, a csendes többségnek: az ilyen aljanépeknek van már egy így saját diliketrecük, ahol kitombolhatják magukat. Csak egy gondom van: nehogy kijöjjenek onnan, mert akkor kénytelenek leszünk preventív céllal likvidálni őket egy alapos rovarirtási akció keretén belül... persze csak virtuálisan, mert nem vagyunk hajlandók átvenni ezen emberszabásúak és szüleik módszereit.

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr748428794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.02.29. 13:38:25

Te is megrágalmaztad fsp-t, hogy pénzért írja a blogokat, holott akkor még nem volt a Nol újságírója. Ő sem pereskedett. Most, egál.

Persze, ha jehuval v. fsp-vel van problémád, ne az egész "népséget" emlegesd.

A blogod megírása előtt nem számoltál el tízig.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.29. 13:57:05

@CsipkeRózsa:

A vélemény és a rágalom 2 külön dolog.

Az eset nem mai, azaz sokszorosan elszámoltam 10-ig.

Sexual Harassment Panda 2016.02.29. 19:42:29

Ès hogyan èrtèkeled a tegnapi salgòtarjàni vàlasztàst?

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.03.01. 05:06:27

@Sexual Harassment Panda:

Egy hagyományos ballib városban nyertek a ballibek.

cuba libre 2016.03.01. 08:48:33

Ezeket a gusztustalan jehu-féléket pedig minden magyar oldalról ki kellene tiltani antimagyarizmusért. Elképesztő, hogy a zsidók mit megengedhetnek maguknak bárhol.

2016.03.01. 13:14:17

@BircaHang Média:

Tévedsz Max. Salgótarján soha nem volt liberós város, mint ahogy a palócok sem liberósok. Salgótarján, és a palócok jelentős része baloldali. Az nem ugyan az.
Tudom, ott születtem, és ott éltem le az életem felét. Ma is büszke vagyok a palóc származásomra.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.03.01. 13:18:45

@Quercus erdész:

Nagyon sok baloldali ma még baloldalnak tekinti a ballibákat.

Sexual Harassment Panda 2016.03.01. 14:07:23

@BircaHang Média: ès mi a különbsèg a bal ès a ballib között?

Gordon. 2016.03.04. 12:53:48

Birca, maga csúnyán hazudik! Azért írom azt, hogy hazudik, nem pedig téved, ferdít, vagy csúsztat, mert maga pontosan tudja, -a saját "műveiről" lévén szó, hogy egyáltalán nem holmi Jehunak szóló kommentjei miatt hivatkozott a lap antiszemita megnyilvánulásaira, hanem azok miatt a megnyilvánulásai miatt, amivel jan. 29-én szerencséltette a NOL közönségét. Aznap két postot is feltett a Nolblogra, apropó semmire, mindkettő durva zsidóságellenes hangulatkeltést tartalmazott. Az egyik még érvényben lévő törvénybe is ütközött (a náci bűntettek -holokauszt- lekicsinylése.)
Mik is voltak ezek? Maga postot indított a "holokauszttagadásról" (mert éppen nem szerepelt zsidó-téma a napirenden és egy feltűnési viszketegségben szenvedő alany ezt nem tűrheti), ahol kinyilvánította, hogy a holokauszt nem volt egy különleges ügy, nincs ennek kiemelt jelentősége és ne is kezeljék ezt a kis bagatellt különleges esetként.

"én magam is holokausztrelativizáló vagyok: tagadom, hogy a zsidók irtása a II. vh. során valamiféle egyedi, megismételhetetlen esemény lett volna, melyet ki kellene emelni a hasonló események sorából és fel kellene helyezni valamiféle vallási tézisként a fellegekbe." - irja maga.
Minezt a Nolblogon egy beteges pszichikumú klinikai eset zsidzó gyűlölethadjárata után, ahol a nolblog tetű jellemű rossz szelleme gyalázkodó, gyűlöletkeltő, névhamisítással és kreált hazúgan "zsidó" identitású lejárató postjait tucatjával helyezte fel.
Szintén antiszemita hangulatkeltő jellegű a maga ugyanaznap feltett másik postjában szereplő, már ezerszer hangoztatott ócska méltatlankodása aziránt, hogy miért nem lehet kritizálni a zsidókat, miért "tabu nép", ami attól eltekintve, hogy a kényszeresen zsidózó figurák, régi - és újnácik kedvenc uszító-hangulatkeltő szövege, groteszk is azután, hogy a nolblog utolsó 3 hete pont ennek az uszító-lejárató "kritikának" a jegyében telt el, valamint állandó témája évtizedek óta a magyar - és világsajtónak. Nincs még egy ország, nép, ami ennyire az állandó "kritika" célpontja lenne és a szörnyűséges holokauszt után is ennyi piszkolásnak, ellenséges hangulatkeltésnek lenne kitéve.
Ezek után írja maga ártatlanul, (egyben értekezve arról a bejegyzésében korábban, hogy a zsidók kívül maradó "idegen" kisebbség), hogy micsoda gyalázat, hogy nem lehet kritizálni a "tabu" népet - miközben nyilvánvalóan az ellenkezőjének vagyunk a tanúi.

" ...bűntelen cigány és zsidó nemzet. Igen, ez a két liberális tabunép, ezeket bántani sosem szabad, ezért még nemzeti téma esetében is mentességet élvez e két nép. Vicces, de így van." - írja birka úr.

Ezek után nem érti, miért állítják le antiszemita jellegű tevékenysége miatt és hazúg okot hoz elő a kitiltására..

Mag valójában nem antiszemita. (Ha jól emlékszem, leírta, hogy felesége is zsidó -idegen, ahogy maga megjegyezte, így gyermekei is azok.) De szemlálteti, hogy nem kell sok - a maga esetében csak szereplési vágy és mások egyetértése utáni ácsingózás - hogy zsidózni kezdjen, lovat adva mások alá az ügyben, akik kapnak az alkalmon. Ezt is láthattuk a dicső postjait követő szívderítő kommentekben...

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.03.04. 13:17:06

@Gordon.:

Akkor szögezzük le:
- a törvény NEM érdekel, azaz nem igazítom nézeteimet az éppen aktuális joghoz,
- nem írtam semmi zsidóellenes hangulatkeltőt, sőt szerintem törvényt sem sértettem, mert a magyar törvény nem bünteti a zsidó holokauszt relativizálását, egyediségének tagadását,
- kizárólag saját írásaimért tudok felelősséget vállalni, máséért nem, még akkor sem, ha az komment az én cikkemhez,
- CubaLibréhez is kommenteltem, egyet nem értésemet kifejezésre juttatva zsidórögeszméjét illetően,
- amit leírtam az a magyar liberalizmus abszurdja: a zsidókat és cigányokat kritizálni sem szabad, Izraelnek mindig igaza van, viszont engem pl. simán mondanak UGYANAZOK az emberek balkáni söpredéknek,
- megértem érzékenységedet a zsidó téma iránt, ez teljesen természetes, mindenki fokozottan érzékeny saját dolgaira, de ha a saját értékeidből általános kötelező szabályt akarsz alkotni, az már baj - neked nem lenne furcsa, ha én megkövetelném, hogy nézd a történelmet a bolgár értékek mentén? kiröhögnél. teljes joggal,
- egyébként nálam ez a vád még azért is vicces, mert kifejezetten kedvelem a zsidó dolgokat, pl. abszurdnak tartom a szélsőséges palesztínszimpátiát is, valószínűleg azon kevesek egyike vagyok, aki nulla zsidó származással tanult héberül,
- CubaLibrével és más szélsőséges palesztínpárti nolblogossal szemben mindig ellenvéleményen voltam az izraeli-palesztín témát illetően,
- s a legfontosabb: kitiltásom a MÚLT HÉTEN történt, azaz nem akkor, amikor neked nem tetsző cikkem megjelent.

Azaz HAZUDSZ.

Gordon. 2016.03.04. 13:35:11

@BircaHang Média:
Az általam idézett szöveg magától származik. Nincs itt semmiféle hazúgság!
Nem mindegy, miket vet az ember paírra a legnagyobb magyar napilap nyilvánossága előtt. Ha meg megteszi, ne lepődjön meg a következményeken.

Csak az értelmezés kedvéért: ahogy kiderül, a lap nem vádolta magát azzal, hogy antiszemita. Az általam idézett szövegei viszont megegyeznek a zsigeri antiszemiták szövegeivel. Ezt meg kéne gondolnia magában a jövőben, mielőtt "tollat ragad". De ez csak egy tanács, nem kell megfogadni...

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.03.04. 13:55:40

@Gordon.:

Vicces vagy. Remélem te magad se hiszed el, amit írsz.

Oscar Schmidt 2016.03.04. 14:18:10

@BircaHang Média: Mit balettozol egy ilyen félnótás előtt? Az ő szemében akkor is antiszemita maradsz, ha betérsz zsidónak. Ha egy ilyen sótlan Drágabolgárúr-rajongó elkezd antiszemitázni, húzd ki magad, és ismerd be, hogy az vagy. Ezzel annyira nem tudnak mit kezdeni, hogy hirtelen még gágogni is elfelejtenek.

Gordon. 2016.03.04. 14:37:40

@BircaHang Média:
Nem tudom ill. nem értem, hogy mire gondol. Azt írtam, hogy a lap valójában nem nevezte antiszemitának. (Arra utalt, hogy a szövegek ilyen jellegűek. Azok is, ezeket ilyen népség szokta elsütögetni.)
Azt külön írtam, hogy szerintem sem antiszemita. Viszont az idézett szövegek ilyen értelműek, öntől származnak és bizony nem mindegy, mit vet az ember "papírra", nagy nyilvánosság előtt. Ezeket bizony komolyan gondoltam!

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.03.04. 15:17:01

@Oscar Schmidt:

Van két dolog, amit nagyon nem szeretek: az igazságtalanságot és a demagógiát. Ezért.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.03.04. 15:18:21

@Gordon.:

Nem láttad a képet a cikkben?

Kösz, hogy te elismered, hogy nem vagyok antiszemita. De sajnos a Népszabadság moderátora ebben nem ért veled egyet.

2016.03.16. 09:18:40

Annyit irtak:

On ki van tiltva! Ok: Antiszemitizmus

Nem azt irtak, hogy te vagy antiszemita! Lehet, hogy teged neztek zsidonak es a sajat antiszemitizmusuk az oka a kitiltasnak.

@cuba libre: szerintem mindenki azt tilt ki a sajat oldalarol, akit akar. Az interwebek eleg szelesek, nyithat akarki onallo blogot mashol. A kitiltas az esetek 90%-aban nem a kitiltottat jellemzi. Foleg ha antiszemitizmus vadjaval tiltanak ki, az lassan mar olyan, mint egy kituntetes.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.03.16. 09:56:37

@karandash:

"szerintem mindenki azt tilt ki a sajat oldalarol, akit akar"

Ez így igaz, de elvárható, hogy ne hazudjon az, aki kitilt mást.

felirat 2016.03.17. 04:51:41

Szívük joga, hogy kit engednek kommentálni a saját oldalukon.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása