magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média

Hatalmas ballib győzelem Andorrában

Győztek a ballibek Andorrában, legalábbis úgy tűnik, olvasva a sok liberális örömhírt.

Én magam nem is tudtam a meccsről. Sose érdekelt a foci, csak az EB- és VB-meccseket szoktam figyelni, azokból se mindent. Szóval csak magyar liberális örömködő cikkekből tudtam meg, hogy Andorra ellen vesztett a magyar csapat.

Így természetesen már érthető a liberálisok öröme. A magyar liberálisoknak nehéz pillanataik voltak tavaly, amikor a magyarok hatalmas sikereket értek el az EB-n: sokan álmatlanul forgolódtak, mások dühökben függönyt téptek, megint mások imádkoztak az ateisták istenéhez, hogy veszítsen el a lehető legtöbb meccset a magyar csapat.

A liberalizmus torz eszme eleve, de kelet-európai verziója még torzabb. A nyugati liberalizmusnak pl. nem kötelező eleme a saját nép ellenzése, míg keleten ez elengedhetetlen. Nem csak Magyarországon, más kelet-európai államokban is.

A szélsőjobbos magyarázat erre, hogy a liberálisok Magyarországon nem magyarok, hanem zsidók, ezért magyarellenesek. Ez azonban súlyos tévedés. Bár igaz, hogy a modern magyar liberalizmus létrejöttében a zsidók szerepe aránytalanul magas, a zsidó kisebbség és a liberalizmus azonosítása abszurdum. Ráadásul miért van ugyanez a jelenség olyan kelet-európai országokbna is, ahol nehezen lehetne bármilyen zsidó kapcsolatot fellelni? Ez tehát nem etnikai, nemzetiségi, vallási, származási kérdés, hanem tisztán ideológiai kérdés. Egyszerűen arról van szó, hogy a modern liberalizmus számára a nyugati magállamok érdekeinek kiszolgálása alapvető dogma, így minden fronton támadni kell a periféria és félperiféria államainak identitását, még a sportfronton is.

Szóval semmi más, csak hétköznapi liberalizmus, liberalizmus működés közben.

Címkék: politika
28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bircahang.blog.hu/api/trackback/id/tr4212585099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiborc2008 2017.06.11. 12:13:31

Akkor végülis győztünk, mert megint lelepleztük a libsiket.
Sorosgyörgyöt kár volt kihagyni.
Talán még migránsok is játszottak Andorra válogatottjában.
Szánalmas.

Observer99 2017.06.11. 12:41:28

" tavaly, amikor a magyarok hatalmas sikereket értek el az EB-n"
Amennyiben az Izland és Portugália elleni kínkeserves döntetlen és a Belgiumtól elszenvedett 4 gólos vereség "hatalmas siker", akkor valóban.
Fel vagyok háborodva, hogy a Sorost még szőrmentén sem említed meg!
A nyugati profit porszívóról sincs említés sem!

Ezzel a poszttal nem kéne dicsekedned.

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2017.06.11. 13:21:51

"A nyugati liberalizmusnak pl. nem kötelező eleme a saját nép ellenzése, ..."

Dehogynem! Csak az amcsiknál ez abban fejeződik ki, hogy fehérnek lenni terrorizmus. Meg a fehéreket úgy, nagy általánosságban is gyűlölni kell. Mondják ezt azok, akik csak úgy szórják a #notallmuslims szövegeket...

Az angoloknál, a franciáknál, és a spanyoloknál ott van az egykori gyarmattartás, mint indok, a germánoknál meg egyértelmű, hogy mi...

A fehérgyűlölettel itt is próbálkozott a baloldal egy ideig, de aztán letett róla valamiért...

tiborc2008 2017.06.11. 19:17:10

@MaxVal BircaMan HJCD: A skatulyázás szánalmas. Cuciálizmusban is ez ment végig, szóval uncsi. Milyen hívőnek lehet nevezni például Orbánt, aki volt már komcsi, liberális, polgári, most éppen valamilyen illiberális izé, és még nem látni, hol a metamorfózis vége.
Liberalizmussal az egyetlen baj, hogy nálunk a magukat liberálisnak hazudók lejáratták.

2017.06.11. 19:18:04

Már olvastam, hogy Soros a hibás. Valahogy kimaradt a posztból, biztosan typo.

tiborc2008 2017.06.11. 19:19:01

Liberalizmussa l az egyetlen baj, hogy nálunk a magukat liberálisnak hazudók lejáratták, és nem tudok olyan politikai irányzatról, amelyet nálunk képviselői még nem járattak le, lévén nálunk a politikuslét egyetlen feltétele, hogy hitvány aljas hazudozó tolvaj legyen az illető.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.12. 05:38:23

@tiborc2008:

Miért gond, ha valaki gondolkozik és megváltozik a véleménye?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.12. 05:40:14

@tiborc2008:

A liberalizmussal a fő baj az, hogy ez egy emberellenes eszme.

tiborc2008 2017.06.12. 11:42:27

@MaxVal BircaMan HJCD:
Másnál ezt természetesen sokszoros köpönyegváltásnak gondolnánk, de Felcsút Géniuszánál természetesen nem ez a helyzet. Mindenesetre nem fiatal már, igazán megállapodhatna valamilyen eszménél. Lehet, hogy megtette, az illiberalizmus végülis visszatérés a komcsi-ideológiához. Továbbra sem értem, mi a baj a liberalizmussal, Kossuth és Deák voltak hazai prominensei. Ha a libsizés a szalonképesnek gondolt zsidózás, akkor nem szóltam.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.12. 12:47:24

@tiborc2008:

Tévedsz. A véleményváltozás senkinél se köpönyegforgatás, ha őszinte.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.12. 12:49:30

@tiborc2008:

Olvastad cikkeinket a liberalizmusról? Ott leírtam miért vagyok antiliberális.

Minek zsidózol?

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.12. 12:50:55

@tiborc2008:

A marxizmus csak egy változata az​antiliberalizmusnak.

tiborc2008 2017.06.12. 15:56:05

Őszinteség és Orbán?
"Ne arra figyeljenek, amit mondok, hanem arra, amit csinálok."
Ebben az egyedülállóan hitvány parlamenti felhozatalból is a legnagyobb képmutatók között van Felcsút gömböce, talán csótányferi veheti fel vele a versenyt.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.12. 19:17:42

@tiborc2008:

Így igaz, azt kell nézni, amit csinál. S amit csinál, az jó.

tiborc2008 2017.06.12. 21:11:53

@MaxVal BircaMan HJCD: Neki és mutyibandájának biztosan.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.13. 05:37:02

@tiborc2008:

Nem. A politikust mindig egyetlen dolog minősíti:möveli-e a közjót vagy sem. Csak ez számít.

tiborc2008 2017.06.13. 12:06:02

Miféle közjó? Tetves tolvaj maffiabanda, unokáink leköpik majd a sírját.

tiborc2008 2017.06.13. 13:13:00

Közjó az lenne, ha 10-20 évre börtönbe zárnák a felcsúti pondrót.

tiborc2008 2017.06.13. 14:52:32

Tele a net ilyen fizetett fos fityesz-propagandaoldalakkal, tiéd pont annyi figyelmet érdemel, mint a többi, azaz semmit. Pá.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.13. 15:16:41

@tiborc2008:

Ne magadból indulj ki. Mi független, populista civilek vagyunk.

IT Knight 2017.06.14. 21:48:45

Azert lasd be Max, amikor ellenzekben volt a Fidesz, ok is orultek sokszor egy-egy gyenge GDP adat utan. Meg a kampany alatt rosszabbul eltunk, mint negy eve. Szoval az ellenzek mindig orul egy kicsit a sikertelensegnek.

IT Knight 2017.06.18. 15:02:36

@MaxVal BircaMan HJCD: ez inkabb csak emlkekezteto volt, kiegeszites az irasodhoz.
magyar nyelvű szemfelnyitó, mélyelemző és tájékoztató média
süti beállítások módosítása