magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

2016. június 25. 10:10 - BircaHang Média szerkesztősége

Az angol nép hatalmas győzelme

Az okosok, a szépek, a szakmájukban sikeresek, a fiatalok, a jóságos, modern emberek, a felszabadult lelkűek Anglia EU-tagságára szavaztak, míg az ostobák, a csúnyák, a lumpenek, a vének, a gonosz, múltban rekedt emberek, a téveszmékben élők pedig arra, hogy Anglia lépjen ki az EU-ból.

Legalábbis ez hangzik el manapság világszerte a hisztériás rohamba esett liberális megmondóemberek szájából és médiáiktól.

Hát igen, szomorú dolog ez a demokrácia nevű izé, hogy felelőtlen állampolgárok csak úgy szabadon szavazgathatnak, nem véve figyelembe a mindig igazat mondó, jövőbelátó bölcsek tanácsait, ahelyett, hogy a mindig okos liberális elitemberek irányíthatnának szabadon, hiszen övék a tökéletes igazság ismerete.

Hol hallottuk már mindezt? Tessék megkapaszkodni: a liberálisok legnagyobb ellenségeitől, a kommunistáktól! Ott egész elmélet lett kiépítve arra, hogy a nép képtelen felismerni saját érdekeit, mert tudata hamis, így kell egy bivalyerős Párt, mely acélkézzel vezeti a népet, természetesen a nép érdekében.

Mi a valódi helyzet? Az angol nép egyszerűen megunta, hogy brüsszelita idióták packáznak az országukkal. Anglia elég erős az EU nélkül is, így az angolok az EU megreformálása helyett inkább kiléptek a problémából.

brexit

S meg is jöttek a legfantasztikusabb liberális vészjóslatok: az Egyesült Királyságból kiválik Észak-Írország és Skócia, Gibraltár pedig csatlakozik Spanyolországhoz, sőt London független állam lesz! Ezekből egyedül Skócia kiválásnak van meg a valós esélye. Észak-Írországban hiába szavazott 56 % az EU-tagságra, a lakosság háromnegyede ellenzi az Írországgal való egyesülést. Ugyanez igaz Gibraltárra is: bár ott 96 % szavazott az EU-tagságra, kb. ugyanennyien szavaznának a Spanyolországhoz csatlakozás ellen. Londonban pedig hiába szavazott 60 % az EU-tagságra, London nem rendelkezik önrendelkezési joggal a brit alkotmány szerint.

Kitérnék arra is, amiről kérdést kaptam: miért szavaztak az emberek Gibraltáron, s miért nem szavaztak sehol a többi brit külbirtokon. A válasz: a 16 brit külbirtok közül csak 2 EU-tag: Akrotíri-Dekélia és Gibraltár, ezért a többin nem is lehetett népszavazás. Akrotíri-Dekéliában pedig azért nem volt népszavazás, mert ez az egyetlen brit külbirtok, melynek nincs polgári irányítása és nincs állandó, saját lakossága sem: ott mindenki vagy külföldi állampolgár vagy a brit hadsereg alkalmazottja,

A lényeg: az angol nép sikeresen megvívta függetlenségi harcát. S velük együtt hatalmasat buktak a magyar ballibák is. Azaz csupa jó hír.

lzbrexit

Magyarország – és a többi keleti tagállam – érdeke jelenleg azonban más, mint az angol népé: ez az EU megváltoztatása. S csak ha ez nem megy, jön a kilépés.

Öt évet adunk a brüsszelitáknak, hogy távozzanak és adja át az EU-t az európaiaknak! Ha nem megy, leromboljuk az EU-t.

Címkék: anglia eu
27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr448838620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Húsleves 2016.06.25. 10:18:40

A poén hogy a nyolc osztályos Martin Schulz hivatkozik az iskolai végzettségre

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2016.06.25. 20:22:45

@Húsleves: Általában minél kevesebb van valakinek, annál nagyobb teljesítménynek gondolja.
A hegy méretei sem a hegy lábánál érzékelhetőek igazán, hanem annál magasabbról. Teljesen érthető, hogy egy nyolcosztályos ember okosnak képzeli magát, hiszen sosem találkozott magasabb rendű tudásnál a neve leírásán túl, így azt sem képes felfogni, hogy milyen mérhetetlenül buta. Minél többet tud valaki, annál jobban valószínűsíti, hogy lehetne ennél többet is tudni,tehát egyre szerényebbé válik. Akár a hegyen, aki egyre feljebb mászik az oldalán, egyre többet lát a világból, míg lassan megérti, hogy fenntebbről olyan is látszik, amit talán el sem tudna képzelni, és ettől elmúlik a "mindentlátása". Martin Schulz-é sosem fog elmúlni.

Húsleves 2016.06.25. 21:20:14

@F.M.J.:
Hát igen, bár őszintén szólva ismerek pár embert, akinek a nyolc osztálya ellenére megvan a maga józan, logikus gondolkodása. Csak az ilyen Martin Schulz féle műmájerekkel szemben az ilyen ismerőseimnek nem volt még igazán lehetősége tanulni, vagy nem volt még előtte a minta. De azon is látszik a különbség, hogy a gyerekét viszont taníttatja.
Tényleg röhej, hogy ilyen kontraszelektált hülye mutogat másokra mint Martin Schulz

Sexual Harassment Panda 2016.06.26. 09:28:40

Ès nekünk mi előnyünk szàrmazik abbòl, hogy Nagy -Britannia kilép az eubòl?
Ha kilèpnek, mièrt akarnak tagjai maradni a közös piacnak??

Sexual Harassment Panda 2016.06.26. 11:32:42

@BircaHang Média szerkesztősége:
Ès annak mi èrtelme??
Ugyanùgy megmaead a szabad munkavàllalàs, ès ugyanùgy kell fizetniük is.
Tehàt az okok ami miatt kilèptek, megmarad.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 11:34:22

@Sexual Harassment Panda:

A jogszabályok nem vonatkoznak rájuk, s a munkavállalás sem szabad.

2016.06.26. 12:04:28

@BircaHang Média szerkesztősége: az a legjobb, hogy most a kelet-európaiakat szorítják majd ki a britek a munkaerőpiacukról, a munkákat azonban valakinek el kell végezni, ezért pár év múlva beengedik majd még nagyobb számban a Nemzetközösség harmadik világbeli csőcselékét. A sri lankai, indiai, pakisztáni, karibi néger beáramlás után vissza fogják sírni a helyes lengyel lányokat, tejbetök, de szorgalmas szlovák fiúkat.

A britek részben a brüsszeli diktátumokra, részben a mértéktelen bevándorlásra és migránskvótákra (iszlamizációra) mondtak nemet. A brüsszelita joganyag helyett jönnek majd a toryk és a brit felső osztályok által kitervelt csökkentett munkavállalói jogok. Mert valójában az lesz, hogy a nagy brit cégek inkább az amerikaihoz hasonló ultraliberális munkajogot fognak kilobbizni. Plusz a City dúsgazdag bankárai megszabadulnak az Unió szabályaitól.
A bevándorlók közül meg pont a fehér európaiakat zárják ki, a kultúridegen csőcselék meg szabad utat fog kapni, mert a munkaerőre szükség van, egy angol nem fog kulimunkát végezni.

Az angoloknak persze joguk van kilépni, a demokrácia ezzel jár, hogy néha a plebs dönt és nem a józan ész. Nem véletlen, hogy Platon is lenézte a demokráciát, nem tekintette pozitívnak.
A britek jogos Brüsszel-ellenesség, iszlámellenesség és munkahely-féltés miatt döntöttek így. A brit uralkodó osztály azonban mást vár az EU-tól való elszakadástól.
Egy átmeneti leszállóág után a brit pénzügyi szektornak és a bankárelitnek nagyon jól jöhet a függetlenség. A proli brit kaphat majd tányérmosogató munkát, amiből kitúrták a magyart, litvánt, románt. Nem fognak kapkodni a lehetőség után az angol fiatalok. Úgyhogy jön a nigériai, jamaikai, paki, indiai, bangladesi.

A skótok remélem elszakadnak. Szeretnék egy független Skóciát.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2016.06.26. 12:18:31

@Sexual Harassment Panda: Nem mondhatják meg nekik a jövőben, hogy mennyi legyen a zsemle átmérője, hány külföldit fogadjanak be, és azokhoz milyen pofát vágjanak. Egymillió dolog van, ami úgy keseríti meg a tagállamok lakóinak létét, hogy még haszna sincs belőle senkinek, csak ostoba bürokraták élvezkednek az alkalmatlanságukkal és hatalmukkal.

El tudod képzelni, hogy mibe kerül pl. nekünk, hogy lecseréltük a közlekedési tábláink egy részét, mert az EU szerint úgy tuti, ha kék, és nem zöld? Mibe kerül, egy csomó olyan kötelezettség, ami senki életét sem könnyíti meg, de a miénket nagyban megnehezíti. Miért kell nekünk lobbizni olyan triviális dolgokért, hogy ehessünk mákostésztát, vagy hogy a tokaji az tokaji és magyar, mert Tokaj magyar? Magyarázni sülthülye brüsszeli marháknak, hogy a történelmünk és kultúránk részei a történelmünk és kultúránk része, és ez a jog az EU alkotmánya szerint is megillet. Miért kell szabványosítani a nemzeti eledeleinket, miért nem lehet az egyébként emberi fogyasztásra készített, de megmaradt élelmiszert megetetni a disznókkal, helyette meg kell semmisíteni, mert valami eszement barom kitalálta, hogy veszélyes? Ha elteszem a hűtőbe, és másnap megeszem, akkor rendben van, de ha még frissiben odaadom az állatnak, akkor irgum-burgum. El vannak foglalva a kifli rádiuszával, a csibeól méretével, meg az ördög tudja mennyi baromsággal, de mi emberek nem rendelkezünk annyi joggal, hogy megnevezzük a támadónkat, vagy pofánvágjuk, ha hívatlanul a lakásunkba "téved".

Röviden, az angolok ezután a maguk urai lesznek jogilag. Gazdaságilag alig kikerülhetetlenebbek a németeknél, de a merkeli meghívó ezt is megkérdőjelezi, tehát Svájchoz hasonlóan ezután sem fognak éhenhalni, ráadásul nekik van némi lehetőségük tengeri összeköttetésekre is (EU hozzájárulás nélkül). Arról nem is szólva, hogy míg az EU jajjde embargózza az oroszokat, addig az USA a többszörösére növelte velük a gazdasági kapcsolatait. Ezután az angolok is járhatják ezt az utat, ha úri kedvük úgy tartja, míg az EU megmondói levegő után kapkodnak.

Sexual Harassment Panda 2016.06.26. 12:32:42

@BircaHang Média szerkesztősége:
Norvègiàban eus munkavàllalòk nem dolgozhatnak szabadon?

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2016.06.26. 12:33:42

@karandash: Min alapszik az a feltevésed, hogy egy az egyben kiküldik a kelet-európai munkavállalókat a szigetről? Amikor nem voltunk EU tagok, sőt EU sem volt, akkor is dolgoztak ott ebből a régióból. Kissé egyoldalú a felfogásod. A kilépéssel nem veszítenek, hanem jogot nyernek ahhoz, hogy a saját szabályaik szerint válogassák meg azokat, akiket szívesen látnak. Megnyugodhatsz, egyetlen dolgozó hasznos külföldit sem fognak hazaküldeni, csak az ügyeskedőket, ingyenélőket, EU-s jogokkal visszaélőket, szóval azokat, akiktől mi is szívesen megszabadulnánk, csak nem lenne EU-komform.

Talán minket olyan nagyon zavart, amikor a romáink egy része "kimenekült Kanadába, meg Franciaországba? Az kissé jobban idegesített, amikor visszajöttek, mert valahogy nem azok "menekültek" akik a munkaerőpiac hasznos részét testesítették meg. Az sem tetszik, hogy az EU meg akarja mondani, hogy hány embert kellene befogadnunk. Nem a létszám a lényeg, mert befogadtunk már ennél sokkal többet is, hanem az eljárás. Ez ugyanis a mi hazánk, és nem liberatória. Majd mi magyarok eldöntjük, hogy kit látunk szívesen, és a magyarok sokkal többen vannak, mint a liberók, tehát hadd mondjunk együtt véleményt, és majd az lesz a magyarok véleménye. Az angoloknak már ez sem okoz fejfájást.
Vajon miért is rossz ez nekik?

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 12:35:12

@Sexual Harassment Panda:

De igen, igazad van, az előbb Svájcot olvastam. Viszont Norvégiára nem vonatkozik egy sor EU-szabály.

Sexual Harassment Panda 2016.06.26. 12:35:43

@F.M.J.: sztem meg egy öntökönrugàs a brexit.
De hanarosan ki fog derülni

Sexual Harassment Panda 2016.06.26. 12:37:08

@BircaHang Média szerkesztősége: svàjcban is szabad a munkavàllalàs.
Norvègia EGT, Svàjc EFTA tag, a szabad munkavàllalàs (a legfőbb Brexit ok) megmarad, ùgyhogy nem èrtem.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2016.06.26. 12:59:29

@Sexual Harassment Panda: Az angolok meg mind hülyék, angol hülyék, hülye angolok.
Szerintem meg nagyon tisztában vannak a geopolitikai helyzetükkel. Belléptek az EU-ba, mert úgy látszott, hogy egy jó gazdasági-kultúrális lehetőség, egy jobb minőségű életre. Aztán a vezetést átvették az országoktól a brüsszelita cenzorok, meg korrupt, izé szóval lobbiérdekeket kiszolgáló politikai szédelgők, meg hasonló ámokfutók. Az angolok sokáig próbálkoztak egy normális berendezkedés visszaállításával, de amikor világossá vált, hogy az EU-ban a demokrácia csupán a transzparens cirkusz aktuális összeállításáról szól, a hatalom viszont a delegált "biztosok" meg az azokat dróton rángató multinacionális érdekek kezében van, egyszerűen betelt a pohár. Nem az a furcsa, hogy kiléptek, hanem az, hogy csak most, és csak egyedül. Nem kell aggódni, amikor a németekkel szembeni fajsúlyos ellenérvelés megszűnik (megtörténik technikailag is a kilépés), majd rájön az EU többi tagállama is, hogy az egész csupán a német ipar és francia mezőgazdaság és gyarmatbirodalom támogatása céljából létezik. Azért vagyunk tagok, hogy ellássuk ezeket beszállítókkal meg felvásárlókkal, miközben elhitetik velünk, hogy számít a véleményünk. Az angolok már józanodnak 52%-ban. Mi még csak úgy 30-ban, de amikor kiderül, hogy a derék britek nem jönnek kanosszázni, akkor lassan felfelé fog araszolni ez az érték.

2016.06.26. 13:11:09

@F.M.J.: ha munkavállalói vízum kell majd, akkor a most ott lévő magyar munkavállalók 90%-a repül. Mert 20ezer+ fontos fizetést írnak elő meg felsőfokú végzettséggel betölthető munkahelyre jelentkezést. Nekem nem fáj, csak mondom, hogy rengeteg magyar felsőfokú végzettségű is úgy ment ki, hogy előbb pár hónapot ledolgozott ott valami kávézóban, raktárban, majd keresett munkát és feljebb lépett. Mert Magyarországról keresni és találni nem biztos, hogy lehet. Munkakeresésnél feltétel, hogy előbb legyen brit bankszámla, telefonszám, NI-szám, lakcím. Ezt most nem tudja megcsinálni.

Azzal egyetértek, hogy a kvótamigránsokra nemet mondtak, de hogy rengeteg hatás a kelet-európaiakon csapódik le, az is biztos. Farage is egy öreg magyar szakmunkás alázásával szerepelt egyszer valami műsorban, mert az öreg csak elvégezte, amit egy brit se tudott, de angolul nem nagyon beszélt. Közben a paki, indiai, karibi csürhe özönlik oda vagy már ott is van, de mivel azok nem EU-tagok, nem lesznek kidobva.

Én is elismerem, hogy a briteknek joguk van ezt a kilépést választani, de hogy az uralkodó osztályok ott nem ugyanazt a következményt látják előre és remélik, mint a brit proli, az biztos. A bankárelit meg a nagy munkaadók egy amerikai típusú ultraliberális jogszabályi fordulatra számítanak (bankok szabadjára engedése, munkavállalói jogok csorbítása), a brit melós meg pont arra, hogy neki most jobb lesz, lesz munka, magasabb fizetések, kevesebb jöttment, jobb egészségügy stb.

Mindenkinek joga van kilépni bárhonnan, de nem hiszem, hogy a tőzsdecápák meg a brit melós várakozásai is egyformán bejönnek majd. Nyilván semmi csőd nem lesz, csak egyesek csalódni fognak, hogy EU-tól meg a magyaroktól, lengyelektől megszabadulva se lesz fenékig tejfel ott minden.

2016.06.26. 13:18:23

@F.M.J.: "Aztán a vezetést átvették az országoktól a brüsszelita cenzorok, meg korrupt, izé szóval lobbiérdekeket kiszolgáló politikai szédelgők, meg hasonló ámokfutók."

Abban egyetérünk, hogy a brüsszeli döntéshozás kulcspozícióit elfoglalták senkiháziak. De hogy a brit politika is tele van lobbiérdekeket által hajtott hazug szédelgő csalókkal, az is tutifix. Csak ők a saját mocskos bizniszeiket akarják védeni a kétségtelenül gané EU-tól. Hadiipari üzletek, pénzmosás, puccsok, háborús uszítás, amerikaiakkal megfigyelni mindenkit és bárkit... ezekben mind benne volt a brit elit az utóbbi másfél évtizedben. Farage se a brit proli érdekében nyomul ám!

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2016.06.26. 13:35:28

@karandash: Nem a mi szemszögünkről van itt szó, hanem az angolokéról. Nekünk több szempontból sem jó a dolog, de ezek a szempontok legutolsó sorban gazdasági jellegűek. Mint korábban írtam, a hasznos munkások maradnak, a haszontalanok, meg mehetnek haza. Eddig sem volt rájuk szükség. Ezek egy része magyar, de ez a mi problémánk. Ők a saját szemszögükből jól döntöttek.

A kvótaőrületből természetesen kimaradnak, ami szintén nekünk rossz, mert komoly veszteség éri azt az álláspontunkat, hogy mi akarjuk eldönteni, hogy kiket fogadunk be és nem gondoljuk jó ötletnek, hogy azokat, akikkel már a német klotyókat sem lehet tisztántartatni, vagy emberi normákra rávenni.

Ami az angolok befogadásgyakorlatát illeti, számításba kell venni, hogy azok is csak jogszabályok. Az EU-n belül jól jöttek, mert lassította a kontinensről történő beözönlést, de ha ezután akadályozza a kulimelósellátást, akkor majd változni fog a törvény, és ezt is szabadon megtehetik az EU véleményétől függetlenül. Magyarul lesz*rják a brüsszelita okoskodókat. Ha EU-n belülről akarnak maguknak vendégmelósokat, a gyarmatokról meg nem, akkor olyan szabályozást alkotnak hozzá.

Még itt van az angol proli kérdése. Valójában ha akarna dolgozni, akkor eddig is megtehette volna, csakhogy azért a pénzért, ami ezekért a melókért jár, nem akart tenni semmit. Most ezt ne minősítsük, a lényeg, hogy ez tette lehetővé a keleti melósok befogadását. Ez összességében teremtett egy ár/érték helyzetet. Ha bejön a számításuk, akkor a kulimelót jobban meg kell fizetni, de ezzel megoldódik a munkaerő kérdése, tehát nem kell a külföldi, viszont átrendeződik a gazdaság, változnak az árak is a bérek is, míg lassan eljutnak oda, ahol most is vannak, csak egy szorzószámmal minden többe kerül. Az angol melós is csak melós. Nem akarja megérteni, hogy a képzetlen, hőbörgő, megbízhatatlan, nem olyan minősítés, ami sokat érne a munkaerőpiacon.
Ha azonban nem jön be a prolik számítása, és nem emelkednek a béreik, akkor meg kell a külföldi melós, és a jogszabályok fognak ehhez igazodni. Ott is politikusok vezetik az országot, szükségük van a szavazatokra. Olyan szabályokat fognak alkotni, ami a helyzet megoldását célozza. Hogy sikerül-e, az a jövő zenéje, de én azért nem félteném őket annyira.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2016.06.26. 13:42:20

@karandash: Ez is igaz, de már rég nem jó és rossz között kell dönteni, hanem gazember, és gazabb ember között. Kijelenteni egy élvonalbeli politikusról, hogy lop, vagy gazdasági vezető szereplőről, hogy trükközik az adóbevallásnál csak annyit ér, mint megállapítani a villamosról, hogy sárga. Különbség a mértékekben van.
Ha csak annyi hozadéka lesz a dolognak, hogy az angol vezetők befolyási övezete annyira összeszűkül, hogy a tisztességtelen produkciók kevesebb hasznot hoznak, tehát a lebukás kockázata és csalás hozadéka közötti kapcsolat negatívba megy át, akkor már nyertek.

2016.06.26. 15:40:59

@F.M.J.: " az angol vezetők befolyási övezete annyira összeszűkül" - ahogy te tévedsz! Most tágul csak ki az angol elit élettere és mozgástere. Amit a brüsszeliták jogszabályai vagy az Európai Bíróság nem nézett volna jó szemmel, azt most simán megléphetik. Az EU-rendszer nagyon kezd félremenni, de a brit politika, pénzügyi elit sem kisasszonyok gyülekezete.

" Nem a mi szemszögünkről van itt szó, hanem az angolokéról." - nincs angol szemszög, egyes régiók teljesen ellentétesen szavaztak, London, észak-írek, skótok a maradásra, a többi az elszakadásra. A társadalmi osztályok motivációi eltérnek: proli jobb proli létet akart, az elit, a bankárok, munkáltatók az ő politikai lobbistáik meg ultraliberális jogi környezetet, ahol nem érvényesül az EU-s joganyag. Két teljesen ellentétes álláspont, közben egész szektorok vannak ráállva a

Az átlag angol nem fog spárgát szedni hűvös reggeleken nyolc fontos órabérért. Mint azt egy brit lap kísérlete bizonyította is anno. Nem vállalja, nem megy el, kilép.
Kell nekik a munkás és most a kelet-európait a pakisztáni mögé sorolják majd a jogszabályaik.

Az biztos, hogy az angol társadalom sokkal egyenlőtlenebb, mint a legtöbb európai. És a társadalmi rétegek érdekei is merően eltérőek, sokkal jobban, mint bárhol az EU-ban. És minden társadalmi osztálynak nem fog bejönni a számítása. Az elszakadáspárti tory-k meg Farage klikkje se a brit proli érdekeiért kardoskodott, amikor a leave-ért győzdödte az embereket.
Persze UK erős, túl fogják élni, csak lesz a plebsnek ott pár nehéz éve.

Sexual Harassment Panda 2016.06.26. 19:55:57

@BircaHang Média szerkesztősége:
Szerintem meg de.
Svájcra is vonatkozik a szabad munkavállalás.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 21:52:39

@Sexual Harassment Panda:

Akkor miért kell ott a magyaroknak munkavállalási engedély?

Sexual Harassment Panda 2016.06.27. 12:52:00

@BircaHang Média szerkesztősége: Skandináv országokba is kell munkavállalási engedély.
Svájcra is vonatkozik a szabad munkavállalás.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.27. 13:23:22

@Sexual Harassment Panda:

Igen, igazad van Svájcot illetően, csak a bolgár, horvát, román állampolgároknak kell munkavállalási engedély, ez zavart meg. A magyaroknak nem kell.

Skandináviába se kell.

Barát Csaba (törölt) 2016.07.05. 14:16:59

@karandash: vagy esetleg pont fordítva, leállítják a néger behozatalt és támogatják a fehér embereket

Barát Csaba (törölt) 2016.07.05. 14:20:08

@F.M.J.: az angol emberek munka vállalása attól függ hogy mekkora segélyt kapnak, ha keveset kapnak, akkor több millió angol is boldogan el megy dolgozni árufeltöltőnek, mosogatónak stb.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása